abonnement Unibet Coolblue
pi_368953
In de tijd dat ik er even tussenuit was is er heel wat gebeurd. De passagiers zijn weggeweest op Koen na want hij mag de bus niet verlaten. In die tijd heeft Koen de Tuin en de bus behangen met allerlei boodschappen voor de passagiers. Hij lacht en gilt hysterisch. De passagiers komen terug. Ruth wist dat Koen de hagelslag had neergelegd en bij terugkomst praat alleen Sandra tegen Koen, de rest niet. Zou Ruth iets gezegd hebben? Paulus heeft de bus om 16.00 uur verlaten, maar ik weet nog niet hoe dat gegaan is. Verder heeft de groep Koen kaalgeknipt. Hij ziet er niet uit met die paar plukjes op zijn hoofd. Wat gaat dit nu weer opleveren?

zie verder
http://de-bus.wereld.nl

pi_369002
quote:
Op 29 september 2000 16:59 schreef de-bus.wereld.nl het volgende:
Paulus heeft de bus om 16.00 uur verlaten, maar ik weet nog niet hoe dat gegaan is. Verder heeft de groep Koen kaalgeknipt. Hij ziet er niet uit met die paar plukjes op zijn hoofd. Wat gaat dit nu weer opleveren?
Eerst hebben ze in de Bus nog met zijn allen het buslied gezongen, toen zong Paulus nog een ander liedje, toen nog Gorgeous Jane en toen zijn ze naar buiten gegaan, hebben daar nog even gezeten en nog effe wat grapjes enzo gemaakt en toen is er afscheid genomen en is hij weggegaan. Vooral Richard had het er moeilijk mee.
Btw Koen is nu helemaal kaal!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')