abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:52:40 #276
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_148659692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
HAHA ik praat in mezelf! KOEKOEK!!!!

Volgende char wordt een Psycho :P
Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.
pi_148660064
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.
Wat houdt je tegen :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:04:01 #278
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_148660118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen :P
Al die andere games! Nee, maar ik heb volgens mij niet eens die Leviathan verslagen :@
pi_148666114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Al die andere games! Nee, maar ik heb volgens mij niet eens die Leviathan verslagen :@
Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:37:21 #280
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_148669442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.
Met welke class speel je?
pi_148875348
Gaaf! Die gaat er zeker komen. Ergens wilde ik nog wel eens door The Pre-Sequel in een andere class, en wat van de raidbosses van 2 halen, maar het is er nooit van gekomen nu er een Xbox One staat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_148875945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Met welke class speel je?
Axton, lvl 38 Efficiency Engineer.

Ben nu bezig in de TVHM, net ermee begonnen.
Children of the night. What music they make.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:57:47 #284
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_149282126

quote:
×
BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION – CLAPTRAP-IN-A-BOX EDITION
RELEASE DATES
Xbox One – March 24, 2015
PlayStation®4 – March 24, 2015

GAME INFO
Unleash ultimate Mayhem with the uber-limited Borderlands: The Handsome Collection – Claptrap-in-a-Box Edition! What makes it so ultimate? Well, faithful consumer, how does a remote-controlled Claptrap float your boat?

Introducing the CL4P-TP steward robot, from your friends at Hyperion!

Have you ever looked at a Claptrap unit and thought “Gee, I really would like to be able to have one of my own personal beyond annoying sidekick robot that suffers from insecurity and low self-esteem issues and whose entire self-worth is validated by the attendance of friends at pizza parties?” We thought so, too! That’s why Hyperion is proud to give you your own remote-controlled Claptrap!

Besides crying uncontrollably at the drop of a hat, this minion:

Is controlled via the ClaptrApp, which you can download directly to your phone. One installed, the ClaptrApp will allow you to control Claptrap with either Joystick or Motion Sensing mode.
Has a library of adorable and desperate phrases which you can activate on command.
Allows you to speak through him, if that’s your thing. Talk into your mobile device and project your voice through the robot. Why? Beats us, it’s frickin’ sweet.
Has a real working camera in his “eye” that allows you to view Claptrap’s live video stream on your mobile device.
But wait, there’s more! Your friends at Hyperion care about you and we’ll also be including:

Collectible Steel Case with special artwork not seen on regular packaging. COLLECTIBLE.
12 Exclusive lithographs featuring all the vault hunters from The Handsome Collection. Why the vault hunters if we, at Hyperion, hate them so much? Because you’ll pay for them, and our greed outstrips our wrath!
Frothing at the mouth yet? We are, but it’s more of a medical condition. Don’t forget to get your hands on this ASAP, as we’ve made a ridiculously small number of these editions and you’re going to kick yourself once you see it on eBay for like a gazillion dollars.

*Note: The ClaptrAPP App is compatible with iOS 6 & higher and with Android 4.0 & higher.





Geen nieuwe game dus, een samenvoeging van de laatste twee titels en in de Claptrap-in-a-box editie geeft je een kleine bestuurbare robot.
  zondag 1 februari 2015 @ 23:47:26 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149284016
Wanneer komt er eens story DLC van TPS?
When all else fails, you always have delusion.
pi_149286106
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen nieuwe game dus, een samenvoeging van de laatste twee titels en in de Claptrap-in-a-box editie geeft je een kleine bestuurbare robot.
Best wel zin in.

Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de dlc nog niet. The Pre-Sequel helemaal nog niet gekocht. Dus mooie kans nu met die bundel voor de PS4 ;)
  maandag 2 februari 2015 @ 13:43:34 #287
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_149295534
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Best wel zin in.

Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de dlc nog niet. The Pre-Sequel helemaal nog niet gekocht. Dus mooie kans nu met die bundel voor de PS4 ;)
Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
pi_149295808
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geld :+
  Redactie Games maandag 2 februari 2015 @ 14:25:26 #289
181272 crew  Noppie2000
pi_149296927
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1 O+
  maandag 2 februari 2015 @ 14:39:41 #290
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_149297381
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geld :+
Ja dat zeker! Ik heb van TPS nog geen dlc's gekocht, van BL 2 heb ik er (maar) twee gekocht. Over een tijdje toch maar eens kijken naar de resterende uitbreidingen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1 O+
Ik had nog met veel inspanning een trophy gehaald, My cousin is an italian plumber (of iets dergelijks). ^O^
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:45:11 #291
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_149388368
quote:
New Borderlands Being Made "Specifically For Next-Gen"
Don't expect Gearbox's upcoming game to launch for Xbox 360 or PlayStation 3, Take-Two says.
by Eddie Makuch on February 3, 2015

The newly announced Borderlands game, which Gearbox Software CEO Randy Pitchford called "the big one," is being developed "specifically for next-gen consoles."

That's according to Take-Two president Karl Slatoff, who dropped the quote today during an earnings call following the company's financial report this afternoon.

Slatoff's comments make it pretty clear that the next Borderlands game is coming to Xbox One and PlayStation 4, but not Xbox 360 or PlayStation 3.

It isn't altogether surprising that this new game would skip last-generation consoles. That's because sales of the Xbox One and PS4 have been strong, and also because those consoles are technically superior to their previous generation counterparts, allowing for new gameplay features and innovation.

Gearbox hasn't said whether the new Borderlands game is Borderlands 3, but given the fact that Pitchford has called it the "big one," it seems likely. No release date, or even a projection of a release date, has been announced for the game yet.
Bron: http://www.gamespot.com/a(...)next-g/1100-6425080/
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:47:26 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149388437
quote:
Hup hup, opschieten }:|.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 februari 2015 @ 20:24:20 #293
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_149519397
O man o man, wat ben ik blij dat ik Borderlands weer aan het spelen ben. Ik ben loot aan 't vinden waarvan ik ga trappelen voor m'n scherm als een vijfjarig jochie op sinterklaasavond. :D
pi_149821231
Borderlands 2 is opeens gedeinstalleerd :?

Als ik het spel wil spelen moet ik het opnieuw installeren :? -O-
Children of the night. What music they make.
pi_150373376
Borderlands altijd links laten liggen, omdat ,afgaande op screenshots, dat getekende stijltje met die harde lijnen (cell shades noemt men dat geloof ik) mij niks leek.

Maar ik zag hem liggen voor een tientje, dus toch maar gekocht. Na een hoop reviews en gameplay beelden gekeken te hebben ben ik nu toch wel erg enthousiast geworden :Y
Ben benieuwd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150419438
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games zondag 8 maart 2015 @ 16:58:01 #297
206706 crew  Racerblade
pi_150422676
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Ik zou de Siren doen. Die kan van alles wel een beetje, zeker voor een nieuwe speler is dat makkelijker spelen denk ik.
  zondag 8 maart 2015 @ 17:59:46 #298
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150424935
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Ik koos in de eerste twee delen de Sirens en in de prequel de Gladiator. Het zijn voornamelijk defensieve characters, bij de eerste 2 delen is de special onzichtbaarheid, bij de prequel een schild. Met wat upgrades in het begin maak je ze snel tijdens de special, en krijgen ze health regeneration. In latere levels heb je sterk genoege guns + wat attack of elemental upgrades om bruut aan te vallen. :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_150426911
Duidelijk ^O^
Dat wordt dan de Siren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 maart 2015 @ 21:59:20 #300
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150438621
cool
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')