abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 mei 2013 @ 18:44:47 #1
340341 Blester
Membre très utile
pi_126139132
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 6 mei 2013 @ 18:47:35 #2
340341 Blester
Membre très utile
pi_126139260
Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:54 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

En meer kans op backlinks, meer kans op terugkerende bezoekers, meer kans dat de site via social media gedeeld wordt, meer kans op leads, etc.. Een bezoeker gaat niet een pagina liken omdat die 300 backlinks heeft, maar omdat de content goed is.
Nou, een website vol met AdSense krijgt vrijwel nooit automatische backlinks, dus daar hoef je het niet voor de doen. Terugkerende bezoekers? Ook bullshit bij AdSense website's. Als iemand eenmaal zoekt naar een onderwerp als 'veters strikken' bijvoorbeeld, zal hij dit een volgende keer echter niet weer gaan doen (en mocht hij dit wel doen dan kiest deze waarschijnlijk gewoon voor de top 3 zoekresultaten op dit zoekwoord). Als een gebruiker informatie zoekt op Google kijken ze nauwelijks naar de URL, laat staan dat ze bij elke zoekopdracht gaan bekijken met welke URL's ze 'goede ervaringen' hebben. Menig gebruiker klikt gewoon op de eerste beste website die naar boven komt op de zoekopdracht.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126139789
Maar jij gaat er nu vanuit dat iedereen alleen maar van die adsense spam sites maakt, met waardeloze teksten en vol met ads. Je kan ook gewoon sites maken met goede info, waar mensen echt wat aan hebben en dan adsense erop plaatsen. Ja, meestal klikken mensen stukken minder, maar zoals superboer zegt wordt je site wel sneller gedeeld.

Mijn beste adsense website was ook niet gemaakt voor de intentie om geld te verdienen. Eerste jaar stonden er niet eens banners op. Maar ik heb zelfs pagina's die al door 541 mensen geliked zijn en vaak ook gedeeld. Hierdoor krijg je een hele goed ranking, alhoewel dat misschien met linkbuilding ook wel mogelijk is. Ik kan er gewoon niet tegen om een website te maken die gewoon stront is. Dat soort websites klik ik zelf ook meteen weg als ik iets probeer te zoeken op google.
Facts don't care about your feelings
  maandag 6 mei 2013 @ 19:07:49 #4
340341 Blester
Membre très utile
pi_126140109
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar jij gaat er nu vanuit dat iedereen alleen maar van die adsense spam sites maakt, met waardeloze teksten en vol met ads. Je kan ook gewoon sites maken met goede info, waar mensen echt wat aan hebben en dan adsense erop plaatsen. Ja, meestal klikken mensen stukken minder, maar zoals superboer zegt wordt je site wel sneller gedeeld.

Mijn beste adsense website was ook niet gemaakt voor de intentie om geld te verdienen. Eerste jaar stonden er niet eens banners op. Maar ik heb zelfs pagina's die al door 541 mensen geliked zijn en vaak ook gedeeld. Hierdoor krijg je een hele goed ranking, alhoewel dat misschien met linkbuilding ook wel mogelijk is. Ik kan er gewoon niet tegen om een website te maken die gewoon stront is. Dat soort websites klik ik zelf ook meteen weg als ik iets probeer te zoeken op google.
Zie ik hierin de suggestie dat ik volgens jou AdSense spam website's maak? Dat slaat namelijk nergens op. De meeste website's van mij hebben rond de 3000 woorden content, ook redelijk wat 5000-10.000 ook enkele pieken met +- 70.000 unieke content e.d.

Zoals ik in mijn vorige post zei experimenteer ik de laatste weken met nieuwe website's met zeer weinig content om te kijken hoe deze website's zich in combinatie met linkbuilding ontwikkel. Uit de bezoekersaantallen en kliks valt af te lezen dat dit prima gaat. Dat het weinig gedeeld gaat worden zit ik niet heel erg mee, de linkbuilding die ik voor mijn website wil hebben verzorg ik zelf, welke backlinks automatisch komen zie ik wel.

Begrijp me niet verkeerd, ik blijf een voorstander van voldoende content op een website, dit aangezien ik geen prut website's wil maken maar uiteindelijk heeft dit voor een pure AdSense website geen verdere rol. De meeste mensen uit dit topic beheren een hobbywebsite e.d., dan is het sowieso niet erg om content te schrijven, maar als je nieuwe website's maakt puur om te cashen kan dit ook met minimale content en goede linkbuilding, aldus de conclusie zoals ik deze trek.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126140501
Naja daar kan ik niet over oordelen want heb nooit websites van je gezien :P maar ik zie ook zat sites met 5000 woorden content, maar dan zit je te lezen en denk je waar gaat het in godsnaam over. Ook totaal geen overzicht en vaak worden dingen herhaald. Maar goed als het werkt tja waarom zou je het niet doen...

Persoonlijk verbaast het mij nog altijd hoeveel mensen op ads klikken, doe ik echt bijna zelden. En hoor toch dat best veel mensen ook adblockers hebbn.
Facts don't care about your feelings
  maandag 6 mei 2013 @ 19:26:10 #6
340341 Blester
Membre très utile
pi_126141041
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja daar kan ik niet over oordelen want heb nooit websites van je gezien :P maar ik zie ook zat sites met 5000 woorden content, maar dan zit je te lezen en denk je waar gaat het in godsnaam over. Ook totaal geen overzicht en vaak worden dingen herhaald. Maar goed als het werkt tja waarom zou je het niet doen...

Persoonlijk verbaast het mij nog altijd hoeveel mensen op ads klikken, doe ik echt bijna zelden. En hoor toch dat best veel mensen ook adblockers hebbn.
Als je nagaat dat ik gemiddeld 2 a 3 werkuren stop in het compleet aanpassen van een template om het gebruikersvriendelijk te maken zul je begrijpen dat er veel tijd wordt gestoken in de content. Als ik het goed begrijp beheer jij één grote website op dit moment, van dit onderwerp zul je wellicht veel afweten. Ik beheer veel verschillende website's met zeer uiteenlopende onderwerpen, van de onderwerpen waar ik veel verstand van heb zijn de teksten van hoge kwaliteit met veel detail, de website's waar ik minder verstand van heb zijn veelal website's met informatie dat tot stand is gekomen uit het inlezen van een bron (veelal andere website's), deze teksten zijn dan gewoon van goede kwaliteit maar gaan niet diep op de onderwerpen in.

Wat ik mezelf altijd afvraag na het maken van een website: heeft de bezoeker de informatie gevonden waarop het zocht (hierbij neem ik de keywords waarop ik me richt qua linkbuilding), als het antwoord dan 'ja' is, dan is het doel geslaagd :)

Ivm het klikken op de AdSense, ik doe dit eigenlijk nooit. Ik heb ooit wel een keer geklikt op een advertentie, volgens mij ging dat over een vakantiereis ofzo, twee weken daarna kreeg ik nog vakantieadvertenties te zien op alle website's die ik bezocht :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 6 mei 2013 @ 19:35:08 #7
340341 Blester
Membre très utile
pi_126141463
Ik onderbouw mijn berichten altijd graag met wat beeldmateriaal:



Content staat al maanden op de website, betreft 500 woorden content (een van mijn experimenten zoals eerder aangegeven). Op 22 april begonnen met linkbuilding (verder niets veranderd aan de website, geen extra content helemaal niets), zie de lijn maar eens. En de lijn stijgt nog verder, zit op dit moment op hetzelfde bezoekersaantal als gister van de hele dag

Let even niet op de twee dipjes nummer 1 was koningsdag en nummer 2 was een storing op de servers waardoor alle website's de halve dag last hadden van slechte bereikbaar / downtime :').
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126159661
hmm best een goeie discussie dit. Leerzaam, dank voor jullie info. Laat ik dan ook een duit in het zakje doen. Ik doe bijna niets aan linkbuilding en daarmee zeg ik niet dat ik denk dat ik het goed doe, zou er veel meer tijd aan moeten besteden.

Waarom ik wel probeer om een site vol (goede) content te schrijven: als ik probeer om een bepaald keyword te scoren, dan helpt het denk ik als ik meer over dat onderwerp heb geschreven op die site. Wat voor mij ook niet onbelangrijk is: met een extra artikel van ongeveer 300 woorden kan ik vaak nog een extra longtail woord erbij pakken. Stel dat ik wil scoren op tomatensoep, dan neem ik recept tomatensoep, tomatensoep met balletjes, italiaanse tomatensoep etc vrij gemakkelijk mee met 300 woorden per extra longtail keywoord. Het is maar een voorbeeld hoor. Toch zie ik best veel bezoekers op dat soort pagina's landen en uiteindelijk lukt het ook wel om op het hoofdkeyword te scoren.

Toch ga ik wel wat meer aandacht besteden aan het linkbuilden, denk wel dat het daardoor allemaal een stuk sneller kan gaan.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:07:34 #9
340341 Blester
Membre très utile
pi_126161849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:49 schreef ecila het volgende:
hmm best een goeie discussie dit. Leerzaam, dank voor jullie info. Laat ik dan ook een duit in het zakje doen. Ik doe bijna niets aan linkbuilding en daarmee zeg ik niet dat ik denk dat ik het goed doe, zou er veel meer tijd aan moeten besteden.

Waarom ik wel probeer om een site vol (goede) content te schrijven: als ik probeer om een bepaald keyword te scoren, dan helpt het denk ik als ik meer over dat onderwerp heb geschreven op die site. Wat voor mij ook niet onbelangrijk is: met een extra artikel van ongeveer 300 woorden kan ik vaak nog een extra longtail woord erbij pakken. Stel dat ik wil scoren op tomatensoep, dan neem ik recept tomatensoep, tomatensoep met balletjes, italiaanse tomatensoep etc vrij gemakkelijk mee met 300 woorden per extra longtail keywoord. Het is maar een voorbeeld hoor. Toch zie ik best veel bezoekers op dat soort pagina's landen en uiteindelijk lukt het ook wel om op het hoofdkeyword te scoren.

Toch ga ik wel wat meer aandacht besteden aan het linkbuilden, denk wel dat het daardoor allemaal een stuk sneller kan gaan.

Zonder linkbuilding ben je tegenwoordig gewoon veel te lang bezig om een goede positie te bereiken. Mocht je dan uiteindelijk na heel veel content een goede positie hebben hoeft er maar één concurrent te komen met een paar backlinks en je bent weg van je positie. Linkbuilding zorgt niet alleen voor het bereiken van een goede positie maar ook voor stabiliteit. Een website met alleen content en geen backlinks zie ik niet eens als concurrent.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126162131
Blester, Yoshi en eventueel anderen, laten we eens een keyword nemen met 2 of 3 woorden. En elk onze eigen techniek toepassen. Kijken waar we staan na 1 week, na 1 maand en na 3 maanden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:25:06 #11
340341 Blester
Membre très utile
pi_126162182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:22 schreef JDx het volgende:
Blester, Yoshi en eventueel anderen, laten we eens een keyword nemen met 2 of 3 woorden. En elk onze eigen techniek toepassen. Kijken waar we staan na 1 week, na 1 maand en na 3 maanden.
Wel een leuk idee maar om dat eerlijk uit te voeren is moeilijk, de een registreert een nieuwe domeinnaam (= bijna instant sandbox), de ander heeft misschien al een goede domeinnaam, jij maakt een subdomein aan op een bestaande domeinnaam.

Daarnaast: voor 3 maanden kun je ook Black hat gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:39:54 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126162520
Doe je ook voor 1 jaar. :7

Ik ga vandaag maar eens kijken of ik mijn twitter en facebook feed weer eens kan fixen. :')
pi_126162592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef Blester het volgende:

[..]

Wel een leuk idee maar om dat eerlijk uit te voeren is moeilijk, de een registreert een nieuwe domeinnaam (= bijna instant sandbox), de ander heeft misschien al een goede domeinnaam, jij maakt een subdomein aan op een bestaande domeinnaam.

Daarnaast: voor 3 maanden kun je ook Black hat gaan.
Alle linkbuilding behalve organisch opgepikt worden door andere sites is blackhat.
Als ik die uitdaging aan zou gaan zou ik eerst mijn backlinklijsten afwerken en daarna zou ik 50 PR4/PR5 SAPE links huren om de concurrentie te vermorzelen. Dan kan je content schrijven totdat je een ons weegt.
pi_126162593
Gebruik je nog vaak bijvoorbeeld subpagina's van startpagina om mee te builden?
pi_126162603
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:22 schreef JDx het volgende:
Blester, Yoshi en eventueel anderen, laten we eens een keyword nemen met 2 of 3 woorden. En elk onze eigen techniek toepassen. Kijken waar we staan na 1 week, na 1 maand en na 3 maanden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef Blester het volgende:

[..]

Wel een leuk idee maar om dat eerlijk uit te voeren is moeilijk, de een registreert een nieuwe domeinnaam (= bijna instant sandbox), de ander heeft misschien al een goede domeinnaam, jij maakt een subdomein aan op een bestaande domeinnaam.

Daarnaast: voor 3 maanden kun je ook Black hat gaan.
3 maanden is wellicht wat kort.. maar we kunnen het best proberen, wil iemand black hat toepassen, prima, sterkte.. Maar wat een lamlul ben je dan..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126162651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Alle linkbuilding behalve organisch opgepikt worden door andere sites is blackhat.
Als ik die uitdaging aan zou gaan zou ik eerst mijn backlinklijsten afwerken en daarna zou ik 50 PR4/PR5 SAPE links huren om de concurrentie te vermorzelen. Dan kan je content schrijven totdat je een ons weegt.
dat valt nog te bezien natuurlijk, dat is jouw idee, maar er zijn vast wel andere manieren om te kunnen ranken.. Ieder zijn eigen tactiek zou ik zo zeggen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126179288
Eindelijk weer eens een nieuw project de lucht in.

