abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_126794158


Van Wikipedia:

Flickr is een website voor het delen van foto's. Net als Delicious wordt het gezien als een Web 2.0-applicatie en maakt het gebruik van tagging (trefwoorden) om een niet-hiërarchische classificering mogelijk te maken (folksonomie).

Bij het uploaden van foto's kan er ook worden opgegeven onder welke voorwaarden (licentie) anderen de foto mogen gebruiken. Ook kunnen foto's in een privégedeelte worden geplaatst, dat alleen te bekijken is door gebruikers die daarvoor toestemming van de uploader hebben. Het uploaden kan ook via e-mail of een mobiele telefoon.

Flickr is in korte tijd uitgegroeid tot een zeer populaire site om als opslagplaats te gebruiken, vooral onder webloggers. Er zijn twee soorten accounts, gratis accounts waarbij voor 100 megabyte per maand geüpload mag worden, en het pro-account, een ongelimiteerd aantal aan foto's kunt uploaden, met een maximale grootte van 20MB per foto. Flickr meet in tegenstelling tot veel andere fotodiensten niet de opslagruimte die de foto's in beslag nemen, maar het dataverkeer. Wanneer foto's dus weer verwijderd worden heeft dat geen invloed op de opslagruimte die je nog over hebt.

Flickr is ontwikkeld door het Canadese bedrijf Ludicorp en werd in maart 2005 overgenomen door Yahoo!. Yahoo! heeft in 2007 het eigen Yahoo! Photos gesloten ten gunste van Flickr.

Sinds april 2008 kunnen ook korte videofragmenten geüpload worden op Flickr.

De fok groep op Flickr

Fokkers op Flickr:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik vergeten ben... Post je account hier onder!

Andere leuke sites:

http://500px.com/


http://www.panoramio.com/
  maandag 20 mei 2013 @ 23:59:53 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126794189
quote:
Biggr. A free terabyte of space

At Flickr, we believe you should share all your images in full resolution, so life’s moments can be relived in their original quality. No limited pixels, no cramped formats, no memories that fall flat. We’re giving your photos room to breathe, and you the space to upload a dizzying number of photos and videos, for free. Just how big is a terabyte? Well, you could take a photo every hour for forty years without filling one.

And yep, you heard us. It’s free.
Ja, leuk, krijg ik dan ook m'n pro-abonnement-geld terug? :{
Aangezien iedereen nu een terrabyte heeft?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126794598
Een tarrabyte?! Ow wauw..

Toch maar weer eens in verdiepen dan :)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_126794607
Wat zijn dan nog de voordelen die je hebt met een Flickr Pro account?

quote:
What used to be offered with a Pro account?

Flickr Pro is no longer available for purchase, but many of the Pro-only features are now part of free Flickr accounts.

Here is what you used to get with Pro:

Unlimited photo uploads (50MB per photo)
Unlimited video uploads (90 seconds max, 500MB per video)
The ability to show HD Video
Unlimited storage
Unlimited bandwidth
Archiving of high-resolution original images
The ability to replace a photo
Post any of your photos or videos in up to 60 group pools
View count and referrer statistics
Limitation of maximum image size available to others
Ad-free browsing and sharing

What do I now have with a free Flickr account?

Starting on 5/20/2013, members with free accounts on Flickr will have:

1 Terabyte of space
Upload and download in full original quality. Up to 200MB per image
Ability to create “Collections”
Post any of your photos or videos in up to 60 group pools
Limitation of maximum image size available to others

I’ve heard that Flickr Pro is no longer being offered. How does that affect me?

Starting on 5/20/2013, we will no longer be offering new Flickr Pro subscriptions. After that point, the following things will happen:

Recurring Pro users currently have the ability to renew.
Eligible Pro members have the option to switch to a Free account until 8/20/2013.
The “Gift of Pro” will no longer be available for purchase.
Pro users will no longer appear with a “Pro” badge beside their name or buddy icon.

quote:
Whats the difference between a Free, Ad Free, and Doublr account?

There are three kinds of accounts to choose from at Flickr, and all of them are awesome in their own way.

Free:

1 Terabyte of photo and video storage
Upload photos of up to 200MB per photo
Upload 1080p HD videos of up to 1GB each
Video playback of up to 3 minutes each
Upload and download in full original quality

Ad Free:

$49.99 per year
All the benefits of a free account
No ads in your browsing experience

Doublr:

$499.99 per year
2 Terabytes of photo and video space
All the benefits of a free account
Kortom. Helemaal niets meer. Fijn, leuk dat ze dit doen, maar geef t dan ook even aan. Money back please.
pi_126794732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:09 schreef Crientj het volgende:
Wat zijn dan nog de voordelen die je hebt met een Flickr Pro account?

