abonnement Unibet Coolblue
pi_126316057
Vraag TS deel 1:
BNW / bom Boston door Illuminati?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef zijwielen het volgende:
heeft de illuminati wat met de bom te maken?
Laaste update Boston:
quote:
'Verhoor Boston-verdachte op losse schroeven'

De Amerikaanse autoriteiten zullen mogelijk de nog levende verdachte van de bomaanslag bij de marathon in Boston niet kunnen verhoren. Dat zei burgemeester Tom Menino van Boston zondag tegen de nieuwszender ABC.

Volgens Menino is zijn gezondheidstoestand zeer ernstig. En wij weten niet of wij de gelegenheid krijgen hem te verhoren, aldus de burgemeester.
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!

Het 'bewijs' dat tot nu toe geleverd werd:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
illuminati card spel voorspelde al een aanslag
FBI financiert de aanslagen volgens deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2095&l=NL
deze bron bevestigt mijn argument: dat er acteurs bij betrokken zijn. dat er zogenaamde beveiligers bij betrokken zijn. je ziet op geen een foto de echte dader dat vind ik ook opvallend. ook niet voor 100% betrouwbaar want het komt van infowars af.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
family guy voorspelde de aanslag al in hun aflevering. hoezo weten er al mensen voor de aanslag van af. dat geeft aan dat het gepland is. door de illuminati.
er is ook na de aanslag weer een wet aangenomen . die inhoud dat alle sociale media alle infomatie van personen mag afstaan aan amerika.
http://www.niburu.co/inde(...)2:internet&Itemid=35
★★★
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:26:22 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126316155
Voor de geinteresseerden heleboel foto en videomateriaal over Boston http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=180
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:49:41 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126317358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef Summers het volgende:
Voor de geinteresseerden heleboel foto en videomateriaal over Boston http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=180


:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126317416
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/yV9gCWNj7_O_tcCabdONJg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)057-1.jpg]afbeelding[/url] ]
:)
Its so wonderful isn't it!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:52:02 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126317481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Its so wonderful isn't it!
??
nee respect.. ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126317574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

??
nee respect.. ^O^
Ja waarschijnlijk is ie in t olympics volgende keer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:56:58 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126317749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja waarschijnlijk is ie in t olympics volgende keer.
't is Amerika he, media overspoelt zoiets en gewonden worden als helden ontvangen.
Zou zomaar kunnen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 04:06:22 #8
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126337635
Maar inderdaad, de usual suspects die direct al na 1 minuut blerren: "False flag! False flag!". Niet eerst rustig informatie afwachten en na een paar dagen de beschikbare informatie objectief bekijken. Nee, na 1 minuut gillen dat het een false flag is terwijl er nog 0,0 informatie is.

Uitgangspunt ofwel tunnelvisie is dan al vanaf minuut 1 dat het om een false flag gaat. Alle informatie vanaf minuut 1 die het tegendeel laat zien is verzonnen, nep, of wat dan ook. En alles wat niet direct duidelijk is moet dan gelijk bewijs zijn voor false flag. Al het andere keihard negeren en alle ratio los laten.

Als je kijkt naar de hoeveelheid onzin (sommigen noemen het bewijs) waar men de eerste dagen mee kwam aanzetten, vrijwel alles was al snel vrij eenvoudig onderuit te halen. Maar complotgelovers blijven door gaan. Als van de 100 'bewijzen' van complot gelovers er uiteindelijk 99 overduidelijk feitelijk onjuist zijn en 1 niet te debunken is maar ook geen concreet bewijs is voor een false flag dan is dat ene puntje toch het bewijs dat het een false flag is.

Andersom, als er 100 bewijzen zijn dat het niet om een false flag gaat waarvan er uiteindelijk 99 overduidelijk ook feitelijk juist zijn en er over slechts 1 puntje twijfel/onduidelijkheid kan onstaan dan is de logica van complotgelovers dat het wel een false flag moet zijn.

Tegen dat soort uitermate kromme logica valt niet tegen op te werken.

Netzoals met foto's. Als een foto een bewijs is dat het GEEN false flag is dan is de foto bewerkt in photoshop. Is er een foto uit dezelfde reeks die vaag en onduidelijk is dan is die foto opeens wel betrouwbaar, niet bewerkt in photoshop en bewijs dat het om een false flag gaat.

Soms denk ik echt dat er bij sommige mensen bepaalde lijntjes tussen verschillende delen van de hersenen missen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 04:48:55 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126337710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 04:06 schreef Dlocks het volgende:
Maar inderdaad, de usual suspects die direct al na 1 minuut blerren: "False flag! False flag!". Niet eerst rustig informatie afwachten en na een paar dagen de beschikbare informatie objectief bekijken. Nee, na 1 minuut gillen dat het een false flag is terwijl er nog 0,0 informatie is.

Uitgangspunt ofwel tunnelvisie is dan al vanaf minuut 1 dat het om een false flag gaat. Alle informatie vanaf minuut 1 die het tegendeel laat zien is verzonnen, nep, of wat dan ook. En alles wat niet direct duidelijk is moet dan gelijk bewijs zijn voor false flag. Al het andere keihard negeren en alle ratio los laten.

Als je kijkt naar de hoeveelheid onzin (sommigen noemen het bewijs) waar men de eerste dagen mee kwam aanzetten, vrijwel alles was al snel vrij eenvoudig onderuit te halen. Maar complotgelovers blijven door gaan. Als van de 100 'bewijzen' van complot gelovers er uiteindelijk 99 overduidelijk feitelijk onjuist zijn en 1 niet te debunken is maar ook geen concreet bewijs is voor een false flag dan is dat ene puntje toch het bewijs dat het een false flag is.

Andersom, als er 100 bewijzen zijn dat het niet om een false flag gaat waarvan er uiteindelijk 99 overduidelijk ook feitelijk juist zijn en er over slechts 1 puntje twijfel/onduidelijkheid kan onstaan dan is de logica van complotgelovers dat het wel een false flag moet zijn.

Tegen dat soort uitermate kromme logica valt niet tegen op te werken.

Netzoals met foto's. Als een foto een bewijs is dat het GEEN false flag is dan is de foto bewerkt in photoshop. Is er een foto uit dezelfde reeks die vaag en onduidelijk is dan is die foto opeens wel betrouwbaar, niet bewerkt in photoshop en bewijs dat het om een false flag gaat.

Soms denk ik echt dat er bij sommige mensen bepaalde lijntjes tussen verschillende delen van de hersenen missen.
zwak hoor om niks anders meer te weten dan persoonlijke aanvallen en groepsdruk . Je begrijpt hopelijk dat dat soort argumenten alleen maar werkt bij mensen die niet zelfstandig nadenken en geloven dat ze bevestiging nodig hebben van de meerderheid om hun eigen ogen te gebruiken en hun eigen hersenen . :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 04:54:59 #10
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126337718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 04:48 schreef Summers het volgende:

[..]

zwak hoor om niks anders meer te weten dan persoonlijke aanvallen en groepsdruk . Je begrijpt hopelijk dat dat soort argumenten alleen maar werkt bij mensen die niet zelfstandig nadenken en geloven dat ze bevestiging nodig hebben van de meerderheid om hun eigen ogen te gebruiken en hun eigen hersenen . :O
Dat jij mijn constatering ziet als een persoonlijke aanval zegt meer over jou en hoe jij denkt dan over mij...
  zaterdag 11 mei 2013 @ 05:20:40 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126337739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 04:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dat jij mijn constatering ziet als een persoonlijke aanval zegt meer over jou en hoe jij denkt dan over mij...
Iedereen is gelijk en iedereen moet de wereld via zichzelf waarnemen en niet iedereen hoeft hetzelfde te zien of hetzelfde te vinden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 13:13:40 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_126343877
Laatste nieuws over de brothers in crime:

http://www.nu.nl/buitenla(...)-eerder-moorden.html

ophopend bewijsmateriaal, dus de false flaggers kunnen de vlaggen binnenhalen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:36:33 #13
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126344827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste nieuws over de brothers in crime:

http://www.nu.nl/buitenla(...)-eerder-moorden.html

ophopend bewijsmateriaal, dus de false flaggers kunnen de vlaggen binnenhalen
Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126345015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste nieuws over de brothers in crime:

http://www.nu.nl/buitenla(...)-eerder-moorden.html

ophopend bewijsmateriaal, dus de false flaggers kunnen de vlaggen binnenhalen
Wrs na een discussie over 9/11?
I´m back.
pi_126345040
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
CSI New York, misschien?
Harvesting the old DNA?
I´m back.
pi_126345044
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
quote:
Naast forensisch bewijsmateriaal, is er ook bewijs dat mobiele telefoons van de Tsarnajev-broers op de avond van de moord waarschijnlijk in de buurt van het huis waren. De onderzoekers willen eerst een DNA-test voltooien, voordat de jongere broer Dzjochar Tsarnajev (19) wordt gedagvaard.
★★★
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:31:54 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126347050
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
Smuiig verhaaltje , past bij de lange rij leugens , oh hij heeft zichzelf neergeschoten in zijn keel . Oeps is niet waar . Oh hij gooide met zelfgemaakte granaten , oeps niet waar . Ze hebben een 7/11 beroofd , oeps niet waar . Hij had een geweer in de boot , oeps niet waar . En niet te vergeten alle andere verdachten waar we niet naar mogen kijken , bomb sniffing dogs of bomb drill word niet op geantwoord en gewoon ontkend , foto's die niet logisch zijn en waar ledematen veerdwijnen en weer verschijnen , het zaakje stinkt nog steeds .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:32:37 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126347075
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste nieuws over de brothers in crime:

http://www.nu.nl/buitenla(...)-eerder-moorden.html

ophopend bewijsmateriaal, dus de false flaggers kunnen de vlaggen binnenhalen
Ze staan nog steeds als verdacht he;)

Tot dus ver hoopt het bewijs zich op.
wat ik me nog steeds afvraag, ook na behoorlijk door de website van summers door gebladerd.

wie heeft het Boston verhaal vanaf begin gevolgd ik, had namelijk eerste link gelegd met Boston en BNW na het twitter bericht van Alex Jones ongeveer een kleine uur a 2 uur na de aanslag ( toen nog vermoedelijke gasexplosie)

als zoiets gebeurt verdiep ik me er goed in, heb ongeveer 10 uur na politie scanner lopen luisteren tijdens klopjacht, heeft iemand dat nog meer gedaan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:32:58 #19
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126347087
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
Op ABCnews (waar nu.nl de info vandaan heeft) staat wat meer info:

quote:
[..]

From there the case went cold, until photos of the Boston Marathon suspects were released and family and friends of the Waltham victims recognized them and remembered Tamerlan's strange behavior after the murders. He did not attend his friend's funeral and vanished from the martial arts gyms where the men had sparred together.

[..]

http://abcnews.go.com/Blo(...)9151271#.UY4g0Cv8_Fw
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:33:50 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126347125
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Smuiig verhaaltje , past bij de lange rij leugens , oh hij heeft zichzelf neergeschoten in zijn keel . Oeps is niet waar . Oh hij gooide met zelfgemaakte granaten , oeps niet waar . Ze hebben een 7/11 beroofd , oeps niet waar . Hij had een geweer in de boot , oeps niet waar . En niet te vergeten alle andere verdachten waar we niet naar mogen kijken , bomb sniffing dogs of bomb drill word niet op geantwoord en gewoon ontkend , foto's die niet logisch zijn en waar ledematen veerdwijnen en weer verschijnen , het zaakje stinkt nog steeds .
ah jij hebt alles dus gevolgd die 5 dagen?
merk ik hier uit.. of pluk je dit van een website af?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:35:58 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126347201
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
De Tsarnajev-broers die worden verdacht van de bomaanslag bij de marathon van Boston, zijn MOGELIJK!!! betrokken geweest bij een drievoudige moord in 2011.


Is nog niet bewezen, dus zolang niet alles bewezen is, worden ze er momenteel alleen nog maar van betrokkenheid verdacht. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 14:38:07 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_126347276
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ze staan nog steeds als verdacht he;)

Tot dus ver hoopt het bewijs zich op.
wat ik me nog steeds afvraag, ook na behoorlijk door de website van summers door gebladerd.

wie heeft het Boston verhaal vanaf begin gevolgd ik, had namelijk eerste link gelegd met Boston en BNW na het twitter bericht van Alex Jones ongeveer een kleine uur a 2 uur na de aanslag ( toen nog vermoedelijke gasexplosie)

als zoiets gebeurt verdiep ik me er goed in, heb ongeveer 10 uur na politie scanner lopen luisteren tijdens klopjacht, heeft iemand dat nog meer gedaan?
Klopt. Verdachten.

Vanaf het eerste moment dat de nieuwsberichten en beelden live! over de bomaanslag in Boston binnenkwamen werd hier op BNW al false flag geroepen,
Ik vraag me echt af waarom mensen dat doen? Wat is de reden van die pavlovreactie?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:45:11 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126347573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Verdachten.

Vanaf het eerste moment dat de nieuwsberichten en beelden live! over de bomaanslag in Boston binnenkwamen werd hier op BNW al false flag geroepen,
Ik vraag me echt af waarom mensen dat doen? Wat is de reden van die pavlovreactie?
geen idee, wat ik raarder vind is dat bepaalde andere dingen eerder die aandacht verdienen als dit.
er zijn andere dingen gebeurt de laatste tijd wat ik veel vreemder vind als dit.
zoals de gebeurtenissen rond de cop killer Christopher Dorner.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nlijk-zelfmoord.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:47:17 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126347647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah jij hebt alles dus gevolgd die 5 dagen?
merk ik hier uit.. of pluk je dit van een website af?
nee dit zijn berichten die wereldwijd door de MSM 100 keer zijn herhaald maar niet waar bleken . Ondertussen roepen mensen wel dagenlang " zie je wat een monsters ze hebben dit en dat gedaan " word het weer tegengesproken in de MSM maar niet herhaald , komt de volgende leugen , krijg je vervolgens weer dagenlang " Zie je wel wat een monsters " . Ik heb niet alles gevolgd maar ik kom elke dag weer iets nieuws tegen , gisteren een filmpje van fox 25 die het over bomb sniffing dogs had .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:56:53 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126347969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef Summers het volgende:

[..]

nee dit zijn berichten die wereldwijd door de MSM 100 keer zijn herhaald maar niet waar bleken . Ondertussen roepen mensen wel dagenlang " zie je wat een monsters ze hebben dit en dat gedaan " word het weer tegengesproken in de MSM maar niet herhaald , komt de volgende leugen , krijg je vervolgens weer dagenlang " Zie je wel wat een monsters " . Ik heb niet alles gevolgd maar ik kom elke dag weer iets nieuws tegen , gisteren een filmpje van fox 25 die het over bomb sniffing dogs had .
gelijk dingen weer afschilderen als leugens.
je hebt niet alles gevolgd van dag 1 maar je bent wel 100% zeker van je zaak.
In jou ogen klopt iets niet je weet niet eens wat niet klopt maar, er is iets wat niet klopt.
ook al geven we je een antwoord op elke vraag, door vaak logisch na te denken.

