abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 mei 2013 @ 09:52:38 #51
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_126756751
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

serieus, hoe dom ben je dan :')
Ja inderdaad, zon pistool past nooit in dat handtasje
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Eindredactie Games maandag 20 mei 2013 @ 09:58:17 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126756833
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zon pistool past nooit in dat handtasje
say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 20 mei 2013 @ 10:47:19 #53
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126757773
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:34 schreef jamesb het volgende:

[..]

Maakt dat ene hol uit dat het bijna onmogelijk is? Je moet iemand op heterdaad betrappen. Een winkel staat niet boven de wet.

Verder vind ik je laatste opmerking echt achterlijk.
Dat kun je vinden, je zal ongetwijfeld het recht aan je kant hebben staan. Ik blijf het onzin vinden, of dat er nou toe doet of niet.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:47:57 #54
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126757788
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

[ afbeelding ]
Dat plaatje :')
  maandag 20 mei 2013 @ 10:59:51 #55
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126758067
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

[ afbeelding ]
Geen grappen uithalen met airport security inderdaad. Als je dat nu nog niet weet...

Tevens:


Past makkelijk in dat vakje.
Ok stelletje hokboeren
pi_126774540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef Ceviche het volgende:
Ik werk dan ook zelf in een winkel, het valt niet mee om dieven te herkennen maar er wordt ontzettend veel gestolen. Op een gegeven moment moet je wel dit soort maatregelen treffen anders kun je alles wel gratis weggeven. Soms betekent dat inderdaad dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.

Gisteren nog, bij een klant ging het alarmpoortje af. 'Ik denk dat het aan de kinderwagen ligt.' zegt ze. Toen ze binnenkwam ging het alarm niet af, dus dat was het waarschijnlijk niet. Alle boodschappen weer over de plaat, zonder resultaat. Haalt ze op een gegeven moment een make-upartikel tevoorschijn t.w.v. 15 euro, 'die er per ongeluk in de kinderwagen gevallen was'. Ze heeft het artikel alsnog afgerekend.
Dit soort incidenten maken je erg aan het twijfelen, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar het is ook wel erg discutabel.
En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
  maandag 20 mei 2013 @ 19:20:21 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126777714
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
Ook zoiets, het zijn nooit goedkope dingen die er 'per ongeluk tussenvallen'.
pi_126778107
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ook zoiets, het zijn nooit goedkope dingen die er 'per ongeluk tussenvallen'.
Ja dat is mijn punt dus ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 19:30:32 #59
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778208
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja dat is mijn punt dus ;)
Ja :@

Nou ja we zijn het in ieder geval eens. :')
  maandag 20 mei 2013 @ 19:41:27 #60
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778766
quote:
Henkreageerde op mei 20th, 2013 at 11:59

20 mei 2013. De opzegging had u al 28 maart 2013 moeten uitvoeren. De afgeschreven ¤ 9,95 zie ik daarom graag retour op mijn rekening -cijfers-.
Met vriendelijke groet,

Henk

Antwoorden

henk reageerde op mei 17th, 2013 at 13:44

Ik neem aan dat ik nú in Klacht,nl zit. Ik vind dat Lexa mij de afgenomen ¤ 9,95 behoort terug te betalen. Al
28 maart 2013 heb ik Lexa geschreven waaruit duidelijk blijkt dat ik wil stoppen. Het is ook ruim voldoende voor 9 mei 2013 afgemeld en ook ruim voor afschrijvingstermijn. Graag dit bedrag terug op rekeningnummer -cijfers- t.n.v. mevrouw Henk te Plaatsnaam. Aanvankelijk gaf ik een reactie met SUPÉRRRR. U begrijpt, pas echt SUPËRRRRR wanneer ook geld terug is. Lexa heeft mij die periode ook NIETS gemeld. Ook geen nieuwe bezoeken. etc. Lexa kan alles wel open en online laten staat. U merkt, ja ik ben boos op Lexa.
Voor u, met vriendelijke groet en voor tot nu toe gedane moeite hartelijke dank.
Henk

Gewenste oplossing
Ik zie graag de ¤ 9,95 retour. Uitschrijving bij Lexa m.i.v. 28 maart 2013.
Ik geloof niet dat deze mevrouw doorheeft dat haar klacht voor iedereen te lezen is :')
  maandag 20 mei 2013 @ 19:44:16 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778936
quote:
Gisteren, ik ben naar de Jumbo nieuwegein/Centrum gegaan om kleine boodschappen te halen. Het viel me meteen gelijk al opdat de winkel best heel klein is terwijl ik veel reclames zie van de JUMBO op de tv. Ik zou toch denken dat bij een zodanige naam een grotere winkel hoort maar nee. Kan de supermarkt geen kleinere naam krijgen?
Zeker de leukste thuis :{w
pi_126778965
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat deze mevrouw doorheeft dat haar klacht voor iedereen te lezen is :')
Dat heeft 50% van de mensen niet.

Er staan zoveel privégegevens, zoals e-mailadressen, namen, naam van hun hond, rekeningnummers etc.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:46:34 #63
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126779051
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dat heeft 50% van de mensen niet.

Er staan zoveel privégegevens, zoals e-mailadressen, namen, naam van hun hond, rekeningnummers etc.
Silly people.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat ze van klacht.nl zelf niet daar op letten.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:08:33 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126780343
quote:
Klacht GGN Incasso: dieven jokke brokken en medogeloose mensen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GGN Incasso
Lezers van deze klacht: 2

zonder kennis geving 4 keer geld van mijn geld gehaald en de rabo bank werkt gewoon mee voor derde geslag legging vragen ze 100 euro terwijl ggn 45 tegoed was toen gebeld gezegt nu geen inkomemn halenze de maand er naa weer geld er af ik ben muziekant ik rap heb 1230 volgers en ik ga een liedje maken tegen ggd steun mij ik ben schreeeuwlelijk uit adam weg met ggn!! ga ik hem noemen check volghende week op internet

Gewenste oplossing
gaarne geen geld halen van mijn rekening als ik geen inkomen heb dat gaat tog te ver kom net uit de ww na 16 maanden duurt 2-3 maanden voor je uitkering ron dis hun wachtte 1 maand en gaan egwoon weer geld er af halen
Lekker kansloos :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126780621
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef tjoptjop het volgende:

En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
Die uitspraak deed me denken aan een gesprek wat ik heel lang geleden met iemand van de ziekenhuisapotheek had. Over personeel (zoals verpleegkundigen ed) dat slaapmiddelen en pijnstillers mee naar huis neemt. Ik vroeg of voorraad en wat wordt voorgeschreven niet moeten kloppen? Zij zei dat er dan gezegd wordt dat dingen in de wasbak zijn gevallen of op de grond en dan moet je het weg gooien. Daarna zei ze dat het nou nooit andere medicijnen zijn die vallen, altijd slaapmiddelen en pijnstillers :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 mei 2013 @ 20:15:07 #66
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126780768
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dan blijft iedereen stelen. 'Als ik steel en ze hebben niets door: dan kan ik gewoon blijven stelen. Als ik steel en ze hebben het wel door, kan ik het alsnog betalen en dan is er alsnog niets aan de hand.'
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zo kan je alles jatten en als je gepakt wordt betaal je het :)
...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Hallon!
pi_126781278
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die uitspraak deed me denken aan een gesprek wat ik heel lang geleden met iemand van de ziekenhuisapotheek had. Over personeel (zoals verpleegkundigen ed) dat slaapmiddelen en pijnstillers mee naar huis neemt. Ik vroeg of voorraad en wat wordt voorgeschreven niet moeten kloppen? Zij zei dat er dan gezegd wordt dat dingen in de wasbak zijn gevallen of op de grond en dan moet je het weg gooien. Daarna zei ze dat het nou nooit andere medicijnen zijn die vallen, altijd slaapmiddelen en pijnstillers :D
Nee, dat is denk ik wel gewoon toeval
pi_126781551
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Zal een beetje ervaren bedrijfsleider niet al heel snel doorhebben of het een bewuste actie was of daadwerkelijk een onbewuste vergeting ( :') ) ? Zoals bij het vorige voorbeeld, iemand die "per ongeluk" een duur cosmeticaproduct in de kinderwagen heeft gelegd vs iemand die per ongeluk een product van 40 cent vergeet op de band te leggen.
pi_126781833
Mensen die spullen op internet gaan bestellen. En dan gaan klagen dat ze het niet op een bepaalde dag hebben gekregen. En dan zeggen van het is niet meer nodig omdat het voor een verjaardag was.

Bestel dan gewoon eerder. Dat je het al bijvoorbeeld een maand van te voren in huis hebt. :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_126782216
Staan er ook wel eens terechte klachten op die website? :P
  maandag 20 mei 2013 @ 20:55:01 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783148
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]


[..]

