abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:51:11 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126267374
Wegens nieuwe keuken overbodig, een losstaande vaatwasser van Atag. Werkt nog goed. We willen 'm niet op marktplaats zetten, maar geven aan iemand die het hard nodig heeft. Af te halen (we kunnen helaas niet brengen) in Hilversum.
pi_126281095
Jammer genoeg een beetje te ver weg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:57:35 #3
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_126281829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Jammer genoeg een beetje te ver weg
Doe een poging in het vervoerstopic? Er zijn wel gekkere dingen vervoerd door NL heen?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_126282815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef Ireth het volgende:

[..]

Doe een poging in het vervoerstopic? Er zijn wel gekkere dingen vervoerd door NL heen?
Klopt...
Maar dan voel ik me (weer) rottig dat anderen zoveel moeite " moeten" doen terwijl het natuurlijk niet om een eerste levensbehoefte gaat enzo...Een vaatwasser maakt t een stuk makkelijker, dat zeker.... Maar nodig...?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:28:32 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_126283552
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Klopt...
Maar dan voel ik me (weer) rottig dat anderen zoveel moeite " moeten" doen terwijl het natuurlijk niet om een eerste levensbehoefte gaat enzo...Een vaatwasser maakt t een stuk makkelijker, dat zeker.... Maar nodig...?
In een gezin met meerdere kinderen valt dat voor mij niet echt meer onder 'luxe' hoor... dan is het gewoon een heel handig hulpmiddel wat misschien niet een eerste levensbehoefte is, maar wel heel veel ongemak kan wegnemen en tijdswinst kan geven!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_126286433
Zonder op de behoeftevraag in te gaan: Ik rij wel eens een stukje door het land.
Als ik weet waar het heen moet zeg ik wel ja of nee of ik vervoer of niet.
Discussie of het nodig is of niet hoeft niet. Er is een aanbod, iemand wil em en dan is de vraag hoe het er komt. Klaar. Meer is het niet.
Stom gezeik iedere keer over luxe artikel of niet...........
Zodra er ook maar 5 euro voor gevraagd wordt is het verkoop ipv liefdadigheid maar dan krijgt de verkoper ws te horen dat het veel te goedkoop is.
Wanneer leert men nou eens dat over zo'n aanbod nagedacht is en over acceptatie ook.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:22:17 #7
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_126286485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef vannelle het volgende:
Zonder op de behoeftevraag in te gaan: Ik rij wel eens een stukje door het land.
Als ik weet waar het heen moet zeg ik wel ja of nee of ik vervoer of niet.
Discussie of het nodig is of niet hoeft niet. Er is een aanbod, iemand wil em en dan is de vraag hoe het er komt. Klaar. Meer is het niet.
Stom gezeik iedere keer over luxe artikel of niet...........
Zodra er ook maar 5 euro voor gevraagd wordt is het verkoop ipv liefdadigheid maar dan krijgt de verkoper ws te horen dat het veel te goedkoop is.
Wanneer leert men nou eens dat over zo'n aanbod nagedacht is en over acceptatie ook.
O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_126287327
Gudverju.....
Net profiel en woonplaats van Vamperotica gekeken en als niemand anders dit ding vervoerd doe ik het zelf wel, is niet echt in de buurt maar te doen denk ik.
Gudverju omdat ik verkeerd had gelezen, zag niet dat Vamp zich al gemeld had als belangstellende. Foutje van mij.
Maar als het niet echt tijdgebonden is: Over 3 weekjes wil ik best via Hilversum terug naar huis rijden via Tilburg.
Regel het maar, ik ben het sukkeltje dat het doet. ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:39:45 #9
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_126287666
Lief sukkeltje! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_126289810
Liever een sukkel dan een eikel. ;)
pi_126295804
psst
vampje al een dm gedaan
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:02:03 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126296120
Lief aangeboden, ik wacht het wel af :)
pi_126303844
Lief <3
pi_126304620
@vannelle....
Ik lees je posts nu pas... en ik geloof dat kwiebuske het vervoer al op zich genomen heeft!
en wbt dat andere... Ik heb er best moeite mee om hulp te vragen...ga dan voor mezelf meteen allerlei argumenten aanhalen zoals het " luxe- idee" , het feit dat het voor iedereen waarschijnlijk veel makkelijker zou zijn als de vaatwasser naar iemand in Hilversum zou gaan en ik met mijn vraag mensen tot last ga zijn enz enz... In veel gevallen niet nodig waarschijnlijk, zoals je zegt iemand bepaalt zelf wel of ie bijvoorbeeld aanbied om voor iemand anders het hele land door te crossen enz... Maar toch.... :P

maar wel superlief aangeboden! :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_126308080
Dat van Kwieb wist ik ook niet, maar mooi dat het geregeld is want daar gaat het tenslotte om. ;)
En zoals ik er over denk: Je weet zelf waarom je hulp vraagt en weet zelf of het terecht is of niet.
Ik ga er van uit dat het terecht is en dus wil ik best helpen, vind dat geen probleem.
Ik vind dat je kan vragen wat je wilt, iemand die het onterecht vind zal z'n hulp niet aanbieden maar iemand die het wel snapt zegt wel gewoon "ja, komt goed."
Daarom nooit bang zijn om te vragen, het ergste wat je kan overkomen is een slechte reactie of een "nee" maar er is altijd wel iemand bereid.
De mensheid is (uitzonderingen daar gelaten) zo slecht nog niet. ;)
pi_126308167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:55 schreef vannelle het volgende:
Dat van Kwieb wist ik ook niet, maar mooi dat het geregeld is want daar gaat het tenslotte om. ;)
En zoals ik er over denk: Je weet zelf waarom je hulp vraagt en weet zelf of het terecht is of niet.
Ik ga er van uit dat het terecht is en dus wil ik best helpen, vind dat geen probleem.
Ik vind dat je kan vragen wat je wilt, iemand die het onterecht vind zal z'n hulp niet aanbieden maar iemand die het wel snapt zegt wel gewoon "ja, komt goed."
Daarom nooit bang zijn om te vragen, het ergste wat je kan overkomen is een slechte reactie of een "nee" maar er is altijd wel iemand bereid.
De mensheid is (uitzonderingen daar gelaten) zo slecht nog niet. ;)
sorry vannelle :o

en verder wat hij zegt :) :)
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_126308251
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

sorry vannelle :o

en verder wat hij zegt :) :)
Niks sorry, is geregeld dus het is goed. ;)
pi_126308346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niks sorry, is geregeld dus het is goed. ;)
ze moet alleen een weekje wachten
das het enigste :)
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 00:50:28 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126934399
Als al het andere niet lukt heb ik nog wel interesse. Vind mezelf alleen niet zielig ook al ben ik arme student. Dus ik weet niet of dat telt.
pi_127571579
Helaas.... Geen vaatwasser in Tilburg....
Bij Kwiebuske kwam er iets tussen en toen heeft een andere " bezorger" zich gemeldt, maar we hebben helaas niets meer van TS gehoord.... Dus ik ga vrolijk verder met mijn afwasborsteltje! :Y
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 9 juni 2013 @ 00:30:39 #21
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127571737
Jammer dat TS niets meer van zich heeft laten horen.. desnoods een melding dat het om de een of andere reden niet meer door is gegaan ofze..
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_127577516
Ik heb TS een PM gestuurd. Zulke zaken mogen jullie gerust aan ons vragen. Geen garantie dat het dan alsnog geregeld wordt. Er kunnen heel goede redenen zijn waarom TS het aanbod moet intrekken, of misschien is een topic domweg aan de aandacht ontsnapt.
Maar Liesje en ik kunnen wellicht net een extra porretje geven, weet je als vrager ook waar je aan toe bent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127578339
Tnx Cat.... Ik had zelf ook een paar pmmetjes gestuurd, wilde me tot jullie wenden als ik daar na dit weekend niets op gehoord zou hebben :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_128385452
Helaas.... Zowel op p als dm niets meer gehoord
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_128386782
Jammer... Dan doe ik maar een slotje op dit topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')