abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 september 2000 @ 19:39:39 #1
6165 Wiebe
The Magic Maker
pi_369203
We hebben nu allemaal iets gezien van Rex en van Miranda... Wie gaat het huis; uit het oog van de bewoners, zaterdag als eerste weg? En houdt dit nu ook in dat bij de tweede nominatie de ander er ook uitvliegt?? Er is al gezegd dat het nu voor de bewoners wel makkelijker is om te kiezen! Fair of niet fair?
The essence of pleasure lies in the seeking of pleasure itself!
pi_369276
Echt veel heb ik nog niet van ze gezien hoor.
Ja de rondleiding.

En dat Rex aardig kan improviseren met brieven van VOO die niet helemaal goed zijn opgesteld.
Zeker op het laatste moment vergeten ff de goede brief af te drukken.

Van mij mogen ze er allebei wel uit en Ali weer terug.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 september 2000 @ 23:13:06 #3
862 Arcee
Look closer
pi_369769
Ik denk dat Rex er uitvliegt. Komt net iets te geforceerd over. Miranda komt wat natuurlijker over.

Aan de andere kant: dames onder elkaar..... ik weet niet of de dames er wel een dame bij willen hebben..

Maar anders denk ik dat Rex aan 2 briefjes genoeg heeft

pi_369995
quote:
Rex of Miranda?
De eREXie van Miranda

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 30-09-2000 00:24]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_370100
Rex of Miranda? Eens zien: Desiree kiest natuurlijk voor Rex. Miranda is een te grote concurrent. Ferdi, Georgie en Robin kiezen voor Miranda (zie vorige zin maar dan omgekeerd en ze vinden Miranda wel een lekker ding). Dit geldt tevens voor Leo. Koos kiest voor Miranda, omdat hij met haar wel leuk kan babbelen. Kim kiest ook voor Miranda want Kim weet dat ze toch wel populair blijft en ze heeft een al een leuk onderonsje gehad met Miranda op de bank. Annet en Bianca kiezen voor Rex, want er zijn volgens hen wel genoeg vrouwen in huis. Hieke kiest voor Miranda want ze vindt die Rex maar nix (te grote babbel en te kromme neus). Dat is dus zeven stemmen voor Miranda en drie voor Rex. Nou, ik hoef niet meer te kijken.

.

  zaterdag 30 september 2000 @ 03:10:46 #6
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_370274
Uit de streamverslagen:
quote:
15.30
Georgie roept Hieke, die zich als een mak schaap bij de heren voegt. Ferdi rommelt ondertussen wat in de oven (waar het brood in wordt gebakken). Hij vist naar Hiekes voorkeur: Rex of Miranda. Hieke vindt het heel moeilijk, maar ziet Miranda toch niet zo zitten. "Rex profileert zich ook beter", vult Georgie aan. Deze 3 hebben hun keuze dus al gemaakt.
15.35
Iets te snel geconcludeerd. Ferdi en Georgie zeggen nog geen definitief oordeel geveld te hebben; Hieke heeft dat zo te horen wel (Miranda).
Ik denk dat Miranda er zaterdag uitgaat. Flex Rex volgt volgende week donderdag.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_370297
Zelf denk ik dat Miranda blijft.

Ze heeft ergens iets "pottigs" dus Bianca en daarmee ook Hieke, zal wel op de anderen inpraten. Heb tot nu toe het idee dat Bi het inderdaad een 'lekker ding vindt'.

Tringggg....

Met Miranda.
Tja, met John de Mol. Zeg jij was toch lesbisch?
Mi: Tjáh!
John: Oké dan ben jij de vervanger van Jolanda.
Mi: Hoezo?
John: Van haar hadden we veel meer verwacht. Heftige scenes in de eertse weken. Nu dacht ik zo, als jij als mooie blonde 'gereseveerde'nu eens in het huis gaat dan ontdooit die Bianca nog wel. En kindje, jij wil toch ook carriere maken bij de tv??
Mi: ja tuurlijk.....
John: Nou dan!!

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 10:50:53 #8
862 Arcee
Look closer
pi_370417
quote:
Op 30 september 2000 03:10 schreef PingPong het volgende:
Deze 3 hebben hun keuze dus al gemaak.
Welke 3?
  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 10:54:12 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_370419
quote:
Op 30 september 2000 10:50 schreef Arcee het volgende:
Welke 3?
Georgie, Hieke en Ferdi
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')