...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Wij werken hard genoeg in die winkel, maken lange dagen, zijn het aanspreekpunt voor klanten die klachten hebben over dingen waar wij niet eens iets aan kunnen doen. Dan is het ontzettend frustrerend als je weer een leeg doosje tegenkomt, alles wat je doet is in feite voor de klant (nette winkel, gevulde schappen, snelle kassa-afhandeling etc.) en die 'klant' neemt het gewoon mee.
En het systeem werkt met de voorraad. Als we er drie verkopen krijgen we er drie binnen bij wijze van spreken, als er een gejat wordt en wij weten dat niet, krijgen we er maar twee binnen en grijpt een klant ernaast. Die klant komt vervolgens bij ons verhaal halen 'want ze komt helemaal naar onze winkel voor dat product en het is helemaal op :( '.

Geloof mij, dagelijkse gang van zaken.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:58:20 #72
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783315
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zal een beetje ervaren bedrijfsleider niet al heel snel doorhebben of het een bewuste actie was of daadwerkelijk een onbewuste vergeting ( :') ) ? Zoals bij het vorige voorbeeld, iemand die "per ongeluk" een duur cosmeticaproduct in de kinderwagen heeft gelegd vs iemand die per ongeluk een product van 40 cent vergeet op de band te leggen.
Bij dit soort acties laten we de klant alsnog afrekenen, je kunt het immers niet controleren en je kunt iemand niet vasthouden tot de beveiliging of de politie er is. Dat is dan het snelst en makkelijkst. En dan maar gezichten onthouden :P
  maandag 20 mei 2013 @ 20:59:20 #73
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783369
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Justinn het volgende:
Staan er ook wel eens terechte klachten op die website? :P
Zelden maar ze zijn er wel.
Jammer genoeg gaan deze dan wel weer gepaard met spelfouten of gewenste oplossingen die nergens op slaan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:32:58 #74
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_126805426
De klachten over Ryanair zijn ook altijd vermakelijk. In 90% van de gevallen heeft het te maken dat de namen op het ticket en het paspoort/identiteitsbewijs niet overeen komen.

quote:
Klacht Ryanair: extra kosten opgedrongen door Ryanair

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 41

Mijn echtgenote en jongste dochter hebben een reisje naar Londen kado gekregen van onze oudste dochter, die in Londen woont. Helaas had zij de gehuwde naam en niet de meisjesnaam en roepnaam die afwijkt van de naam op het ID bewijs van mijn echtgenote vermeld. Telefonische navraag bij de helpdesk leerde ons dat het geen probleem was en dat het op het vliegveld gratis aangepast zou worden. Bij vertrek vanaf Maastricht leverde dat bij het vriendelijke en behulpzame personeel geen probleem op. Er werd nog even met Ryanair gebeld en akkoord werd verkregen en vervolgens werd een nieuwe boardingkaart uitgeprint. Daar de terugreis een aparte boeking was met andere aankomstplaats (Eindhoven) kon niet de boardingkaart voor de terugreis alvast uitgeprint worden anders zou dit gelijktijdig zijn gebeurd.
Bij de terugreis werd door de zeer onvriendelijke en absoluut niet cooperatieve of klantvriendelijke mevrouw van Ryanair in Stansted botweg geweigerd hun door te laten op grond van de onjuiste roepnaam en er moest een aanpassing a raison van 160 pond plaatsvinden. De dame waarbij opnieuw moest worden ingecheckt en een nieuwe boardingkaart moest worden gehaald toonde zich zeer verbaasd dat om deze reden een nieuwe boardingkaart moest worden afgegeven. Bovendien werd de koffer van onze jongste dochter geweigerd welke volgens de gangbare standaardnormen als handbagage mag worden beschouwd. De Ryanair normen en proefrekken zijn blijkbaar iets kleiner en daarom mocht ze niet mee. Deze moest alsnog worden ingecheckt en dit leverde nog een extra kostenpost van 60 pond op. Dit was een enorme domper op een leuk weekend in Londen en het vertrouwen in Ryanair heeft een enorme domper gekregen. Het lijkt er op dat de goedkope aanbiedingen alleen maar gedaan worden om er zoveel mogelijk extra kosten uit te slepen om toch aan een forse kostenprijs te komen. De slogan dat ze de goedkoopste zijn gaat naar onze mening dan ook niet op en als ik vandaag hoor dat de winst van Ryanair is toegenomen begin ik te begrijpen hoe dat komt.

Gewenste oplossing
Vergoeding van de extra kosten van 220 pond tegen de door Ryanair gebruikte wisselkoers (¤ 1.26) die ook nog eens belangrijk hoger ligt dan de gebruikelijke koers (¤ 1.19) en een behoorlijk excuus.
quote:
Klacht Rayanair: Ryanair

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rayanair
Lezers van deze klacht: 173

Mijn zoon heeft via internet geboekt met zijn roepnaam. Op zijn I.D. staan zijn doopnamen. De stoel en alles was dus al gereserveerd en betaald. Ryanair wil dan niet de boeking aanpassen zodat de namen overeenkomen. Ryanair wil dat je opnieuw boekt en betaald anders nemen ze je niet mee. De eerste boeking kostte ¤. 122,00 de tweede boeking ¤. 170,00. Dit soort “vergissingen” zijn heel makkelijk te voorkomen op een boekingsite. Je hoeft alleen maar te vragen om de tenaamstelling van het reisdocument paspoort of ID. Ik krijg de indruk dat dit willens en wetens gebeurd. Het is een knap staaltje van machtmisbruik. Je heb immer geen keus. Mn zoon vloog voor de eerste keer, had snipperdagen opgenomen. Ik voel me bedondert en gedwongen om voor een tweede keer voor dezelfde vlucht te betalen.

Gewenste oplossing
Ik wil op zijn minst de kosten van de tweede ticket terug.
quote:
Klacht Ryanair: opgelicht door ryanair.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 336

Mijn dochter heeft een vlucht geboekt bij ryanair met aansluiting op een internationale vlucht. Zij gebruikt overal waar zij boekt haar roepnaam ‘Sach’ de Vries. Op haar ID staat, ‘Socha’ de Vries. Ryanair dwingt haar 160 Euro te betalen omdat haar naam Sach, die zij haar hele leven al gebruikt en op bijna alle dokumenten staat niet hetzelfde is als ‘Socha’. Zou ze dat niet betalen dan zou zij haar vlucht-aansluiting missen. Zij heeft de Marechaussee erbij gehaald en hun bevestigen dat zij dezelde persoon is, maar Ryanair schuilt zich achter eigen regels die men moet goedvinden anders kan men niet boeken en nog meer van zulke.. Het is gewoon oplichterij en machtsmisbruik. Waardeloze Firma. Gelukking komen stap voor stap ander maatschappijen op die dezelfe aansluitingen hebben.

Gewenste oplossing
retour betaling, berisping van ryanair , fatsoenlijk dienstverlening.
Verder is onwetendheid ook een vorm van vermaak voor mij:

quote:
Klacht Gamma: Geen oplossing voor defecte accuboormachine van Gamma

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gamma
Lezers van deze klacht: 83


Ik ben vrijdag 26 april naar de gamma vestiging Utrecht Centrum geweest met mijn defecte accuboormachine van het eigen merk Gamma. Ik heb de boormachine in 2011 gekocht en destijds gebruikt voor het in elkaar zetten van enkele meubels. Daarna heeft de boormachine 2 jaar onder mijn bank gelegen, in de koffer. Ik pakte de boormachine op 26 april uit de koffer om de meubels af te breken die ik in 2011 in elkaar gezet heb. De boormachine deed niks. Accu opgeladen. Nog steeds niks. Alles geprobeerd, maar machine blijft dood. Naar de Gamma vestiging geweest en daar dit verhaal verteld. Daar heeft men gekeken en men kan niet verklaren waarom de boormachine niks meer doet. Ik heb aangegeven dat het vreemd is dat een boormachine maar 2 jaar lang mee gaat en dat dit niet wenselijk is. Vervolgens gevraagd hoe dit op te lossen. Het antwoord is helemaal niks, want ik had geen bonnetje. Dit gaat me te ver. veel te ver. Als ik iets koop mag ik er toch vanuit gaan dat iets werkt? Ik sta echt te kijken dat ze me niet helpen. Ze hebben zelfs gezegd dat ik de boormachine niet bij hen gekocht heb (omdat ik geen bonnetje heb). Dit schiet helemaal in het verkeerde keelgat, hiermee maakt men me tot een leugenaar, iets wat ik toch echt niet ben.

Gewenste oplossing
Graag een nieuwe boormachine, maar als ik een tegoedbon bij de Gamma krijg ook prima. Gaat erom dat ik destijds 90 euro heb betaald. Het is toch te gek voor woorden dat dat voor een paar schroefjes is geweest.. Duur grapje.. Al krijg ik een bon voor 50 euro. dan voel ik me geholpen en niet in mn hemd gezet, wat ik nu wel voel. ben zeer ontevreden en voel me niet eerlijk geholpen.
Gek vinden dat een accu na twee jaar niet op/ontladen het niet meer doet...

quote:
Klacht Karwei: Karwei dik 20% duurder dan Gamma

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Karwei
Lezers van deze klacht: 187


