abonnement Unibet Coolblue
pi_135995431
Alle 4 de nominatie's gewonnen, had gister nog even de livestream, ze waren pas bij de Klassieke Grammy's dus ben op een gegeven moment maar gaan slapen omdat ik het idee had dat het wel even kon duren, vanmiddag even hun optreden opzoeken op YouTube :P
pi_135996220
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 07:13 schreef davedavy het volgende:
Alle 4 de nominatie's gewonnen, had gister nog even de livestream, ze waren pas bij de Klassieke Grammy's dus ben op een gegeven moment maar gaan slapen omdat ik het idee had dat het wel even kon duren, vanmiddag even hun optreden opzoeken op YouTube :P
Ze hebben 5 grammy's gewonnen. :D
pi_135996549
De optredens:

http://pitchfork.com/news(...)form-at-the-grammys/

Alleen jammer dat het soms zo vals is.
pi_135997138
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:01 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Ze hebben 5 grammy's gewonnen. :D
5 Zelfs ? :D Ik vind dat optreden trouwens wel geniaal, gewoon de nagemaakte studio en de DJ's die staan te draaien.. Was ik maar daar :P Kun je eigenlijk de Grammys bezoeken als buitenstaander :P?
pi_135997234
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

5 Zelfs ? :D Ik vind dat optreden trouwens wel geniaal, gewoon de nagemaakte studio en de DJ's die staan te draaien.. Was ik maar daar :P Kun je eigenlijk de Grammys bezoeken als buitenstaander :P?
Volgens mij wel. Ik heb maar 3 uur geslapen dus ik kan miszitten, Maar zover ik weet album/record of the year, best pop group/duo performance, best dance/electronica album en best engineered album non classical.

Lastig, je kan wel kaarten winnen via CBS, maar ik weet niet of dat ook kan als je niet in de USA woont.
pi_135997614
Nja als je maar genoeg betaald zal iedereen uiteindelijk wel binnengelaten worden :P
  maandag 27 januari 2014 @ 10:24:27 #257
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135997951
Optreden was wel leuk :Y. Beetje vals inderdaad, dat wel.
pi_136000534
Ah joh, het is tenminste live. Dat gebeurt niet meer zo vaak. Die witte helmen trouwens _O_
pi_136000561
Heb net gelezen dat het duo tijdens het Coachella festival gewoon aan de zijkant heeft staan toekijken :P Deden ze niet zo iets gelijks in 2007? Kan me herrineren dat ze toen tussen het publiek zouden moeten hebben gaan staan en zich afvragen waarom de 2 DJ's niet begonnen met draaien :p
pi_136000865
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:52 schreef davedavy het volgende:
Heb net gelezen dat het duo tijdens het Coachella festival gewoon aan de zijkant heeft staan toekijken :P Deden ze niet zo iets gelijks in 2007? Kan me herrineren dat ze toen tussen het publiek zouden moeten hebben gaan staan en zich afvragen waarom de 2 DJ's niet begonnen met draaien :p
Dat was tijdens de promo van Get Lucky op een scherm, ze stonden zelf niet geprogrammeerd.
pi_136004537
quote:
'Daft Punk zonder helm in publiek'
van onze redactie
AMSTERDAM -

FOTO- Zou het kunnen zijn dat het het Franse electroduo Daft Punk niet op het podium stond, maar gewoon in het publiek zat tijdens de Grammy Awards?

Op internet is een foto verschenen van twee mannen die in het publiek zitten en veel weg hebben van Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem-Christo, die Daft Punk vormen, meldt ClubJudge.

De regie van het muziekspektakel nam precies deze twee in beeld toen Daft Punk een prijs won.

De mannen verschijnen nooit zonder helm op evenementen. Er zwerven maar een paar foto's van de twee rond op internet. Het zou dus een enorme stunt zijn als de twee gewoon in het publiek zaten terwijl de hele wereld was gericht op de twee mannen met helm op die op het podium verschenen om prijzen in ontvangst te nemen.

Daft Punk won vannacht Album of the Year en Record of the Year. Met het nummer Get Lucky, waaraan ook Pharell Williams en Nile Rodgers meewerkten, troefde Daft Punk de andere gegadigden Imagine Dragons, Lorde, Bruno Mars en Robin Thicke af. Get Lucky staat op het album Random Access Memories, waarmee de beide Fransen hun tweede belangrijke algemene award wonnen. Sara Bareilles, Kendrick Lamar, Macklemore & Ryan Lewis en Taylor Swift moesten het afleggen. Met Get Lucky won Daft Punk ook de prijs voor Best Pop Duo. Het album werd ook geëerd als Best Dance Album.

  maandag 27 januari 2014 @ 13:39:39 #262
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_136004665
Ik vind 'm niet op Guy-Manuel lijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door BoerBert op 27-01-2014 13:50:57 ]
pi_136005015
Zonde van die grammy's voor zo'n schijtalbum.
pi_136005242
L
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zijn ze in de verste verte niet :')
pi_136005253
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind 'm niet op Guy-Manuel lijken.
Ik ook niet :P Totaal niet eigenlijk.
pi_136219557
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef Blaxje het volgende:
L

[..]

Zijn ze in de verste verte niet :')
Klopt. De man in het pak is Paul Hahn, hun manager, en die gast met die zonnebril en die baard is Cédric Hervet, ook behorende tot de Daft crew. co-producer van onder andere Human After All, en heeft ook meegewerkt aan Electroma en Interstella 5555.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_137167064
Nieuwe Daft Punk met Pharrel Williams is niet echt een beste plaat. Klinkt meer Pharrel Wiliams dan Daft Punk.

[ Bericht 64% gewijzigd door MK84 op 26-02-2014 18:24:36 ]
pi_137168524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef MK84 het volgende:
Nieuwe Daft Punk met Pharrel Williams is niet echt een beste plaat. Klinkt meer Pharrel Wiliams dan Daft Punk.
Het is ook een nummer van Pharrell :P?
pi_137168668
Fantastisch nummer!
pi_137168777
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef davedavy het volgende:

[..]

Het is ook een nummer van Pharrell :P?
Precies.

Goed nummer wel! Samen met Happy toch wel het beste nummer van die nieuwe plaat, voor zover ik nu al een oordeel kan vellen.
pi_137168857
Welke is dat?
pi_137169105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Zocalo het volgende:
Welke is dat?
Pharrell - Gust of Wind (ft. Daft Punk)

Een rip van de iTunes album-stream kun je wel ergens van zippyshare plukken..
pi_137176029
Vind hem geweldig, dit is gewoon hoe RAM had moeten zijn in mijn ogen :P Van mij mag DP met meer artiesten samenwerken :P
pi_138163108
Daft Punk heeft een nieuwe merchandise line op hun website staan.
Helaas is de server down...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138164950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:19 schreef CoExist het volgende:
Daft Punk heeft een nieuwe merchandise line op hun website staan.
Helaas is de server down...
Idd alleen het shirt. Maar wie wil nu zo'n shirt :P Only in America.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:31:55 #278
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_138166220
Vind het anders best netjes dat verzendkosten gewoon bij de prijs inzitten, ook al woon je in Nederland.

Twijfel nog of ik het shirt koop, haha.
pi_138215897
De DAFT PUNK Store heeft een update gehad. Vet coole retro poster ads nu.

Daft Punk logo riemgesp, zonder riem (¤ 18,13)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Get Lucky" T-shirt for men (¤ 29,-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Get Lucky" T-shirt for women (¤ 29,-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Get Lucky" Tanktop for women (¤ 29,-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Lose Yourself To Dance" Movie Poster (¤ 14,50)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Split Helmet Unisex T-Shirt (¤29,-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die Daft Punk logo riemgesp besteld!

[ Bericht 8% gewijzigd door CoExist op 27-03-2014 06:47:26 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138217185
Die riemgesp en movie posters zijn wel verleidelijk :P
pi_138218613
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 01:49 schreef CoExist het volgende:
"Get Lucky" T-shirt for women (¤ 29,-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:02:07 #282
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_138223574
Belt buckle is wel gaaf, alleen ik heb geen idee wanneer ik die ooit zou dragen.

Poster is ook best prima voor die prijs, eerlijk gezegd. Alleen vraag ik me af of die opgevouwd wordt of in zo'n koker verstuurd wordt...
pi_138224046
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef Slickk het volgende:
Belt buckle is wel gaaf, alleen ik heb geen idee wanneer ik die ooit zou dragen.

Poster is ook best prima voor die prijs, eerlijk gezegd. Alleen vraag ik me af of die opgevouwd wordt of in zo'n koker verstuurd wordt...
Mijn ervaring met Daft Punk posters/litho's (TRON: Legacy en Interstella 5.5.5.5.) is dat ze beide keren in een harde posterkoker verstuurd werden.

Ik ga die riem gesp trouwens ook nooit dragen. Maar vind het DP logo gewoon gaaf om van metaal te hebben.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138658306


[ Bericht 40% gewijzigd door CoExist op 08-04-2014 19:48:04 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138827594
Vandaag is de Daft Punk belt buckle bezorgt. Op een zondag... Mag vast niet van de Here.
Maar ti's een cool ding!

