abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:20:50 #101
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160419665
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jij bent een Limburger?
Fortuna Sittard was vroeger de club in de Eerste divisie altijd in de top vijf qua trouwe aanhang.
Maar dat was in de oude Baandert. Ik heb het gevoel dat nieuwbouw in een buitenwijk niet de juiste oplossing is.
Wat is jouw visie daarover?
Ik vraag dit met name omdat bij Cambuur nu een directie is dat een vergelijkbare oplossing het beste voor Cambuur vindt. Ik heb daar mijn twijfels over.

PS: de twee grootste huidige sponsors van Cambuur zijn een bouwbedrijf en de projektontwikkelaar van de huidige Cambuurgrond.
90% waar. Echter is de club ook belogen en bedrogen door de gemeente.
Rondom het stadion zouden zich bedrijven gaan vestigingen. In het stadion zouden diverse winkels komen. AH en Decatlon wouden zich oa vestigingen in het stadion, echter is dit door gemeente tegengewerkt.
Heeft jaren geduurd eer er eens was bedrijven rondom het stadion kwamen.
Stadion is na 16 jaar gewoon nog steeds een lelijke betonnen bak. Alleen Noord en Hoofdtribune zijn van buiten afgebouwd.
Noordkant puur doordat Fitland zich er gevestigd heeft.
Plannen sportzone (idee gemeente) zijn ook nooit echt van de grond gekomen.

Tuurlijk is de grootste schuld bestuur van Fortuna zelf, maar gemeente gaat ook niet vrijuit.
Verder dan wat garantstelling hebben ze nooit gedaan.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160422299
Sterker nog, de gemeente heeft een vermogen binnengeharkt door de verkoop van de gronden van het oude Fortuna stadion + de omliggende sportterreinen. Dat lag relatief dicht bij het centrum en daar is nu een woonwijk voor in de plaats gekomen.
pi_160545980
quote:
Joppe Sangen per direct weg bij Fortuna Sittard

De toezichthouders van de club laten weten per direct afscheid te nemen van Joppe Sangen (41) als Algemeen Directeur bij de Limburgse profclub. Sangen was sinds oktober 2015 in functie in Sittard.

Extern adviseur Paul van de Kraan licht het besluit van de club toe: “Joppe Sangen heeft een marketing en sales achtergrond. Op dit moment is de kostenkant echter belangrijk en dus heeft de club een sterke behoefte aan een ander type directeur. Iemand met een financiële achtergrond. Het heeft dus niets van doen met de persoon Joppe Sangen. Maar deze beslissing is wel noodzakelijk om als club te kunnen overleven.”

Van der Kraan vervolgt: “Fortuna Sittard is de afgelopen jaren overeind gehouden door de betrokkenheid van vermogende individuen. Deze financiële injecties waren pleisters op een open wond. Symptoombestrijding zonder dat de oorzaak van het probleem is aangepakt. De afgelopen weken heb ik gezien dat Fortuna Sittard leeft in de harten van de mensen. Nu is dat misschien nog een bescheiden aantal harten, maar ik geloof dat het op termijn mogelijk is oude tijden te laten herleven. Dat wat Fortuna ooit een speler van belang maakte, moet terug in de herinnering en in de harten van de mensen. Dan kan de club weer een rol van betekenis hebben in het betaalde voetbal en in de regio.”

Bron: http://www.fortunasittard(...)-bij-fortuna-sittard
Ik ben benieuwd wat hier de achterliggende gedachte van is.
pi_160561578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nu weten we waarom je zo'n mongool bent.
Gelukkig wisten we bij jou al jaren waarom je zo'n retard was ^O^
U MAD?
pi_160561588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:33 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat hier de achterliggende gedachte van is.
Paniekvoetbal, kan toch niet anders? Je stelt in november niet zomaar een voormalig sales manager aan als directeur. En nu gaat ineens weer het roer om. Lekker dan.....
U MAD?
pi_160571489
Fortuna Sittard heeft dit kalanderjaar nog geen salarissen betaald, Dit hoorde ik zonet in het Radio 1 nieuws van 18:30 en van 19:00 uur.

quote:
Opnieuw problemen bij Fortuna Sittard. Volgens crisismanager Paul van der Kraan is het nog maar de vraag of de Limburgse club dit seizoen kan afmaken.

De club kampt met nog steeds met grote financiële zorgen. Hoewel de KNVB eerder oordeelde dat de Limburgse club het seizoen 'in principe' uit kan spelen, zet Van der Kraan daar nu grote vraagtekens bij.

Een heikel punt ligt volgens hem bij de uitbetaling van salarissen. De spelers en staf hebben dit kalenderjaar nog niks op hun bankrekening bijgeschreven gekregen. "En tot juni geen salarissen betalen is geen optie", zei voormalig Vitesse-directeur Van der Kraan tegen L1. "Bovendien moet er ook nog worden afgerekend met de fiscus."


....knip......
pi_160571596
Als ik dit zo lees, dan is Fortuna Sittard nu wel v.v.t.
Zonder salaris kun je je spelers zodanig motiveren, dat ze nu bovenaan de periodetitelstrijd staan.
pi_160571701
Dat lijkt gedaan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160587702
quote:
Fortuna Sittard heeft een aantal medewerkers een deel van het salaris uitbetaald. Het gaat om medewerkers en spelers die in financiële problemen zijn gekomen. ...knip......
Gisteravond op L1, en nu in het AD.

→ Als niet iedereen betaald worden, en een deel wel, dan krijg je snel scheve gezichten.
Fortuna heeft dus niet het geld om de rest te betalen, en waarschijnlijk ook geen geld om de loonbelasting van de uitbetaalde gelden te kunnen voldoen.

Er moet heel snel zo'n 2 ton van sponsoren komen, om de resterende 7 ton op een geblokkeerde rekening bij een notaris vrij te krijgen. Dan heeft Fortuna de benodigde 9 ton om het seizoen af te maken.

Tenminste als het klopt, dat er al 7 ton op een geblokkeerde rekening staat. Ik heb ook ergens gelezen dat daar ook twijfels over zijn.
pi_160588265
'Fortuna Sittard heeft begrotingstekort van ¤900.000 gedicht'

http://www.quotenet.nl/Ni(...)0.000-gedicht-175104

Edit, aanvulling L1:

Fortuna heeft de 900.000 euro 'ruimschoots' bijeen

http://www.1limburg.nl/fo(...)o-ruimschoots-bijeen

Dat die 9 ton er is mag al een godswonder heten.

[ Bericht 38% gewijzigd door J.B. op 11-03-2016 13:43:11 ]
pi_160714614
Fortuna Sittard mag door!

http://www.fortunasittard.nl/nieuws/fortuna-sittard-mag-door

Hoeveel levens heeft Fortuna in godsnaam _O- *O*
pi_163027578
Fortuna Sittard van ondergang gered

https://www.fortunasittar(...)-van-ondergang-gered

Fortuna kan definitief verder na een flinke saneringsoperatie ^O^
pi_163027881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef J.B. het volgende:
Fortuna Sittard van ondergang gered

https://www.fortunasittar(...)-van-ondergang-gered

Fortuna kan definitief verder na een flinke saneringsoperatie ^O^
Vlak voor de deadline van vandaag 12.00 uur. :s)
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:27:34 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_163028342
*O*
pi_163550288
Het is tekort is weer meer dan 250.000 euro.
Ongeveer een keer een boete van een gele kaart voor Wesley Sneijder bij Galatasaray.

quote:
Een gesprek met een Turkse investeerder is vorige week uitgelopen op een fiasco voor Fortuna Sittard.

Hij trok zijn investering in de club terug. De situatie van de club is hierdoor kritiek.

256.000 euro
​Fortuna is dringend op zoek naar een nieuwe geldschieter om het ontstane gat te dichten. De Turkse investeerder had eerder namelijk 256.000 euro meegebracht. Onder andere met dit geld had Fortuna de begroting sluitend gemaakt. Maar toen de Turkse partij donderdagavond de boeken van de club inzag, heeft deze zijn investering teruggetrokken. Bronnen dichtbij de club laten weten dat de investeerder te veel onzekerheden zag in de boeken van Fortuna. De begroting voor komend seizoen bedraagt 1,9 miljoen euro.
....knip...
Lees meer in De Limburger
pi_163550374
Paul van der Kraan op 15 juni.

"Het heeft heel veel moeite gekost", verzucht Paul van der Kraan. De crisismanager bij Fortuna Sittard had de zware taak anderhalf miljoen euro te vinden om Fortuna volgend jaar weer betaald voetbal te laten spelen. Dat is gelukt. Vandaag heeft Van der Kraan de begroting voor volgend seizoen overlegd aan de KNVB.

"Het was heel zwaar om de laatste tienduizenden euro's bij elkaar te krijgen. De laatste 200.000 euro heeft drie weken gekost, dat is heel lang."


De Limburger vandaag

Snel geld nodig
De Turkse investeerder komt uit de koker van interim-manager Paul van der Kraan. Die ging eerder in zijn eentje naar Turkije voor een gesprek. Aanvankelijk leek dat zijn vruchten af te werpen. Dat Van der Kraan alleen ging, werd overigens niet door iedereen binnen Fortuna gewaardeerd. Het is gebruikelijk om minstens met een tweekoppige delegatie af te reizen. Bronnen rond de club stellen dat er snel geld nodig is, omdat anders het begin van de competitie niet gehaald kan worden.


→ Achteraf blijkt dat Van der Kraan in zijn eentje deze toezeggingen van geld als begroting heeft opgevoerd, zonder verificatie van andere bestuursleden.
pi_163550449
http://nos.nl/artikel/211(...)-op-orde-houden.html

Als je de video afluistert van het interview met Van der Kraan op 15 juni, dan kom ik tot de conclusie dat Fortuna het nu niet gaat redden om de begroting alsnog sluitend te krijgen voor het nieuwe seizoen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:09:42 #118
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_163550940
En nu? Is er nog tijd om het gat te dichten of is dit einde verhaal?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_163551076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
En nu? Is er nog tijd om het gat te dichten of is dit einde verhaal?
René ter Borgh wil volgens mij niet weer bijspringen. Hij was voorheen vaak de redder in nood.
En Van der Kraan zei al in het interview van 15 juni dat iedereen in Sittard moe is van alle geldbedellzucht. En als hij van te voren had gemeld dat het om 1,5 miljoen euro tekort ging in plaats van 7 tot 9 ton, dat het dan vorig seizoen ook nooit was gelukt. Van der Kraan zegt eigenlijk in dat interview dat de investeerders misleid zijn over het echte tekort. En nu haakt een investeerder af na inzage in de boeken. En het is nu bijna ook vakantietijd.

Dus ik denk, dat wij met 19 clubs in de JL starten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Idisrom op 06-07-2016 09:23:14 ]
pi_163551189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
En nu? Is er nog tijd om het gat te dichten of is dit einde verhaal?
Hoe rot sommigen het ook vinden, ik hoop toch echt eens einde verhaal. En dat zeg ik als Fortuna supporter. Niet dat ik mijn club de fles op wil zien gaan, integendeel zelfs. Maar kijk bij Twente of pak één van de andere clubs de laatste 20 jaar welke financiele problemen hebben gehad, bij alle clubs werd de directie / het bestuur vervangen. Bij Fortuna zit er al voor de degradatie dezelfde 2 bestuursleden, ik blijf erbij dat die mannen alle groei tegenhouden en vervallen in oude patronen. Het is een dictatuur bij Fortuna waar nog nooit schoon schip gemaakt is al word dat 100x beweerd in de media. De oude garde blijft zitten en een jaar later zitten we weer met de zeik. Sinds die mannen aan de macht zijn hebben we bijna elk seizoen een tekort of andere financiële problemen, met als hoogtepunt 24 miljoen schuld bij de degradatie en het kwijtraken van de licentie. Hierna komen er nog enkele zaken zoals het afhaken van investeerders door interne strubbelingen, het continue voorliegen van sponsoren, supporters en de gemeente. Welk krediet hebben wij nog, ik zou mij als sponsor of investeerder toch achter de oren krabben als Fortuna voor de 10e keer binnen 15 jaar aan de deur klopt met de opmerking "nee deze keer zijn we echt schuldenvrij".

Daarom de stekker eruit, opnieuw beginnen, weg met de huidige oude garde en een schone start, de eerste sinds alle ellende begon. Veendam had toen als doorstart 125000 euro nodig om te mogen starten in de hoofdklasse, ik neem aan dat Fortuna dan eenzelfde aanbod krijgt. En 125000 euro is een peulenschil voor de Fortuna fans die er door de jaren heen gezamenlijk al miljoenen in gepompt hebben. Dan vanuit de hoofdklasse (of 2e divisie) doorbouwen naar een nieuw Fortuna zonder schulden, met een fatsoenlijk beleid.
pi_163556795
Een fantastisch weergegeven verhaal over de ondergang van SC Veendam.
Vooral deel 2

http://www.basvansluis.nl/de-man-met-het-geel-zwarte-hart/

http://www.basvansluis.nl(...)et-had-mogen-zijn/2/
pi_163918603
Fortuna Sittard in Turkse handen
http://nos.nl/l/2118943

Nog een Turkse coup deze week :P
pi_163921435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef J.B. het volgende:
Fortuna Sittard in Turkse handen
http://nos.nl/l/2118943