[..]

[..]

Kortom. Helemaal niets meer. Fijn, leuk dat ze dit doen, maar geef t dan ook even aan. Money back please.
Alleen ad-free en 2TB..?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_126794918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Alleen ad-free en 2TB..?
Add-blocker en je abbo is helemaal waardeloos :')
pi_126795206
Trouwens, die prijs van Doublr is ook om te huilen. :') 500 dollar per jaar voor nog een terabyte? Come on.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:32:20 #8
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126795418
Godsallwmachtig zeg wat zuur :{
Ik zou graag mn resterende abonnementsgeld terug zien .
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:48:11 #9
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_126797017
Nieuwe look is wel tof trouwens! Even wennen maar het oogt veel moderner en dat was imho toch echt wel nodig. Ben wel blij met deze update ondanks dat ik vorige maand me abbo had verlengd.

Me account mag trouwens ook in de OP: bassie909
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 mei 2013 @ 02:01:50 #10
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_126797119
Tot nog toe weggebleven van Flickr wegens beperkingen op free account.
Nu die grotendeels weg zijn toch maar eens een accountje aangemaakt, Moet alleen nog afgevuld worden met plaatjes.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_126797301
Jezus wat een zooitje die layout.
Lekker happen
pi_126797308
moah moet zeggen dat ik het er wel strak uit vind zien

ik zeg top!

beetje zuur voor betalers dat dan wel weer.....
pi_126798078
Okay, toch eens kijken wat 500px kost.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 mei 2013 @ 08:03:13 #14
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126798246
Ik vind de layout op zich er wel netjes uitzien. Het zal wel even wennen zijn. Foto's worden mooi groot weergegeven :)
1 free terrabyte is ook wel leuk. Maar welke ******* bij Flickr heeft daar het idee geopperd om 49,95 te laten betalen puur voor het ad-free maken? Zoals Andreas612 al zei, Adblocker installeren en je hebt hetzelfde resultaat.

---ik krijg een java-error ipv mijn eigen photostream :( ---

[ Bericht 11% gewijzigd door Uncle op 21-05-2014 21:49:09 ]
  Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 08:47:12 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_126798764
http://www.flickr.com/help/forum/en-us/72157633547442506/page1
Ik ben niet de enige die het niet mooi vindt geloof ik...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 08:49:52 #16
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_126798807
oh, en m'n pro account is nu alleen nog handig voor stats. waarom willen ze van hun betalende leden af? Yahoo WIL kennelijk nog dieper wegzinken. Dom dom dom.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 21 mei 2013 @ 08:51:29 #17
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_126798836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 08:49 schreef Danny het volgende:
oh, en m'n pro account is nu alleen nog handig voor stats. waarom willen ze van hun betalende leden af? Yahoo WIL kennelijk nog dieper wegzinken. Dom dom dom.
Is dat ook al van Yahoo? En dan van het weekend Tumblr overnemen voor een miljard.
Gaat lekker daar.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 21 mei 2013 @ 08:52:04 #18
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126798842
volgens dat topic ben ik niet de enige die zijn eigen photostream niet meer te zien krijgt...
  dinsdag 21 mei 2013 @ 08:52:30 #19
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_126798847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 08:51 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Is dat ook al van Yahoo? En dan van het weekend Tumblr overnemen voor een miljard.
Gaat lekker daar.
Yahoo making a big comeback ..
lekker al die comments ... maanden werk naar de knoppuh :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:00:43 #20
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_126798965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 08:49 schreef Danny het volgende:
oh, en m'n pro account is nu alleen nog handig voor stats. waarom willen ze van hun betalende leden af? Yahoo WIL kennelijk nog dieper wegzinken. Dom dom dom.
Tsja. Ik gok dat adverteerders meer geld opleveren dan pro gebruikers ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:09:44 #21
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126799098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:00 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Tsja. Ik gok dat adverteerders meer geld opleveren dan pro gebruikers ...
Dat geeft ook wel meteen aan waar hun prioriteiten liggen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:13:52 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126799172
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja, leuk, krijg ik dan ook m'n pro-abonnement-geld terug? :{
Aangezien iedereen nu een terrabyte heeft?
Oh is dat zo? O+ Dan verschijnt gelukkig mijn 'hidden' deel weer :)

