abonnement Unibet Coolblue
pi_126676802
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
beter koop je hem inderdaad niet.
Ik heb ook spijt dat we hier geld aan hebben weggegooid en ik was een groot Simcity fan :'(

Koop iets anders, Kreator!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:35:48 #77
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_126677075
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ook als ik simcity 1,2,3 en 4 heb gespeeld? ;(. Ik verveel me.
minecraft. Beste bang for the buck.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_126677355
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

minecraft. Beste bang for the buck.
toen hij nog 15 euro of minder was zeker ja.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 mei 2013 @ 16:09:32 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126678035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook spijt dat we hier geld aan hebben weggegooid en ik was een groot Simcity fan :'(

Koop iets anders, Kreator!!
Holy crap. Al die negatieve berichten. :'(.

Ik koop em wel niet. Alhoewel ik het principe van deel 1 en 2 wel leuk vond, dat het een keer klaar is.
pi_126678236
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Holy crap. Al die negatieve berichten. :'(.

Ik koop em wel niet. Alhoewel ik het principe van deel 1 en 2 wel leuk vond, dat het een keer klaar is.
Deze Simcity zit volgens mij gewoon nog een soort van Alpha versie zo dom is het nog..
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:30:44 #81
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126678723
Het is gewoon irritant dat je zelfs als nieuwe speler (zoals ik) zo snel tegen de limieten van de kaart aan zit, dan kan je wel steeds nieuwe steden beginnen, maar waarom zou je uren met 1 stad bezig zijn als het uiteindelijk voordat je echt klaar bent de kaart al vol zit?
In plaats van de grootte van de kaarten te verbeteren komen ze vervolgens met lamme $10 DLC....
Zou het spel inderdaad niet kopen, had het spel meer in een opwelling gekocht omdat ik door de trailers enthousiast was en via Origin India hem opeens voor 22 euro kon kopen, maar er zijn betere alternatieven. SC4 is volgensmij ook gewoon beter :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:19:43 #82
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_126715977
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Holy crap. Al die negatieve berichten. :'(.

Ik koop em wel niet. Alhoewel ik het principe van deel 1 en 2 wel leuk vond, dat het een keer klaar is.
Je leest hier zoveel negatieve berichten over de geweldige mooie game SimCity en geloof mij dat deze titel echt de moeite waard is om ¤60,00 uit te geven ( heb ik ook gekocht voor ¤60,00 ) .
Ik heb al meer dan 100 uur erop zitten en Simcity verveelt mij niet , het is de allemooiste City Building game ever .
De meeste berichten wat je hier leest zijn zeer negatief en weerhouden jouw misschien om SimCity te kopen .
Als jij denkt dat je veel geduld heb om een City Building Game te spelen met ongelooflijk veel details dan zou ik mij niet lang bedenken .
Er zullen na mijn bericht weer negatieve uitspraken zijn maar negeer deze gewoon .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_126716056
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Je leest hier zoveel negatieve berichten over de geweldige mooie game SimCity en geloof mij dat deze titel echt de moeite waard is om ¤60,00 uit te geven ( heb ik ook gekocht voor ¤60,00 ) .
Ik heb al meer dan 100 uur erop zitten en Simcity verveelt mij niet , het is de allemooiste City Building game ever .
De meeste berichten wat je hier leest zijn zeer negatief en weerhouden jouw misschien om SimCity te kopen .
Als jij denkt dat je veel geduld heb om een City Building Game te spelen met ongelooflijk veel details dan zou ik mij niet lang bedenken .
Er zullen na mijn bericht weer negatieve uitspraken zijn maar negeer deze gewoon .
Dan ben jij ook 1 uit een miljoen die deze Sim City goed vindt _O- _O-
pi_126716219
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Je leest hier zoveel negatieve berichten over de geweldige mooie game SimCity en geloof mij dat deze titel echt de moeite waard is om ¤60,00 uit te geven ( heb ik ook gekocht voor ¤60,00 ) .
Ik heb al meer dan 100 uur erop zitten en Simcity verveelt mij niet , het is de allemooiste City Building game ever .
De meeste berichten wat je hier leest zijn zeer negatief en weerhouden jouw misschien om SimCity te kopen .
Als jij denkt dat je veel geduld heb om een City Building Game te spelen met ongelooflijk veel details dan zou ik mij niet lang bedenken .
Er zullen na mijn bericht weer negatieve uitspraken zijn maar negeer deze gewoon .
een nuance is wel handig: het is in de basis een prima game, maar er zijn wat bugs die bijzonder vervelend zijn, en heeft niet iedereen er echt last van..
pi_126716250
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:

Holy crap. Al die negatieve berichten. :'(.