Nog een Turkse coup deze week :P
quote:
Fortuna Sittard heeft een nieuwe eigenaar in de persoon van de Turkse investeerder Isitan Gün. Hij krijgt 85 procent van de aandelen van de Limburgse club in handen. Met de investering van Gün betaalt Fortuna een deel van de schulden. De club heeft tot 22 juli de tijd gekregen om de schulden af te lossen.
.........knip.........
:s) :s) De deadline-club. Dus vandaag blijkt er weer een nieuwe deadline te zijn.
pi_174508602
Gezien de bizar goede prestaties tijdens dit seizoen (tot nu toe) heeft dit topic wel een schopje verdiend me dunkt 8-)
pi_174508708
Fortuna-leider met een beugel in de mond

https://www.ad.nl/nederla(...)in-de-mond~aaad2e96/

quote:
,,Natuurlijk wil ik naar de top, Engeland of Duitsland zou geweldig zijn”, besluit Schuurs.,,Maar ik heb geen haast.” Lachend: ,,Ik speel tenslotte al bij de mooiste club ter wereld.”
pi_174519420
Perr Schuurs heeft ook nog eens zijn contract verlengd. Goed nieuws!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:41:38 #127
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174519546
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:36 schreef Rucebo het volgende:
Perr Schuurs heeft ook nog eens zijn contract verlengd. Goed nieuws!
Na dit seizoen toch weg :P
pi_174521002
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:41 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Na dit seizoen toch weg :P
Extra jaartje contract gaat je altijd wat extra geld opleveren!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:25:30 #129
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174526974
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Extra jaartje contract gaat je altijd wat extra geld opleveren!
Oh ja zeker ^O^
pi_174527328
Turk meteen z'n investeringen terug
U MAD?
pi_175591097
Schuurs verkocht en Fortuna gaat als een trein, waar gaat dit eindigen...

Ajax-aankoop Schuurs maakt schitterende goals in monsterzege van Fortuna

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318597
pi_175598134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:40 schreef J.B. het volgende:
Schuurs verkocht en Fortuna gaat als een trein, waar gaat dit eindigen...

Ajax-aankoop Schuurs maakt schitterende goals in monsterzege van Fortuna

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318597
De titel van het topic kunnen we wel aanpassen van 2013 naar 2018 :9

quote:
In de afgelopen weken heeft het Fortuna Supporters Collectief een muurschildering van 450 m2 gerealiseerd op de Ricksen Side, hoog achter de goal waar ons elftal zo graag naartoe voetbalt. Een bekende zin uit ons clublied ‘Nao Veure Fortuna’, in gigantische geel-groene letters afgebeeld, samen met een fotorealistisch portret van de naamgever van deze tribune: Fernando Ricksen.

Gisteravond werd de muurschildering voorafgaand aan de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (6-0 winst) onthuld, door een delegatie van het Fortuna Supporters Collectief samen met Ron Quaedvlieg en Isitan Gün namens Fortuna Sittard.

“Waat kan ós gebeure, veer zeen neit te sjlaon!”, een zin van toepassing op alles wat met Fortuna Sittard te maken heeft. De onverzettelijkheid op het veld, de veerkracht van de BVO en natuurlijk de eeuwige steun van een trouwe achterban.

De overeenkomsten met het levensmotto van Fernando Ricksen, getatoeëerd op zijn buik, zijn ook treffend: “I am a warrior, a warrior with fighting spirit. I will never give up and never surrender.” Knokkend tegen de vreselijke ziekte ALS, maar zeker ook door zijn vechtlust op het veld, is Fernando een toonbeeld van onverzettelijkheid en een voorbeeld voor velen. Zijn afbeelding groot in het midden van de muurschildering is dan ook een perfecte match met de zin uit het clublied.

Fortuna Sittard is ook blij met de sfeerverhogende activiteiten van de supportersvereniging. Isitan Gün licht toe: “I would like to thank the Supporters’ Club for realizing this exemplary project. I see this wonderful initiative as a symbol of many fundamental values that Fortuna represent; creativity, compassion, hard work, cooperation, a beautiful manifestation of an idea being executed. Therefore for me it is more than a mural drawing, it embodies artistic beauty, wisdom and strength. From this day on, I know that every time I look on the Ricksen Side and see the mural, I will be remembering this very day, full of pride and gratitude for everyone who has made this day possible. We have the best fans in the world and I will always give 100% to make sure that they are proud of their club as I am of them.”