9/11 bijvoorbeeld was ik met een vriend mijn pc aan het repareren in mijn woonkamer.
we hadden op de achtergrond sky news staan breaking news over een van de wtc torens die in de brand stond en vanaf toen onafgebroken zitten kijken naar het nieuws en ook gelijk toen we mijn pc weer in elkaar hadden nieuws via internet gevolgd. wat ons toen gelijk opviel, en ook gelijk vreemd vonden was het instorten zelf van wtc 7 en de inslag in de grond Shanksville in Pennsylvania, en gingen gelijk al vragen stellen daarover. en we bemerkten dat we niet de enige waren die dat dachten. zelfs de nieuws lezers stelden die vragen.
die vragen zijn voor het grotendeels nog steeds niet duidelijk.
al zijn er in de loop der jaren ook via BNW een groot aantal van deze vragen beantwoord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:14:50 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126348608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

gelijk dingen weer afschilderen als leugens.
je hebt niet alles gevolgd van dag 1 maar je bent wel 100% zeker van je zaak.
In jou ogen klopt iets niet je weet niet eens wat niet klopt maar, er is iets wat niet klopt.
ook al geven we je een antwoord op elke vraag, door vaak logisch na te denken.
Ik noem een paar leugens en dan zeg jij dat ik niet weet wat er niet klopt , ik weet wel wat er niet klopt , er zijn ook heel veel foto's die niet kloppen . Ook daar kan ik je precies aangeven wat er volgens mij niet klopt . Misschien dat jij jezelf als waarheidsgever ziet met je opmerking " ook al geven we je antwoord op vragen " ik geef antwoord terug , je hoeft het niet aan te nemen net zomin als dat ik jouw antwoorden aan moet nemen .
quote:
9/11 bijvoorbeeld was ik met een vriend mijn pc aan het repareren in mijn woonkamer.
we hadden op de achtergrond sky news staan breaking news over een van de wtc torens die in de brand stond en vanaf toen onafgebroken zitten kijken naar het nieuws en ook gelijk toen we mijn pc weer in elkaar hadden nieuws via internet gevolgd. wat ons toen gelijk opviel, en ook gelijk vreemd vonden was het instorten zelf van wtc 7 en de inslag in de grond Shanksville in Pennsylvania, en gingen gelijk al vragen stellen daarover. en we bemerkten dat we niet de enige waren die dat dachten. zelfs de nieuws lezers stelden die vragen.
die vragen zijn voor het grotendeels nog steeds niet duidelijk.
al zijn er in de loop der jaren ook via BNW een groot aantal van deze vragen beantwoord.
En omdat mensen al weten waar ze aan toe zijn bij de MSM en overheden , zien ze wellicht eerder dat er iets niet klopt dan mensen die nog alle vertrouwen hebben in de MSM . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar wederom hoef ik het niet met jou eens te zijn . Misschien dat jij er geen rekening mee houd dat je misschien wel je kop in het zand steekt maar je begrijpt toch hopelijk wel dat ik dat openlaat en blijf bij wat ik zelf waarneem .

Ook alle false flag roepers merkten dat ze niet de enige waren dus ik weet wat je bedoeld :)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:40:39 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126356352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik noem een paar leugens en dan zeg jij dat ik niet weet wat er niet klopt , ik weet wel wat er niet klopt , er zijn ook heel veel foto's die niet kloppen . Ook daar kan ik je precies aangeven wat er volgens mij niet klopt . Misschien dat jij jezelf als waarheidsgever ziet met je opmerking " ook al geven we je antwoord op vragen " ik geef antwoord terug , je hoeft het niet aan te nemen net zomin als dat ik jouw antwoorden aan moet nemen .

[..]

En omdat mensen al weten waar ze aan toe zijn bij de MSM en overheden , zien ze wellicht eerder dat er iets niet klopt dan mensen die nog alle vertrouwen hebben in de MSM . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar wederom hoef ik het niet met jou eens te zijn . Misschien dat jij er geen rekening mee houd dat je misschien wel je kop in het zand steekt maar je begrijpt toch hopelijk wel dat ik dat openlaat en blijf bij wat ik zelf waarneem .

Ook alle false flag roepers merkten dat ze niet de enige waren dus ik weet wat je bedoeld :)
Ik en meerdere hier zien ook dat de MSM fouten maakt, of niet alles te vertellen over een onderwerp, wel apart, dat alle MSM dan niet te vertrouwen is, ze zitten althans dichter bij de waarheid dan wat ik hier voorbij hoor komen.

En het enige waarom jij het niet geloofd zijn puur onderbuik gevoelens en niet zozeer omdat alles wat jij leest waarheid is, althans de links die jullie elke keer aanslepen. sommige ideeën ( want dat zijn het) zijn zeer interessant maar het is en blijft een theorie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:59:11 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126357054
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik en meerdere hier zien ook dat de MSM fouten maakt, of niet alles te vertellen over een onderwerp, wel apart, dat alle MSM dan niet te vertrouwen is, ze zitten althans dichter bij de waarheid dan wat ik hier voorbij hoor komen.
Uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk of ik op de hoogte ben van het nieuws en niet de MSM , met internet maakt het niet meer uit in welke mate de MSM te vertrouwen is .
quote:
En het enige waarom jij het niet geloofd zijn puur onderbuik gevoelens en niet zozeer omdat alles wat jij leest waarheid is, althans de links die jullie elke keer aanslepen. sommige ideeën ( want dat zijn het) zijn zeer interessant maar het is en blijft een theorie.
Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 19:01:57 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_126357150
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk of ik op de hoogte ben van het nieuws en niet de MSM , met internet maakt het niet meer uit in welke mate de MSM te vertrouwen is .

[..]

Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .
Op basis van wat geloof jij dan waarin je gelooft? En waarom ben je er zo heilig van overtuigd dat de bronnen die jij raadpleegt wél deugen?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:06:12 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126357324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op basis van wat geloof jij dan waarin je gelooft? En waarom ben je er zo heilig van overtuigd dat de bronnen die jij raadpleegt wél deugen?
Het gaat mij om zelf alles beoordelen , het gaat niet om welke bron je gelooft of beter is , met internet heb je alle bronnen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 19:07:43 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_126357383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat mij om zelf alles beoordelen , het gaat niet om welke bron je gelooft of beter is .
Dus bij elk nieuwsbericht zet jij in eerste instantie vraagtekens en ga je zelf op onderzoek uit?
Of begrijp ik je verkeerd?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:11:05 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126357505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus bij elk nieuwsbericht zet jij in eerste instantie vraagtekens en ga je zelf op onderzoek uit?
Of begrijp ik je verkeerd?
Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126357548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .
Ik ben niet zo slim, kun je hier twee zinnen van maken. :).
I´m back.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:38:07 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126358740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .
Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.
Trek die stekker uit de tv ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126358824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.
Trek die stekker uit de tv ;)
Jij schijnt te weten wat ze precies bedoelt?
Wat bedoelt ze dan?
I´m back.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:42:01 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126358941
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.
Trek die stekker uit de tv ;)
Sinds wanneer word men ziek van vragen stellen ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:42:28 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126358965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij schijnt te weten wat ze precies bedoelt?
Wat bedoelt ze dan?
wantrouwt alle nieuws berichten en ipv nieuws vertrouwt ze alleen maar vage sites met meningen en theorie over gebeurtenissen.
wat dat zijn die sites waar zij en Tribalwars en Lambiekje hun nieuws berichten vandaan halen.

maar dat is geen nieuws.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:43:19 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126359000
En wantrouw vooral breed uitgemeten nieuws.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:44:38 #39
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126359064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .
Het is dat ik de context van jouw antwoord ken anders zou ik zweren dat je de nieuwe media aan het beschrijven bent.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:45:35 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126359112
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Sinds wanneer word men ziek van vragen stellen ?
vragen stellen en mening geven idd.
maar jij hebt het net over overspoeld worden door nieuws berichten..

Ik citeer 'Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken'

dus als je er zo moedeloos van word dan gewoon niet kijken of de kabel uit je tv halen. heb ik ook gedaan.
niet omdat ik het nieuws niet wou volgen maar meer vanwege de kwaliteit van de nederlandse tv die achteruit gaat
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126359228
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

wantrouwt alle nieuws berichten en ipv nieuws vertrouwt ze alleen maar vage sites met meningen en theorie over gebeurtenissen.
wat dat zijn die sites waar zij en Tribalwars en Lambiekje hun nieuws berichten vandaan halen.

maar dat is geen nieuws.
Okee.
Ik snap het niet echt, denk ik, maar wrs kan ik het ook niet begrijpen, vanwege te weinig IQ.
I´m back.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:49:15 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126359303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het is dat ik de context van jouw antwoord ken anders zou ik zweren dat je de nieuwe media aan het beschrijven bent.
Als jij dat vind prima toch .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:56:14 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126359610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Als jij dat vind prima toch .
Ik heb het gevoel dat je, beetje opgekropte gevoelens hier neer plant.

btw ik weet niet of je nog naar normale tv kijkt, maar het is echt een verademing om de stekker er uit te halen.
Althans ben super blij dat ik het gedaan heb, ik haal alles tegenwoordig van het web af.
goddank voor Youtube Fok! en FB :P

ik weet niet of dit al bij de meesten bekend was.
Een motief van de vermoede bommenlegger van Boston zou woede zijn over de oorlogen van de Verenigde Staten in Afghanistan en Irak. De zwaargewonde verdachte, Dzjochar Tsarnaev, verklaarde dat tijdens zijn verhoor
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:57:47 #44
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126365275
Is de aanslag in Turkije ook een false flag?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:03:42 #45
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126365612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.
Trek die stekker uit de tv ;)
Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:05:04 #46
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126365707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee.
Ik snap het niet echt, denk ik, maar wrs kan ik het ook niet begrijpen, vanwege te weinig IQ.
Hé, ben jij ook dom?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:16:09 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126366331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
Is de aanslag in Turkije ook een false flag?
nee is niet in de VS..
schijnbaar zijn false flags alleen maar in Amerika :6

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.
Heb je het nu over mijn tekst?
of die van Summers?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:17:50 #48
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126366443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee is niet in de VS..
schijnbaar zijn false flags alleen maar in Amerika :6

[..]

Heb je het nu over mijn tekst?
of die van Summers?
Dat tweede.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:25:50 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126366944
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat tweede.
:P gelukkig.
Mijn schrijfwerk is ook niet super.
Maar merk gewoon dat ze gefrustreerd is waardoor ze alles snel post.
Doe ik ook wel eens las je het later door leest. heb je zoiets van, hmm dat is wel erg krom.
Voor mijn werk moet ik veel dingen vertalen etc dus dit puzzel stukje is voor mij een peulenschil, + beetje mensen kennis. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:08:57 #50
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_126368855
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
Is de aanslag in Turkije ook een false flag?


[ Bericht 7% gewijzigd door francorex op 11-05-2013 23:18:54 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:36:10 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126370160
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je, beetje opgekropte gevoelens hier neer plant.
alles beter dan wellus nietus , het boeit me echt niet als mensen anders denken , dat is zo oud als de weg naar rome en zouden mensen gewend moeten zijn .
quote:
btw ik weet niet of je nog naar normale tv kijkt, maar het is echt een verademing om de stekker er uit te halen.
Althans ben super blij dat ik het gedaan heb, ik haal alles tegenwoordig van het web af.
goddank voor Youtube Fok! en FB :P
dat is ook weleens lekker en lang leve internet
quote:
ik weet niet of dit al bij de meesten bekend was.
Een motief van de vermoede bommenlegger van Boston zou woede zijn over de oorlogen van de Verenigde Staten in Afghanistan en Irak. De zwaargewonde verdachte, Dzjochar Tsarnaev, verklaarde dat tijdens zijn verhoor
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:37:21 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126370214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.
misschien dan toch tijd om wat ruimdenkender te worden en wat meer open te staan voor andere ideeen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 12 mei 2013 @ 00:15:25 #53
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126371921
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Summers het volgende:

[..]

misschien dan toch tijd om wat ruimdenkender te worden en wat meer open te staan voor andere ideeen .
Moet ik ruimdenkender zijn om jouw posts te kunnen ontcijferen?
  zondag 12 mei 2013 @ 00:17:26 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126372002
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Moet ik ruimdenkender zijn om jouw posts te kunnen ontcijferen?
het is nou ook weer geen japans en het waren maar 2 zinnen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 12 mei 2013 @ 00:36:04 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126372707
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:17 schreef Summers het volgende:

[..]

het is nou ook weer geen japans en het waren maar 2 zinnen .
dat niet maar merk op dat er hier 2 gebruikers best wel problemen hadden om te begrijpen wat je er mee bedoelde. ;)

En welles nietus verhaaltje tja, dat is eigenlijk waar dit topic nu om draait.
meer is het eigenlijk niet.
Het draait al in feite niet meer om Boston maar meer om hoe betrouwbaar het internet medium is tegenover wat er op andere media word verteld.
jij ziet MSM als propaganda en niet meer betrouwbaar en je bent niet de enige hier.
nadeel er van is dat jij en die anderen er ook niet of nauwelijks open staan voor wat hier voor tegen bewijzen worden geleverd, of de kritiek wat er geleverd word op een aantal beweringen wat in feite, te krankzinnig is voor woorden.

Zie het niet als een aanval maar meer als een simpele kijk van mij over dit topic, en hoe het nu loopt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 12 mei 2013 @ 01:12:50 #56
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126373608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee is niet in de VS..
schijnbaar zijn false flags alleen maar in Amerika :6

[..]

De schietpartij in Alphen door Tristan van der V. is ook een false flag. En niet te vergeten de aanslag door Breivik in Noorwegen. Althans, volgens bepaalde BNW'ers.
  zondag 12 mei 2013 @ 01:32:04 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126374042
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat niet maar merk op dat er hier 2 gebruikers best wel problemen hadden om te begrijpen wat je er mee bedoelde. ;)

En welles nietus verhaaltje tja, dat is eigenlijk waar dit topic nu om draait.
meer is het eigenlijk niet.
Het draait al in feite niet meer om Boston maar meer om hoe betrouwbaar het internet medium is tegenover wat er op andere media word verteld.
jij ziet MSM als propaganda en niet meer betrouwbaar en je bent niet de enige hier.
nadeel er van is dat jij en die anderen er ook niet of nauwelijks open staan voor wat hier voor tegen bewijzen worden geleverd, of de kritiek wat er geleverd word op een aantal beweringen wat in feite, te krankzinnig is voor woorden.

Zie het niet als een aanval maar meer als een simpele kijk van mij over dit topic, en hoe het nu loopt.
" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 12 mei 2013 @ 01:56:58 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126374477
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Summers het volgende:

[..]

" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .
Ok laat ik het anders noemen ,sommige dingen zijn gewoon, not even plausible.
natuurlijk heb je er geen boodschap aan dat weet ik onderhand wel.

en truth is heel ander forum als BNW forum.
in Truth komen ervaringen van mensen aan het licht, of rare gebeurtenissen.
en ja ze zijn raar en apart, heb zelf ook wel enige onverklaarbare dingen ervaren.

maar waar het hier om gaat is een theorie beleving.
Zou het zo gebeurt kunnen zijn, sommige zijn denkbaar andere niet eens haalbaar.
Zelfs niet voor een groot land als de verenigde staten.