Mijn vriend en ik hebben vorige maand samen een huis gekocht. We hebben een hoop bij de karwei gekocht, waaronder laminaat, plinten, gordijnen, tegels etc.
Bij elkaar voor meer dan ¤700,- (bonnen aanwezig)

Nu hebben wij vorige week bij Karwei 3m2 Stone design Odyssee gekocht
(wij moeten 8 km rijden voor een Karwei, terwijl we binnen 3 km een Formido, Praxis en Gamma hebben. Als u persoonlijk contact opneemt kan ik ook dit bewijzen)

Later gingen wij naar de Gamma en daar zag ik exact dezelfde stenen voor ¤5,- per halve vierkante meter goedkoper!!

Ik vind dit verschil belachelijk groot!

Gewenste oplossing
Normaal gesproken zou ik niet eens de moeite nemen om een klacht te sturen of alleen ter info. Maar aangezien ik voor zoveel besteed heb zou ik alleen tevreden zijn als ik het verschil (eventueel als een tegoedbon) terug krijg.
Tja, iets met meerdere bouwmarkten afgaan om zo een aanzienlijk bedrag te kunnen besparen...

[ Bericht 12% gewijzigd door mime_negert op 21-05-2013 12:38:46 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:48:19 #75
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126805949
quote:
Klacht KPN Vaste Telefonie: 6 uur lang gevangen in huis met boete als je even weg gaat.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Vaste Telefonie
Lezers van deze klacht: 10

Per sms weet ik dat ik vandaag tussen 12.00 en 18.00 thuis moet zijn omdat de monteur langskomt. Ik vind het nogal wat dat je voor de komende 6uur geen dagppanning kan maken of het huis even kan verlaten. Dus ik bel de Kpn of ze mij misschien kunnen aangeven hoe laat de monteur ongeveer komt. Met een tijdsbestek van 3 uur ben ik op dat moment al dik tevreden. Maar helaas kon de telefoniste mij alleen melden dat ik de gehele tijd moet wachten tot hij komt en als ik weg ga krijg ik een boete van minimaal 45 euro. Fijne dag, zei ze er nog bij. KPN misschien een idee om eens goed naar de agenda te kijken en het tijdsbestek wat korter te maken, lijkt mij wel zo klantvriendelijk. Want 6 uur is toch wel behoorlijk overdreven en geeft kij het beeld dat jullie niet de moeite willen nemen om na te denken over een dagplanning.

Gewenste oplossing
Dat jullie hier wat aan gaan doen en mij in de toekomst niet weer 6 uur aan het huis gekluisterd laat zitten.
Iemand die denkt dat hij de enigste is die op de planning staat van de monteur :')

quote:
Klacht La Place: Teleurgesteld

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden La Place
Lezers van deze klacht: 11


Ongeveer 3 weken geleden moest ik voor een kleine yoghurt, die je kunt nemen bij een ontbijt, 2,55 betalen.
Ik dacht dat kan niet, maar de dame bij de kassa hield vol. Een ontbijt kost 3,95 en dan kun je 7 lekkernijen nemen.
Ik ben een goede klant van La Place, ik drink elke zaterdag ook koffie met gebak bij jullie, maar hierin ben ik teleurgesteld.

Gewenste oplossing
De gedachte blijft nog steeds in mijn hoofd zitten. Ik wil niet elke week bij La place ontbijten, maar soms wil ik alleen yoghurt of jus, maar dan kost het erg veel. In Almere zit ook een La Place beneden en toen ik het vertelde vonden zij het ook wel erg duur. Graag zou ik het prijsverschil terug krijgen, mocht de kassadame het toch fout hebben gerekend. ING <rek. nummer en tnv verwijderd>.
Ook zo kansloos :')

quote:
Klacht William S: leugens en nog meer leugens

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden William S
Lezers van deze klacht: 13


is makelijk gezegt dan gedaan zonder scheldworden maar die instellingen leven van leugens en hoe groter de leugens zijn hoe meer geld ze krijgen via schrikker stichting is aan jeugdzorg groningen verteld ik drink nog steeds alcohol en werdt gezegt me andere kinderen zijn allemaal uit huis geplaatst door deze situactie zie ik me kinderen niet meer moest er via via achter komen achter die leugen van die meneer met dat bekende naamplaatje dat verboden is in nederland ze moeten die mensen eens doorlichten en laten zien wat ze doen met al die leugens

Gewenste oplossing
als die meneer ontslagen is en dat er in de krant komt te staan van sorry
Ehh? :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Pharkus op 22-05-2013 07:32:22 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')