abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 12:11:05 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_370454
Zet ik na een paar daagjes ziektebed de streams weer aan krijg ik eerst gewoon 2 reclames te zien, met IP deuntje en al !

Even een paar vraagjes, misschien kan iemand van jullie redactie er antwoord op geven ?

1. Gaat het slecht met Veronica, financiëel gezien dan ? Is het binnenkort exit veronica en krijgt De Nieuwe Omroep meteen een eigen zender op jullie frequentie ?

2. Zijn jullie gewoon geldwolven die echt iedere cent uit willen melken ten koste van ALLES en IEDEREEN ?

Dank voor uw reactie...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 september 2000 @ 12:22:02 #2
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370472
quote:
Op 30 september 2000 12:11 schreef Danny het volgende:
2. Zijn jullie gewoon geldwolven die echt iedere cent uit willen melken ten koste van ALLES en IEDEREEN ?
Kom je daar nu pas achter
Hallo...?
  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 12:23:45 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_370475
Neuh, maar ik wil graag bevestiging van iemand van VOO
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_370477
quote:
Op 30 september 2000 12:11 schreef Danny het volgende:
Even een paar vraagjes, misschien kan iemand van jullie redactie er antwoord op geven ?

1. Gaat het slecht met Veronica, financiëel gezien dan ? Is het binnenkort exit veronica en krijgt De Nieuwe Omroep meteen een eigen zender op jullie frequentie ?

2. Zijn jullie gewoon geldwolven die echt iedere cent uit willen melken ten koste van ALLES en IEDEREEN ?

Dank voor uw reactie...


Beste Danny, allereerst bedankt voor je meedenken.

1. Na de exit bij HMG hebben we helemaal geen eigen frequentie en zender meer.

2. In onze ogen valt dat nog wel mee, we zijn eigenlijk van plan om de streams iedere 5 minuten te onderbreken voor 3 minuten IP reclame.
De columns van Doordevil zullen worden voorzien van reclame banners om iedere alinea.
Verder zullen de streamverslagen op FOK! worden belast met een nog nader te beplaen percentage. De content van die verslagen ligt immers bij Veronica -big-Brother/Endemol.

Met vriendelijke groet en tot mailens

VeR@bnica

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 30 september 2000 @ 12:32:04 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370493
quote:
Op 30 september 2000 12:24 schreef R@b het volgende:
VeR@bnica
LOL
Hallo...?
pi_370572
Sorry hoor Danny, maar jij hebt toch ook op elke page een banner staan...
Sinds kort zelfs geluidmakende banners!

VOO/Endemol/WOL moeten ook geld verdienen, commercieel noemen we dat.

  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 13:53:57 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_370574
quote:
Op 30 september 2000 13:49 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor Danny, maar jij hebt toch ook op elke page een banner staan...
Sinds kort zelfs geluidmakende banners!

VOO/Endemol/WOL moeten ook geld verdienen, commercieel noemen we dat.


1 banner is iets anders dan elk half uur tig reclames. Bij ons komt nauwelijks geld binnen, hun zijn al miljardair.
Bij ons hoef je niet eerst een minuut naar reclame te kijken voor je verder kunt. etc. etc.

Appels met peren vergelijking dus.
Buiten dat, draai ik NS zie ik heel die banner niet, draai ik IE hoor ik het geluid alleen als ik er met de muis boven hang.
Waar al die problemen met browsers vandaan komen weet ik niet, maar misschien tijd om je systeem eens opnieuw te installeren ?

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 30-09-2000 13:55]

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_370602
quote:
Op 30 september 2000 13:49 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor Danny, maar jij hebt toch ook op elke page een banner staan...
Sinds kort zelfs geluidmakende banners!
ik vindt dat een banners die geluiden maken niet kunnen.
Ongevraagd een geluid om je pc zuigt vooral s’nachts, heb je net het geluid harder gezet om de BB bewoners goed te verstaan en dan komt er z’n vaag geluidje er door denderen van een sisi banner
Nou ik noem dit een soort van computervredebreuk maar goed als mede webboer weet ik hoe belangrijk banners zijn
Maar een banner met geluid vindt ik in de categorie van popups thuis horen
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_370632
Geplaatst door Hollander - zaterdag 30 september 2000 14:19

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ik vindt dat een banners die geluiden maken niet kunnen.
Ongevraagd een geluid om je pc zuigt vooral s’nachts, heb je net het geluid harder gezet om de BB bewoners goed te verstaan en dan komt er z’n vaag geluidje er door denderen van een sisi banner
Nou ik noem dit een soort van computervredebreuk maar goed als mede webboer weet ik hoe belangrijk banners zijn
Maar een banner met geluid vindt ik in de categorie van popups thuis horen
--------------------------------------------------------------------------------
Pas maar op, als Danny iets leest wat hem niet bevalt, dan delete / edit hij het gewoon.

Ed is ok.
pi_370655
Wat een stelletje huilebalken hier allemaal!! Danny heeft 100% gelijk! Ruud elk uur is irritant maar 3 minuten shit bij het herstarten van een stream is het meest irritante tot nu toe
Om op de banners van ons goeroe terug te komen: leer je systeem inrichten.
En Ronny het is al meer dan 100 keer verteld: Commentaren horen niet thuis in de streamverslagen dus loop niet te zeiken als je bericht weggesodemieterd wordt want dat is meer dan terrecht!!
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:27:01 #11
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370669
quote:
Op 30 september 2000 15:13 schreef Tuurr het volgende:
Wat een stelletje huilebalken hier allemaal!! Danny heeft 100% gelijk! Ruud elk uur is irritant maar 3 minuten shit bij het herstarten van een stream is het meest irritante tot nu toe
Om op de banners van ons goeroe terug te komen: leer je systeem inrichten.
En Ronny het is al meer dan 100 keer verteld: Commentaren horen niet thuis in de streamverslagen dus loop niet te zeiken als je bericht weggesodemieterd wordt want dat is meer dan terrecht!!
Hier sluit ik me bij aan!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_370777
quote:
Op 30 september 2000 13:49 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor Danny, maar jij hebt toch ook op elke page een banner staan...
Sinds kort zelfs geluidmakende banners!
oh was het deze pagina, ik vroeg me al af waar die geluidjes vandaag kwamen!!
pi_370784
Ik vind het nogal hypocriet van Danny dat ie roept: "VOO: Zijn jullie gewoon geldwolven die echt iedere cent uit willen melken ten koste van ALLES en IEDEREEN ?". Hij probeert zelf ook gewoon geld te verdienen aan deze site, ten koste van de bezoekers van zijn site. Die sisi banner is zwaar klote, maakt te veel herrie. Voor het verkeerde drankje ook nog eens. Danny, jij lijkt me niet de geschikte persoon om opmerkingen te maken over de reclame bij VOO, eerst naar jezelf kijken voordat je over anderen loopt te zeuren.

Kijk, daar hou nou ik van:

Tuurr: "En Ronny het is al meer dan 100 keer verteld: Commentaren horen niet thuis in de streamverslagen dus loop niet te zeiken als je bericht weggesodemieterd wordt want dat is meer dan terrecht!!", gewoon ongezouten commentaar.

Ik had al eerder gezegt dat ik dat bericht niet bij de streamverslagen had moeten posten. Neemt niet weg dat het erg kinderachtig is van Danny dat ie zomaar postings delete. Editten komt wat sympatieker over. Tweede punt: waarom mag ik niet zeggen dat iemand een mietje is als ie tussenstanden van een hockeywedstrijd post bij de streamverslagen? Als LionHeart, Tuurr, Niques en Danny erg van hockey houden, dan kunnen ze vrolijk een topic starten bij Fokforum -> hobby -> sport. Op deze manier wordt het forum een stuk overzichtelijker.

Ed is ok.
  zaterdag 30 september 2000 @ 16:44:41 #14
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_370796
Het verschil tussen fok en voo is dat voo voor de winst gaat en overal reclame heeft en fokzine 1 banner. Als je het geluid irri vind zet je je geluid toch uit.
pi_370803
VOO wordt vast zijn toekomstige baasje ...

The Young One en FOK! ... uitkijken dus

pi_370829
"Het verschil tussen fok en voo is dat voo voor de winst gaat en overal reclame heeft en fokzine 1 banner. Als je het geluid irri vind zet je je geluid toch uit."

Hoe volg ik dan de streams?

Ed is ok.
pi_370851
Ronny,

Misschien wordt dit forum een stuk overzichtelijker als je die zonnebril es van je kop afhaalt voordat je gaat typen. Gewoon aan de regels houden net als in de grote mensen wereld. Wie niet horen wil moet maar voelen.

  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 17:40:42 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_370870
quote:
Op 30 september 2000 16:31 schreef Ronny het volgende:
Hij probeert zelf ook gewoon geld te verdienen aan deze site, ten koste van de bezoekers van zijn site.
Ten koste van ? Hoezo, wat is het nadeel ervan dan ? Deze site is nog steeds gratis en zal dat altijd blijven.
quote:
Die sisi banner is zwaar klote, maakt te veel herrie.
Moet je er niet met je muis boven gaan hangen of je systeem goed configgen.
quote:
Voor het verkeerde drankje ook nog eens.
Smaken verschillen
quote:
Danny, jij lijkt me niet de geschikte persoon om opmerkingen te maken over de reclame bij VOO, eerst naar jezelf kijken voordat je over anderen loopt te zeuren.
ROFL. Vind het altijd weer grappig als mensen die een week internet hebben vinden dat 1 miezerig bannertje gelijk staat aan de zooi die voo nu in d'r streams pleurt. Verder vergeet je dat wij dat ene bannertje nodig hebben om de kosten te dekken. Veronica gaat ook zonder die reclame niet failliet. Als ik rijk had willen worden hadden er op elke pagina wel 20 banners gestaan. Kan wel zien dat jouw kijk op de zaken niet een van de meest geïnformeerde is.
quote:
gewoon ongezouten commentaar
En dat leveren we in 'commentaren op de streamverslagen'. Niet in het topic van de streamverslagen zelf.
quote:
Neemt niet weg dat het erg kinderachtig is van Danny dat ie zomaar postings delete.
Niet kinderachtiger dan de inhoud van die betreffende post.
quote:
waarom mag ik niet zeggen dat iemand een mietje is als ie tussenstanden van een hockeywedstrijd post bij de streamverslagen?
Dat heet een 'flame' of op zijn minst 'flame-bait'. Bovenaan dit scherm zie een een link policy. Misschien tijd voor je om daar eens op te clicken ?
quote:
Als LionHeart, Tuurr, Niques en Danny erg van hockey houden, dan kunnen ze vrolijk een topic starten bij Fokforum -> hobby -> sport. Op deze manier wordt het forum een stuk overzichtelijker.
Door die twee extra woordjes zie ik niet in hoe het forum er onoverzichtelijker van wordt. Ik krijg het idee dat we te maken hebben met iemand die pissig is omdat er een topic oid gesloten is van 'm danwel een clone van iemand. In ieder geval word je met de minuut pissiger omdat je geen bijval blijkt te krijgen.
Dat je dan toch probeert te volharden en mensen probeert te overtuigen van het door mij aan jou toegebrachte 'leed' danwel 'onrecht' is aandoenlijk, maar komt eerlijk gezegd tevens nogal zeurderig over.

Normaliter had ik je post niet eens ge-edit, maar de aard ervan was dermate onvriendelijk dat ik 'm heb weggehaald. In dat opzicht heb je geluk dat je niet meteen een waarschuwing te pakken had. Een waarschuwing die ik je alsnog wil geven, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.

PS: Wat waarschuwingen inhouden kun je nog eens nalezen in de policy. En ja, ook je clone zou bij een eventuele ban verwijderd worden...

En als je nou gewoon verder ff een beetje normaal doet, dan doen we dat allemaal en is dit gezeik meteen weer van de baan en kunnen we vrolijk verder BB'en.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_370934
quote:
Op 30 september 2000 12:11 schreef Danny het volgende:

2. Zijn jullie gewoon geldwolven die echt iedere cent uit willen melken ten koste van ALLES en IEDEREEN ?


Eindelijk heb je het door. Het principe van een commercieele omroep. Bij Veronica zullen ze nu juist die streams als een hinderlijke onderbreking van hun reclame zien , een soort van noodzakelijk kwaad.
  zaterdag 30 september 2000 @ 19:19:06 #20
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_370973
quote:
Die sisi banner is zwaar klote, maakt te veel herrie.

Moet je er niet met je muis boven gaan hangen of je systeem goed configgen


Hoe ik mijn systeem configureer is mijn zaak.

Acnaib vindt dat je de mening van iemand op deze wijze compleet bagatelliseert.

Overigens kunnen we dit soort discussies beter in het Feedback Forum houden (voor de overzichtelijkheid )

Snuffel en Acnaib.

pi_370992
Danny,

Wat een gezeik (ik wil het niet anders noemen) over die bannertjes....
Al dat leesplezier wat je op dit forum 'GRATIS' voor terugkrijgt......

Bij deze nogmaals mijn complimenten

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_371519
R: Hij probeert zelf ook gewoon geld te verdienen aan deze site, ten koste van de bezoekers van zijn site.
D: Ten koste van ? Hoezo, wat is het nadeel ervan dan ? Deze site is nog steeds gratis en zal dat altijd blijven.

Ten koste van je site bezoekers. Als je naar de streams zit te kijken en die banner van jou gaat een glas inschenken, dan zit ik recht op in m'n stoel. Knetterhard. Het zou prettig zijn als je het geluid van die banner zachter (laat) zetten of een banner neemt die geen of weinig geluid produceerd.


R: Die sisi banner is zwaar klote, maakt te veel herrie.
D: Moet je er niet met je muis boven gaan hangen of je systeem goed configgen.

Toch maakt die banner veel lawaai. Doe er liever wat aan.

R: Voor het verkeerde drankje ook nog eens.
D: Smaken verschillen

R: Danny, jij lijkt me niet de geschikte persoon om opmerkingen te maken over de reclame bij VOO, eerst naar jezelf kijken voordat je over anderen loopt te zeuren.
D: ROFL. Vind het altijd weer grappig als mensen die een week internet hebben vinden dat 1 miezerig bannertje gelijk staat aan de zooi die voo nu in d'r streams pleurt.

Kom jij vaak mensen tegen die een week internet hebben, en vinden dat 1 miezerig bannertje gelijk staat de zooi die voo nu in d'r streams pleurt? Ik niet. Maar ik ben dan ook geen administrator.

D: Verder vergeet je dat wij dat ene bannertje nodig hebben om de kosten te dekken. Veronica gaat ook zonder die reclame niet failliet.

Ik begrijp heel goed dat jullie die banner nodig zijn. Maar hoe je het ook bekijkt, jullie verdienen gewoon geld met die banner. Als je zelf geld met reclame verdient is het niet gepast naar een ander te wijzen als: zij maken te veel reclame. Dat soort zaken kun je beter overlaten aan mensen die niet direct met Fokforum te maken hebben.

D: Als ik rijk had willen worden hadden er op elke pagina wel 20 banners gestaan. Kan wel zien dat jouw kijk op de zaken niet een van de meest geïnformeerde is.

Wordt je rijk van 20 banners? Ja kijk, dat soort dingen weet ik nu weer niet als minder geïnformeerde.

R: gewoon ongezouten commentaar
D: En dat leveren we in 'commentaren op de streamverslagen'. Niet in het topic van de streamverslagen zelf.

Dit is de derde keer dat ik zeg dat ik dat beter had kunnen doen. Je moet postings niet alleen deleten, ook lezen.

R: Neemt niet weg dat het erg kinderachtig is van Danny dat ie zomaar postings delete.
D: Niet kinderachtiger dan de inhoud van die betreffende post.

Ik vind met woord "mietje" niet voldoende om een posting te deleten, het is geen kracht term. Ik zou zelf niet willen dat een posting waarin ik een mietje genoemd zou worden, zou worden gedelete. Dat ik hem zo noemde deed ik om zijn postings m.b.t. de hockey tussenstanden te stoppen.

R: waarom mag ik niet zeggen dat iemand een mietje is als ie tussenstanden van een hockeywedstrijd post bij de streamverslagen?
D: Dat heet een 'flame' of op zijn minst 'flame-bait'. Bovenaan dit scherm zie een een link policy. Misschien tijd voor je om daar eens op te clicken ?

Kom nou toch, het woord mietje is toch geen flame(-bait) woord? Als ik de bus mis zeg ik ergere dingen.

R: Als LionHeart, Tuurr, Niques en Danny erg van hockey houden, dan kunnen ze vrolijk een topic starten bij Fokforum -> hobby -> sport. Op deze manier wordt het forum een stuk overzichtelijker.
D: Door die twee extra woordjes zie ik niet in hoe het forum er onoverzichtelijker van wordt.

Dat verbaast mij niets. Maar in het kort komt het er op neer dat er ook al een Sport-forum bestaat op Fok!forum.

D: Ik krijg het idee dat we te maken hebben met iemand die pissig is omdat er een topic oid gesloten is van 'm danwel een clone van iemand. In ieder geval word je met de minuut pissiger omdat je geen bijval blijkt te krijgen.

Begin je nu paranoïde te worden? Ik zou een clone zijn? Ik kan je verzekeren dat ik op Fok!forum nog nooit onder een andere naam gepost heb. Dat heb ik niet nodig. Het enige dat ik niet leuk vond is dat jij zomaar postings delete. Verder heb ik een prima dag gehad. Het is wel prettig om bijval te krijgen, maar het is zeker geen ramp als ik dat niet krijg. Danny, dat "clone", is dat nu zo'n typisch admistrator woord?

D: Dat je dan toch probeert te volharden en mensen probeert te overtuigen van het door mij aan jou toegebrachte 'leed' danwel 'onrecht' is aandoenlijk, maar komt eerlijk gezegd tevens nogal zeurderig over.

Er zijn meer mensen die het niet leuk vinden dat jij zomaar postings aanpast of delete. Als je dat niet begrijpt, dan kun je beter een andere hobby zoeken.

D: Normaliter had ik je post niet eens ge-edit, maar de aard ervan was dermate onvriendelijk dat ik 'm heb weggehaald.

Wees een kerel!

D: In dat opzicht heb je geluk dat je niet meteen een waarschuwing te pakken had. Een waarschuwing die ik je alsnog wil geven, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.

Wow, nu laat je me schrikken. Als je administrator van een forum wilt zijn, dan moet je begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan die van jou. Het lijkt een beetje kinderachtig als je meteen met de term "bijna waarschuwing" staat te zwaaien.

D: PS: Wat waarschuwingen inhouden kun je nog eens nalezen in de policy. En ja, ook je clone zou bij een eventuele ban verwijderd worden...

Altijd handig die extra informatie. Die "clone" bestaat echt niet, probeer het allemaal niet spannender te maken dan het is.

D: En als je nou gewoon verder ff een beetje normaal doet, dan doen we dat allemaal en is dit gezeik meteen weer van de baan en kunnen we vrolijk verder BB'en.

Als zij nu zegt dat er echt geen clone van Ronny bestaat en in het vervolg iets meer feeling probeert te krijgen met de Fok!Forum gebruikers en het editen en deleten, dan is wat mij betreft dit gedoe afgelopen.

Ik hoop dat jullie (Danny en Havoc) zo flink zullen zijn om dit bericht niet te dele

Ed is ok.
  zondag 1 oktober 2000 @ 01:02:19 #23
909 Num
Núm dus!
pi_371641
Zo denk ik er over...

-De reclame bij de streams is irritant, maar wel begrijpelijk. Endemol is een commerciele organisatie, die wil dus geld verdienen. Maar een bedrijf als Endemol moet toch weten dat de klant koning is. Als mensen reclame irritant vinden dan is dat niet altijd positief (soms wel). Probleem is alleen dat er geen concurentie is, zij hebben het monoplie en daar kunnen wij weinig aan doen.

-Dat FOK banners gebruikt is normaal lijkt mij. Om deze site draaiende te houden moet er worden geinvesteerd (hard/software etc.) en de kosten voor de domeinregistratie moeten worden betaald. Naar mijn mening kan je niet rijk worden van 1 banner.
Alhoewel FOK wel een fantastisch product is:
-Grote aantallen bezoekers.
-Bezoekers besteden veel tijd op de site
-Duidelijke doelgroep (jongeren of mensen die zich jong voelen)

Maar ik moet toch zeggen geluid is enorm irritand ik schrok me rot. Waat komt dat vandaan! Ontploft mijn computer!!

-En dan nog even over het 'meningsverschil' tussen Danny en Ronny:
Naar mijn mening KAN dit ook in de topic Moderating Methods.
http://www.fokforum.nl/showtopic/19069/2
Maar dat moeten jullie ook eigenlijk helemaal zelf weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 01-10-2000 01:09]

  zondag 1 oktober 2000 @ 01:04:31 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_371647
quote:
Ronny schreef:
...een hele, heleboel...
Je hebt gelijk, Danny, het komt inderdaad ERG zeurderig over...

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 01-10-2000 01:06]

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 oktober 2000 @ 02:13:22 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_373832
Ik hou niet eens van hockey
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_373870
Tjonge Tjonge ....waar gaat dit over?
Jullie gaan op de BB bewoners lijken.....
Je gewoon aan de regels houden...en overal is een topic voor.....dat moet dus niet zo moeilijk zijn.??????.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')