Btw stekker al uit de tv gehaald of kijk je nog wel tv?
zo ja mag ik vragen wat je dan nog kijkt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 mei 2013 @ 10:19:59 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126420874
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ok laat ik het anders noemen ,sommige dingen zijn gewoon, not even plausible.
natuurlijk heb je er geen boodschap aan dat weet ik onderhand wel.

en truth is heel ander forum als BNW forum.
in Truth komen ervaringen van mensen aan het licht, of rare gebeurtenissen.
en ja ze zijn raar en apart, heb zelf ook wel enige onverklaarbare dingen ervaren.

maar waar het hier om gaat is een theorie beleving.
Zou het zo gebeurt kunnen zijn, sommige zijn denkbaar andere niet eens haalbaar.
Zelfs niet voor een groot land als de verenigde staten.
Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .
quote:
Btw stekker al uit de tv gehaald of kijk je nog wel tv?
zo ja mag ik vragen wat je dan nog kijkt?
Discovery heeft wel leuke programma's en TLC
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 13 mei 2013 @ 10:29:25 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126421081
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .

[..]

Discovery heeft wel leuke programma's en TLC
Jawel er is een heel groot verschil tussen die 2.
maar daar zal ik je maar niet mee vermoeien :P

En discovery idd is de enige zender die ik ook keek.
Ziggo gebeld gevraagd of ze de rest konden blokkeren en alleen die door konden sturen.
Konden ze niet dus hele zaakje maar opgezegd :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 mei 2013 @ 11:19:58 #61
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126422587
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .

[..]

Discovery heeft wel leuke programma's en TLC
De bommen van Boston ondersteunen de 'war on terror' juist en de 'war on terror' is altijd een topic tijdens de presidentsverkiezingen, misschien dat het niet altijd direct word genoemd maar toch.
Het is niet groter dan omdat het een onderdeel is van.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:51:54 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126423638
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

De bommen van Boston ondersteunen de 'war on terror' juist en de 'war on terror' is altijd een topic tijdens de presidentsverkiezingen, misschien dat het niet altijd direct word genoemd maar toch.
Het is niet groter dan omdat het een onderdeel is van.
Dat is zo en vandaar dat Boston niet onmogelijk klinkt om te organiseren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 12:03:27 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_126424028
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is zo en vandaar dat Boston niet onmogelijk klinkt om te organiseren .
Nee, fluitje van een cent.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:21:32 #64
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126424617
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, fluitje van een cent.
Wel als het publiek oogkleppen op heeft.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:23:50 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126424699
en de beelden eerst door een filter gingen waarbij 10.000 mensen de beelden terplekke bewerkten.
voor ze via live stream te bekijken vielen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 mei 2013 @ 12:30:11 #66
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126424891
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
en de beelden eerst door een filter gingen waarbij 10.000 mensen de beelden terplekke bewerkten.
voor ze via live stream te bekijken vielen
Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?
Mag je nazi Duitsland en de joden genocide vergelijken met de VS en de war on terror?
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:39:45 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126425230
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?
Mag je nazi Duitsland en de joden genocide vergelijken met de VS en de war on terror?
dat bedoelde ik niet?

en nee.. ook al heeft de VS zo'n beetje gezorgd voor 300.000 doden door de inval in Irak en Afghanistan.
De doden vielen door bombardementen, en aanslagen.

Persoonlijk vind ik dat er veel Soldaten uit de Vs vervolgd mogen worden.
zo zijn er meerdere bloedbaden geweest waarbij een trigger happy soldaat of piloot een slachting heeft aan gericht.

Ook de regering Bush mag de bak in draaien vind ik, ze zijn gewoon zonder geldige reden die 2 landen binnen gevallen. althans de gene die er verantwoordelijk voor waren,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126425284
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Summers het volgende:

[..]

" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .
Alleen jij hebt niets van boston ervaren. Jij doet wilde aannames die nergens op gebaseerd zijn en die ook nog eens spreken van een totaal gebrek aan rationaliteit en logica.
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:48:30 #69
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126425542
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Alleen jij hebt niets van boston ervaren. Jij doet wilde aannames die nergens op gebaseerd zijn en die ook nog eens spreken van een totaal gebrek aan rationaliteit en logica.
kom met bewijs als je iemand wilt overtuigen van het tegendeel . Je vind het wel logica om te roepen dat ik niks heb meegekregen van Boston vanachter een pc scherm terwijl je me niet kent en niet weet hoeveel ik heb gezien . :Z
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126425581
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:48 schreef Summers het volgende:

[..]

kom met bewijs als je iemand wilt overtuigen van het tegendeel .
Omgekeerde bewijslast etc.
quote:
Je vind het wel logica om te roepen dat ik niks heb meegekregen van Boston vanachter een pc scherm terwijl je me niet kent en niet weet hoeveel ik heb gezien . :Z
Waar was jij toen de bom ontplofte? Heb je de amputee-actors nog om een handtekening gevraagd? :D
Conscience do cost.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:13:51 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_126426350
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?
Mag je nazi Duitsland en de joden genocide vergelijken met de VS en de war on terror?
Nee. Niet zo uit de losse pols en op basis van een vermeende false flag.
pi_126426358
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook de regering Bush mag de bak in draaien vind ik, ze zijn gewoon zonder geldige reden die 2 landen binnen gevallen. althans de gene die er verantwoordelijk voor waren,
Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:21:36 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_126426663
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat bedoelde ik niet?

en nee.. ook al heeft de VS zo'n beetje gezorgd voor 300.000 doden door de inval in Irak en Afghanistan.
De doden vielen door bombardementen, en aanslagen.

Persoonlijk vind ik dat er veel Soldaten uit de Vs vervolgd mogen worden.
zo zijn er meerdere bloedbaden geweest waarbij een trigger happy soldaat of piloot een slachting heeft aan gericht.

Ook de regering Bush mag de bak in draaien vind ik, ze zijn gewoon zonder geldige reden die 2 landen binnen gevallen. althans de gene die er verantwoordelijk voor waren,
Voor we er nu van alles bijhalen, laten we het hier over Boston hebben. Is al stof genoeg.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:23:26 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126426726
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
de watte? :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 mei 2013 @ 13:24:55 #75
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126426784
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor we er nu van alles bijhalen, laten we het hier over Boston hebben. Is al stof genoeg.
Het hangt allemaal samen en ik ben tegen het verwijderen/niet willen zien van de context.
Maar we hoeven er inderdaad niet heel diep op in te gaan. ^^
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:26:32 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_126426841
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:24 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Het hangt allemaal samen en ik ben tegen het verwijderen/niet willen zien van de context.
Maar we hoeven er inderdaad niet heel diep op in te gaan. ^^
Wat volgens jou de context is.
Het gaat veel te ver om er de jodenvervolging bij te halen, dat begrijp je toch zelf ook wel.
pi_126426866
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
Nee. De MSM heeft dat niet gesteund. De MSM heeft dat niet geweten.

Als de MSM dat echt zou steunen, waarom zouden ze daarna een groot onderzoek starten om te laten ze dat de overheid gelogen heeft? Er zijn honderden documentaires uitgekomen om te bewijzen dat de overheid gelogen heeft.... is dat steun geven aan de overheid ja?
★★★
pi_126426891
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
blablabla
quote:
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder! :)
Conscience do cost.
pi_126426952
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

de watte? :?
De regeringen Bush en Blair in hun beslissing oorlog uit te voeren....en alles sinds toen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126426977
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef ems. het volgende:

[..]

blablabla

[..]

Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder! :)
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef ems. het volgende:

[..]

blablabla

[..]

Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder! :)
Dat zei ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:33:02 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_126427051
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

[..]

Dat zei ik ook niet.
On topic graag.
Niet alle oorlogen en regimes erbij halen.
Boston gaat het over.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:36:03 #82
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126427145
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat volgens jou de context is.
Het gaat veel te ver om er de jodenvervolging bij te halen, dat begrijp je toch zelf ook wel.
Zo bedoelde ik dat niet.
Ik vroeg me af of men het mocht vergelijken en vroeg dus naar de mening van anderen.

Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126427172
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef Tingo het volgende:

Dat zei ik ook niet.
Leuk dat je mijn reactie overslaat. Je weet dat het klopt. Het is ook de MSM geweest die heeft uitgezocht dat er meer achter de oorlog in Irak en Afghanistan zat. Maar ik snap wel waarom je dat liever niet accepteert, anders heb je natuurlijk geen 'argumenten' meer en kan je niet meer bashen op de msm :')

Hou jezelf maar voor de gek.

Ontopic maar weer.
★★★
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 16:16:46 #84
249559 crew  Lavenderr
  maandag 13 mei 2013 @ 17:08:07 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126436186
quote:
Breivik heeft ook genoeg aanbidsters.
Onze eigen Joran van der Sloot ook.

om maar te zwijgen over J, Bieber :X
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126436511
Opzoek naar aandacht, en dat krijgen ze helaas.
★★★
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:16:38 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_126436610
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Breivik heeft ook genoeg aanbidsters.
Onze eigen Joran van der Sloot ook.

om maar te zwijgen over J, Bieber :X
Bij Justin Bieber vind ik dat normaal. Tieneridool.


Ik las dat een zo'n meisje over de verdachte van de bom in Boston zei "Hij is gewoon te knap om zoiets te doen". Koekoek 8)7
pi_126436862
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Leuk dat je mijn reactie overslaat. Je weet dat het klopt. Het is ook de MSM geweest die heeft uitgezocht dat er meer achter de oorlog in Irak en Afghanistan zat. Maar ik snap wel waarom je dat liever niet accepteert, anders heb je natuurlijk geen 'argumenten' meer en kan je niet meer bashen op de msm :')

Hou jezelf maar voor de gek.

Ontopic maar weer.
Sorry - ik heb t echt gemist.

Die MSM zijn helemaal achter hun regeringen met al die rare verhalen.
911
The hunt for Bin Laden
The 'suicide'of Dr.David Kelly
The Bin Laden Death Raid
enz.enz.
Ze melden wat ze zijn vertelt om te melden.

Er waren bijna 'n miljoen mensen op straat tegen t Iraq invasion - grootste ooit protest march in veel jaren maar dit was heel weinig op TV.
Oh zeker - zeggen ze dinges dat LIJKT op 'n tegenstand maar dat is gewoon cosmetica om ons te laten denken dat wij wonenin 'n land met al die vrijheid en democratie.
Gewoon 'n deel van de groot illusie.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126437118
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij Justin Bieber vind ik dat normaal. Tieneridool.


Ik las dat een zo'n meisje over de verdachte van de bom in Boston zei "Hij is gewoon te knap om zoiets te doen". Koekoek 8)7
Wat? Dat is toch een heel goed argument?

Daar kun je wel mee aan komen hoor in de rechtbank. :')
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:55:43 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_126438246
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat? Dat is toch een heel goed argument?

Daar kun je wel mee aan komen hoor in de rechtbank. :')
Alleen lelijke mensen gaan achter de tralies :D 8)7
pi_126438479
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen lelijke mensen gaan achter de tralies :D 8)7
De grote vraag is dan natuurlijk: Zou jij in staat zijn zoiets te doen als in Boston?

(beetje off topic maar de vraag ging iig over Boston O-) )
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 18:04:11 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_126438663
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

De grote vraag is dan natuurlijk: Zou jij in staat zijn zoiets te doen als in Boston?

(beetje off topic maar de vraag ging iig over Boston O-) )
Als ik heel knap zou zijn zou ik zoiets niet doen nee.
Althans, volgens de gedachtengang van deze domme meisjes.
pi_126439156
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik heel knap zou zijn zou ik zoiets niet doen nee.
Althans, volgens de gedachtengang van deze domme meisjes.
;)

Ze hebben iig een reden verzonnen waarom hij het niet gedaan zou kunnen hebben.
Dus geen anderen aanwijzen maar de verdachte voorzien van een "alibi"
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 11:21:10 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_126469306
Waarom in Nederland een snelkookpan kopen? Die hebben ze in Amerika ook, dat is gebleken.

http://www.telegraaf.nl/b(...)m_snelkookpan__.html
pi_126476548
Ik snap het wel, maar het is toch best erg/eng dat je tegenwoordig ook een verklaring moet hebben om een snelkookpan te kopen. Waar gaat dit heen....
★★★
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 14:25:40 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_126581767
Sympathiek initiatief van the Boss

http://www.nu.nl/muziek/3(...)htoffers-boston.html

Meteen het vicsim-gebral de kop ingedrukt.
pi_126583041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:

Meteen het vicsim-gebral de kop ingedrukt.
Onweerlegbare argumentatie !
w/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 15:47:01 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_126585363
Et voilá

http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-boston-op.html

Men kan de false flags weer binnenhalen.
pi_126586019
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá

http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-boston-op.html

Men kan de false flags weer binnenhalen.
Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd? :P

quote:
Op een cabinewand van de boot zou Tsarnajev (19) hebben geschreven dat de bommen een vergelding zijn voor de militaire acties van de VS in Afghanistan en Irak.
pi_126586189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá

http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-boston-op.html

Men kan de false flags weer binnenhalen.
Ho ho! dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Hij eist het wel op, maar dit hoort allemaal bij het spelletje. Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat het het allemaal fake was.
★★★
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:08:23 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_126586310
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd? :P

[..]

Ze hebben waarschijnlijk niet al het nieuws meteen naar buiten gebracht.

Deze jongen vertelde het nu zelf.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:08:33 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126586322
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd? :P

[..]

Weet je hoe moeilijk het is om iemands handschrift na te maken en deze ook nog een naderhand op een met kogels doorzeefde muur te schrijven waardoor het lijkt dat het er van te voren op is gekalkt? Ben je wel een paar weken mee bezig hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:09:14 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126586348
Zo, false flag kan weer uitgehangen worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:09:27 #104
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126586359
Is het mogelijk dat die twee wel extremisten waren/zijn en dat men daar gewoon gebruik van heeft gemaakt.
Op een manier van; He, kijk eens aan! Twee extremisten...Wat gaan we hier mee doen? Nieuwe aanslag? NY, nee cliché......Boston? Ja, click, dat staat!
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126586361
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef jogy het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om iemands handschrift na te maken en deze ook nog een naderhand op een met kogels doorzeefde muur te schrijven waardoor het lijkt dat het er van te voren op is gekalkt? Ben je wel een paar weken mee bezig hoor.
Volgens mij was de boodschap zelfs geschreven mét kogelgaten !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_126586397
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Is het mogelijk dat die twee wel extremisten waren/zijn en dat men daar gewoon gebruik van heeft gemaakt.
Op een manier van; He, kijk eens aan! Twee extremisten...Wat gaan we hier mee doen? Nieuwe aanslag? NY, nee cliché......Boston? Ja, click, dat staat!
}:|

NEE!
★★★
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:10:23 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_126586407
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef jogy het volgende:
Zo, false flag kan weer uitgehangen worden.
:{
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:11:54 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126586485
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:{
Ja zo makkelijk kom je er niet vanaf, lavenderr! Jij Betaalde CIA/NSA/VVV/BVD/AIV(D) agente jij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:14:25 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_126586598
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja zo makkelijk kom je er niet vanaf, lavenderr! Jij Betaalde CIA/NSA/VVV/BVD/AIV(D) agente jij.
Ssssttt }:|
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:15:05 #110
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126586630
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

}:|

NEE!
Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!

Dat was niet serieus maar op één of andere manier geloof ik toch dat het een set up is. IK VOEL HET AAN MIJN WATER!
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:16:51 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_126586733
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?

Of wíllen sommigen gewoon graag een ander scenario?

Ik begrijp het niet :? .
pi_126586780
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!

Dat was niet serieus maar op één of andere manier geloof ik toch dat het een set up is. IK VOEL HET AAN MIJN WATER!
Oh, pfoeh! gelukkig maar. 11.gif

Ik voel wel meer dingen aan mijn water. Gewoon niet zo serieus nemen.
★★★
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:18:30 #113
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126586822
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?

Of wíllen sommigen gewoon graag een ander scenario?

Ik begrijp het niet :? .
Of het hoort bij het spelletje.
Of 'men' heeft niet alles in de hand en in dat geval kunnen er rare dingen gebeuren.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:20:00 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_126586898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Of het hoort bij het spelletje.
Of 'men' heeft niet alles in de hand en in dat geval kunnen er rare dingen gebeuren.
Spelletje?
Met mensenlevens :{
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:20:37 #115
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126586934
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oh, pfoeh! gelukkig maar. [ afbeelding ]

Ik voel wel meer dingen aan mijn water. Gewoon niet zo serieus nemen.
Als je weet dat er niet zo iets is als een war on terror en dat 9/11 fake was. Tja, dan gaat het lastig worden om te zeggen dat deze aanslag in Boston wel zo ging als men zei.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:21:17 #116
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126586981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spelletje?
Met mensenlevens :{
Meer het spelletje van de good cop and the bad cop.
Maar dan in de rechtzaal.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126587026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?

Of wíllen sommigen gewoon graag een ander scenario?

Ik begrijp het niet :? .
Mensen willen een bevestiging hebben die in hun straatje past, en gaan dus inderdaad opzoek naar andere scenario's.
★★★
pi_126587107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Als je weet dat er niet zo iets is als een war on terror en dat 9/11 fake was. Tja, dan gaat het lastig worden om te zeggen dat deze aanslag in Boston wel zo ging als men zei.
Fake is het niet. Maar dat er meer achter zit geloof ik best.
★★★
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:23:41 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_126587118
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mensen willen een bevestiging hebben die in hun straatje past, en gaan dus inderdaad opzoek naar andere scenario's.
Idd. Dan gaan ze voor een complot waarbij duizenden mensen betrokken zijn.
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:24:27 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_126587159
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Fake is het niet. Maar dat er meer achter zit geloof ik best.
Wat dan? Een verbod op snelkookpannen erdoor zien te jagen?
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:24:30 #121
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126587162


Er is zeker niemand die weet welke getuigen gehoord worden?
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:25:09 #122
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126587211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Dan gaan ze voor een complot waarbij duizenden mensen betrokken zijn.
Niet de eerste keer.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126587228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat dan? Een verbod op snelkookpannen erdoor zien te jagen?
Ik had het over 9/11. Over Boston zou ik niet weten wat er achter zou moeten zitten....
★★★
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:29:11 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_126587436
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik had het over 9/11. Over Boston zou ik niet weten wat er achter zou moeten zitten....
Verzin maar gewoon een absurd scenario. Dat doet het het beste.
Beter dan de ugly truth. Dat twee jongens zo geradicaliseerd zijn dat ze tot dit soort daden komen.
pi_126587716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?

Of wíllen sommigen gewoon graag een ander scenario?

Ik begrijp het niet :? .
door wie? Heb blijkbaar een ernstig bedoelde post over het hoofd gezien. :o
pi_126587789
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef meth1745 het volgende:

[..]

door wie? Heb blijkbaar een ernstig bedoelde post over het hoofd gezien. :o
De usual suspects. :Y
pi_126587858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verzin maar gewoon een absurd scenario. Dat doet het het beste.
Beter dan de ugly truth. Dat twee jongens zo geradicaliseerd zijn dat ze tot dit soort daden komen.
Idealisme...
Strijden tegen het kwaad, een illegale oorlog in Irak, extraordinary rendition, drone attacks...

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. T Jefferson
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 16:40:26 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_126588021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Idealisme...
Strijden tegen het kwaad, een illegale oorlog in Irak, extraordinary rendition, drone attacks...

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. T Jefferson
Ok. Strijden tegen het kwaad kan ik begrijpen. Maar wel profiteren van dat-in hun ogen-kwaad vind ik nogal hypocriet.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:05:36 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126589290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!

Dat was niet serieus maar op één of andere manier geloof ik toch dat het een set up is. IK VOEL HET AAN MIJN WATER!
Ga ff naar de wc is dat enge onderbuik gevoel weer weg. ;)

Waarom moeten sommige onderzoeken zo lang duren?
Het beste onderzoek wat ik trouwens ooit heb gezien was een reconstructie van de rellen bij hoek van holland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126590736
Een briefje geschreven op de wand van de boot...

twijfelachtig vind ik het. Dan zijn er ook nog eens honderden kogels doorheen geschoten wat het natuurlijk bijzonder lastig maakt om te bewijzen dat hij dat daadwerkelijk heeft geschreven.

En dan die man in dat filmpje, hij vond een pen. Hoezo een pen? Hij lag in een plas bloed en iedereen die wel eens films kijkt weet dat je dan gewoon met je vinger en met bloed je verhaal doet.

Nog maar te zwijgen over dat het nieuws van CBS kwam.

:N
Ich hock in meinem Bonker
pi_126591747
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá

http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-boston-op.html

Men kan de false flags weer binnenhalen.
Ja hoor.
Waarom is Khalid 'self-confessed 911 planner/right-hand man of Bin Laden' Shiek Mohammed nog niet naar die rechtbank geweest dan?
Confessions mean FA.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 18:07:33 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_126591856
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor.
Waarom is Khalid 'self-confessed 911 planner/right-hand man of Bin Laden' Shiek Mohammed nog niet naar die rechtbank geweest dan?
Confessions mean FA.
Come again?
pi_126591885
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd? :P

[..]

Ze hebben toch wat tijd nodig om nog 'n stuk te plakken aan dit belachelijk verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126591917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Come again?
KSM is nooit naar de rechtbank geweest......
of je weet zoveel over t officiele 911 verhaal dat je weet niet wie KSM is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 18:15:28 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_126592152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

KSM is nooit naar de rechtbank geweest......
of je weet zoveel over t officiele 911 verhaal dat je weet niet wie KSM is?
Het gaat hier over Boston love :*
pi_126592288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat hier over Boston love :*
Het gaat ook over 'confessions' van zogenaamde terroristen, schatje :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126602801
Op nujij.nl veel reaguurders die het officiele verhaal bullshit vinden en geloven in een false flag

http://www.nujij.nl/algem(...)p-039.23116872.lynkx

Bekijk ook deze link

http://imgur.com/a/Nx8EU





Suspect 1 Surrendering



User Prediction Made before the Events Happened







Suspect 1 Being escorted Away


SCHOKKENDE FOTO IS SPOILER

How Suspect 1 ended up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126602991
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door polderturk op 16-05-2013 21:33:08 ]
pi_126603188
edit

[ Bericht 72% gewijzigd door polderturk op 16-05-2013 21:33:15 ]
pi_126618974
Allemaal zo toevallig dat er een briefje wordt gevonden met daarop dat hij payback wil voor wat de moslim landen is aangedaan, plus dat hij gewoon door de nek is geschoten en ongewapend was.

Vraag me af als hij ooit in een open rechtszaak iets mag/kan zeggen zonder enige invloed, denk het niet eigenlijk.
Eigenlijk moeten ze hem een computer geven in de rechtszaal en dan op bigscreen laten zien wat hij typt.

Maar aangezien hij in zijn stembanden geschoten is en ook geen MIRANDA rechten heeft zullen we van hem vast nooit iets horen.

random filmpje met mooi stukje over wellicht ingehuurde slachtoffers die ook echt ledematen missen, die al een baan hebben in het leger om realistische ervaringen te creëren om zo soldaten te trainen.

Als je echt niks te doen hebt kan je deze ook nog wel volgen; ook het fragment waar de grote monitor verdwijnt is wel opzienbarend! (bij start lijn)

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_126621443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]

Er is zeker niemand die weet welke getuigen gehoord worden?
Thanks for this.
Een van die laatste beetje brave politici dat we hadden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126621466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verzin maar gewoon een absurd scenario.
Zoals t officiele verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:09:44 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126622868
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:24:44 #144
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126623354
quote:
Hoezo is het volgens jouw debunkert om dat een filmpje dat zegt.
Volgens mij geloof jij meer in de oude media dan in de nieuwe media. Daarom vind je het nieuwe media verhaal onlogisch dus vind je dat het geen false flag is dus debunktert volgens jouw.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:27:32 #145
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126623441
Dit gebeurt bij elke false flag het verhaal is onglogisch in heb begin. De MSM probeert met een verhaal te komen. Pakken dan vaak de verkeerd daders op want de aanslag wordt vaak gepleegd door huurlingen. Ze verzinnen er nog wat bij zodat de massa het verhaal beter snapt. Dan komen ze met onzin beweringen waarmee ze de Nieuwe media verhaal kapot proberen te maken.
Ja ik geeft toe sommige nieuwe media site's zijn wel erg onduidelijk. Maar het is toch duidelijk betrouwbaarder dan de MSM.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 10:27:46 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_126623450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoezo is het volgens jouw debunkert om dat een filmpje dat zegt.
Volgens mij geloof jij meer in de oude media dan in de nieuwe media. Daarom vind je het nieuwe media verhaal onlogisch dus vind je dat het geen false flag is dus debunktert volgens jouw.
En jij weer precies andersom.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:28:31 #147
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126623475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En jij weer precies andersom.
Inderdaad dat klopt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 10:28:45 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_126623483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
Dit gebeurt bij elke false flag het verhaal is onglogisch in heb begin. De MSM probeert met een verhaal te komen. Pakken dan vaak de verkeerd daders op want de aanslag wordt vaak gepleegd door huurlingen. Ze verzinnen er nog wat bij zodat de massa het verhaal beter snapt. Dan komen ze met onzin beweringen waarmee ze de Nieuwe media verhaal kapot proberen te maken.
Ja ik geeft toe sommige nieuwe media site's zijn wel erg onduidelijk. Maar het is naar mijn mening toch duidelijk betrouwbaarder dan de MSM.
Zo klopt ie ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:34:05 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126623651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
Dit gebeurt bij elke false flag het verhaal is onglogisch in heb begin. De MSM probeert met een verhaal te komen. Pakken dan vaak de verkeerd daders op want de aanslag wordt vaak gepleegd door huurlingen. Ze verzinnen er nog wat bij zodat de massa het verhaal beter snapt. Dan komen ze met onzin beweringen waarmee ze de Nieuwe media verhaal kapot proberen te maken.
Ja ik geeft toe sommige nieuwe media site's zijn wel erg onduidelijk. Maar het is toch duidelijk betrouwbaarder dan de MSM.
Nee! VOOR DE 10.000 X ik KIJK GEEN TV!!!!!!!!
En dit is gewoon een filmpje van iemand die logisch nadenkt.
dit filmpje is niet veel na de aanslagen geplaatst.
En sommige dingen worden onder handen genomen wat toen bekend was.
En is exact wat ik al eerder meerdere keren heb aangegeven!
kijk ma na! ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:36:28 #150
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126623719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee! VOOR DE 10.000 X ik KIJK GEEN TV!!!!!!!!
En dit is gewoon een filmpje van iemand die logisch nadenkt.
dit filmpje is niet veel na de aanslagen geplaatst.
En sommige dingen worden onder handen genomen wat toen bekend was.
En is exact wat ik al eerder meerdere keren heb aangegeven!
kijk ma na! ;)
Stel je nog een vraag.
Waarom is het geen false flag volgens jouw?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:45:43 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126624010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Stel je nog een vraag.
Waarom is het geen false flag volgens jouw?
Als je simpel na denkt, ipv erg ingewikkeld.
Is het in DIT geval technisch en financieel niet mogelijk. in een vorig topic al eens uitgelegd dmv 12 vragen waar ik nog steeds geen antwoord van JOU heb.

als je false flag noemt moet er een reden achter zitten.
Na 2 topics en 15 delen van dit topic is er nog niks naar voren gekomen WAAROM!

Wat wel naar voren komt zijn 2 jongens waarvan 1 een schurft hekel heeft aan het land waar hij woonde, het land van ongekende mogelijkheden wat voor hem verkeerd uit pakte en hij met zijn leven heeft moeten bekopen.
Zijn jongere broertje en wat vrienden waren meelopers.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:52:57 #152
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126624249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je simpel na denkt, ipv erg ingewikkeld.
Is het in DIT geval technisch en financieel niet mogelijk. in een vorig topic al eens uitgelegd dmv 12 vragen waar ik nog steeds geen antwoord van JOU heb.

als je false flag noemt moet er een reden achter zitten.
Na 2 topics en 15 delen van dit topic is er nog niks naar voren gekomen WAAROM!

Wat wel naar voren komt zijn 2 jongens waarvan 1 een schurft hekel heeft aan het land waar hij woonde, het land van ongekende mogelijkheden wat voor hem verkeerd uit pakte en hij met zijn leven heeft moeten bekopen.
Zijn jongere broertje en wat vrienden waren meelopers.
Waarom het volgens mij een false flag is reden
- om dat de verhaalijn onduidelijk is.
- de MSM heeft al heel snel een verhaal klaar liggen
- Het werkt al voorspelt in tekenfilms. 9/11 werkt ook al voorspelt in films in de jaren voor 9/11.
- Dan heeft Amerika weer een reden om op terroristen te jagen. Terroristen bestaan helemaal niet dat zijn huurlingen waar militair tegen vechten.
- Zo dat amerika nog strenge veiligheidswetten kan voorschrijven.
- Er zijn zogenaamde getuigen die ook bij vorig aanslagen hun verhaal vertelden aan de media.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:58:36 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126624418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Waarom het volgens mij een false flag is reden
- om dat de verhaalijn onduidelijk is. nee hoor zo klaar als een klontje
- de MSM heeft al heel snel een verhaal klaar liggen paar weken noem ik niet snel, en alle feiten zijn nog niet boven tafel
- Het werkt al voorspelt in tekenfilms. 9/11 werkt ook al voorspelt in films in de jaren voor 9/11. een aan elkaar geplat filmpje, het filmpje is ge-edit uit een paar scenes, de maker heeft zijn verontschuldiging er gelijk voor aangeboden zoek maar op! 9/11 werd niet voorspelt in films!!
- Dan heeft Amerika weer een reden om op terroristen te jagen. Terroristen bestaan helemaal niet dat zijn huurlingen waar militair tegen vechten. dat doen ze al vanaf 2001 en ze zijn dat juist aan minderen onder Obama
- Zo dat amerika nog strenge veiligheidswetten kan voorschrijven. is niet gebeurt gaat ook niet gebeuren
- Er zijn zogenaamde getuigen die ook bij vorig aanslagen hun verhaal vertelden aan de media. er waren mensen van Sandy Hook aanwezig, in America als je slachtoffer bent word je overal naar toe gesleept zie foto 1 van dit topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:29:40 #154
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126625530
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je simpel na denkt, ipv erg ingewikkeld.
Is het in DIT geval technisch en financieel niet mogelijk. in een vorig topic al eens uitgelegd dmv 12 vragen waar ik nog steeds geen antwoord van JOU heb.

als je false flag noemt moet er een reden achter zitten.
Na 2 topics en 15 delen van dit topic is er nog niks naar voren gekomen WAAROM!

