Hoe vaak heb je dit meegemaakt dan, op hoeveel pakketjes?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Verhalen?
Gewoon de realiteit hoor. Natuurlijk kunnen jouw ervaringen compleet anders zijn, maar dat zegt natuurlijk niets .
Die verhalen zijn herkenbaar dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig hoe je mijn punt van hierboven bevestigt, dit soort verhalen zijn kennelijk leuker .
Op 1 pakketje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit meegemaakt dan, op hoeveel pakketjes?
Laatst een aangetekende en verzekerde zending die werd gewoon doodleuk aan het einde van de straat bezorgd zonder handtekening.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die verhalen zijn herkenbaar dat kan natuurlijk ook.
Steeds meer personeel wordt dusdanig afgeknepen dat ze als bezorger lak hebben aan handtekening en niet bij de buren.
De krachten die pakketten in het magazijn vervoeren staat helemaal onder aan de ladder en niemand weet wie er met zo'n pakket aan het kloten is geweest.
Net zeg je nog wat anders, en dat het altijd zo gaat .quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Op 1 pakketje.
Maar dat was tevens het enige pakketje met van die Fragile-stickers er op.
Kan ook toeval zijn natuurlijk, ik ga er niet vanuit dat het moedwillig gedaan is maar frappant is het wel.
DHL maakt ook gebruik van Selectvracht en dat is pas helemaal drampzalig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
DHL heb ik nog nooit een slechte ervaring mee gehad by the way.
Lekker overtuigend.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zeg je nog wat anders, en dat het altijd zo gaat .
Ik verstuur honderden pakketten per jaar, ook met breekbaar stickers en "alleen huisadres" stickers erop en in verreweg de meeste gevallen gaat het goed .
Maar je vraag is geloof ik beantwoord, succes met je auto! .
Ik geef je weinig kans.quote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Szlie het volgende:
Morgen komt een pakje, aangetekend. Tijdsindicatie 10.30-15.30 uur. Helaas kan ik tussen 10.30-12.00 uur niet aanwezig zijn.
Zou de postbode zo vriendelijk zijn het pakketje bij de buren af te leveren als ik een briefje schrijf waarin staat dat met de buren is afgesproken dat zij het in ontvangst nemen? Dus dat ik ze machtig? Briefje wordt aan de binnenkant van het deurraam opgehangen en de buren zijn
bereid om mee te werken. Ik hoop de postbode ook...
Ligt er aan waar de afzender precies voor gekozen heeft qua verzendmethode.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:57 schreef Szlie het volgende:
Redelijk, de bezorgers zijn best vast. De buren hebben vaker pakketten aangenomen waarvoor getekend moest worden en toen hing er geen briefje op de deur...
quote:Vanaf 1 januari 2011 kunt u een keuze maken bij het product Handtekening voor Ontvangst over de afleverlocatie indien de geadresseerde niet thuis is.
Uit onderzoek naar de logistieke wensen van de online shopper is gebleken dat de voorkeur over belevering bij de buren divers is (indien de geadresseerde niet thuis is). Zo geeft 68% van de ontvangers aan dit wenselijk tot zeer wenselijk te vinden, maar is 19% uitgesproken tegen deze wijze van uitlevering. PostNL Pakketservice biedt u per 1 januari een keuze bij het product Handtekening voor Ontvangst.
Handtekening voor Ontvangst Alleen Huisadres
Bij de dienst Handtekening voor Ontvangst Alleen Huisadres levert de chauffeur alleen op het opgegeven adres uit. Deze exclusieve uitlevering bij de geadresseerde is een extra service die u zekerheid biedt ten aanzien van het uitleveradres. Na de tweede afleverpoging kan de geadresseerde de zending afhalen op een Postkantoor.
Handtekening voor Ontvangst
Bij de dienst Handtekening voor Ontvangst* zal de chauffeur bij afwezigheid van de geadresseerde proberen om de zending bij de buren uit te leveren. Hierdoor kan de geadresseerde, indien niet thuis aanwezig, toch snel de zending in ontvangst nemen. Uiteraard ontvangt de geadresseerde altijd een notificatie met het uitleveradres en is voor u het uitleveradres inzichtelijk in onze Track & Trace-omgeving.
Deze keuze is niet mogelijk bij de producten Verhoogd Aansprakelijk en Rembours. Hierbij blijft Alleen Huisadres een standaard onderdeel van de service.
Bij Coolblue kan ik altijd gewoon pinnen:quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:53 schreef dabadbass het volgende:
Kan ik rembours van ¤ 70,00 pinnen bij de postbode? Of moet ik cash thuis hebben?
Ik lees hier: WGR / Pinnen van rembours? van niet. Maar dit is al 4 jaar geleden....
quote:Betalen onder rembours betekent niets anders dan betalen aan de postbode. Dat kan met gepast geld, maar onze voorkeur en die van de postbode gaat uit naar pinnen. Ben je niet thuis? Geen probleem! De bestelling ligt nog drie weken op je te wachten op het postkantoor. Ook hier gaat de voorkeur uit naar afrekenen met pin.
Tjah. Waarschijnlijk gaat de postbode mij ook vertellen dat hij liever heeft dat er gepint wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Coolblue kan ik altijd gewoon pinnen:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 30 september 2013 22:17 schreef rumiii het volgende:
Vrijdag is een pakket (past door de brievenbus) voor de lichting op de post gedaan. Niet in een postbus buiten, dit is ergens in een winkel gebeurd. Normaal gesproken kreeg ik de volgende dag mijn post binnen. Zaterdag heb ik jammer genoeg niets ontvangen. Denken jullie dat ik morgen het pakketje zal ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |