abonnement Unibet Coolblue
pi_126250987
Ik heb even een vraag over red wing veters. Niet echt jeans maar dat hangt wel een beetje samen met jeans dus wie weet dat iemand hier het weet.

Ik heb bruine Sebago x Ronnie Fieg schoenen:


Maar nu vind ik die veters er niet echt geschikt bij. En ben ik dus op zoek gegaan naar nieuwe veters. En nu vind ik de veters die in de Red Wing Beckman zitten er wel erg goed bij staan:


Maar heeft iemand enig idee waar ik die veters los kan kopen? Ik was vanmiddag in de red wing store in Amsterdam en die had ze niet. Dus ik hoop dat het online nog ergens te koop is.
pi_126251327
Soortgelijke veters heeft een doorsnee hakkenbar wel voor je.
pi_126251938
Schoenmaker gewoon lijkt me
Faka G
pi_126252652
Gewoon schoenmaker inderdaad, anders online?
Maar je wilt die grijze veters in die rode boots doen? Dat lijkt mij niet echt matchen als ik het zo bekijk. Ach, gewoon doen en wel even resultaat posten, ben wel benieuwd.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126254876
We fear that which we cannot see
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:27:12 #56
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_126255098
quote:
Geef me wat tijd om wat kilo's aan te komen. :P

Vannacht gaat m'n IF in de vriezer. Hij begint echt te stinken, maar aan een soak is ie nog niet toe.
pi_126255905
Goed heet soaken die Samurai en hopelijk krimpt ie dan naar een 32/33.
pi_126256289
Die heb ik al :7
Na de soak loopt ie wel nog flink uit hoor. Ik heb een 27 in die sam s5000vx en een 30 in m'n oldblue :+
Sam was wel te strak om echt comfortabel te zitten though.
Faka G
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:05:14 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126256312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Pedroo het volgende:
Goed heet soaken die Samurai en hopelijk krimpt ie dan naar een 32/33.
Als je zo'n broekje koopt moet de fit wel perfect zijn natuurlijk. Al geilen sommigen hier meer op Fades dan fit...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126257546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Als je zo'n broekje koopt moet de fit wel perfect zijn natuurlijk. Al geilen sommigen hier meer op Fades dan fit...
Is dat zo? Heb juist het gevoel dat de fits hier in het topic prima in orde zijn.
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:58:36 #61
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_126257845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Als je zo'n broekje koopt moet de fit wel perfect zijn natuurlijk. Al geilen sommigen hier meer op Fades dan fit...
Zonder goeie fit krijg je ook geen goede fades imho. Maar volgens mij zijn de meeste fits hier wel okee. :)
pi_126277694
Vraagje :)

Ik heb mijn eerste APC Petit Standard gekocht en al in laten maken via de winkel. We hebben toch nog aardig wat stof over gelaten om hem om te kunnen slaan.

Ik moet hem drie keer omslaan en daar ben ik toch niet happy mee, dus ik wil hem nog een keer korter laten maken.

Kan ik hem nu al in laten maken?
Of is het aan te raden hem een langere tijd te dragen, om de fit goed tot zn recht te laten komen?
Ik hoorde dat hij zal krimpen als ik hem was, is het aan te raden om dat eerste te doen?

Thanks ^O^
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:42:57 #63
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126277832
Waarom moet je hem omslaan dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126277935
Omdat ik een opdonder ben. De broek met deze lengte niet omslaan ziet er niet mooi uit.
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:51:48 #65
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_126278294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Kalkbrenner het volgende:
Vraagje :)

Ik heb mijn eerste APC Petit Standard gekocht en al in laten maken via de winkel. We hebben toch nog aardig wat stof over gelaten om hem om te kunnen slaan.

Ik moet hem drie keer omslaan en daar ben ik toch niet happy mee, dus ik wil hem nog een keer korter laten maken.

Kan ik hem nu al in laten maken?
Of is het aan te raden hem een langere tijd te dragen, om de fit goed tot zn recht te laten komen?
Ik hoorde dat hij zal krimpen als ik hem was, is het aan te raden om dat eerste te doen?

Thanks ^O^
Ik zou eerst de broek gewoon ff doordragen, wellicht valt het allemaal wel mee als alles gesettled is.

En vraag je nou of je hem gelijk in de was moet gaan stoppen? Dat zou namelijk echt een no-go zijn.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:54:17 #66
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126278441
APC is sanforized toch? Ik weet het niet zeker eigenlijk, ik heb die van mij nooit gewassen :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126279294
Wassen zou ik ook niet snel doen, maar ik begon te twijfelen doordat me verteld werd dat hij nog zou krimpen.

Ik herken je naam van de 'wat draag jij vandaag' topics, dus mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je hier van vindt? Naar mijn gevoel is het nogal veel stof daar beneden vergeleken met wat ik gewend ben.



pi_126279488
Zara prewash > overprijsde Japanse katoenen broek
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:30:35 #69
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_126280588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Kalkbrenner het volgende:
Wassen zou ik ook niet snel doen, maar ik begon te twijfelen doordat me verteld werd dat hij nog zou krimpen.

Ik herken je naam van de 'wat draag jij vandaag' topics, dus mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je hier van vindt? Naar mijn gevoel is het nogal veel stof daar beneden vergeleken met wat ik gewend ben.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, dit is een goeie fit man! Wel wat stacks maar niet storend imo. En ze zullen echt nog wat gaan settelen. Misschien gewoon een dubbele cuff proberen?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Allessio het volgende:
Zara prewash > overprijsde Japanse katoenen broek
:')
#FREEBAJSKORV
pi_126281232
Hey thanks :). Ik twijfel veel over dit soort dingen dus dan is wat extra bevestiging welkom. Ik ga er inderdaad een tijd mee lopen zo, want ik denk nu ook dat nog korter ervoor kan zorgen dat de bovenbenen zo 'strak' komen te staan doordat je alle mogelijke speling weg snijdt.

^O^

Enkel cuffen (zoals op de eerste twee foto's) vond ik mooier dan dubbel overigens.
pi_126282970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Kalkbrenner het volgende:
Wassen zou ik ook niet snel doen, maar ik begon te twijfelen doordat me verteld werd dat hij nog zou krimpen.

Ik herken je naam van de 'wat draag jij vandaag' topics, dus mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je hier van vindt? Naar mijn gevoel is het nogal veel stof daar beneden vergeleken met wat ik gewend ben.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een prima fit! In het begin zullen de 'stacks' - de denim die zich letterlijk 'stapelt' op de schoen - nogal hoog uitvallen, wanneer je 'm een een tijdje draagt zullen de stacks als het ware wat naar onder zakken en de fit dus wat mooier worden. Dit resulteert uiteindelijk in mooie stackfades.
pi_126283092
Oh overigens; in het dragen van dry denim zijn weinig tot geen regels. Het mooie eraan is juist dat je je eigen twist aan je broek kunt geven door haar op een bepaalde manier te dragen, waardoor een uniek kledingstuk ontstaat. Het belangrijke is dat jíj het mooi vind! ;)
pi_126283761
Cool & thanks :) Dit is mn eerste dry denim en het verschil in kwaliteit van zo'n broek is echt enorm, zelfs met een Acne broek. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld.
pi_126283810
Zieke fit op die 1e pic, zou ik ook doen. Have fun ermee :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:37:56 #75
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_126284025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Allessio het volgende:
Overhyped merk prewash < kwaliteit Japanse denim
Fixed. :)

Goede fit van die APC trouwens, lekker laten zo, die stacks settlen vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')