Wat wel naar voren komt zijn 2 jongens waarvan 1 een schurft hekel heeft aan het land waar hij woonde, het land van ongekende mogelijkheden wat voor hem verkeerd uit pakte en hij met zijn leven heeft moeten bekopen.
Zijn jongere broertje en wat vrienden waren meelopers.
Hoe kom je er toch bij dat het financieel en technisch niet mogelijk is :? Het is een zandkorreltje vergeleken bij de war of terror of 9/11. Er komt naar voren dat de MSM maar wat napapegaait en niet kritisch is , het is duidelijk dat de officials hun verhaal steeds wijzigen en weigeren kritische vragen te beantwoorden alsof ze een lastige vlieg wegslaan . Het is duidelijk dat de aandacht vanaf het begin naar deze twee moest gaan en de anderen werden genegeerd . Beeldmateriaal laat opzet in het spel zien . Het is al jaren duidelijk dat de overheid bezig is de vrijheden en rechten af te pakken van de burgers en dat ze dat doen door op emoties en angst in te spelen . Zodra ze het over terrorisme hebben is het iets wat ze je willen doen laten geloven . Dat patroon is al zichtbaar vanaf 9/11 . De leugenaars geloven alsof het geen leugenaars zijn en hopen dat ze nu wel de waarheid vertellen is mij te naief .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:54:11 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126626481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat het financieel en technisch niet mogelijk is :? Het is een zandkorreltje vergeleken bij de war of terror of 9/11. Er komt naar voren dat de MSM maar wat napapegaait en niet kritisch is , het is duidelijk dat de officials hun verhaal steeds wijzigen en weigeren kritische vragen te beantwoorden alsof ze een lastige vlieg wegslaan . Het is duidelijk dat de aandacht vanaf het begin naar deze twee moest gaan en de anderen werden genegeerd . Beeldmateriaal laat opzet in het spel zien . Het is al jaren duidelijk dat de overheid bezig is de vrijheden en rechten af te pakken van de burgers en dat ze dat doen door op emoties en angst in te spelen . Zodra ze het over terrorisme hebben is het iets wat ze je willen doen laten geloven . Dat patroon is al zichtbaar vanaf 9/11 . De leugenaars geloven alsof het geen leugenaars zijn en hopen dat ze nu wel de waarheid vertellen is mij te naief .

[ afbeelding ]
Again summers zie vorige topic 12 vragen, ga niet weer herhalen. over technisch en financieel.

MSM gedoe weer, als je msm niet gelooft en niet kijkt hoe weet je dan dat die niet kritisch zijn, een journaal lezer brengt het nieuws, verder heb je programering zoals 1 vandaag ( geen idee of het zo heet IK KIJK GEEN TV voor de 10001X ) en achter de schermen praatprogramma's etc, waar ook dit soort dingen vaak genoeg aan bod komen.

Vrijheden en Rechten, gedeeltelijk mee eens, maar dat is in de VS .. wij wonen daar niet.
en tja.. bedoel dat is natuurlijk veel erger als pakweg 300.000 mensen in een ander land uitmoorden of niet dan?

En klopt over angst en agressie zie alles wat ik kalk op 9/11 topic maar dit is Boston topic.

Maar als ik het goed begrijp, is het gewoon simpel weg een leugen dat een stel jongens waarvan 1 opgekropt met agressie een bom plaatst in een druk gebied?
een Jongen die naar de VS komt zich bekeert heeft in de Islam etc etc.
pas geleden nog een Nederlandse jongen omgekomen in Syrie om te gaan vechten voor wat hij geloofd terwijl hij het hier zo goed heeft.
Een bom maakt waarbij je handleiding er van simpel op een website kan vinden?
Dat is allemaal te dubieus.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126628133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]

Er is zeker niemand die weet welke getuigen gehoord worden?
Het is niet duidelijk wie dit gezegd heeft, maar de kans dat Robin Cook dit ooit gezegd heeft is heel erg klein.

quote:
There's an actual interview with Osama bin Laden where he explains where the name originates from:


The name "al Qaeda" was established a long time ago by mere chance. The late Abu Ebeida El-Banashiri established the training camps for our Mujahideen against Russia's terrorism. We used to call the training camp al Qaeda [meaning "the base" in English]. And the name stayed[69].


The truth is, there is no Islamic army or terrorist group called Al Qaida. And any informed intelligence officer knows this. But there is a propaganda campaign to make the public believe in the presence of an identified entity...The country behind this propaganda is the US.
- Pierre-Henry Bunel, former French military intelligence

Interestingly the film says it was "Robin Cook, Former British Foreign Secretary", but the transcript on zeitgeistmovie.com (as of Aug/01/2009) says it was "Pierre-Henry Bunel, former French military intelligence." So which is it?

All over the Internet the quote is attributed to both people. The claim above that "Al Qaeda" was a computer database originates from a 2005 article by Robin Cook in which he states: "Al-Qaida, literally "the database", was originally the computer file of the thousands of Mujahideen who were recruited and trained with help from the CIA to defeat the Russians."[70] But this simply isn't true, Al Qaeda means "base", but the word for database is "Qaeda Bayanat." Saying there's a connection between these is really no different than claiming "Army Base" and "Army Database" are the same[71]. Despite this, there's no original source to say Robert Cook ever said the above quote. The furthest back original source that can be cited is a Pakistani "news agency" (it's a Wordpress blog) and the post no longer exists. When it did exist, however, it was dated as being in 2008, but Robin Cook died in 2005[77][72]. Even so, if he did say it, Robin Cook had a reason to make America and England to look bad, he was publicly fired by Tony Blair[78].

But, what about Pierre-Henry Bunel? Originally he was the French Military Chief of NATO, but was kicked out when he was caught giving NATO military secrets and plans to Jovan Milanovic a Serbian agent in Belgium[73]. He went to prison in 2001, but was released in early 2002[74]. After his release he participated in a 9/11 conspiracy book Le Pentagate by Thierry Meyssan, an author of several other 9/11 conspiracy books[75]. Bunel also has written translations for books by David Ray Griffin, a big name in the 9/11 conspiracy arena[76].
Alle nummers verwijzen naar bronnen op: http://conspiracies.skept(...)dum/part-two/page/7/
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_126629789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:21 schreef epicbeardman het volgende:


Als je echt niks te doen hebt kan je deze ook nog wel volgen; ook het fragment waar de grote monitor verdwijnt is wel opzienbarend! (bij start lijn)

Dit is echt een ongelofelijke video. Bekijk de eerste 12 minuten. Een gigantisch beeldscherm is er ineens niet meer. Hoe is dat mogelijk? Waarschijnlijk is de aanslag van te voren opgenomen als oefening.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:26:40 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126630206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Again summers zie vorige topic 12 vragen, ga niet weer herhalen. over technisch en financieel.
Is dat ff handig , jij mag herhalen dat het technisch en financieel niet mogelijk is en de ander moet dat maar aannemen omdat jij daar in gelooft . Weet dan dat de tegenovergestelde mening ook word herhaald .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126630231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Waarom het volgens mij een false flag is reden
- om dat de verhaalijn onduidelijk is.
- de MSM heeft al heel snel een verhaal klaar liggen
- Het werkt al voorspelt in tekenfilms. 9/11 werkt ook al voorspelt in films in de jaren voor 9/11.
- Dan heeft Amerika weer een reden om op terroristen te jagen. Terroristen bestaan helemaal niet dat zijn huurlingen waar militair tegen vechten.
- Zo dat amerika nog strenge veiligheidswetten kan voorschrijven.
- Er zijn zogenaamde getuigen die ook bij vorig aanslagen hun verhaal vertelden aan de media.
De verhaallijn is heel duidelijk, daarom heeft de msm heel snel een verhaal klaar liggen. Amerika heeft dit niet nodig om op terroristen te jagen, 9/11 was genoeg om op terroristen te 'jagen'.

Welke strenge veiligheidswetten hebben ze voorgeschreven?
★★★
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:32:41 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126630453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Is dat ff handig , jij mag herhalen dat het technisch en financieel niet mogelijk is en de ander moet dat maar aannemen omdat jij daar in gelooft . Weet dan dat de tegenovergestelde mening ook word herhaald .
Ik zal zo wel ff copy pasten akkoord ;)
staat topic of wat terug, het antwoord op jou vraag waarom technisch en financieel heel erg lastig is
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126630465
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De verhaallijn is heel duidelijk, daarom heeft de msm heel snel een verhaal klaar liggen.
Waarom plakken ze stukjes aan en neem stukjes terug van t 'officieel verhaal'?
Het is zeker onduidelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126630533
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je simpel na denkt, ipv erg ingewikkeld.
Is het in DIT geval technisch en financieel niet mogelijk. in een vorig topic al eens uitgelegd dmv 12 vragen waar ik nog steeds geen antwoord van JOU heb.

als je false flag noemt moet er een reden achter zitten.
Na 2 topics en 15 delen van dit topic is er nog niks naar voren gekomen WAAROM!

Wat wel naar voren komt zijn 2 jongens waarvan 1 een schurft hekel heeft aan het land waar hij woonde, het land van ongekende mogelijkheden wat voor hem verkeerd uit pakte en hij met zijn leven heeft moeten bekopen.
Zijn jongere broertje en wat vrienden waren meelopers.
Alle vraagjes dat je stellen (en veel meer) zijn heel duidelijk beantwoorden op clues forum.
Er is sterk bewijs van foto manipulatie imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:36:36 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126630605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alle vraagjes dat je stellen (en veel meer) zijn heel duidelijk beantwoorden op clues forum.
Er is sterk bewijs van foto manipulatie imo.
ik ga het niet zoeken want ook voor de zoveelste keer ik vraag niet aan een WEBSITE.
ik vraag het aan jullie!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:36:53 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126630612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zal zo wel ff copy pasten akkoord ;)
staat topic of wat terug, het antwoord op jou vraag waarom technisch en financieel heel erg lastig is
Dat is jouw mening , ze zijn er technisch en financieel prima toe in staat imo .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:43:31 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126630827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is jouw mening , ze zijn er technisch en financieel prima toe in staat .
juist, als je bakken met geld hebt goeie acteurs, paar honderd.
goeie regiseur stunt team, explosieven expert.
propsetters etc
etc etc etc.. want daar komt het op neer.
en het belangrijkste het moet in 1 x goed gaan

ipv 2 jongens die boem plaatsen.

was het niet simpeler om 2 jongens dit te laten doen.
en bijvoorbeeld een deal mee sluiten, aangezien ze nu ook al verdacht zijn van moord.
dat mochten ze ontsnappen, ze gewoon vrij man zijn.

bedoel dat lijkt met zelfs nog een veel haalbare scenario dan dit!
met een risico factor van 99% dat het uitlekt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126631012
Mensen kijk naar deze video. Hier is de smoking gun te zien


quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:21 schreef epicbeardman het volgende:


Als je echt niks te doen hebt kan je deze ook nog wel volgen; ook het fragment waar de grote monitor verdwijnt is wel opzienbarend! (bij start lijn)

Dit is echt een ongelofelijke video. Bekijk de eerste 12 minuten. Een gigantisch beeldscherm is er ineens niet meer. Hoe is dat mogelijk? Waarschijnlijk is de aanslag van te voren opgenomen als oefening.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:00:49 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126631492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

juist, als je bakken met geld hebt goeie acteurs, paar honderd.
goeie regiseur stunt team, explosieven expert.
propsetters etc
etc etc etc.. want daar komt het op neer.
en het belangrijkste het moet in 1 x goed gaan
Simpel het draaiboek volgen van een world stage event van homeland security die al acteurs in dienst heeft en dit voor zijn werk doet , al je vragen zijn daarmee beantwoord wat er allemaal voor nodig is om dat te organiseren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126631547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Simpel het draaiboek volgen van een world stage event van homeland security die al acteurs in dienst heeft en dit voor zijn werk doet , al je vragen zijn daarmee beantwoord wat er allemaal voor nodig is om dat te organiseren .

De duizenden getuigen waren ook allemaal acteurs :D
Conscience do cost.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:05:32 #169
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126631701
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

De duizenden getuigen waren ook allemaal acteurs :D
De meeste rennen weg na een boem en daarna word het gebied afgesloten door de autoriteiten .
Op het cluesforum heb je 60 pagina's van getuigen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126631795
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef Summers het volgende:

[..]

De meeste rennen weg na een boem en daarna word het gebied afgesloten door de autoriteiten .
Genoeg die bleven en hielpen.
quote:
Op het cluesforum heb je 60 pagina's van getuigen .
toe maar.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:05:14 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126633943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Genoeg die bleven en hielpen.
[..]
toe maar.
ken ik 1 van de getuigen misschien film serie, lokale voorstelling?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126634798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef polderturk het volgende:
Mensen kijk naar deze video. Hier is de smoking gun te zien

[..]

Waarschijnlijk is de aanslag van te voren opgenomen als oefening.
Dat denk ik ook- dan hebben ze totaal controle over wat we ziet.
N soort mengeling van street theatre en fakery.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 15:26:59 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_126634883
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dit is echt een ongelofelijke video. Bekijk de eerste 12 minuten. Een gigantisch beeldscherm is er ineens niet meer. Hoe is dat mogelijk? Waarschijnlijk is de aanslag van te voren opgenomen als oefening.
:|W
pi_126635055
Dat kan kloppen. En de rest van de marathon was één groot hologram waardoor heel boston dacht dat er een echte wedstrijd was 8-)
Conscience do cost.
pi_126635187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:|W
Jij ziet dat gigantische tv-scherm niet ineens verdwijnen?
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 15:35:20 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_126635257
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij ziet dat gigantische tv-scherm niet ineens verdwijnen?
Want je kunt niet knoeien met filmpjes? Kom op zeg, ik heb de meest bizarre filmpjes voorbij zien komen bij Sandy Hook. Allemaal geknipt en versneden.
pi_126635316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want je kunt niet knoeien met filmpjes? Kom op zeg, ik heb de meest bizarre filmpjes voorbij zien komen bij Sandy Hook. Allemaal geknipt en versneden.
Bekijk deze video vanaf hier. Je begint precies op het juiste tijdstip. Dit is de video die ook op het nieuws te zien was. KIJK HEEL ERG GOED!!!

pi_126635436
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef polderturk het volgende:

[..]

Bekijk deze video vanaf hier. Je begint precies op het juiste tijdstip. Dit is de video die ook op het nieuws te zien was. KIJK HEEL ERG GOED!!!

Zo goed hoef je niet te kijken, het verdwijnt gewoon, klopt. Maar op alle foto's en alle andere filmpjes is deze screen wel gewoon te zien.... Of heb jij naast dit filmpje nog andere foto's/filmpjes? :)
★★★
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:39:49 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126635460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij ziet dat gigantische tv-scherm niet ineens verdwijnen?
in 2 uur kan je inderdaad een scherm weg halen stukje 1 is als de eersten over de finisch komen stukje 2 is 2 uur later als de bom afgaat.
JEEZ :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126635463
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij ziet dat gigantische tv-scherm niet ineens verdwijnen?
Ik zie beelden van de winnaars, 2u10m na de start, en dan beelden van de explosie, 4u08m na de start.
pi_126635464
Lavender en anderen

Bekijk vanaf hier de video met origineel commentaar. Je kan duidelijk zien dat er een heel groot tv scherm staat.

  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 15:40:17 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_126635480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zo goed hoef je niet te kijken, het verdwijnt gewoon, klopt. Maar op alle foto's en alle andere filmpjes is deze screen wel gewoon te zien.... Of heb jij naast dit filmpje nog andere foto's/filmpjes? :)
Gewoon weggehaald dus. Als het op alle andere filmpjes wel te zien is..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:43:04 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126635585
Nadat de professionele marathonlopers allemaal binnen waren ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126635661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gewoon weggehaald dus. Als het op alle andere filmpjes wel te zien is..
Op welke video's zijn ze te zien dan?
pi_126635717
Waarom zouden ze het scherm weghalen? Er zijn nog steeds veel lopenden en veel toeschouwers die graag naar de beelden kijken. Alsof de mensen zoveel haast hebben om het scherm weg te halen.
pi_126635737
Op deze video kan ik het scherm niet zien

pi_126635805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gewoon weggehaald dus. Als het op alle andere filmpjes wel te zien is..
Op deze video is het scherm ook niet te zien.
pi_126635964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zouden ze het scherm weghalen? Er zijn nog steeds veel lopenden en veel toeschouwers die graag naar de beelden kijken. Alsof de mensen zoveel haast hebben om het scherm weg te halen.
Hoe herken je een zwart scherm tegen een donkere achtergrond? Als het scherm bvb van het tv-station is dat de marathon uitzendt, dan is het logisch dat het afgezet wordt wanneer de uitzending stopt. En het is duidelijk geplaatst waar er zo weinig mogelijk licht op valt, de muur van het gebouw bvb is rode baksteen maar lijkt zwart.
Voor mij staat het niet vast of het scherm al dan niet weggehaald is, ik zie het niet op de beelden maar de beelden zijn niet van genoeg kwaliteit om verdere uitspraken te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door meth1745 op 17-05-2013 16:18:12 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:53:23 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126635968
Luisteren filmpje zelf , de winnaars waren 2 uur voor bom af ging al binnen.
Gebeurt bij heel veel sport evenementen dat ze alles al afbreken als de wedstrijd voor bij is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126636067
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:44 schreef polderturk het volgende:

[..]

Op welke video's zijn ze te zien dan?
Bij de finish van de eerste groep staat hij er nog (zie je zowel op foto's als videos). Bij de finish van de laatste groepen zie je het nergens meer, niet op videos en niet op foto's, dus hij is gewoon weggehaald...
★★★
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 16:43:45 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_126638023
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef theguyver het volgende:
Luisteren filmpje zelf , de winnaars waren 2 uur voor bom af ging al binnen.
Gebeurt bij heel veel sport evenementen dat ze alles al afbreken als de wedstrijd voor bij is.
Dit.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:43:28 #192
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126640571
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit.
Dat is toch vrij logisch aangezien tijd geld is?
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 17:46:47 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_126640682
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:43 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Dat is toch vrij logisch aangezien tijd geld is?
Precies.
pi_126641155
Nou dat scherm is weg en dat tonen we aan door beelden te vergelijken waar 2 uur tussen zit.

En wat zegt dat nu? Ik begrijp er niks van. :?

Als je naar dat gebouw links kijkt met die 6 ramen(3 boven elkaar) dan is bij het 2e raam van de linker rij ineens het gordijn open.

Wooow hoe kan dat?
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 18:16:26 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_126641591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
Nou dat scherm is weg en dat tonen we aan door beelden te vergelijken waar 2 uur tussen zit.

En wat zegt dat nu? Ik begrijp er niks van. :?

Als je naar dat gebouw links kijkt met die 6 ramen(3 boven elkaar) dan is bij het 2e raam van de linker rij ineens het gordijn open.

Wooow hoe kan dat?
Maar dat er niet bij vermelden. Want dan is het verhaal meteen niet zo spannend meer maar gewoon logisch.
Dit is spijkers schermen op laag water zoeken.
pi_126642124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat er niet bij vermelden. Want dan is het verhaal meteen niet zo spannend meer maar gewoon logisch.
Dit is spijkers schermen op laag water zoeken.
Precies!

Los van dat begrijp ik ook nog steeds niet wat het dan aan moet tonen. De MSM vergeten dat scherm in de beelden te plakken ofzo?
Ich hock in meinem Bonker
pi_126642224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Precies!

Los van dat begrijp ik ook nog steeds niet wat het dan aan moet tonen. De MSM vergeten dat scherm in de beelden te plakken ofzo?
Dit zou moeten aantonen dat er twee marathons zijn georganiseerd, eentje met acteurs en een bomaanslag en eentje die gewoon normaal is verlopen.... ofzo... snap je? :') Dus dat de aanslag vantevoren is opgenomen...
★★★
pi_126642373
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit zou moeten aantonen dat er twee marathons zijn georganiseerd, eentje met acteurs en een bomaanslag en eentje die gewoon normaal is verlopen.... ofzo... snap je? :') Dus dat de aanslag vantevoren is opgenomen...
Ooooow ja natuurlijk.

Nou dat klinkt iig een stuk realistischer dan dat verhaal waarin ze dat scherm hebben weg gehaald binnen 2 uur tijd. |:(
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 18:45:11 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_126642495
Ik zag hier zelfs voorbijkomen dat deze aanslag van tevoren opgenomen was .
Wtf?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:54:36 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126642834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ooooow ja natuurlijk.

Nou dat klinkt iig een stuk realistischer dan dat verhaal waarin ze dat scherm hebben weg gehaald binnen 2 uur tijd. |:(
... wij denken te simpel, het moet veel omslachtiger.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 18:56:55 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_126642917
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

... wij denken te simpel, het moet veel omslachtiger.
Hoe meer mensen betrokken bij het complot, hoe beter.

Oh wacht..
pi_126643055
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe meer mensen betrokken bij het complot, hoe beter.

Oh wacht..
Ligt eraan welke 'complot'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126646134
wat me opvalt is dat de reactie van MSM-ianisten eigenlijk ook vaak een gewoontekramp is
oh iemand roept weer false flag, snel debunkuuuh!!!

maar, heb je dan echt geen enkele twijfel bij dit soort dingen?
dat je echt volledig gelooft wat er op het "gewone" journaal gemeld wordt?
dat je bijvoorbeeld in het geval van zo'n Boston marathon niet even denkt,
goh beetje apart verhaal, er kloppen hier en daar wat dingen niet,
daarna hele stad onder huisarrest, voor een 2 jonge knullen?
zwaar overdreven media en eerbetoon


echt nooit? niet een heel klein beetje ook?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:24:52 #204
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126646801
In dit geval denk ik bij alle false flag theorieen over Boston: "Hmm.... uitermate vreemde theorie.".
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:25:23 #205
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126646836
Bij zulke loopjes hebben ze altijd van die stands met bekertjes water...
Drugs in water???

Want het is zo'n maf verhaal ik geloof het echt niet he!
Er zijn geen bommen afgegaan!

BOEM BOEM
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 20:25:57 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_126646858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef new_moon het volgende:
wat me opvalt is dat de reactie van MSM-ianisten eigenlijk ook vaak een gewoontekramp is
oh iemand roept weer false flag, snel debunkuuuh!!!

maar, heb je dan echt geen enkele twijfel bij dit soort dingen?
dat je echt volledig gelooft wat er op het "gewone" journaal gemeld wordt?
dat je bijvoorbeeld in het geval van zo'n Boston marathon niet even denkt,
goh beetje apart verhaal, er kloppen hier en daar wat dingen niet,
daarna hele stad onder huisarrest, voor een 2 jonge knullen?
zwaar overdreven media en eerbetoon

echt nooit? niet een heel klein beetje ook?
Als ik zoiets ergs zie is mijn eerste reactie er een van ontzetting en schrik. Daarna komt de hoop dat er geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Later komt daar nog woede op de veroorzakers bij.
Nee, ik denk niet: er klopt iets niet omdat hetgene wat je ziet sowieso niet 'klopt'. Het is al erg genoeg op zich. Dus nee, mijn eerste gedachte is zeker niet, goh dat zal wel een false flag zijn.
pi_126650346
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef new_moon het volgende:
wat me opvalt is dat de reactie van MSM-ianisten eigenlijk ook vaak een gewoontekramp is
oh iemand roept weer false flag, snel debunkuuuh!!!

maar, heb je dan echt geen enkele twijfel bij dit soort dingen?
dat je echt volledig gelooft wat er op het "gewone" journaal gemeld wordt?
dat je bijvoorbeeld in het geval van zo'n Boston marathon niet even denkt,
goh beetje apart verhaal, er kloppen hier en daar wat dingen niet,
daarna hele stad onder huisarrest, voor een 2 jonge knullen?
zwaar overdreven media en eerbetoon

echt nooit? niet een heel klein beetje ook?
Ik merk wel dat de "grote massa" weinig kritisch is, en dat de media in de eerste uren en dagen een hoop onzin verkondigt. Vooral wanneer "experts" geraadpleegd worden. Maar sommigen houden het langer vol dan anderen.
Bvb het type explosief:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126650937
Dat mensen iets aanvaarden omdat ze het eens zijn met het verhaal erom heen, "the bigger picture" zeg maar, wordt nergens zo duidelijk getoond als in de Brass eye serie, waar celebs bereidwillig de grootste onzin verkondigen omdat het tegen drugs, pedofielen etc gericht is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:41:00 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126651416
Kan me niet voorstellen dat een weldenkend mens die Brass Eye grappen serieus neemt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126651680
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat een weldenkend mens die Brass Eye grappen serieus neemt.
Ik had het niet over de kijkers, die weten dat het onzin is. Maar de celebs werd niet verteld dat het om een spoof ging, die dachten dat ze aan een ernstig programma meewerkten.
pi_126651682
wanneer gaan mensen het aandurven om onder ogen te zien dat de gangbare media gemanipuleerd is?
en wat de gevolgen daarvan zijn op grote schaal?

waarom allemaal 'bewijs' moeten leveren dat de msm niet te vertrouwen is,
en hoeveel bewijs is er eigenlijk dat ze wel te vertrouwen zijn?
Niet erg veel, gezien de track record

Dus waar baseer je dan je mening op?

Bedenk alleen even dat als, als de media gecontroleerd en gemanipuleerd wordt en gebruikt voor verdorven politieke agenda's, ALS dat zo zijn zijn. Bedenk hoe effectief dat zou zijn.
EN waarom ze het dus waarschijnlijk, ook doen. :o de puppeteers zijn niet stupid..
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:46:38 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126651759
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef meth1745 het volgende:

Ik had het niet over de kijkers, die weten dat het onzin is. Maar de celebs werd niet verteld dat het om een spoof ging, die dachten dat ze aan een ernstig programma meewerkten.
Ah okay, dan begreep ik je verkeerd. Tja, camerageile celebs, die verkondigen alles voor weer wat seconden van faam.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:25:32 #213
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_126658116
Wat maakt het uit wie het gedaan heeft, je verspilt tijd om hieraan te denken. Zelfs al hadden die 2 jongens het gedaan, wat maakt het uit? het neemt niet weg dat een deel van de wereld populatie gehersenspoeld wordt. Stop met piekeren.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:30:50 #214
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126666712
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Froggiefied het volgende:
Wat maakt het uit wie het gedaan heeft, je verspilt tijd om hieraan te denken. Zelfs al hadden die 2 jongens het gedaan, wat maakt het uit? het neemt niet weg dat een deel van de wereld populatie gehersenspoeld wordt. Stop met piekeren.
Dat dringt hier niet echt door. Veel mensen slapen hier nog.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:56:06 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126667594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Froggiefied het volgende:
Wat maakt het uit wie het gedaan heeft, je verspilt tijd om hieraan te denken. Zelfs al hadden die 2 jongens het gedaan, wat maakt het uit? het neemt niet weg dat een deel van de wereld populatie gehersenspoeld wordt. Stop met piekeren.
? tegen wei heb je het?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat dringt hier niet echt door. Veel mensen slapen hier nog.
nee hoor ben wakker :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:57:42 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126668647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

? tegen wei heb je het?

[..]

nee hoor ben wakker :)
Je weet goed dat ik daarmee iets anders mee bedoel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:59:37 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126668679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je weet goed dat ik daarmee iets anders mee bedoel.
do tell :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 11:02:57 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_126668769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat dringt hier niet echt door. Veel mensen slapen hier nog.
Mwah. Denk dat je dat niet zo kunt zeggen.
Sommigen hebben een andere opinie dan jij. Dat is het eerder.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:16:36 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126669051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

do tell :P
wakker mensen zijn mensen die ingezien hebben dat de oude media vol leugens is om ons een valse mening te geven en ons dom te houden. Slapende mensen zien dat niet in.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 11:23:15 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_126669220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wakker mensen zijn mensen die ingezien hebben dat de oude media vol leugens is om ons een valse mening te geven en ons dom te houden. Slapende mensen zien dat niet in.
Ok. Nou, dan hoeven we er niet meer over te discussieren he?
Jij hebt de wijsheid in pacht en de rest is dom en ligt te pitten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:25:21 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126669281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wakker mensen zijn mensen die ingezien hebben dat de oude media vol leugens is om ons een valse mening te geven en ons dom te houden. Slapende mensen zien dat niet in.
Niet alles is een leugen!!!!

Zal ik ff uitleggen waarom niet alle informatie klopt?
Heeft te maken met kijkcijfers ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:26:39 #222
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126669320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ok. Nou, dan hoeven we er niet meer over te discussieren he?
Jij hebt de wijsheid in pacht en de rest is dom en ligt te pitten.
Ik zeg niet dat de rest dom is. Die zijn ontwetend die denken dat de MSM de waarheid spreekt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:27:11 #223
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126669334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet alles is een leugen!!!!

