abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:13:33 #251
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_127434650
Ik heb zitten tellen met het voorbeeld op de site van geldvoorelkaar. Bij ¤1000,- aan 8% voor 48 maanden houd je ¤1156,44 over na 4 jaar. Da's ongeveer gelijk aan ¤1000,- wegzetten op een spaarrekening waar je (hypothetisch :') ) 3.7% rente op krijgt. Het voordeel bij de bank is echter dat je je geld vrij kunt opnemen en dat is hier natuurlijk niet het geval, plus dat je een groter risico loopt.

Ik herinner me de tijd nog dat mensen twijfelden om te gaan beleggen met prospectussen van 6-8%. Investeren we nu al zo makkelijk ons zuur verdiende kapitaal dat we met de helft genoegen nemen?
pi_127434769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Coelho het volgende:
Ik heb zitten tellen met het voorbeeld op de site van geldvoorelkaar. Bij ¤1000,- aan 8% voor 48 maanden houd je ¤1156,44 over na 4 jaar. Da's ongeveer gelijk aan ¤1000,- wegzetten op een spaarrekening waar je (hypothetisch :') ) 3.7% rente op krijgt. Het voordeel bij de bank is echter dat je je geld vrij kunt opnemen en dat is hier natuurlijk niet het geval, plus dat je een groter risico loopt.

Ik herinner me de tijd nog dat mensen twijfelden om te gaan beleggen met prospectussen van 6-8%. Investeren we nu al zo makkelijk ons zuur verdiende kapitaal dat we met de helft genoegen nemen?
je vergeet natuurlijk wel even mee te nemen dat je maandelijks krijgt uitbetaalt en dat je dat weer opnieuw kan investeren (of alsnog op een spaarrekening kan zetten.

Verder is het natuurlijk niet slapend rijd worden nee.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:22:49 #253
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_127434923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Coelho het volgende:
Ik heb zitten tellen met het voorbeeld op de site van geldvoorelkaar. Bij ¤1000,- aan 8% voor 48 maanden houd je ¤1156,44 over na 4 jaar. Da's ongeveer gelijk aan ¤1000,- wegzetten op een spaarrekening waar je (hypothetisch :') ) 3.7% rente op krijgt. Het voordeel bij de bank is echter dat je je geld vrij kunt opnemen en dat is hier natuurlijk niet het geval, plus dat je een groter risico loopt.

Ik herinner me de tijd nog dat mensen twijfelden om te gaan beleggen met prospectussen van 6-8%. Investeren we nu al zo makkelijk ons zuur verdiende kapitaal dat we met de helft genoegen nemen?
Alleen om dat bedrag met een spaarrekening te halen moet je wel vier jaar van je spaargeld en de verkregen rente afblijven.Met de investering heb je na een jaar alweer 290 euro terug, die je vervolgens kan herinvesteren of ergens anders voor gebruiken, en dat heeft verder geen invloed op de rente van de overgebleven investering.

Sowieso zijn er volgens mij geen spaarrekeningen meer met vrije opname die zulke hoge rente geven. Eerder de helft.
Ook geen sig dus
pi_127435330
Die mario-tent lijkt ook eindelijk rond te komen. hopelijk weten de eerste investeerders nog dat dit project ook loopt
pi_127437571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Underdoggy het volgende:
Die mario-tent lijkt ook eindelijk rond te komen. hopelijk weten de eerste investeerders nog dat dit project ook loopt
Zou niet mogen uitmaken. Je krijgt vrij snel nadat het project vol is, een e-mail waarin staat dat het project volgeschreven is en je binnenkort een schuldbekentenis kunt verwachten + het verzoek om het geld over te maken. Enige tijd later krijg je een mailtje met een PDF er aan vast met een scan van de schuldbekentenis + het verzoek om het geld over te maken naar het GVE-rekeningnummer en een persoonlijke identificatiecode die je bij het overmaken moet vermelden. Heb je na een paar dagen het geld nog niet overgemaakt krijg je nog eens een herinneringsmailtje.

tl;dr > Als het goed is wordt je meerdere malen herinnerd aan je investeringsbelofte.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:08:29 #256
62913 Blik
The one and Only!
pi_127440416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Underdoggy het volgende:
Die mario-tent lijkt ook eindelijk rond te komen. hopelijk weten de eerste investeerders nog dat dit project ook loopt
Zo hard gaat die anders niet, als je vergelijkt hoe snel die andere projecten vol zitten
pi_127474407
Mijn project is al dagen vol, maar er komt geen schuldbekentenis zoals beloofd en dus ook geen verzoek om geld te storten.

Denk dat het project al dood is voor het gestart is :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:55:09 #258
62913 Blik
The one and Only!
pi_127474667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn project is al dagen vol, maar er komt geen schuldbekentenis zoals beloofd en dus ook geen verzoek om geld te storten.

Denk dat het project al dood is voor het gestart is :P
Heb ik ook ja, weet niet wat de normale wachttijd is tussen het volkrijgen van een project en de schuldbekentenis.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:55:39 #259
62913 Blik
The one and Only!
pi_127474681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Underdoggy het volgende:
Die mario-tent lijkt ook eindelijk rond te komen. hopelijk weten de eerste investeerders nog dat dit project ook loopt
En opeens vol na 7000 euro binnen te krijgen in 1 dag :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:13:18 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_127478832
er is weer een A-tje (ik laat deze aan me voorbij gaan)

http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3714
pi_127478940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef Blik het volgende:
er is weer een A-tje (ik laat deze aan me voorbij gaan)

http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3714
Looptijd is mij te lang. Overigens wel weer hele matige aanvraag. Pas in alinea 6 lees ik wat het bedrijf doet en sommige vragen worden gewoon niet goed gelezen.
pi_127480175
Ik laat die A ook schieten, mij te vaag en te lange looptijd.

U/micro: Je melder doet het niet ;)
pi_127482243
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:47 schreef DappereDodo77 het volgende:
Het is een A-project, en ik moet dus kennelijk op de kennis en ervaring van Geldvoorelkaar vertrouwen dat dat klopt. Weet iemand wat de (objectieve) criteria voor die ratings zijn?
Ik kan op de website alleen de volgende opmerking vinden:

quote:
Wat houden de verschillende classificaties in?
Aanvragers van leningen worden beoordeeld op hun afloscapaciteit. Hoe beter de afloscapaciteit, hoe lager uw risico.
Ik denk dat Geldvoorelkaar de 'afloscapaciteit' vaststelt op basis van de door de lener verstrekte gegevens over de eigen financiele situatie. Als Geldvoorelkaar een kontrole (accountant, bank) daarop zou uitvoeren, dan zou dit immers wel vermeld staan in de investeringsprofielen. Zo'n extra kontrole is trouwens naar mijn mening wel degelijk nodig. De zelfevaluatie door de lener plus de classificatie van Geldvoorelkaar is echt te mager.

Ik heb zelf het plan van Haguru doorgelezen en vond dat (voor zover het compleet is) een zeer slecht business plan. Ik wil daarom nog een risico aankaarten:

De lener staat persoonlijk garant voor de lening, ook al betreft het plan een onderneming. De vraag is echter wat de waarde van zo'n garantie is. Ten eerste kan de lener nog meer persoonlijke garanties voor andere leningen afgeven. Je komt dan als Geldvoorelkaar zijnde uiteindelijk in de rij te staan samen met alle andere schuldeisers.

In de tweede plaats kan het falen van de onderneming, de ondernemer meesleuren in de financiele malaise. Mogelijk heeft hij een extra hypotheek op z'n huis genomen voor het bedrijf, het is mogelijk dat hij hoofdelijk aansprakelijk is als hij zijn onderneming onbehoorlijk heeft bestuurd, etc, etc. Een faillisement van een onderneming heeft vaak grote financiele consequenties voor de ondernemer. Ook hier kun je dus als uitlener in de rij komen te staan met nog andere schuldeisers bij een failliet verklaarde lener.