[edit: ik vind de nieuwe layout wel vet. Foto's lekker groot en dus het middelpunt van de site: I like it :) ik vind het ook altijd leuk om mijn favorieten-lijst te bekijken, omdat dat zich ook vormt als 1 mooie grote gallery O+ ) De profielpagina ziet er ook veel beter uit (mijne: http://www.flickr.com/photos/nestje/sets/ )

[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 21-05-2013 09:22:10 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 09:28:01 #23
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_126799471
Ik ga ws over naar 500px
dat oogt wat overzichtelijker.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:31:50 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126799543
Is dan toch het moment aangebroken dat ik een eigen site ga maken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:32:42 #25
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126799558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:28 schreef Danny het volgende:
Ik ga ws over naar 500px
dat oogt wat overzichtelijker.
Die site ken ik nog niet. Ziet er leuk uit
pi_126800846
Goed, mailtje van Flickr gehad:

quote:
As a Pro Member, your subscription remains the same. You'll enjoy unlimited space for your photos and videos, detailed stats and an ad-free experience. However, you can switch to a Free account before August 20, 2013.
Het is dus mogelijk om over te stappen op een gratis account en - neem ik aan - je geld terug te krijgen.

Op Flickr zelf staan de verschillen tussen Pro en Free;
• Pro: unlimited storage, Free: 1 terabyte
• Pro: ad free, Free: with ads
• Pro: detailed stats, Free: no stats

Nou vind ik zelf de stats best leuk, dus ik overweeg om m'n Pro-account te houden. Echter, als m'n Pro-account is afgelopen (februari 2014), is het kennelijk ook afgelopen met de stats. Pro bestaat dan immers niet meer en bij zowel Free, Ad Free als Doublr staan geen stats genoemd.

quote:
Stats are only available to pro account holders, at this time.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 10:28:12 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:47:11 #27
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_126801501
Met andere woorden: we gaan gratis met ads. Als je nu een pro bent, ga gratis! (want advertenties leveren meer op) ....
tsja.. mijne loopt ook eind van t jaar af... bye bye dus ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 11:23:13 #28
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_126802799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
Met andere woorden: we gaan gratis met ads. Als je nu een pro bent, ga gratis! (want advertenties leveren meer op) ....
tsja.. mijne loopt ook eind van t jaar af... bye bye dus ..
dat dus. als je adfree wilt betaal je 2x zoveel als nu voor pro. Dat ik zelf ads zie vind ik nog niet zo erg. Vervelender is het dat er ads naast mijn foto's staan. Dat maakt het niet echt een portfolio meer, maar een picdump. Jammer.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_126802878
Tja mijn Pro abo zou de 28e (volgende week) verlengd worden. Net de boel gecancelled en omgezet naar Free. Pro voegt niks meer toe en 50 dollar is bezopen voor alleen maar ad-free (de mensen die je foto's bekijken zien alsnog reclame).

Zo eens mn 500px account upgraden naar Plus :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:40:07 #30
27648 Weakling
available in strong mint
pi_126803439
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:23 schreef Danny het volgende:
dat dus. als je adfree wilt betaal je 2x zoveel als nu voor pro. Dat ik zelf ads zie vind ik nog niet zo erg. Vervelender is het dat er ads naast mijn foto's staan. Dat maakt het niet echt een portfolio meer, maar een picdump. Jammer.
Dit inderdaad. Het ad free is nou niet zo zeer om het voor de uploader ad free te maken, maar om je bezoekers niet lastig te vallen met advertenties lijkt me en om nou iedereen te instrueren om een ad-blocker te installeren gaat ook ver.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef Ener-G het volgende:
Tja mijn Pro abo zou de 28e (volgende week) verlengd worden. Net de boel gecancelled en omgezet naar Free. Pro voegt niks meer toe en 50 dollar is bezopen voor alleen maar ad-free (de mensen die je foto's bekijken zien alsnog reclame).
Is dat zo? Ik veronderstelde dat je met een ad-free abo het juist voor de bezoekers advertentie vrij zou kunnen houden, maar mijn veronderstelling zou weleens verkeerd kunnen zijn.

Net anderhalve maand geleden mijn Pro abo met een jaar verlengd. Lekker dan. Eens even uitpluizen wat de verschillen nu exact gaan inhouden. Ik doe er niks professioneels mee, dus als de ads niet te overheersend zijn, dan zou ik er mee kunnen leven wellicht. En of en hoe het geld terug komt als je overstapt naar free is mij ook nog een raadsel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Weakling op 21-05-2013 11:46:06 ]
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_126803871
Tja die 7 dagen die mn Pro account nog liep zal me persoonlijk aan mn reet roesten, heb ook meteen mn paypal accountinfo uit yahoo wallet (kan me ook niet herinneren dat ik daar toestemming voor heb gegeven) gegooid.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_126803928
Geld terug krijgen zal wel niet lukken.

In feite is er voor al betalende gebruikers niets veranderd. Dat is toch wel een van de voorwaarden om aanspraak te maken op restitutie van abbonementskosten... Je krijgt immers nog steeds hetzelfde als beloofd. Alleen de rest krijgt het nu gratis :')
pi_126804045
Voor de free users zijn de verandering opzich wel een interessante verbetering. Maar de enthousiastelingen, meestal pro gebruikers die al jaren 'pro' zijn worden echt keihard weggejaagd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_126805107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:52 schreef Uncle het volgende:
Geld terug krijgen zal wel niet lukken.

In feite is er voor al betalende gebruikers niets veranderd. Dat is toch wel een van de voorwaarden om aanspraak te maken op restitutie van abbonementskosten... Je krijgt immers nog steeds hetzelfde als beloofd. Alleen de rest krijgt het nu gratis :')
Als je geen geld terug zou kunnen krijgen, dan heeft dat aanbod om nu over te stappen op Free geen enkele zin. Dat is alleen een achteruitgang, dus waarom zou iemand dat willen? De enige motivatie om dat te doen zou het geld kunnen zijn.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:14:48 #35
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126806691
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:50 schreef Ener-G het volgende:
Tja die 7 dagen die mn Pro account nog liep zal me persoonlijk aan mn reet roesten, heb ook meteen mn paypal accountinfo uit yahoo wallet (kan me ook niet herinneren dat ik daar toestemming voor heb gegeven) gegooid.
Goed dat je het even zegt. Kom er nu ook achter dat ik een ' subscription' heb en mijn creditcard gegevens in een Yahoo! Wallet is toegevoegd....
pi_126806776
Het cancelen van de subscription duurt ook 7 tot 10 werkdagen voordat ik een bevestiging krijg per email, zal je net zien dat ze hem gewoon verlengen de 28e :P Dus vandaar dat ik hem meteen heb leeggegooid. Het idee dat mn paypal info in yahoo wallet gestopt was zat me ook niet lekker.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:22:29 #37
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126806961
Heb m'n account ook maar meteen omgezet naar een free account. Krijg nu ongev. 10 dollar terug over 7 a 10 werkdagen.

Het is al meteen een Free account dus je hoeft niet te wachten op een 'bevestiging'.
Subscription opgezegd, payment method weggegooid en van Pro naar Free.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:22:59 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126806980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef DrD00m het volgende:
Heb m'n account ook maar meteen omgezet naar een free account. Krijg nu ongev. 10 dollar terug over 7 a 10 werkdagen.

Het is al meteen een Free account dus je hoeft niet te wachten op een 'bevestiging'.
Subscription opgezegd, payment method weggegooid en van Pro naar Free.
krijg je automatisch geld terug als je het omzet naar free>?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:23:39 #39
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126807010
en waar zet je hetm om? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:25:08 #40
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126807084
Ik was naar billing.yahoo.com gegaan en daar ingelogd.
Daar stond mijn Flickr subscription. Deze opgezegd en kreeg direct de optie om hem om te zetten naar Free. En ze proberen het geld terug te storten naar de (in mijn geval CC) waarmee de subscription is betaald.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:27:32 #41
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126807177
wel butt dat je dan gelijk helemaal geen stats meer hebt -O- maar ik ga dus echt niet betalen om enkelt ads te verwijderen :{

quote:
Your refund is currently being processed. Please allow 7 to 10 business days to receive an email regarding your refund.
zo hup weg ermee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:28:05 #42
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_126807203
en ik net me website opzeggen omdat ik toch alles op flickr gooi ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:29:08 #43
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126807253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
en ik net me website opzeggen omdat ik toch alles op flickr gooi ...
wat zuur -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126807572
Tja opzich kan je van Pro naar Free, scheelt je weer $24,95 per jaar. Wat je dan wel mist zijn de stats.