Ik koop em wel niet. Alhoewel ik het principe van deel 1 en 2 wel leuk vond, dat het een keer klaar is.
Wat mij betreft mag je het uitproberen op mijn vriend's account :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126716256
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Je leest hier zoveel negatieve berichten over de geweldige mooie game SimCity en geloof mij dat deze titel echt de moeite waard is om ¤60,00 uit te geven ( heb ik ook gekocht voor ¤60,00 ) .
Ik heb al meer dan 100 uur erop zitten en Simcity verveelt mij niet , het is de allemooiste City Building game ever .
De meeste berichten wat je hier leest zijn zeer negatief en weerhouden jouw misschien om SimCity te kopen .
Als jij denkt dat je veel geduld heb om een City Building Game te spelen met ongelooflijk veel details dan zou ik mij niet lang bedenken .
Er zullen na mijn bericht weer negatieve uitspraken zijn maar negeer deze gewoon .
Gast, ik spreek heel wat reviewers van andere sites en iedereen is het erover eens: SimCity is jammerlijk gefaald. Torenhoge verwachtingen, en uiteindelijk de meest treurige release van dit jaar. Waarom toch nog voldoendes gekregen? EA heeft iedereen uitgenodigd om het voor release te spelen op hun kantoren in allerlei landen. Dus de meeste reviews zijn gebaseerd op twee dagen (a 8 uur) spelen. De reden dat bv FOK! niet is gegaan, want dat slaat als een lul op een drumstel.

Goed getrolled, dat wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Official ESF Kreviewer zondag 19 mei 2013 @ 12:11:37 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126717197
Ik kreeg zijn reactie ook nog als PM. 8-).
pi_126717250
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zijn reactie ook nog als PM. 8-).
The true nature of a fanboy.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 12:39:25 #89
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126718034
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zijn reactie ook nog als PM. 8-).
Je kan die 60 euro dan beter in de blender gooien. Heb je veel meer plezier van. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126719453
Overdrijven is ook een vak.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:32:01 #91
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126719662
Wel een goede troll.
Ik heb hem gekocht voor 22 euro met de Origin India-truc, op zich valt de miskoop me daardoor nog mee, als ik hem voor 50 á 60 euro had gekocht zou ik me wel echt genaaid voelen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:43:32 #92
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126720021
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zijn reactie ook nog als PM. 8-).
Luister niet naar de haters™. Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever is een geweldig spel™. Alle negatievelingen weten gewoon niet hoe ze moeten spelen™. Probeer Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever gewoon maar. Het is maar 60 euro™. Alleen mensen die echt weten wat plezier™ is weten hoe goed Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126722467
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel een goede troll.
Ik heb hem gekocht voor 22 euro met de Origin India-truc, op zich valt de miskoop me daardoor nog mee, als ik hem voor 50 á 60 euro had gekocht zou ik me wel echt genaaid voelen.
Ik roep het ook al sinds ik het gekocht heb: als ik er niet gratis ME3 als goedmakertje bij had gekregen zou ik me ook ontzettend genaaid voelen. Zo was het echter wel een goede deal: voor 50 eu een topspel (ME3) en een aardige casual game waar ik me toch nog een paar uur mee heb kunnen vermaken...

Denk niet dat het ooit nog goed gaat komen met Simcity overigens, daar zou het spel gewoonweg compleet voor herschreven moeten worden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 19 mei 2013 @ 14:59:48 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126722848
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Luister niet naar de haters™. Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever is een geweldig spel™. Alle negatievelingen weten gewoon niet hoe ze moeten spelen™. Probeer Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever gewoon maar. Het is maar 60 euro™. Alleen mensen die echt weten wat plezier™ is weten hoe goed Simcity™ van Maxis™ met Electronic Arts™ als uitgever is.
Nu met gratis Electronic Arts™ Origin™ voor de beste Always Online™-ervaring!

Was trouwens vergeten van die gratis game ja, was wel mooi gebaar, maar om dan die Amusement Park DLC meteen weer $10 te maken toont wel aan dat ze er niks van hebben geleerd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_126722899
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:30 schreef mschol het volgende:

[..]

een nuance is wel handig: het is in de basis een prima game, maar er zijn wat bugs die bijzonder vervelend zijn, en heeft niet iedereen er echt last van..
Nee, het zijn zeker niet alleen bugs, was het maar waar. Er zitten gewoon fundamentele designfouten in, Simcity geeft mij geen enkel moment het gevoel dat ik een epische metropool door de jaren/decennia/eeuwen heen aan het bouwen ben en dat mijn (lange termijn-)beleid vruchten afwerpt en dat ík idd verantwoordelijk ben voor de stad en de staat waarin deze verkeert.

Aller, allergrootste ergernis blijven de achterlijk kleine maps. Je stad staat vol voor je goed en wel begonnen bent....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126722943
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk niet dat het ooit nog goed gaat komen met Simcity overigens, daar zou het spel gewoonweg compleet voor herschreven moeten worden
Ik hoop nog steeds dat het goed komt :+ Het is namelijk wel een mooi spel en het principe er achter is nog steeds leuk. Alleen in de praktijk is het nogal verknalt met vage shit en je moet het eigenlijk allemaal precies zo bouwen als het spel wil, omdat het anders niet werkt. Doe daar de rare pathfinding dingen bij, de dingen die niet werken zoals ze hoorden te werken, de dingen die helemaal niet werken en het feit dat iedereen die ik ken gestopt is met spelen omdat het zo'n baggerspel is en het is domweg niet speelbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126722962
En ja, het is veel te klein natuurlijk. Nog steeds. Dat vond ik vanaf dag 1 (niet dat ik toen kon inloggen, soit) al erg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126723169
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat het goed komt :+ Het is namelijk wel een mooi spel en het principe er achter is nog steeds leuk. Alleen in de praktijk is het nogal verknalt met vage shit en je moet het eigenlijk allemaal precies zo bouwen als het spel wil, omdat het anders niet werkt. Doe daar de rare pathfinding dingen bij, de dingen die niet werken zoals ze hoorden te werken, de dingen die helemaal niet werken en het feit dat iedereen die ik ken gestopt is met spelen omdat het zo'n baggerspel is en het is domweg niet speelbaar.
Dat zeg ik: het hele spel moet op de schop en dat gaat gewoonweg niet gebeuren, kan je beter een nieuw spel maken. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126723255
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Isabeau het volgende:
En ja, het is veel te klein natuurlijk. Nog steeds. Dat vond ik vanaf dag 1 (niet dat ik toen kon inloggen, soit) al erg.
Het is ook niet een béétje te klein, het is gewoon achterlijk klein. Ik heb meer het idee dat ik één wijk aan het bouwen ben ipv een stad.

Het liefst zou ik het 10+ keer groter zien. Megapolissen met tientallen miljoenen mensen bouwen! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126723335
quote:
13s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, het zijn zeker niet alleen bugs, was het maar waar. Er zitten gewoon fundamentele designfouten in, Simcity geeft mij geen enkel moment het gevoel dat ik een epische metropool door de jaren/decennia/eeuwen heen aan het bouwen ben en dat mijn (lange termijn-)beleid vruchten afwerpt en dat ík idd verantwoordelijk ben voor de stad en de staat waarin deze verkeert.
de hele schaal is dan ook van maanden/jaren naar uren/dagen gegaan, dat is een designfout, dat is een keuze geweest voor de nieuwe (reboot van) simcity.. waarvan bekend was dat hij flink anders zou zijn als de voorgangers
quote:
Aller, allergrootste ergernis blijven de achterlijk kleine maps. Je stad staat vol voor je goed en wel begonnen bent....
dat valt allesinds mee als je niet klakkeloos alles volpleurt met zoning maar er daadwerkelijk strategisch over nadenkt..
dat ze klein zijn t.o.v. SC4 is wel jammer, maar ook begrijpelijk met de gebruikte tijdschaal..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')