abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 mei 2013 @ 06:58:12 #1
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126519640
Nieuwe series in 2013-2014

ABC

The Goldbergs

The Trophy Wife

Super Fun Night

Back in the Game

Lucky 7


Betrayal

Once Upon a Time in Wonderland

S.H.I.E.L.D.

Mixology

Resurrection

Mind Games

Killer Women

NBC

Ironside

The Blacklist

Dracula

Welcome To The Family

Sean Saves The World

The Michael J. Fox Show

FOX
Dads

Us & them

Sleepy hollow

Rake

Almost human

Enlisted

Brooklyn nine-nine

Gang Related

Surviving Jack

FX

The Bridge

USA

Graceland

Showtime

Ray Donovan

TNT

The last ship

Legends

CBS

Under the dome

Mom

We are men

The Millers

Hostages

Intelligence

The crazy ones

The CW

Reign

The tomorrow people

The originals

The 100

Star-Crossed


[ Bericht 6% gewijzigd door BrainOverfloW op 17-05-2013 06:18:09 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 15 mei 2013 @ 07:39:37 #2
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126519842
Mijn laatste opmerking in het vorige deel:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 06:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Had het niet verwacht maar NCIS:Red is niet opgepikt door CBS. Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 08:54:46 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_126520747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 06:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Had het niet verwacht maar NCIS:Red is niet opgepikt door CBS. Bron
Wauw! Dat had ik ook niet helemaal verwacht, het concept leek me wel tof. En NCIS staat bijna garant voor kijkcijfers :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_126525776
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:35 schreef Nickske1912 het volgende:
The Bridge, deze zomer uitgezonden door Fox:
Hebben ze nu echt inspiratie tekort daar in de US? Dit is echt een 1 op 1 kopie van het Deens / Zweedse Bron/Broen alleen dan nu op de US/Mexican Border.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:32 #5
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126526274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Hebben ze nu echt inspiratie tekort daar in de US? Dit is echt een 1 op 1 kopie van het Deens / Zweedse Bron/Broen alleen dan nu op de US/Mexican Border.
Het zal wel een remake zijn, dat gebeurt wel vaker met succesvolle, voor hun, buitenlandse series.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126528412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Hebben ze nu echt inspiratie tekort daar in de US? Dit is echt een 1 op 1 kopie van het Deens / Zweedse Bron/Broen alleen dan nu op de US/Mexican Border.
Is toch niets nieuws remakes van buitenlandse goedlopende series zoals homeland en the killing en vele andere. In Engeland en Frankrijk zijn ze ook bezig met een remake van the bridge,
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_126528462
En Betrayal van ABC is weer een remake van het Nederlandse Overspel.
pi_126530361
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:51 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Is toch niets nieuws remakes van buitenlandse goedlopende series zoals homeland en the killing en vele andere. In Engeland en Frankrijk zijn ze ook bezig met een remake van the bridge,
Remake of "gebaseerd op" heb ik geen problemen mee, maar het is gewoon echt precies hetzelfde! Volgens mij hebben ze gewoon het script vertaald :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef Nickske1912 het volgende:
En Betrayal van ABC is weer een remake van het Nederlandse Overspel.
Red Widow -> Penoza
pi_126530562
In Treatment ook een goed voorbeeld van een 1 op 1 kopie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:46:23 #10
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126530702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Remake of "gebaseerd op" heb ik geen problemen mee, maar het is gewoon echt precies hetzelfde! Volgens mij hebben ze gewoon het script vertaald :)
Wat is daar op tegen? Als het een goed geschreven script is wat buiten Scandinavië nauwelijks bekend is kun je op deze manier het verhaal aan een veel groter publiek brengen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126530899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Wat is daar op tegen? Als het een goed geschreven script is wat buiten Scandinavië nauwelijks bekend is kun je op deze manier het verhaal aan een veel groter publiek brengen.
Natuurlijk is het begrijpelijk maar aangezien ik Bron/Broen al in de originele taal heb gezien denk ik dat ik deze serie na een minuut of 5 al uit ga zetten. (Dat had ik bijvoorbeeld met The Girl With the Dragon Tattoo ook).
Maar als je "blind" deze serie in stap zal het best goed te doen zijn lijkt me (wat toegankelijker door de Amerikaanse taal).
pi_126535104
Ik ben eventjes afwezig en ik zie een shitload aan trailers in de OP _O_

Welke zijn aanrader om te gaan checken, trailers dan :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:07:55 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_126537355
\O/
pi_126539508
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:43 schreef Seam het volgende:
In Treatment ook een goed voorbeeld van een 1 op 1 kopie.
Je bedoelt de kopie die ze ervan in Nederland hebben gemaakt? (In Therapie) ;). Daar is het andersom.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:53:13 #15
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126539623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je bedoelt de kopie die ze ervan in Nederland hebben gemaakt? (In Therapie) ;). Daar is het andersom.
In treatment zelf is een remake van een Israëlische serie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126539639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

In treatment zelf is een remake van een Israëlische serie.
Aahja dat wist ik dan niet :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:54:39 #17
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126539694
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben eventjes afwezig en ik zie een shitload aan trailers in de OP _O_

Welke zijn aanrader om te gaan checken, trailers dan :)
ABC kwam vanochtend met hun trailers voor het komend seizoen. De rest is een verzameling van de trailers die al in het vorige nummer gepost waren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 16 mei 2013 @ 04:50:12 #18
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126569068
CBS trailers zijn toegevoegd aan de OP.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126570448
Eerlijk gezegd zit er weinig soeps voor mij tussen, alleen Ray Donovan kijk ik wel naar uit en Gang Related lijkt me wel een poging waard. Ben ook benieuwd wat ze met Homeland gaan doen met de nieuwe network / writers.
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:31:14 #20
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126571039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:59 schreef JayHovah het volgende:
Ben ook benieuwd wat ze met Homeland gaan doen met de nieuwe network / writers.
Gaat Homeland weg bij Showtime?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126571955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:31 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Gaat Homeland weg bij Showtime?
Ja volgens mij had ik ergens gelezen dat ze voor season 3 naar een ander network gingen, maar ik kan het zo 1-2-3 ff niet terugvinden...

Edit: Ik had het blijkbaar toch mis, Homeland blijft bij Showtime. Misschien ben ik in de war met wat anders, hebben ze geen nieuwe writingstaff?

[ Bericht 11% gewijzigd door JayHovah op 16-05-2013 10:11:32 ]
pi_126572204
Zo ver ik weet is er bij Homeland toch niets veranderd
pi_126573086
1 schrijver is overleden ja maar of we dat nu zo goed gaan merken...

http://www.hollywoodrepor(...)henry-bromell-429701
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:18:09 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126574123
Ik zou er in ieder geval vanuit gaan dat de dalende lijn door wordt gezet, dan kan seizoen 3 alleen maar meevallen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126574609
Zitten volgens mij best veel comedy's met potentie tussen aan die trailers te zien. Ook op dramagebied heb ik het idee dat er veel meer interessants uitgebracht wordt vergeleken met vorig jaar, toen het aanbod ook wel echt droevig was.
pi_126576557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef planethugo het volgende:
1 schrijver is overleden ja maar of we dat nu zo goed gaan merken...

http://www.hollywoodrepor(...)henry-bromell-429701
Ja dat is waar ook. Maar s4 was sowieso al ver af begreep ik en hij is niet de leading writer.
pi_126587335
Er is weer genoeg om uit te kiezen :9.

The Blacklist
Ironside
Welcome To The Family
Sean Saves The World
The Michael J Fox Show
Dracula
Believe
Crisis
Crossbones
Chicago PD
The Night Shift
About A Boy
The Family Guide
Undatable
Almost Human
Sleepy Hollow
Dads
Brooklyn Nine-Nine
Rake
Enlisted
Gang Related
Surviving Jack
Us & Them
Murder Police
untitled 24 limited series
Marvel's Agents Of SHIELD
The Goldbergs
Trophy Wife
Lucky 7
Back In The Game
Super Fun Night
Once Upon A Time In Wonderland
Betrayal
Wayward Pines
Killer Women
Mind Games
Mixology
Resurrection
We Are Men
Mom
Hostages
Intelligence
The Millers
The Crazy Ones
Friends With Better Lives
Reckless
The Bridge
Graceland
Ray Donovan
The Last Ship
Legends
Under The Dome
The Originals
The Tomorrow People
Reign
Star-Crossed
The 100
pi_126605360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:27 schreef Tegan het volgende:
Er is weer genoeg om uit te kiezen :9.

Degene die deze hele rij gaat uitproberen verdient tien lintjes wat mij betreft.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:18:27 #29
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126619925
CW trailers toegevoegd aan de OP
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126620129
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Degene die deze hele rij gaat uitproberen verdient tien lintjes wat mij betreft.
Ik heb liever dat diegene gaat werken :')
pi_126623312
Ok, het is een UK / IRL serie van de BBC maar deze zag ik gisteren nieuw gepost:

The Fall



The Fall In the five part drama series made and set in Northern Ireland, Gillian Anderson stars as Detective Superintendent Stella Gibson who is brought in from the London Metropolitan Police to help catch the killer when a murder in Belfast remains unsolved.

As Gibson travels across from London, we are introduced to the murderer himself; Paul Spector (Jamie Dornan). The drama follows the police investigation uncovering the intricate story of the lives entangled by a series of murders both within the killers’ and the victims’ families.

BBC NI’s Director Peter Johnston says; The Fall is an important project for BBC Northern Ireland. It has involved significant financial investment and will showcase the skills, talent and expertise of our local creative sector. We are delighted to have been able to create a drama series of this scale and ambition and know that it will provide audiences with some gripping and memorable television. The Fall features writing and performances of the highest quality and reflects the BBC’s commitment to increasing the volume, impact and benefits of network programme production in Northern Ireland.

The Fall ,written by Allan Cubitt (The Runaway, Murphy’s Law, Prime Suspect) and executive produced by BBC NI’s Head of Drama, Stephen Wright was filmed in and around Belfast from March to June 2012.

Allan Cubitt says: Setting The Fall in Belfast and the surrounding area was an easy choice for me. I've always found Northern Ireland a fascinating place, culturally and geographically, and I already had a great working relationship with Stephen Wright and BBC NI. Having the city as a backdrop - hopefully almost a character in itself - also allowed me to draw on the disproportionate amount of home-grown acting talent there is. I really hope that seeing those actors - some relatively new to the screen - working alongside someone as iconic and potent as Gillian Anderson will make for compelling viewing.

