abonnement Unibet Coolblue
pi_129689608
In mijn gids staat 20.30. Zal dus wel eerst een samenvatting worden voordat race 2 live wordt uitgezonden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129689794
Het begint dus nu.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129690119
Coronel in de eerste ronde al 8 plekken gewonnen. Hij startte als 16de.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129690209
Geweldig van Tom. Tom ging ook commentaar leveren uit de auto maar ik hoor nog niets.
pi_129690237
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig van Tom. Tom ging ook commentaar leveren uit de auto maar ik hoor nog niets.
Deed hij in de opwarmronde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129690262
maar ook tijdens de race
pi_129690550
Coronel uit de race. :(
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129692425
Race 2 gaat beginnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129693535
Afgelopen. Nu naar de Indycars.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:47:41 #110
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129693822
Miljaar he :( Tis niet de eerste keer dat ik races vergeet te kijken als ik nota bene 'n paar uur van te voren zelf nog de uitzendtijden heb gepost |:(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_130015923
De tweede race werd trouwens gewonnen door debutant Lopez, precies 27 jaar nadat voor het laatst een Argentijn een wereldkampioenschapswedstrijd wist te winnen. En hij was de eerste debutant na Duncan Huisman in 2005 die een wedstrijd in de WTCC wist te winnen.

Verder nieuws is dat Yvan Muller voor twee jaar voor Citroen heeft getekend als teamgenoot van Sebastien Loeb.
quote:
Citroën Racing signed WTCC recordman Yvan Muller to join his fellow countryman Sébastien Loeb for the teams first two seasons in the FIA World Touring Car Championship: 2014 and 2015.

Muller has already tested the C-Elysée, Citroëns new WTCC racing car at the Circuit Paul Ricard in the South of France.
Its really terrific. I think we will be able to do great things with it, he said in a film released by the
French Manufacturer.
Muller had surely played a role in Citroëns decision to join WTCC, because he had invited Loeb to
test his Chevrolet Cruze two years ago at Rockingham.
Now he will find himself to form a dreadful pair with Loeb. Together they boast an impressive loot of twelve FIA World Titles, that might soon become thirteen as Muller is just one step away from being crowned WTCC champion for the fourth time.
I am really honoured to represent the colours of Citroën. Its fantastic that a brand that has won so much in motor sport has decided to join a category where it needs to learn everything. And this is a great motivation for me, as I can bring my experience and give my contribution to build a successful programme, said Muller.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130030288
De races in Argentinië waren tot nu toe de mooiste van het seizoen. _O_
pi_130030341
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
De tweede race werd trouwens gewonnen door debutant Lopez, precies 27 jaar nadat voor het laatst een Argentijn een wereldkampioenschapswedstrijd wist te winnen. En hij was de eerste debutant na Duncan Huisman in 2005 die een wedstrijd in de WTCC wist te winnen.

Verder nieuws is dat Yvan Muller voor twee jaar voor Citroen heeft getekend als teamgenoot van Sebastien Loeb.

[..]


pi_130048772
Toch gaat er nog een team met de Citroen WTCC wagens rijden.

quote:
According to WTCC General Manager Marcello Lotti, another team with a support of a yet unnamed manufacturer is expected to join with at least two cars.
(bron).

Naar mijn idee kunnen dat er maar 2 teams zijn :

Het team van Franz Engstler en Roal Motorsport. Dit omdat BMW heeft aangegeven niet langer het WTCC te gaan steunen met nieuwe motoren en zich volledig wil richten op de DTM. Voor beide teams is het zeer onverstandig om toch met de BMW door te gaan. 1 hint dat het Roal Motorsport kan zijn is dat Tom al diverse keren getweet heeft over de komst van Citroen naar het WTCC toe.

Anderzijds is Roal Motorsport wel echt een team wat één en al draait om BMW heen. GT3, endurance races, WTCC. BMW is alles wat de klok slaat daar in Italië.