Het Fortuna Supporters Collectief is erg tevreden dat het project uiteindelijk zo soepel is verlopen. “Ieder schilderij heeft een canvas nodig. We waren als supportersvereniging ontzettend blij met de toestemming van de club om dit project op te starten. Dat er vervolgens ook de tijd wordt genomen om mee te denken en te ondersteunen waar mogelijk is een bevestiging dat de samenwerking tussen club en supporters gesmeerd loopt”, aldus Rick Gruijters, bestuurslid van het Fortuna Supporters Collectief. “Verder bedanken we ook de bedrijven die mee hebben geholpen deze gigantische muurschildering tot stand te brengen. Er is een ‘making of video’ en een nieuw magazine in de maak, hierin gaan we deze bedrijven zeker in het zonnetje zetten!”

Tot slot, wat zou Fernando Ricksen vinden van zijn portret in het stadion? Vanuit Spanje laat hij weten: “Toppppp!! Het is een ontzettende eer om zo in het stadion afgebeeld te worden. Als speler van Fortuna Sittard ging ik voor het hoogst haalbare, dat is jullie met dit project ook zeker gelukt!”
pi_175598497
Mooie graffiti _O_
U MAD?
pi_175598905
Die graffiti ziet er inderdaad zeer goed uit, mogen ze bij de andere tribunes ook doen!
pi_175877730
Goed om te zien dat Fortuna tegen AZ wederom aan klantenbinding heeft gedaan ^O^
pi_175880946
Leuke wedstrijd! Helaas ging het in de slotfase nog mis...
pi_175882033
Echt jammer voor Fortuna.Altijd wel respect gehad voor fortuna.
  woensdag 20 december 2017 @ 23:36:58 #138
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175882140
Leuke wedstrijd inderdaad. Jammer dat het in slotfase helemaal mis ging.. en Hutten ohoh :'(
  donderdag 21 december 2017 @ 11:56:53 #139
231633 Xummon
of toch niet?
pi_175888971
Het begon allemaal bij de blessure van Essers. Hutten erin voor hem waardoor Dianessy naar de linksback ging. Had persoonlijk liever Heerings zien invallen, maar snap de gedachte achter de zet van Oliseh. Het pakte bijna goed uit, maar helaas gaat het dan toch zo gruwelijk mis.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_175891486
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:51 schreef Rucebo het volgende:
Die graffiti ziet er inderdaad zeer goed uit, mogen ze bij de andere tribunes ook doen!
Stadion ziet er sowieso al aantrekkelijker uit sinds een aantal jaren. Het betonbak imago begint langzaam te vervagen.
U MAD?
pi_176465594
De periodetitel is binnen :)!
pi_176466033
Proficiat Boy(s)!
pi_176466964

En het standbeeld voor Fernando Ricksen _O_

  User die overal opduikt 2022 zaterdag 13 januari 2018 @ 00:20:36 #144
186611 Haags
pi_176466974
Van harte :)
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:51:08 #145
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176468919
Oliseh is echt een geweldenaar _O_
pi_176472255
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:17 schreef Rucebo het volgende:
De periodetitel is binnen :)!
daar heb je toch niks aan.
pi_176472571
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

daar heb je toch niks aan.
¤75000,- :7
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:35:42 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176476093
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:27 schreef J.B. het volgende:
Sterker nog, de gemeente heeft een vermogen binnengeharkt door de verkoop van de gronden van het oude Fortuna stadion + de omliggende sportterreinen. Dat lag relatief dicht bij het centrum en daar is nu een woonwijk voor in de plaats gekomen.
Dat klinkt bijna hetzelfde als de gemeente Arnhem bij ons deed. Zelf wel allerlei beloftes doen over de ontwikkeling van het stadion en de grond eromheen zodat ze goedkoop het oude stadion over konden nemen, vervolgens de oude grond volplempen met dure huizen en daardoor miljoenen winst maken maar alle ontwikkeling rondom het nieuwe stadion verbieden. En dan stoer roepen dat je wel de club van de ondergang gered hebt (door ze een lening te verstrekken tegen 20% rente).

Jammer genoeg heeft dat zowel Fortuna als mijn eigen club tot een overname gedwongen. Al ben ik al lang blij dat beide clubs nog bestaan en hoop ik komend seizoen elkaar eindelijk weer eens in de competitie te kunnen treffen! Het feestje tegen Ajax was in ieder geval leuk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_178095594
Nog 2 punten van directe promotie af, waar gaat dit eindigen? :D
  maandag 26 maart 2018 @ 13:34:10 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178097448
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:11 schreef J.B. het volgende:
Nog 2 punten van directe promotie af, waar gaat dit eindigen? :D
In de play-offs denk ik.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')