En op deze Belgische site stond een hoopvolle review:

quote:
De nieuwe BBC-thriller The Fall is uitstekend begonnen, en dat was in grote mate te danken aan het werk van de Vlaamse regisseur Jakob Verbruggen.

The Fall ****
Elke maandag, BBC

Een vrouw staat voor de spiegel in haar badkamer en veegt de groene smurrie die op haar gezicht plakt af. Ze pakt haar koffer, neemt haar laptop vast en maakt zich klaar om naar haar werk te vertrekken.

Een man met rubberen handschoenen breekt binnen in een rijhuis, gaat naar de badkamer en trekt zijn must over zijn hoofd. Hij kijkt in de spiegel. Hij moet niet meer naar zijn werk vertrekken, want hij is er al: in de slaapkamer van zijn volgende slachtoffer.

De nieuwe vijfdelige BBC-thriller The Fall gaat over het kat-en-muisspel tussen de twee personen die in de eerste minuten geïntroduceerd worden. De Londense politievrouw Stella Gibson (Gillian ‘Voor eeuwig Scully’ Anderson) die naar Belfast vertrekt om een vastgelopen moordonderzoek opnieuw op de rails te krijgen en Paul Spector, een psychopaat die carrièrevrouwen van begin de dertig belaagt in hun eigen huis en om het leven brengt. Omdat Spector zo systematisch te werk gaat, heeft hij elke verdenking kunnen vermijden, maar de komst van de al even systematische Gibson zou daar verandering in kunnen brengen.

De start van The Fall op de BBC kreeg in Vlaanderen een meer dan normale aandacht. Niet vanwege de hoofdrol van Anderson, maar door wie er achter de camera stond bij de opnames: regisseur Jakob Verbruggen, die na zijn werk voor Code 37 – de serie en de film de kans kreeg om deze Britse miniserie te maken. Op zich al lovenswaardig, maar nu The Fall effectief op televisie wordt uitgezonden, is het eigenlijk nog opmerkelijker, want als de reeks in de eerste aflevering ergens het verschil maakte, dan wel in de manier waarop alles in beeld wordt gebracht en de dreigende suggestieve sfeer.

Veel van de bestanddelen uit The Fall zijn namelijk vertrouwd voor wie de afgelopen jaren naar series als The Killing, Dexter, The Bridge of Criminal Minds heeft gekeken: de psychopaat die nauwgezet zijn prooien uitzoekt maar er ondertussen ook een schijnbaar gelukkig gezinsleven op nahoudt, de politieagenten die er niet in slagen de puntjes tussen de verschillende cases met elkaar te verbinden, de vastberaden rechercheur die haar eigen privéleven opoffert voor haar werk en op haar manier even meedogenloos lijkt als de mensen op wie ze moet jagen.

Het scenario is weliswaar meer dan bovengemiddeld goed geschreven en de acteurs zijn uitstekend, maar uit de eerste aflevering onthoud ik toch vooral de scènes waarin de camera het meeste werk deed: de woordeloze opening waarin de twee hoofdrolspelers geïntroduceerd werden, het beeld dat afgleed van het slachtoffer achter haar bureau naar de jager die haar ongezien in het halfdonker observeerde. Maar vooral het moment waarin de camera bij de moordenaar thuis over de muren van de woning heen de man volgde terwijl hij en zijn vrouw hun dochtertje troostten na een nachtmerrie, een zeer sterke vondst om te tonen hoe het kwaad in alle kieren en alle hoofden van het huis zijn weg zocht. Het waren die scènes die je benieuwd maakten naar wat nog volgt.
Klinkt hoopvol!

pi_126642906
Bedankt voor de tip, zal de pilot is even binnenhalen
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_126643012
Ik heb de eerste aflevering van The Fall eerder deze week gezien, was wel aardig, maar nog niet heel bijzonder.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:16:19 #34
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_126646360
Eens wat trailers bekijken :D
pi_126666943
Ik ga de komende week de trailers eens bekijken, hoop dat er meer tussen zit dan afgelopen seizoen, want dat was erg tegenvallend.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:41:40 #36
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_126667406
Wanneer begint intelligence?
Wat vinden jullie ervan?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:48:04 #37
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126667488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wanneer begint intelligence?
Wat vinden jullie ervan?
De meeste series in de OP zullen rond september gaan beginnen, sommige nog later.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:44:03 #38
192683 AMDB
Visionair.
pi_126668370
Zitten een paar interessante series tussen.

Vind de series van The CW qua concept allemaal wel leuk, alleen jammer dat het allemaal van die zoetsappige acteurs zijn :')

The Crazy Ones ziet er uit als de beste comedy in het rijtje, die ga ik zeker even volgen :)
  zondag 19 mei 2013 @ 00:01:31 #39
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_126706030
De trailer vN hostages ziet er veelbelovend uit. Origineel dat het gaat om de dokter van de president. Hier ga ik naast intelligence op letten
pi_126755311
Eerste aflevering van The Fall was sterk! Deed me een beetje denken aan Luther.
pi_126755901
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 03:50 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste aflevering van The Fall was sterk! Deed me een beetje denken aan Luther.
Vond ik ook, Luther komt deze zomer weer op BBC O+
  maandag 20 mei 2013 @ 09:16:48 #42
133369 Jivis
Critikut
pi_126756265
Hoe klinkt het Britse accent van Gillian Anderson? :P Is toch gewoon een Amerikaan...
Amen.
pi_126756297
Anderson is Amerikaans maar heeft van haar tweede tot haar elfde in Engeland gewoond... Ze kan met beide accenten spreken...
pi_126766093
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 08:08 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vond ik ook, Luther komt deze zomer weer op BBC O+
Yeah! Eindelijk. *O*
  maandag 20 mei 2013 @ 20:51:48 #45
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126782963
quote:
NBC greenlights adventure thriller 'Siberia'

NBC has ordered a scripted series for summer about a reality show gone way bad.

Siberia, which will bow July 1 at 10 p.m., is about a group of contestants who arrive in a remote Siberian territory of Tunguska where a meteor hit back in 1908. When a player is badly hurt and no help arrives, the 16 contestants realize the strange occurrences on the island are not part of the show.

“The concept of survival, when mysterious elements are at play, makes for a compelling show,” said Jeff Bader, President, Program Planning, Strategy and Research for NBC Entertainment, in a statement. “We believe a scripted series that offers an insightful behind-the-scenes view of how a reality concept comes together — especially when things don’t go according to plan — will connect with our audience in a very satisfying way.”

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_126808490
De eerste aflevering van Maron was ook best leuk. Heeft wel potentie denk ik.
pi_126883101
Vroeg me al af wat er met deze pilot was gebeurd:

CBS Picks Up Comedy 'Bad Teacher' for 2013-14 Season

http://tvbythenumbers.zap(...)13-14-season/183923/
pi_126886534
Billy Crystal Pilot 'The Comedians' Gets Order From FX

http://www.thewrap.com/tv(...)-gets-order-fx-93256
pi_126899848
Iemand de pilot van The Goodwin Games gezien?
pi_126901728
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 03:50 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste aflevering van The Fall was sterk! Deed me een beetje denken aan Luther.
Tweede aflevering is inmiddels ook online. Zelf ben ik er nog niet aan toe gekomen (misschien vanavond) maar Luther vondt ik ook erg goed (donkere Engelse sfeer toch wel) dus ben benieuwd.

Zijn er nog meer users die zich aan The Fall hebben gewaagd?
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:47:15 #51
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126928619
Iets uitgebreidere trailers van de nieuwe shows van CBS

Hostages

The crazy ones

Mom

The Millers

We are men
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:07:06 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_127149065
King & Maxwell misschien nog aardig:
King & Maxwell (TV Series 2013– ) - IMDb

En niet nieuw, maar tering, Damages seizoen 4 ook dope:
Damages (TV Series 2007– ) - IMDb
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 29 mei 2013 @ 18:51:42 #53
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_127164747
quote:
Amazon picks up 'Alpha House' with John Goodman, 'Betas,' 3 children's shows

It’s all Greek to Amazon — at least when it comes to the retail site’s first original series for adults.

The company announced today that it has chosen five of the 14 pilots it posted online in April to become full-blown series: Alpha House, a political comedy created by Doonesbury‘s Garry Trudeau that stars John Goodman (and features a cameo by Bill Murray); Betas, a Silicon Valley-set comedy starring Ed Begley Jr.; and Annebots, Creative Galaxy, and Tumbleaf, three series aimed at kids.

Each show proved popular with Amazon customers, whose feedback was taken into account during the selection process. Amazon says that full series of all five will air exclusively on Prime Instant Video late this year and in early 2014, though no specific premiere dates have been set yet.

Among the higher-profile Amazon pilots that didn’t make it to series are Onion News Empire, a Newsroom-esque parody from the minds behind America’s Finest News Source; Browsers, a musical series featuring Tony-winner Bebe Neuwirth; and Zombieland, an adaptation of the 2009 movie that was “successfully hated out of existence” by that film’s fans, according to franchise creator Rhette Reese.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:59:38 #54
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_127168386
Blijkbaar komt hostages 'this fall'.
En hoe willen ze daar een volgroeide serie van maken, het is toch maar een klein verhaal?
  zondag 2 juni 2013 @ 14:49:33 #55
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_127321238
Kick *O*!
pi_127322448

Kan interessant worden, maar ben beetje bang voor te Amerikaanse, duffe characters en gezeik met jeugdliefdes e.d. Valt in de trailer wel mee, en niks mis met bv. Dean Norris (Breaking Bad), maar ben er toch bang voor :P

24 juni premiere iig, 13 afleveringen.

Oh en: Simpsons did it! :D



[ Bericht 9% gewijzigd door VacaLoca op 02-06-2013 15:51:02 ]
  zondag 2 juni 2013 @ 15:59:58 #57
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_127323439
UTD trailer is wel leuk! Weet iemand wanneer hostages begint , air datum is miss bekend?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:10:27 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_127400654
De nieuwe serie Mistresses is erg leuk begonnen! Pilot gezien, en het was zeer vermakelijk. Leuke guilty pleasure :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_127406542
Top of the lake al langsgeweest? Vond het een aardige miniserie. Met 1 oog gekeken maar kon het beter aan dan bijv. The Killing.
pi_127406782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:42 schreef Slurrrrp het volgende:
Top of the lake al langsgeweest? Vond het een aardige miniserie. Met 1 oog gekeken maar kon het beter aan dan bijv. The Killing.
Ja, vond het een toffe mini-serie. Met een best wel gaaf einde. En ze weten Nieuw-Zeeland erg mooi te filmen.
pi_127406973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:42 schreef Slurrrrp het volgende:
Top of the lake al langsgeweest? Vond het een aardige miniserie. Met 1 oog gekeken maar kon het beter aan dan bijv. The Killing.
Pfff The Killing. Daar was ik laatst aan begonnen en heb het eerste seizoen ook afgekeken, maar met moeite. Wat een vlakke personages en saaie verhaallijn. Om nog maar niet over die Deens kuttaal te beginnen :P
pi_127407574
Heb alleen seizoen 1 vd Amerikaanse versie gezien. Super traag en dan eindigen met een sneue cliffhanger. Kut serie!
pi_127409556
Orphan Black ^O^ wel oke
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:28:01 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127410031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:23 schreef JayHovah het volgende:
Ok, het is een UK / IRL serie van de BBC maar deze zag ik gisteren nieuw gepost:

The Fall

[ afbeelding ]

The Fall In the five part drama series made and set in Northern Ireland, Gillian Anderson stars as Detective Superintendent Stella Gibson who is brought in from the London Metropolitan Police to help catch the killer when a murder in Belfast remains unsolved.

As Gibson travels across from London, we are introduced to the murderer himself; Paul Spector (Jamie Dornan). The drama follows the police investigation uncovering the intricate story of the lives entangled by a series of murders both within the killers’ and the victims’ families.

BBC NI’s Director Peter Johnston says; The Fall is an important project for BBC Northern Ireland. It has involved significant financial investment and will showcase the skills, talent and expertise of our local creative sector. We are delighted to have been able to create a drama series of this scale and ambition and know that it will provide audiences with some gripping and memorable television. The Fall features writing and performances of the highest quality and reflects the BBC’s commitment to increasing the volume, impact and benefits of network programme production in Northern Ireland.

The Fall ,written by Allan Cubitt (The Runaway, Murphy’s Law, Prime Suspect) and executive produced by BBC NI’s Head of Drama, Stephen Wright was filmed in and around Belfast from March to June 2012.

Allan Cubitt says: Setting The Fall in Belfast and the surrounding area was an easy choice for me. I've always found Northern Ireland a fascinating place, culturally and geographically, and I already had a great working relationship with Stephen Wright and BBC NI. Having the city as a backdrop - hopefully almost a character in itself - also allowed me to draw on the disproportionate amount of home-grown acting talent there is. I really hope that seeing those actors - some relatively new to the screen - working alongside someone as iconic and potent as Gillian Anderson will make for compelling viewing.

En op deze Belgische site stond een hoopvolle review:

[..]

Klinkt hoopvol!

Thanks. Vandaag op iplayer twee afleveringen gekeken. Ik vind het erg leuk.
Kwak
pi_127424371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
De nieuwe serie Mistresses is erg leuk begonnen! Pilot gezien, en het was zeer vermakelijk. Leuke guilty pleasure :)
Rechtstreekse kopie van de Engelse van een aantal jaren terug, jammer.
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:02:59 #66
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_127426896
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_127428872
The Fosters (van Jennifer Lopez) gisteren begonnen als 'opvolger' van the Secret life of the American Teenager.

Eerste episode wel redelijk. Geef het nog 4-5 episodes de kans.
pi_127442570
Ik heb Mr. Selfridge en In The Flesh nog op de harde schijf staan om eventueel te bekijken. De moeite waard of tijdsverspilling? Ik ga sowieso zeer spoedig met The Americans beginnen.
pi_127442666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb Mr. Selfridge en In The Flesh nog op de harde schijf staan om eventueel te bekijken. De moeite waard of tijdsverspilling? Ik ga sowieso zeer spoedig met The Americans beginnen.
Ik vond mr selfridge leuk.
pi_127448660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb Mr. Selfridge en In The Flesh nog op de harde schijf staan om eventueel te bekijken. De moeite waard of tijdsverspilling? Ik ga sowieso zeer spoedig met The Americans beginnen.
In the Flesh vond ik erg tof. Originele spin aan het zombiegenre :)

Je moet het meer zien als drama dan als horror overigens.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127448938
Ik kan geen nzb vinden van The Fosters :{ Dan maar even via stream kijken, ziet er best interessant uit.

Mistresses gister gekeken, ziet er goed uit, blijf ik zeker nog even kijken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:15:30 #72
391839 2013
Op FOK daar post een kuikentje
pi_127449910
Nog nieuwe leuke (sit)coms bij? :) Zie dat We are men in september begint..
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:47:47 #73
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127482538
Er kijkt niemand Defiance?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:55:23 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127482827
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:47 schreef Sitethief het volgende:
Er kijkt niemand Defiance?
Al na 2 afleveringen gekapt. Het deed bijna pijn om te kijken, zoveel potentie maar er wordt zo weinig mee gedaan...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127482871
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:47 schreef Sitethief het volgende:
Er kijkt niemand Defiance?
Na één ep gestopt. Wat een crap! :o
Ja doei.
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:30:49 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_127483973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Na één ep gestopt. Wat een crap! :o
Ik na een halve ep, toen duidelijk werd dat het pure steampunk was :r
pi_127484191
Ik ken defiance niet maar het plot leest leuk weg... aangezien er maar 7 eps zijn.. eens downloaden :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:45:02 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127484489
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef wc-eend het volgende:
Ik ken defiance niet maar het plot leest leuk weg...
Dat klopt, maar er wordt totaal niets interessants mee gedaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:11:40 #79
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_127490443
quote:
'The Family Guide' Renamed 'Growing Up Fisher' On NBC

"The Family Guide" is getting a new name. NBC confirmed the J.K. Simmons comedy has been renamed "Growing Up Fisher."

The Futon Critic first reported the renaming. This is not the first change for the midseason family comedy, which stars Simmons as Mel Fisher, a blind lawyer.

In the pilot, Parker Posey played his wife, Joyce, the Fisher family matriarch who's going through some issues of her own, but Posey exited the series, which was created by DJ Nash. TVLine reported that Jenna Elfman is in talks to take over the role, but no official casting has been announced.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:02:15 #80
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_127507922
quote:
Check Out the Trailer for Netflix's Orange Is the New Black

Netflix has released a trailer for its upcoming summer series Orange Is the New Black.

The series, from Weeds creator Jenji Kohan, is based on the true story of a Brooklyn woman who has to put her engagement and life on hold when she's sentenced to serve time in a federal women's prison.

Chapman in the show, which is based on Piper Kerman's memoir. Jason Biggs, Natasha Lyonne, Kate Mulgrew and Taryn Manning also star.

All 13 episodes of Orange Is the New Black will premiere on Netflix on July 11.


Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_127519124
Graceland. ^O^ Pilot was best wel tof, dus die ga ik volgen.
pi_127521773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

In the Flesh vond ik erg tof. Originele spin aan het zombiegenre :)

Je moet het meer zien als drama dan als horror overigens.
Thnx, ga het komende week eens bekijken.
pi_127522049
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:02 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Kate Mulgrew _O_

Ziet er goed uit :o
Ja doei.
pi_127524276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:16 schreef Maravilla het volgende:
Graceland. ^O^ Pilot was best wel tof, dus die ga ik volgen.
De diverse Amerikaanse reviewsites zijn er positief over dus ik denk dat ik vanavond ook maar aan de pilot ga wagen :)
pi_127549918
Gisteren de pilot gekeken en ik moet zeggen, het kijkt leuk weg. Ben benieuwd hoe de andere episodes verlopen.
pi_127607045
Wow, Rectify vind ik écht goed. Eindelijk weer eens een serie met een echt goed verhaal wat op een geweldige manier in beeld wordt gebracht. Heb nu 3 vd 6 eps gezien en ondanks dat het een trage serie is, kijkt het heerlijk weg.

Van de producers van Breaking Bad overigens. Qua verhaal heeft het niets met elkaar te maken, maar je merkt het wel aan bepaalde shots en de intro's van de afleveringen.
pi_127607438
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Wow, Rectify vind ik écht goed. Eindelijk weer eens een serie met een echt goed verhaal wat op een geweldige manier in beeld wordt gebracht. Heb nu 3 vd 6 eps gezien en ondanks dat het een trage serie is, kijkt het heerlijk weg.

Van de producers van Breaking Bad overigens. Qua verhaal heeft het niets met elkaar te maken, maar je merkt het wel aan bepaalde shots en de intro's van de afleveringen.
Vond ik ook, helemaal gezien al. Fijne serie.
pi_127627324
Net promo gekeken van Graceland, ga hem wel ff proberen denk ik.
pi_127677548
TV / Graceland [USA] Ik heb er maar even een topic voor gemaakt. (ik kon niets vinden)
pi_127698495
Rectify ook maar begonnen, pff wat een depressief zooitje zeg :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_127700885
dadelijk ff Twisted downloaden, kijken of dat wat is.
pi_127811594
Is Zero Hour wat?
pi_127811687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:47 schreef Sitethief het volgende:
Er kijkt niemand Defiance?
Ik was begonnen na het gat wat Person of Interest, Walking dead sloeg maar tering wat een slechte serie. Maar niet slecht zoals Failing Skies wat gewoon gekeken moet worden, nee gewoon onkijkbaar.

Sorry voor de DP
pi_127823732
Begin dan eens aan Continuum. Dat is echt niet gek in het SF genre.
pi_127830742
Gister The Fosters gekeken en het heeft zeker potentie. Hou ik de komende afleveringen in ieder geval in de gaten (zowiezo rustig qua series nu dus kan makkelijk).
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:52:13 #96
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_127830767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
Rectify ook maar begonnen, pff wat een depressief zooitje zeg :P
Ik vind het wel goed eigenlijk! *O*
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 17 juni 2013 @ 12:39:44 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_127897785
Ik weet nog niet wat ik van The Tomorrow People moet denken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_127898157
Waarom is de pilot van S.H.I.E.L.D. nog niet uitgelekt? Je stelt me teleur, Internet.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_127898354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik was begonnen na het gat wat Person of Interest, Walking dead sloeg maar tering wat een slechte serie. Maar niet slecht zoals Failing Skies wat gewoon gekeken moet worden, nee gewoon onkijkbaar.

Sorry voor de DP
POI is echt tof man, maar je moet wel even door de eerste 12 afleveringen heen, daarna wordt het gewoon heel goed
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127906023
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

POI is echt tof man, maar je moet wel even door de eerste 12 afleveringen heen, daarna wordt het gewoon heel goed
Die eerste 12 laten al zien dat het een hele goede serie is, daarna alleen maar beter O+

Defiance :')
  maandag 17 juni 2013 @ 16:07:53 #101
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127906312
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_127909868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Is Zero Hour wat?
Kort maar krachtig, nee...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_127925424
Dracula ga ik zeker proberen, voor de rest heb ik me nog niet echt verdiept in trailers van nieuwe series.
pi_127931934
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Kort maar krachtig, nee...
ok :P
pi_127952095
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken :).
pi_127952963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken :).
Niet gelekt, gewoon uitgezonden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:35:17 #107
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_127956206
quote:
Ja het is best een prima serie, niet ijzersterk, maar Ian McKellan is prima als valse nicht.
pi_127958173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet gelekt, gewoon uitgezonden.
Premiere zou samen met Dexter op 30 juni uitgezonden worden...
pi_127958582
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Premiere zou samen met Dexter op 30 juni uitgezonden worden...
Showtime heeft de pilot online gezet, op youtube zelfs ook, maar kan je alleen kijken vanuit de VS.

  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:47:13 #110
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_127958906
Heeft iemand al de première van The 100 gezien? Ziet er best leuk uit, maar ik kan niks online vinden...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_127959637
The 100 wordt ergens begin 2014 pas uitgezonden. Datum nog onbekend.
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:58:08 #112
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_127974958
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef Tegan het volgende:
The 100 wordt ergens begin 2014 pas uitgezonden. Datum nog onbekend.
Oh, dat valt tegen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:53:44 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_128016166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken :).
Goede shit :o
Ga ik zeker volgen ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_128082618
Damn, ik probeerde vroeger echt alles, maar vind het nu best moeilijk om weer een goeie nieuwe serie te beginnen. De laatste nog draaiende goeie nieuwe series zijn allemaal alweer bij seizoen 2 of 3. Zoals Shameless US, House of Lies, Californication, Suits, Franklin & Bash.

En natuurlijk de verlopen series of series die aan het einde zitten zoals Breaking Bad, Entourage, Two and a Half Men, Burn Notice, Chuck, Community, Arrested Development.

Ohja de series die super waren maar een stuk minder zijn geworden zoals The Big Bang Theory. Arrow begon ook super leuk, maar kakte keihard in.

Is er nog iets wat ook maar in de buurt komt van die series, wat in pak hem beet de afgelopen 12 maanden is gestart?

PS. The Walking Dead ben ik mee gekapt, na seizoen 1 weinig meer aan, Boardwalk Empire en Game of Thrones heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
pi_128082770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef JDx het volgende:
Damn, ik probeerde vroeger echt alles, maar vind het nu best moeilijk om weer een goeie nieuwe serie te beginnen. De laatste nog draaiende goeie nieuwe series zijn allemaal alweer bij seizoen 2 of 3. Zoals Shameless US, House of Lies, Californication, Suits, Franklin & Bash.

En natuurlijk de verlopen series of series die aan het einde zitten zoals Breaking Bad, Entourage, Two and a Half Men, Burn Notice, Chuck, Community, Arrested Development.

Ohja de series die super waren maar een stuk minder zijn geworden zoals The Big Bang Theory. Arrow begon ook super leuk, maar kakte keihard in.

Is er nog iets wat ook maar in de buurt komt van die series, wat in pak hem beet de afgelopen 12 maanden is gestart?

PS. The Walking Dead ben ik mee gekapt, na seizoen 1 weinig meer aan, Boardwalk Empire en Game of Thrones heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
Graceland wellicht?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128082866
Of Sherlock?
Where did the lighter fluid come from?
pi_128083042
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef G.O.B. het volgende:
Of Sherlock?
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik geen BBC series kijk, alleen USA graag (zoals het topic zegt).
pi_128083859
Legit.
pi_128083950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Legit.
Ahhh dat had je al eens eerder gezegd, ik ga het proberen!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:30:36 #120
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_128085270
The Americans schijnt goed ontvangen te zijn. The Newsroom is ook super.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_128085725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Americans schijnt goed ontvangen te zijn. The Newsroom is ook super.
The Americans is zeker een aanrader :)
pi_128088039
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef JayHovah het volgende:

[..]

The Americans is zeker een aanrader :)
Americans vond ik echt goed
pi_128091500
Ben nu ook met The Americans bezig. Eerste drie eps gezien, ziet er aardig uit.
pi_128120689
Ik heb nu de eerste 7 afleveringen gezien en ik vind het ook een superserie. :Y
pi_128122114

True Detective is an upcoming American television drama series on HBO created and written by Nic Pizzolatto and directed by Cary Fukunaga. The series stars Matthew McConaughey, Woody Harrelson, Michelle Monaghan, Alexandra Daddario and Elizabeth Reaser, and utilizes multiple timelines to trace two detectives' hunt for a serial killer in Louisiana across seventeen years. The first season will premiere in 2014 and consist of 8 episodes.

Aardige cast voor een tv serie.

Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.

[ Bericht 8% gewijzigd door BankAardappel op 22-06-2013 17:27:30 ]
pi_128122406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken :).
en is het wat?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_128122425
Enig idee wanneer The 100 begint?
Ja doei.
pi_128149817
Inmiddels het driedelige In The Flesh afgekeken en ondanks de originele insteek vond ik het grotendeels maar bullshit. :P Daarnaast leek het met die absurde humor net een parodie ergens op.

Met Mr. Selfridge had ik het na een halfuur in de eerste aflevering ook al wel gezien, niets voor mij.

The Americans bevalt mij dan wel weer goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nickske1912 op 23-06-2013 15:58:07 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 14:58:54 #130
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_128150898
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128153264
quote:
The series stars Matthew McConaughey, Woody Harrelson, Michelle Monaghan, Alexandra Daddario and Elizabeth Reaser, and utilizes multiple timelines to trace two detectives' hunt for a serial killer in Louisiana across seventeen years.
True Detective in dezelfde font als True Blood :')

De teaser straalt verder een beetje een Hannibal sfeertje uit. Goede cast wel :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 23 juni 2013 @ 17:28:15 #132
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_128156706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:16 schreef Maravilla het volgende:
Graceland. ^O^ Pilot was best wel tof, dus die ga ik volgen.
Die ziet er interessant uit. Eerste seizoen met 6 afleveringen. Ik wacht wel tot het seizoen afgelopen is. Daarna alles achter elkaar kijken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_128156762
Vanavond maar eens beginnen met Person of Interest. Ik wil weer een serie gaan kijken, omdat ik toch moet wachten op Breaking Bad en GoT is alweer afgelopen voor dit seizoen.

Volgens mij moet die Person of Interest wel leuk zijn. Zo te zien een beetje zoals Watchdogs voor de mensen die gamen :')
pi_128157090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.
Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 worden :)
pi_128157266
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

True Detective in dezelfde font als True Blood :')

De teaser straalt verder een beetje een Hannibal sfeertje uit. Goede cast wel :)
Vorige pagina al neergezet. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 worden :)
Ja, of misschien 2015 zelfs. Nog niks over bekend, maar dat het in ontwikkeling is is al erg goed nieuws. De serie is gebaseerd op dit boek trouwens.
pi_128157359
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 worden :)
Hier nog 1 *O*
pi_128165521
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hier nog 1 *O*
En nog 1! Zal helaas nog wel even duren...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zondag 23 juni 2013 @ 21:35:11 #138
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_128167886
Band of Brothers _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ The Pacific vond ik minder, erg warrig. Misschien nog eens een keer kijken.
pi_128168231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.
Oe....tof :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_128217913
Morgen (vanavond) begint under the dome:

Who's in it: Mike Vogel, Rachelle Lefevre, Colin Ford, Dean Norris, Britt Robertson, Natalie Martinez, Ned Bellamy, and Jeff Fahey

What it's about: Based on the Stephen King novel of the same name, Under the Dome is a 13-episode sci-fi "limited event" (with a chance for more) about a small town that's cut off from the rest of the world by a mysterious dome-shaped force field. Needless to say, people freak out.


1 van de series waar ik zeer benieuwd naar ben
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_128262648
Iemand Under the Dome al gezien? Schijnt wel goed ontvangen te zijn in de VS.
pi_128263345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
Iemand Under the Dome al gezien? Schijnt wel goed ontvangen te zijn in de VS.
TV / Coming: Under The Dome
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:58:58 #143
6941 APK
Factual, I think.
pi_128263530
quote:
Volg topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_128263543
quote:
Thanks
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:11:50 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_128266899
Nu bezig met American Horror Story. Eerst dacht ik dat het alleen een typische horror serie was, maar het verhaal begint er nu wel echt in te komen. Heel goed, een aanrader :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_128267436
Iemand Crossing Lines gezien? Ik vond de pilot wel leuk, niets bijzonders, maar wel leuk. Vraag me alleen af hoeveel potentie een "Europese" serie in Amerika heeft.
  woensdag 26 juni 2013 @ 07:31:28 #147
133369 Jivis
Critikut
pi_128268018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:11 schreef richolio het volgende:
Nu bezig met American Horror Story. Eerst dacht ik dat het alleen een typische horror serie was, maar het verhaal begint er nu wel echt in te komen. Heel goed, een aanrader :)
Seizoen 1 was wel aardig, maar vond de tweede helft wat minder. Seizoen 2 nog niet gezien.
Amen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:00:20 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_128268258
Siberia gisteren voor het eerst uitgezonden op NBC, ff downloaden en vanavond kijken :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:19:20 #149
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_128270987
Vertel effe after!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:39:27 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_128271560
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.
Oeh, over de luchtoorlog boven Europa tijdens WO2? :9
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:41:24 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_128271596
Ah yep dus: "... is based on Donald L. Miller’s non-fiction book: Masters of the Air: America’s Bomber Boys Who Fought the Air War Against Nazi Germany"

Spielberg & Hanks Reunite For HBO Mini-Series ‘Masters Of The Air’
pi_128272085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 04:04 schreef schijffie het volgende:
Iemand Crossing Lines gezien? Ik vond de pilot wel leuk, niets bijzonders, maar wel leuk. Vraag me alleen af hoeveel potentie een "Europese" serie in Amerika heeft.
Ik zat heel de tijd te wachten tot Michael Scofield te voorschijn kwam. :') De associatie met Mahone is me te sterk.
pi_128286132
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Oeh, over de luchtoorlog boven Europa tijdens WO2? :9
Ja, het boek waar het op gebaseerd is gaat vooral over de bommenwerpers.

edit: Ik zie dat je het zelf ook al hebt gevonden.
pi_128287352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken :).
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef poker4lifee het volgende:


en is het wat?
Ik zag dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien.