EDIT:
Zit net wat te neuzen op een Daft Punk forum. Zie ik opeens dat er in januari een ongeauthoriseerd boek is uitgekomen van Daft Punk.
Heb 'm maar ff besteld bij Amazon.



Zie voor meer info deze review.

[ Bericht 34% gewijzigd door CoExist op 14-04-2014 00:05:23 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_139018720
Een video van iemand die een beetje doordraait met zijn hobby...

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_140180652
Er is weer nieuwe Daft Punk merchandise.



You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_143238684
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:23:00 #289
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_143268228
Het wordt tijd voor een show in nederland en een nieuw album.
Wat een eindbazen zijn die 2 ik ben als 18 jarige helemaal fan van ze.
BAM dit is 3KB
pi_143268540
Nieuw album? Volgens mij zijn ze nog bezig met het voorbereiden van een tour nav. R.A.M.. En er schijnt nog iets van een remix album van R.A.M. aan te komen, al heb ik daar ook al een tijdje niks meer over gehoord.

Als ze hun schema aanhouden voor Nederland verwacht ik ze pas in 2017 (na Alive '97 en '07) :) En dan wordt het waarschijnlijk een greatest hits tour ook.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_143270244
Als die remixen net zo worden als de 'remix' van Get Lucky, laten ze dat maar lekker zitten.
pi_143328242
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef Xrenity het volgende:
Als die remixen net zo worden als de 'remix' van Get Lucky, laten ze dat maar lekker zitten.
pi_143358529
Human After All Remixen verschijnt in Noord Amerika op LP.

http://m.billboard.com/entry/view/id/96532
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_144226987
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_144238144
quote:
Prima toch? Zolang ze maar niet uit elkaar gaan. Thomas heeft ook solo songs gemaakt.
pi_145210049
quote:
Pharrell Williams brengt weer single met Daft Punk uit

Pharrell Williams brengt binnenkort weer een single uit met Daft Punk. Het gaat om het nummer Gust of Wind, dat op Williams' meest recente plaat Girl staat.

Pharrell Williams brengt weer single met Daft Punk uit

Williams plaatste een preview van de videoclip bij Gust of Wind op Youtube.

In het filmpje van nog geen dertig seconden is te zien hoe Williams in een park richting twee keien loopt. De monolieten hebben de vorm van de bekende helmen van Daft Punk.

Uit de teaser blijkt dat Edgar Wright de videoclip heeft geregisseerd. Wright maakte eerder films als Shaun of the Dead, Hot Fuzz en The World's End. Wanneer de clip verschijnt, is nog niet bekend. Williams houdt het op 'coming soon'.

Gust of Wind is de derde samenwerking van Williams en Daft Punk. De twee acts scoorden vorig jaar een monsterhit met Get Lucky, waarop ook Nile Rodgers van Chic te horen is.

Get Lucky bereikte in 55 landen de hoogste regionen van de hitlijsten en sleepte de Grammy voor nummer van het jaar in de wacht. Eerder sloegen Williams, Daft Punk en Rodgers de handen ineen voor Lose Yourself to Dance.
Bron: NU.nl

En een preview van de videoclip:
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_145302675
En de nieuwe videoclip:

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:55:28 #298
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_145314941
Daft Punk O+
Pharrell Wiliams O+
BAM dit is 3KB
pi_146612971
Hoei!

quote:
Daft Punk brengt een speciale vinylbox uit met daarin de live-albums Alive 1997 en Alive 2007. De collectie is vanaf 23 december verkrijgbaar.

De collectie ziet er fraai uit: Alive 2007 (voor het eerst op vinyl verkrijgbaar) staat op twee witte lp’s, terwijl Alive 1997 op een zilveren plaat is geperst. Daarnaast zit er ook een bonus-lp in de box met aan de ene kant een toegift (tracks: Human After All, Together, One More Time en Music Sounds Better With You) en aan de andere kant het beroemde logo van Daft Punk.

Naast de platen bevat de box ook nog een boek met foto’s die in 2007 tijdens de tour genomen zijn, een downloadkaart en een slipmat (waarmee aspirant-dj’s zelf kunnen scratchen op hun deck). De twee albums zullen ook los verkrijgbaar zijn.

Alive 2007 leek in eerste instantie een zwanenzang, maar Daft Punk is inmiddels groter dan ooit. Get Lucky was dé zomerhit van vorig jaar en album Random Access Memories van het Franse duo ging als warme petit pains over de toonbank.
http://oor.nl/#!/articles(...)t_punk_op_komst/news
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_146613584
quote:
WAUW! Die gaat er zeker komen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')