Bestaat uit 1 database met info en 3 php bestanden, maar bestaat zodoende toch een stuk of 40 pagina's met seo-friendly permalinks.

Ben benieuwd. Het is 1 keyword en concurrentie is redelijk.
pi_126179401
Heeft iemand de YouTube-inkomsten van vorige maand al bij zijn/haar saldo opgeteld gekregen? Het lijkt hier nu in een bodemloze put gegooid te worden, want binnen YouTube kan ik nergens een saldo of iets dergelijks ontdekken, alleen de inkomsten van bijvoorbeeld die maand.
Get stoned
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:39:58 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_126181982
Even een mooi scriptje gekocht voor ¤70 net. Ziet er wel gaaf uit en kan ik mooi toepassen op wat nieuwe website's.

Investeren hoort er ook bij :7
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126182050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Blester het volgende:
Even een mooi scriptje gekocht voor ¤70 net. Ziet er wel gaaf uit en kan ik mooi toepassen op wat nieuwe website's.

Investeren hoort er ook bij :7
Wat voor iets?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:54:20 #21
340341 Blester
Membre très utile
pi_126182448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:41 schreef MolFan het volgende:

[..]

Wat voor iets?
Een affiliatescript, ik wil me namelijk ook een beetje gaan richten op affiliate.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126182750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Een affiliatescript, ik wil me namelijk ook een beetje gaan richten op affiliate.
Aja heb nog wel wat affiliatedomeinen eventueel voor je :) Voor specifieke producten zeg maar.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:02:54 #23
340341 Blester
Membre très utile
pi_126182774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef MolFan het volgende:

[..]

Aja heb nog wel wat affiliatedomeinen eventueel voor je :) Voor specifieke producten zeg maar.
Kom maar door per DM, altijd wel interesse in leuke domeinnamen.Heb op dit moment een leuke domeinnaam op het oog maar alleen .biz is vrij.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:56:01 #24
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126185399
Een bannerruimte is nu voor een mooi bedrag verhuurd voor een periode van 3 maanden, ongeveer een factor 3-3,5 t.o.v. van wat ik er met Adsense mee zou verdienen dus geen onaardige deal denk ik :)
pi_126185419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef WebBeestje het volgende:
Een bannerruimte is nu voor een mooi bedrag verhuurd voor een periode van 3 maanden, ongeveer een factor 3-3,5 t.o.v. van wat ik er met Adsense mee zou verdienen dus geen onaardige deal denk ik :)
Ligt eraan welke site + bezoekers etc etc
pi_126186237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Een affiliatescript, ik wil me namelijk ook een beetje gaan richten op affiliate.
Kan je me wat meer vertellen over dat script? Productfeed script?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:14:33 #27
340341 Blester
Membre très utile
pi_126186413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Kan je me wat meer vertellen over dat script? Productfeed script?
Feed ja :) Maar er zijn heel veel mogelijkheden op dat gebied hoor, heb op een gegeven moment de knoop maar doorgehakt en er een gekozen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126186574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Blester het volgende:

[..]

Feed ja :) Maar er zijn heel veel mogelijkheden op dat gebied hoor, heb op een gegeven moment de knoop maar doorgehakt en er een gekozen.
Wij hebben onze eigen datafeed tool ontwikkelt. Heb al rond de 50 mailtjes gehad van gasten die hem wilde kopen. :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:18:49 #29
340341 Blester
Membre très utile
pi_126186687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wij hebben onze eigen datafeed tool ontwikkelt. Heb al rond de 50 mailtjes gehad van gasten die hem wilde kopen. :)
Gewoon licenties verkopen zou ik zeggen. Ivm DM, dit script heb ik meteen aangekocht voor unlimited licenties dus kan ik op alle website's gebruiken. Dan is die paar euro geen geld.

Kwam net trouwens via via deze website tegen: http://www.voortijdigschoolverlaten.nl/
Dat is toch ook wel een diep trieste website of niet :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:20:51 #30
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126186826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ligt eraan welke site + bezoekers etc etc
T.o.v. Adsense al een flinke verbetering. Het kan natuurlijk altijd beter maar het zal de inkomsten in die drie maanden flink omhoog helpen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:22:12 #31
340341 Blester
Membre très utile
pi_126186890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

T.o.v. Adsense al een flinke verbetering. Het kan natuurlijk altijd beter maar het zal de inkomsten in die drie maanden flink omhoog helpen.
Anyoption?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126186946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Gewoon licenties verkopen zou ik zeggen. Ivm DM, dit script heb ik meteen aangekocht voor unlimited licenties dus kan ik op alle website's gebruiken. Dan is die paar euro geen geld.

Kwam net trouwens via via deze website tegen: http://www.voortijdigschoolverlaten.nl/
Dat is toch ook wel een diep trieste website of niet :')
Haha, Meer OBL dan een startpagina.
pi_126187651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Gewoon licenties verkopen zou ik zeggen. Ivm DM, dit script heb ik meteen aangekocht voor unlimited licenties dus kan ik op alle website's gebruiken. Dan is die paar euro geen geld.

Kwam net trouwens via via deze website tegen: http://www.voortijdigschoolverlaten.nl/
Dat is toch ook wel een diep trieste website of niet :')
Ik vind het wel grappig bedacht en heeft nog een goeie PR ook :') wat waarschijnlijk ook het enige doel is van de website. Op google ranked ie zeer slecht.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:37:10 #34
340341 Blester
Membre très utile
pi_126187678
'2nd update may be on June 27 to July 7 ' het komt al dichterbij

Ik verwacht dat enkele PR 5 website's gaan stijgen naar PR 6, dat de PR 6 websites gelijk blijven en dat alle andere website's van me waar ik sinds de laatste update mee bezig ben geweest minimaal PR 3 gaan worden.

Ik verwacht ook een tiental nieuwe PR 4 en PR 5 website's :) Wat zijn jullie verwachtingen?
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:38:25 #35
340341 Blester
Membre très utile
pi_126187742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig bedacht en heeft nog een goeie PR ook :') wat waarschijnlijk ook het enige doel is van de website. Op google ranked ie zeer slecht.
Ohja, echt moeilijk op deze manier... Gewoon een random domein kopen met PR 5 (ik kan ook een slechte .NL PR 5 met 0 backlinks kopen maar een 2 of 3 euro) en volknallen met zulke links :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126187757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Blester het volgende:
'2nd update may be on June 27 to July 7 ' het komt al dichterbij

Ik verwacht dat enkele PR 5 website's gaan stijgen naar PR 6, dat de PR 6 websites gelijk blijven en dat alle andere website's van me waar ik sinds de laatste update mee bezig ben geweest minimaal PR 3 gaan worden.

Ik verwacht ook een tiental nieuwe PR 4 en PR 5 website's :) Wat zijn jullie verwachtingen?
PR interesseert me geen reet omzet $$$$ is wat telt _O_
pi_126187790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Ohja, echt moeilijk op deze manier... Gewoon een random domein kopen met PR 5 (ik kan ook een slechte .NL PR 5 met 0 backlinks kopen maar een 2 of 3 euro) en volknallen met zulke links :')
Idd en plus na een paar manden kletst Google je eruit want de site is overduidelijk een soort spam/black hat shit en dat zien ze snel genoeg gelukkig
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:40:29 #38
340341 Blester
Membre très utile
pi_126187862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:

[..]

PR interesseert me geen reet omzet $$$$ is wat telt _O_
Ach, ik zie een PR update altijd als een soort medaille voor al het werk wat erin is gegaan :P Daarnaast is het leuk voor potentiële adverteerders :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126187888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Ach, ik zie een PR update altijd als een soort medaille voor al het werk wat erin is gegaan :P Daarnaast is het leuk voor potentiële adverteerders :)
Ja dat zie ik altijd aan de eurotjes omzet die binnenkomen via Adsense enz :P Adverteerders doe ik overigens niet aan
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:41:49 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_126187925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja dat zie ik altijd aan de eurotjes omzet die binnenkomen via Adsense enz :P Adverteerders doe ik overigens niet aan
Ik krijg regelmatig mails met de vraag voor betaalde linkplaatsing. Levert maandelijks toch een leuk extra bedrag op :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126188043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig mails met de vraag voor betaalde linkplaatsing. Levert maandelijks toch een leuk extra bedrag op :)
Mag niet he dat weet je. Ik vind ook dat Google dit moet aanpakken (ook al zou ik niet weten hoe op dit moment) maar het is oneerlijke competitie. Als ik 100.000 euro investeer in verschillende niches bereik ik dus meer dan wanneer ik 0 euro erin steek (vanuit adverteerder gezien). Juist ranken etc moet op basis van goede content en SEA strategie vind ik en creativiteit. Linkjes kopen en verkopen kan elke klapjosti.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:46:31 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_126188166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mag niet he dat weet je. Ik vind ook dat Google dit moet aanpakken (ook al zou ik niet weten hoe op dit moment) maar het is oneerlijke competitie. Als ik 100.000 euro investeer in verschillende niches bereik ik dus meer dan wanneer ik 0 euro erin steek (vanuit adverteerder gezien). Juist ranken etc moet op basis van goede content en SEA strategie vind ik en creativiteit. Linkjes kopen en verkopen kan elke klapjosti.
Oh? Je mag volgens jou niet linken naar een andere website? Dat is bullshit. Ik accepteer alleen relevante links die met het onderwerp te maken hebben en dat is volgens Google meer dan prima. Het is zelfs beter om enkele uitgaande links in je content te hebben voor SEO dan alleen pure content. Win-win situatie. Nee natuurlijk ga ik geen link naar een adult website plaatsen op een financiële website :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126188203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh? Je mag volgens jou niet linken naar een andere website? Dat is bullshit. Ik accepteer alleen relevante links die met het onderwerp te maken hebben en dat is volgens Google meer dan prima. Het is zelfs beter om enkele uitgaande links in je content te hebben voor SEO dan alleen pure content. Win-win situatie. Nee natuurlijk ga ik geen link naar een adult website plaatsen op een financiële website :')
BETAALDE links mag niet ;)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:49:05 #44
340341 Blester
Membre très utile
pi_126188298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef MolFan het volgende:

[..]

BETAALDE links mag niet ;)
Oh, sinds wanneer kan Google op je bankrekening kijken en dus onderscheid maken tussen een betaalde en normale link? Dat kan niet en zal ook nooit gebeuren. Google ziet een link naar een relevante website, niet of er voor die link honderden euro's is betaald of niet (bijvoorbeeld).
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126188428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, sinds wanneer kan Google op je bankrekening kijken en dus onderscheid maken tussen een betaalde en normale link? Dat kan niet en zal ook nooit gebeuren. Google ziet een link naar een relevante website, niet of er voor die link honderden euro's is betaald of niet (bijvoorbeeld).
Je leest kennelijk geen SEA websites ;) Google is ermee bezig. Ze zijn er mee bezig om een algoritme te maken die bijvoorbeeld dit kan zien. Stel jij maakt een website en die loopt heel goed en je zet er betaalde links op (kunnen ze niet zien), wat ze wel kunnen zien is als jij elke keer dezelfde link eraf haalt (maand is voorbij) en ineens weer terug erop zet ;) Aan dat soort dingen kunnen ze het heus wel zien hoor. En wat mij stinkt is de vele grote SEA bedrijven die zich profileren als ''Google Experts'' en die gaan dan ook keihard door de mand vallen want zelfs de grootste SEA bedrijven doen aan smerige spelletjes binnen Google.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:53:09 #46
340341 Blester
Membre très utile
pi_126188519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef MolFan het volgende:

[..]

Je leest kennelijk geen SEA websites ;) Google is ermee bezig. Ze zijn er mee bezig om een algoritme te maken die bijvoorbeeld dit kan zien. Stel jij maakt een website en die loopt heel goed en je zet er betaalde links op (kunnen ze niet zien), wat ze wel kunnen zien is als jij elke keer dezelfde link eraf haalt (maand is voorbij) en ineens weer terug erop zet ;) Aan dat soort dingen kunnen ze het heus wel zien hoor. En wat mij stinkt is de vele grote SEA bedrijven die zich profileren als ''Google Experts'' en die gaan dan ook keihard door de mand vallen want zelfs de grootste SEA bedrijven doen aan smerige spelletjes binnen Google.
Ik doe alleen aan permanente linkplaatsing :) Maar wellicht heb je gelijk dat Google ermee bezig is maar dat zie ik dan wel weer. Zoveel plaats ik er nou ook weer niet en als ik er plaats zijn het permanente links.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126188576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik doe alleen aan permanente linkplaatsing :) Maar wellicht heb je gelijk dat Google ermee bezig is maar dat zie ik dan wel weer. Zoveel plaats ik er nou ook weer niet en als ik er plaats zijn het permanente links.
Ja snap ik maar de meeste (wat ook slimmer is want dan kan je veel meer vragen) doen 3 maanden, 6 maanden etc. Welke categorieen heb je nog links vrij? Diegene waar ik content voor schrijf zoekt nog wel wat denk ik. Sitenaam hoeft niet alleen de branche waar je in zit (mag per dm)
pi_126190483
ligt een betalende adverteerder en een betaalde link niet heel dicht bij elkaar?
pi_126190613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef ecila het volgende:
ligt een betalende adverteerder en een betaalde link niet heel dicht bij elkaar?
Betalende adverteerder kan ook met een banner zijn he ;) Dat mag wel namelijk
pi_126190739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja snap ik maar de meeste (wat ook slimmer is want dan kan je veel meer vragen) doen 3 maanden, 6 maanden etc. Welke categorieen heb je nog links vrij? Diegene waar ik content voor schrijf zoekt nog wel wat denk ik. Sitenaam hoeft niet alleen de branche waar je in zit (mag per dm)
Haha eerst beweren dat betaalde links niet mogen en daarna toch nog wel interesse hebben _O-
pi_126190777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha eerst beweren dat betaalde links niet mogen en daarna toch nog wel interesse hebben _O-
Nee ikzelf niet (heb 2 websites en 1 webwinkel maar bedrijf waar ik voor werk wel denk ik, heeft 200 casino websites ofzo)
pi_126190799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef MolFan het volgende:

[..]

Betalende adverteerder kan ook met een banner zijn he ;) Dat mag wel namelijk
Volgens mij moet een betaalde banner officieel met rel=nofollow.
Facts don't care about your feelings
pi_126190833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Volgens mij moet een betaalde banner officieel met rel=nofollow.
Yes
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:49:32 #54
340341 Blester
Membre très utile
pi_126191968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha eerst beweren dat betaalde links niet mogen en daarna toch nog wel interesse hebben _O-
Dit inderdaad. En casino branche zit ik niet in, al heb ik wel 1 mooie casino domeinnaam.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126192207
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Nee :)
pi_126204374
Mannen vraagje, sinds 1 April staan de youtube inkomsten niet direct in je adsense account.
Je ziet de clicks en cpc maar geen bedragen, daarvoor moet je naar Youtube analytics. ok duidelijk.
Echter hoe wordt er nou gestort op mijn rekening, het is inmiddels 3 8 mei en het openstaande bedrag op Google adsense veranderd niet van afgelopen maand?
Via Google forum begreep ik dat het helemaal nooit meer op adsense niet zien gaat worden "-(
pi_126205761
Wacht anders gewoon even 14 dagen en je weet het. Het gaat blijkbaar niet om veel geld, want als je boven de 70 euro zit krijg je het sowieso eind deze maand gestort.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:35:27 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_126206464
Dafuq :o

Die bezoekersaantallen stijgen wel erg snel bij dat ene experiment, nu vandaag al 50 unieke bezoekers, gister 200 unieke bezoekers. Ben benieuwd hoever het gaat stijgen :P Ik stijgt ook langzaam in de zoekresultaten en dat allemaal met 500 woorden content en wat linkbuilding
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126206943
200 unieke bezoekers in korte tijd? Dat is kicke.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:59:02 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_126207174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:51 schreef JDx het volgende:
200 unieke bezoekers in korte tijd? Dat is kicke.
Sarcasme zeker? :P Binnen een week van 5 bezoekers naar 200 bezoekers per dag is een leuke stijging al zeg ik het zelf :P Zeker voor een projectje als deze.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126207203
Geen sarcasme, het is fucking snel, mijn projecten komen meestal pas na een maand in Google en als ze hoog staan pakken ze zo'n 20 bezoekers per dag.

Ben benieuwd hoe je een splinternieuwe site nu al 200 bezoekers per dag kan geven.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:02:26 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_126207270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef JDx het volgende:
Geen sarcasme, het is fucking snel, mijn projecten komen meestal pas na een maand in Google en als ze hoog staan pakken ze zo'n 20 bezoekers per dag.

Ben benieuwd hoe je een splinternieuwe site nu al 200 bezoekers per dag kan geven.
Website stond al +- een maandje online met die 500 woorden content erop, stond een beetje op de plank. Op een gegeven moment wat tijd over en ermee aan de slag gegaan, toen is de stijging begonnen en de bezoekers stijgen elke dag nog met +40 en alles uit Google. Nu vandaag al op de 60 en het is pas 10:02 :') Maargoed, voor zover mijn vreugde over een geslaagd experiment.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126207303
Damn, misschien richt ik me teveel op kleine zoekwoorden. Misschien weer eens richten op iets waar vaker op gezocht wordt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:21:37 #64
340341 Blester
Membre très utile
pi_126207806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef JDx het volgende:
Damn, misschien richt ik me teveel op kleine zoekwoorden. Misschien weer eens richten op iets waar vaker op gezocht wordt.
Ik ben liever wat meer tijd kwijt voor een ranking op een mooi keyword dan dat ik weinig tijd kwijt ben op een prutkeyword en dan dagelijks 20 bezoekers in mijn analytics zie. Bij deze website was het weinig werk voor veel bezoekers :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126211798
Ik ga me deze week ook weer eens wat op linkbuilding richten, aantal nieuwe websites erbij sinds een maand, dus even wat linken en hopen op het blester effect :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:41:38 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_126215138
Sta op 140 uniek nu, ben benieuwd of hij weer gaat stijgen tegenover gister. Ik heb zo'n heel sterk vermoeden van wel :P

Maargoed, nu maar bezig met een andere nieuwe website, staat al online maar moet er nog linkbuilding voor doen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126215183
Blester: Je moet adsense websites bouwen in een dag, hard backlinken zodat je snel in top 5 staat. paar euro pakken per dag pakken met adsense en daarna site verkopen op sitedeals. Als je 3-5 euro per dag pakt = 100 tot 150 euro per maand. Kan je zo op sitedeals verkopen voor 1,5-2 ruggen.
Daar ben ik nu mee bezig. Snel geld verdienen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:45:43 #68
340341 Blester
Membre très utile
pi_126215305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Blester: Je moet adsense websites bouwen in een dag, hard backlinken zodat je snel in top 5 staat. paar euro pakken per dag pakken met adsense en daarna site verkopen op sitedeals. Als je 3-5 euro per dag pakt = 100 tot 150 euro per maand. Kan je zo op sitedeals verkopen voor 1,5-2 ruggen.
Daar ben ik nu mee bezig. Snel geld verdienen.
Op zo'n manier maak ik geen website's en zal ik ook nooit gaan doen. Blackhatten en dan snel verkopen en de koper met een mooie blacklist laten zitten met de website is naar mijn mening een erg trieste manier van geld verdienen.

Ik heb met mijn website's nog nooit een blacklist of penalty gekregen van Google, zegt genoeg over mijn werkwijze.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126215782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Op zo'n manier maak ik geen website's en zal ik ook nooit gaan doen. Blackhatten en dan snel verkopen en de koper met een mooie blacklist laten zitten met de website is naar mijn mening een erg trieste manier van geld verdienen.

Ik heb met mijn website's nog nooit een blacklist of penalty gekregen van Google, zegt genoeg over mijn werkwijze.
Ik ook niet en zo hoort het ook :)
pi_126215825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Blester: Je moet adsense websites bouwen in een dag, hard backlinken zodat je snel in top 5 staat. paar euro pakken per dag pakken met adsense en daarna site verkopen op sitedeals. Als je 3-5 euro per dag pakt = 100 tot 150 euro per maand. Kan je zo op sitedeals verkopen voor 1,5-2 ruggen.
Daar ben ik nu mee bezig. Snel geld verdienen.
Betalen ze jou wel 10x de maandwinst? Ik zat afgelopen maand op 1050 euro en het hoogste bod was 6000 euro :(

Zou de site trouwens voor 10.000 nog niet weg doen hoor, ik vind dit wel lekker. Kan als ik wil elke maand op vakantie, maar ben momenteel aan het sparen :)
pi_126216852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Op zo'n manier maak ik geen website's en zal ik ook nooit gaan doen. Blackhatten en dan snel verkopen en de koper met een mooie blacklist laten zitten met de website is naar mijn mening een erg trieste manier van geld verdienen.

Ik heb met mijn website's nog nooit een blacklist of penalty gekregen van Google, zegt genoeg over mijn werkwijze.
Zoals ik al zei: elke vorm van linkbuilding waarin niet organisch links worden verkregen is blackhat. Dus als jij link ruilt = blackhat, schrijf je artikel voor een artikelsite is ook black hat.
pi_126217280
Het is niet zo dat ik wiki's blast en linkwheels maak van 10.000den euro's. Ik schrijf hoge kwaliteit artikelen, doe linkruil met degene in mijn niche. Ik let op keyword density etc dus ik doe alleen maar kwaliteit backlinken.
pi_126217464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: elke vorm van linkbuilding waarin niet organisch links worden verkregen is blackhat. Dus als jij link ruilt = blackhat, schrijf je artikel voor een artikelsite is ook black hat.
Ik zie niet in wat een gewone linkruil met een andere relevante site te maken heeft met blackhat?
Facts don't care about your feelings
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 14:46:43 #74
42184 crew  DaMart
pi_126217611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 03:18 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen vraagje, sinds 1 April staan de youtube inkomsten niet direct in je adsense account.
Je ziet de clicks en cpc maar geen bedragen, daarvoor moet je naar Youtube analytics. ok duidelijk.
Echter hoe wordt er nou gestort op mijn rekening, het is inmiddels 3 8 mei en het openstaande bedrag op Google adsense veranderd niet van afgelopen maand?
Via Google forum begreep ik dat het helemaal nooit meer op adsense niet zien gaat worden "-(
Ik zie het er ook nog niet bij. Ik hoop toch niet dat die Youtube-inkomsten apart betaald gaan worden ook. Dan krijg ik een keer per 6 jaar betaald of zo :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_126217633
Dat mag ik inderdaad ook niet hopen. :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:48:08 #76
340341 Blester
Membre très utile
pi_126217684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat een gewone linkruil met een andere relevante site te maken heeft met blackhat?
Dit dus :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 14:54:06 #77
42184 crew  DaMart
pi_126217927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef CasB het volgende:
Dat mag ik inderdaad ook niet hopen. :')
Het valt mee lees ik nu ;).

quote:
Wat betekent dit voor jou als YouTube-partner?
Ten eerste verandert er niets in de manier waarop je wordt uitbetaald. Op het tabblad met betalingen in AdSense worden je maandelijkse YouTube-betalingen als één totaalbedrag weergegeven, omdat je nog steeds wordt uitbetaald via AdSense. Als je je financiële prestaties voor YouTube wilt bekijken, moet je nu na deze wijziging naar YouTube Analytics gaan, waar je een uitgebreid overzicht kunt vinden met alle inkomstenbronnen voor je YouTube-video's.

http://youtubecreatornl.b(...)reenvoudigen-de.html
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_126219734
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef Blester het volgende:

[..]

Dit dus :)
Toch is het zo.

http://2peeeps.blogspot.n(...)idered-as-black.html

Als jij een link verspreid is dat blackhat. Heel simpel.
Je moet opgepikt worden door andere sites. Dat is enkel white hat.
Dus jullie zijn allemaal aan het blackhat SEO'en maar het is zo'n beladen woord.
pi_126220817
Mwah ik vind het meer Gray Hat :P

Als ik een site heb over pannenkoeken en ik heb een link pagina met andere sites over pannenkoeken (dan wel afgesproken om elkaar te linken, dan wel zelf geplaatst) is dat gewoon relevant en lijkt me niets met black hat te maken te hebben. Als ik een linkpagina heb met zo'n knopje voeg je link toe en dan moeten zij een link terug plaatsen zodat elke gek wat kan toevoegen tja... die links rekent google sowieso al niet heel goed meer mee.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:00:53 #80
340341 Blester
Membre très utile
pi_126220897
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Toch is het zo.

http://2peeeps.blogspot.n(...)idered-as-black.html

Als jij een link verspreid is dat blackhat. Heel simpel.
Je moet opgepikt worden door andere sites. Dat is enkel white hat.
Dus jullie zijn allemaal aan het blackhat SEO'en maar het is zo'n beladen woord.
Zulke bronnen neem ik niet eens de moeite om te lezen. Ik weet heel goed het verschil tussen white hat en black hat en het verspreiden van links naar relevante website's is white hat.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:06:51 #81
340341 Blester
Membre très utile
pi_126221201
Zit nu 30 bezoekers boven het eindgetal van gister _O- _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126223374
Wat zou buienradar binnenharken per dag? Ik kijk er echt vaak op, maar nog nooit op een ad geklikt, ook niet per ongeluk.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:51:12 #83
340341 Blester
Membre très utile
pi_126223430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef JDx het volgende:
Wat zou buienradar binnenharken per dag? Ik kijk er echt vaak op, maar nog nooit op een ad geklikt, ook niet per ongeluk.
Zo'n ¤1000-¤2000 per dag denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126223507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef JDx het volgende:
Wat zou buienradar binnenharken per dag? Ik kijk er echt vaak op, maar nog nooit op een ad geklikt, ook niet per ongeluk.
Ik verbaas me wel vaker over opbrengsten van adds. Ik klik er nooit op nl. of het moet al per ongeluk zijn.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126226285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef Blester het volgende:

[..]

Zo'n ¤1000-¤2000 per dag denk ik.
Flink verschil :')
pi_126226311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik verbaas me wel vaker over opbrengsten van adds. Ik klik er nooit op nl. of het moet al per ongeluk zijn.
Ik ook bijna niet. Komt ook nooit iets boeiends voorbij :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:18:36 #87
340341 Blester
Membre très utile
pi_126227156
quote:
4s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Flink verschil :')
Ja, wat verwacht je dan? Een schatting op de euro nauwkeurig? Niemand van ons weet dat toch :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:22:15 #88
340341 Blester
Membre très utile
pi_126227272
Ik lach me kapot



Een stijging van + 100 unieke bezoekers tegenover gister en de avond is net begonnen :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126228803
volgens mij is het plaatsen van een relevante link whitehead. Als ik een recept plaats en zeg dat een groene salade erbij heel lekker is en ik zet er een link bij waar ze die groene salade kunnen vinden, dan lijkt het me dat dat een relevante link is. Daar is niks blackhead aan. Dat is gewoon je lezer informeren.