Ray Donovan, tja ik weet het niet. Ik kreeg een beetje het 12-in-een-dozijn-serie gevoel, Ray Donovan is een fixer voor de elite, ondertussen blijkt hij nogal rare familiebanden te hebben. Ik hoop dat het nog bijzonder wordt want Showtime staat bij mij wel bekend om zijn kwaliteitsseries (Dexter, Homeland) maar tot nu toe ben ik nog niet enthousiast. -O-
pi_128287801
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:

[..]

[..]

Ik zag dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien.

Ray Donovan, tja ik weet het niet. Ik kreeg een beetje het 12-in-een-dozijn-serie gevoel, Ray Donovan is een fixer voor de elite, ondertussen blijkt hij nogal rare familiebanden te hebben. Ik hoop dat het nog bijzonder wordt want Showtime staat bij mij wel bekend om zijn kwaliteitsseries (Dexter, Homeland) maar tot nu toe ben ik nog niet enthousiast. -O-
Het voelt bij mij echt als zo'n gefabriceerde serie aan, puur gemaakt door het succes van Entourage en The Sopranos. Ze dachten vast dat als ze die concepten enigszins samenvoegen, dat moet wel een succes worden. Maar vind het niet bijzonder, denk ook niet dat het veel beter wordt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:28:33 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_128300930
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:19 schreef Houniet het volgende:
Vertel effe after!
Siberia was best oke voor een eerste aflevering. Er gebeurde nog niet heel veel, beetje voorstellen van de kandidaten van het 'reality' programma. Wel veel stereotypes: nerf, mooiboy, bouwvakker, modelletjes, wereldverbeteraars... Ben na de twist benieuwd hoe het nu verder gaat.

Ik kijk sowieso aflevering twee. Ook mooie beelden van ongerepte natuur van dat deel van de wereld.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_128311713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Ahhh Legit dat had je al eens eerder gezegd, ik ga het proberen!
Helaas, wat is dat dom :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:27:48 #158
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_128332824
King & Maxwell, leuke serie! :P
pi_128332861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef mrazura het volgende:
King & Maxwell, leuke serie! :P
Eens.
Voor mij zijn de nieuwe topseries:
- King & Maxwell
- Graceland (met kop en schouders)
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 juni 2013 @ 22:57:18 #160
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_128342521
Under the Dome was een leuke pilot. Geen geniaal niveau maar wel intrigerend genoeg voor de komende 12 weken.
  donderdag 27 juni 2013 @ 23:16:10 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_128343513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Under the Dome was een leuke pilot. Geen geniaal niveau maar wel intrigerend genoeg voor de komende 12 weken.
Vind ik ook, net even iets beter dan Falling Skies of Revolution.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_128344569
Iemand deze gezien?
Rectify.
http://m.imdb.com/title/tt2183404/
pi_128348012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef nelisb het volgende:
Iemand deze gezien?
Rectify.
http://m.imdb.com/title/tt2183404/
Ja, ik vond hem goed. Maar is geen doorgaanse serie, meer serieuze drama, redelijk slow paced ook.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 01:48:53 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128349107
Under the Dome, slecht geacteerd zeg
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_128350264
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef Stefan het volgende:
Under the Dome, slecht geacteerd zeg
Was ook mijn indruk. Doet ook erg goedkoop aan.
pi_128350741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef nelisb het volgende:
Iemand deze gezien?
Rectify.
http://m.imdb.com/title/tt2183404/
TV / USA Rectify: Dazed And Confused

Ik vond em erg langzaam en een erg depressieve sfeer. Op zich wel begrijpelijk vanwege het onderwerp maar geen lekkere wegkijk serie iig...
pi_128352807
Ik vond Rectify (van de nieuwe series die ik gezien heb) het beste van wat er afgelopen jaar is uitgekomen. Een serie met een lach en met een traan maar bovenal buitengewone acteerprestaties en een verhaal wat erg realistisch en 'echt' wordt neergezet. Ik ben dan ook blij dat het terugkomt voor een tweede seizoen.

Ga me binnenkort wagen aan Top of the Lake, ook van dezelfde zender.

.
pi_128355794
Eensch over Rectify. Beste serie van afgelopen seizoen.
pi_128357724
Ben benieuwd. Morgen en zondag maar eens de 6 afleveringen kijken.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:24:28 #170
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128421599
Ook een vast onderdeel van "Pilot season", het recasten van acteurs.

quote:
Jayma Mays Joins 'The Millers' On CBS

Jayma Mays is now part of "The Millers."

According to The Hollywood Reporter, Mays will replace Mary Elizabeth Ellis on the new CBS comedy starring Will Arnett.

Mays will play Debbie, Nathan's (Arnett) sister. Ellis of "It's Always Sunny in Philadelphia" fame played Debbie in the CBS pilot opposite Michael Rapaport. His role is also being recast. In "The Millers," Beau Bridges and Margo Martindale play Arnett and Mays' parents who decide to split up. Bridges' character moves in with Mays' and Martindale's moves in with Arnett's. "Raising Hope's" Greg Garcia wrote the pilot.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 3 juli 2013 @ 03:25:06 #171
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128525599
quote:
Jenna Elfman Joins 'Growing Up Fisher,' Replacing Parker Posey

Jenna Elfman has joined "Growing Up Fisher."

According to TVLine, Elfman will co-star as Joyce Fisher opposite J.K. Simmons in the new NBC comedy previously titled "The Family Guide." Parker Posey played the role in the pilot, but exited the series following the completion of the pilot.

The midseason comedy follows Mel Fisher (Simmons), a blind lawyer whose divorce from Joyce (Elfman) winds up bringing the family together. Ava Deluca-Verley plays Katie, Mel and Joyce's teen daughter and Eli Baker stars as Henry, their 11-year-old son. Henry's life is turned upside down when his parents divorce and his father gets a guide dog.

"Arrested Development" star Jason Bateman provides the voice-over for "Growing Up Fisher." "Friends" star David Schwimmer directed the pilot.

Elfman is best known for her series "Dharma and Greg" and recently co-starred in NBC's "1600 Penn."

"Growing Up Fisher" is scheduled to debut on NBC midseason. See what HuffPost TV's staff had to say about the series here.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:04:22 #172
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128530520
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ook een vast onderdeel van "Pilot season", het recasten van acteurs.

[..]

[/quote]

Ze hadden charly van revolution moeten recasten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:06:20 #173
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128540242
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:

[..]
Ze hadden charly van revolution moeten recasten
en de schrijvers :P
pi_128545647
Graceland is wel leuk ^O^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:19:00 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128548820
Ik weet dat t BBC is maar hoe heet die serie met de dubbelgangers en is t wat?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:28:22 #176
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_128549126
Orphan Black, BBC Amerika

En ik heb me er prima mee vermaakt
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_128549662
Op het moment bezig met Falling Skies seizoen 3, en begonnen met Mad men _O_
I are Baboon
pi_128550461
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Stefan het volgende:
Ik weet dat t BBC is maar hoe heet die serie met de dubbelgangers en is t wat?
TV / [USA] Orphan Black

Erg toffe serie imo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128730136
Heeft iemand zich al gewaagd aan Crossing Lines?

Lijkt wel dat Fincher gewoon weer Mahone uit Prison Break speelt, gemixed met The Following script.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:34:33 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128732835
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:20 schreef JayHovah het volgende:
Heeft iemand zich al gewaagd aan Crossing Lines?

Lijkt wel dat Fincher gewoon weer Mahone uit Prison Break speelt, gemixed met The Following script.
zijn naam is niet Mahone dus lijkt me niet? en nee verder nog niet naar gekeken ben nu de zomer catchup ronde eerst aan het doen *O*
pi_128737369
Net de laatste van Save Me gezien, zo te zien na 7 afleveringen op pauze gezet, wel jammer want ik heb me prima vermaakt. Hoewel het over God gaat is het niet religieus, vooral niet in aflevering 7 als God als stripper verschijnt, meer over hoe ze egoistisch aanneemt dat iedereen moet doen wat zij wil omdat God het heeft gezegd, en hoe dat dan afloopt. Anne Heche is natuurlijk een prima actrice en maakt het leuk om te zien.
pi_128737482
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:20 schreef JayHovah het volgende:
Heeft iemand zich al gewaagd aan Crossing Lines?

Lijkt wel dat Fincher gewoon weer Mahone uit Prison Break speelt, gemixed met The Following script.
Ik heb tot en met 3 gekeken en ik vond het eerlijk gezegd wel wat :Y Donald Sutherland is natuurlijk sowieso altijd top, al leest hij het McDonald's menu voor :P
pi_128744242
Wow? Vond je het serieus wel iets? Ik vond het zoooo kut qua script. Alsof je een soap kijkt vermomt als politieserie. Robert de Hoog zat ook in aflevering drie, maar het zal geen toeval zijn dat ie daar niet mee te koop loopt.
pi_128754423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Itisbangin het volgende:
Wow? Vond je het serieus wel iets? Ik vond het zoooo kut qua script. Alsof je een soap kijkt vermomt als politieserie. Robert de Hoog zat ook in aflevering drie, maar het zal geen toeval zijn dat ie daar niet mee te koop loopt.
Het valt niet in de categorie 'serieuze hersenkrakers' maar voor simpel vermaak tussendoor vond ik het best entertaining :Y
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:36:35 #185
3185 Adelante
To let it go now
pi_128776651
Siberia heeft ook afgedaan na episode 2: veel te weinig actie, wazigheid alom en irritant schreeuwende vrouwen all over the place. :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_128793611
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

zijn naam is niet Mahone dus lijkt me niet?
DUH! Ik bedoel dat hij hetzelfde soort rol speelt...
  zaterdag 13 juli 2013 @ 23:15:01 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128920448
Het eerste seizoen van "Orange is the new black" is op Netflix verschenen. Via de bekende kanalen beginnen de afleveringen nu beschikbaar te worden.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 14 juli 2013 @ 12:28:14 #188
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_128930004
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het eerste seizoen van "Orange is the new black" is op Netflix verschenen. Via de bekende kanalen beginnen de afleveringen nu beschikbaar te worden.

