abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:52:07 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126284711
1 van mijn beste vrienden, een vriend die ik al vanaf mijn 6de kent, is sinds kort vermist in Mexico. We hebben al twee weken niks van hem gehoord. Zijn vader is naar Mexico gegaan om hem op te zoeken maar kan hem niet vinden. Zelf weet ik niet wat ik moet doen. Dit was onze laatste facebook gesprek:

Hij:

Oyen amigo

Ik:

Oyen hombre
Zit nu in de bus
Hoe gaat het?

Hij:

Not great
geen geld meer
en ik heb enig sinds een idee van wat er met mij gaat gebeuren
Ik moet sterven voor mijn eigen zonden

Ik:

Wanneer moet dat gebeuren dan? En van wie moet je sterven?

Hij:

Dat idee heb ik. Omdat ik 3 dagen lang huiloend rond heb gelopen met de gedachte dat ik dat ook bij anderen had gedaan toen ik nog een istupedo was
Be Honest with me
Gaat dit Pijn doen:
?

Ik:

Sterven? Dat weet ik niet, hangt ervan af hoe je sterft
Maar ik denk het zoiets is als in slaap vallen

Hij:

I hope so
Ik heb mezelof al bijhoorlijk aangedaan
Ik hoop dat in het eind iemand mij enkel hier van kan verlossen

Ik:

Van wat precies? Je psychische leed?

Hij:

ya maar ook fyziek
maar ben bang dat het fyzieke leed erger gaat worden
Iki neem afsheid van jou. Amigo!!

Ik:

Afscheid voor nu, toch?

Hij:

its waz Nice noing ya. Till we meet again some day!!
idd voor nu

Ik weet niet wat ik moet denken. Iemand ervaring hiermee?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126284829
zelfmoord plegen als je op vakantie in mexico bent? nou.. beetje vaag
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:56:03 #3
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_126284913
Ik vrees het ergste. :{
Kaleidoscopiklimax
pi_126285034
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vrees het ergste. :{
Ik ook :-(
Keep_Walking kent hem echter een tienvoud beter dan ik, en zijn intuitie is gelukkig positiever.

Ook mij heeft hij een hint gegeven... hij heeft ooit mogen schieten met mijn filmrekwisiet en dat vond hij zo geweldig, dat hij het 'mee zou nemen in zijn graf'. Het doet heel veel pijn, want je denkt dat je zoiets door hebt... je voelt je zo stom nu hij vermist is!

Anyways, ik hoop dat dit forum ons leidt tot concrete adviezen hem te vinden.
Ik heb op zijn FB-wall mijn mobiel gezet in het Spaans.
asdfasdfasdfasdfasdf
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:59:33 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126285102
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vrees het ergste. :{
.
Ik niet, maar ik weet niet wat ik moet denken. Novusordoseclorum kent hem ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:01:00 #6
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_126285186
Ambassade in Mexico gebeld?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_126285255
Tja, ik neem aan dat zijn vader aan het zoeken is op plaatsen waar hij voor het laatst is gesignaliseerd dus die tip is overbodig.
Is er totaal geen teken van leven meer? Niet een laatst gezien ...? Dit lijkt me echt erg.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:02:20 #8
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126285270
Wist je waar hij verbleef ten tijde van dat gesprek?
pi_126285276
Veel sterkte de komende tijd. Als je iemand al zo lang en goed kent...heel naar.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:05:54 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126285482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
Wist je waar hij verbleef ten tijde van dat gesprek?
Nee, behalve Mexico dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel sterkte de komende tijd. Als je iemand al zo lang en goed kent...heel naar.
Thanks, ik weet momenteel niet wat ik moet denken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126285645
Sterkte, Keep_Walking en Novusordoseclorum!!
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_126285955
Sterkte!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:15:36 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_126286018
Sterkte, jongens! :{
pi_126286123
Vreemd gesprek. Zoals ik het zie zijn de voortekenen niet goed. Heb je geen enkele manier om direct contact met hem op te nemen, telefonisch of iets dergelijks? Verder kun je ook weinig doen ben ik bang.

Sterkte in ieder geval.
pi_126286135
sterkte, maar zelfmoord in het buitenland is wel erg onverantwoordelijk als je denkt dan aan zijn ouders en alles, die zouden misschien zijn lichaam niet eens kunnen begraven. Best dom van hem, je moet je ouders tenminste nog wel de kans gunnen om afscheid te kunnen nemen..
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:18:25 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126286192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef supereek het volgende:
sterkte, maar zelfmoord in het buitenland is wel erg onverantwoordelijk als je denkt dan aan zijn ouders en alles, die zouden misschien zijn lichaam niet eens kunnen begraven. Best dom van hem, je moet je ouders tenminste nog wel de kans gunnen om afscheid te kunnen nemen..
Zo is hij gewoon. Waarschijnlijk kon het hem niet boeien... hij heeft ook een moeilijke relaties met zijn ouders.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126286257
Waren er trouwens nog andere voortekenen dat hij misschien iets van plan was? Voor dit gesprek dus?
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:22:33 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126286508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
Waren er trouwens nog andere voortekenen dat hij misschien iets van plan was? Voor dit gesprek dus?
Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126286826
Good luck, er zijn tig andere oorzaken waardoor hij nu niet te bereiken is.Blijf positief
nee echt niet !
pi_126286976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.
Ah, oke. :{ Wellicht heeft hij het dan nu toch echt gedaan, maar laten we hopen op het beste.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:41:03 #21
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_126287736
Heel veel sterkte in ieder geval.
Kaleidoscopiklimax
pi_126289407
Bedankt voor de support jongens. Morgen bel ik de ambassade.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_126291681
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij:

Dat idee heb ik. Omdat ik 3 dagen lang huiloend rond heb gelopen met de gedachte dat ik dat ook bij anderen had gedaan toen ik nog een istupedo was
Wat bedoelt hij hiermee? Het komt over alsof hij mensen heeft omgebracht?
pi_126292324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.
Mijn halve vriendenkring bestaat uit mensen die in dat plaatje passen. Inmiddels zijn het allemaal brave huisvaders met een Opel voor de deur :')
Er is dus nog hoop
  vrijdag 10 mei 2013 @ 05:02:56 #25
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126294087
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 01:51 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Mijn halve vriendenkring bestaat uit mensen die in dat plaatje passen. Inmiddels zijn het allemaal brave huisvaders met een Opel voor de deur :')
Er is dus nog hoop
Ja, mag er vabuit gaan dat geen van gen twee weken vermist is geweest in het buitenland. Bijna iedere puber heeft die gedachten wel gehad.]

Ik heb een onderbuikgevoel dat dit niet goed is afgelopen. Ook kun je beter voorbereid zijn op het ergste. Dit doet mij overigens denken aan een oude vriend van mij die ook niet gelukkig in het leven staat, hem zie ik ook a la day zelfmoord plegen.

TS, sterkte.

Had overigens de ambassade al wel gebeld inmiddels?
Bay of Plenty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')