abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 mei 2013 @ 21:50:18 #76
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127001686
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Nu dat gaat leuk worden dan morgen:

Westelijke Regatta
Vanwege weersomstandigheden kan het gebeuren dat het wedstrijdschema morgen veranderd gaat worden. Kijk voor meer informatie op onze website

Ja, het liep vandaag maar minuut of 40 uit. :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 mei 2013 @ 21:51:15 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127001743
Alsof je het over de duvel hebt.

quote:
Nieuwsupdates

BELANGRIJK – 25 mei 2013

In verband met de windverwachting heeft de Westelijke Regatta organisatie de volgende richtlijnen opgesteld en kan de volgende besluiten nemen:

- Vanaf windkracht 6 kunt u besluiten niet deel te nemen aan de wedstrijden zonder dat u hiervoor een boete krijgt. Wel graag melden bij de info balie in de zaal.
- Vanaf windkracht 7 is het waarschijnlijk dat de starts van de para roeiers alsmede skiff en twee zonder worden geannuleerd.
- Er kan worden overgestapt naar time-trail ipv boord aan boord
- Indien voorwedstrijden als timetrail worden gevaren promoveren de 6 tijdsnelsten naar de A finale. In geval van heats wint alleen de tijdsnelste van alle deelnemers van het veld.
- De uitslag van de voorwedstrijd kan als einduitslag worden vastgesteld. Dan wint alleen de tijdsnelste van het hele veld.
- Indien time-trails worden gevaren, dan starten zijn deze van de 500 meter tot de finish.
- Overwinningen in time-trail zijn niet klasserend.
- Ultimo kan de wedstrijd worden afgelast.

Publicatie van genomen stappen zal gebeuren via:
- Deze website
- Twitter
- Bij de info-balie
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127002005
Is er wel een beetje te schuilen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 mei 2013 @ 21:58:06 #79
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127002086
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef pullup het volgende:
Is er wel een beetje te schuilen ?
Achter de windmolens B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127002198
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Achter de windmolens B-)
Het wachten is idd op de eerste photoshop die de leuke molentjes van Harkstede daar plaatst .
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_127002424
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Nu dat gaat leuk worden dan morgen:

Westelijke Regatta
Vanwege weersomstandigheden kan het gebeuren dat het wedstrijdschema morgen veranderd gaat worden. Kijk voor meer informatie op onze website


In verband met de windverwachting heeft de Westelijke Regatta organisatie de volgende richtlijnen opgesteld en kan de volgende besluiten nemen:

- Vanaf windkracht 6 kunt u besluiten niet deel te nemen aan de wedstrijden zonder dat u hiervoor een boete krijgt. Wel graag melden bij de info balie in de zaal.
- Vanaf windkracht 7 is het waarschijnlijk dat de starts van de para roeiers alsmede skiff en twee zonder worden geannuleerd.
- Er kan worden overgestapt naar time-trail ipv boord aan boord
- Indien voorwedstrijden als timetrail worden gevaren promoveren de 6 tijdsnelsten naar de A finale. In geval van heats wint alleen de tijdsnelste van alle deelnemers van het veld.
- De uitslag van de voorwedstrijd kan als einduitslag worden vastgesteld. Dan wint alleen de tijdsnelste van het hele veld.
- Indien time-trails worden gevaren, dan starten zijn deze van de 500 meter tot de finish.
- Overwinningen in time-trail zijn niet klasserend.
- Ultimo kan de wedstrijd worden afgelast.

Publicatie van genomen stappen zal gebeuren via:
- Deze website
- Twitter
- Bij de info-balie

Uiteraard hopen wij dat we niet tot deze stappen over hoeven te gaan,

De organisatie van de Westelijke Regatta.

OOOOOH neeeee :( Ik wist niet dat er voor morgen nóg meer wind voorspeld was, dit klinkt echt niet goed
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 mei 2013 @ 22:12:54 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127003079
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

OOOOOH neeeee :( Ik wist niet dat er voor morgen nóg meer wind voorspeld was, dit klinkt echt niet goed
Wel mooi om te zien dat er dan maandag de hele dag zon en windje 2 wordt voorspeld.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127007726
Hier zakt mijn broek nou van af. En misschien ook wel interessant voor anderen om te lezen. Gedurende zijn wereldduurrecord, wilde hij het Ringvaart traject opnemen in zijn tocht. Maar de KNRB dreigt nu met de tuchtcommissie: http://www.bbcworldservices.com/Nachrift_2013-05-25.htm

Het idee was: dinsdag aanvang omgekeerd rondje ringvaart, met de start op woensdag meedoen en normaal rondje ringvaart, bij delft weer omkeren en kijken hoe ver hij over de 200km komt.
Ik zeg, lekker bezig Laga & de KNRB :r
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zondag 26 mei 2013 @ 00:09:10 #84
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_127008706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef Sjobber het volgende:
Hier zakt mijn broek nou van af. En misschien ook wel interessant voor anderen om te lezen. Gedurende zijn wereldduurrecord, wilde hij het Ringvaart traject opnemen in zijn tocht. Maar de KNRB dreigt nu met de tuchtcommissie: http://www.bbcworldservices.com/Nachrift_2013-05-25.htm

Het idee was: dinsdag aanvang omgekeerd rondje ringvaart, met de start op woensdag meedoen en normaal rondje ringvaart, bij delft weer omkeren en kijken hoe ver hij over de 200km komt.
Ik zeg, lekker bezig Laga & de KNRB :r
Raar verhaal. Aernout Bakels is overigens de man die met de politieke roeipartij op de proppen kwam, dus ergens verbaast het me ook niet dat hij nu weer een of ander apart idee heeft over haalbaarheid en de waarheid.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_127016345
Wat is het nut van het maken van een hele nieuwe roeibaan als deze óók niet eerlijk is?
pi_127016532
We moeten gewoon af van dat idee dat roeibanen eerlijk zouden zijn :{w
De ene is waarschijnlijk net wat eerlijker dan de andere maar perfect gelijke omstandigheden krijg je toch nooit.

Deze baan voldoet beter aan de moderne internationale eisen dan de bosbaan maar voorlopig lijkt het ook een vergaarbak voor winderigheid helaas.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_127019565
Dat het nooit eerlijk is snapt iedereen wel. Waarom dat je een roeibaan vlak bij de kust neer zet snapt dan weer niemand :') :'). Bij Vidar is het toch ook nooit zo heeeeeeeeeeeel oneerlijk? Of maak een baan op de Veluwe tussen de heuvels.

Deze baan klinkt echt als zo'n prestigeproject voor een mogelijke OS 2028, die helemaal niet doorgaat.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:35:45 #88
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_127033117
quote:
8s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef BEFEM het volgende:
Dat het nooit eerlijk is snapt iedereen wel. Waarom dat je een roeibaan vlak bij de kust neer zet snapt dan weer niemand :') :'). Bij Vidar is het toch ook nooit zo heeeeeeeeeeeel oneerlijk? Of maak een baan op de Veluwe tussen de heuvels.

Deze baan klinkt echt als zo'n prestigeproject voor een mogelijke OS 2028, die helemaal niet doorgaat.
Bij Vidar niet oneerlijk? Ik hoop dat je een grapje maakt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_127034099
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Bij Vidar niet oneerlijk? Ik hoop dat je een grapje maakt.
Niet qua wind. Bij de 1000 meters tenminste :D Verderop de baan ziet het er eigenlijk wel minder eerlijk uit ja met bomen aan één kant van de baan.

Maar m'n punt is dat het te belachelijk voor woorden is om een roeibaan te bouwen op een plek waar het altijd hard waait :') Leg een baan uit ergens in een bos in het midden van het land (geen park zoals in Amsterdam), het liefst tussen wat heuvels, en je hebt al veel minder wind.
pi_127036296
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Raar verhaal. Aernout Bakels is overigens de man die met de politieke roeipartij op de proppen kwam, dus ergens verbaast het me ook niet dat hij nu weer een of ander apart idee heeft over haalbaarheid en de waarheid.
Zeer vreemd verhaal. Klinkt als een complottheorie...
pi_127038372
quote:
8s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef BEFEM het volgende:
Dat het nooit eerlijk is snapt iedereen wel. Waarom dat je een roeibaan vlak bij de kust neer zet snapt dan weer niemand :') :'). Bij Vidar is het toch ook nooit zo heeeeeeeeeeeel oneerlijk? Of maak een baan op de Veluwe tussen de heuvels.

