abonnement Unibet Coolblue
pi_5792822
Zo, ik mocht
Barbara draagt de serie op dit moment toch wel een beetje met haar onvoorwaardelijke steun voor Jef en ze doet echt alles! Vandaar dit eerbetoon!

Kim en Julian. Ik weet het nog goed. Ze waren wel broer en zus, toen weer niet, toen weer wel. En maar met elkaar in bed liggen! Leuke verhaallijn wel.

pi_5792893
BEgint alleen een beetje voorspelbaar te worden!!!
VErder is het wel ok
pi_5792939
"Hoekje"?

Barbara is wel cool, maar haar dochter sucks big time!

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5792959
Ja, een hoekje ja!

En Barbara is toch wel de leukste vrouw van GTST

(wat heb ik met oudere vrouwen? Barbara, Margriet....)

pi_5793024

Byebye Aukje , welkom Lieke !

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5793076
Lieke zou 2 (of 3) jaar geleden eens de kermis hier komen openen. Nou dus niet. Mevrouw kon op het laatste moment niet. Toen kregen we Winston Post.
pi_5793091
Lieke voelt zich te goed voor de kermis, de schat
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5793109

Ik ga 'm morgen kopen, wie nog meer?

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5793186
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 22:52 schreef SmashBro het volgende:
Lieke voelt zich te goed voor de kermis, de schat
Ik had m'n hele kamer overhoop gehaald om een poster te vinden waar ze een handtekening op kon zetten.

Maar wat dan weer wel leuk was:
Een paar jaar eerder kwam Georgina Verbaan de kermis openen, en die kwam wél echt. En ik had een poster van haar en een stift bij me. Ze kwam de markt op en daar staat een kiosk en daar komt de ster die de kermis opent dan als eerst. En ze stapte zo de kiosk op en ik stond vlakbij haar dus ik stap naar voren en vraag: "mag ik een handtekening?" Eerst zei ze dat het later kon maar toen gaf ze toch een handtekening En ik heb er nog mee in de krant gestaan

pi_5793211
Georgina is cool! Hedwig is toch wel het leukste personage dat GTST ooit heeft gehad, en in Costa is ze ook de leukste. En ze kan ook gewoon echt acteren. Oh, en laten we vooral haar singletjes Ritmo en Yo Quiero Bailar niet vergeten, die waren ook erg leuk.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5793233
En ze is zooo klein. Ik was toen (5 jaar geleden?) ik denk iets van 1.64 m. en toen was ik nog groter dan haar!
pi_5806767
Over bl00pers gesproken..is me eigenlijk nog nooit iest echt 'ergs'opgevallen..., alleen dat roos dood was en in haar kist lag en je duidelijk haar borstkas op en neer zag gaan van het ademhalen
pi_5806838
Ze hadden die cd-rom nog niet bij mij in het winkelcentrum.

Nou ja, dan maar volgende week nog even kijken.

Ik weet nu al dat ik een perfecte score ga halen bij die quiz, ben een wandelende GTST-encyclopedie.

Ik wil trouwens wedden dat die uitgekauwde lama-blooper met Arnie en Roos er ook opstaat, die we al honderd miljoen keer hebben gezien.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5806896
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:15 schreef SmashBro het volgende:
Ze hadden die cd-rom nog niet bij mij in het winkelcentrum.

Nou ja, dan maar volgende week nog even kijken.

Ik weet nu al dat ik een perfecte score ga halen bij die quiz, ben een wandelende GTST-encyclopedie.

Ik wil trouwens wedden dat die uitgekauwde lama-blooper met Arnie en Roos er ook opstaat, die we al honderd miljoen keer hebben gezien.


Maar die is ook hilarisch dan Nou vooruit, de eerste keer. En Arnie zal ook wel weer in coma in het ziekenhuis liggen en Roos laten schrikken.
pi_5806927
Oh ja dat ie Roos laat schrikken is wel leuk.

Maar die lama zit standaard in zowat elke aflevering van Laat Ze Maar Lachen, dus die kan ik nu wel dromen.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5806967
Ik heb net het eerste halfuur van de Pittige Tijden video gekeken. Was ook erg vermakelijk. En eigenlijk is Soap, Soap wij willen Soap een typisch songfestival-liedje.
pi_5872647
Zou dit stukje over Rik gaan? Zou wel heel goed nieuws zijn.


BANGKOK
Een Thaise rechtbank heeft het eerdere vonnis van een Nederlandse man, de doodstraf,omgezet in levenslang.De man (35) is met twee Nepalezen en een Brit veroordeeld wegens heroinesmokkel.

Bron: NOS teletekst pag. 120

...is toch ook opwindend?
pi_5877819
quote:
Op donderdag 19 september 2002 09:37 schreef Els_saai het volgende:
Zou dit stukje over Rik gaan? Zou wel heel goed nieuws zijn.


BANGKOK
Een Thaise rechtbank heeft het eerdere vonnis van een Nederlandse man, de doodstraf,omgezet in levenslang.De man (35) is met twee Nepalezen en een Brit veroordeeld wegens heroinesmokkel.

Bron: NOS teletekst pag. 120


Het zou toch wat zijn

Ik vind het wel zielig voor Bar en Char dat hun huis nu leeg is. En Jef die gaat er dalijk ook nog een emotioneel onderdoor want hij krijgt alle schuld enzo en hij blijft het maar opkroppen.

pi_5878014
quote:
Op donderdag 19 september 2002 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik vind het wel zielig voor Bar en Char dat hun huis nu leeg is. En Jef die gaat er dalijk ook nog een emotioneel onderdoor want hij krijgt alle schuld enzo en hij blijft het maar opkroppen.


Als Jef maar niet aan de drank gaat.
...is toch ook opwindend?
pi_5879554
Weet je wat me net te binnen schoot, waarom kan Jef niet gewoon een deel van zijn lever aan Daantje afstaan? Hij is toch ook bloedverwant en heeft niet zo exorbitant veel gezopen lijkt mij.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5879655
Ah, en dan kan jef z'n lever voor ontzettend veel geld verkopen aan Daantje en dan hebben ze het geldprobleem ook opgelost

Maar ik denk dat Milan wel z'n levertje geeft hoor.

pi_5879909
volgens mij is Jef vroeger ook al enige keren aan de drank geweest hoor, maar het is alweer een tijdje geleden, dus na robert is hij wel weer aan de beurt denk ik zo
pi_5879953
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik denk dat Milan wel z'n levertje geeft hoor.
Daar gaat het niet om. Waarom hebben ze niet eerst aan Jef ? Nee, Hans verklapt liever meteen haar Grote Geheim dat ze meer dan 20 jaar geheim heeft gehouden. Vaag!

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 19-09-2002 16:39]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5879988
O zo... Ja, geen idee, misschien omdat hij al een andere verhaallijn heeft.

Hoeveel vrouwen heeft Jef al gehad? 3?

  vrijdag 20 september 2002 @ 10:48:48 #25
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_5891049
Wat zag Daantje er gisteren slecht uit.
...is toch ook opwindend?
pi_5938444
nouw ik heb het topique gevonden hoor

zitten we al klaar?

als roxy maar niet weer zo gaat zeiken zeg

pi_5938634
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:48 schreef Els_saai het volgende:
Wat zag Daantje er gisteren slecht uit.
Duh ... weet je wel wat ze heeft???
pi_5971828
Wh000t, er gebeurde me toch vanalles vandaag.... rik wilde scheiden, charly verteld ff hoe lekker het is met een vrouw ..... die kerel van laura regelt ff dat milan z'n lever afstaat aan daantje, en op het einde was er ook nog iets met jefff gebeurd....

Iemand hier die er al meer over weet ?!?

pi_5984259
Jef zit in de shit ja.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5986337
Charlie en Daantje gister waren cool
pi_6005069
Waarom vloog de boel nou in de fik daar? ik zat ff niet op te letten door dat achterlijke gezeik met Ludo enzo...
pi_6012877
Dat is ook nog niet bekend, maar volgens mij gaan ze zo nog niet dood...... rik zou toch ook niet dood gaan, maar gewoon verdwijnen ?!?!
  zaterdag 28 september 2002 @ 13:46:03 #33
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6012894
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:43 schreef Hug0 het volgende:
Dat is ook nog niet bekend, maar volgens mij gaan ze zo nog niet dood...... rik zou toch ook niet dood gaan, maar gewoon verdwijnen ?!?!
Hij gaat volgens mij wel dood, antia hoort volgende week nl dat er een dode is gevallen in de cel van rik. Daarna wil ze die dode gast zien, wie van de 2 het is...en aan het eind van volgende week wil ze een gesprek met rik z'n celgenoot. Aangezien die dus nog leeft, moet die andere die in die cel zat dood zijn...en rik was de enige die erbij zat

avro-bode is handig!!!

To infinity…and beyond!
  zaterdag 28 september 2002 @ 13:47:07 #34
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_6012901
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hij gaat volgens mij wel dood, antia hoort volgende week nl dat er een dode is gevallen in de cel van rik. Daarna wil ze die dode gast zien, wie van de 2 het is...en aan het eind van volgende week wil ze een gesprek met rik z'n celgenoot. Aangezien die dus nog leeft, moet die andere die in die cel zat dood zijn...en rik was de enige die erbij zat

avro-bode is handig!!!


Verraaiert
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_6019529
georgina verbaan en acteren? laat me niet lachen .. de enige geloofwaardige rol die ze ooit heeft gehad is die van hedwig.
pi_6019569
Lul niet, Georgina Verbaan kan echt wel acteren hoor.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6019631
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hij gaat volgens mij wel dood, antia hoort volgende week nl dat er een dode is gevallen in de cel van rik. Daarna wil ze die dode gast zien, wie van de 2 het is...en aan het eind van volgende week wil ze een gesprek met rik z'n celgenoot. Aangezien die dus nog leeft, moet die andere die in die cel zat dood zijn...en rik was de enige die erbij zat

avro-bode is handig!!!


Anderhalve maand geleden hoorde ik juist dat Rick opgehangen zou worden... Vaag
pi_6019725
Grappige oom Govert-site

-edit- Doet het af en toe niet zie ik nu

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 29 september 2002 @ 11:02:06 #39
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6023594
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:25 schreef LoekB het volgende:

[..]

Anderhalve maand geleden hoorde ik juist dat Rick opgehangen zou worden... Vaag


Toch de gids maar eens lezen
Kan best zijn dat ik de gids verkeerd heb begrepen ofzo, maar volgens mij is rick gewoon dood eind deze week
To infinity…and beyond!
pi_6023646
Sow zeg.... rik verbrand levend....dju toch
pi_6025807
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:48 schreef Els_saai het volgende:
Wat zag Daantje er gisteren slecht uit.
Ah joh die heeft met d'r gezichtje in een doek met talkpoeder gezeten.
pi_6025883
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hij gaat volgens mij wel dood, antia hoort volgende week nl dat er een dode is gevallen in de cel van rik. Daarna wil ze die dode gast zien, wie van de 2 het is...en aan het eind van volgende week wil ze een gesprek met rik z'n celgenoot. Aangezien die dus nog leeft, moet die andere die in die cel zat dood zijn...en rik was de enige die erbij zat

avro-bode is handig!!!


Als die celgenoot nu slim is doet hij zich voor als Rik.(hij lijkt wel een beetje op m).
Dan heeft iig meer kans om uit die bak te komen als nu en ook nog een leuke verhaallijn.
  zondag 29 september 2002 @ 14:35:00 #43
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6025939
quote:
Op zondag 29 september 2002 14:30 schreef berney het volgende:

[..]

Als die celgenoot nu slim is doet hij zich voor als Rik.(hij lijkt wel een beetje op m).
Dan heeft iig meer kans om uit die bak te komen als nu en ook nog een leuke verhaallijn.


ben benieuwd ja...hehe. Bel GTST op om het te melden, misschien waren ze zelf nog niet op dat idee gekomen
To infinity…and beyond!
pi_6028086
Het valt me op dat wij, fokkers, altijd veel betere verhaallijnen kunnen verzinnen dan de schrijvers van GTST
  zondag 29 september 2002 @ 18:28:51 #45
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6029105
Moet me toch van het hart dat Barbara volgens mij helemaal niet zo'n wonderwoman is, toen het slecht ging met Jef was zij als eerste bij Laura, ze staat niet achter Jef met zijn zoektocht en nog veel erger is dat dat domme wicht wil ook nog Jef de schuld wil laten bekennen.
Wat Jef een schuld van 10 miljoen ¤ oplevert waar ze waarschijnlijk ook nooit meer vanaf komen. Laura is mijn wonderwoman, die vangt ze op en was ook voor Isabella een helpende hand
Liefde, leven , geven!!!!
pi_6029654
quote:
Op donderdag 26 september 2002 18:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Charlie en Daantje gister waren cool
Daantje mag van mij wel ophoepelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 29 september 2002 @ 21:56:11 #47
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_6031950
Ze kunnen sowieso geen verhaallijnen verzinnen bij GTST, maargoed. Ik had zelf ook iets bedacht..

Daantje is in het echt de zus van Antonie Kamerling, hij speelde Peter in GTST. Peter was in de serie de zoon van Helen Helmink. Als ze Daantje en Peter nou in de serie ook echt broer en zus hadden gelaten, dan had Robert Alberts dus vroeger iets met Helen.. nu hebben ze maar een vage 2-ling broer. Helen en Peter zijn niet doodgegaan in de serie, dus het kon best.

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_6036653
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
Ze kunnen sowieso geen verhaallijnen verzinnen bij GTST, maargoed. Ik had zelf ook iets bedacht..

Daantje is in het echt de zus van Antonie Kamerling, hij speelde Peter in GTST. Peter was in de serie de zoon van Helen Helmink. Als ze Daantje en Peter nou in de serie ook echt broer en zus hadden gelaten, dan had Robert Alberts dus vroeger iets met Helen.. nu hebben ze maar een vage 2-ling broer. Helen en Peter zijn niet doodgegaan in de serie, dus het kon best.


Dat hadden Tom_Tom- en ik in deel 7 al bedacht.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6042197
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
Ze kunnen sowieso geen verhaallijnen verzinnen bij GTST, maargoed. Ik had zelf ook iets bedacht..

Daantje is in het echt de zus van Antonie Kamerling, hij speelde Peter in GTST. Peter was in de serie de zoon van Helen Helmink. Als ze Daantje en Peter nou in de serie ook echt broer en zus hadden gelaten, dan had Robert Alberts dus vroeger iets met Helen.. nu hebben ze maar een vage 2-ling broer. Helen en Peter zijn niet doodgegaan in de serie, dus het kon best.


Dan zouden Peter en Helen terug moeten in de serie. Denk niet dat dat haalbaar is. Vind het prima zo. Milan mag erbij komen in de serie, dan kan die imitatie Job weg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6043173
Jaaa Helen terug in de serie!!
Ze moeten gewoon meerdere oude bekenden terug laten komen
Arnie (gewoon door een andere acteur, maakt het uit, moet kunnen na zoveel jaar)
Linda ook maar back (met een kind dat ook weer van Robert is)
In de amerikaanse soaps komen personages ook steeds terug, al of niet door een andere acteur/trice
Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
pi_6043211
Ik wil Kim, Hedwig, Helen, Linda en Daniël idd wel weer eens terug. En ik had ook iets gelezen dat er weer 2 ouden terug kwamen, ik weet niet meer precies wie.... Die kwamen dan vechten om Anita.
pi_6043251
dat zijn die bastard-zoon van Jef (Remco?) en Mick komen terug
Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
pi_6046229
Getver... die Isabella ziet eruit als een heks.
pi_6046263
een vriend voor Harmsen!
pi_6046422
whahah celmaatje is toasty geworden
pi_6046495
Ivetje, zie je wel? Rick leeft nog
pi_6046526
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:26 schreef LoekB het volgende:
Ivetje, zie je wel? Rick leeft nog
Ja Rick gaat er vandoor/ontsnapt...maar laat anita achter.. Anita denkt natuurlijk dat het verkoolde lichaam Rik is...
pi_6046590
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:27 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ja Rick gaat er vandoor/ontsnapt...maar laat anita achter.. Anita denkt natuurlijk dat het verkoolde lichaam Rik is...


Aha
pi_6046603
Gadverdamme als ik Rik was zou ik dat lijk nog niet misschien aanraken
Maar zo zit dat dus wat gemeen. Maar opzich ook weer niet....
pi_6046664
Coooooooooooooooool!!! Wat goed bedacht zeg van de schrijvers!

Die hand was wel jakkie trouwens.

Rik kan nu altijd nog terug de serie inkomen, mocht het in Amerika niet lukken met hem (wat ik niet verwacht, volgend jaar gewoon weer Rik in GTST dus).

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6046797
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil Kim, Hedwig, Helen, Linda en Daniël idd wel weer eens terug. En ik had ook iets gelezen dat er weer 2 ouden terug kwamen, ik weet niet meer precies wie.... Die kwamen dan vechten om Anita.
Linda is dood toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6046811
Nee, die woont in Zuid-Amerika met haar echtgenoot, dochtertje en broer Simon.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6046917
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:41 schreef SmashBro het volgende:
Nee, die woont in Zuid-Amerika met haar echtgenoot, dochtertje en broer Simon.
Helen is toch dood?? Die werd toch door haar nepzoon in een boekenkast ergens middenin het bos begraven???
pi_6046924
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:45 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Helen is toch dood?? Die werd toch door haar nepzoon in een boekenkast ergens middenin het bos begraven???


Helen woont in Canada geloof ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6046958
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:45 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Helen is toch dood?? Die werd toch door haar nepzoon in een boekenkast ergens middenin het bos begraven???


Dat was Helen 1 (Marlous Fluitsma), Bruni Heinke heeft daarna nog jaren Helen 2 gespeeld.

Tegenwoordig woont Helen in Canada met haar broer.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6046980
Het was natuurlijk heeeeeeel slim van Rik om een ring die perfect in staat is om de vinger van een verbrand lijk te doen en een ketting om z'n nek te hangen! Valt helemaal niet op hoor, dat die dingen niet zijn verbrand
pi_6046982
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:48 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Dat was Helen 1 (Marlous Fluitsma), Bruni Heinke heeft daarna nog jaren Helen 2 gespeeld.

Tegenwoordig woont Helen in Canada met haar broer.


Hoe is helen 2, of was dat een andere Helen,dan uit haar boekenkast gekroppen???
pi_6046996
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:49 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Hoe is helen 2 dan uit haar boekenkast gekroppen???


Helen 1. En Daniël of Peter heeft haar gered geloof ik.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6047018
Helen 2 was veel leuker dan Helen 1
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 10:11:45 #70
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6053264
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:26 schreef LoekB het volgende:
Ivetje, zie je wel? Rick leeft nog
Ja idd...gids verkeerd ge-interpreteerd

Hmm, da's dan een probleem...want Anita krijgt te horen dat Rick dood is, en dan wil ze met die celgenoot gaan praten. Maar da's Rick, dus dat kan niet

To infinity…and beyond!
pi_6053329
Welkom in RLS, Bar en co!
pi_6059612
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil Kim, Hedwig, Helen, Linda en Daniël idd wel weer eens terug. En ik had ook iets gelezen dat er weer 2 ouden terug kwamen, ik weet niet meer precies wie.... Die kwamen dan vechten om Anita.
ik weet er alvast een; Mickey!
pi_6059954
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:10 schreef karoltje het volgende:

[..]

ik weet er alvast een; Mickey!


Nou net degene op wie je niet zit te wachten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6062415
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:10 schreef karoltje het volgende:

[..]

ik weet er alvast een; Mickey!


Ja dat kan je aan je wateren voelen natuurlijk dat die weer terug komt.
Dat was Anita haar grote liefde.
Nu kan hij opkomen draven om haar de serie uit te werken.
pi_6063157
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:55 schreef berney het volgende:

[..]

Ja dat kan je aan je wateren voelen natuurlijk dat die weer terug komt.
Dat was Anita haar grote liefde.
Nu kan hij opkomen draven om haar de serie uit te werken.


Ja en anita komt er nooit achter dat rik nog leeft, en vind mickey....die 2 vinden elkaar terug en worden hevig verliefd en trouwen... en op de trouwdag verschijnt RIK ineens weer...

Het is soms zo te voorspellen die soaps

Enneuh Arnie, die leeft waarschijnlijk ook nog...maar je hoorde altijd dat die zei dat die NOOIT meer in een soap ging spelen, maar misschien is dat wel gezegd om iedereen juist op het verkeerde been te zetten :!

Ennuh kim, waar is die eigenlijk.... dies ook leuk, samen met isabella (L)

pi_6067594
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:40 schreef Hug0 het volgende:
Ennuh kim, waar is die eigenlijk
Die studeert in Amerika
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6070485
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan zouden Peter en Helen terug moeten in de serie. Denk niet dat dat haalbaar is. Vind het prima zo. Milan mag erbij komen in de serie, dan kan die imitatie Job weg.


tuurlijk is dat wel haalbaar,gewoon andere personages neerzetten .

enne wat Job betreft kan ik je alleen maar gelijk geven.
Milan kan met m mee,wat kan die bekakt praten zeg.
Net of ie een aardappel in z'n str*t heeft.

pi_6072367
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:40 schreef Hug0 het volgende:

Ja en anita komt er nooit achter dat rik nog leeft, en vind mickey....die 2 vinden elkaar terug en worden hevig verliefd en trouwen... en op de trouwdag verschijnt RIK ineens weer...

Het is soms zo te voorspellen die soaps


Ik voorspel iets anders:

Mickey komt idd terug, de twee worden verliefd, trouwen, Mickey neemt het kindje op als zijn kindje. Maar dan sterft Anita aan AIDS en juist dan wordt Rik vrijgelaten uit zijn cel, zodat hij zijn kind komt opeisen

Maar goed, dan hebben we het dus over járen later

pi_6075162
Wie weet nog wie Suzan en Rodney zijn???
pi_6075176
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:37 schreef Golfen het volgende:
Wie weet nog wie Suzan en Rodney zijn???
Suzanne Balk, de ex-prostituee die het bed deelde met oa Daniel, Arthur, Arnie en Onno P Wassenaar
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6075241
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Suzanne Balk, de ex-prostituee die het bed deelde met oa Daniel, Arthur, Arnie en Onno P Wassenaar


Ohja, ik was in de war met Diane de dochter van Jef. Maar wie was Rodney dan ook alweer?? Ze was namelijk met Rodney getrouwd.
pi_6075251
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:42 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ohja, ik was in de war met Diane de dochter van Jef. Maar wie was Rodney dan ook alweer?? Ze was namelijk met Rodney getrouwd.


Rodney weet ik niet wie dat was. Dian ken ik nog wel, die is door 2 verschillende actrices gespeeld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6075275

Suzan en Rodney, maar die rodney zegt me nog niets.
pi_6075291
Suzan is ooit eens samen met Mathilde (Diana Sno, ze presenteert nu 5 in het land) naar Amerika gegeaan omdat Mathilde een kind had en dat was geadopteerd en toen wou ze het niet afgeven aan de mensen die het hadden geadopteerd maar na een hoop getrouble ging ze toch en beste vriendin Suzan ging mee, is daar een man tegengekomen en is nooit teruggekomen. Flauwste exit uit een soap ooit als je het mij vraagt
pi_6075301
O, een foto van Suzan en Rodney, maar ik kan me niet herinneren dat Rodney ooit een echte rol heeft gehad.
pi_6075307
Ghehe, Ik begin weer wat geheugen op te frissen. Thanks
pi_6075333
Rodney heb ik nooit gezien eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6075340
Onno P Wassenaar vond ik altijd heel eng. Ik was heel blij dat hij toen van het dak af was geduwd door Daniël.
pi_6075355
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onno P Wassenaar vond ik altijd heel eng. Ik was heel blij dat hij toen van het dak af was geduwd door Daniël.
Ik vind dat altijd wel leuk zo'n slechterik in de serie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6075606
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flauwste exit uit een soap ooit als je het mij vraagt
Dat vind ik de exit van Cleo, die werd gewoon opgehaald door d'r moeder toen ze er even doorheen zat. "Kom maar mee schat." Weg stoere Cleo.

Cleo was cool, had toch wel een wat coolere exit verdiend.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6075933
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 18:07 schreef SmashBro het volgende:
Dat vind ik de exit van Cleo, die werd gewoon opgehaald door d'r moeder toen ze er even doorheen zat. "Kom maar mee schat." Weg stoere Cleo.

Cleo was cool, had toch wel een wat coolere exit verdiend.


Klopt, die was ook heel flauw. Maar Cleo is geflopt in Amerika dus die zal binnenkort wel weer terugkomen
pi_6077798
Wat is die (ex?)vriendin van Hans een kutwijf zeg
  woensdag 2 oktober 2002 @ 20:57:53 #93
32472 olla
dieriewierie
pi_6078215
Herinneren jullie Hannie nog? Had zij Frits van Houten niet vermoord?

[Dit bericht is gewijzigd door olla op 02-10-2002 21:00]

vogala nestas hagunnan
pi_6078244
Vermoord is een groot woord... Hij verloor na een gevecht tussen hem en Daniël op het dak van een gebouw en viel naar beneden. Daniël stond erbij en keek ernaar.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6078285
Zeg niet editten als ik aan het uitleggen ben he, er stond eerst Onno P Wassenaar.

Hannie heeft Frits vermoord ja, tv in het bad

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:02:55 #96
32472 olla
dieriewierie
pi_6078314
Ja sorry ik zag dat het antwoord al 2 berichten ervoor gegeven werd, vandaar dat ik maar even een andere kwestie aanhaalde! Was Hannie niet zwanger ofzo?
vogala nestas hagunnan
pi_6078335
Hannie was gaaf! Die moet terug!
pi_6078341
Nee Martine was zwanger van Frits

Haar dochtertje Wendela werd geboren in de gevangenis

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6078372
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 20:59 schreef SmashBro het volgende:
Vermoord is een groot woord... Hij verloor na een gevecht tussen hem en Daniël op het dak van een gebouw en viel naar beneden. Daniël stond erbij en keek ernaar.
Hij gleed toch uit over de stoepkrijten van de kleine spruit van Suzan?

Maar ja, wie gaat er nou ook op het dak van een flagebouw stoepkrijten

pi_6078385
Dat zou ook kunnen

Maar ik herinner me ook een gevecht tussen hem en Daniël

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6078409
Ja volgens mij was Onno bij het kind van Suzan op dat dak en toen kwam Daniël boos naar boven, ze begonnen te vechten en toen liep Onno achteruit en gleed uit over de krijtjes, tenminste, zoiets hangt mij bij.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:08:26 #102
32472 olla
dieriewierie
pi_6078423
Waar is wendela gebleven, heeft Daniel niet voor haar gezorgd ofzo?
vogala nestas hagunnan
pi_6078445
Ja klopt, eerst heeft Daniël een tijdje voor haar gezorgd maar toen moest ze geloof ik naar een pleeggezin
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6078462
En er was toch ook heel op het GTST-begin een een of ander meisje dat steeds onder een tafel ging zitten bij dat bedrijf van Suzan enzo (Flair?) om zich te verstoppen?
pi_6078515
Flair heeft ook heel wat naamsveranderingen ondergaan... Eerst Flair, toen AA&F, toen Variety, toen AA&V... Weet ook niet wat ze wil die Suzan
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6078577
Wie heeft er nog een plaatje van Suzan toen ze heel erg lang haar had. Ik weet dat nog dat ze dat had afgeknipt. Ze kwam binnen bij Flair/Variety en Daniël zat te bellen, zag Suzan, maakte zo'n knipbeweging bij z'n haar en Suzan knipte
Erg dat ik dat precies weet
pi_6079383
Ik mis Dian!!! Dian is het vetste personage dat ooit in GTST gespeeld heeft.. veeeeeeel beter dan alle andere bitches zoals Martine, Bowien en Cleo.. Dian was slecht, maar menselijk...... ze heeft het blijkbaar nog steeds erg naar haar zin met Gijs in... wat was het Turkije??

Hebben Barbara en Dian elkaar eigenlijk ooit gekend? Volgens mij was Dian net uit de serie toen tante pollewop haar intrede deed... ik mis Sylvia.... ooo die oude personage's toch...

  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:40:42 #108
32472 olla
dieriewierie
pi_6080414
Wie kent nog de kameel imitatie van Ludo, toen hij ooit met Janine in egypte was?
vogala nestas hagunnan
pi_6080449
Ik ben vergeten hoe Dian de serie is uitgegaan... Wat erg, ik vond haar nog wel zo tof! Later als Lucille in OnM was ze ook geweldig. Chris Jolles is gewoon cool! Wie weet nog hoe Dian de serie is uitgegaan?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:46:16 #110
32472 olla
dieriewierie
pi_6080531
Hmm, als Lucille was ze lang niet zo powerfull als toen ze dian was!
Maar hoe ze de serie ook weer is uitgegaan?????? Was ze niet bang voor dreigend gevaar en is ze ergens "in den vreemde" gaan wonen? Anders moet je het Jef maar eens vragen!
vogala nestas hagunnan
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:53:06 #111
32472 olla
dieriewierie
pi_6080691

Zoekend naar gtst plaatjes vond ik deze persoon, de dame met het staartje is Tanja Jess, maar WIE IS DIE ANDERE MAN?

vogala nestas hagunnan
pi_6080749
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:53 schreef olla het volgende:
[afbeelding]

Zoekend naar gtst plaatjes vond ik deze persoon, de dame met het staartje is Tanja Jess, maar WIE IS DIE ANDERE MAN?


zal vast een of andere schilderijen handelaar ofzoiets zijn, want Bowien werkte bij zoiets
pi_6080782
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:46 schreef olla het volgende:
Hmm, als Lucille was ze lang niet zo powerfull als toen ze dian was!
Als Lucille heeft ze drie mensen vermoord hoor! Okee het was dan wel een evil alternatieve persoonlijkheid van haar, maar toch.

Coole verhaallijn was dat.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6093321
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:42 schreef SmashBro het volgende:
Wie weet nog hoe Dian de serie is uitgegaan?
Gijs (die vent met die krullen die voor Ludo werkte maar later iets met Dian kreeg) had Ludo gigantisch opgelicht en had een grote kans dat hij Ludo's wraak niet zou overleven... Dian is toen met hem gevlucht, naar volgens mij Turkije.... Dian.. echt goed personage... Chris Jolles was ook veel beter dan die andere, hoe heette ze ook al weer... Dian en Arthur hebben trouwens ook nog iets gehad, weet iemand dat nog?
pi_6094232
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:47 schreef blikgroente het volgende:

[..]

Gijs (die vent met die krullen die voor Ludo werkte maar later iets met Dian kreeg) had Ludo gigantisch opgelicht en had een grote kans dat hij Ludo's wraak niet zou overleven... Dian is toen met hem gevlucht, naar volgens mij Turkije.... Dian.. echt goed personage... Chris Jolles was ook veel beter dan die andere, hoe heette ze ook al weer... Dian en Arthur hebben trouwens ook nog iets gehad, weet iemand dat nog?


Yepz, Arthur pakte Dian op de bek toen hij haar pianoles gaf volgens mij. Jef was daar toen fel op tegen, en Arthur werd nog eens samen met Dian geweigerd in een discotheek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6094881
Wie de hel is die man die bij Govert woont?
pi_6094886
Anton Verweijden
pi_6094929
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 20:13 schreef LoekB het volgende:
Anton Verweijden
En wie is dat dan?
pi_6102275
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

En wie is dat dan?


De vader van Irene uit Goudkust
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6103327
Harmsen is wel beetje kinderachtig he tegenover die goeie man...
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 11:24:10 #121
32472 olla
dieriewierie
pi_6103983
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 09:54 schreef SmashBro het volgende:

[..]

De vader van Irene uit Goudkust


Maar die zat toch in een rolstoel?
vogala nestas hagunnan
pi_6108263
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:50 schreef blikgroente het volgende:
Harmsen is wel beetje kinderachtig he tegenover die goeie man...
Ik vond het juist geweldig!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 14:56:34 #123
31568 Solane
Het blijft niet zoals het is..
pi_6108316
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:24 schreef olla het volgende:

[..]

Maar die zat toch in een rolstoel?


Hij was toch homo en heeft zelfmoord gepleegd?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:45:47 #124
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_6113082
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:56 schreef Solane het volgende:

[..]

Hij was toch homo en heeft zelfmoord gepleegd?


Ja, hij had zichzelf opgehangen.

Goudkust was echt GE-WEL-DIG! Zo slecht dat het gewoon gaaf was om daarnaar te kijken.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_6123519
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:45 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ja, hij had zichzelf opgehangen.

Goudkust was echt GE-WEL-DIG! Zo slecht dat het gewoon gaaf was om daarnaar te kijken.


Hmm... Goudkust is de enige Nederlandse soap die ik nooit gevolgd heb, en om heel eerlijk te zijn heb ik GTST ook een jaar lang links laten liggen... alleen de laatste weken betrap ik mezelf er op steeds vaker weer te kijken, nu dat gekut met Ludo en Janine en Marcus en Stefano weer wat op de achtergrond is geschoven. Laat dat zooitje alsjeblieft de serie uit worden geschreven.... Ludo blijft tegen Janine liegen in alle mogelijke manieren en het is ook allemaal famillie van elkaar en ze zijn allemaal wel ergens slecht klaar.
pi_6126201
Wat doen ze morgen dan?
pi_6126872
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:57 schreef Turismo het volgende:
Wat doen ze morgen dan?
Weet ik veel. Barbara gaat weer terug naar haar ouwe beroep, nl. een bank beroven...
pi_6138173
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:41 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Weet ik veel. Barbara gaat weer terug naar haar ouwe beroep, nl. een bank beroven...


Oh weet ik wel hoor. Is heel voorspel baar die serie.
pi_6146646
kan iemand mij vertellen wat er vrijdag gebeurt is want de herhaling ging niet door
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:53:17 #130
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_6149678
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:42 schreef karoltje het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er vrijdag gebeurt is want de herhaling ging niet door
De herhaling is rond 12.30/13.00 uur geweest
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:54:47 #131
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6149711
Deze week komt Mickey voor een paar daagjes terug volgens mij
Anita krijgt nl bezoek van een oude bekende deze week...en in de gids van volgende week hebben ze het over een Mickey dus...neem aan dat het DE Mickey is...ken em alleen niet, toen keek ik nog niet
To infinity…and beyond!
pi_6152093
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:54 schreef ivetje het volgende:
Deze week komt Mickey voor een paar daagjes terug volgens mij
Anita krijgt nl bezoek van een oude bekende deze week...en in de gids van volgende week hebben ze het over een Mickey dus...neem aan dat het DE Mickey is...ken em alleen niet, toen keek ik nog niet
Hoop wel dat Mickey en dan wat meer imponerende rol krijgt als vroeger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 7 oktober 2002 @ 17:19:39 #133
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6154127
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hoop wel dat Mickey en dan wat meer imponerende rol krijgt als vroeger.


ik weet niet hoe ie vroeg was dus...ben benieuwd Maar ik kan het ook wel weer mis hebben hoor, ik lees alleen de gids dus...en aangezien het over een Mickey gaat, denk ik dat het die mickey is...
To infinity…and beyond!
pi_6154679
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:19 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik weet niet hoe ie vroeg was dus...ben benieuwd Maar ik kan het ook wel weer mis hebben hoor, ik lees alleen de gids dus...en aangezien het over een Mickey gaat, denk ik dat het die mickey is...


Het was een lulletje rozenwater. Hij deed niets schokkends en was eigenlijk alleen serievulling. Ik hoop dat het gaat om Mickey Hoogendijk (in GTST bekend als Cleo).
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6156276
nee, Mickey (dus die indo met die bril) komt niet terug, maar Remco. En dat zal dus de oude bekende zijn die anita dan weer tegenkomt.
pi_6157473
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
nee, Mickey (dus die indo met die bril) komt niet terug, maar Remco. En dat zal dus de oude bekende zijn die anita dan weer tegenkomt.
Remco....egt NOOIT van gehoord zeg! iemand...? info...?
pi_6157671
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:44 schreef karoltje het volgende:

[..]

Remco....egt NOOIT van gehoord zeg! iemand...? info...?


Remco komt terug?


Remco was zo'n verloren zoon van Jef die een jaar of 7 (gokje) geleden opeens opdook. Het was een oplichter...volgens mij was hij uiteindelijk niet eens Jefs zoon... maar dat is alweer zo lang geleden!
Hij heeft iig wel iets met Anita gehad!

  dinsdag 8 oktober 2002 @ 00:26:05 #138
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_6162897
Nee, Remco is niet de nepzoon van Jef. Dat was John (en dat was weer stiekem Pete). Remco was de vriend van Anita voordat ze de eerste keer met Rik had. In mijn herinnering was die Remco een lange vent, die ook nog in commercials heeft gespeeld en andere series. Hij had ook iets te maken met het hotel, qua financien geloof ik.

Maarreh, correct me if I'm wrong, want het is wel heeeeel lang geleden. Zou het trouwens leuker vinden als Stan terugkomt (en dat ie dan Rik persifleert.....)

pi_6164605
Anita heeft er zo veel mannen gehad. Remco was er eentje van. Was inderdaad een soort van oplichter. Hij is ooit via Schiphol met de Noorderzon vertrokken. Hij mag best terug in de serie, want Jef zit in de shit, en Remco zou best nog wel een leuke rol kunnen hebben nu.
Stan mag van mij wegblijven. Ik moet al kotsen namelijk als ik die kop van Stan zie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 09:51:50 #140
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_6164983
Remco was wel zoon van Jef... en trouwens: ook Mickey komt terug, check de gids van volgende week maar es... (tip: donderdag en vrijdag d8 ik)
Seriously!?
pi_6168017
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 00:26 schreef Wieteke het volgende:
Nee, Remco is niet de nepzoon van Jef. Dat was John (en dat was weer stiekem Pete). Remco was de vriend van Anita voordat ze de eerste keer met Rik had. In mijn herinnering was die Remco een lange vent, die ook nog in commercials heeft gespeeld en andere series. Hij had ook iets te maken met het hotel, qua financien geloof ik.

Maarreh, correct me if I'm wrong, want het is wel heeeeel lang geleden. Zou het trouwens leuker vinden als Stan terugkomt (en dat ie dan Rik persifleert.....)


werd remco niet gespeeld door bennie de haan, en is ie weggegaan omdat ie (hoe kan het ook anders) een zangcarriere wilde???? waarna er nooit meer iets van hem is vernomen?
pi_6173370
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:26 schreef Stranger het volgende:

[..]

werd remco niet gespeeld door bennie de haan, en is ie weggegaan omdat ie (hoe kan het ook anders) een zangcarriere wilde???? waarna er nooit meer iets van hem is vernomen?


Leuke rol...... was ook met die scene waarin Jef een briefje van duizend in de fik stak.... zou die nu zoooooo'n spijt van hebben
pi_6182701
gatver zal je zien dat Anita weer gelijk met die gozer aanpapt!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:51:57 #144
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6183990
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
nee, Mickey (dus die indo met die bril) komt niet terug, maar Remco. En dat zal dus de oude bekende zijn die anita dan weer tegenkomt.
In de avro bode hebben ze het toch echt over een Mickey hoor...
To infinity…and beyond!
pi_6193503
Mickey was toch homo ?
pi_6193577
Ergens gelezen:

Ook duiken er twee oude bekenden op: Micky Lammers (Martin van Steijn) en Remco Terhorst (Bennie den Haan), zo meldt De Telegraaf. Micky keert terug uit Berlijn, waar hij als journalist heeft gewerkt. Hij blijkt nog steeds gevoelens te hebben voor Anita, die zwanger is van Rik. Maar, Micky is niet de enige, ook Remco blijkt meer voor Anita te voelen.

pi_6195234
oh nou ja, dan komen ze allebei weer in de serie.. maar wel leuk dat er 2 oude terugkomen
pi_6195295
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 18:37 schreef Hug0 het volgende:
Mickey was toch homo ?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:01:08 #149
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6195345
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
oh nou ja, dan komen ze allebei weer in de serie.. maar wel leuk dat er 2 oude terugkomen
hadden we beide gelijk dus
Anita krijgt het nog druk

* ivetje zet tv aan

To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:02:17 #150
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_6195371
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 18:37 schreef Hug0 het volgende:
Mickey was toch homo ?
Ja idd: "was". Die fase van zijn leven heeft hij achter zich gelaten.
...is toch ook opwindend?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:35:38 #151
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6196373
JAAAAA, Mickey is er!!!
En nog de echte ook!!!
To infinity…and beyond!
pi_6196413
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:35 schreef ivetje het volgende:
JAAAAA, Mickey is er!!!
En nog de echte ook!!!
En zonder bril.
pi_6196444
kan die anita wel schieten, damn wat doet ze kut op het moment,

toen ik rik zag snapte ik er helemaal geen flikker meer van!!! bleek het mickey te zijn...

Zoals ik al zei, uiteindelijk komen mickey en anita samen, ze zorgen voor het kind, en dan komt rik vrij, en dan is het weer allemaal moeilijk... en job pleegd zelfmoord

pi_6196446
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:37 schreef berney het volgende:

[..]

En zonder bril.


en geen bloempotkapsel meer..
pi_6196748
Maar toch blijft het een sukkel
pi_6204723
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:38 schreef Hug0 het volgende:
kan die anita wel schieten, damn wat doet ze kut op het moment,

toen ik rik zag snapte ik er helemaal geen flikker meer van!!! bleek het mickey te zijn...

Zoals ik al zei, uiteindelijk komen mickey en anita samen, ze zorgen voor het kind, en dan komt rik vrij, en dan is het weer allemaal moeilijk... en job pleegd zelfmoord


Ach ach wat geweldig allemaal dat je dat voorspeld hebt.
Hadden wij allang eerder in andere deeltjes gedaan.
pi_6205872
Van mij mag het hele Anita-kliekje uit de serie. Rik zijn rol is toch al uitgespeeld, die van Anita is dat al meer dan een jaar, op een terugkeer van Mickey zit ik al helemaal niet te wachten en die Job is verre weg de zwakste schakel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6214405
Van mij mag het hele Ludo kliekje eruit:

Ludo
Janine
Stefano
Nina
Roxy
Marcus

Mijn favoriete kliekje is het Laura kliekje

Laura
Robert
Jeff
Barbara

Lekker gekeuvel altijd met hun..

pi_6216560
Wat is Anita toch goed. Mooie scène.

En wat is Benjamins haar kort. Ik herkende hem eerst helemaal niet zonder dat enorme kapsel.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6216652
* blikgroente moest traantje wegpinken....

Dit was hele mooie scene idd..

  donderdag 10 oktober 2002 @ 20:33:50 #161
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6216762
Hahaha!!! Die oogjes van Janine toen ze achter Barbara stond die tegen Jeff tekeer ging
To infinity…and beyond!
pi_6216805
Vraag me af hoelang Marcus er nog in blijft, echt een verhaallijn heeft ie al tijden niet meer gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-10-2002 20:36]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6216815
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:33 schreef ivetje het volgende:
Hahaha!!! Die oogjes van Janine toen ze achter Barbara stond die tegen Jeff tekeer ging
Zat ik ook al op te letten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 20:36:30 #164
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6216836
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zat ik ook al op te letten


Haha, ik d8 echt dat ik de enige zou zijn die het opgevallen was
To infinity…and beyond!
pi_6216961
jah ik hoorde laatst op rtlboulevard dat job ontslagen is ofzow?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 20:41:55 #166
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6216970
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:41 schreef bl0emetjE het volgende:
jah ik hoorde laatst op rtlboulevard dat job ontslagen is ofzow?
hij speelt toch in Volle maan...en daarom is er een andere Job gekomen
To infinity…and beyond!
pi_6216979
Ik vind Job juist wel lekker.... helemaal in dat pak
  donderdag 10 oktober 2002 @ 20:49:12 #168
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_6217120
De huidige Job speelt echt bagger. Komt die andere niet meer terug?

Die ogen van Janine heb ik gemist..

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_6217125
ARCH,

Dat hele gebeuren rondom jeff en barbara, dat vind ik helemaal niks...

op het moment is het gewoon allemaal kut in die serie...

pi_6218002
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, ik d8 echt dat ik de enige zou zijn die het opgevallen was


Ik let altijd op Janine Vind haar echt heel mooi.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6219701
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik let altijd op Janine Vind haar echt heel mooi.


Ik vind het een vreselijk stom wijf... Karakter dat al jaren uitgespeeld is
pi_6219837
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 22:29 schreef blikgroente het volgende:

[..]

Ik vind het een vreselijk stom wijf... Karakter dat al jaren uitgespeeld is


Daar moet ik je gelijk in geven. Haar personage voegt weinig toe aan de serie momenteel, wat niet wil zeggen dat het geen mooie vrouw is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6230726
Ik vind eigenlijk dat hele kunstgebeuren niet interessant.
pi_6233642
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind eigenlijk dat hele kunstgebeuren niet interessant.
Zonder liquidaties,louche vriendjes en knokploegen is er weinig aan ja.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:11:56 #175
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6233661
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind eigenlijk dat hele kunstgebeuren niet interessant.
ik volg het niet echt meer...ik snap het niet meer goed. Wie wat nou afspreekt met wie enz...jemig, nooit gedacht dat GTST te moeilijk zou worden voor mijn IQ

* ivetje voelt zich even heeeel dom...

To infinity…and beyond!
pi_6236270
Zus Roxy = Bowien of Dian ofzo Alleen dan zal de naam niet kloppen, want ze heette Floor...
pi_6236390
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:33 schreef LoekB het volgende:
Zus Roxy = Bowien of Dian ofzo Alleen dan zal de naam niet kloppen, want ze heette Floor...
Ho, nu snap ik het ff niet meer.
pi_6236661
Ik denk dat dit een nieuwe verhaallijn wordt

En wie is dat meisje die bij Govert gaat wonen????

pi_6236705
Ik heb het einde niet helemaal meegekregen... Roxy moet een Ludo wreken voor een dode?
pi_6237972
Ludo zal wel iets te maken hebben met die dode..wat waarschijnlijk een zus oid van roxy is.. hmm
pi_6242489
roxy is een geile slut....

mja isabella, blijft aan de top,

wat is laura trouwens vies..

pi_6243301
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:33 schreef LoekB het volgende:
Zus Roxy = Bowien of Dian ofzo Alleen dan zal de naam niet kloppen, want ze heette Floor...
Heb ik ook aan zitten denken aan Bowien iig.
Zou kunnen.
pi_6262746
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 09:47 schreef berney het volgende:

[..]

Heb ik ook aan zitten denken aan Bowien iig.
Zou kunnen.


Maar Bowien is niet dood toch? het gaat om een zus van Roxy die dood is, waarschijnlijk door toedoen van Ludo,
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6263225
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar Bowien is niet dood toch? het gaat om een zus van Roxy die dood is, waarschijnlijk door toedoen van Ludo,


Bowien is wel dood...
pi_6263710
Ja Bowien is toch echt wel dood dacht ik...

Floor van de Linden ofzo heette ze... dus ook geen Belinfante.... misschien is het wel de ex van Roxy... vind haar wel lesbisch

pi_6263864
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:51 schreef LoekB het volgende:

[..]

Bowien is wel dood...


Dat heb ik dus gemist
Hoe is ze aan d'r eind gekomen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6264357
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat heb ik dus gemist
Hoe is ze aan d'r eind gekomen?


Gevallen van een rots, ze kon nog door Ludo gered worden maar hij liet haar vallen
pi_6264386
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:44 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Gevallen van een rots, ze kon nog door Ludo gered worden maar hij liet haar vallen


is haar lijk ooit gevonden??? volgens mij niet.. of een onherkenbaar verminkt lijk... tenminste zoiets staat mij bij
pi_6264454
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:45 schreef Stranger het volgende:

[..]

is haar lijk ooit gevonden??? volgens mij niet.. of een onherkenbaar verminkt lijk... tenminste zoiets staat mij bij


Schrijvers houden het liefst de mogelijkheid tot terugkeren van Bowien nog open.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6264484
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Schrijvers houden het liefst de mogelijkheid tot terugkeren van Bowien nog open.


dat bedoel ik.. zoveel echt dode mensen zijn er geloof ik niet.. behalve de mensen die je liever toch blijvend weg wilde hebben (sylvia, roos, stef ed.)

hoe is het eigenlijk met huib van groeningen afgelopen?

  zondag 13 oktober 2002 @ 22:48:49 #191
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_6265631
Volgens mij heeft Roxy helemaal geen zus en is deze zus ook niet dood. Ik denk dat Roxy zelf Floor is, en heeft gedaan alsof ze dood is en zichzelf een andere identiteit heeft aangemeten.

Floor is overleden in '95 en van Roxy is niets bekend voor die datum.

Mijn theorie: Roxy = Floor!

Vraag blijft natuurlijk WAAROM?!

  maandag 14 oktober 2002 @ 12:05:38 #192
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_6272128
Ach die Roxy verhaallijn boeit me allerminst, vooral omdat ik haar vrij lelijk en onbenullig vind. Janine daarentegen, alhowele ze weinig toevoegt, neemt meer en meer de rol op zich van vrouw naast de Don die alles weet, hem in toom houdt en toch bij hem blijft. Geweldig ook hoe Jef in al zijn woede die caravan vermeubelde, maar dan moet Barbara hem later dan weer in mekaar zetten. Gun die Jef toch zijn wraak en een mannetje dat die louche Braziliaan opspoort en van zijn geld berooft. Aardig ook om te zien hoe die Milan met 1 blik veel beter acteert dan ales opgeteld van Job totnutoe, om te huilen zo slecht. Dat type vind je normaliter alleen maar als pompbediende op een afgelegen tankstation in het diepe zuiden van de USA, met smeer op zijn witte tshirt en diezelfde debiele blik in zijn ogen. Toch gans und gar geen partij ooit voor Isabella, die jongen is nog niet eens in staat om 1 fatsoenlijke zin te fabriceren, laat staan dat je er een relatie mee wil. Off to the States, Job!
pi_6277806
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 12:05 schreef Perico het volgende:
Ach die Roxy verhaallijn boeit me allerminst, vooral omdat ik haar vrij lelijk en onbenullig vind. Janine daarentegen, alhowele ze weinig toevoegt, neemt meer en meer de rol op zich van vrouw naast de Don die alles weet, hem in toom houdt en toch bij hem blijft. Geweldig ook hoe Jef in al zijn woede die caravan vermeubelde, maar dan moet Barbara hem later dan weer in mekaar zetten. Gun die Jef toch zijn wraak en een mannetje dat die louche Braziliaan opspoort en van zijn geld berooft. Aardig ook om te zien hoe die Milan met 1 blik veel beter acteert dan ales opgeteld van Job totnutoe, om te huilen zo slecht. Dat type vind je normaliter alleen maar als pompbediende op een afgelegen tankstation in het diepe zuiden van de USA, met smeer op zijn witte tshirt en diezelfde debiele blik in zijn ogen. Toch gans und gar geen partij ooit voor Isabella, die jongen is nog niet eens in staat om 1 fatsoenlijke zin te fabriceren, laat staan dat je er een relatie mee wil. Off to the States, Job!
ik vind job net zo leuk.. Hij kan misschien niet zo goed acteren, maar kijk eens naar Stefano toen die in de serie kwam, wat een ramp was dat zeg, en die is nu ook al wat hoger in mijn achting komen te staan. Milan is wel talentje denk ik... hoop dat ie nog lang in de serie blijft.
pi_6277889
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 18:14 schreef blikgroente het volgende:

[..]

ik vind job net zo leuk.. Hij kan misschien niet zo goed acteren, maar kijk eens naar Stefano toen die in de serie kwam, wat een ramp was dat zeg, en die is nu ook al wat hoger in mijn achting komen te staan. Milan is wel talentje denk ik... hoop dat ie nog lang in de serie blijft.


Job mag er van mij wel uit. Milan mag blijven van mij. Hij acteert best goed. Mogen ook wel wat lekkere chica's bij de cast trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6280841
De zus van Floor
pi_6280864
Zoiets dacht ik al Eline klinkt veel minder flitsend als Roxy... Ben benieuwd wat Ludo haar geflikt heeft...
pi_6299240
Anita vuile slut!!!

Wat is roxy geil als ze huilt

Volgens mij hadden isabella charlie, robbert, laura enz een dagj vrij

pi_6299654
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:40 schreef Hug0 het volgende:
Anita vuile slut!!!

Wat is roxy geil als ze huilt

Volgens mij hadden isabella charlie, robbert, laura enz een dagj vrij


Wat heeft Anita gedaan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6306709
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat heeft Anita gedaan?


Ze kuste met mickey, de flikker!!
pi_6306738
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 09:52 schreef Hug0 het volgende:

[..]

Ze kuste met mickey, de flikker!!


Hoe durft ze, 2 dagen nadat ze haar man begraven heeft

Weet je me wie ik ineens herinner? John Alberts, dat was een onwijs vet personage, die was eigenlijk de zoon van Jef maar die ging toen vet Bowien molesteren, echt heeeeeeeel enge vent was dat. Kennen jullie hem nog?

pi_6307644
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 09:55 schreef blikgroente het volgende:

[..]

Hoe durft ze, 2 dagen nadat ze haar man begraven heeft

Weet je me wie ik ineens herinner? John Alberts, dat was een onwijs vet personage, die was eigenlijk de zoon van Jef maar die ging toen vet Bowien molesteren, echt heeeeeeeel enge vent was dat. Kennen jullie hem nog?


Was dat niet Remco? John was namelijk veel langer terug in de serie. Was toen getrouwd met Miriam en woonde in huis bij Anita en Mickey.

Wat een enorme slet trouwens die Anita. Had Job het toch goed gezien.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6308452
Ben benieuwd wanneer job met mickey gaat matten

Ennuh wanneer pleegt job nou zelfmoord ?

pi_6350198
-spam verwijderd-

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-10-2002 14:45]

opeens heb je het .......... je wordt pvo-er
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 20:31:27 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6355562
Zit ik net ff de laatste 5 minuten te kijken, flikkert er wéér eentje dood neer.

Prachtige soap.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6355833
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:31 schreef popolon het volgende:
Zit ik net ff de laatste 5 minuten te kijken, flikkert er wéér eentje dood neer.

Prachtige soap.


heerlijk toch Wat wil je nog meer,
pi_6357185
Ik ben blij dat Roxy nu Eline heet, Roxy Belinfante is wmb de meest belachelijke naam voor een personage ooit.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:32:16 #207
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_6361293
O jee, ik ben bang dat Ludo weer in de problemen zit nu.
...is toch ook opwindend?
pi_6361969
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:50 schreef SmashBro het volgende:
Ik ben blij dat Roxy nu Eline heet, Roxy Belinfante is wmb de meest belachelijke naam voor een personage ooit.
Je kon op je vingers wel nagaan dat het niet haar echte naam was.
Vind Eline ook veel mooier.
pi_6361991
Ik wil dat Roxy weggaat, ze is toch niet dood nu, want ze heeft haar eiugen foto bij het beginliedje... nu worden ze zeker dikke vrienden ofzow
pi_6363877
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 11:33 schreef Nadientje het volgende:
Ik wil dat Roxy weggaat, ze is toch niet dood nu, want ze heeft haar eiugen foto bij het beginliedje... nu worden ze zeker dikke vrienden ofzow
[Overdrijvingmode]Misschien is zij dat niet op de foto, maar iemand anders[/Overdrijvingsmode]
pi_6374495
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:31 schreef popolon het volgende:
Zit ik net ff de laatste 5 minuten te kijken, flikkert er wéér eentje dood neer.

Prachtige soap.


ooohhhh (ik heb t gemist ) wie wie wie?
pi_6379008
roxy dus
  zondag 20 oktober 2002 @ 23:04:52 #213
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_6382926
Maandag: Roxy wordt in kritieke toestand afgevoerd met de ambulance. Isabella wil Charlie's avond niet verknoeien en laat haar alleen met een ander meisje. Milan maakt een verrassende keuze om het met Daantje weer goed te maken.


Rest van de week: Meneer Harmsen treft een halfnaakte jongen in zijn keuken aan. Isabella en Charlie vragen zich af of ze echt lesbisch zijn. Barbara gaat naar bed met een ander.

Bron: Soapmail

volgens mij is die scharrel van Barbara dan de 'verloren zoon' van Jef, Remco... maar weet ik niet helemaal zeker natuurlijk, dat maak ik op uit de vage stukjes uit de Avro Bode

Seriously!?
  maandag 21 oktober 2002 @ 22:53:57 #214
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_6401656
Ik heb inderdaad ook gelezen dat Remco terug komt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_6412797
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:04 schreef ImPrEzA het volgende:
Rest van de week: Meneer Harmsen treft een halfnaakte jongen in zijn keuken aan. Isabella en Charlie vragen zich af of ze echt lesbisch zijn. Barbara gaat naar bed met een ander.
Oeh, 2 leuke situaties en een spannende vraag voor Isabella en Charlie. Ze zijn echt wel lesbisch denk ik, Charlie leek echt niet blij met de kus.
barbara! Laat je niet op je kop zitten door die zielige Jef.
pi_6425725
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:53 schreef Jambo het volgende:
Ik heb inderdaad ook gelezen dat Remco terug komt.
Ja gister is ie nog geweest
pi_6435414
wat is Jef een klootzak. Hij moet nu meteen de soap uit! Eikel.
pi_6435448
Whaaah Go Barbara!
Zou ze nu ook zwanger van 'm worden, net als Janine van Stefano?
pi_6435835
Ik herkende Remco niet eens de eerste keer dat 'ie in beeld was, eik pas toen ze op de hotelkamer waren

Maar jeeezus, Barbara zinkt hiermee wel diep hoor Zomaar met iemand 't bed induiken

Gaat wel weer voor leuke situaties zorgen

pi_6511117
Dat zusje van Robin duikt ook opeens overal op he? Eerst Costa, nu weer IC...
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6511491
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whaaah Go Barbara!
Zou ze nu ook zwanger van 'm worden, net als Janine van Stefano?
Heb ik ook aan zitten denken zal wel niet.
pi_6521489
Dat wijffie dat Anita HIV heeft bezorgd speelt nu in die nieuwe Copacabana-musical met Danny de Munk, ik dacht haar al ergens van te herkennen.

Isabella heeft trouwens een geweldig nieuw stukje in het intro,

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6524189
Van mij mag Jef er linea-recta uit worden geschreven. Ik van die vent.

pi_6524739
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:00 schreef SmashBro het volgende:


Isabella heeft trouwens een geweldig nieuw stukje in het intro,


Heb je hem weer met zijn Isabella.
pi_6527757
Even herinneringen ophalen:

pi_6527986
we zitten klaar
pi_6528051
ennuhm....deel 9 he...? mag ik?
pi_6528084
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:57 schreef karoltje het volgende:
ennuhm....deel 9 he...? mag ik?
Van mij wel. Mits je een leuke subtitel verzint. Of een creatieve titel. GTST deel 9 of Goede Tijden, Slechte Tijden deel 9 is wmb een slotje waard.
pi_6528121
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Van mij wel. Mits je een leuke subtitel verzint. Of een creatieve titel. GTST deel 9 of Goede Tijden, Slechte Tijden deel 9 is wmb een slotje waard.


*mee eens*
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528152
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:00 schreef SmashBro het volgende:

[..]

*mee eens*


jaaah zeg als oprichter van deel 1 weet ik wel hoe de titel moet hoor maar jullie mogen dan kiezen aan wie we het volgende topic wijden...
pi_6528167
Ik ga voor Laura
pi_6528180
Nou we hebben al gehad Jef, Isabella, Hennie, Govert, nog een keer Isabella, Stefano, Barbara... Vergeet ik nog iemand?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528257
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:02 schreef SmashBro het volgende:
Nou we hebben al gehad Jef, Isabella, Hennie, Govert, nog een keer Isabella, Stefano, Barbara... Vergeet ik nog iemand?
Ook al ben je mod, Isabella komt voorlopig niet meer in de titel.
Charlie mag ook wel van mij
pi_6528285
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:02 schreef SmashBro het volgende:
Nou we hebben al gehad Jef, Isabella, Hennie, Govert, nog een keer Isabella, Stefano, Barbara... Vergeet ik nog iemand?
janine doen? of die nieuwe huppelkut die bij govert woont?
pi_6528450
charlie wordt gespeeld door lieke v lexmond!!
pi_6528452
He, kut, Aukje is weg. Geen Charlie in de titel dan maar...

Ik zeg nogmaals: Laura

pi_6528472
Jaaa Charlie in de titel!!! Nu is er tenminste een leuke Sjarlie
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528505
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:11 schreef SmashBro het volgende:
Jaaa Charlie in de titel!!! Nu is er tenminste een leuke Sjarlie
GTST deel 9 - Aukje beterschap!
pi_6528536
GTST deel 9 ~Welkom lieve Lieke~
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528633
[GTST deel 9] Laura Oerbabe
pi_6528682
Laura kan dan wel in deel 10, dat is immers een lustrumeditie
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528739
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:18 schreef SmashBro het volgende:
Laura kan dan wel in deel 10, dat is immers een lustrumeditie
En dat past bij haar geheel ja.

GTST deel 9 - te lang Helen Helminkloos

  dinsdag 29 oktober 2002 @ 20:23:35 #243
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6528821
niet persen anita!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6528857
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niet persen anita!
GTST deel 9 - Met een Anita-baby!
pi_6528897
Ja nu heeft Karoltje wel genoeg inspiratie denk ik.

Hoe zou Anita haar kind noemen? Rik junior?

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6528958
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:26 schreef SmashBro het volgende:
Ja nu heeft Karoltje wel genoeg inspiratie denk ik.

Hoe zou Anita haar kind noemen? Rik junior?


Ik weet het niet. Rik junior is meer een Pittige tijden-naam. Laten we eerst maar eens afwachten of het kindje lang blijft leven. Ik vrees van niet
pi_6529151
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Rik junior is meer een Pittige tijden-naam. Laten we eerst maar eens afwachten of het kindje lang blijft leven. Ik vrees van niet


het zag erniet goed uit nee...

en nieuwe charlie aast al op remco...

  dinsdag 29 oktober 2002 @ 20:38:49 #248
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6529236
Het zal toch wel goed gaan?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6529291
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:02 schreef SmashBro het volgende:
Nou we hebben al gehad Jef, Isabella, Hennie, Govert, nog een keer Isabella, Stefano, Barbara... Vergeet ik nog iemand?
Doe maar zoiets van ode aan Anita De crime. o.i.d de crime van Anita.
pi_6529321
nou jongens wat wordt t nou
pi_6529323
Wat is er met Aukje aan de hand weet iemand dat? (Charlie).
pi_6529340
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:42 schreef karoltje het volgende:
nou jongens wat wordt t nou
Iets met crimestory voor Anita o.i.d
pi_6529350
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:42 schreef berney het volgende:
Wat is er met Aukje aan de hand weet iemand dat? (Charlie).
Last van haar nieren ofzo.

Anyway, Lieke is veel leuker en doet het hartstikke goed.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 29-10-2002 20:43]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6529359
Damn, die Charlie heeft een goeie facelift gehad!

Die bil deed ook wel btw

[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 29-10-2002 20:45]

pi_6529423
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:43 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Last van haar nieren ofzo.

Anyway, Lieke is veel leuker en doet het hartstikke goed.


Och god heb je hem weer,weer een nieuw liefje gevonden.
pi_6529506
voholll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')