Afwachten... :Z
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:23:53 #115
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132787345
Zaterdag op Eurosport 1
07:00 FIA WTCC: Shanghai (China) - Kwalificaties (60min) LIVE

Zondag op Eurosport 1
08:00 FIA WTCC: Shanghai (China) - Kwalificaties (30min)
08:30 FIA WTCC: Shanghai (China) - Ronde 21 (45min) LIVE
09:15 FIA WTCC: Shanghai (China) - Ronde 22 (60min) LIVE

Als bonus ook nog wat Porsches Zondag ná WTCC (en GP3 ;) )
11:00 Porsche Super Cup in Abu Dhabi (VAE) - 1ste race (30min)
11:30 Porsche Super Cup in Abu Dhabi (VAE) - 2de race (60min)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_132787396
Ben benieuwd naar Loeb volgend jaar, tussen al die matige coureurs zou hij toch wel voor het podium moeten kunnen vechten.
pi_132787837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef M.Melandri het volgende:
Ben benieuwd naar Loeb volgend jaar, tussen al die matige coureurs zou hij toch wel voor het podium moeten kunnen vechten.
Ik denk dat het verschil vooral gemaakt zal worden door de auto. Citroen zal volgens mij een veel betere auto hebben dan de rest.
pi_132788443
Edit : Dubbelpost op vorige reactie van mij. Nog steeds onveranderd en geen nieuws daarover.
pi_132788882
Een nieuw Citroen team is nog niet bekend, maar wel is duidelijk dat het Proteam team van Mehdi Bennani verder gaat met Honda. Dus Bennani zal naast Tarquini, Monteiro en Michelisz volgend jaar met de nieuwe Honda gaan rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133293561
Coronel kwalificeert zich als 10de voor de 1ste race in Macau. dat betekent dat hij op pole staat in de 2de race, zijn allerlaatste race voor BMW.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133294257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
Coronel kwalificeert zich als 10de voor de 1ste race in Macau. dat betekent dat hij op pole staat in de 2de race, zijn allerlaatste race voor BMW.
Zorgen dat hij in race 1 geen schade oploopt en dan in race 2 een goede start en met een beetje geluk is na bocht 1 de winst binnen. :D :')

Geweldig circuit.
Niet voor te stellen dat ze hier ook een race met superbikes organiseren.
pi_133308895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zorgen dat hij in race 1 geen schade oploopt en dan in race 2 een goede start en met een beetje geluk is na bocht 1 de winst binnen. :D :')

Geweldig circuit.
Niet voor te stellen dat ze hier ook een race met superbikes organiseren.
Ja, in mijn ogen echte helden die daar racen.
Vorig jaar volgens mij 3 (!) dodelijke ongelukken. En met dat in je achterhoofd gewoon weer opstappen... Velen vinden dat onbegrijpelijk, ik kan alleen maar zeggen _O_ _O_
En samen met de Isle of Man TT en Ulster Grand Prix, de laatste van de races in hun soort.
Ulster GP: wat je de eerste 30 seconden ziet zal je niet geloven _O_

Superbike
300 kmh
kuip aan kuip
openbare weg
nat.... :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Marks op 16-11-2013 01:34:01 ]
pi_133316427
Duncan Huisman heeft de VW Scirocco race gewonnen. Hij heeft nu in totaal 5 overwinningen in Macau. ^O^ ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2013 @ 05:26:59 #124
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_133335944
Een echte Macau-crash bij de start van race 2 *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2013 @ 06:11:17 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_133336040
Auto staat dwars na een crash, dus safety car, halve minuut later komen er nog een paar volle bak de bocht om en even later zelfs nog meer _O-
In plaats van 1 kapotte auto en een rondje of 2 SC zijn er nu 3-4 kapot, baan helemaal vol en opnieuw een rode vlag :')

Nou ja, dit moet een ieder hier echt terugkijken :')

Hopelijk kan Tom zijn eerste plek ook bij deze herstart vasthouden.

Interview met D'Aste is ook mooi trouwens, vrij duidelijke mening over de crashes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')