abonnement Unibet Coolblue
pi_129434902


[ Bericht 100% gewijzigd door Euroteller op 28-07-2013 15:45:44 ]
pi_129457846
Netjes, mooie jas voor een mooie prijs!
pi_129492369
Hoi allemaal, ben nieuw op dit forum dus ik zal me eens voorstellen:

Ik heet Jelle ben 17 jaar en ben me in de afgelopen jaren steeds meer gaan interesseren in de 'casual-kleding'. Verder vind ik kwaliteit kleding belangrijk en mooier dan andere kleding.

Ik weet niet of dit de goede plek is om mijn vraag te posten maar hier komt die:

Ik ga waarschijnlijk deze week nog naar Amsterdam om wat inkopen te doen en ik zoek nog een aantal leuke kledingstukken voor eind zomer -> begin herfst. Iets zoals een trui zou ik erg handig vinden en ook een mooie blouse/overhemd met lange mouwen zijn welkom. Ik heb ongeveer een budget van 300-400 euro nog over voor de zomer/begin herfst aankopen.

heeft er iemand nog wat tips voor mij wat mooie dingen zijn om aan te schaffen, dan hoor ik het graag!
pi_129496470
Bij hartman een groot aabod
pi_129497419
Met 300-400 euro heb je een aardig budget om rond te kijken en heb je de keuze uit verschillende kledingstukken..dus dat zit wel snor.

Zoals Eindhovendegeksteeeee040 al zei; bij hartman&hartman heb je een volledig aanbod met goed personeel die je kan helpen.

http://www.hartmanenhartman.nl/

Je hebt altijd de Bijenkorf nog als alternatief maar verwacht daar geen uitgebreide hulp/info (mijn mening)
We are all undesirables
pi_129498587
Ja de bijenkorf heb ik als tweede keuze mocht ik niks vinden. ik heb er laatst een stone island polo gekocht alleen de patch vertoond nu al kleine gaatjes aan de hoekjes op de borst heb hem niet vaker dan 10 keer gedragen.

waarschijnlijk morgen dan maar eens langs bij hartman&hartman.

hoe zijn de stone island fleacewear truien eigenlijk qua kwaliteit? net als Lacoste, of toch wat minder?

bedankt voor de tip van hartman&hartman eindhovendegekste040 & Modjopower
pi_129499854
Ik vind de fred perry en stone island fleacewears de beste tot nu toe.

Tip : Prinsengracht 176 zit de Hartmanenhartman outlet
pi_129500289
bedankt eindhovendegekste040, toevallig enig idee of er wat leuks te vinden is daar nog? of moet je waarschijnlijk geluk hebben iets te vinden?
pi_129500332
In veel van die gevallen is het vaak geluk hebben of grote maten.
Ben al heel lang niet meer in amsterdam geweest en kom er liever ook niet dus geen idee of er nog iets hangt. Lacoste winkel in de pc is ook altijd de moeite waard om te kijken
pi_129515188
Qua kwaliteit heb ik eigenlijk niks op aan te merken met SI. je betaalt er inderdaad een bult geld voor en dan verwacht je idd énige kwaliteit. Persoonlijk nergens problemen mee gehad

Kleding met de beste prijs/kwaliteitsverhouding : Barbour

Niet té duur (vergelijkbaar met Lacoste) en kwalitatief verbazend goed. Soms wel even door de "opa-spul" heen kijken maar er zitten leuke dingen bij.
We are all undesirables
pi_129528863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:02 schreef Modjopower het volgende:
Qua kwaliteit heb ik eigenlijk niks op aan te merken met SI. je betaalt er inderdaad een bult geld voor en dan verwacht je idd énige kwaliteit. Persoonlijk nergens problemen mee gehad

Kleding met de beste prijs/kwaliteitsverhouding : Barbour

Niet té duur (vergelijkbaar met Lacoste) en kwalitatief verbazend goed. Soms wel even door de "opa-spul" heen kijken maar er zitten leuke dingen bij.
haha bij Barbour moet ik ook altijd aan dat opa spul denken! verder nooit iets van gekocht tot nu toe. vind een sjaal van Barbour wel mooi en misschien schaf ik die aan voor van de winter.
pi_129533265
Ja de truien/overhemden hebben meestal iets oudbolligs maar de basics zoals een polo zijn wel tof



En natuurlijk de jassen:

Liddesdale


International
We are all undesirables
  woensdag 31 juli 2013 @ 06:37:27 #113
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_129533273
wat vinden jullie hier van : deze slippers :
Met witte sokken tot net onder de knieen .
pi_129533290
KEI-hard.

Alleen rennen van de popo gaat een beetje moeilijk, weettog swa
We are all undesirables
pi_129572878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 06:37 schreef SanAnt het volgende:
wat vinden jullie hier van : deze slippers :[ afbeelding ]
Met witte sokken tot net onder de knieen .
Hallo Peize, buurtgenoot!
pi_129612622
Hallo casuals,

Ik ben 15 jaar en ik ben me sinds kort aan het verdiepen in de casual scene (het kledingaspect).
Ik heb nog maar een paar items (veelal schoenen), maar ik wou nu graag een o zo cliché stone island trui gaan halen. Nu zag ik op casualclothing.dk dat er een trui op de sale stond voor 88,-. Goeie prijs dus. Nu heb ik mezelf dus gemeten en ik heb een borstomvang van 96cm. De afgeprijsde trui is er alleen nog maar in L (101cm omvang). Is dit een heel groot verschil, of valt Stone Island gewoon kleiner?

Groet,
pi_129616213
Ik denk dat een L je toch te groot gaat worden..
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:19:24 #118
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_129617963
Heb nog wel een 12th man sweater voor je alleen is ook L/XL
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_129628730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb nog wel een 12th man sweater voor je alleen is ook L/XL
Heb ik misschien wel belang bij.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:44:16 #120
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_129722068
hoor het wle van je.

En nu een heel triest verhaal:

een mongool is met zn sigaret tegen mijn stone jas aangelopen en nu zitten er 2 gaatjes in:



Het is niet dit model jas maar meer de vorm van overhemd wel ongeveer vergelijkbare stof, ben al na 2 reparietie zaken gegaan maar kunnen er niks aan doen(1tje was de kledingmaker toevallig op vakantie, andere waren roemenen die je niet kon verstaan en wouden er al andere logo's op plakken hahaha)

iemand een idee hoe dit op te lossen iemand ervaring met goede kledingreparetiezaken rondom ede/arnhem evt?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_129805632
Iemand interesse in een swap met mijn frosted mille, maat 50?
Voor foto's graag mailtje sturen.
pi_129817595
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Dat had ik ook met mijn SS12 jas.

Heb gister deze besteld voor 250:
[ afbeelding ]. Maar kan hem terug sturen als ik hem niet goed vind!
Heb de jas nog steeds niet binnen, heb het gevoel dat ik ben opgelicht en heb al wel betaald. Weg geld dus..
pi_129820543
Waar heb je hem besteld dan?
We are all undesirables
pi_129824915
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:08 schreef Modjopower het volgende:
Waar heb je hem besteld dan?
Via MP
pi_129830582
Hij kost bijna even veel op de cp site zelf..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')