abonnement Unibet Coolblue
pi_371004
Ruth de anti-held, wat een geweldige vent!
Spelletjes spelen en winnen, geweldig zoals die Koen in te pakken heeft.
Ik kan niet anders zeggen dat ik mijn respect voor hem zie groeien.
Hij heeft het verdomde spelletje helemaal door!
Laat hem s.v.p. blijven!
Ruth is de winnaar.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2000 @ 20:15:39 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_371063
Hij heeft bij dat spelletje toch wel Koen nodig, anders bloedt het dood.

Ook Mariska hoort bij het spel tussen die twee in.

Jammer dat een van de noodzakelijke spelers er maandag uit moet, tenzij SBS besluit om wegens het vetrek van Paulus niemand te laten vertrekken. Wat maakt zo'n regeltje toch uit, SBS heeft al laten zien dat ze ter plekke verzonnen worden.

The future is after you
pi_371106
Je hebt gelijk, wat maken die regeltjes nou uit, die zijn er alleen voor de programmamakers, zodat zij het nog in de hand kunnen houden, voorzover dat lukt.
Ik had liever gezien dat er een van die saaie lui uitgingen, bijv. Zoe, of Hans.
Allemaal bangerikjes.
Jammer dat er nu drie van die kleurrijke figuren op de bank zitten. Maar ja, die gaan er altijd het eerst eruit.
Ruth is een ziener, dat is bewezen, die lui zien eerder de de massa, en worden daar eigenlijk altijd op afgestraft. Jammer toch.
Uiteindelijk zal men later pas gaan begrijpen hoe de vork werkelijk in de steel zit, en dan is het eigenlijk te laat.
Ik hoop dat Ruth sterker is dan SekiBus1 was, want het gaat er wel een beetje op lijken, vind je niet?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zaterdag 30 september 2000 @ 23:22:05 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_371294
Ja, ik zag ook een beetje Seki in hem, en aangezien Seki mijn grote favoriet was, ik Ruth dat dit X!
Hij is over het algemeen redelijk beheerst en komt als enigste uit de bus volwassen over. Het lijkt of hij denkt: wat een stelletje sukkels!!!! Ik vind dit enorm leuk om te zien. Het is ook prachtig om te bekijken hoe hij het spelletje van Koen heeft overgenomen (al weten de busbewoners dit nog niet). De busbewoners lopen als een stel kippen zonder kop rond en nemen iedere informatie serieus zonder hierover zelf eens rustig na te denken: heerlijk.....
pi_374335
Ik m0oet zeggen dat ik de Bus tot voor kort absoluut niet leuk vond.
Maar toen zag ik toevalllig dat stukje dat Koen met hagelslag ging schrijven. En ik moet zeggen dat ik het geweldig vind hoe Ruth daar mee omgaat. Voor het eerst in de geschiedenis van de BB/De Bus een persoon met hersens... En hij laat dat op voortreffelijke wijze blijken...
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:39:06 #6
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_374430
Ruth een anti-held, dat meeeeen je niet!

Hij DENKT dat ie Koen bij z'n taas heeft en hij denkt dat hij beter is in het spelletje, maar hij was oh zo jaloers op Paulus z'n populariteit en z'n gitaar.
Hij heeft het over MIJN Bus en IK moet de groep bij elkaar houden, de woorden MIJN en IK komen steeds vaker voor in zijn vocabulaire
Hij denkt dat ie Koen overbluft, maar baalt ervan dat hijzelf niets met die hagelslag gedaan heeft, er is dus iemand die origineler is dan hij.
Ruth komt op mij over als een groot verwend kind, dat af en toe z'n zin niet krijgt en dan gaat hij blaten,....beetje zielig.
Ruth mag van mij wel blijven, als Koen ook maar blijft, want zeg nou zelf, met die 2 in de Bus is het toch wel leuk om naar te kijken en zelf ben ik wel benieuwd hoe dat spel tussen die 2 verder gaat.
Maar een anti-held, nou nee, dat vind ik teveel eer voor iemand die het spel van een ander meespeelt en dan tegen Bart zeggen dat ie een spelletje speelt
Als ie echt zo goed is, moet ie gewoon z'n kop houden tegen iedereen, net zoals Koen.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:08:50 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_374523
Ik heb het vandaag gezien, opgenomen van gisteren ofzo...LACHEN! Ik heb me zitten bescheuren. Ik ben fan geworden van Ruth, waar is z'n website te vinden van de fanclub? HOU RUTH IN DE BUS! Samen met Koen!!! WOOOOOHOOOOOOOOOOO

Ruth, ik hou van je

  maandag 2 oktober 2000 @ 15:50:26 #8
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_374635
quote:
Op 02 oktober 2000 15:08 schreef twi het volgende:

Ruth, ik hou van je


Is dat niet een beetje veel van het goede...?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')