Ad Free voor $50 is leuk, maar mensen die je profiel bekijken op flickr die geen Ad Free abo hebben zien wel reclame (of heb ik het mis?). Totaal oninteressant in dat geval dus.

Ad Blocker werkt iig prima op flickr voor mezelf nu :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:07:37 #45
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126808737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:37 schreef Ener-G het volgende:
Tja opzich kan je van Pro naar Free, scheelt je weer $24,95 per jaar. Wat je dan wel mist zijn de stats.

Ad Free voor $50 is leuk, maar mensen die je profiel bekijken op flickr die geen Ad Free abo hebben zien wel reclame (of heb ik het mis?). Totaal oninteressant in dat geval dus.

Ad Blocker werkt iig prima op flickr voor mezelf nu :P
Enkel voor stats en ad-free is wel heel erg prijzig. Ik ga om naar 500px. Mooie site :)
pi_126809093
Yep. Enige irritante is dat het handige van flickr juist het makkelijk kunnen sharen met ubb codes was. Volgens mij kan dat niet met 500px. Al is daar opzich ook wel weer een mouw aan te passen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!fotograaf dinsdag 21 mei 2013 @ 14:22:37 #47
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_126809259
Volgens dit artikel zou je het PRO account wel gewoon kunnen behouden.

quote:
Can I Still Keep my Flickr Pro Account?

Yes. Last year, Flickr migrated all Flickr Pro accounts into recurring accounts. As long as your account is by way of a recurring subscription (currently quarterly, yearly or for two years), you can continue to renew your account once it expires.

If your Flickr Pro account was the result of a gift certificate, it's possible that because it is not recurring, it and its benefits will end once it expires.

How Long Can I Keep My Pro Account Active?
We asked Flickr how long Flickr Pro users would be able to continue to renew their accounts and were told, "There are no plans for Pro renewals to go away."

Renewal rates will also remain the same as they are now.
bron: http://mashable.com/2013/05/20/flickr-pro-changes/#

Hmm.... en dan lees je dit zinnetje nog een keer
quote:
If your Flickr Pro account was the result of a gift certificate, it's possible that because it is not recurring, it and its benefits will end once it expires.
en herinner je opeens dat er eind december 2012 'zomaar' een gift van Flickr uit de sky kwam flikkeren...

quote:
December 23, 2012 3 months of Pro Account status fell from the sky on to You (a gift from Flickr to say thanks!)
Dan zou het er dus op neerkomen dat als je dat cadeautje van Flickr hebt aangenomen, je niet meer in aanmerking komt voor het continueren van je PRO account.... Wat een stelletje Flikkers zijn het bij Flickr!!! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door CompuMess op 21-05-2013 14:31:14 ]
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_126809599
Vreemd, ik heb die 3 maanden gratis wel aangenomen, en kon gewoon verlengen. Maar ik las hier ook al wat over.

Boeit ook niet verder, dit laatste geintje is voor mij de druppel en ik was toch niet van plan om te betalen voor dingen die je nu ook als free gebruiker krijgt.

Enige voordeel van het behouden van 'pro' zou zijn unlimited data, maar 1TB is ook al heul veel. En verder stats, voorzover je daar nog waarde aan hecht.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:31:54 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_126809614
net vorige maand aangemeld met een pro, onder het motto als je het doet moet je het goed doen, moet me er vanavond maar eens mee bezig gaan houden wat de voor en nadelen zijn van het switchen van pro naar free, heb nu ff een beetje te vol hoofd om lappen engels te gaan lezen :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:34:09 #50
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_126809686
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef CompuMess het volgende:
Volgens dit artikel zou je het PRO account wel gewoon kunnen behouden.

[..]

bron: http://mashable.com/2013/05/20/flickr-pro-changes/#

Hmm.... en dan lees je dit zinnetje nog een keer

[..]

en herinner je opeens dat er eind december 2012 'zomaar' een gift van Flickr uit de sky kwam flikkeren...

[..]

Dan zou het er dus op neerkomen dat als je dat cadeautje van Flickr hebt aangenomen, je niet meer in aanmerking komt voor het continueren van je PRO account.... Wat een stelletje Flikkers zijn het bij Flickr!!! :(
Je kan het controleren bij billing.yahoo.com
Als je daar inlogt kan je zien wat je Flickr Pro nu is. Bij mij was het een subscription (met renewal op bepaalde datum). Misschien komt het daar ook bij te staan wanneer het een gift oid is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')