Hier is het echt een zinloze wagen om als taxi te hebben. Er naast stond een nieuwe 7 serie en de rest zijn allemaal E klasses, 5 series en Volvo V70. Waar zou je instappen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nouja, goedkoop in aanschaf en ziet er nog wel redelijk representatief uit, toch? Hier zie je ook nog genoeg E-klasses uit die tijd rondrijden. Alleen is in de E46 de ruimte achterin wel ruk
In de rij heb je niets te kiezen, je stapt in de voorste of in geen één. Het tarief maakt hier in Amsterdam niet zo gek veel uit. Maar buiten de rij kan je best even wachten op een leuke autoquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
De voorste in de rij?
Genoeg niet-autokenners die het niet boeit, denk ik. En misschien dat het tarief nog wel verschilt.
Van bijrijder? Bekend euvel. Propje erin of een nieuw matje halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Boe. Airbaig lampje sinds gister aan ..
Precies dat inderdaad. Bij mij op 171.000quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:39 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik ook laten doen, paar jaar geleden.
Stond bol aan onderzijde. bij ongeveer 225000 kms
Geen ruimte, (vooral) geen tijd en geen zin.quote:
Uitlezen, en een propje is een soort stekkertje wat een goedwerkende stoelmat na doet zodat je ECU geen foutmelding doet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe weet ik om welke airbag t gaat dan .. En propje erin ??
Waar heb je het besteld? Niet duur!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
nieuw interieurfilter, luchtfilter en oliefilter besteld en binnen voor m'n e46.
30 euro inclusief verzendkosten. nu nog even wachten op een lading BMW LongLife 04 5W-30
Gaat nagenoeg altijd om de passagiersstoel. Zo'n dummyding van MP kopen (zoiets dus: http://link.marktplaats.nl/675020007). Erin prikken, melding resetten en klaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe weet ik om welke airbag t gaat dan .. En propje erin ??
Zelf betaald of lease?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef Andyy het volgende:
Hier hebben we na 23.000 km nog nooit olie vervangen
En dat met behoorlijk wat trappen, dunno of dat goed is.
Que?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Poeh, je hoort toch vaak dat na 2k de eerste wissel plaatsvindt om de smurrie van het inrijden eruit te hebben. En daarna, ondanks de longlife, zou ik ook 20k aanhouden. Tot nu toe ben ik daar nog niet ver overheen gegaan. Voor het geld hoef ik het ook niet te laten: filtertje en olie voor vier tientjes ofzo.
Het systeem zal het maar eens mis hebben en je motor in de soep laten draaien. Dan krijg je toch zelf de rekening.
200 euro voor het vervangen van de olie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Que?
~¤ 200 EUR bij de specialist hier
Ik moet binnenkort.
Mja, ik laat nog wel e.e.a. bij de garage doen, maar als ik de tijd en middelen heb wil ik het ook wel zelf doen. De garage houdt alsnog genoeg aan mij over, maar ik ga ze geen gratis geld geven. Met heen en weer rijden (2x, of eventueel wachttijd) ben ik net zo veel tijd kwijt als dat ik het zelf doe. Alleen hoef ik bij mezelf geen uurloon te betalen. Kwaliteit is hetzelfde. Easy choicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef Hyperdude het volgende:
Ik gooi er Mobil1 5W-50 in.
Laat ik voor minder dan ¤10/liter uit D. komen. Zet ik in de achterbak.
Gooit de garage er in voor mij.
Die rekenen dan gewoon uren/minuten.
Verder ben ik een luie/makkelijke klant; dus verdienen doen ze toch wel aan mij.
Lijkt mij ook wel een goeie zaak; anders gaan ze failliet.
Yes, ik gooi er Castrol Edge 5w30 in, een litertje of 6/7 gaat er in die 6cyl geloof ik. Dat is een kleine ¤ 100 EUR aan olie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
200 euro voor het vervangen van de olie?
Ik koop LL04 5W30 origineel BMW voor een euro of zes per liter. Daar heb ik er vijf van nodig. Filtertje (Mann/Bosch) van een tientje...klaar. En een uurtje werk. Later alleen even vakkundig die tas met afvalolie ergens dumpen .
Nadeel van de specialist is dat die vijf tientjes per uur rekent en z'n werkmaterialen terug moet verdienen, dus dan betaal je al ruim 20 euro per liter voor de olie. Dan wordt het gauw duur, ja...
Ik vind ze echt schijtduur voor de E36. Ik zou er graag één willen, maar 100 + EUR voor een 15 jaar oude autoradio gaat me echt te ver.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die business cd's van de E46 leveren ook geen kut meer op, merkte ik laatst. Zelfs mijn unit met mp3-functie krijg ik maar moeilijk gesleten. Prima, dan niet, hou ik 'm zelf
Twee jaar terug gingen de originele business cd's weg voor 200 euro. De mp3-units tegen de 300 euro.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind ze echt schijtduur voor de E36. Ik zou er graag één willen, maar 100 + EUR voor een 15 jaar oude autoradio gaat me echt te ver.
Ruilen voor een 318tds?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Hyperdude het volgende:
330iT kopen?
Zie net op mijn uitrustingslijstje dat ik wel Isofix heb
Minder dan 4quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
Niet echt
Als ie minder dan een ton heeft gelopen misschien...
Niet enthousiast?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik word er niet warm of koud van van deze 13 in een dozijn velgen.
Tja, als je voor apart gaat, wordt het al snel een pimpbak heb ik het idee. Dat moet je niet doen met vrij nieuwe auto's vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wordt er niet warm of koud van van deze 13 in een dozijn velgen.
Ja dat ja ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wordt er niet warm of koud van van deze 13 in een dozijn velgen.
ze vallen niet zo op en zijn leuker dan origineel. dus ik denk wel dat jij in je doel geslaagd bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Tja, als je voor apart gaat, wordt het al snel een pimpbak heb ik het idee. Dat moet je niet doen met vrij nieuwe auto's vind ik.
Maar ik sta uiteraard open voor suggesties. Ik ken niet alle 19"/20" velgen op de markt
je hebt fout apart en stijlvol apart, maar dat kan ik niet voor jou gaan invullen. Als je een bepaalde velg mooi vind dan moet je hem kopen. Het is en blijft jouw auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Tja, als je voor apart gaat, wordt het al snel een pimpbak heb ik het idee. Dat moet je niet doen met vrij nieuwe auto's vind ik.
Maar ik sta uiteraard open voor suggesties. Ik ken niet alle 19"/20" velgen op de markt
Ja logisch, maar die regel gaat op bij elk aankoopadvies. Fora zijn juist handig om (in dit geval) velgen te vinden die je anders niet gevonden had.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je hebt fout apart en stijlvol apart, maar dat kan ik niet voor jou gaan invullen. Als je een bepaalde velg mooi vind dan moet je hem kopen. Het is en blijft jouw auto.
Achteras subframe ( scheuren )quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:41 schreef MrSweets het volgende:
Ben van plan een 323CI te kopen van 1999, iemand nog tips waarop te letten ?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze zijn er ook in lichtmetaal
[ afbeelding ]
die zwarte zijn ook LMquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze zijn er ook in lichtmetaal
[ afbeelding ]
Jah die heb ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zoiets
Ziet er zeker stijlvol uit, iedereen is hier gewoon jaloersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef Moody het volgende:
Mooie velgen gezien in mijn zoektocht naar vervangers van de 18" op mijn F30. De 18" gebruik ik dan als wintervelg (beetje overkill, maar bij verkoop van de velgen moet je veel inleveren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meningen?
Zijn dat geen E60 velgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind zelf deze velgen erg gaaf:
[ afbeelding ]
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Moody het volgende:
Als ik een klein stijfje had, kreeg ik een groot slapje door die velgen. Vind 't helemaal niets
Dan maar een grijze 3 sedan Maar om terug te komen op de velgen; ik zou wel lichtgekleurde onder een donkere auto zetten. Dat staat echt een stuk beter dan black on black.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeker goed, anders zou iedereen een grijze Golf rijden
Black on black wordt het ook absoluut niet. Die uit het voorbeeld zijn grafiet, dus iets mat grijs. Vond het wel apart, maar uiteindelijk zal het idd wel licht wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan maar een grijze 3 sedan Maar om terug te komen op de velgen; ik zou wel lichtgekleurde onder een donkere auto zetten. Dat staat echt een stuk beter dan black on black.
Het lijkt hetzelfde, maar dan zou je de specs van beide velgen naast elkaar moeten leggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Black on black wordt het ook absoluut niet. Die uit het voorbeeld zijn grafiet, dus iets mat grijs. Vond het wel apart, maar uiteindelijk zal het idd wel licht worden
Maar klopt mijn gevoel dat de wangen van mijn banden wat hoger zijn dan "normaal" Met wat smallere wangen (en evt. ietsie verlaging?) ziet het er al een stuk beter uit denk ik. Dan kan ik gewoon bij de huidige velgen blijven
Me 2, die wil ik op onze Touringquote:
Niet fucken met mn wanli's.quote:
Ik ook, maar past niet echt bij een E36quote:
Dat, en andere banden kopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Goeie smaak jullie
[ afbeelding ]
Moet ze nodig is poetsen..
Het schijnt te klapperen tijdens het rijden. Maar er onder kruipen is beter en betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Hoe merk je dit ? alleen optisch waarneembaar of ook bij een proefrit ?
Daar gaan je vullingenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Styling 404. Alleen 20 duims
Ik kan dat als leek gewoon zien ? als ik eronder ga liggen ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het schijnt te klapperen tijdens het rijden. Maar er onder kruipen is beter en betrouwbaarder.
Phoe, komt dat vaak voor ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=320&bih=504
je met er best wel een eind onder kruipen. Beginnende scheuren zal je niet voelen tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ik kan dat als leek gewoon zien ? als ik eronder ga liggen ?
Ik heb erin gereden, hij reed erg goed iig
Ok zal er iig ff onderkruipen met n lampie erbij zien of ik zulke scheuren kan vinden als op google.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je met er best wel een eind onder kruipen. Beginnende scheuren zal je niet voelen tijdens het rijden.
Ik vind ze top! Strak en niet te pauperig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef Moody het volgende:
Mooie velgen gezien in mijn zoektocht naar vervangers van de 18" op mijn F30. De 18" gebruik ik dan als wintervelg (beetje overkill, maar bij verkoop van de velgen moet je veel inleveren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meningen?
is echt een boel werk. Ga er niet vanuit dat je het ziet als je eronder kruipt. Zonder echt onder je diff te liggen ga je het niet goed zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ok zal er iig ff onderkruipen met n lampie erbij zien of ik zulke scheuren kan vinden als op google.
Stel er zit een scheur in, of beginnende scheur. Is dat dan een hele dure reparatie ?
Of kwestie van dat deel verstevigen lassen etc en klaar ?
Na feb 2000 zit je goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef maart78 het volgende:
oh en is dit bij alle e46ers of alleen die met een wat zwaardere motor?
Alles moet eruit, helemaal gestript e.d. Bij een beun moet je al rekenen op 300-400 euro. Bij een garage 1.000+.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoop werk, moet helemaal kaal gemaakt worden enzo.. Versteviging eroverheen e.d. Maar zit allemaal in de buurt van de tank .. Weet niet hoe ze dat doen ..
500+ sowieso denk ik
Het kan altijd nog erger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Alles moet eruit, helemaal gestript e.d. Bij een beun moet je al rekenen op 300-400 euro. Bij een garage 1.000+.
Nieuw boutje erin aan de bovenkant en gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
[ afbeelding ]
Krom uit de fabriek gekomen; works as designedquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Van een schip, kan niet anders hahaha
Jammer dat ik geen fatsoenlijke BMW heb oid, anders had ik het ook gedaanquote:
Je begint me nu wel een beetje warm te stoken zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelen lijkt mij nooit goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef MrSweets het volgende:
Hey,
Bij de 323CI coupe rammelt het linker raam, het raam sluit zichzelf wel automatisch in zegmaar, maar ik heb het idee dat die nog n stukje verder kan, dit weet ik niet zeker.
Wat zou het kunnen zijn, ik heb vooral als je bv over stenen inplaats van asfalt rijd, of als je het raam n beetje open hebt.
Ook als je de deur open en dicht doet kan het raam rammelen.
Als ik het raam open doe, gaat deze automatisch helemaal naar beneden, maar doe ik hem omhoog dan moet ik het knopje ingedrukt houden..
Graag hoor ik wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt!
Waar is die brug en deze omgeving precies?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Hyperdude het volgende:
Wel het meest on-Europese landschap niet eens zo ver weg.
Speedboot Denemarken-Noorwegen kost voor auto en 2 personen ook minder dan ¤75
En na een dagje rijden sta je hier :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goedkoop is anders.
Wat wil dit zeggen ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Gaat erger worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Wat wil dit zeggen ?
Ik had het alleen bij zn 1 naar zn 2, bij overige versnellingen niet of minder.
Aiai ja dat is minder.quote:
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef MrSweets het volgende:
Nog even een dingetje wat me opviel.
De 323 welke ik had gereden had een M3 package, verlaagd onderstel enzo. En ik denk ook stugger afgeveerd. Want hij was erg stug op de weg, je voelt alles heel erg als je ergens overheen gaat.
Wat stugger dan ik gewend bent en dan ik fijn vindt denk ik.
Is het mogelijk om het wat minder stug af te stellen, of moet je dan gelijk andere vering/schokbrekers monteren ofzo ? (sorry ben een leek:P)
Ik begin het hier ook wat te merken ja. Is dat een klusje dat je goed zelf kan doen? Maw: kun je er makkelijk bij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Oke dus als het origineel M-techniek is, is die dan niet stug/minder stug af te stellen ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.
Wel kun je even kijken of de originele veren/dempers eronder zitten, of dat iemand die nog wat straffer heeft gemaakt. Dan kun je terug naar M-techniek origineel.
Je moet je cardan (aandrijfas) loshalen van je versnellingsbak. de hardy is het rubber dat ertussen zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik begin het hier ook wat te merken ja. Is dat een klusje dat je goed zelf kan doen? Maw: kun je er makkelijk bij?
Mwoah... E36 ok .. Maar vanaf de e46 ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Apekoek het volgende:
Zeker de laatste generatie BMW's kan ik erg waarderen, maar mijn god wat stoor ik mij aan alle 3 serie's uit de jaren '90 maar vooral aan de compact 3 serie (ook van 2002), welke designer heeft zoiets lelijks weten neer te zetten? BMW verdient wel meer dan dat en het tokkie volk dat je daar in terug ziet.
De e46 gaat nog, maar ook in dat type zie ik tegenwoordig erg veel petjes volk en lui met houthakkershemden. Het is gewoon jammer bij een dergelijk leuk merk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Mwoah... E36 ok .. Maar vanaf de e46 ..
Tja je hebt er al een voor 2500 .. hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De e46 gaat nog, maar ook in dat type zie ik tegenwoordig erg veel petjes volk en lui met houthakkershemden. Het is gewoon jammer bij een dergelijk leuk merk.
fixtquote:...
Tja je hebt er al een voor 2500 .. haha
daarom.. lekker lang sparen .. 911
quote:It's a running theme of Jeremy's - there's always one sort of driver he hates, and it's the arrogant cocks that used to drive BMWs, and now drive Audis.
Ieuw.. Porsche .. Nee bedankt. Dat rij ik wel als ik 60 benquote:
tof, weer een porsche die nooit boven de 2000 toeren komtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ieuw.. Porsche .. Nee bedankt. Dat rij ik wel als ik 60 ben
Fixedquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
tof, weer een porsche die nooit onder de 2000 toeren komt
Grow some balls.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ieuw.. Porsche .. Nee bedankt. Dat rij ik wel als ik 60 ben
Je doet net alsof een brug zo'n bijzonder iets is. Dat is gewoon een handig hulpmiddel om je rug niet te verkloten en sleutelruimte te hebben. Als jij zonder kan/wil doen: prima, als dat goed genoeg voor je werkt .quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hoor, maar sommige mensen zijn zo handig dat ze geen speciale hulpmiddeltjes nodig hebben en echt alles zelf kunnen doen
Niet zonder de complete dynamiek aan gort te krijgen inderdaad. M-onderstel is bewust zo afgesteld. Weker maken is niet handig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Oke dus als het origineel M-techniek is, is die dan niet stug/minder stug af te stellen ?
Ah oké. Dat moet dus met een brug erbij wel te doen zijn, normaal gesproken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet je cardan (aandrijfas) loshalen van je versnellingsbak. de hardy is het rubber dat ertussen zit.
met een beetje pech moet je hiervoor zelfs eerst je uitlaat demonteren (of iig omlaag halen)
Jup, kijk ook hier eens: http://bmw.workshop-manuals.com/quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah oké. Dat moet dus met een brug erbij wel te doen zijn, normaal gesproken.
Cool, ik heb die oude sleutel, en wil graag die diamond key als reserve of eigenlijk vervanging van deze (beetje versleten, dan deze als reserve dus) kan dat ook gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
http://forums.bimmerforum(...)ey-fob-reprogramming
Einzersquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:02 schreef Oksel het volgende:
Wilde altijd de nieuwe 3.. maar misschien dan toch liever een nieuwe dikke 1. Toch een wat kleinere bak, ben nog jong..
Wanli's .quote:
ik ben nog aan het wachten op een bmw .5. gewoon voor erbij, onder de 1000 kg, lekkere motor, smal en perfect voor in de stad. lijkt me topquote:
haal je voor 6 euro in .DEquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef maart78 het volgende:
http://www.autosleutels.info/autosleutels/BMW-autosleutels?page=2
ja, maar deze zijn leegquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
haal je voor 6 euro in .DE
http://www.ebay.de/itm/BM(...)ohling-/140982203991
Dat kan volgens mij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Cool, ik heb die oude sleutel, en wil graag die diamond key als reserve of eigenlijk vervanging van deze (beetje versleten, dan deze als reserve dus) kan dat ook gewoon.
Of moet het beide hetzelfde type zijn ?
hmm zou moeten lukken op deze manier toch ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet.
Ik had een reserve sleutel bij de dealer gekocht voor 170 euro.
De goedkope op Ebay had ik ook gezien, maar op een of andere manier vertrouw ik dat niet zo.
Ja klopt maar elke goede sleutelmaker kan dat tochwel tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef daNpy het volgende:
Het programmeren is idd redelijk simpel maar je moet hem ook nog laten slijpen
Iemand nog ideen hierover ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef MrSweets het volgende:
Oke bij de e46 met radio/casette.
Wat is een makkelijke manier om muziek van je iPhone of via usb of bluetooth of wat dan ook af te spelen: kwam zelf op dit, wel nice oplossing maar is nog wel ff wat werk:
Iemand een betere oplossing ?
Het gaat toch om de baard van de sleutel? Type A of B.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kan je die nieuwe sleutel die ruitvormige ook gebruiken met een 318 die origineel die oude had ?
Wat nou als die geen goede baardgroei heeft en m niet laat staan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat toch om de baard van de sleutel? Type A of B.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat nou als die geen goede baardgroei heeft en m niet laat staan?
Dat zal je leren Hoop dat ze in haar val ook mooie krassen gemaakt heeftquote:
Wat moet je daar nu nog mee? Daar betaalt toch niemand zo veel geld voor?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
Een nieuwe E36 320i (404km) kopen?
http://www.ebay.de/itm/BM(...)&hash=item2ec82d43d7
Weet ik, maar het is bizar dat ze er nog zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu nog mee? Daar betaalt toch niemand zo veel geld voor?
Je kunt al beginnen met het vervangen van alle vloeistoffen, het ontroesten van diverse onderdelen, het vervangen van de banden en alle rubbers. Fijn .
Geld teveel en een soort van investering?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat wel. Gekocht en de schuur in. Why oh why...
http://bmw.workshop-manuals.com/quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:30 schreef MrSweets het volgende:
Hey hoe moeilijk is het om zwarte sierlijsten te vervangen door chrome sierlijsten ?
Thx
Thx maar kan het niet vinden in die manuals.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://bmw.workshop-manuals.com/
Succes.
Je hebt een e46 toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Thx maar kan het niet vinden in die manuals.
Hoe zitten ze vast ? Is het kwestie van losklikken en terug op klikken ?
Cool thx.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt een e46 toch?
Zie: http://bmw.workshop-manua(...)UR/index.php?id=2183
En: http://bmw.workshop-manua(...)UR/index.php?id=2181
Ze zitten met clipjes vast, dus loswrikken en terug klikken inderdaad. Maar wel met beleid anders krijg je natte voeten
Automaterialen winkel; Brezan of Rijsbergen kan er wel aan komen. De TIS heeft het over een special tool met een onderdeelnummer; vraag ernaar bij de Brezan, dat helpt Of ga langs de BMW dealer, misschien dat je hem even vast mag houdenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Cool thx.
Met schroevendraaier dat doen is niet ideaal lijkt me, was dus opzoek naar plastic spatels ofzo maar de bouwmarkt had ze niet :S Betere bouwmarkt zoeken i guess..
simpel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ojaaaaa nou is iedreen pro einz.. Kan me nog even geleden herinneren
Een nieuwe raamgeleiderrubber, beetje lijm, beetje WD40 en een week wachten tot alles droog is. Schade: 6 hele euro's bij de dealer.quote:
WD40 is geen! smeermiddel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's niet duur Hoeveel tijd was je kwijt?
Ik twijfel om mijn raam ook eens in te spuiten met WD-40. Baat het niet, dan...
Als zodanig wordt het echter wel verkocht en om eerlijk te zijn smeert die best goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
WD40 is geen! smeermiddel.
Het is kruipolie, en kruipolie duwt vet weg. Als je dingen wil smeren -> smeerolie of vet.
Ja, voor een korte tijd welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Als zodanig wordt het echter wel verkocht en om eerlijk te zijn smeert die best goed
gebruik het alleen voor de piepende wcpapierhouder en de scharnieren van de ramenquote:
Vetvrij gemaakt en gelijmd met Bison Siliconenkit Bouw. Hiermee heb ik meerdere dingen serieus aan elkaar verlijmd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waar heb je t mee gelijmd ? Goed vetvrij gemaakt ?
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
Ach, het altijd nog erger
[ afbeelding ]
allemaal onbelangrijke itemsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ruitenwissers, ramen, vergrendeling, en nog een paar dingen
stil als een normale 3?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is de gemiddelde BMW cabrio een beetje stil?
In het algemeen.quote:
nee. sowieso niet die met stoffen dakken. meer rijwind.quote:
Hmm. Ik zoek vooral een goeie snelwegauto. Hardtop dan maar of een coupe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
nee. sowieso niet die met stoffen dakken. meer rijwind.
kwa cabrio is het best stil, maar vergeleken met een coupe/sedan niet.
zelfs met een hardtop heb je vaak meer geluid dan met een coupe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm. Ik zoek vooral een goeie snelwegauto. Hardtop dan maar of een coupe.
Nee, ik kan je wel vertellen dat een raam + mechanisme lastig te vinden is in de buurt van Amsterdam. Helemaal voor een acceptabele prijs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Hyperdude het volgende:
Zoeken kan nog vervelender zijn...
Wel eens onderdelen voor een 70 jaar oude Alfa gezocht?
Oude Alfa's zijn tof.quote:
dan heb je geen rondje haarlemmerliede, of langs de sloperijen in west gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel vertellen dat een raam + mechanisme lastig te vinden is in de buurt van Amsterdam. Helemaal voor een acceptabele prijs.
Eeuhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je geen rondje haarlemmerliede, of langs de sloperijen in west gedaan
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee. gewoon afwachten tot er weer iemand zijn BMW met klein defect voor een appel en een ei te koop zet
vorige week ging er voor 9000 euro een e92 weg, met helaas wel iets meer dan een klein defect, namelijk grote deuken en lichte schade. maargoed, blijven zoeken
De oude 1 wel, de nieuwe niet meer. En daarnaast is de nieuwe spuuglelijk, een mongooltje op wielen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |