abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173100939
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hoe gaat het eigenlijk met de yogi's die aan hun opleiding tot instructeur zijn begonnen? hoe bevalt het? is het wat je verwachtte of valt het tegen? ik ben benieuwd!

Vorig jaar november een 200h bij Samyak in Mysore gedaan. Wat een gave ervaring, zoveel geleerd in een maand tijd! Ik wil weer! mijn blogposts
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_173245253
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

zoiets is er geloof ik ook in de paleistuin in den hag..
binnenkort maar eens langs :)

hoe gaat het eigenlijk met de yogi's die aan hun opleiding tot instructeur zijn begonnen? hoe bevalt het? is het wat je verwachtte of valt het tegen? ik ben benieuwd!

binnenkort ga ik weer een weekje yoga en surfen in Portugal.. ideaaale combi! helemaal zin in!
Om het hoekje kijkend O-)

Ik ben inmiddels klaar bij de Ashtanga yoga academie Rotterdam (AYA). Was super. Deed voor mij meer dan een revalidatietraining voor mijn EDS. Ook de teacher training bij de one and only Manju patabbi Jois was geweldig! Inmiddels geef ik parttime vaste lessen bij yogastudio Jnana te Delft. Ook geef ik individuele yoga coaching en workshops met yoga humor bij bedrijven via mijn bedrijf 'AboutFace' Had deze ontwikkeling niet willen missen ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')