Ik zag hem ook voorbij komen op Netflix. Lijkt een vrouwenserie te zijn. Of valt dat mee?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 14 juli 2013 @ 12:29:44 #189
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_128930037
Iemand nog tips voor een realistische serie, liefst met aktie?
!!! Go 49-ers !!!
pi_128930044
Graceland.
  zondag 14 juli 2013 @ 13:18:00 #191
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_128931546
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:30 schreef friekin_ het volgende:
Graceland.
Wordt nu gedownload... 8-)
Zal toch niet net zo'n serie zijn als Southland... dan word ik gek... :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_128931965
Totaal niet.
  zondag 14 juli 2013 @ 13:32:43 #193
206322 Seam
Pillz-E
pi_128932033
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef pikinhand het volgende:
Net de laatste van Save Me gezien, zo te zien na 7 afleveringen op pauze gezet, wel jammer want ik heb me prima vermaakt. Hoewel het over God gaat is het niet religieus, vooral niet in aflevering 7 als God als stripper verschijnt, meer over hoe ze egoistisch aanneemt dat iedereen moet doen wat zij wil omdat God het heeft gezegd, en hoe dat dan afloopt. Anne Heche is natuurlijk een prima actrice en maakt het leuk om te zien.
Is zelfs al gecanceld. Vond het ook een leuk tussendoortje, redelijke dramedy. Met name die dochter was erg appetijtelijk.
Zelfde geldt een beetje voor Goodwin Games (hoewel dat initieel een zeer tof plot had).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 14 juli 2013 @ 17:20:16 #194
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128941013
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik zag hem ook voorbij komen op Netflix. Lijkt een vrouwenserie te zijn. Of valt dat mee?
De serie leunt wel meer richting drama dan actie. Er zitten wel genoeg scenes met spanning in maar je moet geen Prison Break met vrouwen verwachten. Het zijn steeds scenes vanuit de gevangenis afgewisseld met scenes over hoe de verschillende vrouwen allemaal in de gevangenis terecht zijn gekomen. Het verhaal neemt vaak genoeg wendingen die je niet verwacht om spannend te blijven en het acteerwerk is, zoals bij veel 'cable shows', goed.
Gewoon de eerste aflevering kijken en als je het niks vind kijk je niet verder :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_128991431
Na Rectify en The Americans vind ik ook Bates Motel erg tof! Zijn er toch wel interessante series bijgekomen begin dit jaar.
pi_128994116
Ray Donovan, ze zijn pas bij aflevering 3, maar ik weet vrij zeker dat dit een hele goeie serie gaat worden. :Y
pi_128995675
Vandaag gaat Whose line is it anyway weer van start met ieuwe afleveringen! *O*
http://www.celebuzz.com/2(...)s-it-anyway-revival/
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 07:34:44 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_128995706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef contactpersoon het volgende:
Ray Donovan, ze zijn pas bij aflevering 3, maar ik weet vrij zeker dat dit een hele goeie serie gaat worden. :Y
Ik zag gisteren volgens mij een poster hangen, HBO toch?

De omschrijving die ik op IMDB zag deed me een klein beetje denken aan Vengeance Unlimited (TV Series 1998–1999) - IMDb klopt dat?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128995731
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag gisteren volgens mij een poster hangen, HBO toch?
Showtime :)

Maar Ray Donovan vindt ik persoonlijk tegenvallen tot nu toe... Had er meer van verwacht.
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 07:40:59 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_128995739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:39 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Showtime :)

Maar Ray Donovan vindt ik persoonlijk tegenvallen tot nu toe... Had er meer van verwacht.
Mmm ik vraag me af waar de poster van was dan het was wel HBO.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128995752
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ik vraag me af waar de poster van was dan het was wel HBO.


  Public Relations / Redactie Film dinsdag 16 juli 2013 @ 08:54:42 #202
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_128996463
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ik vraag me af waar de poster van was dan het was wel HBO.
The Newsroom?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 08:58:04 #203
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128996511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

The Newsroom?
Waarvan trouwens de eerste aflevering van seizoen 2 weer erg goed was :)
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 09:04:30 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_128996598
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

The Newsroom?
Ik denk dat die het was als ik de foto's bekijk :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:25:21 #205
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_128999556
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ik vraag me af waar de poster van was dan het was wel HBO.
De serie wordt in Nederland door HBO uitgezonden.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:23:27 #206
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129010050
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:27 schreef DragonFodder het volgende:
Vandaag gaat Whose line is it anyway weer van start met ieuwe afleveringen! *O*
http://www.celebuzz.com/2(...)s-it-anyway-revival/
Ook benieuwd naar. De oude serie was altijd erg goed :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:16:48 #207
206322 Seam
Pillz-E
pi_129014383
Vind Ray Donovan maar matig. Een bokstrainer met Parkinson btw :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:13:32 #208
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129016189
quote:
'Ray Donovan' renewed for second season

No surprise here: Showtime’s summer hit Ray Donovan was just renewed for a second season. The show premiered June 30 and its most recent episode scored 2.2 million viewers Sunday night.

Liev Schreiber stars as L.A.’s best professional fixer, the man called in to make the problems of the city’s elite go away. Drama unfolds when his devious father, Mickey Donovan (Jon Voight), is unexpectedly released from prison, setting off a chain of events that shakes up the Donovan family.

“Ray Donovan is on track to be our biggest season 1 show ever,” said David Nevins, president of entertainment for Showtime Networks, in a release. “Ann Biderman and the extraordinarily talented creative team, coupled with the brilliant ensemble cast led by Liev Schreiber, have produced one of the hottest new dramas of the year. We are proud and excited to pick up another season.”

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129017701
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef Seam het volgende:
Vind Ray Donovan maar matig. Een bokstrainer met Parkinson btw :') ?
Dementia pugilistica *O*
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:41:07 #210
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129019285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:58 schreef Libris het volgende:

[..]

Waarvan trouwens de eerste aflevering van seizoen 2 weer erg goed was :)
Heb het vandaag bekeken, vond de aflevering slecht, ik had namelijk niet het gevoel dat ik weer opnieuw gehooked werd.

In tegenstelling tot Under the Dome, waar aflevering 4 echt een dikke cliffhanger had en ik niet kan wachten tot volgende week.
pi_129019805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:13 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Goed nieuws. :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:11:35 #212
1234 HiZ
Istanbullu
pi_129023832
White Queen over the War of the Roses, heel ingewikkeld maar wel fascinerend.
pi_129033761
Weer eentje uit het blik van Channel 4, Run:
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:04:08 #214
206322 Seam
Pillz-E
pi_129038877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Dementia pugilistica *O*
haha ja ik had er wel eens van gehoord. Maar het vreemde hieraan vind ik dat deze man gewoon als een fit hoentje in de ring staat te sparren, zonder bradykinesie of verstoorde houding(sreflexen).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129070034
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Heb het vandaag bekeken, vond de aflevering slecht, ik had namelijk niet het gevoel dat ik weer opnieuw gehooked werd.

In tegenstelling tot Under the Dome, waar aflevering 4 echt een dikke cliffhanger had en ik niet kan wachten tot volgende week.
Ik vind Under the dome wel een beetje cheesy over komen, maar stiekem zitten er inderdaad wel leuke verhaalijnen in en is het toch nog wel boeiend en spannend ja, het overtreft mijn verwachtingen :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129098314
The Bridge is wel tof tot nu toe zeg. Leuk plot en aardige personages. Meer liefhebbers hier?
Is gebaseerd op een zweeds/deense show.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:19:15 #217
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129099596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind Under the dome wel een beetje cheesy over komen, maar stiekem zitten er inderdaad wel leuke verhaalijnen in en is het toch nog wel boeiend en spannend ja, het overtreft mijn verwachtingen :D
Het is iets nieuws en totaal anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt indd beetje cheesy maar tot nu toe kan ik niet wachten tot de volgende episode, en dat is natuurlijk een super goed teken :D

Wanneer komt de nieuwe aflevering?
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:35:29 #218
194233 Friday12
Originele kloon
pi_129100411
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Het is iets nieuws en totaal anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt indd beetje cheesy maar tot nu toe kan ik niet wachten tot de volgende episode, en dat is natuurlijk een super goed teken :D

Wanneer komt de nieuwe aflevering?
22e gewoon
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:40:18 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_129100636
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef Seam het volgende:
The Bridge is wel tof tot nu toe zeg. Leuk plot en aardige personages. Meer liefhebbers hier?
Is gebaseerd op een zweeds/deense show.
Ik vond de Zweedse autistische hoofdpersoon beter, maar de Amerikaanse serie kijkt lekker weg.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129101055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik vond de Zweedse autistische hoofdpersoon beter, maar de Amerikaanse serie kijkt lekker weg.
Dus je bent ook bekend met de Zweeds/Deense serie? Is dit een op een kopie of is enkel het concept hetzelfde?
Ik ben ook wel benieuwd naar de originele serie en tot mijn verrassing is hij gelukkig makkelijk te vinden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129105215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 06:28 schreef JayHovah het volgende:
Weer eentje uit het blik van Channel 4, Run:
Straks even de laatste kijken. Eerste 3 waren wel sterk, prima drama. Ook weer niet erg bijzonder though. Ik keek in eerste instantie alleen vanwege Lennie James.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129165472
Zo net laatste aflevering gezien van het eerste seizoen van Person of Interest :)

Vind het nog een vette serie ook _O_
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:38:19 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_129167500
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Seam het volgende:

[..]

Dus je bent ook bekend met de Zweeds/Deense serie? Is dit een op een kopie of is enkel het concept hetzelfde?
Ik ben ook wel benieuwd naar de originele serie en tot mijn verrassing is hij gelukkig makkelijk te vinden.
Vooralsnog is het een kopie 1 op 1. Ik vond de Deense/Zweedse acteurs beter, met name dus de autistische blonde chick, maar ook de overspelige mannelijke inspecteur.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129171978
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Straks even de laatste kijken. Eerste 3 waren wel sterk, prima drama. Ook weer niet erg bijzonder though. Ik keek in eerste instantie alleen vanwege Lennie James.
Waar kan ik deze vinden?
pi_129172294
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Bigwillem89 het volgende:

[..]

Waar kan ik deze vinden?
Op dezelfde downloadplekken als andere series :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129172425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Op dezelfde downloadplekken als andere series :P
Ah gevonden, ik zocht op 'The Run' i.p.v. 'Run', dat was niet zo handig. :N 8)7 |:(
pi_129285352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Dat klopt.