Ik vind het idee van crowdfunding interessant, maar in het geval van Geldvoorelkaar is de uitvoering zeer riskant georganiseerd.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:50:18 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_127482638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik laat die A ook schieten, mij te vaag en te lange looptijd.

U/micro: Je melder doet het niet ;)
Bij mij stond die in de junkmail :)
pi_127482716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:40 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik kan op de website alleen de volgende opmerking vinden:

[..]

Ik denk dat Geldvoorelkaar de 'afloscapaciteit' vaststelt op basis van de door de lener verstrekte gegevens over de eigen financiele situatie. Als Geldvoorelkaar een kontrole (accountant, bank) daarop zou uitvoeren, dan zou dit immers wel vermeld staan in de investeringsprofielen. Zo'n extra kontrole is trouwens naar mijn mening wel degelijk nodig. De zelfevaluatie door de lener plus de classificatie van Geldvoorelkaar is echt te mager.

Ik heb zelf het plan van Haguru doorgelezen en vond dat (voor zover het compleet is) een zeer slecht business plan. Ik wil daarom nog een risico aankaarten:

De lener staat persoonlijk garant voor de lening, ook al betreft het plan een onderneming. De vraag is echter wat de waarde van zo'n garantie is. Ten eerste kan de lener nog meer persoonlijke garanties voor andere leningen afgeven. Je komt dan als Geldvoorelkaar zijnde uiteindelijk in de rij te staan samen met alle andere schuldeisers.

In de tweede plaats kan het falen van de onderneming, de ondernemer meesleuren in de financiele malaise. Mogelijk heeft hij een extra hypotheek op z'n huis genomen voor het bedrijf, het is mogelijk dat hij hoofdelijk aansprakelijk is als hij zijn onderneming onbehoorlijk heeft bestuurd, etc, etc. Een faillisement van een onderneming heeft vaak grote financiele consequenties voor de ondernemer. Ook hier kun je dus als uitlener in de rij komen te staan met nog andere schuldeisers bij een failliet verklaarde lener.

Ik vind het idee van crowdfunding interessant, maar in het geval van Geldvoorelkaar is de uitvoering zeer riskant georganiseerd.
Een goede dosis verstand is dan ook van belang. Dat heb ik hier ook al eerder aangegeven. Juist bij een geldvoorelkaar is het van belang enigszins sceptisch een businessmodel door te nemen. Heb jij een idee hoe geldvoorelkaar dit anders kan regelen zonder vele duizenden euro's aan kosten te maken voor accountants?
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:53:27 #266
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_127482758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:40 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik kan op de website alleen de volgende opmerking vinden:

[..]

Ik denk dat Geldvoorelkaar de 'afloscapaciteit' vaststelt op basis van de door de lener verstrekte gegevens over de eigen financiele situatie. Als Geldvoorelkaar een kontrole (accountant, bank) daarop zou uitvoeren, dan zou dit immers wel vermeld staan in de investeringsprofielen. Zo'n extra kontrole is trouwens naar mijn mening wel degelijk nodig. De zelfevaluatie door de lener plus de classificatie van Geldvoorelkaar is echt te mager.

Ik heb zelf het plan van Haguru doorgelezen en vond dat (voor zover het compleet is) een zeer slecht business plan. Ik wil daarom nog een risico aankaarten:

De lener staat persoonlijk garant voor de lening, ook al betreft het plan een onderneming. De vraag is echter wat de waarde van zo'n garantie is. Ten eerste kan de lener nog meer persoonlijke garanties voor andere leningen afgeven. Je komt dan als Geldvoorelkaar zijnde uiteindelijk in de rij te staan samen met alle andere schuldeisers.

