abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:06:45 #101
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_126695120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:15 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Neger alsjeblieft, net alsof die fire drill van Dwight en de chaos erna niet de beste opener was.
Today smoking is gonna save lives

_O-

Mooi einde en mooi dat de serie zo is afgesloten...de laatste seizoenen waren minder, maar de eerste seizoenen zijn enorm leuk om nog eens terug te kijken.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_126699114
Ogh is het klaar. Een van de weinige Amerikaanse series waarin ik de humor kan waarderen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 19 mei 2013 @ 11:15:35 #103
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_126715895
Deze serie was echt fantastisch. Ik heb van alle seizoenen genoten. De kerst- en halloweenafleveringen waren altijd geweldig.

Ik zat gisteren de aflevering Night out te kijken. Dwight en Michael gaan een avond stappen met Ryan in New York. Daar zat ook alles in.

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 19 mei 2013 @ 11:59:50 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 19 mei 2013 @ 12:18:25 #105
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_126717402
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:59 schreef pfaf het volgende:

Identity theft. door Tardy Sauce

_O_ _O- _O_ O+
_O-
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_126765933
pi_126775738
Megadesk _O_
En die scène met die sneeuwpoppen op de parkereplaats _O_

Goed, maar toch jammer dat het nu afgelopen is ;(
pi_126808158

Die ballonnen, 'It is your birthday.' :D

Classic
pi_126808651


Blijft ook één van de betere momenten.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:11:54 #111
133369 Jivis
Critikut
pi_126808896
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Vond de laatste paar seizoenen wel aardig juist. Door het wegvallen van Carell was er een hoop meer ruimte voor andere personages en was er ook wat meer ruimte om het verhaal wat breder te maken. Neemt niet weg dat Michael Scott een fantastisch personage was.
Absoluut niet mee eens. Ik vind vooral dat ze schandalig zijn omgegaan met het personage Andy. Dat was eerst een likable gast met een leuk liefdesverhaallijntje met Erin, maar werd (vooral in dit seizoen) een ongelofelijke mongool die alles heel out-of-character ging verneuken. De Jim en Pam-verhaallijn met die Brian was ook om te janken, trouwens :').

Vorig seizoen waren Nelly en Robert California heel irritant en geen leuke nieuwe toevoegingen. De serie was er na het vertrek van Carell dus echt een stuk slechter op geworden, maar ik heb wel weer genoten van de laatste paar afleveringen.
Amen.
pi_126809294
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Ik vind vooral dat ze schandalig zijn omgegaan met het personage Andy. Dat was eerst een likable gast met een leuk liefdesverhaallijntje met Erin, maar werd (vooral in dit seizoen) een ongelofelijke mongool die alles heel out-of-character ging verneuken. De Jim en Pam-verhaallijn met die Brian was ook om te janken, trouwens :').

Vorig seizoen waren Nelly en Robert California heel irritant en geen leuke nieuwe toevoegingen. De serie was er na het vertrek van Carell dus echt een stuk slechter op geworden, maar ik heb wel weer genoten van de laatste paar afleveringen.
Hier ben ik het voor een groot deel wel mee eens. Nelly werd de laatste tijd wel weer iets beter, maar ze voegt niet heel veel toe aan de serie. De laatste twee (dubbel)afleveringen waren een prima afsluiting.
pi_126814041
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Ik vind vooral dat ze schandalig zijn omgegaan met het personage Andy. Dat was eerst een likable gast met een leuk liefdesverhaallijntje met Erin, maar werd (vooral in dit seizoen) een ongelofelijke mongool die alles heel out-of-character ging verneuken. De Jim en Pam-verhaallijn met die Brian was ook om te janken, trouwens :').

Vorig seizoen waren Nelly en Robert California heel irritant en geen leuke nieuwe toevoegingen. De serie was er na het vertrek van Carell dus echt een stuk slechter op geworden, maar ik heb wel weer genoten van de laatste paar afleveringen.
Aan Andy zat ik me niet zo te ergeren, vond zijn gedrag wel grappig. Nelly vond ik wel irritant maar die wilden ze gewoon sterk neerzetten. Jim & Pam was inderdaad even te veel maar er zaten nog zoveel goede afleveringen tussen, Triangle Tablet was echt geniaal. Hele affaire met Oscar en de senator vond ik ook wel grappig. Je kan uit elk seizoen wel een paar negatieve punten halen maar over het algemeen hebben ze de lijn gewoon sterk doorgezet als je het mij vraagt.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:40:12 #114
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126815279
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Ik vind vooral dat ze schandalig zijn omgegaan met het personage Andy. Dat was eerst een likable gast met een leuk liefdesverhaallijntje met Erin, maar werd (vooral in dit seizoen) een ongelofelijke mongool die alles heel out-of-character ging verneuken. De Jim en Pam-verhaallijn met die Brian was ook om te janken, trouwens :').
Andy en Erin heb ik altijd maar een weinig overtuigend koppel gevonden. Beetje een pathetische poging om die hele Jim/Pam en "wat horen ze toch goed bij elkaar" er nog eens door te rammen, maar dan zwaar geforceerd, daar waar het bij Jim en Pam veel logischer was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_126819659
Over out-of-character gesproken. Angela was de laatste paar afleveringen ook opeens heel lief, net als Dwight eigenlijk.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:57:46 #116
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_126821562
Ik vind dat wel een goede afsluiting. In de special werd ook nog eens belicht dat het meer is dan alleen komedie, er zit wat meer emotionele diepgang in dan de gemiddelde komedieserie. Mede daarom is het verzachtende van de laatste afleveringen wel passend, want uiteindelijk misgunt niemand elkaar echt iets.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:39:19 #117
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_126839104
Zat trouwens even te kijken naar welke projecten de acteurs allemaal nu nog hadden lopen, maar het viel mij toen voor het eerst op dat de meeste acteurs allemaal gewoon de zelfde voornaam hebben als in de serie.