Misschien blijk ik er naast te zitten maar ik denk het niet. Uiteindelijk is ome google altijd op zoek naar goede sites. Zo'n link maakt de site beter voor de lezer dus het is oke. Een link naar waar je het beste een verzekering kunt afsluiten is niet iets waar de lezer op zit te wachten op een recepten site dus dat is vragen om problemen. just my two cents
pi_126229784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:02 schreef ecila het volgende:
k ik er naast te zitten maar ik denk het niet. Uiteindelijk is
Ja, dat klopt, dat is gewoon mogelijk. Maar iemand mailen van "He, zet je mijn link in je partners dan zet ik jouw link in mijn partners. dat is blackhat"

AB linkruil moet je sowieso niet doen. Doe dan ABC.

En Blester, vertel mij eens wat jij zoal doet om hoog in google te komen? Alleen puur whitehat?
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:29:18 #91
340341 Blester
Membre très utile
pi_126230179
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, dat is gewoon mogelijk. Maar iemand mailen van "He, zet je mijn link in je partners dan zet ik jouw link in mijn partners. dat is blackhat"

AB linkruil moet je sowieso niet doen. Doe dan ABC.

En Blester, vertel mij eens wat jij zoal doet om hoog in google te komen? Alleen puur whitehat?
Volgens mij heb ik al meerdere keren in het topic gezegd dat ik alleen White hat werk en dat ik nog nooit een blacklist / penalty heb ontvangen van Google.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126230947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, wat verwacht je dan? Een schatting op de euro nauwkeurig? Niemand van ons weet dat toch :)
Nee maar noem dan niks. 1000-2000 is toch geen schatting :P
1001 en 1999 is bij mij een heel verschil :) Maar ja, waar hebben we het over :P

Gisteren een goede dag gehad trouwens :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:08:13 #93
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_126232364
Hoe kan het dat ik nu ineens 1$ per 1000 views krijg terwijl ik voorheen 1 per 10.000+ kreeg?

Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_126232887
De ene bannerruimte is nu voor 3 maanden verhuurd, onderhandelingen over een andere bannerruimte met een andere adverteerder zijn nu ook in gang gezet. Ik kan nu naast die adverteerder nog een Adsense banner terug plaatsen maar dat vind ik niet netjes en ik denk liever aan de toekomst in de hoop dat adverteerders vaker willen afnemen :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:19:28 #95
214255 Convergence
Procrastinator
pi_126243308
quote:
4s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee maar noem dan niks. 1000-2000 is toch geen schatting :P
1001 en 1999 is bij mij een heel verschil :) Maar ja, waar hebben we het over :P

Gisteren een goede dag gehad trouwens :)
Ik vind het best een goede schatting hoor. Als je op zulke bedragen zit is het ook niet heel verwonderlijk als je de dag éen 1000 euro verdient en dag twee 2000 euro.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
pi_126245808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het valt mee lees ik nu ;).

[..]

Handig is het niet, heb meerdere youtube kanalen. :P
pi_126250809
Vandaag 2 financiële websites gestart, mocht iemand nog willen linken of iets dan hoor ik het wel :)
pi_126251304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Convergence het volgende:

[..]

Ik vind het best een goede schatting hoor. Als je op zulke bedragen zit is het ook niet heel verwonderlijk als je de dag éen 1000 euro verdient en dag twee 2000 euro.
Maar goed dat meningen verschillen dan. We weten hier allemaal dat het van dag op dag kan verschillen. Alleen vond ik de verschillen tussen de schattingen nogal groot :)

Gisteren 2 kliks van 41ct gehad. (wel meer, maar deze sprongen er uit) Die wil ik best vaker hebben. *O*
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 08:11:36 #99
42184 crew  DaMart
pi_126251494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Handig is het niet, heb meerdere youtube kanalen. :P
Ja, ik vind het ook niet echt handig hoor. Heb sinds vorige maand ook twee kanalen met Adsense (de derde bevat clips van een tv-serie. Die filmpjes worden vaak bekeken en zouden dus aardig wat op kunnen leveren, maar daar krijg ik dus nooit Adsense bij :P). Had er eentje waarop ik alle filmpjes zette die ik maakte, dus van vechtende herten tot mijn modelspoorbaan tot vakantiefilmpjes. Voor die modelspoorfilmpjes heb ik een apart kanaal gemaakt nu, omdat ik daar ook een nieuwe hobbywebsite voor ga maken. Dan leek dat me wel zo handig :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:58:37 #100
340341 Blester
Membre très utile
pi_126251712
Sick dit, een stijging van x3 binnen 1 dag tijd:



Zit nu 8:59 al op 155 unieke bezoekers :') Had dit dus even niet aan zien komen bij dit projectje.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126252624
Ja na 10 berichten van je begrijpen we dat wel :')

Wat is het onderwerp, toevallig misschien actueel?
Facts don't care about your feelings
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:05:05 #102
340341 Blester
Membre très utile
pi_126252748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja na 10 berichten van je begrijpen we dat wel :')

Wat is het onderwerp, toevallig misschien actueel?
Nee, geen actueel onderwerp. Altijd leuk als experimentjes slagen, excuses voor de '10 berichten' dan :).

Vandaag in ieder geval verder met andere website's.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:13:29 #103
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_126252993
Klopt het dat backlinks steeds minder belangrijk worden en google meer naar content kijkt? Of heb je echt backlinks nodig wil je hoog op pagina 1 komen?
pi_126253266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef Daboy het volgende:
Klopt het dat backlinks steeds minder belangrijk worden en google meer naar content kijkt? Of heb je echt backlinks nodig wil je hoog op pagina 1 komen?
Backlinks zijn nog steeds erg belangrijk, aan het aantal backlinks en de kwaliteit van de deze backlinks ziet google dat je een interessant artikel hebt of niet.
pi_126256522
Weer een adverteerder die met affiliates wil adverteren, allemaal leuk en aardig en zeker mooie bedragen maar ik wil gewoon een vaste prijs per week of maand. Als een bedrijf genoeg vertrouwen heeft in hun diensten of producten dan is dat volgens mij ook niet vreemd. Een adverteerder heeft ook invloed op de CPA/CPL want is de landingspagina bv. onaantrekkelijk of zijn hun diensten/producten erg duur dan verdien ik er uiteindelijk niks aan.
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:33:05 #106
340341 Blester
Membre très utile
pi_126259414
Zo, weer een nieuw domein gekocht. Ditmaal voor een affiliate website :) Vreemd dat deze domeinnaam nog vrij was, is redelijk premium namelijk. Weer wat te doen de aankomende dagen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:36:10 #107
340341 Blester
Membre très utile
pi_126264623
Wat maken mensen toch een typfouten bij het zoeken zeg :') Valt me steeds meer op, op sommige typfouten krijg ik vaak redelijk wat bezoekers binnen. Bij andere website's worden hele vragen van +- 10 woorden met een vraagteken in de Google gegooid. Mensen weten niet hoe ze met Google om moeten gaan?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126264741
Klopt ik krijg ook gigantisch veel foute woorden of domme zinnen. Maar google filtert al heel wat eruit door te zeggen BEDOELDE U... maar vroeger was het nog weleens handig om dus expres typefouten in je content te zetten.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:42:47 #109
340341 Blester
Membre très utile
pi_126264874
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt ik krijg ook gigantisch veel foute woorden of domme zinnen. Maar google filtert al heel wat eruit door te zeggen BEDOELDE U... maar vroeger was het nog weleens handig om dus expres typefouten in je content te zetten.
Blijkbaar is het niet nodig om fouten in de content te zetten, want blijkbaar kunnen ze met ook vinden op typfouten :P

Ik vind die nieuwe realtime mogelijkheid van Analytics trouwens wel grappig.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126272031
Gisteren 14 domeinen gekocht. Heb er nog 11 liggen. Nog 25 sites die ik nog moet bouwen :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:56:31 #111
340341 Blester
Membre très utile
pi_126272222
Altijd klote dat wachten op acceptatie bij nieuwe website's voor affiliate.

Zit met dat ene experimentje trouwens vandaag tot nu toe op 1400 unieke bezoekers. Ik denk dat ik weer het 3 dubbele van gister met gemak ga halen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126272281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Blester het volgende:
Altijd klote dat wachten op acceptatie bij nieuwe website's voor affiliate.

Zit met dat ene experimentje trouwens vandaag tot nu toe op 1400 unieke bezoekers. Ik denk dat ik weer het 3 dubbele van gister met gemak ga halen.
Gewoon M4N gebruiken. Kan je bijna altijd direct beginnen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:07:06 #113
340341 Blester
Membre très utile
pi_126272641
Hmmm... Mogelijk een koper voor het experimentje voor mid-high XXXX, even kijken of dat doorgaat :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:07:37 #114
340341 Blester
Membre très utile
pi_126272659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Gewoon M4N gebruiken. Kan je bijna altijd direct beginnen.
Zit nu bij Daisycon, gaat op zich ook wel redelijk snel maar de website moet een sterren beoordeling krijgen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126273987
-

[ Bericht 100% gewijzigd door YoshiBignose op 09-05-2013 19:36:13 ]
Facts don't care about your feelings
pi_126280534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
-
:D
pi_126281048
:o
Facts don't care about your feelings
pi_126282882
Vast zo'n... oh laat ook maar momentje :')
pi_126283414
Nee was een dm maar ik typte per ongeluk hier in :P
Facts don't care about your feelings
pi_126296997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef JDx het volgende:
Eindelijk weer eens een nieuw project de lucht in.

Bestaat uit 1 database met info en 3 php bestanden, maar bestaat zodoende toch een stuk of 40 pagina's met seo-friendly permalinks.

Ben benieuwd. Het is 1 keyword en concurrentie is redelijk.
Sta inmiddels al op plek 8 in Google, benieuwd of ik daar blijf, ga zakken of nog ga stijgen. Site zsm maar even afmaken.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:45:03 #121
340341 Blester
Membre très utile
pi_126303107
Zeg, hoelang duurt het uploaden van een .CSV productfeed gemiddeld? Ongeveer 20K producten? Wacht nu namelijk al bijna 4 uur en hij is nog steeds niet klaar :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126303152
Dat kan wel even duren ja.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:49:29 #123
340341 Blester
Membre très utile
pi_126303256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:46 schreef JDx het volgende:
Dat kan wel even duren ja.
Meh, hij is net vastgelopen, alles dus weg :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126304872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef Blester het volgende:
Zeg, hoelang duurt het uploaden van een .CSV productfeed gemiddeld? Ongeveer 20K producten? Wacht nu namelijk al bijna 4 uur en hij is nog steeds niet klaar :')
Niet zo lang.( Rond 15 minuten ofzo) Maar je kan hem beter splitsen. Bij M4N en zanox kan je hem splitsen op model, type, man/vrouw etc. 20k producten inladen schiet niet op.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:53:16 #125
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_126320692
http://puu.sh/2QI8J.png

Hoe kan het dat ik zoveel krijg voor zo weinig views? Voorheen kreeg ik 1 tiende van dit.
Ik zou het graag willen weten want dan kan ik er op in spelen voor volgende videos.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:58:52 #126
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126321005
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
http://puu.sh/2QI8J.png

Hoe kan het dat ik zoveel krijg voor zo weinig views? Voorheen kreeg ik 1 tiende van dit.
Ik zou het graag willen weten want dan kan ik er op in spelen voor volgende videos.
Eigenlijk geen idee maar ik zie de laatste weken dat hier de CPC en de RPM ongeveer met 30% zijn gestegen. Als ik naar Adwords campagnes kijk moet ik ook meer betalen per click om hetzelfde aantal clicks per dag te krijgen. Volgens mij trekt het wat beter aan voor de advertentie-inkomsten.
pi_126332139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef Blester het volgende:
Zeg, hoelang duurt het uploaden van een .CSV productfeed gemiddeld? Ongeveer 20K producten? Wacht nu namelijk al bijna 4 uur en hij is nog steeds niet klaar :')
Een productfeed met 20k producten is hooguit 40-60MB groot? Dus vrij snel. Of wordt het ook nog eens geparsed? Zo ja, waarmee? :) Ben nog op zoek naar wat tools.
pi_126338138
Welke tools gebruiken jullie bij het zoeken naar linkpartners?
pi_126339133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 08:34 schreef MolFan het volgende:
Welke tools gebruiken jullie bij het zoeken naar linkpartners?
Ik plaats artikelen op websites waar dat mag zoals infobak.nl punt.info etc... Verder zoek ik in google naar websites die over (ongeveer) hetzelfde onderwerp gaan en mail deze mensen.
pi_126339174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Ik plaats artikelen op websites waar dat mag zoals infobak.nl punt.info etc... Verder zoek ik in google naar websites die over (ongeveer) hetzelfde onderwerp gaan en mail deze mensen.
Ik mail niet iedereen, er zitten immers ook slechte concurrenten tussen met veel uitgaande links snap je? Daar zijn tools voor om dat te checken alleen ben ik benieuwd welke jullie gebruiken :P Want een linkruil met een website met veel uitgaande links en weinig content heeft totaal gene positieve invloed op je eigen ranking.
pi_126340764
CTR van 8% vandaag lol (10 kliks ofzo) maar slechts 40-50 cent per klik :(
pi_126344971
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef MolFan het volgende:
CTR van 8% vandaag lol (10 kliks ofzo) maar slechts 40-50 cent per klik :(
Slechts?
pi_126348098
Inderdaad, een site van mij heeft maar een gemiddelde CPC van 20 cent ;(
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:20:56 #134
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_126348832
Iemand een goede en betaalbare linkbuilding service? Of doet iedereen dat hier zelf?
pi_126356952
ZELF :) alles zelf.
Facts don't care about your feelings
pi_126361477
linkbuilding is wel het laatste wat ik zou durven uitbesteden
pi_126372695
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Slechts?
Slechts ja want de gemiddelde klikprijs (gemiddeld dus vaak nog hoger) is 5 euro en dan begrijp ik niet waarom wij maar 10% van dat bedrag krijgen.
  zondag 12 mei 2013 @ 01:24:11 #138
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126373851
Mijn inkomsten sinds 1 april ( met nieuwe youtube analystics) zijn bijna gehalveerd..
Kijken of t deze maand beter word, t zal toch niet zo zijn dat t door die verandering van 1 april komt :( :P
pi_126375833
Ik wil binnenkort 4-5 websites opzetten over een specifiek onderwerp over bepaalde steden. Is het slim om naar elkaar toe te linken?

