abonnement Unibet Coolblue
pi_129185320
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef Oliver23 het volgende:
Laat Tony Almeida gewoon terugkeren. Dat hij CTU moet helpen en dat Jack hem opzoekt in de Federal Prison en Jack aan hem vraagt: 'Tony, we need you. Can we trust you?'

En dat Tony episch antwoord: 'Jah' _O_
Dit. O+

Maar niet erg likely. ;(
pi_129185332
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:11 schreef Dos37 het volgende:
Nep Bauer want hij doet niet meer mee
Z'n fiets kon het niet aan 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_129185714
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:11 schreef Dos37 het volgende:
Nep Bauer want hij doet niet meer mee
Damn it!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129202087
Jon Cassar gaat trouwens (minimaal) de 1e 2 eps regisseren.

En een hele vracht van het ouwe schrijversteam is weer present.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_129212197
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
Kijk eens wie er mee rijd in de Tour de France?!

[ afbeelding ]

_O_
die rijdt al jaren mee :P

maar ik veer altijd even op als ie genoemd wordt
pi_129587741
Was te verwachten, maar nu toch echt officieel.

quote:
DAMN IT, CHLOE! MARY LYNN RAJSKUB CLOCKS IN FOR “24: LIVE ANOTHER DAY” DEBUTING SPRING 2014 ON FOX

“24” fan-favorite Mary Lynn Rajskub reunites with award-winning star Kiefer Sutherland when she returns to the storied franchise to reprise her iconic role as CHLOE O’BRIAN, CTU systems analyst and JACK BAUER’s (Sutherland) confidante, in the thrilling new tent-pole event series 24: LIVE ANOTHER DAY premiering in spring 2014 on FOX.

Joining “24” in Season Three (2003), Rajskub clocked the series’ second-most episodes of any actor appearing in the series’ eight-season run from 2001-2010. Day after day, the always-awkward and intelligent O’Brian was Bauer’s CTU sidekick, as her tech mastery, unconventional tactics and know-it-all mentality proved critical in his heroic missions.

“I am thrilled to be working with Howard and the writers again – and, of course, Kiefer!,” said Rajskub. “There’s a lot more room to grow in my character…I’m going to start sharpening my computer skills now!”

24: LIVE ANOTHER DAY restarts the groundbreaking and Emmy Award-winning drama franchise. The suspenseful event series will follow the further exploits of heroic agent JACK BAUER, taking up his story several years after the events of the final season. Once again, viewers will join Jack on a pulse-pounding ride in real time.

Rajskub, a highly prolific actress and comedian, has appeared in films such as “Firewall,” “Legally Blonde 2: Red, White & Blonde,” “Sweet Home Alabama,” “Punch Drunk Love,” “Dude, Where’s My Car?,” “Storytelling” and “Road Trip.”

24: LIVE ANOTHER DAY is a production of Teakwood Lane Productions in association with 20th Century Fox Television and Imagine Television. Howard Gordon, Evan Katz, Manny Coto, David Fury, Robert Cochran, Brian Grazer, Jon Cassar and Kiefer Sutherland will executive-produce. The original series, which had its last American broadcast on May 24, 2010, was created by Joel Surnow and Cochran.
Deze tweet van David Fury van een aantal dagen geleden; waarschijnlijk geen CTU meer dus.

TheDavidFury twitterde op woensdag 31-07-2013 om 00:14:47 @JUrciuoli19: where is 24 LAD taking place next season and will CTU be back? Too soon to announce where; CTU's return unlikely. reageer retweet
pi_129590687
Chloe _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_129590780
Was te verwachten. Verder: Chloe O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_129591973
Top dat Chloe terugkeert maar jammerlijk van CTU, hoort er toch beetje bij.
pi_129593631
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Nickske1912 het volgende:
Top dat Chloe terugkeert maar jammerlijk van CTU, hoort er toch beetje bij.
CTU hadden ze in het laatste seizoen al niet meer toch of vergis ik me?

Verder tof dat Chloe erbij is :Y
pi_129597528
Ik mis het geluidje van de telefoon van CTU :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:56:25 #87
139330 TNA
For the stars that shine
pi_129604441
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis het geluidje van de telefoon van CTU :(
... Yeah.
pi_129604692
Ik ben het aan het herkijken, mijn vriendin moet natuurlijk wel klaargestoomd zijn voor seizoen 9 :P. Nu bij ADHD-seizoen 4 aanbeland en dus bijna bij het beste seizoen: nummertje 5 _O_.