Zal ik ff uitleggen waarom niet alle informatie klopt?
Heeft te maken met kijkcijfers ;)
Je hoeft toch niet altijd hoge kijkcijfers te hebben.
trouwens volgens mij kunnen ze ook rommelen met kijkcijfers om iets populairder te maken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:35:18 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126669529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet altijd hoge kijkcijfers te hebben.
trouwens volgens mij kunnen ze ook rommelen met kijkcijfers om iets populairder te maken.
Jawel in nederland niet zo, er zijn maar 2 zeders ( althans laatste keer dat ik checkte ) het nieuws brengen.
in Amerika heeft zo'n beetje elke stad een zender vaak wel meer dan een, ze concurreren met elkaar Door middel van zo snel mogelijk nieuws naar buiten te brengen en vaak komt er nieuws in beeld wat helemaal niet klopt.
En dat draait puur en alleen om kijkcijfers!!!
paar posts terug liet een van de jongens een aantal filmpjes zien.
Vaak brengen, ze ook niks nieuws naar buiten als er maar iemand live aanwezig is
en dan krijg je dit soort dingen zie leuke compilatie uit de daily show .. echt best wel LOL

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126670525
In Londen bij de executie van de Menezes was er ook desinformatie (met volgens mij valse getuigen), maar het duurde niet lang voordat bekend werd dat hij geen terrorist was.
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Jean_Charles_de_Menezes
pi_126673150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet altijd hoge kijkcijfers te hebben.
trouwens volgens mij kunnen ze ook rommelen met kijkcijfers om iets populairder te maken.
Dan is het niet populairder, dan heeft het hogere kijkcijfers.
Conscience do cost.
pi_126678321
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ok. Nou, dan hoeven we er niet meer over te discussieren he?
Jij hebt de wijsheid in pacht en de rest is dom en ligt te pitten.
quote:
Zalig zijn de onwetenden van Geest
Door Xanthe®
Wij zijn als mensen geneigd om alles in hokjes te plaatsen. In plaats van intens te genieten van de dingen om ons heen, zijn wij geneigd alles te analyseren en beredeneren, net zolang tot er van het oorspronkelijke niets meer over is. Ten opzichte van de dieren en planten, zijn wij als mens begifted (of vergiftigd) met het verstand, ofwel het denkvermogen. Ik kies voor het woord denkvermogen, want als je sommige menselijke handelingen bekijkt, dan weet je dat er denkvermogen is, maar je vraagt je af waar het verstand zit.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 11:12:01 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_126715818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

Kan me wel vinden in de uitspraak van Xanthe.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:47:45 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126722413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jawel in nederland niet zo, er zijn maar 2 zeders ( althans laatste keer dat ik checkte ) het nieuws brengen.
in Amerika heeft zo'n beetje elke stad een zender vaak wel meer dan een, ze concurreren met elkaar Door middel van zo snel mogelijk nieuws naar buiten te brengen en vaak komt er nieuws in beeld wat helemaal niet klopt.
En dat draait puur en alleen om kijkcijfers!!!
paar posts terug liet een van de jongens een aantal filmpjes zien.
Vaak brengen, ze ook niks nieuws naar buiten als er maar iemand live aanwezig is
en dan krijg je dit soort dingen zie leuke compilatie uit de daily show .. echt best wel LOL

Die concurrentie is een leuk verhaal , de elite heeft allang bijna alle msm in handen .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 19 mei 2013 @ 15:33:30 #230
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126724011
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Die concurrentie is een leuk verhaal , de elite heeft allang bijna alle msm in handen .

Concurrentie?
Illusie van keuze bedoel je?
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:23:12 #231
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_126760536
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

? tegen wei heb je het?

[..]

nee hoor ben wakker :)
1. tegen jou

2. haha goeie man ^O^, precies om die grap die je maakt kan je ervan uitgaan dat je slaapt.
  maandag 20 mei 2013 @ 16:19:34 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126769805
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef Froggiefied het volgende:

[..]

1. tegen jou

2. haha goeie man ^O^, precies om die grap die je maakt kan je ervan uitgaan dat je slaapt.
RIGHT 8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 21:45:55 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_126786289
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Die concurrentie is een leuk verhaal , de elite heeft allang bijna alle msm in handen .

Summers, geloof je helemaal niets meer van de msm? Zoals nu bijvoorbeeld de verslaggeving van de twee jongetjes?
  maandag 20 mei 2013 @ 21:56:48 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126787026
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Summers, geloof je helemaal niets meer van de msm? Zoals nu bijvoorbeeld de verslaggeving van de twee jongetjes?
enige zeer onbetrouwbare van de MSM is de weersvoorspelling!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:00:53 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_126787304
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

enige zeer onbetrouwbare van de MSM is de weersvoorspelling!
Nou...dat klopt ook niet altijd. Zelfs het weer, of beter gezegd: júist het weer kan zich heel onvoorspelbaar gedragen :Y
  maandag 20 mei 2013 @ 22:05:50 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126787676
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou...dat klopt ook niet altijd. Zelfs het weer, of beter gezegd: júist het weer kan zich heel onvoorspelbaar gedragen :Y
oh true maar ze maken het vaak erger of mooier dan wat het is.

weeralarm en zo.. let op gladheid etc
klopt vaak geen hol van, gisteren park in ... nou... bagger :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126789280
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

oh true maar ze maken het vaak erger of mooier dan wat het is.

Dus eigenlijk gebruiken ze bij het weer de nieuwe media formule?
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:48:10 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_126790305
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:31 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gebruiken ze bij het weer de nieuwe oude media formule?
:P
pi_126790809
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:P
Ik reken ze allebei goed. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:58:27 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_126790878
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik reken ze allebei goed. ;)
Ik ook!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:32:55 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126799561
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Summers, geloof je helemaal niets meer van de msm? Zoals nu bijvoorbeeld de verslaggeving van de twee jongetjes?
Ik heb me niet in het verhaal verdiept of op de verslaggeving gelet dus ik heb geen feiten voor je en ook geen geloof .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:36:08 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126799633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb me niet in het verhaal verdiept of op de verslaggeving gelet dus ik heb geen feiten voor je en ook geen geloof .
Syrie? de explostie in de fabriek even terug in de VS.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:41:17 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126799735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Syrie? de explostie in de fabriek even terug in de VS.
Ik kan niet alles volgen en geloof heeft er niks mee te maken , de msm is geen bijbel en ik ben geen christen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:42:55 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126799769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik kan niet alles volgen en geloof heeft er niks mee te maken , de msm is geen bijbel en ik ben geen christen .
oke, neem een bak koffie je bent nog niet erg wakker. c_/
waar leg je de link tussen 2 soorten nieuw berichten en geloof?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:46:21 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126799833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke, neem een bak koffie je bent nog niet erg wakker. c_/
waar leg je de link tussen 2 soorten nieuw berichten en geloof?
Omdat geloof en msm in 1 zin worden genoemd , bedoel je de fabriek explosie in dezelfde week als Boston ? c_/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:56:03 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126800048
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat geloof en msm in 1 zin worden genoemd , bedoel je de fabriek explosie in dezelfde week als Boston ? c_/
Niet in mijn zin :P
Maar inderdaad, die fabriek, de reden waarom ik dit aanhaal is namelijk het volgende, eerst hadden ze namelijk over 60 doden en later is dit bijgesteld naar 14, is dit misschien de reden waarom je MSM niet meer gelooft

bron1

bron2
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 10:17:39 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_126800601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb me niet in het verhaal verdiept of op de verslaggeving gelet dus ik heb geen feiten voor je en ook geen geloof .
Dat begrijp ik niet.
Je staat met alles vooraan om false flag te roepen en dit is je ontgaan of boeit je niet? Waarom? Omdat het hier gebeurt en niet in Amerika?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:39:06 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126801239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet in mijn zin :P
Maar inderdaad, die fabriek, de reden waarom ik dit aanhaal is namelijk het volgende, eerst hadden ze namelijk over 60 doden en later is dit bijgesteld naar 14, is dit misschien de reden waarom je MSM niet meer gelooft

bron1

bron2
Mijn ogen gingen open toen America en Europa tegelijkertijd een media blackout hadden over Occupy Wall street en mensen in America en Europa OWS wekenlang alleen op de livestreams konden volgen . Noodgedwongen , net zoals de mensen in het midden oosten . Op de MSM hebben ze braaf die weken alleen opstanden in het midden oosten laten zien .

Toen besefte ik dat de staatspropaganda op gruwelijk grote schaal plaatsvind en dat America en Europa 1 lijn hebben qua wat ze wel en niet uitzenden . Eigenlijk heeft de wereldbevolking de MSM gedwongen OWS wel uit te zenden omdat OWS op 1 dag verspreid was naar 1000 steden over de hele wereld . Toen moesten ze wel maar toen begon het zwartmaken en daarin werd ook 1 lijn getrokken . Dit gaat niet om een foutje hier en daar .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:44:43 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126801404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn ogen gingen open toen America en Europa tegelijkertijd een media blackout hadden over Occupy Wall street en mensen in America en Europa OWS wekenlang alleen op de livestreams konden volgen . Noodgedwongen , net zoals de mensen in het midden oosten . Op de MSM hebben ze braaf die weken alleen opstanden in het midden oosten laten zien .

Toen besefte ik dat de staatspropaganda op gruwelijk grote schaal plaatsvind en dat America en Europa 1 lijn hebben qua wat ze wel en niet uitzenden . Eigenlijk heeft de wereldbevolking de MSM gedwongen OWS wel uit te zenden omdat OWS op 1 dag verspreid was naar 1000 steden over de hele wereld . Toen moesten ze wel maar toen begon het zwartmaken en daarin werd ook 1 lijn getrokken . Dit gaat niet om een foutje hier en daar .

[ afbeelding ]
Occupy was wel degelijk veel in het nieuws ook dat het in veel steden was.
Maar blijf er bij ipv daar te staan dag en nacht en ondertussen van de overheid een uitkering trekken.
kan je ook gewoon aan de slag bij Mac Donnalds!
Iedereen moet werken voor zijn centen, en omdat er meer nieuws is als een stel hippies wat loopt te bitchen tegen de overheid en in een tentje gaan camperen, sommige zitten er nog hier in Enschede ook.
Maar elke dag het zelfde nieuws uitzenden dat die lui er nog steeds staan met hun bordjes is geen nieuws meer.
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:48:28 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126801534
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet.
Je staat met alles vooraan om false flag te roepen en dit is je ontgaan of boeit je niet? Waarom? Omdat het hier gebeurt en niet in Amerika?
Dat jij een grens legt bij een false flag wilt niet zeggen dat false flags niet bestaan en wilt ook niet zeggen dat mensen vooraan staan om false flag te roepen . Het zegt alleen dat niet iedereen die grens heeft , ik zie geen voordeel of waarheid in die grens dus ik heb die grens niet . 1 persoon kan nooit alles volgen wat er gebeurd dus dat is het antwoord waarom sommige dingen me ontgaan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:55:46 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126801788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat jij een grens legt bij een false flag wilt niet zeggen dat false flags niet bestaan en wilt ook niet zeggen dat mensen vooraan staan om false flag te roepen . Het zegt alleen dat niet iedereen die grens heeft , ik zie geen voordeel of waarheid in die grens dus ik heb die grens niet . 1 persoon kan nooit alles volgen wat er gebeurd dus dat is het antwoord waarom sommige dingen me ontgaan .
Dan volg je heel weinig nieuws merk ik, mijn facebook werd zelfs vol gespamt radio tv kranten etc.
Ook op mijn werk en vrienden was dit wel eens naar voren gekomen de laatste 2 weken :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126801862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan volg je heel weinig nieuws merk ik, mijn facebook werd zelfs vol gespamt radio tv kranten etc.
Ook op mijn werk en vrienden was dit wel eens naar voren gekomen de laatste 2 weken :{
Je moet idd wel behoorlijk afgesloten zijn wil je hier niks van mee hebben gekregen.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 11:04:49 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_126802114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je moet idd wel behoorlijk afgesloten zijn wil je hier niks van mee hebben gekregen.
Of alleen maar oog hebben voor wat er in Verweggistan gebeurt .
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:07:10 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126802211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je moet idd wel behoorlijk afgesloten zijn wil je hier niks van mee hebben gekregen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:06:59 #255
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126804469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Occupy was wel degelijk veel in het nieuws ook dat het in veel steden was.
Maar blijf er bij ipv daar te staan dag en nacht en ondertussen van de overheid een uitkering trekken.
kan je ook gewoon aan de slag bij Mac Donnalds!
Iedereen moet werken voor zijn centen, en omdat er meer nieuws is als een stel hippies wat loopt te bitchen tegen de overheid en in een tentje gaan camperen, sommige zitten er nog hier in Enschede ook.
Maar elke dag het zelfde nieuws uitzenden dat die lui er nog steeds staan met hun bordjes is geen nieuws meer.
;)
Dit bedoel ik nou , hapklare westerse staatspropaganda om de status quo in stand te kunnen houden en het huidige systeem .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:12:29 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126804680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan volg je heel weinig nieuws merk ik, mijn facebook werd zelfs vol gespamt radio tv kranten etc.
Ook op mijn werk en vrienden was dit wel eens naar voren gekomen de laatste 2 weken :{
Ik ben het ook vaak tegengekomen , ik zeg alleen dat ik me niet heb verdiept in het verhaal , op facebook was de vermissing al bekend en het signalement werd al doorgestuurd een dag voordat de MSM kwam met het amber alert .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:17:32 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126804875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou , hapklare westerse staatspropaganda om de status quo in stand te kunnen houden en het huidige systeem .
Nee dit is mijn mening, occupy was een beweging met meerdere doeleinden.
Met de verkeerde leuze, en ben het ook grotendeels met heel wat eens waar deze beweging voor staat.
Maar als je daar dag in dag uit kan staan? wie betaalt je eten drinken etc?
De rest toch, sorry maar dan word ik boos als ik die mensen daar nog steeds zie staan.
Het is goed dat je er staat als het nut heeft.
De actie was er haalde weinig uit HELAAS, maar wil niet zeggen dat je nog steeds moet blijven staan met je bordje WIJ zijn de 99%. nee je bent nog geen halve procent ... het is leuk geweest ga aan het werk!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:18:19 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126804904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben het ook vaak tegengekomen , ik zeg alleen dat ik me niet heb verdiept in het verhaal , op facebook was de vermissing al bekend en het signalement werd al doorgestuurd een dag voordat de MSM kwam met het amber alert .
klopt dat had de moeder gedaan omdat je een bepaalde periode moet wachten voor er een Amber alert uit mag gaan ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:51:20 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126806041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee dit is mijn mening, occupy was een beweging met meerdere doeleinden.
Met de verkeerde leuze, en ben het ook grotendeels met heel wat eens waar deze beweging voor staat.
Maar als je daar dag in dag uit kan staan? wie betaalt je eten drinken etc?
De rest toch, sorry maar dan word ik boos als ik die mensen daar nog steeds zie staan.
Het is goed dat je er staat als het nut heeft.
De actie was er haalde weinig uit HELAAS, maar wil niet zeggen dat je nog steeds moet blijven staan met je bordje WIJ zijn de 99%. nee je bent nog geen halve procent ... het is leuk geweest ga aan het werk!!
Als het doel is het systeem in stand te houden dan is de oplossing idd aan het werk en mond houden , het doel is alleen niet het huidige systeem in stand te houden , in het zuiden hebben ze dat massaal al wel door dat dit niet werkt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:12 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126806582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het doel is het systeem in stand te houden dan is de oplossing idd aan het werk en mond houden , het doel is alleen niet het huidige systeem in stand te houden , in het zuiden hebben ze dat massaal al wel door dat dit niet werkt .
sorry mensen ik ben hier wel benieuwd naar dus gaat beetje offtopic

Het heeft alleen nut als er een ander systeem voor bedacht is, en die is er niet!
En hoezo het zuiden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:15:13 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_126806711
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry mensen ik ben hier wel benieuwd naar dus gaat beetje offtopic

Het heeft alleen nut als er een ander systeem voor bedacht is, en die is er niet!
En hoezo het zuiden?
Die snap ik ook niet.

En on topic: is er al iets bekend over de slachtoffers , of ze al naar huis zijn of verder hoe het met ze gaat?
pi_126806822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die snap ik ook niet.

En on topic: is er al iets bekend over de slachtoffers , of ze al naar huis zijn of verder hoe het met ze gaat?
Ja - 'n paar hebben wel gast optredens gedaan - ze zijn celebs!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:19:44 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_126806854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - 'n paar hebben wel gast optredens gedaan - ze zijn celebs!
Dit klinkt weer superlullig
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:42:43 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126807753
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit klinkt weer superlullig
zie pagina 1 onze goeie vriend de soldaatbeenlozewannebeeacteur.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:48:17 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_126807943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

zie pagina 1 onze goeie vriend de soldaatbeenlozewannebeeacteur.
Ik weet het en ik vind het respectloos. Op zijn minst.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:02:29 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126808530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet het en ik vind het respectloos. Op zijn minst.
de reacties er op of de manier hoe hij het stadion binnen kwam?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 14:04:16 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_126808608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

de reacties er op of de manier hoe hij het stadion binnen kwam?
De reacties over dat er zogenaamd niemand zijn benen heeft kwijtgeraakt.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:25:14 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126809363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De reacties over dat er zogenaamd niemand zijn benen heeft kwijtgeraakt.
Heb die foto van een webiste vanb summers.
Waar gelijk de foto in discussie kwam omdat di stompjes er raar omhoog uitzagen..
ook veel andere foto's van omstanders die ge-edit ware.. echt he... 8)7
gewoon omstanders publiek..dafuq
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 14:48:49 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_126810179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb die foto van een webiste vanb summers.
Waar gelijk de foto in discussie kwam omdat di stompjes er raar omhoog uitzagen..
ook veel andere foto's van omstanders die ge-edit ware.. echt he... 8)7
gewoon omstanders publiek..dafuq
Onbegrijpelijk vind ik het.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:48 #270
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126826747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Occupy was wel degelijk veel in het nieuws ook dat het in veel steden was.

[..]

Maar elke dag het zelfde nieuws uitzenden dat die lui er nog steeds staan met hun bordjes is geen nieuws meer.
;)
Inderdaad, het is wat dat betreft ook nooit goed.

"Ik kijk geen MSM, maar het komt niet vaak genoeg in MSM nieuws. Complot!! Complot!! Complot!!" (Occupy)

"Ik kijk geen MSM, maar het komt vaak in MSM nieuws. Complot!! Complot!! Complot!!" (Ohio)
pi_126851827
Ik kijk wel naar MSM maar ik doe heel voorzichtig aan wat ik geloof ervan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:18:34 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126853455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Tingo het volgende:
Ik kijk wel naar MSM maar ik doe heel voorzichtig aan wat ik geloof ervan.
kan je op Boston na aangeven wat erg ongeloof waardig is?
ow en het weer :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 15:48:51 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_126860091
Dit zal dan ook wel niet kloppen als de MSM het meldt:

http://www.nu.nl/buitenla(...)rdachten-boston.html
pi_126860322
http://www.nu.nl/buitenla(...)rdachten-boston.html

quote:
'FBI doodt man met band verdachten Boston'
Een man die banden zou hebben met de verdachten van de aanslag bij de marathon van Boston, is door een FBI-agent doodgeschoten.
Foto: ANP

Dat meldde de Amerikaanse nieuwszender NBC News woensdag op basis van bronnen. Het incident gebeurde in Orlando, Florida.

De man, Ibragim Todasjev, zou ondervraagd zijn over zijn connecties met de verdachten van de aanslagen, de broers Dzjochar en Tamerlan Tsarnajev. De man werkte aanvankelijk mee, maar zou toen de agent hebben aangevallen.
Niemand dit nog opgepikt...?
I´m back.
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 15:55:23 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_126860417
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rdachten-boston.html

[..]

Niemand dit nog opgepikt...?
Kijk boven je .
pi_126860463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk boven je .
O, sorry, ik keek naar het plafond... :D.
O, jij had het ook al gepaste?
I´m back.
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 15:57:41 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_126860540
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, sorry, ik keek naar het plafond... :D.
O, jij had het ook al gepaste?
:P
Ja. Zag het staan op nu.nl. Maar ja, msm he, dus discutabel.
pi_126860597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:P
Ja. Zag het staan op nu.nl. Maar ja, msm he, dus discutabel.
Mijn vrouw meldde het net... (blijkbaar 5 minuten later dan dat jij het zag op nu.nl)
Maar het is sws vaag natuurlijk...
En ja toch wel gemeld door MSM....
I´m back.
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:59:41 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126863412
lalalalala ik let weer niet op :%
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126865835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

kan je op Boston na aangeven wat erg ongeloof waardig is?
ow en het weer :P
911 is die grootste hoax ooit in moderne tijden.....dus die boston gedoe is 'n makkie.
Antwoorden op jouwe vraagjes zijn te vinden op clues forum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126866001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zal dan ook wel niet kloppen als de MSM het meldt:

http://www.nu.nl/buitenla(...)rdachten-boston.html
Waarschijnlijk nog 'n stukje aan geplakt t originele BS verhaal om t 'n beetje geloofwaardiger te maken (of ongeloofwaardiger - ligt er aan je eigen perspectief/mening natuurlijk) :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:56:04 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126866022
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

911 is die grootste hoax ooit in moderne tijden.....dus die boston gedoe is 'n makkie.
Antwoorden op jouwe vraagjes zijn te vinden op clues forum.
is = nee
onderdste helemaal niet..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126866103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

is = nee
onderdste helemaal niet..
was en IS toch?
Ze praten nog steeds alsof t waar is - dus dan is het nog steeds 'n grote hoax.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:00:05 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126866190
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

was en IS toch?
Ze praten nog steeds alsof t waar is - dus dan is het nog steeds 'n grote hoax.
jij zeg 9/11 is de grootste hoax in de geschiedenis..
nope... zie hier de top 10

Zolang de overheid of iemand heeft toegegeven dat het een hoax betreft telt deze lijst.
en voor de zoveelste keer word ik verwezen naar een onzin webiste ..
dus nee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126866524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

jij zeg 9/11 is de grootste hoax in de geschiedenis..
nope... zie hier de top 10

Nee - ik zegt dat 911 was de grootste van MODERNE tijden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:13:45 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126866759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik zegt dat 911 was de grootste van MODERNE tijden.
En ik zeg dat het geen hoax is anders staat die wel in de top 10 hoaxes allertijden.
Zolang niks bevestigt is ... is het geen hoax maar nog steeds een conspiracy dat er meer achter zit.
Ik twijfel ook over wat er nu over bekend is! maar meer de nasleep van 9/11
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:28:41 #287
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_126867340
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

RIGHT 8)7
En je doet het gewoon nog een keer wow haha
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:19:17 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126869492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik zegt dat 911 was de grootste van MODERNE tijden.
Dat is wel nummer 1
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:48:00 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126891595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is wel nummer 1
Een hoax en een Conspiracy theory zijn 2 verschillende dingen. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126892093
Het vervolg
quote:
FBI schiet na verhoor kennis broers Tsarnajev dood
Door: Redactie − 22/05/13, 16:01
© ap. Een gedenkplek voor de aanslagen tijdens de marathon van Boston op Copleyplein

De FBI in Orlando (Florida) heeft een man doodgeschoten die werd verhoord over zijn relatie met de twee broers die de aanslagen in Boston gepleegd zouden hebben.

© Orlando police department.
Ibragim Todasjev

De 27-jarige Ibragim Todasjev was net als de broers afkomstig uit Tsjetsjenië en zou Tamerlan Tsarnajev, de oudste van de twee, in de Verenigde Staten hebben leren kennen tijdens het sporten. Volgens NBC werd hij door de FBI over zijn relatie met Tamerlan verhoord, en heeft hij een van de agenten aangevallen. Daarop werd hij doodgeschoten.

De FBI heeft gezegd dat er een 'gewelddadige confrontatie' heeft plaatsgevonden tijdens een verhoor over de aanslagen in Boston. Todasjev zou gewelddadig zijn geworden, waarna een FBI-agent zijn wapen trok en een schot loste. De agent liep zelf ook verwondingen op en is naar het ziekenhuis gebracht.

Vriend
Khusn Taramiv, een vriend van de doodgeschoten man, vertelt dat hij dinsdag net als Todasjev drie uur lang is verhoord. De FBI zou meer hebben willen weten over hun relatie met de broers, en hun eigen politieke gedachtegoed.

'De FBI nam mij en mijn vriend (Todasjev) apart', vertelt Taramiv tegen Wesh.com. Ze spraken met ons allebei, ok? Ze zeiden dat ze hem nog iets langer nodig hadden, een paar uurtjes, en ik vertrok, en ze zeiden dat ze hem terug zouden brengen. Ze brachten hem nooit meer terug.'

'Hij voelde van binnen dat hij zou worden neerschoten', zei Taramiv over Todasjev. 'Ik zei nog, alles komt goed, maak je niet druk, maar hij zei, ik heb er een slecht gevoel over.'

Taramiv vertelde ook dat ze allebei al meerdere keren waren gevolgd door de FBI.

Todasjev zou een trip naar Tsjetsjenië hebben gepland omdat hij familie wilde bezoeken, maar volgens Taramiv zou hij dit bezoek op aandringen van de FBI hebben afgezegd. De vriend vertelt ook dat ze beide moslim zijn, maar niet radicaal. Todasjev zou volgens hem geen wapen hebben gehad.

De broers Tsarnajev worden verdacht van de bomaanslag in april bij de marathon van Boston waardoor drie doden vielen en meer dan 200 mensen gewond raakten. Tamerlan Tsarnajev kwam tijdens een schietpartij met de politie in Watertown in de buurt van Boston om het leven. De jongste broer Dzjochar zit in de gevangenis en is aangeklaagd.
Wat er niet bij staat is dat de doodgeschoten Todasjew kennelijk verklaard had dat de broers (of iig de oudste broer) achter die eerdergenoemde drievoudige moord in 2011 zat, die overigens drugsgerelateerd zou zijn... althans dat meldt het journaal net...
Overigens blijft het vreemd natuurlijk.
Voor het verhoor van de FBI niet gefouilleerd worden???
bron
I´m back.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:01:13 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126893268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
Het vervolg

[..]

Wat er niet bij staat is dat de doodgeschoten Todasjew kennelijk verklaard had dat de broers (of iig de oudste broer) achter die eerdergenoemde drievoudige moord in 2011 zat, die overigens drugsgerelateerd zou zijn... althans dat meldt het journaal net...
Overigens blijft het vreemd natuurlijk.
Voor het verhoor van de FBI niet gefouilleerd worden???
bron
Er staat niks bij of die knakker een wapen heeft getrokken alleen dat hij geweldadig werd en daarbij een agent aanviel die gewond raakte.

• Waarom viel hij de agent aan.
• Was dat in de verhoor kamer, misschien komen er nog beelden van vrij?
• waarom werd hij langer verhoord dan de ander.

best wel interessant dit. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:48:19 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126894795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
Het vervolg

[..]

Wat er niet bij staat is dat de doodgeschoten Todasjew kennelijk verklaard had dat de broers (of iig de oudste broer) achter die eerdergenoemde drievoudige moord in 2011 zat, die overigens drugsgerelateerd zou zijn... althans dat meldt het journaal net...
Overigens blijft het vreemd natuurlijk.
Voor het verhoor van de FBI niet gefouilleerd worden???
bron
Vlak daarvoor zou hij bekend hebben betrokken te zijn in de drievoudige moord.
mja.. ik ga nog ff verder zoeken

bron
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:31:53 #293
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126896409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een hoax en een Conspiracy theory zijn 2 verschillende dingen. ;)
9/11 word door mensen wereldwijd erkent als een hoax , hoe jij het wilt noemen moet je zelf weten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126896435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vlak daarvoor zou hij bekend hebben betrokken te zijn in de drievoudige moord.
mja.. ik ga nog ff verder zoeken

bron

Hij zelf toch niet?
En volgens het journaal dat ik vanmorgen zag, trok hij een mes, en verwondde daarmee tenminste 1 FBI-agent...
I´m back.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:33:02 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126896461
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
Het vervolg

[..]

Wat er niet bij staat is dat de doodgeschoten Todasjew kennelijk verklaard had dat de broers (of iig de oudste broer) achter die eerdergenoemde drievoudige moord in 2011 zat, die overigens drugsgerelateerd zou zijn... althans dat meldt het journaal net...
Overigens blijft het vreemd natuurlijk.
Voor het verhoor van de FBI niet gefouilleerd worden???
bron
Ja hoor stelletje beestencriminelen vermoorden maar zoals het ze uitkomt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126896529
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef Summers het volgende:

[..]

9/11 word door mensen wereldwijd erkent als een hoax , hoe jij het wilt noemen moet je zelf weten
Hoax is een beetje het idee toch dat iets niet gebeurd is, volgens mij...
Conspiracy is samenzwering. Nu is het sws een samenzwering, alleen de vraag is of de VS-overheid er op enige wijze de hand in heeft gehad...
I´m back.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:35:08 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126896557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef Summers het volgende:

[..]

9/11 word door mensen wereldwijd erkent als een hoax , hoe jij het wilt noemen moet je zelf weten
Door mensen idd ... zolang het niet erkent is door de overheid.. blijft het een conspiracy theorie .
zolang er verschillende versies van zijn is het geen hoax.
tuurlijk mag je denken dat het een hoax is maar.. het is en blijft een conspiracy theorie!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:37:35 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126896638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja hoor stelletje beestencriminelen vermoorden maar zoals het ze uitkomt .
Ja heel handig net voordat hij het papier met bekentenis heeft ondertekend, zichzelf laat gaan een agent verwond en neer gepoft word.
hoe afschuwelijk ook. er zullen vast video beelden van zijn. hier ben ik .. ondanks gruwelbeelden wel benieuwd naar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126896710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja heel handig net voordat hij het papier met bekentenis heeft ondertekend, zichzelf laat gaan een agent verwond en neer gepoft word.
hoe afschuwelijk ook. er zullen vast video beelden van zijn. hier ben ik .. ondanks gruwelbeelden wel benieuwd naar.
Lijkt me ook dat het opgenomen wordt tegenwoordig...
I´m back.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:49:37 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126897076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me ook dat het opgenomen wordt tegenwoordig...
Mja... hoe 8)7 ben je als je een agent in een verhoorkamer aanvalt.
Wie weet zag hij de bui al hangen .. levenslang en dacht ... FUCK THIS.... Leeeeeeeeeeerooooy Jenkinnnnns!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:52:40 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126897182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Door mensen idd ... zolang het niet erkent is door de overheid.. blijft het een conspiracy theorie .
zolang er verschillende versies van zijn is het geen hoax.
tuurlijk mag je denken dat het een hoax is maar.. het is en blijft een conspiracy theorie!
Ieder voor zich dan maar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')