quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze hebben leuke dingen, goedkoop, maar als het stukgaat moet je gewoon niet gaat huilen.Die broek heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik erover nadenk: heb daar ook een sweater gekocht voor 15 (ook nog niet stuk ) en sokken en een onderbroek, allemaal van FG
En als het stuk is koop ik gewoon opnieuw een goedkope.----
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze hebben leuke dingen, goedkoop, maar als het stukgaat moet je gewoon niet gaat huilen.Net als Zeeman, kun je ook gewoon goeie spullen kopen, ik ga morgen maar eens standaard nette zwarte tshirts inslaan daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik erover nadenk: heb daar ook een sweater gekocht voor 15 (ook nog niet stuk ) en sokken en een onderbroek, allemaal van FGHallon!
Ja maar Zeeman is meestal kleinschalig en heeft een ander imago,quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Net als Zeeman, kun je ook gewoon goeie spullen kopen, ik ga morgen maar eens standaard nette zwarte tshirts inslaan daar.
Wie moeten ze bellen dan? Het distributiecentrum? En die moeten dan nakijken wanneer die willekeurige onderbroek in deze winkel ligt?quote:In het kruitvat liggen geen onderbroekjes meer van mijn keuze.Wanneer ik vraag wanneer ze terug binnenkomen kunnen ze enkel antwoorden :dat weten we niet.Het is toch niet de bedoeling om dagelijks het kruitvat binnen te lopen.E r zijn al veel mensen weggebleven door die stomme antwoorden ,er bestaan telefoons om te bellen voor navraag te doen.wat een shitservice.
Gewenste oplossing
Meer werkwilligheid en aanpak
Folder geldig van 14-26 meiquote:ik heb een l’oreal product gekocht bij de kruidvat en ik zou
een gratis bioscoopkaartje krijgen als ik de bon heb op gestuurd en dat heb ik gedaan en sindsdien zit ik daar nog steeds op te wachten
Gewenste oplossing
ik zou graag mijn bioscoopkaartje krijgen
Zeker niet de tekst gezien dat het updaten van de BIOS op eigen risico is?quote:Klacht Medion: Computer doet niks meer na update BIOS
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Medion
Lezers van deze klacht: 13
sinds 04-06-2013 heb ik mijn medion akoya p5206 d zwart computer BIOS geupdate maar sinds dien doet mijn pc helemaal niks meer
me computer blijft op een scherm staan en vraagt naar een setup van BIOS
Gewenste oplossing
zo snel mogelijk reaparen
Zoek maar een andere accountantquote:Klacht Facebook: verwijderen accountant
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 20
mijn accountant onterecht verwijderd
Gewenste oplossing
accountant heropenen
Neem dan gewoon je bonuskaart mee muts....quote:Klacht Albert Heijn: bonuskaart.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 57
Ik was om 20.50 bij ah voor een paar boodschapjes . Het betreft het filiaal in Almelo aan de Rosa luxemburgstraat. 2 produkten vielen onder de bonusaanbiedingen. Aan de kassa kwam ik erachter dat ik mijn bonuskaart vergeten was en meldde dit. Het meisje zei dat ik dan geen recht had op de bonus en de volle prijs moest betalen. Die kaarten waren er niet voor niets… Ik zei; je kunt me een nieuwe kaart doen desnoods, maar dat kon niet. Wat is dit voor service? Ik vind dit geen manier van doen.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon fatsoenlijk geholpen worden en niet door een medewerkster op die manier te kakken worden gezet.. Het was net of zij het verschil moest bijpassen. KOm op zeg. HEt gaat niet om een kapitaal bedrag hoor, maar gewoon de manier waarop je afscheept word.
quote:Klacht Intrum Justitia: Intrum Justitia = criminele organisatie
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intrum Justitia
Lezers van deze klacht: 6
Alles mee gezegd,.werkt met 7 deurwaarders GDW van Arkel waarvan Jan H de eigenaar/manager is.
Ook gezworen rovers bij uitstek.
Het zal mij echt niet verbazen als in de nabije toekomst iemand met handgranaten bij hun gaat strooien en een groot deel van de direktie afschiet.
Intrum Justitia en hun loopjongen Van Arkel Gerechtsdeurwaarders sinds juni 2006.
Hun studie is door de Nederlandse bevolking gefinancierd en als dank wordt een groot gedeelte van hun sponsers nu door hun afgeperst/opgelicht/bestolen !!!!!!!!!!!
Ik verzoek U allen zodra de ¤/EU instort de 2 bovengenoemde buinhazen niet te vergeten!!!! Volksgericht doet !!!!!!!!!
Getekend,…….Jack B,…Amsterdam
niet te vergeten
Gewenste oplossing
Eliminatie/opheffing Van Arkel gerechtdeurwaarders en afschieten van Intrum Justitia direktie. Ik geef wel duidelijk aan dat ik daar niemand toe oproep,....maar het zou mij wel terdege behagen,.....wuhahahahahahahahah,....Jack B...Amsterdam
Jack, als je gewoon je rekeningen betaalt, dan komt er ook niemand geld bij je 'roven'.quote:
http://www.klacht.nl/facebook/klacht/ongewenste-advertenties/quote:Naar mate ik facebook gebruik, zie ik regelmatig pornografische advertenties op de meeste pagina’s van facebook, ik zie vaak een vrouw met doorzichtige kleding aan waar er doorheen geslachtsdelen te zien zijn zoals de anus en de vagina de zogenaamde ‘beter dan craiglist’ en kinderen omheen zien dat onbewust omdat zij meekijken. Ook is het onprettig als facebookgebruiker dit te zien, ik heb met vrienden er over zitten praten en dat dit daadwerkelijk bij hun ook zo het geval is en ik denk voor de meeste gebruikers ook. Ik vind dit onacceptabel en vind dat er wat aan moet gedaan worden.
Gewenste oplossing
Advertentie zou moeten opgeheven worden. Schadevergoeding voor het zien elke keer.
Ja, en dat staat nu met naam en toenaam op internetquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/facebook/klacht/ongewenste-advertenties/
Heeft dat niets met z'n cookies te maken?
Lijkt me sterk dat de kruidvat-winkels zomaar spullen aangeleverd krijgen, zonder dat ze weten wat en wanneer het komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wie moeten ze bellen dan? Het distributiecentrum? En die moeten dan nakijken wanneer die willekeurige onderbroek in deze winkel ligt?
Dan mogen ze daar wel een afdeling voor openen
En daarbij heeft de kruidvat dat nummer echt niet hoor, juist om dit soort onzin te voorkomen.
Fixedquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
Edit: Foto met naamgegevens verwijderd voordat Frank boos wordt.
Ik werk bij de kruidvat, we kunnen wel zien of iets bij de eerstvolgende vracht binnenkomt maar verder niet Daarbij wordt ons zó vaak gevraagd wanneer we iets weer binnenkrijgen, dat we een telefoniste aan moeten nemen als we ook echt het distributiecentrum moeten bellen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de kruidvat-winkels zomaar spullen aangeleverd krijgen, zonder dat ze weten wat en wanneer het komt.
Ik ben er zeker van dat ze van ieder willekeurig dingetje precies kunnen zien wanneer het weer binnenkomt.
Laat je zoon het lekker zelf oplossen, hij is oud genoegquote:Onze zoon is sinds begin feb werkzaam bij albert heijn Enkhuizen, Het solliciteren ging al met zeer lange wacht tijden. Na drie weken dan toch aan het werk 2 uurtjes in de week, 17.00-19.00, niet dus 20.00 was niet ongewoon. 15 jaar dus mag je na 19.00 niet werken! Na een paar keer maar eens een gesprekje gehad, was ff niet opgelet dus dat zou veranderen, maar uw zoon haalt zijn norm niet! Zo een week of wat aangekeken en nog steeds langer werken als het rooster aan gaf! De eerste 2 loonstroken waren keurig uitbetaald op 8 uur, niet juist dus want hij had veel meer gewerkt. proefperiode door zowaar en het betalen gaat nu ook iets beter, nu werken op Zondag 11.00-13.00, niet dus regelmatig tot 14.00 en al een paar keer tot 16.00 zonder pauze vanaf 11.00,over gebeld,natuurlijk werd onze zoon zelf op aangesproken alsof hij zomaar weet of hij pauze mag nemen!Nog steeds zijn norm niet halen helaas dus zou er een gesprek komen, we nemen wel kontakt met je op…zelf gebeld afgelopen Vrijdag. Nog steeds niet terug gebeld, maar staat ook even niet op de lijst om te werken. Als je niet tevreden bent zeg dat dan gewoon, maar zo ga je niet met kinderen om. Weet van meerdere dat het er erg aan toe gaat in Enkhuizen, weet dat het niet van ahold is maar Bun. Weet wel dat jullie naam op de gevel staat, die kinderen gebruikt en misbruikt met een lach op het gezicht, want ze zijn best wel aardig maar ondertussen mijn moederbloed laat koken!