Deze baan klinkt echt als zo'n prestigeproject voor een mogelijke OS 2028, die helemaal niet doorgaat.
Ik vaar ook regelmatig op de WAB en ik kun je vertellen: ik begrijp in geen mogelijkheid waarom daar een baan is neergeplempt. Oké er is ruimte, en Rotterdam wil laten zien dat ze topsport promoten. Maar het waait dus altijd in Rotterdam. En als het niet in Rotterdam waait, dan waait het alsnog op de WAB.
pi_127038998
Pfff wat een naar weekend.. met eerstejaars beleef je alles zo intens. Je beste races varen als je in de kansloze baan ligt, en dan op de volgende dag als de kansen er wel zijn weer een slechte race varen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 mei 2013 @ 20:54:43 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127040186
Heuu. Coachblik.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127041949
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heuu. Coachblik.
Gefeliciteerd.

Pfff het is zo langzamerhand wel tijd dat er een wedstrijdweekeinde komt met normale weersomstandigheden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_127042765
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef Elysee het volgende:

[..]

Ik vaar ook regelmatig op de WAB en ik kun je vertellen: ik begrijp in geen mogelijkheid waarom daar een baan is neergeplempt. Oké er is ruimte, en Rotterdam wil laten zien dat ze topsport promoten. Maar het waait dus altijd in Rotterdam. En als het niet in Rotterdam waait, dan waait het alsnog op de WAB.
:D
  zondag 26 mei 2013 @ 22:33:35 #96
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_127046841
Zelfde hier als bij La_Tramposa.

Op zaterdag in de vw de hele top op een bootlengte trappen.
In de finale een ontiegelijke kutrace varen, waar de knieblessure van mijn krachtgast weer opspeelt en dan het blik aan je voorbij zien gaan.

Zondag de vw verneuken
Vervolgens de start van je finale verneuken en dan een race lang Okeanos achtervolgen (die echt een goede dag hadden).

Overigens: wtf met betrekking tot de start. Hoe kun je zolang rechtleggen en doen over wegstarten met zo'n pokkeweer (en dan heb ik nog een keer of 3 á 4 moeten wachten vanwege herstarts).
Reach for what you wanna do - 2Pac
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 mei 2013 @ 22:39:58 #97
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127047158
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Pfff het is zo langzamerhand wel tijd dat er een wedstrijdweekeinde komt met normale weersomstandigheden.
Dank!

Zeg dat,
a) voor de roeiers niets
b) voor ons niets
c) voor de sfeer van de wedstrijd niets

Dus tijd voor een overdekte baan B-) met water van een graden of 20.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127049622
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Pfff het is zo langzamerhand wel tijd dat er een wedstrijdweekeinde komt met normale weersomstandigheden.
Ja! Roei geen wedstrijden meer, maar ook de helft van de trainingen gaan niet door vanwege vaarverbod }:|
  maandag 27 mei 2013 @ 01:05:34 #99
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_127053372
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Niet qua wind. Bij de 1000 meters tenminste :D Verderop de baan ziet het er eigenlijk wel minder eerlijk uit ja met bomen aan één kant van de baan.

Maar m'n punt is dat het te belachelijk voor woorden is om een roeibaan te bouwen op een plek waar het altijd hard waait :') Leg een baan uit ergens in een bos in het midden van het land (geen park zoals in Amsterdam), het liefst tussen wat heuvels, en je hebt al veel minder wind.
Je legt nogal wat eisen neer. Denk je nou echt dat Nederland zomaar een stuk land van (ruim) twee kilometer bij driehonderd meter over heeft om een roeibaan van te maken?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_127056595
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef Dodona het volgende:
Zelfde hier als bij La_Tramposa.

Op zaterdag in de vw de hele top op een bootlengte trappen.
In de finale een ontiegelijke kutrace varen, waar de knieblessure van mijn krachtgast weer opspeelt en dan het blik aan je voorbij zien gaan.

Zondag de vw verneuken
Vervolgens de start van je finale verneuken en dan een race lang Okeanos achtervolgen (die echt een goede dag hadden).

Overigens: wtf met betrekking tot de start. Hoe kun je zolang rechtleggen en doen over wegstarten met zo'n pokkeweer (en dan heb ik nog een keer of 3 á 4 moeten wachten vanwege herstarts).
Die herstart in de finale van LB8 kon echt niet, Proteus had gewoon gediskwalificeerd moeten worden. Maar ja als je het al 5x eerder hebt toegestaan denken die stuurtjes natuurlijk ook dat ze eht wel kunnen maken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')