abonnement Unibet Coolblue
pi_370651
Wat mij intrigeert is de vraag wie er nu echt op het winnen uit is. Niet dat ik het erg vind, maar ik vind het juist interessant om met zulke informatie te kijken, omdat dat het spelletje alleen maar leuker maakt om te zien.

Voor mij is in ieder geval Bianca heel erg op het geld gespitst. Voor de rest kan ik nog niet echt iets zinnings over zeggen, alhoewel ook Kim best wel eens onder de categorie geldwolven horen.

  zaterdag 30 september 2000 @ 15:09:36 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_370652
ALLEMAAL
pi_370653
Bianca is op winnen uit. Misschien niet om het geld overigens, maar om de eer.
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:23:02 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370664
Robin en Georgie zijn beide sportmannen en dus erg gefixeerd op de eindstreep. Ze hebben maar 1 doel, de finale halen!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:30:54 #5
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_370673
Bianca, Ferdi, Annet (en Rex) komen op mij over als degenen die het meest op de hoofdprijs gefixeerd zijn.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:34:29 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_370676
Allemaal natuurlijk. Vergeet dat gelul over de uitdaging enzo. In BB2 zijn alle bewoners uit op een baantje bij de televisie of willen gewoon de knaken pakken. Niks mis mee, maar ze moeten er niet zo omheen draaien.

Toch denk ik dat de Koos nog de meest oprechte man van het hele stel is. Koos roelt!

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 15:45:35 #7
862 Arcee
Look closer
pi_370696
quote:
Op 30 september 2000 15:34 schreef Trainspotter het volgende:
Toch denk ik dat de Koos nog de meest oprechte man van het hele stel is. Koos roelt!
Inderdaad. Koos for president! "Ja, met Koos van Big Brother?"
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:53:38 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_370712
Uiteraard (?) zijn ze allemaal op winnen uit, maar van Kim weet ik het zeker. Ze zei laatst iets in de categorie 'hoe je het ook bekijkt, je bent hier toch alleen / je moet het zelf doen. Als je voor de 'gezelligheid'in het BB-huis gaat zitten (zoals mijns inziens Desiree) zal je zoiets niet zeggen. Volgens mij is Kim heel erg bewust van het wedstrijdelement en wil ze zeker winnen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_371123
Jongens dat is toch wel erg duidelijk! Natuurlijk Robin en vergeet ook Ferdi niet. Die Robin zit de hele tijd maar te zeuren dat je hard moet zijn en dat het maar n spel is en Ferdi had het ook al over dat je het beste degene die weinig kans maakt om de hoofdprijs te halen er in moet houden. Miranda en Rex.
Snappen jullie nu waarom Ferdi de fanatiekste tegenstander van rex was vanmiddag. En hij heeft heel wat mensen over kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')