Ik zie wel op tegen 6, dat was zo matig met Jack's familie ;(.
Amen.
pi_129605604
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
Ik ben het aan het herkijken, mijn vriendin moet natuurlijk wel klaargestoomd zijn voor seizoen 9 :P. Nu bij ADHD-seizoen 4 aanbeland en dus bijna bij het beste seizoen: nummertje 5 _O_.

Ik zie wel op tegen 6, dat was zo matig met Jack's familie ;(.
Niet tegen je meisje zeggen van seizoen 6, wie weet vind zij het dan juist wel geweldig!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_129606120
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Niet tegen je meisje zeggen van seizoen 6, wie weet vind zij het dan juist wel geweldig!
Heb nog niets gezegd :P. Ben zelf ook wel benieuwd, heb 6 alleen per week gezien. Misschien wordt het beter als je het achter elkaar kijkt.
Amen.
pi_129606300
het begin van 6 was nog wel aardig vond ik, ging die neger van CTU toen niet vrij snel dood
pi_129633795
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
Ik ben het aan het herkijken, mijn vriendin moet natuurlijk wel klaargestoomd zijn voor seizoen 9 :P. Nu bij ADHD-seizoen 4 aanbeland en dus bijna bij het beste seizoen: nummertje 5 _O_.

Ik zie wel op tegen 6, dat was zo matig met Jack's familie ;(.
Same here! Ben aan het herkijken met dezelfde reden. Blijft een mooie serie. Nu de laatste eps van seizoen 2.
pi_129633847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef planethugo het volgende:
het begin van 6 was nog wel aardig vond ik, ging die neger van CTU toen niet vrij snel dood
Jack popte Curtis, geloof ik. Die eerste vier afleveringen met de atoombom waren inderdaad het best.
Amen.
pi_129633962
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Same here! Ben aan het herkijken met dezelfde reden. Blijft een mooie serie. Nu de laatste eps van seizoen 2.
Eerste keer dat ik het herkijk, dus ben een hoop vergeten. Maakt het wel extra leuk. Wist zelfs een paar plottwists niet meer. Soms ineens wat flitsen die in m'n hoofd opkomen en dat blijkt dan later inderdaad zo te zijn :D.
Amen.
pi_129642619
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik het herkijk, dus ben een hoop vergeten. Maakt het wel extra leuk. Wist zelfs een paar plottwists niet meer. Soms ineens wat flitsen die in m'n hoofd opkomen en dat blijkt dan later inderdaad zo te zijn :D.
Same here. De hoofdlijn heb ik nog wel helder maar alle side stories komen voor mij soms ook nog wel als een verrassing, wat het wel erg leuk maakt. Is inmiddels toch alweer een jaar of 5 geleden dat ik dit alles zat te kijken, dat vergaat natuurlijk :P
pi_129642643
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Jack popte Curtis, geloof ik. Die eerste vier afleveringen met de atoombom waren inderdaad het best.
Klopt, in ep4. Dat blijft ook een mooi iets van 24, het seizoen bijna altijd beginnen met 4 episodes in 2 dagen. Seizoen 6 begon heel erg goed, eindigde vrij goed maar het middenstuk was dramatisch.

Maargoed, de meest dramatische verhaallijn blijft die van Kim in seizoen 2, ik kom er nauwelijks doorheen die verhaallijnen nu ik dit zit te kijken.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:39:59 #97
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_129642896
Chloe _O_ O+
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_129644716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:27 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Klopt, in ep4. Dat blijft ook een mooi iets van 24, het seizoen bijna altijd beginnen met 4 episodes in 2 dagen. Seizoen 6 begon heel erg goed, eindigde vrij goed maar het middenstuk was dramatisch.

Maargoed, de meest dramatische verhaallijn blijft die van Kim in seizoen 2, ik kom er nauwelijks doorheen die verhaallijnen nu ik dit zit te kijken.
Lekker in de schuilkelder met Johnny Drama :D.



Heel slecht ja.
Amen.
pi_129644762
eigenlijk waren alle verhalen met Kim gewoon bagger :P
pi_129644828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef planethugo het volgende:
eigenlijk waren alle verhalen met Kim gewoon bagger :P
Elisha in beeld is nooit bagger :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')