Vond het wel grappig
The more debt, the better
pi_126840018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef flyguy het volgende:
Zat trouwens even te kijken naar welke projecten de acteurs allemaal nu nog hadden lopen, maar het viel mij toen voor het eerst op dat de meeste acteurs allemaal gewoon de zelfde voornaam hebben als in de serie.

Vond het wel grappig
Dat viel me ook op tijdens het kijken naar de special die voor de finale werd uitgezonden. Grappig!

Angela kan ik me in ieder geval herinneren.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:49:09 #119
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_126850152
Dinner Party uit seizoen 4 was ook zo geniaal.

Michael wil Jim en Pam graag uitnodigen voor een diner, maar Jim lult zich er telkens onderuit. Michael laat dan iedereen overwerken, zogenaamd vanwege orders van het hoofdkantoor. Dan vraagt hij Jim of hij plannen heeft voor die avond, waarop Jim antwoord dat hij die niet heeft aangezien ze moeten overwerken. Dan doet Michael net of hij boos naar het hoofdkantoor belt en regelt dat ze naar huis mogen en vraagt Jim dan om te komen dineren _O-
Het diner zelf is dan ook lekker ongemakkelijk als Michael en Jan hun ruzie's dan gaan uitvechten, waarbij Jim nog een verhaal verzint dat zijn huis onder water staat om weg te komen _O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:09:26 #120
192683 AMDB
Visionair.
pi_126850867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Breekfast het volgende:
verwerken, zogenaamd vanwege orders van het hoofdkantoor. Dan vraagt hij Jim of hij plannen heeft voor die avond, waarop Jim antwoord dat hij die niet heeft aangezien ze moeten overwerken. Dan doet Michael net of hij boos naar het hoofdkantoor belt en regelt dat ze naar huis mogen en vraagt Jim dan om te komen dineren _O-
Het diner zelf is dan ook lekker ong
Dat is ook met die 5" flatscreen van Michael of niet? Die dan op dat systeempje zit waarmee hij hem kan draaien _O- Heb me kapotgelachen toen hij voor dat ding stond te kijken :D
pi_126850895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Breekfast het volgende:
Dinner Party uit seizoen 4 was ook zo geniaal.

Michael wil Jim en Pam graag uitnodigen voor een diner, maar Jim lult zich er telkens onderuit. Michael laat dan iedereen overwerken, zogenaamd vanwege orders van het hoofdkantoor. Dan vraagt hij Jim of hij plannen heeft voor die avond, waarop Jim antwoord dat hij die niet heeft aangezien ze moeten overwerken. Dan doet Michael net of hij boos naar het hoofdkantoor belt en regelt dat ze naar huis mogen en vraagt Jim dan om te komen dineren _O-
Het diner zelf is dan ook lekker ongemakkelijk als Michael en Jan hun ruzie's dan gaan uitvechten, waarbij Jim nog een verhaal verzint dat zijn huis onder water staat om weg te komen _O-
Geweldig ja en dat Dwight nog langskomt met zijn oude oppas.

Seizoen 3 4 5 6 waren echt de beste.
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:12:47 #122
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_126858288
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dat is ook met die 5" flatscreen van Michael of niet? Die dan op dat systeempje zit waarmee hij hem kan draaien _O- Heb me kapotgelachen toen hij voor dat ding stond te kijken :D
Volgens mij wel ja :Y

Of Jim die de telefoon van Andy in het plafond verstopt _O-
( mooiste stukje staat er niet op, dat Andy de muur kapot slaat uit frustratie, maar goed :P )
pi_126858514
Het is ook geniaal als Ryan Jan's baan overneemt en het heeft over vernieuwing.
Dat Creed dan de volgende dag met een pruik komt en alleen maar dingen zegt als cool beans.
Of We need Red Bull you got to ride the bull sometimes right?
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:20:51 #124
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_126858695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het is ook geniaal als Ryan Jan's baan overneemt en het heeft over vernieuwing.
Dat Creed dan de volgende dag met een pruik komt en alleen maar dingen zegt als cool beans.
Of We need Red Bull you got to ride the bull sometimes right?
Creed _O_

Dat stukje waarbij hij op het werk komt, Michael detective speelt en zegt 'there has been a murder', en Creed die meteen de benen neemt. Geniaal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 mei 2013 @ 23:43:13 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126885639
mooie laatste afleveringen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')