Websites zullen allemaal dezelfde onderwerp bevatten, verschil zal hem zijn in stad-specifiek.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 09:01:49 #140
42184 crew  DaMart
pi_126376298
De definitieve inkomsten van april zijn iets hoger geworden vannacht. Ik vermoed dat Youtube er nu toch bij zit, maar dat kun je dus nergens zien. En omdat Youtube-analytics alles in dollars weergeeft, is het ook maar gokken dat dat het bedrag is :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_126376350
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
De definitieve inkomsten van april zijn iets hoger geworden vannacht. Ik vermoed dat Youtube er nu toch bij zit, maar dat kun je dus nergens zien. En omdat Youtube-analytics alles in dollars weergeeft, is het ook maar gokken dat dat het bedrag is :+.
Yep youtube zit er bij.
Zie het hier ook, ineens was het Huidig saldo hoger.
pi_126377065
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
De definitieve inkomsten van april zijn iets hoger geworden vannacht. Ik vermoed dat Youtube er nu toch bij zit, maar dat kun je dus nergens zien. En omdat Youtube-analytics alles in dollars weergeeft, is het ook maar gokken dat dat het bedrag is :+.
Yep Youtube is er vannacht bijgekomen.
pi_126378962
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 05:43 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil binnenkort 4-5 websites opzetten over een specifiek onderwerp over bepaalde steden. Is het slim om naar elkaar toe te linken?

Websites zullen allemaal dezelfde onderwerp bevatten, verschil zal hem zijn in stad-specifiek.
Als je sites op verschillende hostings staan wel. Anders niet.
  zondag 12 mei 2013 @ 13:26:59 #144
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126382263
Zo, zowel facebook als twitter gaan weer volgespammed worden. Feed werkt eindelijk weer netjes. :+
pi_126388794
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als je sites op verschillende hostings staan wel. Anders niet.
Nee, staan ze niet, allemaal op dezelfde server.

Maar ik kan ze wel scheiden per IP.
pi_126390121
Als het met elkaar te maken heeft zie ik niet in waarom je het niet zo doen. Ik link ook verschillende websites van me met hetzelfde onderwerp naar elkaar (zelfde server) en dat werkt gewoon goed.
Facts don't care about your feelings
  zondag 12 mei 2013 @ 17:35:09 #147
340341 Blester
Membre très utile
pi_126393639
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, staan ze niet, allemaal op dezelfde server.

Maar ik kan ze wel scheiden per IP.
Knal ze op een andere IP-range en linken maar :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 12 mei 2013 @ 17:36:19 #148
340341 Blester
Membre très utile
pi_126393684
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Als het met elkaar te maken heeft zie ik niet in waarom je het niet zo doen. Ik link ook verschillende websites van me met hetzelfde onderwerp naar elkaar (zelfde server) en dat werkt gewoon goed.
Je hebt verschillende website's met hetzelfde onderwerp :D? Dus je bent een concurrent van jezelf zo te horen. Ik neem aan dat je gerelateerde onderwerpen bedoeld?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126393719
Haha inderdaad gerelateerde onderwerpen :P
Facts don't care about your feelings
pi_126394236
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Blester het volgende:

[..]

Je hebt verschillende website's met hetzelfde onderwerp :D? Dus je bent een concurrent van jezelf zo te horen. Ik neem aan dat je gerelateerde onderwerpen bedoeld?
Dat zou helemaal niet erg zijn, toch dikke prima als je met verschillende site's op de eerste pagina van google staat? Daarnaast schrikt het nieuwkomers ook eerder af aangezien er dan al meerdere concurrenten lijken te zijn.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:08:08 #151
340341 Blester
Membre très utile
pi_126397295
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Dat zou helemaal niet erg zijn, toch dikke prima als je met verschillende site's op de eerste pagina van google staat? Daarnaast schrikt het nieuwkomers ook eerder af aangezien er dan al meerdere concurrenten lijken te zijn.
Dat is gewoon zonde van je tijd, je kunt ook gewoon met 1 website het volgende linkbuilding profiel maken, VB:

http://www.ipadkopen.nl -> iPad Kopen
http://www.ipadkopen.nl/ipad-bestellen -> iPad Kopen
http://www.ipadkopen.nl/ipad-vergelijken -> iPad kopen

En dan zorgen dat je met elk van deze in de top 3 komt en dus de top 3 bezet hebt op het keyword 'iPad kopen' als je dit zo nodig wilt, onzin om een tweede website daarvoor aan te maken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126399059
Neem dan ook aan dat het niet zo erg hetzelfde onderwerp is. Zou ik niet snel 5 sites in dezelfde niche ofzo maken met ieder een eigen domein maar ja...
Facts don't care about your feelings
pi_126399431
Ik heb zelfs 2 exact dezelfde sites met een verschillende titel en domein :P
  zondag 12 mei 2013 @ 19:55:32 #154
340341 Blester
Membre très utile
pi_126399649
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:50 schreef JDx het volgende:
Ik heb zelfs 2 exact dezelfde sites met een verschillende titel en domein :P
Wat is de reden daarvoor? Een mooie blacklist van Google oplopen voor duplicate content?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 12 mei 2013 @ 20:29:02 #155
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126401634
Weet iemand of een 728x15 linkbanner een bepaalde afstand van een navigatiebalk moet staan om niet te misleidend te zijn? Als navigatiebalk zelf lijkt mij niet mogen maar ik weet het niet zeker.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:31:46 #156
340341 Blester
Membre très utile
pi_126401772
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand of een 728x15 linkbanner een bepaalde afstand van een navigatiebalk moet staan om niet te misleidend te zijn? Als navigatiebalk zelf lijkt mij niet mogen maar ik weet het niet zeker.
Tuurlijk mag je hem niet als navigatiebalk gebruiken... Hierdoor denken bezoekers daarmee te navigeren over de website terwijl ze gewoon op een advertentie klikken. Volgens mij moet het 15 px afstand hebben van de content (het menu dus) en sowieso op geen enkele manier verwarring wekken dat het een menu is.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 12 mei 2013 @ 20:54:35 #157
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126403186
Dat idee had ik dus al dat het niet op een navigatiebalk mag lijken, toch zijn er redelijk wat websites zo uitgevoerd. Dat van de 15 pixels wist ik niet, waar kun je die info vinden?
pi_126410643
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat is de reden daarvoor? Een mooie blacklist van Google oplopen voor duplicate content?
Duplicate content is geen direct probleem. Zoveel sites hebben dat.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:41:21 #159
300360 Hinder
Go home
pi_126414151
Vandaag een explosieve groei op het gebied van bezoekers meegemaakt op een website van me. Net nu ik de laatste dagen veel content aan het toevoegen ben. De groei lijkt daar ironisch genoeg niets mee te maken te hebben: de oude pagina's scoren opeens veel beter. Dat belooft wat :P.

Hier zijn overigens ook de YouTube-inkomsten er eindelijk bij opgeteld. Hierdoor gelukkig met een kleine 70 cent over de betalingsdrempel heen gekomen :D.
Get stoned
pi_126415176
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Hinder het volgende:
Vandaag een explosieve groei op het gebied van bezoekers meegemaakt op een website van me. Net nu ik de laatste dagen veel content aan het toevoegen ben. De groei lijkt daar ironisch genoeg niets mee te maken te hebben: de oude pagina's scoren opeens veel beter. Dat belooft wat :P.

Hier zijn overigens ook de YouTube-inkomsten er eindelijk bij opgeteld. Hierdoor gelukkig met een kleine 70 cent over de betalingsdrempel heen gekomen :D.
Mag ik vragen welke website?
  maandag 13 mei 2013 @ 00:11:45 #161
300360 Hinder
Go home
pi_126415498
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke website?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die geef ik natuurlijk niet prijs ^O^.
Get stoned
pi_126416382
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:11 schreef Hinder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die geef ik natuurlijk niet prijs ^O^.
Succes met zo'n instelling. ;)
pi_126416962
lijkt me niet meer dan logisch Floxcie, je zal hier van ongeveer niemand de url van de website te horen krijgen waar ze mee bezig zijn.
  maandag 13 mei 2013 @ 08:05:02 #164
340341 Blester
Membre très utile
pi_126418780
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Succes met zo'n instelling. ;)
:') :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126419048
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef JDx het volgende:

[..]

Yep Youtube is er vannacht bijgekomen.
Hier nog niet. Althans, ik heb alleen al 1 filmpje op YT met meer inkomsten (aldus YT) in de afgelopen week dan wat er in mn kanaal staat voor deze maand :)
pi_126419346
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Succes met zo'n instelling. ;)
Je eerste posts in dit topic, meteen als een wijsneus. Ja, succes met zo'n instelling :')
Facts don't care about your feelings
  maandag 13 mei 2013 @ 09:12:13 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_126419517
Bij Tradetracker is iedereen al een paar weken op vakantie heb ik het idee.
pi_126421302
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij Tradetracker is iedereen al een paar weken op vakantie heb ik het idee.
Ik krijg net een mail van ze omdat iets had gepost bij een affiliate forum, ze zijn er dus wel :P
  maandag 13 mei 2013 @ 10:38:40 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_126421341
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik krijg net een mail van ze omdat iets had gepost bij een affiliate forum, ze zijn er dus wel :P
Mijn sales zijn al weken niet gevalideerd en uitbetalen daar hebben ze ook nog nooit van gehoord. Heb nog geld openstaan van maanden geleden.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:48:37 #170
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126421620
Tja tot nu toe zijn mijn ervaringen met affiliates ook niet goed, neem nu bijvoorbeeld een affiliate die ¤200 betaald per sale, die kunnen daar beter een goede Adwords campagne mee financieren als het product of de dienst zo goed is :)
pi_126432603
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mijn sales zijn al weken niet gevalideerd en uitbetalen daar hebben ze ook nog nooit van gehoord. Heb nog geld openstaan van maanden geleden.
Ik heb nog 1 k open staan van november nog. Ik doe geen zaken meer met tradetracker totdat ik dat geld gekregen heb. Heb nu alles via M4N en de service en afkeur/goedkeur ratio is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over M4N.
pi_126432732
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:48 schreef WebBeestje het volgende:
Tja tot nu toe zijn mijn ervaringen met affiliates ook niet goed, neem nu bijvoorbeeld een affiliate die ¤200 betaald per sale, die kunnen daar beter een goede Adwords campagne mee financieren als het product of de dienst zo goed is :)
Poeh jij wil de kracht van affiliate niet weten. Valt heel veel geld mee te verdienen.En weet je hoe duur adwords campagnes zijn en vaak moet je nog afwachten ook of je sales genereert. Bij affiliate is het no cure no pay dus als er niks wordt verkocht betaal je ook niets. Ideaal voor merchants.

[ Bericht 2% gewijzigd door AciD_Nightmare op 13-05-2013 16:08:52 ]
pi_126433239
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb nog 1 k open staan van november nog. Ik doe geen zaken meer met tradetracker totdat ik dat geld gekregen heb. Heb nu alles via M4N en de service en afkeur/goedkeur ratio is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over M4N.
M4N is toch overgenomen daar Zanox waarmee ook een aantal merchants over zijn gegaan. Zanox is zwaar kut.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:20:56 #174
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126433746
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Poeh jij wil de kracht van affiliate niet weten. Valt heel veel geld mee te verdienen.En weet je hoe duur adwords campagnes zijn en vaak moet je nog afwachten ook of je sales genereert. Bij affiliate is het no cure no pay dus als er niks wordt verkocht betaal je ook niets. Ideaal voor merchants.
Ik denk dat ongeveer 75% van de berichten hier negatief zijn over affiliates. Ik heb begin deze maand affiliates afgewezen en een vast bedrag per maand afgesproken, dan maar misschien iets minder inkomsten dan met CPA/CPL maar wel zekerheid en een mooi bedrag.
pi_126433984
Hij heeft het dan ook over de merchant ;)
Facts don't care about your feelings
pi_126434020
paypro mensen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 13 mei 2013 @ 16:31:32 #177
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126434359
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij heeft het dan ook over de merchant ;)
Klopt, als adverteerder is affiliate ideaal maar voor een webmaster volgens mij niet. Het laten zien van een banner is ook al iets waard maar daar krijg je bij affiliates niks voor.

Geen idee of ik het al had gepost maar bij Tradetracker had ik een tijdje voor een test alleen CPC advertenties gebruikt (maar een paar cent per click). Ik zag dat er regelmatig op geklikt werd, Tradetracker gaf dat ook aan maar uiteindelijk 0,0 inkomsten. Snel maar weer afscheid genomen van die zooi.
pi_126434468
Tja hangt van veel factoren af, welke branche, wat voor site je hebt. Soms werken affiliates wel in het voordeel van de webmaster, maar bij mij heeft het ook nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Facts don't care about your feelings
pi_126434489
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik denk dat ongeveer 75% van de berichten hier negatief zijn over affiliates. Ik heb begin deze maand affiliates afgewezen en een vast bedrag per maand afgesproken, dan maar misschien iets minder inkomsten dan met CPA/CPL maar wel zekerheid en een mooi bedrag.
75% van de users hier hebben een keertje affiliate geprobeerd op een site en hebben niks tot weinig verkocht en een beetje afkeur ondervonden. Ik vind dat nou niet echt overtuigend.

voordelen affiliate:

- Je wordt niet gebanned
- Je kan zeggen: KLIK HIER
- Hoge commissie
- Makkelijk producten importeren via feeds.

Nadelen:

- soms hoge afkeur maar ligt aan welke niche, doorgaans afkeur van 30/40%
  maandag 13 mei 2013 @ 18:21:01 #180
131603 Afwazig
Serious business
pi_126439440
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb nog 1 k open staan van november nog. Ik doe geen zaken meer met tradetracker totdat ik dat geld gekregen heb. Heb nu alles via M4N en de service en afkeur/goedkeur ratio is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over M4N.
Helaas heeft M4N niet de niche waar ik in zit.
pi_126453454
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef RanTheMan het volgende:
paypro mensen :)
Dat is te veel gericht op afvallen etc vind ik.
pi_126465441
Nog steeds liggen mijn YT inkomsten voor deze maand een factor 6 hoger dan wat Adsense in totaal aangeeft...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:56:57 #183
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_126465651
Ik verdien met affiliate tot 3x meer dan Adsense en meerdere betalingen per maand via Tradetracker. Afkeuringspercentage maar 9% op circa 50 sales en 75 leads p/maand.
pi_126465722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef maikel112 het volgende:
Ik verdien met affiliate tot 3x meer dan Adsense en meerdere betalingen per maand via Tradetracker. Afkeuringspercentage maar 9% op circa 50 sales en 75 leads p/maand.
Ik ook :) Tradetracker is opzich ook wel goed hoor. Alleen er was een merchant en die was gekapt bij TT en nu liggen de rekeningen nog open. Dus nu is het wachten.
pi_126466097
Dat zanox is echt pure bagger maar ik moet wel want coolblue geeft 7% t.o.v. bol.com met 2.5% :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:49 #186
131603 Afwazig
Serious business
pi_126466118
Alsof ze het ruiken bij TT. Nu opeens al mijn sales goedgekeurd :').

Ik heb overigens 0% afkeuring. Dat is wel relaxed. Alleen als ze niet betalen heb je er alsnog geen kut aan natuurlijk :').
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:19:35 #187
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126467381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ook :) Tradetracker is opzich ook wel goed hoor. Alleen er was een merchant en die was gekapt bij TT en nu liggen de rekeningen nog open. Dus nu is het wachten.
Dat is toch een zaak voor Tradetracker om dat op te lossen? Het niet uitbetalen van een webmaster is het risico van hun afschuiven op een ander.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:48:37 #188
131603 Afwazig
Serious business
pi_126468250
Bij TT betalen ze pas als hun het geld binnen hebben van de merchant. Erg irritant.
pi_126468259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat is toch een zaak voor Tradetracker om dat op te lossen? Het niet uitbetalen van een webmaster is het risico van hun afschuiven op een ander.
Zij moeten eerst geld krijgen voordat ze mij uitbetalen :) Maarja, ik ben nu helemaal over op M4N. Daar kan ik enkel vol lof over zijn!
pi_126468294
Misschien moeten we hier een adsense/affiliate topic van maken aangezien affiliate hier ook besproken wordt en dat is financieel vaak ook erg interessant.
pi_126470281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Misschien moeten we hier een adsense/affiliate topic van maken aangezien affiliate hier ook besproken wordt en dat is financieel vaak ook erg interessant.
Dan kan je het beter Internet Marketing / Advertising noemen. Maar op de een of andere manier komt een algemeen webmasters topic niet van de grond en dit topic wel.
- Met zuidelijke groet -
pi_126479313
PayPro is sowieso verrot. 95% van de ebooks zijn halve scams of slechts een paar bladzijdes en geven mensen totaal geen waarde voor hun geld
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:32:06 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_126479845
Ze zijn wakker geworden bij Tradetracker of ze lezen hier mee. Zojuist is er een gedeelte weer uitbetaald
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:37:21 #194
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_126480117
Iemand nog een goede datafeed plugin tip voor Wordpress?

Ik wil een soort product filter gaan maken namelijk.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:49:36 #195
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126480728
Ik heb het idee dat Adsense weer niet lekker meeloopt met de clikcs. Ongeveer 40% van de clicks t.o.v. normaal rond deze tijd terwijl er meer bezoekers en pageviews zijn. Misschien in de avonduren weer een inhaalslag.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:09:10 #196
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126481651
Iemand hier ervaring met merkenrechten?

Heb een naam voor een stukje software, maar wil controleren of het al geregistreerd is. Ik weet dat het een vrij gangbare naam is en volgens mij ook wel geregistreerd is. Alleen van waar ik het vermoedt zit in een totaal andere branche (chemie). Kan het dan toch nog problemen geven?
pi_126483625
Ik weet niet meer wie interesse had hier, maar winphone8.nl (hoog op zoekwoord windows phone 8) gaat weg voor de hoogste bieder, graag verder via PM :) doe er niets meer mee.

Is er al bekend wanneer de nieuwe pagerank komt?
pi_126484639
Huh ik jankte gisteren nog over Zanox, maar opeens ziet het er veel mooier uit allemaal...
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:51:30 #199
340341 Blester
Membre très utile
pi_126486595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef JDx het volgende:
Ik weet niet meer wie interesse had hier, maar winphone8.nl (hoog op zoekwoord windows phone 8) gaat weg voor de hoogste bieder, graag verder via PM :) doe er niets meer mee.

Is er al bekend wanneer de nieuwe pagerank komt?
Ik bied 1 euro _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126488143
Hij zegt via PM ben je blind?
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:04:28 #201
340341 Blester
Membre très utile
pi_126489575
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij zegt via PM ben je blind?
Het was een grapje, ben je blind?

Lekker humeurtje of niet?

-----------

Alle Versio klanten weer een gratis .NL / .EU / .BE e.d. promotiecode gekregen, altijd leuk zulke acties, het gaat om het idee :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:54:08 #202
300360 Hinder
Go home
pi_126496789
Lekkere CPC de laatste dagen op YouTube :). Veel beter dan die onzinbedragen in de vorm van ¤0,01 die lange tijd op enkele uitzonderingen na voorbijkwamen..
Get stoned
pi_126507097
Nog mensen hebben die interesse hebben om een versio code te ruilen?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:24:52 #204
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_126507594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef Mike144 het volgende:
Nog mensen hebben die interesse hebben om een versio code te ruilen?
Ja zie pm, edit: al geruild. Iemand anders die nog wil ruilen?

Gratis domeinnaam is altijd een goede reden voor een nieuw projectje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Starm op 14-05-2013 22:52:01 ]
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_126514693
ik wil nog wel ruilen :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 07:57:48 #206
340341 Blester
Membre très utile
pi_126519976
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef Starm het volgende:

[..]

Ja zie pm, edit: al geruild. Iemand anders die nog wil ruilen?

Gratis domeinnaam is altijd een goede reden voor een nieuw projectje.
Ik heb anders een redelijke kut domeinnaam geregistreerd maar toch even kijken wat ik hiermee kan fixen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:59:26 #207
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_126522115
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:24 schreef Afwazig het volgende:
Alsof ze het ruiken bij TT. Nu opeens al mijn sales goedgekeurd :').

Ik heb overigens 0% afkeuring. Dat is wel relaxed. Alleen als ze niet betalen heb je er alsnog geen kut aan natuurlijk :').
Ik heb wel een aantal affiliates die ik niet vertrouw met keuren. Bijv. Cheaptickets keurt 100% goed terwijl Tix 50% afkeurt. En Schiphol smart parking keurt bijna 60% af. En bij reisorganisaties worden erg hoge sales (hoger dan 150 euro) relatief vaak afgekeurd.
pi_126522431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh ik jankte gisteren nog over Zanox, maar opeens ziet het er veel mooier uit allemaal...
Waarom ziet het er mooier uit? Ik heb gisteren weer een topdagje gedraaid met affiliate :) Dit wordt een mooie zomert.
pi_126523168
De layout, was altijd bagger maar nu is alles ineens heel netjes.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:34:48 #210
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126523209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:
De layout, was altijd bagger maar nu is alles ineens heel netjes.
Daar is al je geld dan dus heen gegaan B-)
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:35:09 #211
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126523223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef ursel het volgende:
Iemand hier ervaring met merkenrechten?

Heb een naam voor een stukje software, maar wil controleren of het al geregistreerd is. Ik weet dat het een vrij gangbare naam is en volgens mij ook wel geregistreerd is. Alleen van waar ik het vermoedt zit in een totaal andere branche (chemie). Kan het dan toch nog problemen geven?
O-)
pi_126534462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef ursel het volgende:

[..]

O-)
10 sec googelen en je hebt het antwoord gevonden:

http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=41;action=display;threadid=32507
pi_126534551
Weer een site gemaakt vandaag :) Nu weer flink linkbuilden en geld verdienen :7
Wil het liefst nu zoveel mogelijk doen zodat ik straks wanneer het lekker weer is achterover kan hangen in de zon.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:22:31 #214
340341 Blester
Membre très utile
pi_126534978
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Weer een site gemaakt vandaag :) Nu weer flink linkbuilden en geld verdienen :7
Wil het liefst nu zoveel mogelijk doen zodat ik straks wanneer het lekker weer is achterover kan hangen in de zon.
Heb een project dat al online staat maar nog geen linkbuilding aan gedaan is, toch op mainkeyword op pagina 3 en een ander leuk keyword op pagina 2. Dit weekend hiermee aan de slag. Verder dus weer een domeinnaam geregistreerd met de gratis domeinnaam code van Versio, dit moet ook uitgewerkt worden en nog maar niet te beginnen over de tig andere domeinnamen die op de plank liggen :')

Wel tof dat je weer een website af hebt in ieder geval, altijd een fijn gevoel toch een nuttige dag te hebben gehad :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126535278
Weer website af? Mijn websites zijn nooit af :P Altijd nieuw nieuws etc etc
pi_126536431
Website af, of nieuws posten is wel wat anders natuurlijk. Je moet altijd nieuws blijven posten op websites dat houdt alles up-to-date. Maar je gaat niet constant layout en design aanpassen, dat is het verschil ;)
Facts don't care about your feelings
pi_126536486
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Website af, of nieuws posten is wel wat anders natuurlijk. Je moet altijd nieuws blijven posten op websites dat houdt alles up-to-date. Maar je gaat niet constant layout en design aanpassen, dat is het verschil ;)
Oja dat bedoel je ;P Ja das 30 minuten werk aangezien ik altijd 1 en dezelfde theme gebruik :P
pi_126536701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb een project dat al online staat maar nog geen linkbuilding aan gedaan is, toch op mainkeyword op pagina 3 en een ander leuk keyword op pagina 2. Dit weekend hiermee aan de slag. Verder dus weer een domeinnaam geregistreerd met de gratis domeinnaam code van Versio, dit moet ook uitgewerkt worden en nog maar niet te beginnen over de tig andere domeinnamen die op de plank liggen :')

Wel tof dat je weer een website af hebt in ieder geval, altijd een fijn gevoel toch een nuttige dag te hebben gehad :P
Dat is mooi binnen komen in de SERPS. Ja ik heb ook nog 20 domeinnamen liggen die nog gemaakt moeten worden. Te veel werk en te weinig tijd. Dat versio domein moet ik ook nog aanvragen ja. Gratis is altijd mooi meegenomen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:57:24 #219
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126536783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

10 sec googelen en je hebt het antwoord gevonden:

http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=41;action=display;threadid=32507
Dat gaat over handelsnaam wat al bestaat. In mijn geval bestaat er al een merkrecht. Als ik dat opzoek staat dit er over:

quote:
Nice Classification: 37
List of goods and services Custom construction of and erection ( :') ) of plant buildings, wells, apparatus and related structures for the petroleum, petrochemical, natural gas, chemical, nuclear energy, offshore petroleum, mining, electrical power generating and material processing industries.

Nice Classification: 40
List of goods and services Recovery of hydrocarbons from gas; gas processing services; petrochemical refining services.

Nice Classification: 42
List of goods and services Engineering and design of plant processes, buildings, apparatus and of structures; all for the chemical, petroleum, petrochemical, natural gas, nuclear energy, offshore petroleum, mining, electrical power generating and material processing industries.
Bij ons gaat het dus om de naam van een software applicatie.
pi_126536853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat gaat over handelsnaam wat al bestaat. In mijn geval bestaat er al een merkrecht. Als ik dat opzoek staat dit er over:

[..]

Bij ons gaat het dus om de naam van een software applicatie.
Noem het dan gewoon anders joh
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126537279
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Noem het dan gewoon anders joh
Ja, en dit natuurlijk. Je kan kiezen uit miljoenen namen.
pi_126537281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is mooi binnen komen in de SERPS. Ja ik heb ook nog 20 domeinnamen liggen die nog gemaakt moeten worden. Te veel werk en te weinig tijd. Dat versio domein moet ik ook nog aanvragen ja. Gratis is altijd mooi meegenomen.
hoe de fuck komen jullie aan zoveel onderwerpen zeg, netjes.

Ik kan websites bouwen, zowel design, php en een beetje SEO, maar onderwerpen bedenken, ho maar :(
pi_126537435
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

hoe de fuck komen jullie aan zoveel onderwerpen zeg, netjes.

Ik kan websites bouwen, zowel design, php en een beetje SEO, maar onderwerpen bedenken, ho maar :(
Ga kijken wat voor affiliate producten er zijn. Pak google keyword tool erbij en bekijk de eerste pagina van google. Ik kan zo in een dag 30 sites bedenken. En dan is het schieten. Sommige verdienen goed en ranken makkelijk. De andere site verkoop je of gebruik je voor linkpartners ofzo om links te dumpen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:10:00 #224
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126537445
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Noem het dan gewoon anders joh
Daar zal het wss ook wel op uit draaien :')
Maar vroeg me in eerste instantie af of andere branch kwaad kon. :7
pi_126553441
Waarom duurt het bij sommige YouTube filmpjes 1-2 dagen voordat inkomsten genereren wordt goedgekeurd en bij sommige binnen 5 minuten? En als je filmpje pas na 1 dag wordt goedgekeurd ontvang je dan alsnog geld over het aantal views wat je reeds hebt gehad? Heb namelijk een filmpje met 800 views inmiddels en nog steeds wordt beoordeeld...
pi_126555881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ga kijken wat voor affiliate producten er zijn. Pak google keyword tool erbij en bekijk de eerste pagina van google. Ik kan zo in een dag 30 sites bedenken. En dan is het schieten. Sommige verdienen goed en ranken makkelijk. De andere site verkoop je of gebruik je voor linkpartners ofzo om links te dumpen.
Ik doelde meer op adsense, affiliate is inderdaad makkelijker om onderwerpen te vinden.
pi_126560819
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
pi_126562801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
Waarom duurt het bij sommige YouTube filmpjes 1-2 dagen voordat inkomsten genereren wordt goedgekeurd en bij sommige binnen 5 minuten? En als je filmpje pas na 1 dag wordt goedgekeurd ontvang je dan alsnog geld over het aantal views wat je reeds hebt gehad? Heb namelijk een filmpje met 800 views inmiddels en nog steeds wordt beoordeeld...
pi_126562889
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
3000 bij weinig concurrentie
pi_126562932
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het soms niet direct gebeurt, inderdaad. Oplossing: schakel het even uit, en schakel het daarna meteen weer in. Daarna wordt het bij mij vrijwel direct goedgekeurd.
Get stoned
pi_126563051
jongens hoe zetten jullie een adsense code voor een enkel advertentieblok in een wordpress post? al die plugins die ik ervoor download willen het volgens mij gelijk overal neerzetten, ziet er allemaal niet zo gebruiksvriendelijk uit.
pi_126563155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef jakosi het volgende:
jongens hoe zetten jullie een adsense code voor een enkel advertentieblok in een wordpress post? al die plugins die ik ervoor download willen het volgens mij gelijk overal neerzetten, ziet er allemaal niet zo gebruiksvriendelijk uit.
Met een plugin maar afhankelijk van het theme wat je hebt of hij de codes direct pakt etc. Er zijn tig plugins voor namelijk.
pi_126563181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef MolFan het volgende:

[..]

Met een plugin maar afhankelijk van het theme wat je hebt of hij de codes direct pakt etc. Er zijn tig plugins voor namelijk.
ik gebruik twentytwelve..
pi_126563243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef jakosi het volgende:
jongens hoe zetten jullie een adsense code voor een enkel advertentieblok in een wordpress post? al die plugins die ik ervoor download willen het volgens mij gelijk overal neerzetten, ziet er allemaal niet zo gebruiksvriendelijk uit.
Waarom zet je de code niet zelf direct in je thema? Scheelt een hoop gedoe en je weet zeker dat alleen jouw code getoond wordt.
Get stoned
  donderdag 16 mei 2013 @ 05:12:43 #235
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126569088
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
Waarom duurt het bij sommige YouTube filmpjes 1-2 dagen voordat inkomsten genereren wordt goedgekeurd en bij sommige binnen 5 minuten? En als je filmpje pas na 1 dag wordt goedgekeurd ontvang je dan alsnog geld over het aantal views wat je reeds hebt gehad? Heb namelijk een filmpje met 800 views inmiddels en nog steeds wordt beoordeeld...
Dat ligt aan de woorden of naam van de video. Ik had iets met 'bed' er in en dat duurde ook langer.
pi_126569387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef jakosi het volgende:

[..]

ik gebruik twentytwelve..
met purehtml gaat t makkelijk
pi_126571693
Hoe maakt men die klikbare links in YouTube videos overigens?
pi_126580165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
Gewoon geluk hebben ook hoor zoals dit

http://inthegame.nl/nieuws/eas-nieuwe-moba-game-heet-dawngate/

Dawngate.nl maar geregged :P
pi_126580607
Iemand steambox punt nl kopen?
pi_126584885
Ik heb onderstaand artikel voor je gevonden om misschien nog wat meer duidelijkheid hierin te geven:
http://blog.webnode.nl/20(...)hevige-concurrentie/

Ik vind hun blog altijd wel fijn.. Ze hebben een NL versie (http://blog.webnode.nl) vanaf heden, maar de engelse (http://blog.webnode.com) is net iets uitgebreider. Best wel handige tips e.d. op te vinden!
Misschien heb je er wat aan, dus vandaar dat ik het ff met je deel! :)
pi_126587940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
Doorgaans vanaf 1000. Maar het ligt allemaal aan de CPC en het publiek. Ik heb een ondertitel site gehad met 1500 bezoekers per dag. Adsense erop en ik verdiende hooguit 3 euro per dag. Nu heb ik een site in een niche die pakt zo 20 euro per dag met 600 bezoekers.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:22:43 #242
340341 Blester
Membre très utile
pi_126595027
Altijd weer leuk, mooi keyword gevonden (en natuurlijk een mooie passende domeinnaam) en dan even het linkprofiel van de top 5 bekijken, de hoogste had 20 backlinks :') Kijk je even verder blijken er 10 vanaf één website te komen en de rest allemaal spamzooi :D

Dit weekend de website opzetten en binnen een paar weken een top 3 positie dus.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126602425
quote:
Voor de btw is er sprake van een dienst die door u wordt verricht aan Google Ierland. Hiervoor ontvangt u een vergoeding. De hoofdregel per 1 januari 2010 is dat diensten tussen ondernemers worden verricht in het land van de afnemer. Dit betekent dat de dienst in Ierland wordt verricht. De btw wordt hierbij verlegd naar Google. Google Ierland zal Ierse btw moeten betalen over de vergoeding die u krijgt voor de door u verrichte dienst (het beschikbaar stellen van advertentieruimte). U dient wel een factuur te sturen aan Google Ierland waarop vermeld staat dat de btw is verlegd. Daarnaast dient u de dienst te vermelden in uw btw aangifte.
Wanneer is er sprake van het niet kunnen verleggen van de BTW, is dat wanneer bijvoorbeeld Google in Nederland gevestigd zou zijn? Wat ik aan bovenstaande niet echt begrijp, 'dat de dienst in Ierland wordt verricht', wij bieden voornamelijk toch in Nederland de diensten aan of hoe moet ik dit zien?
pi_126604959
wil iemand nog een versio code met me ruilen please? Stuur me dan even een pm
Gratis domein is altijd lekker.!!
pi_126605675
Trouwens de Belastingdienst maakt het duidelijk met een aantal vragen: http://www.belastingdiens(...)_uit_het_buitenland/
pi_126608477
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wanneer is er sprake van het niet kunnen verleggen van de BTW, is dat wanneer bijvoorbeeld Google in Nederland gevestigd zou zijn? Wat ik aan bovenstaande niet echt begrijp, 'dat de dienst in Ierland wordt verricht', wij bieden voornamelijk toch in Nederland de diensten aan of hoe moet ik dit zien?
Er zijn heel veel regels en uitzonderingen voor belastingen buiten Nederland / binnen EU / wereld.

In de meeste gevallen betekent het als je factureert naar een ondernemer in het buitenland dat de BTW verlegd is met 0%. De ontvangt geeft dan zowel de afdracht als de voorheffing op, per saldo nul. In principe moet je dit zelf als ondernemer ook doen, als je bijv. goederen uit het buitenland koopt. Je krijgt dan een factuur met 0%, je boekt deze onder (bijv.) 4b, hier reken je alsnog het BTW bedrag over als je het in NL had gekocht. Dit haal je bij de voorheffing weer eraf.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:09:29 #247
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126624820
Maar een factuur naar Google sturen doet volgens mij niemand of wel? Toch vind ik het nog wel raar wij eigenlijk een dienst in Nederland aanbieden maar omdat wij een dienst verlenen aan Google (Ierland) dus de btw verlegd kan worden. Sommige dingen moet je niet willen begrijpen denk ik :D

CTR is nu trouwens ongeveer 1/5 van normaal, net als eerder deze week verwacht ik dat het wel weer bij zal trekken.
pi_126626187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Blester het volgende:
Altijd weer leuk, mooi keyword gevonden (en natuurlijk een mooie passende domeinnaam) en dan even het linkprofiel van de top 5 bekijken, de hoogste had 20 backlinks :') Kijk je even verder blijken er 10 vanaf één website te komen en de rest allemaal spamzooi :D

Dit weekend de website opzetten en binnen een paar weken een top 3 positie dus.
Lekker hoor! Hoe is het trouwens vergaan met die advocaat? Mijn compagnon en ik bouwen deze week nog 8 nieuwe sites in de kleding niche :) Iemand interesse in linkruil?
pi_126627929
Nee wel financieel eventueel en iets in de ontslagsector
pi_126633024
Gaat goed hier, deze maand al evenveel als vorige maand. Wordt dus weer een record :) linkbuilding heeft toch veel impact gehad en zie m'n site's langzaam steeds meer stijgen.
pi_126633518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:09 schreef WebBeestje het volgende:
Maar een factuur naar Google sturen doet volgens mij niemand of wel? Toch vind ik het nog wel raar wij eigenlijk een dienst in Nederland aanbieden maar omdat wij een dienst verlenen aan Google (Ierland) dus de btw verlegd kan worden. Sommige dingen moet je niet willen begrijpen denk ik :D

Wij leveren een dienst aan een afnemer in Ierland, dus zo vreemd is het niet. Ja, officieel zou je zelf een factuur aan Google moeten sturen, ipv de creditnota (of nog niet eens, eigenlijk een betalingsoverzichtje, wat niet voldoet aan de eisen van de BD). Maar ik denk niet dat de Belastingdienst daar zo moeilijk over doet.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:20:50 #252
340341 Blester
Membre très utile
pi_126634607
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Lekker hoor! Hoe is het trouwens vergaan met die advocaat? Mijn compagnon en ik bouwen deze week nog 8 nieuwe sites in de kleding niche :) Iemand interesse in linkruil?
Niets meer vernomen, niet eens een bevestiging. Vreselijk asociale lui zijn de advocaten toch.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126635605
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

3000 bij weinig concurrentie
Op .nl wereldwijd of lokaal? Daar kan nogal wat verschil in zitten. Ik heb bijv hier een .nl die lokaal 1.900 [exact] doet, maar wereldwijd 90.500 [exact] bij lage concurrentie.
pi_126637188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op .nl wereldwijd of lokaal? Daar kan nogal wat verschil in zitten. Ik heb bijv hier een .nl die lokaal 1.900 [exact] doet, maar wereldwijd 90.500 [exact] bij lage concurrentie.
Ligt er aan of je website Nederlands is of niet, maar ik doelde op Nederlands + lokaal.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:19:01 #255
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126639605
Zo heb ik weken een redelijke RPM en vandaag plots de helft van normaal, bij een paar honderd pageviews kan ik het nog begrijpen dat het veel wisselt maar bij enkele tienduizenden per dag :{
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:20:05 #256
340341 Blester
Membre très utile
pi_126639658
Altijd leuk om realtime bezoekers te kijken



Dat nieuwe project waar ik het een tijdje geleden over had zit tegenwoordig trouwens op +- 2500 unieke bezoekers per dag (vandaag haal ik denk ik de 3000 nog wel). Toch leuk een website met +- 75.000 unieke bezoekers per maand erbij te hebben waar ik eigenlijk nauwelijks wat voor heb gedaan (op de linkbuilding na).
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126639976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Blester het volgende:
Altijd leuk om realtime bezoekers te kijken

[ afbeelding ]

Dat nieuwe project waar ik het een tijdje geleden over had zit tegenwoordig trouwens op +- 2500 unieke bezoekers per dag (vandaag haal ik denk ik de 3000 nog wel). Toch leuk een website met +- 75.000 unieke bezoekers per maand erbij te hebben waar ik eigenlijk nauwelijks wat voor heb gedaan (op de linkbuilding na).
Heel erg netjes in zo een korte tijd!
pi_126643006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ligt er aan of je website Nederlands is of niet, maar ik doelde op Nederlands + lokaal.
Dan snap ik het beter, de vraag ging om wereldwijd.
pi_126649187
Weer een video, gewoon zelf gemaakt niks raars of content gebruikt ofzo met inmiddels 150 views en status wordt beoordeeld.... Al 180x aan en uitgeschakeld gebeurt niets :(
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:57:27 #260
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126663301
Wat voor titel of tekstinhoud heb je bij de video gezet?
pi_126663959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef MolFan het volgende:
Weer een video, gewoon zelf gemaakt niks raars of content gebruikt ofzo met inmiddels 150 views en status wordt beoordeeld.... Al 180x aan en uitgeschakeld gebeurt niets :(
Hoe lang staat'ie er op? Volgens mij maakt in/uit-schakelen weinig uit, kan een dag duren :)
pi_126666368
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef JK het volgende:
Wat voor titel of tekstinhoud heb je bij de video gezet?
zie dm
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:36 #263
340341 Blester
Membre très utile
pi_126667111


Boven m'n verwachtingen toch weer een leuke stijging gezien gister.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126667448
Damn, dat is echt ziek veel man, allemaal via Google?

Daar moet toch zeker 50 euro uit te halen zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:57:25 #265
340341 Blester
Membre très utile
pi_126667616
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:45 schreef JDx het volgende:
Damn, dat is echt ziek veel man, allemaal via Google?

Daar moet toch zeker 50 euro uit te halen zijn.
95% uit Google :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 19 mei 2013 @ 11:04:44 #266
340341 Blester
Membre très utile
pi_126715695
Weer op enkele keywords heel goed gestegen. Bezoekersaantallen vandaag tot nu toe:



En dan is het pas 11:04 :') Op naar de 10 tot 15K bezoekers vandaag zou ik zeggen :) Sta nu op 7 of 8 keywords op positie 1.

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126716646
Ongelooflijk! Dit is allemaal met je 500 woorden project?

Damn, ik ben al enorm blij als ik 135 bezoekers per uur heb, laat staan tegelijk...

Dit is overigens wat iedereen verwacht te halen als hij begint met adsense, maar wat weinigen maar echt bereiken. Gefeliciteerd met je succes! Nu hopen dat het blijft aanhouden.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:34:48 #268
340341 Blester
Membre très utile
pi_126719743
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:47 schreef Thvd het volgende:
Ongelooflijk! Dit is allemaal met je 500 woorden project?

Damn, ik ben al enorm blij als ik 135 bezoekers per uur heb, laat staan tegelijk...

Dit is overigens wat iedereen verwacht te halen als hij begint met adsense, maar wat weinigen maar echt bereiken. Gefeliciteerd met je succes! Nu hopen dat het blijft aanhouden.
Jup, +- 500 woorden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126721733
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:34 schreef Blester het volgende:

[..]

Jup, +- 500 woorden.
Dan is het duidelijk dat ik meer moet linkbuilden.... Ik heb bijna 200.000 woorden en heb gemiddeld 1000 bezoekers per dag.

Jij hebt 400x minder woorden én hebt 15x zoveel bezoekers, een totaal van 6.000x effectiever per woord, enkel door de backlinks.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:33:58 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_126721881
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Thvd het volgende:

[..]

Dan is het duidelijk dat ik meer moet linkbuilden.... Ik heb bijna 200.000 woorden en heb gemiddeld 1000 bezoekers per dag.

Jij hebt 400x minder woorden én hebt 15x zoveel bezoekers, een totaal van 6.000x effectiever per woord, enkel door de backlinks.
Naar mijn mening begint content steeds minder belangrijk te worden voor Google, natuurlijk is het leuk voor de long-tail keywords en voor het langer op de site houden van de bezoeker en wellicht ook het automatisch verkrijgen van natuurlijke backlinks, maar als we puur naar Google kijken op een exact keyword is linkbuilding toch wel erg belangrijk.

Op dit moment weer 2 website's in ontwikkeling, ik denk goed voor zo'n 10K bezoekers per maand per stuk, hoef er niet veel werk in de steken denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126728711
Tekworks
pi_126729519
lekker blester, wat het op de lange termijn doet is nog niet duidelijk maar voor mij is het wel een bewijs dat linkbuilding op de korte termijn prima werkt. Gefeliciteerd met je succesvolle testproject en thanks voor het delen van de ervaringen. Kan ik ook weer wat van leren.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:46:20 #273
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126759342
Weer wat nieuws over cookiewetgeving:

http://www.nu.nl/algemeen(...)pop-ups-cookies.html
pi_126759562
Het is niet alleen irritant voor de makers, ook voor de gebruikers!
pi_126759651
Heb het bij geen enkele site toegepast. Kan me wel voorstellen dat enkele webdesigners hier wel wat geld mee verdiend hebben om dit te implementeren bij hun klanten ;) en nu kan het weer weg.
Facts don't care about your feelings
  maandag 20 mei 2013 @ 12:11:31 #276
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126760143
Was de 970x70 groot leaderboard er al langer? Ik zag het een tijdje terug en nu de verhuur van een advertentieruimte is afgelopen kwam er plek vrij dus even als test geplaatst.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:44:31 #277
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126761374
Volgens mij issie nieuw...

Hier lopen de inkomsten wat minder de afgelopen tijd. Misschien goed weer... misschien moet ik er weer wat nieuws op zetten. :P
  maandag 20 mei 2013 @ 13:03:48 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_126762057
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb het bij geen enkele site toegepast. Kan me wel voorstellen dat enkele webdesigners hier wel wat geld mee verdiend hebben om dit te implementeren bij hun klanten ;) en nu kan het weer weg.
Same. Ik heb die onzin ook nooit gedaan en was het ook niet van plan.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:09:18 #279
340341 Blester
Membre très utile
pi_126762241
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb het bij geen enkele site toegepast. Kan me wel voorstellen dat enkele webdesigners hier wel wat geld mee verdiend hebben om dit te implementeren bij hun klanten ;) en nu kan het weer weg.
Ik ook niet, onzin is dat.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126771336
Ook maar weer eens aan de slag.

Vorig jaar een project opgezet. Veel tijd en beetje geld gestoken in keyword research. Middels SEOMoz, SECockpit en SEO Profiler tot aardige lijst keywords gekomen. Op papier prima keywords: >50.000 keer op gezocht maar toch amper concurrentie voor plekken 4-10. Concurrentie zonder SEO geoptimaliseerde websites... alles uitgedokterd.

Maar het project benodigde veel content. Voor een artikel zocht ik me eerst zelf suf op het keyword om het dan middels herschrijven samen te smelten in 1 artikel.

Zo'n 5 artikelen en 2500 woorden later besefte ik wel dat het teveel tijd kostte zo. Tevens raakte ik maar niet geranked met enkel dat, ook al waren de artikelen qua informatiedichtheid en SEO optimalisatie beter dan de concurrentie. Wat ontbrak was linkbuilding, domain authority etc.

Zag er geen heil meer in, en project is verwatert, zonde van tijd en geld.

Maar nu ik bedenk dat keywords wel goed zijn, toch een 2de poging wagen. Ipv content van andere sites herschrijven en optimaliseren voor SEO met iets unieks komen zodat het werkelijk wat toevoegd en mensen het zelf gaan sharen. Nu nog brainstormen wat :P

Maar hoe doen jullie dat? Als je potentiele keywords vind maar je bent zelf geen expert over het onderwerp of er passioneel over. Scoren jullie met het herschrijven van teksten, of brengen jullie iets nieuws op het internet?

Wat ik tevens lastig vind is dat ik geen programmeur of websitebouwer ben verder. Uiteindelijk weet ik wel redelijk in elkaar te bouwen wat ik voor ogen heb, maar het kost mij veel tijd en research. Waardoor omzet/gespendeerde tijd ratio al kutter wordt. Geld om iemand ervoor te betalen heb ik nu echter niet.

Ben inmiddels vrij bekend met alle theorieën rondom SEO en de recente ontwikkelingen mbt Google e.d. (ranking post Penguin/Panda, keyword research, linkbuilding, onpage SEO optimalisatie, hoe Google ook steeds meer naar branding en Social Media kijkt, optimale plaatsing banners, etc etc) maar de implementatie in de praktijk is nog niet het succesverhaal waar ik op gehoopt had.

Mogelijk ook maar eens enkel op NL richten eerst. Internationaal meer zoekopdrachten maar je ranking is voor elk land anders en je bent met globaal snel in nadeel ten opzichte van lokale sites.
pi_126772949
Ik kan websites maken, teksten schrijven, linkbuilden. Dus ik besteed nooit wat uit haha. Natuurlijk, ik kan alles maar een beetje, maar dat is vaak genoeg :)
Facts don't care about your feelings
pi_126775177
Evenement zit erop, 3 volle dagen bah bah :P Wel aantal mensen die op korte termijn gaan bestellen(vakantiegeld komt binnen deze week) dus als het goed is de kosten eruit + winst en naamsbekendheid.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:56:24 #283
378023 Wotte
wotte!?
pi_126779595
Huur vaak ook wel in tekstschrijver in als ik van het onderwerp geen kaas heb gegeten. Qua prijs valt het wel mee :)
pi_126799056
Tis alweer 21 mei. Adsense is coming soon.
pi_126799103
Inderdaad...

¤ 626,38
Afgelopen maand

Had toch liever een stijging gezien maar nu de laatste maanden rond de 600 euro.. ach ja, het is een leuk zakcentje :P

Gisteren was trouwens een erg drukke dag!

[ Bericht 8% gewijzigd door YoshiBignose op 21-05-2013 09:22:55 ]
Facts don't care about your feelings
pi_126799961
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad...

¤ 626,38
Afgelopen maand

Had toch liever een stijging gezien maar nu de laatste maanden rond de 600 euro.. ach ja, het is een leuk zakcentje :P

Gisteren was trouwens een erg drukke dag!
Wanneer is normaliter de uitbetaling?
pi_126800411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wanneer is normaliter de uitbetaling?
Vandaag, maar zal door pinksteren wel vertraging in zitten, ik gok dat we het donderdag op de rekening hebben staan.
pi_126801495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Vandaag, maar zal door pinksteren wel vertraging in zitten, ik gok dat we het donderdag op de rekening hebben staan.
Das mooi :) Aankomende week nog kloteweer dus we kunnen weer flink aan de sites werken. Ik ga deze week weer een stuk of 5 adsense sites maken.
pi_126801523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Das mooi :) Aankomende week nog kloteweer dus we kunnen weer flink aan de sites werken. Ik ga deze week weer een stuk of 5 adsense sites maken.
En de bezoekers lopen lekker door met dit weer, al was zondag klote, mijn site (incl alle subdomeinen) lag er zondagmorgen uit, zie je meteen een daling. Verder nooit gehad bij Flexwebhosting dat de site eruit ligt.
pi_126801567
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Das mooi :) Aankomende week nog kloteweer dus we kunnen weer flink aan de sites werken. Ik ga deze week weer een stuk of 5 adsense sites maken.
Met mooi weer ben je de hele week buiten aan het spelen? :')
Facts don't care about your feelings
pi_126802582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Met mooi weer ben je de hele week buiten aan het spelen? :')
Als het mooi weer is, is het lastiger om aan de slag te gaan voor je websites. Als het mooi weer is ga ik lekker buiten spelen ja. Heerlijk!
pi_126802639
laptop in de tuin :')
pi_126802806
Laptop in de tuin klinkt idd altijd zo lekker, maar het kijkt zo kut. Met m'n tablet lukt het met contrast op hoogste soms nog wel en dan een zonnebril op haha, maar als de zon echt fel schijnt werkt het toch niet echt prettig.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:33:58 #294
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126805459
Heeft hier iemand nog een website die gehost is bij Antagonist? Die lijken niet in staat om een beetje goede verbinding te kunnen garanderen. De laatste maanden misschien wel tien keer wezen klagen over tijdelijke slechte bereikbaarheid/traagheid van mijn domein en telkens excuses maar geen verbetering.
pi_126806259
Ik zie het al, allemaal klagers. Dus gewoon bij mij komen hosten :P
pi_126806591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:58 schreef xaban06 het volgende:
Ik zie het al, allemaal klagers. Dus gewoon bij mij komen hosten :P
Ik heb een VPS bij neostrada en die werkt prima. Supersnel.
pi_126812730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft hier iemand nog een website die gehost is bij Antagonist? Die lijken niet in staat om een beetje goede verbinding te kunnen garanderen. De laatste maanden misschien wel tien keer wezen klagen over tijdelijke slechte bereikbaarheid/traagheid van mijn domein en telkens excuses maar geen verbetering.
heb er meerdere bij hun. Totaal geen last downtime of wat dan ook. Misschien verhuizen van server? Wil wel eens helpen.
pi_126818281
Zit te kijken voor wat domeinnamen. Is een domein van 5 tekens, inclusief extentie automatisch geld waard als het ook een gebruikelijk engels woord bevat?

Gaat dus om: 4xx.xx

xxxx is dus een 4 letterig engels woord dat doorgaans met 'for' ofwel '4' wordt gebruikt in een zin.

Hebben dat soort domeinen in huidige markt nog van zichzelf een redelijke waarde of is de kans groter dat ik de registratiekosten per jaar weggooi?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:39:34 #299
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126818412
Ik krijg allemaal linkruil-verzoeken van sites waar ik weinig mee kan. Zo hoor je niets en zo krijg je verzoeken die nergens op slaan. :+
pi_126818430
Als iemand financiele domeinen heeft en linkruils zoekt stuur even een berichtje
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:41:24 #301
340341 Blester
Membre très utile
pi_126818483
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef MolFan het volgende:
Als iemand financiele domeinen heeft en linkruils zoekt stuur even een berichtje
Volgens mij zit je wel om backlinks verlegen of niet?
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')