abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:07:56 #1
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126054098




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic!
De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat *O*.

Tutorials:
Fix je gebroken nagel MacGuyver style!
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Gelnagels zetten met Puckzzz

Overige linkjes
Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Check de store-locator voor OPI verkooppunten!
Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc.

SHJN User Blogs
SpaceInvaders
Holyme
Miezziej
Debsterr
AmyGrace
RenRen-
Miss_V

(Buitenlandse) Blogs
Nails by Asami, veel nailart tutorials
Scrangie
The Nailasaurus

Webshops
Nailsupplies (voorheen TD of TransDesign) More for less, goedkoop verkooppunt voor o.a. OPI, China Glaze, Color Club en CND. Verzendkosten zijn $ 20,- per 9 flesjes, gebruik hiervoor small flatrate bij verzendopties
NailEtc, goedkope OPI, Zoya, Orly, Essie, China Glaze en meer. Shipping is afhankelijk van de hoeveelheid flesjes, dit staat aangegeven op de site
Nfu Oh Nederland, Nederlandse distributeur van Nfu Oh lakjes
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels
Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart
Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak
8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes
Models' Own nagellak
Nailpolish Fashion: China Glaze, Color Club, Zoya, Nubar en Konad. Nederlandse webshop
Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, Nederlandse webshop

Gerelateerde Fok!topics
Er zijn veel gerelateerde topics, deze staan allemaal in LIF centraal (boven de gesloten topics). Hier vind je o.a. de SHJN SC, het ruiltopic en de swapkoffer!

Moois uit het vorige deel:

Evi90's vanilla love


SpaceInVaders's lovesome


Sharana_LV's koninginnenagels


Miss_Congeniality's oranjeglorie


[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 23-12-2018 19:44:11 ]
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126054926
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
sorry ik kom hier als n00b binnenvallen. aangestoken door een vriendin en dankzij de Kruidvat ben ik nu 6lakjes van Catrice rijker.
Ik heb weer een poging gedaan, maar ik moet nog hard oefenen.
Ik heb vrij korte en smalle nagels, dus lakken is moeilijk (zeker met dat brede borsteltje van cattice...) en ook zijn mijn nagelriemen een ramp, maar ik las dat jullie daar al eem oplossing voor hadden.
maar tips zijn altijd welkom :)


http://instagram.com/p/Y2zoYZw-sm/
ik heb een tutorial gemaakt miscshien heb je daar wat aan :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:07:59 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126057191
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb een tutorial gemaakt miscshien heb je daar wat aan :)
Je vergeet het linkje naar je tutorial? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126059681
In de OP staat die tutorial toch? ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:24:22 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_126061159
Alessandro - Red Smolder :9


In het echt is de basis meer dieprood, dat viel slecht vast te leggen. Ik vind hem meer wat voor de herfst geloof ik, ga straks maar weer iets pastellerigs lakken :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:10:15 #6
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126062744
ik had al wat tutorials gevonden....dus een missend linkje is niet zo erg. maar oet gewoon goed oefenen.
Ik begin wel heel erg te worden...."passen die kleren bij deze nagellak?!" 8)7 :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126063116
Hallo, de zon schijnt en mijn pinkie mag niet meedoen :Y




OPI DS Signature
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:32:50 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_126063660
Mooi O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_126066884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Je vergeet het linkje naar je tutorial? :o
ohja :')
pi_126066912
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik had al wat tutorials gevonden....dus een missend linkje is niet zo erg. maar oet gewoon goed oefenen.
Ik begin wel heel erg te worden...."passen die kleren bij deze nagellak?!" 8)7 :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:35:54 #11
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126072257
quote:
dankje. duidelijk filmpje ook ^O^

ik had dus alleen met dat borsteltje van catrice, dat als ik die op mijn nagels zette...ik de zijkanten al raakte en mij nagelriemen ook raakte....het werd dus een beetje een knoei boel.
En op het moment dat mijn nagel niet helemaal bedekt werd en ik dus een streepje ernaast moest zetten, raakte ik alsnog mijn vinger....

Sorry voor mijn gezeur. ik moet nog veel oefenen (al lukt het naar mijn idee al beter als vorig jaar :) )
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126072556
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

dankje. duidelijk filmpje ook ^O^

ik had dus alleen met dat borsteltje van catrice, dat als ik die op mijn nagels zette...ik de zijkanten al raakte en mij nagelriemen ook raakte....het werd dus een beetje een knoei boel.
En op het moment dat mijn nagel niet helemaal bedekt werd en ik dus een streepje ernaast moest zetten, raakte ik alsnog mijn vinger....

Sorry voor mijn gezeur. ik moet nog veel oefenen (al lukt het naar mijn idee al beter als vorig jaar :) )
Dat ligt aan het kwastje.
pi_126073139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

dankje. duidelijk filmpje ook ^O^

ik had dus alleen met dat borsteltje van catrice, dat als ik die op mijn nagels zette...ik de zijkanten al raakte en mij nagelriemen ook raakte....het werd dus een beetje een knoei boel.
En op het moment dat mijn nagel niet helemaal bedekt werd en ik dus een streepje ernaast moest zetten, raakte ik alsnog mijn vinger....

Sorry voor mijn gezeur. ik moet nog veel oefenen (al lukt het naar mijn idee al beter als vorig jaar :) )
jamaar de kwasten van de nieuwe catrice lakjes zijn om te huilen
pi_126085216
quote:
Ik wil alleen even zeggen dat dat filmpje echt geweldig is, bedankt voor de uitleg! _O_
We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
  zondag 5 mei 2013 @ 12:29:39 #15
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126086321
Ja ik las al zoiets....en als zelfs de ervaren lakkers het kwastje niets vinden.... Mag ik zeker klagen. Ik wordt in ieder geval nog elke keer vrolijk als ik mijn nagels (en het kleurtje) zie :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126087086
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Raindrops het volgende:

[..]

Ik wil alleen even zeggen dat dat filmpje echt geweldig is, bedankt voor de uitleg! _O_
dankjewel en graag gedaan! :D
pi_126111513
Ugh!

Catrice heeft de dopjes veranderd volgens mij. Ik heb nu al twee dopjes van nieuwe flesjes kapot gedraaid, Het stukje waar het kwastje aan zit zit ineens nog om de hals van het flesje terwijl de dop zelf er helemaal vanaf is. Een ander (oud) flesje gebruiken en daar het dopje van erop draaien werkt niet, past niet meer.

Geen verbetering wat mij betreft :(
  zondag 5 mei 2013 @ 22:42:41 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_126111577
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Tammymara het volgende:
Ugh!

Catrice heeft de dopjes veranderd volgens mij. Ik heb nu al twee dopjes van nieuwe flesjes kapot gedraaid, Het stukje waar het kwastje aan zit zit ineens nog om de hals van het flesje terwijl de dop zelf er helemaal vanaf is. Een ander (oud) flesje gebruiken en daar het dopje van erop draaien werkt niet, past niet meer.

Geen verbetering wat mij betreft :(
oh ja. Dat had ik ook!!
disclaimer
  zondag 5 mei 2013 @ 23:04:24 #19
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126112650
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Tammymara het volgende:
Ugh!

Catrice heeft de dopjes veranderd volgens mij. Ik heb nu al twee dopjes van nieuwe flesjes kapot gedraaid, Het stukje waar het kwastje aan zit zit ineens nog om de hals van het flesje terwijl de dop zelf er helemaal vanaf is. Een ander (oud) flesje gebruiken en daar het dopje van erop draaien werkt niet, past niet meer.

Geen verbetering wat mij betreft :(
Bij Sjaan gebeurde zoiets me laatst ook geloof ik :D :@ Was ook een nieuwe katries -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126113419
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Tammymara het volgende:
Ugh!

Catrice heeft de dopjes veranderd volgens mij. Ik heb nu al twee dopjes van nieuwe flesjes kapot gedraaid, Het stukje waar het kwastje aan zit zit ineens nog om de hals van het flesje terwijl de dop zelf er helemaal vanaf is. Een ander (oud) flesje gebruiken en daar het dopje van erop draaien werkt niet, past niet meer.

Geen verbetering wat mij betreft :(
Dat heb ik ook met mijn OPI Nail Envy :'( Zouden ze bezuinigd hebben op lijm? :')
  zondag 5 mei 2013 @ 23:28:35 #21
164755 Mss
kutHOEr
pi_126113631




Glitter Gal - Not Another Red

Rode holo O+
Aids.
pi_126119184
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Tammymara het volgende:
Ugh!

Catrice heeft de dopjes veranderd volgens mij. Ik heb nu al twee dopjes van nieuwe flesjes kapot gedraaid, Het stukje waar het kwastje aan zit zit ineens nog om de hals van het flesje terwijl de dop zelf er helemaal vanaf is. Een ander (oud) flesje gebruiken en daar het dopje van erop draaien werkt niet, past niet meer.

Geen verbetering wat mij betreft :(
Hier nog 1! Gelukkig bij een flesje in de winkel :') Kwastje leek in eerste instantie beter, maar dat bleken alleen een paar gelukkige potjes te zijn, de andere lakjes die ik later probeerde hadden allemaal zo'n ellendig kwastje :{
pi_126119191
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Glitter Gal - Not Another Red

Rode holo O+
Wow O+
  maandag 6 mei 2013 @ 09:22:20 #24
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126119415
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Glitter Gal - Not Another Red

Rode holo O+
Erg mooi! mooie kleur rood ook.

Domme vraag misschien, maar letten jullie ook echt op je nagellak gecombineerd met kleding?
heb het idee dat ik voor gek loop zo met mijn coraal nagels en goud truitje... :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 mei 2013 @ 09:25:30 #25
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_126119468
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Erg mooi! mooie kleur rood ook.

Domme vraag misschien, maar letten jullie ook echt op je nagellak gecombineerd met kleding?
heb het idee dat ik voor gek loop zo met mijn coraal nagels en goud truitje... :D
Ja :Y

Ofwel ik zoek kleding uit en daarbij m'n nagellak, maar andersom komt ook wel eens voor :@

Ik wil altijd dat het bij elkaar past. Hoeft niet per se dezelfde kleur te zijn, ik heb nu bv een donkerrroze holo op en een groen shirt aan en die combi staat heel leuk bij elkaar. Maar het moet op de een of andere manier wel matchen bij mij :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')