abonnement Unibet Coolblue
pi_126802339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
:o No way! Wat een raar gebeuren zeg!
de bruid is ook maar een raar mens :') dus dat klopt verder wel :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:10:56 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_126802356
Pahahaha, ik zou ze er echt in laten stikken _O-
disclaimer
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:11:34 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126802376
Nou echt wel! Idd die bonnetjes inleveren en als daar raar op gereageerd werd zou ik de hele zooi zo uit mijn handen laten vallen. :Y Zij willen toch trouwen! :o
***
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:12:10 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126802405
Het is niet zodanig veel dat ik er iemand voor in ga huren en met aflopende contracten zitten we ook nog eens extra op het budget momenteel :X

Maar het zou wel fijn als de ceremoniemeester er tot het eind is en de zwangere weet niet of ze het de hele avond volhoudt en dat is wel een valide argument vind ik.

Schoonzus hadden we eerste gevraagd maar die gaat de laatste 3/4 weken voor de bruiloft op vakantie dus dat is ook erg onhandig.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:13:44 #55
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126802458
En dat bruidspaar spoort niet :') Ik zou direct zeggen dat ze er in konden stikken geloof ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126802459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nou echt wel! Idd die bonnetjes inleveren en als daar raar op gereageerd werd zou ik de hele zooi zo uit mijn handen laten vallen. :Y Zij willen toch trouwen! :o
Ja dat was ook mijn advies maar ja

en is er ook iemand die het zonder CM heeft gedaan? want daar denken wij toch wel aan
we willen niet veel gedoe op iemand dumpen en dat die persoon dan niet alles optimaal mee kan maken (niet dat er veel mee te maken valt :') maar je snapt wel wat ik bedoel)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:15:10 #57
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126802511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn advies maar ja

en is er ook iemand die het zonder CM heeft gedaan? want daar denken wij toch wel aan
we willen niet veel gedoe op iemand dumpen en dat die persoon dan niet alles optimaal mee kan maken (niet dat er veel mee te maken valt :') maar je snapt wel wat ik bedoel)
Nou ja die optie hebben wij nu ook nog open staan maar het is toch wel handig als een ander inventariseert of mensen nog wat willen gaan zeggen en de tijd daarbij op de dag zelf in de gaten houdt en we zouden het leuk vinden als iemand organiseert dat er iets gedaan wordt als we uit het raadhuis komen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:15:17 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126802517
Ik zal eens aan mijn vriendinnetje vragen hoeveel zij vraagt voor een dagje ceremoniemeester zijn en hoe ze dat dan met de voorbereiding doet. Ben nu wel benieuwd eigenlijk.
***
pi_126802524
CM inhuren voor 1 dag gebeurt nog wel eens vaker in belgië ;) Slaat nergens op; want je huurt iemand in die je eik niet echt kent. Je hebt 1 gesprek van te voren en op de dag zelf gaat ie dan alles leiden (waar iedereen moet zitten in stadhuis/kerk; boekjes ronddelen; zorgen dat auto's op tijd zijn; zorgen dat bloemen etc. mee worden genomen...). En 's avonds is die er dan verder niet bij. Ik weet dat die van mijn broer 1000 euro kostte voor die dag maar dit was ook incl. de wagen en suite-wagens (ja in België heb je een 'suite' dat is de dichte familieleden ;) ).
Naja ik vond dit erg onpersoonlijk en eik onzin.. Dus vandaar dat wij het aan mijn schoonzusjes hadden gevraagd. Ze hebben voor de aanmeldingen gezorgd en verder alleen maar op de dag zelf de tijd in de gaten gehouden en alles in goede banen geleid :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126802560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef laziness het volgende:

[..]

Nou ja die optie hebben wij nu ook nog open staan maar het is toch wel handig als een ander inventariseert of mensen nog wat willen gaan zeggen en de tijd daarbij op de dag zelf in de gaten houdt en we zouden het leuk vinden als iemand organiseert dat er iets gedaan wordt als we uit het raadhuis komen.
hmm ja ik wil toch geen verrassingen
mensen mogen wel speechen maar ook niet te veel hoor :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:19:52 #61
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126802669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmm ja ik wil toch geen verrassingen
mensen mogen wel speechen maar ook niet te veel hoor :P
Hier wordt ook de auto opgehaald tijdens het feest en moet dan nog betaald worden. Is fijner als de CM naar buiten gaat ipv wijzelf.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:22:40 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_126802780
Nou hoor, onderschat idd de toegevoegde waarde van een ceremoniemeester niet! Je wil echt niet al die dingen zelf in de gaten houden op je trouwdag.

En rhubarbje, je wil mensen er niet mee opzadelen omdat ze dan de dag niet optimaal beleven? Doe eens niet zo gek, vind je het een betere optie om als bruidspaar zelf alles in de gaten te moeten houden en te regisseren op DE DAG? :D Da's echt geen beginnen aan!
disclaimer
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:23:53 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126802833
Is er eigenlijk een volgorde voor hoe men zit in een trouwzaal? Is een CM ook om dat soort dingen aan te wijzen of regelt zich dat vanzelf?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126802890
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hoor, onderschat idd de toegevoegde waarde van een ceremoniemeester niet! Je wil echt niet al die dingen zelf in de gaten houden op je trouwdag.

En rhubarbje, je wil mensen er niet mee opzadelen omdat ze dan de dag niet optimaal beleven? Doe eens niet zo gek, vind je het een betere optie om als bruidspaar zelf alles in de gaten te moeten houden en te regisseren op DE DAG? :D Da's echt geen beginnen aan!
nou ja bij ons word het heel informeel
geen locatiewissels (hoop ik), geen vaste zitplekken en geen trouwauto of zo

dus ik dacht die paar kleine dingen lossen die overbearing moeders vanzelf wel op :P

maar misschien ben ik daarin nogal naïef :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126803023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje was het laatst en haar vrienden die gingen trouwen zeiden dan dingen als: we willen dit
en dan moest ze dat niet alleen regelen maar ook betalen

ik zei dat klopt niet hoor, gewoon bonnetje inleveren bij hen :?
Dat je zusje ze er niet lekker in heeft laten stikken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_126803317
Zal ik even overzichtje neerzetten wat ze moesten doen; op de dag zelf? Onze ceremoniemeesters? ;)

Van te voren:
- Afmeldingen registeren en doorgeven
- Communiceren met de mensen die een stukje wilden doen o.i.d.
- Taxi geregeld voor onze vriendengroep die in een huisje bleven logeren in de buurt

Op de dag zelf:
's Ochtends:
- Muziek meenemen voor de gemeente
- De bus (ons vervoer) versieren
- Broodjes in bus neerzetten (wij lunchten in de bus namelijk)
- Uur in de gaten houden waar we overal moesten zijn (ik had tijdsschema aan ze doorgegeven)
- Champagne in de bus neerzetten voor net na de ceremonie; zodat we daar een glaasje konden drinken

Na ceremonie:
- Champagne uitdelen :P
- Roepen dat iedereen weer op de bus moest om naar belgië te gaan voor het feest :D

Eind de middag:
- Aangekomen bij feestzaal: Aan iedereen uur doorgeven wanneer ze bij zaal terug moesten zijn (dit omdat er nu tijd was om zichzelf wat op te frissen)
- Familiefotoshoot: Ik had ze een lijst doorgegeven van welke foto's er gemaakt dienden te worden; zij hielden lijstje bij en keken of alle foto's gemaakt werden met alle mensen)

's Avonds:
- Op receptie; beetje in de gaten houden dat er genoeg met drank en hapjes werd rond gelopen

's Nachts:
- Wanneer iemand vertrok; bedanking afgegeven en hun laten tekenen in ons gastenboek

Wij hadden muziek, broodjes, versiering en drank etc van te voren klaar gezet en ik had aan de schoonzusjes doorgegeven waar ze alles konden vinden. Dus meeste was gewoon zak pakken en meenemen :D Daarnaast had 1 schoonzusje ook al mijn spullen in haar tas zitten en een soort van ehbo kit voor de dag zelf ;)
Het klinkt misschien veel; maar het is puur begeleiding geweest verder en je hebt echt geen tijd om er over na te denken waar je dat trouwboekje gaat doen; of waar die cd met die liedjes nu gebleven is etc etc.. Dan is het fijn als je weet dat er iemand is die daar voor zorgt :)
Alles is super gelopen; dankzij hun :Y En ze hebben alles meegemaakt en hadden niet het idee dat ze iets hebben moeten missen hierdoor :)

(maar wij hadden dus ook ons feest in België; welke tot 6u duurde... het ligt natuurlijk ook aan hoe je de trouwerij doet en het feest etc etc :D Daarom had ik beide schoonzusjes gevraagd omdat we een behoorlijke verplaatsing deden ook ;) )

Dit om dus even een idee te geven :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:43:23 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_126803561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:23 schreef laziness het volgende:
Is er eigenlijk een volgorde voor hoe men zit in een trouwzaal? Is een CM ook om dat soort dingen aan te wijzen of regelt zich dat vanzelf?
CM kan dat regelen, als je dat zelf wil.
Goed fatsoen = ouders en directe familie vooraan. Alleen zijn er nog wel vaak van die irritante oude vellen (oudtantes ofzo) die menen dat zij eerste rang mogen zitten. Ik heb mijn CM dus wel degelijk geïnstrueerd :@
disclaimer
pi_126803574
Ik zie echt niks op die lijst dat bij ons voor zou kunnen komen :@
maar goed, misschien verzin ik in die 2 jaar nog 100 dingen bij die ik toch perse wil en waarbij hulp gewenst is, maar ik zie het nu niet zo gebeuren eigenlijk

wij gaan echt voor super informeel
zo willen we ook niet poseren voor foto's of zo (en dus ook onze familieleden niet)
dat soort dingen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:44:23 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126803605
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

CM kan dat regelen, als je dat zelf wil.
Goed fatsoen = ouders en directe familie vooraan. Alleen zijn er nog wel vaak van die irritante oude vellen (oudtantes ofzo) die menen dat zij eerste rang mogen zitten. Ik heb mijn CM dus wel degelijk geïnstrueerd :@
Je getuigen ook ergens vooraan neem ik aan?
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:44:34 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_126803617
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:

's Nachts:
- Wanneer iemand vertrok; bedanking afgegeven en hun laten tekenen in ons gastenboek
Hoax! :D

(of was ik dusdanig laat dat het niet meer gold? :') )
disclaimer
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:44:52 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_126803628
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef laziness het volgende:

[..]

Je getuigen ook ergens vooraan neem ik aan?
Die hebben meestal zelfs aparte zitplaatsen ;)
disclaimer
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:45:53 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_126803672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie echt niks op die lijst dat bij ons voor zou kunnen komen :@
maar goed, misschien verzin ik in die 2 jaar nog 100 dingen bij die ik toch perse wil en waarbij hulp gewenst is, maar ik zie het nu niet zo gebeuren eigenlijk

wij gaan echt voor super informeel
zo willen we ook niet poseren voor foto's of zo (en dus ook onze familieleden niet)
dat soort dingen
Ik voorspel dat je op de meeste dingen keihard terug gaat komen.
Ik stond er 15 maanden geleden ook zo in, en nu doen we toch alles.
Poseren op een foto ga je toch wel doen. Want als je het niet doet krijg je er spijt van. Je kan het niet over doen.
disclaimer
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:49:04 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_126803789
Wat onze CM nu doet ongeveer:

- Afmeldingen bijhouden
- Alle vragen van gasten ondervangen. Vragen die ze zelf kan beantwoorden doet ze zelf en de rest overlegt ze met ons
- De decoratie van alles. Ik heb ook geen idee waar ze mee aan komt
- De indeling van de feestavond en alle speeches en stukjes

Op de dag zelf heeft ze de regie. Zo ongeveer wat de CM's van Priem ook deden.
disclaimer
pi_126803799
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik voorspel dat je op de meeste dingen keihard terug gaat komen.
Ik stond er 15 maanden geleden ook zo in, en nu doen we toch alles.
Poseren op een foto ga je toch wel doen. Want als je het niet doet krijg je er spijt van. Je kan het niet over doen.
ik krijg mijn vriend toch nooit zo ver ;)

we doen ook geen bruidstaart, geen openingsdans, geen stukjes, geen boeket gooien of zo'n rare kouseband etc

tja misschien veranderd het nog, maar het past gewoon absoluut niet bij ons
trouwen past al nauwelijks bij ons :P dus als we het dan doen dan wel echt in een eigen vorm

mijn vriend wil ook eigenlijk geen ring, maar ik weet niet hoe dat zou moeten tijdens de ceremonie
beetje raar als ik er wel een heb en hij niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126803851
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoax! :D

(of was ik dusdanig laat dat het niet meer gold? :') )
Nouja voornamelijk voor de mensen die je zonder iets zag vertrekken (lees: voetballen van cif :') ) en er dus enige begeleiding nodig was.
Vlg mij deed jij meteen al schrijven in gastenboek en vatte je meteen de chocolade; dus wellicht zagen ze wel dat jij het wel snapte _O- O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie echt niks op die lijst dat bij ons voor zou kunnen komen :@
maar goed, misschien verzin ik in die 2 jaar nog 100 dingen bij die ik toch perse wil en waarbij hulp gewenst is, maar ik zie het nu niet zo gebeuren eigenlijk

wij gaan echt voor super informeel
zo willen we ook niet poseren voor foto's of zo (en dus ook onze familieleden niet)
dat soort dingen
Haha daarom: Voor elke ceremonie is het natuurlijk anders ;) En wie weet is het idd helemaal niet nodig.

Zitten in stadhuis hoefde niet door CM geregeld te worden van ons. Getuigen en wij zaten aan de tafel en de gemeente had zelf geregeld waar de ouders moesten zitten. De rest mocht gewoon aansluiten (+ de zaal was ook best klein; dus je kon niet echt 'fout' neer gaan zitten :D )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')