abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 mei 2013 @ 07:37:42 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_126204828
het is een opeenstapeling van geweest Lynda, ik was destijds met m'n ex al bezig met schuldhulpverlening, en de scheiding laat op zich wachten doordat er gesteggel is over de schulden die verdeeld moeten worden. met een beetje mazzel issie het derde kwartaal van dit jaar rond. Waarom denk je dat ik een bewindvoerder wil? juist om het góed te regelen en niet zelf aan te klooien met allerlei betalingsregelingen waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_126210681
scheiding dit.. kind dat.. wsnp hier, zus zo.. schuld hier... altijd de schuld van andere dingen. :')
Nogmaals; waarom trek je niet vijf jaar eerder aan de bel en laat je het nu weer zooo ver komen dat je hier zit.
Je weet wat er inkomt dus..

wat ga je de rest van je leven doen?
Handje vast houden van de bewindvoerder omdat je betalingen niet zelf kan regelen?
Want van eerdere keren heb je duidelijk geen moer geleerd.

wat ga je doen als je geaccepteerd wordt voor wsnp? wat is je plan voor na die 3-5 jaar om schuldenvrij te blijven?..
pi_126211569
Eerder aan de bel trekken lijkt soms voor anderen heel logisch, maar is vaak minder makkelijk dan men denkt.

Zelf heb ik het ook meegemaakt dat ik eerder aan de bel moest trekken om iets, maar het tijden heeft geduurd waardoor de situatie daarna nog erger was.
pi_126212753
Ja je hebt eerder en je hebt 5 jaar eerder :+
pi_126214765
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En wat ga je doen als je urgentie afgewezen word?
Als je geen vrouw bent, hoogzwanger, een chronische ziekte hebt en minimaal 2 kids jonger dan 3 jaar en op het treinstation slaapt in een kartonnen doos kun je er vanuit gaan dat je urgentie afgewezen wordt;

Je hebt nu op dit moment al onderdak (ik neem aan dat je op dit moment niet op straat leeft) en dat is al een reden om urgentie af te wijzen.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik dus niet afwachten en direct actie ondernemen als backup plan (eigenlijk zou zitten hopen op een urgentie verklaring pas een van de laatste dingen moeten zijn).

Succes.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:51:26 #81
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126215510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Als je geen vrouw bent, hoogzwanger, een chronische ziekte hebt en minimaal 2 kids jonger dan 3 jaar en op het treinstation slaapt in een kartonnen doos kun je er vanuit gaan dat je urgentie afgewezen wordt;

Je hebt nu op dit moment al onderdak (ik neem aan dat je op dit moment niet op straat leeft) en dat is al een reden om urgentie af te wijzen.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik dus niet afwachten en direct actie ondernemen als backup plan (eigenlijk zou zitten hopen op een urgentie verklaring pas een van de laatste dingen moeten zijn).

Succes.
Haha met die quote van mij erbij staat het wel een beetje gek :P maarinderdaad, urgentie vanwege een financiële situatie die je zelf veroorzaakt hebt zijn ze niet zo happig op. En als je al geen geld hebt, hoe ga je de verhuizing dan doen... ik kwam op dengewone manier aaneen huurwoning. Kale muren, betonvloer en
bladderende verf op al het houtwerk. Kostte aardig wat om het leefbaar te maken.

En tsja, wat lyn ook al aangeeft. .. zo'n situatie creër je niet in een dag, dan zit er structureel iets mis. Hoe ga je voorkomen dat het nog een keer gebeurt als je het nu niet meer kunt overzien en iemand anders je ellende op moet gaan lossen?
pi_126293004
Wat lossere onderwerp! Wanneer zullen we meeten?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 10 mei 2013 @ 07:49:48 #83
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126294419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 02:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat lossere onderwerp! Wanneer zullen we meeten?
Ja uhm... geen idee. Datumprikker maken? :)
pi_126299417
Middag Kaasboeren van Nederland en.... bekerwinnaars.

Allereerst van harte met het winnen van de KNVB beker maar de volgende keer niet van die mongolen voor de camera's van RTVNH zetten want die waren toch een partij debiel aan het doen waardoor je als kijker het idee had dat ze allemaal daar in het Noorden van de pot waren gerukt.

Vooral die ene die "Joduh...Joduh " riep te blèren op een bepaalt moment. :')

Kan iemand mij uitleggen trouwens wat iemand als een Earnest Stewart daar in de catacomben van het AZ stadion deed daar hij nou geen historie heeft als speler van AZ.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 12:01:32 ]
pi_126300577
Het is RTV-NH wat had je anders verwacht? :')

En hoe bedoel je hoe iemand als een Ernie in de catacomben zit?
Elk lid van de staff moet een AZ verleden hebben ofzo? :P
pi_126300646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 02:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat lossere onderwerp! Wanneer zullen we meeten?
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja uhm... geen idee. Datumprikker maken? :)
Ik zeg doen :Y
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:14:12 #87
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126313898
quote:
ingevuld! 8 juni kan weer
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:49 #89
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_126315091
Done
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_126354324
wehh mijn keuken staat vol met water omdat er ergens onder de keuken een afvoer is verstopt.
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd in het weekend? *zucht*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 mei 2013 @ 17:33:37 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_126354391
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef lynda het volgende:
wehh mijn keuken staat vol met water omdat er ergens onder de keuken een afvoer is verstopt.
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd in het weekend? *zucht*
bekijk het positief: nu kun je meteen ingrijpen in plaats van dat er tig liters water verspild worden en alles naar de klote gaat omdat het de hele dag (of langer) onder water gestaan heeft ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_126358279
Ik was er liever gisterochtend achter gekomen dan had ik nog kunnen bellen zodat er iemand beneden (waar het einde van leidingen van woningen zitten) het hok in kon.
Ik denk en hoop dat mijn wasmachine nog leeft en niet verzopen is, daar was ik vanmiddag wel ff bang voor toen het water uit de wasmachine en wasbak kwam stromen :D
Vandaag de hele dag zitten kutten maar geen cm opgeschoten, buiten een zaterdag die verpest is.

Gelukkig heb ik niet heel veel was en afwas staan.. dat moet nu ook wachten tot na het weekend.
pi_126358532
Dat is goed zuur...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_126358629
zoiets ja whehe.. nou ja komt wel weer goed ooit :P
pi_126358708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:28 schreef lynda het volgende:
Ik was er liever gisterochtend achter gekomen dan had ik nog kunnen bellen zodat er iemand beneden (waar het einde van leidingen van woningen zitten) het hok in kon.
Ik denk en hoop dat mijn wasmachine nog leeft en niet verzopen is, daar was ik vanmiddag wel ff bang voor toen het water uit de wasmachine en wasbak kwam stromen :D
Vandaag de hele dag zitten kutten maar geen cm opgeschoten, buiten een zaterdag die verpest is.

Gelukkig heb ik niet heel veel was en afwas staan.. dat moet nu ook wachten tot na het weekend.
En anders kom je maar even hier langs hoor, ben morgen gewoon thuis :)
pi_126358853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:35 schreef lynda het volgende:
zoiets ja whehe.. nou ja komt wel weer goed ooit :P
Hoezo dat? Niet afwassen en wassen :s) ?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_126359623
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En anders kom je maar even hier langs hoor, ben morgen gewoon thuis :)
Dat is lief :D O+

@Erwin: afwas kan ook nog in de badkamer of mee onder de douche :P en ik hoop gewoon dat het maandag weer opgelost is, paar dagen zonder water in keuken is te doen.
Als het maandag nou nog niet opgelost is ga ik wel flippen denk ik :P

owja ik heb trouwens nog een paar plakplantjes (drosera capensis) over, nog interesse voor ik verder vraag?
pi_126359722
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:56 schreef lynda het volgende:

[..]

Dat is lief :D O+

@Erwin: afwas kan ook nog in de badkamer of mee onder de douche :P en ik hoop gewoon dat het maandag weer opgelost is, paar dagen zonder water in keuken is te doen.
Als het maandag nou nog niet opgelost is ga ik wel flippen denk ik :P

owja ik heb trouwens nog een paar plakplantjes (drosera capensis) over, nog interesse voor ik verder vraag?
Heb wel interesse.
We hebben nu wel wat ruimte op de vensterbank. ik heb alleen nog geen aarde met turf
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_126360995
Ze komen van mijn vensterbank, ze zitten al in potje met grond :P
Ik heb ze een paar weken geleden voor het warm werd verpot dus ze kunnen wel weer een jaartje mee denk ik.
Als ze nog grond nodig hebben roep je maar, ik heb altijd voor een paar planten grond en perliet voor het leven staan.
pi_126361592
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef lynda het volgende:
Ze komen van mijn vensterbank, ze zitten al in potje met grond :P
Ik heb ze een paar weken geleden voor het warm werd verpot dus ze kunnen wel weer een jaartje mee denk ik.
Als ze nog grond nodig hebben roep je maar, ik heb altijd voor een paar planten grond en perliet voor het leven staan.
Dat scheelt :*!
Wanneer kan ik het op komen halen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')