In de tweede plaats kan het falen van de onderneming, de ondernemer meesleuren in de financiele malaise. Mogelijk heeft hij een extra hypotheek op z'n huis genomen voor het bedrijf, het is mogelijk dat hij hoofdelijk aansprakelijk is als hij zijn onderneming onbehoorlijk heeft bestuurd, etc, etc. Een faillisement van een onderneming heeft vaak grote financiele consequenties voor de ondernemer. Ook hier kun je dus als uitlener in de rij komen te staan met nog andere schuldeisers bij een failliet verklaarde lener.

Ik vind het idee van crowdfunding interessant, maar in het geval van Geldvoorelkaar is de uitvoering zeer riskant georganiseerd.
Ik denk dat dat wel meevalt. Hoe je het ook construeert, als de lener uiteindelijk geen geld meer hebt ben je je investering kwijt. Van een kale kip kan je niet plukken. Niemand claimt dat het risicovrij is, daarom is de rente ook hoger dan bij een spaarrekening.
Ook geen sig dus
pi_127482820
quote:
5s.gif Op maandag 3 juni 2013 06:11 schreef Tyr80 het volgende:
Het zou geweldig zijn als er hier mensen zaten met creatieve voorstellen voor verdere rewards, dus mocht je iets te binnen schieten dan laat het weten! Als er vragen zijn hoor ik het wel!
Je hebt al de nodige creatieve ideeen. Ik denk dat de meeste donateurs de robot uiteindelijk live willen zien en aanraken. Ik zou dus een tournee organiseren als deze klaar is, binnen redelijke reisafstand van alle grotere donateurs.

Laat graag de link op RocketHub weten zodra deze er is. Dit vind ik dus wel een interessant project!
pi_127485188
Ik kreeg netjes het mailtje dat er een nieuw project was *O*.

Misschien bij jullie bij junk terecht gekomen inderdaad? :o
జ్ఞ‌ా
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:12:45 #269
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_127485450
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:04 schreef µ het volgende:
Ik kreeg netjes het mailtje dat er een nieuw project was *O*.

Misschien bij jullie bij junk terecht gekomen inderdaad? :o
Bij mij stond hij inderdaad ook in de junk :)
Ook geen sig dus
pi_127485483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Bij mij stond hij inderdaad ook in de junk :)
"Mark as not spam" ofzo ^O^.

Nog meer mensen die een mailtje willen als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat? DM even ;). En hou je spambox in de gaten :+.
జ్ఞ‌ా
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:16:05 #271
132191 -jos-
Money=Power
pi_127485566
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:13 schreef µ het volgende:

[..]

"Mark as not spam" ofzo ^O^.

Nog meer mensen die een mailtje willen als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat? DM even ;). En hou je spambox in de gaten :+.
Zal het onthouden, als ik klaar ben met studeren na de zomer ga ik beginnen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127485646
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:04 schreef µ het volgende:
Ik kreeg netjes het mailtje dat er een nieuw project was *O*.

Misschien bij jullie bij junk terecht gekomen inderdaad? :o
Ja, en ik heb hem nu ook gevonden :)

Het mailadres is een doorstuur naar mijn echte adres. Zit dus in de spam van het eerste adres :')
pi_127485666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en ik heb hem nu ook gevonden :)

Het mailadres is een doorstuur naar mijn echte adres. Zit dus in de spam van het eerste adres :')
Handig :').

Filtertje en "never send to spam" ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_127488382
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef µ het volgende:

[..]

Handig :').

Filtertje en "never send to spam" ^O^.
Ja idd :P Maar nog nooit last van gehad, mailadres wat ik je doorgaf gebruik ik niet zoveel :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:08:39 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_127513036
Ik heb gisteren mijn eerste schuldbekentenis binnen gekregen, en heb direct geld overgemaakt (200 euro, project 3614)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:41:20 #276
332574 µ
alt-m
pi_127529292
Ik zit nog te wachten op 5009. Ook nog geen bevestiging dat overboeking binnen is...
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:51:45 #277
332574 µ
alt-m
pi_127529634
E-tje nieuw.
జ్ఞ‌ా
pi_127551189
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef µ het volgende:
E-tje nieuw.
Jammer, te laat! Was wel mooie (simpel business model, goede rente, acceptabele prima looptijd)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:57:38 #279
332574 µ
alt-m
pi_127558404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Jammer, te laat! Was wel mooie (simpel business model, goede rente, acceptabele prima looptijd)
Als je wil moet je mij even een DM sturen, dan zet ik je op de maillijst. Krijg je binnen een half uur een mailtje als er een nieuw project op staat.
జ్ఞ‌ా
  maandag 10 juni 2013 @ 15:50:14 #281
132191 -jos-
Money=Power
pi_127622045
Mijn pa heeft nu een groot deel van zijn geld in aandelen zitten. Heb hem al verteld over crowfunding, ga binnenkort eens lendingclub.com laten zien en vragen of hij dat niet wilt doen samen met mij O-)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127622497
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef -jos- het volgende:
Mijn pa heeft nu een groot deel van zijn geld in aandelen zitten. Heb hem al verteld over crowfunding, ga binnenkort eens lendingclub.com laten zien en vragen of hij dat niet wilt doen samen met mij O-)
Moest je niet in de VS wonen daarvoor?
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 16:12:41 #283
132191 -jos-
Money=Power
pi_127622851
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Kirov het volgende:

[..]

Moest je niet in de VS wonen daarvoor?
Buitenlanders kunnen investeren vanaf $100k.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127622972
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:12 schreef -jos- het volgende:

[..]

Buitenlanders kunnen investeren vanaf $100k.
Ah, ik zie het staan. Las er eerst overheen :P Is een fonds dan niet aantrekkelijker?
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 16:46:19 #285
132191 -jos-
Money=Power
pi_127623884
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ah, ik zie het staan. Las er eerst overheen :P Is een fonds dan niet aantrekkelijker?
Wat voor fonds?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127624008
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef -jos- het volgende:

[..]

Wat voor fonds?
Private Equity e.d.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 16:57:38 #287
132191 -jos-
Money=Power
pi_127624203
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef Kirov het volgende:

[..]

Private Equity e.d.
Hmm, waarom is dat aantrekkelijker dan?

Ik heb wel eens naar Ohpen gekeken, maar nooit wat mee gedaan. Maar volgens mij heb je daar een stuk meer risico dan bij lendingclub als je daar diversificatie toepast.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127625138
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hmm, waarom is dat aantrekkelijker dan?

Ik heb wel eens naar Ohpen gekeken, maar nooit wat mee gedaan. Maar volgens mij heb je daar een stuk meer risico dan bij lendingclub als je daar diversificatie toepast.
Hoger rendement. En PE fondsen doen ook aan diversificatie. Verschillende bedrijven, verschillende soorten vermogensverschaffing e.d.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 17:33:56 #289
132191 -jos-
Money=Power
pi_127625424
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Kirov het volgende:

[..]

Hoger rendement. En PE fondsen doen ook aan diversificatie. Verschillende bedrijven, verschillende soorten vermogensverschaffing e.d.
Als ik bij Ohpen als startbedrag 100k invul, looptijd 3 jaar. Is het verwachte netto rendement 5,37% maar bij slecht scenario staat dat je dan nog maar 68k over houdt. Dus volgens mij is dan je rendement lager en je risico veel groter?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127625494
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef -jos- het volgende:

[..]

Als ik bij Ohpen als startbedrag 100k invul, looptijd 3 jaar. Is het verwachte netto rendement 5,37% maar bij slecht scenario staat dat je dan nog maar 68k over houdt. Dus volgens mij is dan je rendement lager en je risico veel groter?
Ohpen is een beleggingsfonds, die bedoel ik niet.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 17:39:53 #291
132191 -jos-
Money=Power
pi_127625615
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ohpen is een beleggingsfonds, die bedoel ik niet.
Geef eens een voorbeeld dan?

Ohpen Private Equity Indexfonds bestaat wel hoor, alleen bij de planner kan je dan het verwachte rendement niet zien.

Hier staat wel een grafiekje van de koers:

http://www.ohpen.nl/secur(...)ctId=15&detail=koers

Oke, het verwachte rendement is dan misschien +-20% maar de jaarlijkse standaarddeviatie is meer dan 10%, dus je loopt een stuk meer risico's.

[ Bericht 11% gewijzigd door -jos- op 10-06-2013 17:45:19 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127626216
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef -jos- het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan?

Ohpen Private Equity Indexfonds bestaat wel hoor, alleen bij de planner kan je dan het verwachte rendement niet zien.

Hier staat wel een grafiekje van de koers:

http://www.ohpen.nl/secur(...)ctId=15&detail=koers

Oke, het verwachte rendement is dan misschien +-20% maar de jaarlijkse standaarddeviatie is meer dan 10%, dus je loopt een stuk meer risico's.
20% rendement klinkt een stuk bekender :P

Het is lastig om voorbeeldjes te noemen want ik zit er niet echt in op dit moment.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 10 juni 2013 @ 20:01:03 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127631738
Iemand al naar deze gekeken?

http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3536

Zag er wel tof uit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 juni 2013 @ 20:02:12 #294
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127631813
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef µ het volgende:
Ik zit nog te wachten op 5009. Ook nog geen bevestiging dat overboeking binnen is...
Zo'n bevestigin krijg je ook niet, en het kan best even duren voordat het helemaal rond is ik wacht nu bij een project al iets van 4 weken ofzo. Maar komt wel goed gewoon af en toe even inloggen en kijken of het betaalschema al bekend is.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 juni 2013 @ 20:05:12 #295
332574 µ
alt-m
pi_127631984
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand al naar deze gekeken?

http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3536

Zag er wel tof uit.
Yes, kreeg 'm vanmiddag in de mail ja :P.

Ik ga eerst wachten tot mijn eerste project rond is.
జ్ఞ‌ా
  maandag 10 juni 2013 @ 20:06:42 #296
332574 µ
alt-m
pi_127632067
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n bevestigin krijg je ook niet, en het kan best even duren voordat het helemaal rond is ik wacht nu bij een project al iets van 4 weken ofzo. Maar komt wel goed gewoon af en toe even inloggen en kijken of het betaalschema al bekend is.
"Er is nog geen betaalschema bekend."

Sturen ze wel alvast:
"Binnenkort investering in project 004009 overmaken - Geldvoorelkaar.nl"
జ్ఞ‌ా
  maandag 10 juni 2013 @ 20:14:49 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127632553
quote:
3s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef µ het volgende:

[..]

"Er is nog geen betaalschema bekend."

Sturen ze wel alvast:
"Binnenkort investering in project 004009 overmaken - Geldvoorelkaar.nl"
Soms duurt het echt heel lang ja, ik heb er ook gehad die snel rond waren en de ander duurt al een hele tijd. Ligt er denk ik ook aan of ze snel al het geld krijgen van iedereen. Maar er is verder dus niets aan de hand :P

Moet deze maand 2 betaling krijgen van 2 projecten en hopelijk in Juli 4 dan begint het een beetje te lopen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 juni 2013 @ 20:15:41 #298
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127632604
Die relaunch van Gamebitious is ook weer bijna als het goed is. Dat ga ik dan ook eens even bekijken al is dat echt investeren en niet lenen zoals bij geldvoorelkaar.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 juni 2013 @ 20:38:09 #299
332574 µ
alt-m
pi_127633878
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die relaunch van Gamebitious is ook weer bijna als het goed is. Dat ga ik dan ook eens even bekijken al is dat echt investeren en niet lenen zoals bij geldvoorelkaar.
Hoe dan?
జ్ఞ‌ా
  maandag 10 juni 2013 @ 20:38:42 #300
332574 µ
alt-m
pi_127633906
Dit topic gaat bijna dicht, jullie moeten #2 handmatig volgen!
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')