Ik lees zojuist dat de sitcom Sullivan & Son is vernieuwd voor een tweede seizoen. Iemand die mij kan zeggen of dit een beetje de moeite waard is?
Ik ga nu beginnen met seizoen 2, is best leuk.
pi_129300496
Top 10 New Network Series Picks for 2013-14
http://www.tvmediainsight(...)s-picks-for-2013-14/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:48:37 #229
206322 Seam
Pillz-E
pi_129304197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Top 10 New Network Series Picks for 2013-14
http://www.tvmediainsight(...)s-picks-for-2013-14/
Wat een afschuwelijk lijstje zeg :D
Staat vol met kloons van The Event/Flashforward en de komedies zijn ongeveer net zo goed als de trailer van de nieuwe serie Dads.
Ik ga alleen die serie met Alexis Bledel kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129365218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ga nu beginnen met seizoen 2, is best leuk.
Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo? ;)

Graceland is wel een lekkere zomerserie en Under the Dome kijkt ook wel lekker weg ondanks al zijn gebreken. Voor de rest ben ik nog niet aan iets nieuws begonnen.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:32:19 #231
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129481415
quote:
'Under the Dome' renewed by CBS

Under the Dome will return next summer for 13 more episodes, CBS announced today.

The drama based on Stephen King’s bestselling novel is averaging 13.84 million viewers this summer and a 3.5 rating/10 share in adults 18-49, according to Nielsen. The series has also enjoyed a big boost on DVR playback and Amazon’s Prime Instant Video, which says Under the Dome has been watched by more customers than any other series on the service.

“It’s the way television should be,” CBS Corp Chairman Leslie Moonves told reporters this morning at the Television Critics Tour in Los Angeles. “It’s the way television can be.”

Under the Dome tells the story of a small town that is suddenly and inexplicably sealed off from the rest of the world by an enormous transparent dome. The town’s inhabitants must deal with surviving the post-apocalyptic conditions while searching for answers to what this barrier is, where it came from, and if and when it will go away.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129482733
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:56 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo? ;)

Graceland is wel een lekkere zomerserie en Under the Dome kijkt ook wel lekker weg ondanks al zijn gebreken. Voor de rest ben ik nog niet aan iets nieuws begonnen.
Google :)

Na Breaking Bad, nu Californication overnieuw aan het kijken met m'n vriendin. Weinig leuk nieuws.
pi_129493722
Ik weet niet of het je ding is, maar seizoen drie van de Amerikaanse The Killing is echt geweldig. vergeleken met de eerste twee seizoenen zijn ze heel wat niveautjes omhoog gegaan. Kan weinig lopende series opnoemen die het huidige The Killing overtreffen.
pi_129494946
Kijk ook Graceland en Under the dome. Vind Graceland net iets leuker.
Als er niets of niemand de dome in komt, dan moet onder hand al het eten wel een keer op zijn met zo'n bevolking.
Sommige verhaallijnen zijn leuk.

Graceland vind ik nu wel aardig op gang komen.

Verder kijk ik nog Longmire (nieuwe serie vorig seizoen, nu seizoen 2).

Us & them ga ik kijken vanwege Alexis. Kijken of het wat is.

quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:56 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo? ;)

Graceland is wel een lekkere zomerserie en Under the Dome kijkt ook wel lekker weg ondanks al zijn gebreken. Voor de rest ben ik nog niet aan iets nieuws begonnen.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:20:10 #235
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_129501320
Iemand nog goede tips voor nieuwe comedy series?

Heb echt het idee dat er de laatste jaren weinig goede bij zijn gekomen. :{
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:57:12 #236
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_129502479
Us and Them ga ik ook een kans geven. Promo ziet er niet heel super uit, maar gezien Alexis Bledel erin meespeelt ga ik het wel kijken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_129503100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 02:07 schreef merry77 het volgende:

Verder kijk ik nog Longmire (nieuwe serie vorig seizoen, nu seizoen 2).

[..]

Ja, die volg ik ook. ^O^ Serie blijft hier onderbelicht, maar het is één van de betere crime procedurals met daarnaast toffe doorlopende verhaallijnen. Lekker sfeertje straalt de serie ook uit.

Nog even Dexter benoemen en dan zijn de series die ik momenteel bekijk allemaal de revue gepasseerd.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:11:31 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129504859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Top 10 New Network Series Picks for 2013-14
http://www.tvmediainsight(...)s-picks-for-2013-14/
Intelligence ga ik wel een kans geven, puur om Josh Holloway. Sawyer in Lost _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:28:33 #239
194233 Friday12
Originele kloon
pi_129530309
Iemand al wat gehoord over een supernatural spin off? Zag het voorbij komen ergens maar heb er nog niet eerder over gehoord.
pi_129530691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al wat gehoord over een supernatural spin off? Zag het voorbij komen ergens maar heb er nog niet eerder over gehoord.
:o

Even google en ik kwam hier uit..had er niets over gehoord nog:
http://tvline.com/2013/07(...)icago-new-cw-series/

Nieuws van vandaag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:59:57 #241
194233 Friday12
Originele kloon
pi_129531112
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:o

Even google en ik kwam hier uit..had er niets over gehoord nog:
http://tvline.com/2013/07(...)icago-new-cw-series/

Nieuws van vandaag.
zal mij benieuwen :o
pi_129764729
is devious maids wat of moet het nog beginnen ?
pi_129951259
En dat was het 2e seizoen van Person of Interest. Vind het echt een vette serie :)

De serie heeft trouwens veel meer kijkers dan bijvoorbeeld Game of Thrones :{

PoI heeft gemiddeld U.S viewers millions (12 a 13)
GoT heeft gemiddeld U.S viewers millions (4 a 5)

Toch wel vaag. Want GoT is toch wel een hele grote serie als je daar iedereen over hoort praten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:51:15 #244
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129951980
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Vault-Boy het volgende:
En dat was het 2e seizoen van Person of Interest. Vind het echt een vette serie :)

De serie heeft trouwens veel meer kijkers dan bijvoorbeeld Game of Thrones :{

PoI heeft gemiddeld U.S viewers millions (12 a 13)
GoT heeft gemiddeld U.S viewers millions (4 a 5)

Toch wel vaag. Want GoT is toch wel een hele grote serie als je daar iedereen over hoort praten.
Maar GoT zit in de VS bij een betaalzender in tegenstelling tot PoI. PoI heeft daarmee dus een veel groter publiek om kijker vanuit aan te trekken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:18 #245
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_129952820
Dat dus. Daarbij ook de meest gedownloade serie van dit moment. Dvd sales zijn ook gemiddeld erg hoog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 22:12:20 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_129956240
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Intelligence ga ik wel een kans geven, puur om Josh Holloway. Sawyer in Lost _O_
Ja dan wil ik dat ook wel zien, die is :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129975146
Zijn er hier mensen die Crossing Lines volgen en zo ja, is het de moeite waard? Ik zie een hoop positieve recensies voorbij komen op IMDB en met de cast is ook helemaal niets mis.
pi_129975692
iemand Hemlock Grove gekeken? Ben nu t/m aflevering 7 en hoewel het wat vaagjes begon vind ik het best een prima thriller/horror serie
pi_129975735
Nogmaals; Ray Donovan! Ik snap niet dat er niemand is die naar deze serie kijkt. Echt heel erg goed!
pi_129975836
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef Nickske1912 het volgende:
Zijn er hier mensen die Crossing Lines volgen en zo ja, is het de moeite waard? Ik zie een hoop positieve recensies voorbij komen op IMDB en met de cast is ook helemaal niets mis.
Eerste drie afleveringen waren belachelijk. Daarna gestopt. Volgens mij afgehaakt toen Robert de Hoog zijn opwachting maakte.

Tipje: Broadchurch.
pi_129975905
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:33 schreef contactpersoon het volgende:
Nogmaals; Ray Donovan! Ik snap niet dat er niemand is die naar deze serie kijkt. Echt heel erg goed!
Mooie mensen met geld en first world problems. Saai. Bij Entourage kon je tenminste nog lachen
pi_129976161
quote:
13s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Mooie mensen met geld en first world problems. Saai. Bij Entourage kon je tenminste nog lachen
Het is helemaal niet saai, ingewikkeld misschien, omdat nog steeds niet duidelijk is wat er in het verleden allemaal gebeurd is tussen die mensen. En mooie mensen? Wie dan? Heb je het überhaupt wel gezien?
pi_129976240
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:44 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Het is helemaal niet saai, ingewikkeld misschien, omdat nog steeds niet duidelijk is wat er in het verleden allemaal gebeurd is tussen die mensen. En mooie mensen? Wie dan? Heb je het überhaupt wel gezien?
Eerste aflevering alleen. Maar ik kon me er niet toe zetten om de tweede ook te kijken eerlijk gezegd. Er zijn nou eenmaal dingen die me meer boeien en je kan niet alles volgen.
pi_129976563
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Eerste drie afleveringen waren belachelijk. Daarna gestopt. Volgens mij afgehaakt toen Robert de Hoog zijn opwachting maakte.

Tipje: Broadchurch.
Ah thanks, daar ga ik niet mijn tijd aan verspelen dan.

Net klaar met The Killing (naar tevredenheid) dus Broadchurch is misschien wel een goede suggestie. Zal er eens naar kijken.
pi_129976605
Niet nieuw maar wel nieuw ontdekt:
Shameless (usa) wat een toffe serie!
pi_129977363
Ray Donovan is in mijn ogen een tegenvaller, ik had er meer van verwacht (geen Showtime niveau). Ik blijft hoop houden dat "de volgende aflevering wel de moeite waard is", nu er weer andere series gaan starten (Breaking Bad en ik ben benieuwd naar Low Winter Sun) geef ik die prioriteit.

Broadchurch was wel goed ja, alleen kort seizoen (en dat is het juist het probleem met de Engelse series zoals Luther).
pi_129980706
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
Low Winter Sun
Gisteravond de pilot gekeken. Ik vond het best goed te doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_129981117
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef OMG het volgende:

[..]

Gisteravond de pilot gekeken. Ik vond het best goed te doen.
Zal zo eens kijken.
pi_129984339
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
Ray Donovan is in mijn ogen een tegenvaller, ik had er meer van verwacht (geen Showtime niveau). Ik blijft hoop houden dat "de volgende aflevering wel de moeite waard is", nu er weer andere series gaan starten (Breaking Bad en ik ben benieuwd naar Low Winter Sun) geef ik die prioriteit.

Broadchurch was wel goed ja, alleen kort seizoen (en dat is het juist het probleem met de Engelse series zoals Luther).
Ray Donovan heb ik ook nog altijd geen mening over. Weet niet precies wat ik er van moet vinden. De karakters boeien misschien niet zo.

Ik vind het trouwens juist de kracht van Engelse Series zoals: Blackout, Line of Duty, Inside Men, Criminal Justice en nu ook Broadchurch dat het niet zulke lange seizoen zijn. Zo zit er een goed tempo in en dat kijkt weer fijner.

Hoe vond jij bijvoorbeeld Rectify dan?
pi_129984946
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ray Donovan heb ik ook nog altijd geen mening over. Weet niet precies wat ik er van moet vinden. De karakters boeien misschien niet zo.

Ik vind het trouwens juist de kracht van Engelse Series zoals: Blackout, Line of Duty, Inside Men, Criminal Justice en nu ook Broadchurch dat het niet zulke lange seizoen zijn. Zo zit er een goed tempo in en dat kijkt weer fijner.

Hoe vond jij bijvoorbeeld Rectify dan?
Rectify heb ik een paar afleveringen gezien, maar daar hing zo'n depressieve sfeer rond dan ik het echt een lijdensweg vond om een aflevering af te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik sta open voor alle onderwerpen en ik hou af en toe wel eens van die rauwe sferen maar dit was eigenlijk 45 minuten lang een zwijgende man bekijken met zijn ziel onder z'n arm (zo voelde het iig).

Ray Donovan ben ik het dus helemaal met je mee eens, ik kan geen connectie of sympathie voor de acteurs vinden.

Over de Engelse series, heb je Run ook al gezien? Eerste episode vond ik erg sterk, tweede wat minder. De laatste twee moet ik nog bekijken.
pi_129985034
vond Rectify wel goed maar veel depressiever kan het niet worden :') damn

Vind Ray Donovan ook maar matig eigenlijk, personen ook weinig mee

Hopelijk is en wordt Low WInter Sun wat, straks ff kijken :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_129987007
Ik vond rectify juist geweldig, indrukwekkende serie.
pi_129999280
Rectify vind ik ook heel erg goed. Je wordt daar langzaamaan heel erg in de karakters gezogen. Erg ster gemaakt en geacteerd. Juist door het depressieve, het nare. Je voelt je gewoon regelmatig ongemakkelijk tijdens het kijken.

Run heb ik wel klaar staan maar nog niet gekeken. Ben naar The Hour (UK) aan het kijken, bevalt na de eerste twee afleveringen best goed.

Iemand van jullie Utopia of Black Mirror gekeken? Vooral die laatste, als je het over 'ongemakkelijk' hebt af en toe.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:49:27 #264
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_130038477
Seizoen 3 van suits is weer bezig. ^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_130049107
Vanaf 4 December op TNT: Frank Darabont's Mob City (aangekondigd als Lost Angels).


Ziet er erg LA Noir uit....lijkt me goeie sjit!
pi_130091377
ik ben echt helemaal het overzicht kwijt... welke series zijn nou al begonnen? en welke zijn alweer gecancelled? ik wil niet ergens aan beginnen terwijl er maar een half seizoen is -O-
Kwak
pi_130092668
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt helemaal het overzicht kwijt... welke series zijn nou al begonnen? en welke zijn alweer gecancelled? ik wil niet ergens aan beginnen terwijl er maar een half seizoen is -O-
De meeste series hebben een seizoen dat loopt van half september tot april/mei, dus het meeste moet nog beginnen. Wat er nu loopt zijn de zomerseries en series van kleinere netwerken die zich niet aan het schema van de grote netwerken houden.
pi_130096713
Knal episoder op je smartphone. Fijne app.
pi_130124265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Itisbangin het volgende:
Knal episoder op je smartphone. Fijne app.
thanks!
Kwak
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:05:21 #270
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130124352
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

thanks!
Of registreer je bij My episodes :Y Die gebruik ik.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130124400
Ik ben Orange is the new black maar 's aan 't kijken. Best tof!
Ja doei.
pi_130124645
Dat Starz snapt er echt geen reet van hè. Twee series die echt vrij goed zijn, Boss en Magic City, na twee seizoenen cancellen. Hoe dan?
Daarnaast: Da Vinci's Demons is ook best een vermakelijke serie, maar echt pr etc. wordt er niet voor gedaan. Dan snappen ze het ergens toch echt niet.
pi_130124725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Of registreer je bij My episodes :Y Die gebruik ik.
Ja, ik gebruik next-episode op t web (app is betaald en episoder is er nog niet voor Android) maar ik weet niet wat de zomerseries zijn en ik moet dan al die honderd nieuwe series daar gaan opzoeken. -O-
Kwak
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:28:24 #274
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_130125054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef JayHovah het volgende:
Vanaf 4 December op TNT: Frank Darabont's Mob City (aangekondigd als Lost Angels).


Ziet er erg LA Noir uit....lijkt me goeie sjit!
Dat ziet er wel erg tof uit ja :Y
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_130125496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Itisbangin het volgende:
Dat Starz snapt er echt geen reet van hè. Twee series die echt vrij goed zijn, Boss en Magic City, na twee seizoenen cancellen. Hoe dan?
Daarnaast: Da Vinci's Demons is ook best een vermakelijke serie, maar echt pr etc. wordt er niet voor gedaan. Dan snappen ze het ergens toch echt niet.
Starz vernieuwd hun series meestal al voor een tweede seizoen voordat de series voor het eerst worden uitgezonden. Als de kijkcijfers vervolgens ruk zijn, tsja.

Boss seizoen 2 vond ik overigens een stuk minder dan het eerste seizoen. In 2014 komt die zender met wat ambitieuze projecten, onder andere een piratenserie waarvan de trailer er goed uitziet en een serie gebaseerd op een populaire boekenreeks, Outlander oid.
pi_130146262
Pilot van Low Winter Sun was zeer goed te doen btw.
Serie heeft zeker potentie, maar ook mede door het uitermate goede acteerwerk van Lennie James _O_ & Mark Strong.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:13:12 #277
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_130163932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
Pilot van Low Winter Sun was zeer goed te doen btw.
Serie heeft zeker potentie, maar ook mede door het uitermate goede acteerwerk van Lennie James _O_ & Mark Strong.
Lennie James _O_

Wat een baas was dat in Jericho en The walking dead
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_130185513
Dat Crossing Lines is echt raar; totaal ongeloofwaardig en belachelijk, maar het kijkt wel lekker weg.



Dit soort dingen doen ze bij wel meer steden. Puur omdat ze lomp zijn.
pi_130189303
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef Bucketlist het volgende:
Dat Crossing Lines is echt raar; totaal ongeloofwaardig en belachelijk, maar het kijkt wel lekker weg.

[ afbeelding ]

Dit soort dingen doen ze bij wel meer steden. Puur omdat ze lomp zijn.
Het is in elk geval Den Haag! Het kan slechter ;)
Kwak
pi_130202930
Loe winter sun begint goed. Ben benieuwd naar de rest.
pi_130212617
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef nelisb het volgende:
Loe winter sun begint goed. Ben benieuwd naar de rest.
Vandaag de pilot gezien en was inderdaad interessant.
Deze ga ik nog wel ff volgen.
pi_130213495
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het is in elk geval Den Haag! Het kan slechter ;)
Jammer dat er na dit shot niet verder is gefilmd in Den Haag :P

Maar fijne serie verder.
pi_130229704
In het Tsjechisch maar wel van HBO


Dit ga ik zeker kijken. Vorige week heb ik nog een communisme tour door Praag gedaan en het KGB museum bezocht. En op de plaats gestaan waar de hoofdpersoon uit deze serie zichzelf in de brand stak. Heftig allemaal.
Spoilers!
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:28:58 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_130244811
Is er ergens weer een nieuw up-to-date lijstje?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_130249753
Zoiets?
Première data nieuwe en bestaande series:

http://tvbythenumbers.zap(...)mieres-dates/195183/
pi_130255860
Under the dome ^O^ , goed weg te kijken

Graceland ^O^ ^O^ Toffe serie

Hell On Wheels seizoen 3 ga ik nu aan beginnen, S1 en 2 waren echt goed ^O^ ^O^ ^O^
I are Baboon
pi_130273810
Geen idee of het hier al een keer geplaatst is maar de serie "Siberia" is zeker leuk om te volgen _O_

Het is een beetje kruising tussen The Blair Witch Project en Expeditie Robinson maar dan in een bos ipv strand.

Trailer:
pi_130274277
Siberia leek me niks omdat alles fake is he :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130275485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
Siberia leek me niks omdat alles fake is he :P
Ja, hehe het is ook geen gameshow, maar een thriller/sciencefictionserie die is opgenomen in de stijl van The Blair Witch Project :9
Het plot gaat over een groep mensen die meedoen aan show dat zich afspeelt in een bos. Maar er gebeuren rare dingen in het bos, waardoor het eigenlijk een afvalrace wordt, omdat er steeds meer mensen doodgaan.
pi_130275498


[ Bericht 100% gewijzigd door Max23 op 20-08-2013 15:13:36 ]
pi_130275519
[

[ Bericht 99% gewijzigd door Max23 op 20-08-2013 15:14:03 ]
pi_130275635
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
Siberia leek me niks omdat alles fake is he :P
Het "spelelement" is eigenlijk gauw voorbij omdat alles in de soep loopt. Maar juist omdat het fake is wordt het daardoor gewoon wel een enigszins spannende serie. Ik had iig niet het idee dat ik naar neppe Expeditie Robinson zit te kijken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:42:36 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_130311016
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zoiets?
Première data nieuwe en bestaande series:

http://tvbythenumbers.zap(...)mieres-dates/195183/
Thnx Heisenberg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_130343130
Ben begonnen met The Americans. Toppertje, aanrader!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130360422
Ik heb net Orange Is The New Black seizoen 1 gezien, wel geinig voor erbij. Leuke karakters.
pi_130360974
Zóóóóóó deze aflevering van The Bridge was tof zeg _O_
Paar kleine plotholes tot nu toe, maar verder gewoon een prima serie ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130407119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Keano het volgende:
Hahaha net A Touch Of Cloth gezien. Hilarisch _O-

Paar keer hard moeten lachen. Precies mijn humor.
Dit begint weer. "Seizoen 1" had maar 2 eps. Dat is ook nu weer het geval. Zondag eerste ep :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_130408278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit begint weer. "Seizoen 1" had maar 2 eps. Dat is ook nu weer het geval. Zondag eerste ep :)
*O* *O* *O* *O* bedankt!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:40:26 #299
192683 AMDB
Visionair.
pi_130409833
Nice! A Touch of Cloth echt 3x herkeken 1 á 2 jaar terug _O-
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:20:24 #300
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_130410372
Orange Is The New Black, geinige serie!
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:59:45 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130413566
slotje, dan open ik wel een nieuwe.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')