abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:57:09 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126819122


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

29 Juni 2013
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik



Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)



Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
SD's motor blijkt gestolen!






Kenteken: MichelRocky-RobertGerard-84

[ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 22-05-2013 16:37:35 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:59:04 #2
67670 Skv
Cynist.
pi_126819198
_O_ Goeie TT.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:00:15 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126819237
Inside the mind of a motorbike thief.
quote:
• How much would you get per bike?
• Has anyone caught you in the middle of stealing a bike? If so describe that moment.
• What did you use to steal them? (Van, truck, etc.)
• How much would you say you've made in total from all your thefts?

It varies depending on yr/make/model/condition. About 10-12 years ago there was an out of state buyer we used to crate bikes to that had the ability to create titles for them who paid $3500 for near new 1000cc supersports. 1,000-1,500 is more typical for super sports. Harleys vary quite a bit depending on model and options, from 1,000 for a basic late model sportster to several thousand for a highly optioned fat boy, road king etc.

Yeah, once, we were doubled up on a bike getting a bike in front of a guys house on his lunch break in broad day light, took a little longer than expected, he came out, we ran back to the other bike hopped on and took off. He didn't even chase us on his bike, I was surprised. He looked more shocked than anything. This was 10 or 11 years ago and I still remember the look on his face.
I've had passers by walk right past, it happened on the very first bike I stole, some lady walked her dogs right passed us. There were two of us in riding gear, two bikes, she didn't even look twice. We kept working and rode off. This didn't happen to me, but the guy that got me into all this. He's getting some bike from an apartment complex in the middle of the day and can't break the steering. He notices some guy watching him, walks right up to him and says "Hey man, can you give me a hand, the handlebars on my bike are stuck and I'm about to be late for work." - The guy goes back to the bike and helps him break the steering lock. That guy has some CRAZY stories, he was stone cold and willing to go way way too far. Probably why he's dead now.

Use? the bikes themselves. Even the slowest bike is faster and more nimble than most cars.
There is this common misconception that a few guys load bikes into trucks and vans. The people who get CAUGHT load bikes into trucks and vans. Your career will be very short if you're loading a 185mph rocket (that likely has a tracking system) that will outrun the police into the back of an 85mph van that will take you to the scene of your arrest. If you can't start the bike and ride off then you damn sure can't find and remove lojack.
In 10-15 years I've known a couple dozen thieves and only one that was foolish enough to load bikes into a truck or van for any length of time. He learned to wire them after he was caught, twice, lol.

When I was stealing them it was a part time deal. I had a full time job and just did it here or there. Eventually decided to save all the theft money and came up with 25k and started buying hot bikes. I spent a lot of money to appear legitimate down the road. My goal was to have a legit bike shop, but running a legitimate business was a hell of a lot harder than I thought and took a lot more capital than I had. I only made about 80k/yr after all the overhead. Even now when 80k seems like a tremendous amount of money it still isn't worth the risk I took.
quote:
(1) what type of motorcycles did you target and why?
(2)what's the best type of security system we can get for our motorcycles?
(3)how and where should we position chain locks on our bikes so you don't take bolt cutters to them? how easy is it to cut high quality locks?
(4)what deters you the most? as in when you see a motorcycle and analyze it for a steal, what makes you go "no, not that one."

basically you want it to appear to take a long time to steal. $100 disc lock on rear wheel, $150 chain/lock combo through hard parts not chain and not wheels, if it has to be a wheel put it through the rear one, lockable bike cover, and keep your steering locked
Lojack is pretty good for recovering bikes from beginners, but I want to keep mine from being stolen in the first place.
copy/pasta below! As far as the first post is concerned
1) Mostly supersports. They are the most commonly crashed and generally the easiest to find (left outside in nice apartment complexes) Next would be Harleys and for a brief moment in time the high dollar choppers.

2) Never, ever, never never never, NEVER leave your bike outside at an apartment complex. Especially one with a gated parking garage. The gated parking garage in a mid to high rise apartment building in the nice part of a large city is the number one place for bike thieves to go "shopping." As far as passive devices go I like the NYC fughetaboutit chain/lock from Kryptonite, the thicker of the two. It needs to go through something like a braced swingarm whenever possible. If you absolutely have to put it through a wheel put it through the rear wheel. It takes much longer to swap than the front wheel. Any $100 disc lock will work well, again, rear wheel, locks on the front are more easily defeated, take my word for it. Cheaper disc locks can be quietly, well, we'll leave it at that, cheap ones can be defeated in silence.

Lo-jack and Lo-Jack with early warning are pretty good at recovering the bikes from amateurs and semi-pros, but someone who knows what they are doing will remove the lojack system quickly after clearing the area. Still someone even more professional (surprisingly rare) will have somewhere to check/store/breakdown the bike that is rf shielded. The problem with lo-jack is that it doesn't keep someone from stealing the bike. Even if you get it back in one piece without the police crashing into your bike to catch the thief you'll still likely have a broken upper triple, damage to the neck of your frame (Steering lock), damage to your ignition, damage to the tank lock, possible damage to the tank itself (rareish) possible damage to the trunk lock , and then your insurance company might fuck you too. It's much better to not get the bike stolen in the first place. So in addition to lo-jack you want some sort of VISIBLE passive devices to make the thief move on. The paging alarms are somewhat effective, but they aren't linked to the police. Removing electronic devices is obviously more of a mental challenge than a physical one. The quality of the install is a huge factor here. Hide the lo-jack or alarm in or under the airbox and all the wiring within the factory looms and you'll have a good set up. However, almost NO dealer tech is this thorough. It's not his bike, why would he go the extra mile?

3) I think bobbypeel covered the locks and chains well. Very few thieves are this thorough, of the dozens of them I knew over the years I only came across one like this, but I knew someone that had a pair of bolt-cutters that weighed a lot, more than a 45lb plate at the gym, and had replaceable cryogenically hardened teeth. They cost several hundred dollars. The high dollar chain lock sets $150+ are worth it. Even the high dollar braided cable locks are good. They can be cut, but it's a pretty time consuming process.

4) Personally, if it's rashed up, looks cosmetically rough, but mechanically sound. Say grips are worn, been dropped on both sides, but the chain is clean and well-adjusted, tires worn hard on the edges, has any signs of safety-wiring for the track etc. It's lack of value isn't what I'm looking it. It would remind me of myself once upon a time. I think that's probably all he's got, his whole world, it's not pretty, but he rides the piss out of it. He gets a pass.

More for most people, just what takes time. I've known very very few stone cold guys that can sit there for an hour working on a bike. Most people will give it a few seconds, maybe a couple minutes, and if they can't get it they are gone. What is only seconds feels like an eternity when your freedom and life are on the line. Quality disc lock on the rear wheel, quality chain and lock, lockable bike cover and theft coverage on your insurance. For me, lo-jack isn't worth the cost. It's more expensive than theft coverage and after a thief has had his way with the bike I don't want it back. All can fit in a back pack and aren't much of a hassle to carry. Never leave it outside very long day or night. If you have to ground anchors are good like bobbypeel said. I always wondered what was available in a marine application for something like this. Something with a real burly chain/lock.

If you're temporarily parked outside somewhere a good little FREE anti-theft trick, bring a stubby flathead with you and remove your clutch lever. No clutch lever and they aren't riding anywhere. Of course if you do this every night outside your apartment they'll just come back with their own clutch lever.

Also - LOCK YOUR FUCKING STEERING - DON'T LEAVE YOUR SPARE KEY IN YOUR TRUNK. I can open your trunk with a butter knife, don't leave me your fucking key in there, jesus. Happens more often than you think. Also, don't leave your TITLE in the trunk, i've seen this too often too. Steering locks aren't that hard to bypass, but they aren't THAT easy either. Sometimes you get the freak one that doesn't want to break and you'll need to come back with a second person. In that time maybe the owner sees the bike and the thief doesn't get it. Had it been unlocked the bike would be gone.

Again, if you park outside of an apartment and your bike gets stolen, rent a fucking garage or self-storage unit near by to use as a garage. The thief is just going to wait a couple weeks for insurance to replace your bike and come back to check. If someone tries and fails to get your bike the same thing applies. Move it, they WILL be back.
The majority of thieves aren't that smart and half of those are on drugs, please don't be dumber than they are.
pi_126819441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

18 mei 2013
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Newbierit in en rond de randstad
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik

[ afbeelding ]

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

[ afbeelding ]

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

[ afbeelding ]

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

[ afbeelding ]

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


[ afbeelding ]

Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
SD's motor blijkt gestolen!


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kenteken: MichelRocky-RobertGerard-84

Wut?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:08:35 #5
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:10:05 #6
67670 Skv
Cynist.
pi_126819591
quote:
Hmm, na het doorlezen lijkt het me dat die van mij niet zo moeilijk is om te stelen. Zit met een ketting vast aan de brug (wel omhoog gehangen ipv de ketting op de grond te leggen). Geen stuurslot, geen schijfremslot voor en de hoes zit met een simpel hangslotje vast. Maar ik vraag me af of het de moeite waard is te investeren in een extra slot voor het voorwiel. Zoveel levert een fiets van 26 jaar nou ook niet op.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_126819621
Anders quote je even heel de op :')
pi_126819634
Lees maar terug in vorige topic. Zijn Africa Twin is gejat.


Ik moet er werkelijk niet aan denken dat de Bandit gejat zou worden. Vreselijk. Niet eens vanwege geld, dat is verzekeringswerk, maar vooral omdat een motor meer waarde heeft dan een auto. Ik zou niet voor mezelf instaan :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:12:13 #9
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126819673
Emotionele waarde > financiële waarde, dat zeker. Zoiets is onvervangbaar.
pi_126819716
dit soort dingen zijn idd gwn kut
ik snap ook niet dat mensen met hun poten aan andermans spul komen
pi_126819852
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
Emotionele waarde > financiële waarde, dat zeker. Zoiets is onvervangbaar.
Dat dus. Ik zie ook ongelofelijk op tegen het moment dat de Bandit plaats moet maken voor iets anders :X En dan doe je het nog zelf. Kun je nagaan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:17:29 #12
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126819894
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zie ook ongelofelijk op tegen het moment dat de Bandit plaats moet maken voor iets anders :X En dan doe je het nog zelf. Kun je nagaan.
Blokrevisie? O-)
pi_126819964
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Blokrevisie? O-)
Bijna alle Suzuki blokken tot 2004 ofzo kunnen erin :D er is zelfs iemand die heeft er een V-twin blok in gehangen _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:21:54 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126820047
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Bijna alle Suzuki blokken tot 2004 ofzo kunnen erin :D er is zelfs iemand die heeft er een V-twin blok in gehangen _O-
Revisie zou ik doen waarschijnlijk. Die machine zit zoveel van mezelf in, zou 'm echt niet kunnen verkopen.
pi_126820280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Revisie zou ik doen waarschijnlijk. Die machine zit zoveel van mezelf in, zou 'm echt niet kunnen verkopen.
Klopt, zelfde geldt voor t motorblok natuurlijk

Beetje net als die vent die zijn KLR verkocht met dat filmpje. Dat zou ik dus niet kunnen. Dan maar een paar honderd euro voor transport over zee.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:32:44 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126823991
quote:
Linkshangen moeten ze gewoon verbieden, dan haalt er niemand ook rechts in.
pi_126824051
quote:
Lijkt me een heel goed plan :N
Die automobilisten weten zich nu al geen raad met 1 buitenspiegel, laat staan dat ze er 2 in de gaten moeten houden.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_126824231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Linkshangen moeten ze gewoon verbieden, dan haalt er niemand ook rechts in.
Daar staat al een boete op, wordt alleen te weinig gecontroleerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Lijkt me een heel goed plan :N
Die automobilisten weten zich nu al geen raad met 1 buitenspiegel, laat staan dat ze er 2 in de gaten moeten houden.
Nee, precies :')
pi_126825819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Lijkt me een heel goed plan :N
Die automobilisten weten zich nu al geen raad met 1 buitenspiegel, laat staan dat ze er 2 in de gaten moeten houden.
Precies, dit :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_126826589
Moet ik nu ook mijn sproeiers aanpassen ivm de vervangingsdemper? :?
Met een vervangingsfilter weet ik dat het moet, maar een dempertje toch niet?
pi_126828266
quote:
Ze weten zelf niet meer hoe ze dit probleem moeten aanpakken, en dan krijg je dit soort rare uitspraken. Koos zal hier uiteraard niet mee akkoord gaan en zal zijn contacten gaan gebruiken om dit tegen te gaan.

Sowieso is het uitermate triest gesteld met de forensen in koekblikken. Kijken/spiegelen zijn ze vergeten na het examen, evenals het feit dat rechts voorrang heeft (getuige vanmiddag weer, he..LEASEBAKRIJDERT!) en de wet van de sterkste telt (al pleurde ik gewoon de brommert ervoor, KIJKEN LEASERIJDERT LUL :W )

Zo... ben ik ook weer daar vanaf :*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:38:08 #23
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126828322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, want met zo'n kevlarbroek in de regen rijden wil je echt niet :D geloof mij maar :D
Want? vorige week moeten doen en ging opzich prima, tis net als leer en textiel. Het gaat even prima, dan wat minder en na echt lange tijd ben je nat tot op je onderbroek :)
Dan maakt kevlar vs standaard textiel niet veel uit.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:39:22 #24
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126828393
quote:
Als ze nu ook alle snelheids beperkingen opheffen heb je ook geen last van hard rijders meer! :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_126828485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als ze nu ook alle snelheids beperkingen opheffen heb je ook geen last van hard rijders meer! :P
DEUTSCHLAND! trekt de snelheidsbeperking terug in fases. Dat krijg je met 1 Europa.. -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')