Jammer dat ik geen fatsoenlijke BMW heb oid, anders had ik het ook gedaanquote:
Je begint me nu wel een beetje warm te stoken zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelen lijkt mij nooit goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef MrSweets het volgende:
Hey,
Bij de 323CI coupe rammelt het linker raam, het raam sluit zichzelf wel automatisch in zegmaar, maar ik heb het idee dat die nog n stukje verder kan, dit weet ik niet zeker.
Wat zou het kunnen zijn, ik heb vooral als je bv over stenen inplaats van asfalt rijd, of als je het raam n beetje open hebt.
Ook als je de deur open en dicht doet kan het raam rammelen.
Als ik het raam open doe, gaat deze automatisch helemaal naar beneden, maar doe ik hem omhoog dan moet ik het knopje ingedrukt houden..
Graag hoor ik wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt!
Waar is die brug en deze omgeving precies?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Hyperdude het volgende:
Wel het meest on-Europese landschap niet eens zo ver weg.
Speedboot Denemarken-Noorwegen kost voor auto en 2 personen ook minder dan ¤75
En na een dagje rijden sta je hier :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goedkoop is anders.
Wat wil dit zeggen ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Gaat erger worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Wat wil dit zeggen ?
Ik had het alleen bij zn 1 naar zn 2, bij overige versnellingen niet of minder.
Aiai ja dat is minder.quote:
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef MrSweets het volgende:
Nog even een dingetje wat me opviel.
De 323 welke ik had gereden had een M3 package, verlaagd onderstel enzo. En ik denk ook stugger afgeveerd. Want hij was erg stug op de weg, je voelt alles heel erg als je ergens overheen gaat.
Wat stugger dan ik gewend bent en dan ik fijn vindt denk ik.
Is het mogelijk om het wat minder stug af te stellen, of moet je dan gelijk andere vering/schokbrekers monteren ofzo ? (sorry ben een leek:P)
Ik begin het hier ook wat te merken ja. Is dat een klusje dat je goed zelf kan doen? Maw: kun je er makkelijk bij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Oke dus als het origineel M-techniek is, is die dan niet stug/minder stug af te stellen ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.
Wel kun je even kijken of de originele veren/dempers eronder zitten, of dat iemand die nog wat straffer heeft gemaakt. Dan kun je terug naar M-techniek origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |