abonnement Unibet Coolblue
pi_128184762
Een vliegende bol!
pi_128184810
Limone! :D Wat een enorm gave foto en wat ben jij leuk! O+! Blij ei+bol!
  maandag 24 juni 2013 @ 10:26:28 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128184863
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:21 schreef Limone het volgende:
Woei!

[ link | afbeelding ]
Die is wel even een ont-lurk-modus waard. Wat een toffe foto! :D
pi_128184999
Limone, wat een leuke foto :D
pi_128185183
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:24 schreef GotC het volgende:
Limone! :D Wat een enorm gave foto en wat ben jij leuk! O+! Blij ei+bol!
Dit ja! Geweldig!
pi_128186403
Limone mooie foto
momo wat ben je slank en wat een heel lief mini bolletje zeg.
pi_128186492
Toffe foto en leuk hoofd Limone :D
pi_128186537
Wow Elmo O+

En Limone, wat een ontzettend leuke foto O+
pi_128188057
Zo, heel wat ingehaald :D Dit doe ik niet meer hoor, haha. Moet je nou kijken wat een idioot lange post!

Shandaly, dat ziet er toch supernetjes uit?! En wie gaat er nou bloot rondlopen ;)

Elmo die foto's en dat filmpje, wat een toeter! Moet zo eens kijken in t topic of jij niet al aan t bevallen bent!

Ik zag ook Juuds buik, dat is ook gek zeg. "Buik week 30" en nu is David er al! O+ :o
Wel een mooie toeter trouwens :)

Kiwi ook zo'n mooie foto. Dat het jurkje nog zo mooi past! Bij mij werden al mijn stippenjurkjes steeds ovaaltjesjurken :')

Wizzy ik weet niet waarom maar ik moet aan mijn eigen buik denken bij je zwembadfoto O+

Twinkly jaha bij jou zie ik toch al ovaaltjes op je jurk hoor! :D Maar wel een beauty is het.

Hillie ik ben erg benieuwd hoe jij eindigt :D

Ferrari ik zie toch echt wel een mooie buik ontstaan nu!

KD soms vraag ik me af of jij stiekem een styliste en visagiste hebt die de hele dag om je heen huppelen. Met 26 weken begon ik er wel wat minder florissant uit te zien hoor. Maar ik deed mijn best ;)

GotC ik zie heus wel groei! Dat wordt een mooie! En wat heb jij een stoer en vrouwelijk kapsel O+

Hil wat een schitterende look heb jij bij de avondvierdaagse! Valt lekker op, veel opmerkingen gekregen?

Sparkling is ook alweer slank!

Limone je bent ontploft en je zweeft tegelijk!!! Wat een supermooie foto O+ Ik ben verliefd een beetje.

Bla dat streepjesshirt kun je nog wel even aan! Toch zie ik al een mooie ronde buik komen hoor!

Proj het blijft geweldig om je zwanger te zien!

Cwen jij hebt echt een mooi figuur, die curve! ^O^

Sylver je bent gewoon slank, ik zie echt wel een toeter hoor :Y

Jipster ook al zo'n mooi figuurtje, je buik past er heel mooi bij zo!

Ikke een puntje!!

belle natuurlijk geweldig die foto's :)

Bubsel niet te bescheiden, daar zit heus wel een zwangerbuikje hoor!

Ik zoek even mijn allerlaatste foto's op. Die zou ik nog steeds eens posten.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:15:19 #285
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128188219
WOW das een beste post Suiker ;) Door de klaarovers (zo heel dat toch, die knakkers bij de oversteekplaatsen) spekkie genoemd. Of het nou mijn omvang was of het kleurtje, ik weet het niet :D

Waaaaaa! Die foto is echt leuk Limone!! :D
pi_128189019
Hiero mijn buik anderhalf uur voordat mijn vliezen braken :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 24-06-2013 13:34:23 ]
  maandag 24 juni 2013 @ 12:38:04 #287
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128189077
Wauw, Suiker! Prachtige buik had je (en wat heb jij een lief en leuk hoofd :D)

Ik lurk ook nog steeds hier hoor, vind een zwangere buik zo mooi O+! en ik mis de mijne!
pi_128189138
Haha wat een leuk compliment! :D Dank je!
pi_128189144
Ohh Suiker, wat tof om nog te zien O+ Die eerste is gaaf :D
Wat was je buik mooi rond op het laatst, en zonder strepen enzo!
pi_128189163
Mooi zeg, Suiker! O+
Mis je 'm nooit?
pi_128189186
Ik heb wel wat vlekjes weggephotoshopt :@
Maar geen strepen nee!
Die heb ik trouwens nu wel ineens op mijn bovenbenen gekregen, boehoe.

Maar missen, nee dat niet eigenlijk! In het begin aaide ik nog wel vaak over mijn buik, maar dan vond ik het ook wel weer heel bijzonder en nieuw voelen zo. Nu ben ik niet meer zo blij met mijn buik. Maar goed, ik geniet nu nog van mijn vreetverlof en daarna ga ik wel eens wat minder eten, kijken of dat wat oplevert.

Dit is trouwens ons bed O+
Ook al wil ik graag verhuizen, ik blijf dit appartement prachtig vinden :)
  maandag 24 juni 2013 @ 12:43:22 #292
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128189255
Oh Limone! ^O^ Probeer dat nog eens als je 40 weken bent! ;)

Leuk Suiker!! Fijn dat je die foto's nog hebt gemaakt voordat er iets ging beginnen!

Wij hebben gisteren een paar foto's nog gemaakt, buiten de reguliere weekfoto's. En als ik op het punt sta naar het ziekenhuis te gaan, dan maken we ook nog wel wat foto's. Bij T. ook gedaan, tussen de weeen door, nog ff een laatste buikfoto. O+

[ Bericht 23% gewijzigd door Elmo76 op 24-06-2013 13:10:33 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_128189462
Suiker O+
pi_128189782
Wauw suiker O+
pi_128190090
Limone O+

Suiker, ik vind die eerste heeeeeeeeeeeel mooi O+ En die kat op de laatste foto :D O+

Mijn laatste buikfoto is met 29+3. Ik ben bevallen met 33+5. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik geen foto van die laatste week heb, damn it ;(
pi_128190209
suiker wat mooi en een gaaf bed +lieve kat
@le jammer is dat he geen laatste foto. Ik weet nog dat ik er vaag aandacht maar toen zoiets had van ja aan alle snoertjes en met echt verlopen hoofd hoeft het niet en nu heb ik nog steeds spijt.
pi_128190454
Ja idd. Ik dacht er ook aan toen ik 10 kilo zwaarder was door het vocht, en toen wilde ik niet. 'Eerst wachten tot dat vocht weg is' Niet beseffende dat juist dat vocht een van de redenen was de zwangerschap snel te beëindigen.
pi_128190553
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef L-E het volgende:
Ja idd. Ik dacht er ook aan toen ik 10 kilo zwaarder was door het vocht, en toen wilde ik niet. 'Eerst wachten tot dat vocht weg is' Niet beseffende dat juist dat vocht een van de redenen was de zwangerschap snel te beëindigen.
:* voor jou. Zijn er wel mooie 1e foto's gemaakt?.
Mocht ik nu naar het z-huis moeten dan gaat het fototoestel + extra batterijen mee en maak ik zelf nog wel wat foto's roep ik nu he.
pi_128190804
Ja, wel mooie eerste foto's gelukkig. Ook van de ks, erg fijn want ik was onder narcose. Maar ik hou op met deze topickaap nu :@ Kom maar op met meer buiken! *O*
pi_128196907
Wat lief al jullie ( O+ ) reacties! Het is me toch wat, met je kop min of meer herkenbaar op Fok! staan! Een blij-ei dat ben ik graag :)

Ik ook op jou, Suiker! Wat een mooie buik en foto's! Met speciale groetjes aan je kat :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')