Gewenste oplossing
Betere controle en bescherming tegen dit soort praktijken. Normering van Albert Heijn nog maar eens bekijken want daar werken ze mee en is met 3 kinderen nog niet te halen in die tijd!
Ik snap er geen kut van, ze hebben dat product toch gewoon maar dan in een ander jasje?quote:Mijn man gebruikt al jaren de aftershave balsem voor gevoellige huid, maar dat is er niet meer want er moet zo nodig een andere verpakking komen.De verpakking is erg donker valt niet op dat kan toch niet de bedoeling zijn.Hopelijk doen jullie er iets mee want nu moet ik op zoek naar een andere aftershave balsem jammer.
Gewenste oplossing
Mischien staat er ergens nog wat van de oude verpakking dan hoor ik dat graag.
allemaal boze mensen die met poepvingers een klacht typenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef Ceviche het volgende:
En wat zijn er trouwens veel klachten over drielaagstoiletpapier dat tweelaags blijkt te zijn
Gadverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
allemaal boze mensen die met poepvingers een klacht typen
Tis wat.quote:Klacht Douane: controle
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Douane
Lezers van deze klacht: 28
Doordat ik een burn-out heb gehad ,kan ik slecht slapen ga dan vaak even de deur in de avond.gewoon even een beetje muziek luisteren in de auto klinkt altijd wel lekker ,ga op een plekkie staan (nabij metro pernis)word vorige week bijna heel mn auto binnenste buitengekeert .Vanavond rij net weg word ik helemaal achtervolgd naar mn huis,en het is gewoon een openbare weg.Ik mag toch wel gaan en staan waar ik wil of niet soms.Als ik er zit te vissen rijden ze er voorbij .Ik geloof niet dat dit de bedoeling is van de douane,dus het is denk ik wel te begrijpen dat ik dit een beetje zat word.
Gewenste oplossing
Laat die gasten lekker gewoon hun werk doen en zeker geen mensen achtervolgen naar huis die al 5jaar ellende hebben en zich terug proberen te knokken in deze keiharde wereld.
Om strontziek van te wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef Ceviche het volgende:
En wat zijn er trouwens veel klachten over drielaagstoiletpapier dat tweelaags blijkt te zijn
Elke dag ergens met je auto gaan staan op tijden dat bijna heel Nederland slaapt, en het dan gek vinden dat andere mensen dit verdacht gedrag vindenquote:
quote:Klacht Praxis: teveel betaald
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Praxis
Lezers van deze klacht:
Maandag 10-06-2013 heb ik bizon sanitair kit gekocht bij de praxis aan het damsterdiep in Groningen. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik in plaat van ¤11,69 ¤12,59 had betaalt. Omdat ik de volgende dag nog een boodschapje had bij deze winkel ben ik terug gegaan met de kassa bon om te vragen of ze dit zouden kunnen verrekenen. Toen ik aan de kassa stond werd aangegeven dat ik terug moest komen met het product en dat ik dan pas mijn geld terug zou krijgen. Het gaat hier om 90 cent! Dit hield in dat ik 7 km terug moest rijden en weer heen moest rijden om 90 cent terug te krijgen. Dit heb ik gedaan puur uit principe. Het ging allang niet meer om de 90 cent maar om het verhaal hier achter en de uitleg van de manager en de oplossing. Goed, terug bij de praxis de zelfde dag, leg ik het verhaal uit aan de filiaal manager. Als antwoord krijg ik dat ze veel last hebben van junkies die kassa bonnen uit de prullenbakken vissen en op die manier geld proberen te krijgen. Met andere woorden omdat er een paar slechte mensen op de wereld zijn moet ik 14 km extra rijden om mijn 90 cent terug te krijgen. Als ik de manager vraag naar een oplossing hiervoor, want het is en blijft de fout van praxis, is er geen medewerking of ook maar iets in die buurt. Nou gaat het hier allang niet meer om die 90 cent. Maar het gaat er om hoe jullie met eerlijke klanten omgaan. Helemaal in deze tijd is klanttevredenheid een belangrijk punt, en uitgaan van het slechtste van mensen is geen goede uitgaanspunt voor klanttevredenheid. Om te zorgen dat mensen terug komen in een van de filiaalen moet hier toch een goede oplossing voor zijn. Einde verhaal ik kon 90 cent terug krijgen en verder werd er geen oplossing geboden.
Gewenste oplossing
De oplossing hier voor mogen jullie zelf bedenken. En doe dat dan op een manier waar je zelf ook tevreden mee zou zijn, en nog belangrijker dat je weer terug zou komen bij de zelfde winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |