abonnement Unibet Coolblue
pi_125980789
Stand van zaken.
Elders wordt van FOK! niet openbare topics neergegooid.
Er worden kloons aangemaakt om hier constant te trollen.

Zolang er hiet gekut blijft vanuit dat ándere' forum lopen de beheerders daarvan tegen een ban aan, net zolang tot het gekloot afgelopen is en ze eindelijk de boel op orde hebben.
En een kleurplaat voor allen:
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125980814
De OP is niet van mij maar heb ik maar laten staan :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125980876
quote]0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Jankende stampende mannetje" .... gelukkig wordt er niet op de man gespeeld. Bovendien geeft ze net aan dat ze niet weet waar ik op uit ben. Of heb jij daar andere informatie over?
[/quote]

Jij speelde gisteravond ook op de man, was je dat toevallig ff vergeten? en dat doe je steeds, dan komt er iemand van elders, dan komt volgens jou nummer 2 en nummer 3 tevoorschijn en daar suggureer je mee dat *we* elkaar oproepen, niou je bent echt niet goed ik zie al dat ik Zoa of Gher in DM ga roepen, he jongens hij is er weer komen jullie me ff helpen?
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125980894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7 Hoe kom je daar nou bij, ga eens alle geschiedenis na en lees, LEES dat iedereen post wanneer het hem/haar uitkomt, zo kan ik ook wel gaan roepen, goh Schrutz is er ook weer en ja hoor die en die komen ook onder hun steen vandaan, dat groepsgewijs moet je ergens anders zoeken en laat KK eens los, wordt een obsessie voor je.
Mens, het was allemaal te lezen. "Niet op die reageren!" Lachen als het door snel posten lukt om posts van anderen onder te sneeuwen. "Haha! Goede sneer uitgedeeld!"

Stop met liegen! Stop met de vermoorde onschuld uit te hangen! Overal waar je komt moeten anderen die jij niet moet weggepest worden. Gaan die mensen elders posten, gaan jullie er gewoon achteraan. Krijg ik het aan de stok in een ander topic met een andere user, de bellen gaan af bij jullie en die andere user kan op jullie bijval rekenen.
pi_125981006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:54 schreef Toverheks het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Jankende stampende mannetje" .... gelukkig wordt er niet op de man gespeeld. Bovendien geeft ze net aan dat ze niet weet waar ik op uit ben. Of heb jij daar andere informatie over?
Binnen no-time zit ik weer tegen drie KK-ers en gaan de twee die zich er mee moeten bemoeien over tot 'sneu mannetje' en 'jochie'. Dan is het even stil maar als Dotteke reageert... binnen no-time zijn er weer drie KK-ers paraat om de boel naar zich toe te trekken.
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 14:59:50 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_125981078
Het is eigenlijk niet te geloven dat de aanstichters van dit hele gedoe niet alleen hier, maar ook in de SC, het hoogste woord voeren. Je moet maar durven.

En ik ga met niemand in discussie, wilde dit alleen even kwijt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_125981126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mens, het was allemaal te lezen. "Niet op die reageren!" Lachen als het door snel posten lukt om posts van anderen onder te sneeuwen. "Haha! Goede sneer uitgedeeld!"

Stop met liegen! Stop met de vermoorde onschuld uit te hangen! Overal waar je komt moeten anderen die jij niet moet weggepest worden. Gaan die mensen elders posten, gaan jullie er gewoon achteraan. Krijg ik het aan de stok in een ander topic met een andere user, de bellen gaan af bij jullie en die andere user kan op jullie bijval rekenen.
stond mijn naam erbij dan of die van Margo, is al een keer aan je gevraagd, man man laat het los, jullie zullie hullie echt post vrolijk mee in de Sc, en scroll over degene die je niet wilt lezen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Binnen no-time zit ik weer tegen drie KK-ers en gaan de twee die zich er mee moeten bemoeien over tot 'sneu mannetje' en 'jochie'. Dan is het even stil maar als Dotteke reageert... binnen no-time zijn er weer drie KK-ers paraat om de boel naar zich toe te trekken.

Had je die post van Dot gelezen, was dat geen vette sneer mijn kant op, nou kom op dan, en even voor de goeie orde, ik zat al in de Sc Gher ook en Zoa komt altijd even sāvonds aanwaaien, moeten mensen toestemming van jou krijgen om te mogen posten in de Sc wanneer het jou uitkomt?
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Binnen no-time zit ik weer tegen drie KK-ers en gaan de twee die zich er mee moeten bemoeien over tot 'sneu mannetje' en 'jochie'. Dan is het even stil maar als Dotteke reageert... binnen no-time zijn er weer drie KK-ers paraat om de boel naar zich toe te trekken.
Jij kwam gisteravond hiermee Scrut na een opmerking van Heks:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan zo'n opmerking moet elders haast wel een hele discussie vol verontwaardiging en ontzetting vooraf gegaan zijn. :|W
Moet elders haast wel 8)7 Daardoor begon het gezeik weer omdat je overal wat achter zoekt, dat bedoel ik dus dat sommige niet meer vrijuit kunnen posten zonder dat er wat achter gezocht wordt, nou ik had gisteren visite dus eeeehh.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125981250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

stond mijn naam erbij dan of die van Margo, is al een keer aan je gevraagd, man man laat het los, jullie zullie hullie echt post vrolijk mee in de Sc, en scroll over degene die je niet wilt lezen.
Ik laat het niet los omdat jullie gewoon doorgaan. En ja, iedereen zegt tegen me, kijk de andere kant op ... maar dat gelieg, gestook en getreiter ... daar moet je gewoon mee stoppen als je wil dat ik daarover ophoudt.
pi_125981283
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Had je die post van Dot gelezen, was dat geen vette sneer mijn kant op, nou kom op dan, en even voor de goeie orde, ik zat al in de Sc Gher ook en Zoa komt altijd even sāvonds aanwaaien, moeten mensen toestemming van jou krijgen om te mogen posten in de Sc wanneer het jou uitkomt?
Ze bentwoorde mijn post nadat jullie alledrie opeens 'toevallig' tegelijk besloten hadden mij te negeren. :')
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:06:41 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_125981358
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef beequeen het volgende:
Het is eigenlijk niet te geloven dat de aanstichters van dit hele gedoe niet alleen hier, maar ook in de SC, het hoogste woord voeren. Je moet maar durven.

En ik ga met niemand in discussie, wilde dit alleen even kwijt.
Sprak de vermoorde onschuld!

En ik ga ook met niemand in discussie, wilde dit alleen even kwijt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:07:13 #13
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125981387
wat nou gelieg en getreiter en gestook, je zoekt echt overal wat achter, moet je niet doen ja er zitten eenmaal KKers in de Sc maar dat zitten ze al heel lang, en ja er zijn nieuwe users bij gekomen ex KKers en dat zal altijd zo blijven, ben jij iemand die altijd bij de AH komt en Dirk van de broek mijd als de pest? misschien een rare vergelijking maar je snapt wel wat ik bedoel, en dat over een ander topic snap ik even niet dat er dan bellen afgaan, iedereen uit de Sc post ook in andere topic`s, daar moet je niks achter zoeken lijkt mij. Zolang ik maar niet gestalkt wordt in het Crea Topic vind ik alles best, iedereen is vrij om te posten waar hij/zij wil.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Jij kwam gisteravond hiermee Scrut na een opmerking van Heks:

[..]

Moet elders haast wel 8)7 Daardoor begon het gezeik weer omdat je overal wat achter zoekt, dat bedoel ik dus dat sommige niet meer vrijuit kunnen posten zonder dat er wat achter gezocht wordt, nou ik had gisteren visite dus eeeehh.
Die gevolgtrekking stond dan ook zo bol van vooringenomenheid dat ik afgaand van wat ik gezien heb wat er zich doorgaans op andere fora mbt deze SC afspeelt, me aan die aanname waagde. De reactie, in drievoud, daarop versterkte enkel mijn vermoedens.
pi_125981446
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef Toverheks het volgende:
wat nou gelieg en getreiter en gestook, je zoekt echt overal wat achter,
Ik heb het allemaal kunnen lezen dat er wat achter steekt. Het is nu echt niet anders. Dat verandert nooit, dat zeg je zelf al.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:09:10 #16
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125981457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze bentwoorde mijn post nadat jullie alledrie opeens 'toevallig' tegelijk besloten hadden mij te negeren. :')
Nee Schrutz weer een aanname van jou kant, ik negeer je niet maar gaf je geen antwoord gisteravond omdat ik de bui al weer zag hangen,omdat er niet normaal met jou kan gepraat worden, jij zoekt en dat doe je al heel lang, is het niet pietje dan probeer je klaasje wel ff uit.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee Schrutz weer een aanname van jou kant,
Een vaststelling, geen aanname :N
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:12:07 #18
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125981569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een vaststelling, geen aanname :N
Een aanname
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981680
Maar goed, het is lekker weer. Het laatste woord is aan Margo, ook dat zal niet veranderen.

"Margo, niet reageren nu! Dan staat-ie voor gek!"

:W
pi_125981729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed, het is lekker weer. Het laatste woord is aan Margo, ook dat zal niet veranderen.

"Margo, niet reageren nu! Dan staat-ie voor gek!"

:W
Omdat je zo graag wil :{
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:18:12 #21
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125981819
-edit- post zelf verwijderd
ik zwaai wel ff :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125981952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Omdat je zo graag wil :{
:N Omdat je het niet laten kan.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:26:19 #23
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125982150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:N Omdat je het niet laten kan.
_O- Jij ook niet, misschien lijken jullie teveel op elkaar zal dat het zijn Schrutz
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 15:45:41 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125982885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Toverheks het volgende:
nu vraag ik me af na het stukje van Jian gelezen te hebben, wie mogen je eigenlijk note als het met deze Sc te maken heeft........mogen alleen Gert en Lavenderr dat doen??? of zoals een Liesje die hier ook soms meepost, mag zij ook note`s uitdelen??? en er was eens een Timm 8)7 hier plots. Dat Yvonne note`s mag uitdelen hoeft me niet uitgelegd te worden, maar een *vreemde mod* ??
Notes mag iedereen van de crew bij elke user zetten. In de praktijk komt het echter zelden voor dat mods notes zetten op fora van collega’s.
Notes zijn een hulpmiddel. Drie (of tien) notes leiden niet automatisch tot een ban.
Even persoonlijk: ik vind het knap waardeloos dat notes gedeeltelijk inzichtelijk zijn voor users, en dat die in principe bij elke note verhaal kunnen komen halen. Wat ik dan nog liever zou hebben, is dat ook de naam van het crewlid dat de note plaatst zichtbaar is. Dan kan ik tenminste nog op mijn éigen notes worden aangesproken en me daar e.v.t. voor verantwoorden.

Dan Bierqueen. Die had ik per DM al laten weten dat “zij” getolereerd werd mits het usericon aangepast werd. Anders was de gelijkenis m.i. té groot.
Wat ik dan wel weer wat minder vond, is dat de kloon werd gebruikt om degene die ermee gepersifleerd werd neer te zetten als een dronken lor. Vond ik al nét niet leuk meer, dat werd te veel persoontje bashen onder het mom van een gebbetje. En toen ik hier in de FB verzocht om on topic te gaan en Bierqueen daar opzichtig schijt aan had, vond ik het wel mooi geweest. Doei. Zo simpel is het. Een geintje prima, ga je m.i. over de rand dan grijp ik in. Dat vind ik een mod-taak namelijk.

Tenslotte, de zogenaamd “on FOK!-iaanse strengheid.” Volgens mij mag er nog steeds heel veel, alleen er is hier natuurlijk wel een en ander gebeurd. En om het niet compleet uit de hand te laten lopen (en misschien heel RLS wel gesloten te zien worden) moest de lat wat lager worden gelegd. Dat vonden de mods, en dat is ook simpelweg zo van “boven” aangegeven.

Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand. En dat daar af en toe een beetje jennen en klieren bijhoort, en soms een rel, zeker. Dat is onvermijdelijk, en ruzietjes af en toe zijn voor velen ook krenten in de pap, laten we eerlijk wezen. Het gaat mis wanneer users, of kliekjes users, langdurig privé-oorlogjes gaan zitten uitvechten. En wanneer frustratie en venijn de boventoon gaan voeren.

Ik kan als mod weinig met wat er op andere fora of chats wordt geroepen. Ik kan wel beoordelen wat er hier gebeurt. Ik zie een herhaling van zetten, en verzoek zowel Scrutinizer als degenen tegen wie hij ten strijde trekt om elkaar met rust te laten. En op zijn minst: om elkaar niet te provoveren.
En deze FB wordt weer FB. Dus gekibbel gaat de prullenbak in. Graag on topic hier. Of ga buiten spelen. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, en een half uur FB moeten bijlezen en een reactie geven gaat af van mijn koffiecorner/roddel-tijd. }:|
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:58:05 #25
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125983364
Notes mag iedereen van de crew bij elke user zetten. In de praktijk komt het echter zelden voor dat mods notes zetten op fora van collega’s.
Notes zijn een hulpmiddel. Drie (of tien) notes leiden niet automatisch tot een ban.
Even persoonlijk: ik vind het knap waardeloos dat notes gedeeltelijk inzichtelijk zijn voor users, en dat die in principe bij elke note verhaal kunnen komen halen. Wat ik dan nog liever zou hebben, is dat ook de naam van het crewlid dat de note plaatst zichtbaar is. Dan kan ik tenminste nog op mijn éigen notes worden aangesproken en me daar e.v.t. voor verantwoorden.

Dank voor je antwoord Gert ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:58:42 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125983391
'Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand.'

Voor mij persoonlijk is dat alweer een tijdje een gepasseerd station. Ik ben er heerlijk ouderwets klaar mee, geen zin meer in dat gepor en gedoe. Net als een paar jaar terug, voornamelijk andere spelers, zelfde negatieve spel :+ . Het was ook nu 'fun' while it lasted. Kinda.
Tot elders op FOK!.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:07:46 #27
241662 Jian
Well, well, well
pi_125983722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Notes mag iedereen van de crew bij elke user zetten. In de praktijk komt het echter zelden voor dat mods notes zetten op fora van collega’s.
Notes zijn een hulpmiddel. Drie (of tien) notes leiden niet automatisch tot een ban.
Even persoonlijk: ik vind het knap waardeloos dat notes gedeeltelijk inzichtelijk zijn voor users, en dat die in principe bij elke note verhaal kunnen komen halen.
Altijd kut als je ter "verantwoording" kan worden geroepen, daarvoor hebben ze ook de achterkamertjespolitiek uitgevonden. Aan de andere kant als je oprecht en met verdedigbare standpunten modereert is er natuurlijk niets aan de hand.

quote:
Wat ik dan nog liever zou hebben, is dat ook de naam van het crewlid dat de note plaatst zichtbaar is. Dan kan ik tenminste nog op mijn éigen notes worden aangesproken en me daar e.v.t. voor verantwoorden.
Eens! In mijn onderhavige geval weet ik overigens wel zeker dat jij niet degene bent die op deze manier notes plaats!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:10:06 #28
241662 Jian
Well, well, well
pi_125983799
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
'Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand.'

Voor mij persoonlijk is dat alweer een tijdje een gepasseerd station. Ik ben er heerlijk ouderwets klaar mee, geen zin meer in dat gepor en gedoe. Net als een paar jaar terug, voornamelijk andere spelers, zelfde negatieve spel :+ . Het was ook nu 'fun' while it lasted. Kinda.
Tot elders op FOK!.
Had ik al iets gezegd in de richting van de vermoorde onschuld? Ik weet het niet meer, dus bij deze!

Tada love, :* tot elders :W
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 16:14:16 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_125983954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Altijd kut als je ter "verantwoording" kan worden geroepen, daarvoor hebben ze ook de achterkamertjespolitiek uitgevonden. Aan de andere kant als je oprecht en met verdedigbare standpunten modereert is er natuurlijk niets aan de hand.

[..]

Eens! In mijn onderhavige geval weet ik overigens wel zeker dat jij niet degene bent die op deze manier notes plaats!

Nee, dat is deze gemene mod. Dat bedoel je toch?
En op hoeveel manieren kun je notes plaatsen?
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:18:48 #30
241662 Jian
Well, well, well
pi_125984103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is deze gemene mod. Dat bedoel je toch?
Heej, ik heb geen naam genoemd hoor!

quote:
En op hoeveel manieren kun je notes plaatsen?
Als je dat niet weet c.q. begrijpt dan moet je de mod-cursus misschien nog een keer over doen, want dan ontbreekt het je op dit moment wat mij betreft (nog) aan geschiktheid.

Ik heb ik je vraag hiermee voldoende beantwoord?
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 16:23:39 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_125984285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Heej, ik heb geen naam genoemd hoor!

[..]

Als je dat niet weet c.q. begrijpt dan moet je de mod-cursus misschien nog een keer over doen, want dan ontbreekt het je op dit moment wat mij betreft (nog) aan geschiktheid.

Ik heb ik je vraag hiermee voldoende beantwoord?
Stoere knul ben je ^O^
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 16:24:16 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125984310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Jian het volgende:

Eens! In mijn onderhavige geval weet ik overigens wel zeker dat jij niet degene bent die op deze manier notes plaats!

Even ter verduidelijking: daar ging het me niet om. Sterker: ook ikzelf heb ook wat notes bij Bierqueen geplaatst. Maar: als notes dan tóch openbaar zijn, zet dan ook mijn naam er maar zichtbaar bij, dan kan ik te allen tijde mezelf verantwoorden zonder dat ik met meel in de mond hoef te praten. Dat bedoelde ik, in het algemeen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:25:28 #33
241662 Jian
Well, well, well
pi_125984362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stoere knul ben je ^O^
Een reply een mod waardig ....... :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:26:10 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_125984395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Even ter verduidelijking: daar ging het me niet om, laat dat duidelijk zijn. Sterker: ook ikzelf heb ook wat notes bij Bierqueen geplaatst. Maar: als notes dan tóch openbaar zijn, zet dan ook mijn naam er maar zichtbaar bij, dan kan ik te allen tijde mezelf verantwoorden zonder dat ik met meel in de mond hoef te praten. Dat bedoelde ik, in het algemeen.
Nee daar ging het mij om!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:29:58 #35
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125984543
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is deze gemene mod. Dat bedoel je toch?
En op hoeveel manieren kun je notes plaatsen?
Sorry lavenderr maar daar ben ik weer ff, jij moet eens leren als je een note bij iemand plaatst de hele discussie te lezen die dan gaande is, niet een post eruit pikken en je draai aan geven en er iets onder kalken wat kant nog wal raakt, ook vind ik dat kan ik best hier openbaar zeggen dat jij als *mod* teveel partij trekt, jij moet die dus daar zal je niet op ingaan, maar kom ik of een ander hoppa je zit er met je neus bovenop.
Zo dat is er uit, doe er mee wat je wilt maar dit is mijn mening.
En nu heeft niemand meer last van me in de FB :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 17:14:14 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_125986514
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Sorry lavenderr maar daar ben ik weer ff, jij moet eens leren als je een note bij iemand plaatst de hele discussie te lezen die dan gaande is, niet een post eruit pikken en je draai aan geven en er iets onder kalken wat kant nog wal raakt, ook vind ik dat kan ik best hier openbaar zeggen dat jij als *mod* teveel partij trekt, jij moet die dus daar zal je niet op ingaan, maar kom ik of een ander hoppa je zit er met je neus bovenop.
Zo dat is er uit, doe er mee wat je wilt maar dit is mijn mening.
En nu heeft niemand meer last van me in de FB :W
Dankjewel Heks ^O^
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 17:20:09 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125986806
Je mag dat best zeggen, waarom niet! Maar Heks, zolang als ik me kan heugen beschuldig jij mods van partijdigheid hoor. :D
En ze zijn ook allemaal een beetje partijdig natuurlijk, niemand is geheel objectief. Wat een mod wel moet blijven nastreven, is fair te zijn ondanks persoonlijke voorkeuren. En jouw rol in het aanwakkeren van smeulende vuurtjes kan m.i. maar moeilijk overschat worden. Het kan best zijn dat je van jezelf wat minder in de gaten hebt dan ik denk hoor, maar de constatering komt niet op een bezem uit de lucht vallen. ;)


(begeleidend geluid: WHhiiiahahahahahaaaaaa!!! >:) )

Maar desondanks heb je, wat, één bannetje gehad volgens mij, van twee dagen. Dus het valt nog wel mee met het Stasi-gehalte uiteindelijk. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_125986837
Dus Lavender had in het Opa-topic een paar posts van mij (en anderen) verwijderd. 8)7

Lavender je gaat toch niet op die stadswachten lijken die kinderen een bon van 130 euro geven wegens narcissen plukken.

Gelukkig zag Yvonne dat mijn posts wel degelijk des Foks waren. ^O^

Het kan allemaal zo simpel zijn. Op de man spelende ruziezoekers er voor een tijdje uittiefen. Dáhááág de meerderheid heeft helemaal geen zin door dat oeverloze gezeik te waden.

Dat ik tot afgelopen najaar zeker anderhalf jaar niet op Fok geweest was had ook te maken met repeterende ruzies. Ik heb daar gewoon geen zin in. Fok is lekker om even ontspannen de zinnen te verzetten en soms ook om op actuele gebeurtenissen in te gaan en vooral een hoop lol te hebben in de SC. Dat zie ik maar weinig terug doordat oeverloze gezeik.
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:31:17 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_125987268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Gert het volgende:

En ze zijn ook allemaal een beetje partijdig natuurlijk, niemand is geheel objectief.

Nee wacht even, nu zeg je iets dat niet helemaal waar is.
quote:
"ook allemaal een beetje partijdig natuurlijk"
Niet allemaal een beetje partijdig hoor, sommige zijn zo partijdig als de tering en het lukt ze niet eens de schijn van onpartijdigheid op te houden!
Zo, beter, anders is het net of het toch allemaal een beetje onzin is wat hier gezegd is. You're welcome ^O^
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:34:02 #40
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125987391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Gert het volgende:
Je mag dat best zeggen, waarom niet! Maar Heks, zolang als ik me kan heugen beschuldig jij mods van partijdigheid hoor. :D
En ze zijn ook allemaal een beetje partijdig natuurlijk, niemand is geheel objectief. Wat een mod wel moet blijven nastreven, is fair te zijn ondanks persoonlijke voorkeuren. En jouw rol in het aanwakkeren van smeulende vuurtjes kan m.i. maar moeilijk overschat worden. Het kan best zijn dat je van jezelf wat minder in de gaten hebt dan ik denk hoor, maar de constatering komt niet op een bezem uit de lucht vallen. ;)

[ afbeelding ]
(begeleidend geluid: WHhiiiahahahahahaaaaaa!!! >:) )

Maar desondanks heb je, wat, één bannetje gehad volgens mij, van twee dagen. Dus het valt nog wel mee met het Stasi-gehalte uiteindelijk. ;)
ik heb je eerder gelijk gegeven betreft mijn deel erin, maar kom op Gert, er staan dingen ( spijt als haren op me hoofd dat ik abbo heb om ze te lezen) dat ik denk, slaat nergens maar dan ook nergens op, er staan er 2 staat er onder stoken _O- ik wenste iemand zijn kinderen veel plezier bij het paasvuur, en zo zijn er nog wel een paar, het verschil is ook denk ik dat ik gewoon alles zeg en op zijn Amsterdams ( misschien) iets directer en niet doorspekt met dure en engelse woorden, ja het vogeltje zingt zoals het gebekt is.
En ja, ik heb ook liever een gesjellige Sc waar je nog wat van opsteekt, waar ik iets over kunst en cultuur lees, leuke dingen en je weet zelf ook wel ik klep graag over van alles en nog wat.
Maar zal er weer op letten, en niet zuchten he Gert :@

Maar ik zou eigenlijk niet meer reageren in de FB, dus ik zwaai nog maar een keertje. :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 17:36:28 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125987497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Coos het volgende:
Dus Lavender had in het Opa-topic een paar posts van mij (en anderen) verwijderd. 8)7

Lavender je gaat toch niet op die stadswachten lijken die kinderen een bon van 130 euro geven wegens narcissen plukken.

Gelukkig zag Yvonne dat mijn posts wel degelijk des Foks waren. ^O^

Het kan allemaal zo simpel zijn. Op de man spelende ruziezoekers er voor een tijdje uittiefen. Dáhááág de meerderheid heeft helemaal geen zin door dat oeverloze gezeik te waden.

Dat ik tot afgelopen najaar zeker anderhalf jaar niet op Fok geweest was had ook te maken met repeterende ruzies. Ik heb daar gewoon geen zin in. Fok is lekker om even ontspannen de zinnen te verzetten en soms ook om op actuele gebeurtenissen in te gaan en vooral een hoop lol te hebben in de SC. Dat zie ik maar weinig terug doordat oeverloze gezeik.
Het is wat minder simpel dan "gewoon de ruziezoekers eruit tiefen" Coos, geloof me.
En juist in een poging om de gemoederen rustig te houden, kan er misschien af en toe wat te streng gemodereerd worden / zijn. Daar moeten we een balans in zien te vinden.

Wat betreft de repeterende ruzies die het voor anderen onplezierig maken om hier te komen: mee eens. En zoals eerder vanmiddag aangegeven, moet het hier in RLS uitvechten van de vete "tussen Scrut en KK" nu ook maar stoppen (maar ook dat kan als censuur / niet des FOK!s worden uitgelegd).

Ik ga naar huis en neem een wijntje. Als iedereen met een goede dronk dat nou ook doet dan komt het goed. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 17:39:11 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125987608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik heb je eerder gelijk gegeven betreft mijn deel erin, maar kom op Gert, er staan dingen ( spijt als haren op me hoofd dat ik abbo heb om ze te lezen) dat ik denk, slaat nergens maar dan ook nergens op, er staan er 2 staat er onder stoken _O- ik wenste iemand zijn kinderen veel plezier bij het paasvuur, en zo zijn er nog wel een paar, het verschil is ook denk ik dat ik gewoon alles zeg en op zijn Amsterdams ( misschien) iets directer en niet doorspekt met dure en engelse woorden, ja het vogeltje zingt zoals het gebekt is.
En ja, ik heb ook liever een gesjellige Sc waar je nog wat van opsteekt, waar ik iets over kunst en cultuur lees, leuke dingen en je weet zelf ook wel ik klep graag over van alles en nog wat.
Maar zal er weer op letten, en niet zuchten he Gert :@

Maar ik zou eigenlijk niet meer reageren in de FB, dus ik zwaai nog maar een keertje. :W
Oké. Losse notes bespreken heeft niet zoveel zin denk ik, maar ik lees goede intenties en dat is geen garantie maar wel een goede basis. ^O^

Off now.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_125989022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is wat minder simpel dan "gewoon de ruziezoekers eruit tiefen" Coos, geloof me.
En juist in een poging om de gemoederen rustig te houden, kan er misschien af en toe wat te streng gemodereerd worden / zijn. Daar moeten we een balans in zien te vinden.

Wat betreft de repeterende ruzies die het voor anderen onplezierig maken om hier te komen: mee eens. En zoals eerder vanmiddag aangegeven, moet het hier in RLS uitvechten van de vete "tussen Scrut en KK" nu ook maar stoppen (maar ook dat kan als censuur / niet des FOK!s worden uitgelegd).

Ik ga naar huis en neem een wijntje. Als iedereen met een goede dronk dat nou ook doet dan komt het goed. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog even een bord Kiekenkot op de SC timmeren, Margo moderator maken en 5th administrator. En klaar!
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 19:06:57 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125990613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:52 schreef Margo37 het volgende:
De OP is niet van mij maar heb ik maar laten staan :)
Dat is mooi. Want het geldt nog steeds.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 19:16:59 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125991029
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Coos het volgende:
Dus Lavender had in het Opa-topic een paar posts van mij (en anderen) verwijderd. 8)7

Lavender je gaat toch niet op die stadswachten lijken die kinderen een bon van 130 euro geven wegens narcissen plukken.

Gelukkig zag Yvonne dat mijn posts wel degelijk des Foks waren. ^O^

Wij hebben ook vaak zat gebotst heur ;)

Maar ik wil ook nog even spuit elfen.
Ik ga er geen printscreen van maken, je moet me even op m'n bruine ogen vertrouwen.
Bij iedere post staat een vinkjeshokje, als je een topic hebt dat even snel gemod moet worden, soms loopt er weleens iets uit de hand op FOK! ja echt ;) en dan ben je bezig met die vinkjes en dan sneuvelen er echtwaar onbedoeld weleens onschuldige posts.
Nu weet ik even echt niet of de mods de powers hebben ze terug te plaatsen, maar ik zag Jian in FB en heb ze even teruggezet.
Ken beuren, toch?

Jij ook kusje op je bolletje, want ondanks ons gebots vind ik het leuk je weer te zien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_125991033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is mooi. Want het geldt nog steeds.
Ow niks nieuws hoor :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125993832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

want ondanks ons gebots vind ik het leuk je weer te zien.
Ik heb geen flauw idee wanneer dat dan geweest zou moeten zijn. :@
Sterker nog ik heb geen flauw idee wie je bent. Ja van `de directie´, maar daar houdt mijn kennis op.
Heb je eerder onder een andere naam op Fok gezeten dan?
Als je mijn postgeschiedenis bekijkt zal je zien dat, buiten RLS dingen minus DGK, ik niet in veel topics actief ben geweest.

Dus geen flauw idee wie je bent.
Licht even een tipje van de sluier op.

c_/
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:49:18 #48
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126005884
Hou ze in de gaten Coos ^O^
Voor je het weet nemen die fucking kut-newbies hier de hele tent over :P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_126006949
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef schizovreemd het volgende:
Hou ze in de gaten Coos ^O^
Voor je het weet nemen die fucking kut-newbies hier de hele tent over :P
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_126007122
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef schizovreemd het volgende:
Hou ze in de gaten Coos ^O^
Voor je het weet nemen die fucking kut-newbies hier de hele tent over :P
Dat is nu al.
pi_126008839
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef schizovreemd het volgende:
Hou ze in de gaten Coos ^O^
Voor je het weet nemen die fucking kut-newbies hier de hele tent over :P
:D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 02:03:45 #52
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126009808
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:17 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Dat is nu al.
Heel scherp ;)

Maar serieus, ik heb geprobeerd me een beetje in te lezen, maar ik heb toch het idee dat ik iets mis... zoals daar zijn: tientallen logs, een aantal externe fora, screencaps, minstens 3 topics aan gedelete reacties en streams van opa's en oma's en Ans en Will niet te vergeten 8)7

Dus hoe kan ik weten ik welk team ik zit en of ik uberhaupt genoeg notes heb om mee te mogen doen? ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:42:25 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_126011264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Heel scherp ;)

Maar serieus, ik heb geprobeerd me een beetje in te lezen, maar ik heb toch het idee dat ik iets mis... zoals daar zijn: tientallen logs, een aantal externe fora, screencaps, minstens 3 topics aan gedelete reacties en streams van opa's en oma's en Ans en Will niet te vergeten 8)7

Dus hoe kan ik weten ik welk team ik zit en of ik uberhaupt genoeg notes heb om mee te mogen doen? ;)
Gezien je opsomming snap je het nu al beter dan ik, maar wie heeft het hier over notes? The horror zeg, je zal maar notes hebben .....
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:06:41 #54
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_126012825
Ben op een haar na 6 jaar lid van FOK!
En 1 jaar bij dat andere forum.
Tja wat ben je dan :?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:13:12 #55
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_126012980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ben op een haar na 6 jaar lid van FOK!
En 1 jaar bij dat andere forum.
Tja wat ben je dan :?
Een Nowliver? })
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:17:58 #56
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_126013106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Een Nowliver? })
Ha dit is een goede _O- ^O^
Maar is forum die niet genoemt mag worden, en *sly* is hier kind aan huis! :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 10:41:43 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126013720
Het wordt hier weer van slowchattenstijn. Dus de bezem staat weer in de aanslag. Graag uw onderlinge informatie-uitwisseling verplaatsen naar de SC.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:31:55 #58
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126024208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef Gert het volgende:
Het wordt hier weer van slowchattenstijn. Dus de bezem staat weer in de aanslag. Graag uw onderlinge informatie-uitwisseling verplaatsen naar de SC.
Wat doe je Gert :o
Je weet toch dat als FB-hoer dit mijn favo topic is ;)
En als yvonne hier met iedereen een beschuitje wil eten kusjes op bolletje uitdeelt, dan wil ik er ook 1, want denk maar niet dat ik daar de verkapte seksafspraak niet in zie :+
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Admin vrijdag 3 mei 2013 @ 18:26:26 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126030648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef Gert het volgende:
Het wordt hier weer van slowchattenstijn. Dus de bezem staat weer in de aanslag. Graag uw onderlinge informatie-uitwisseling verplaatsen naar de SC.
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat doe je Gert :o
Je weet toch dat als FB-hoer dit mijn favo topic is ;)
En als yvonne hier met iedereen een beschuitje wil eten kusjes op bolletje uitdeelt, dan wil ik er ook 1, want denk maar niet dat ik daar de verkapte seksafspraak niet in zie :+
Kusjes op je 2 bolletjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 3 mei 2013 @ 18:26:34 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126030657
Sorry Gert
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 03:08:30 #61
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126049143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

[..]

Kusjes op je 2 bolletjes.
Mijn rots in de 'ban-ding' O+
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 03:26:50 #62
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126049202
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 03:08 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Mijn rots in de 'ban-ding' O+
Hmm een beetje slijmen naar Rood en Blauw en húp ineens kusjes overal... :{
  Admin zaterdag 4 mei 2013 @ 10:35:35 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126051083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 03:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm een beetje slijmen naar Rood en Blauw en húp ineens kusjes overal... :{
Ja chagrijnige users zullen het ook nooit snappen :*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 4 mei 2013 @ 11:26:19 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126051929
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Jian het volgende:

lokpost
Schat, ik heb even wat posts verwijderd uit de SC, dan weet je dat ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:34:29 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_126052083
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Schat, ik heb even wat posts verwijderd uit de SC, dan weet je dat ;)
Vond je het contrast niet mooi dan :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:43:46 #66
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126052227
;(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin zaterdag 4 mei 2013 @ 11:46:56 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126052279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Vond je het contrast niet mooi dan :D
Tering :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 4 mei 2013 @ 11:48:22 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126052304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef Toverheks het volgende:
^O^ en weer 3 note`s erbij, wel vaag dat van degene die tegen mij begon te rellen alle posten zijn verdwenen of ze niet *aanwezig* is geweest vanmorgen en ik er 3 note`s bij heb gehad, klasse hoor ^O^ ga zo door
Wat ik je in pm al zei:
quote:
ja hallo, als ik posts verwijder zet ik ze ook in de notes, omdat mods niet terug kunnen zien wat ik verwijder, helemaal niks aan de hand dus.
Misschien heeft een ander er wel 80 notes bij, wie zal het zeggen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:36:44 #69
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126061629
Waar ligt het maximum te behalen notes eigenlijk? En wat is de prijs die uiteindelijk betaald gaat worden voor die High-score?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:59:41 #70
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126062362
Ik vraag dit met een reden natuurlijk, om óf veilig slapjes mee te blijven lullen zo niet helemaal niet meer, óf om op de vertrouwde gezellige kritische wijze nog meer notes te verzamelen..

Het nut van die notes hé?
pi_126062569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag dit met een reden natuurlijk, om óf veilig slapjes mee te blijven lullen zo niet helemaal niet meer, óf om op de vertrouwde gezellige kritische wijze nog meer notes te verzamelen..

Het nut van die notes hé?
Bak er een taart van :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:07:26 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126062627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Bak er een taart van :Y)
Ik vraag antwoorden, die taart past niet in mijn voedingspatroon helaas
pi_126062989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik vraag antwoorden, die taart past niet in mijn voedingspatroon helaas
Over het algemeen zijn ze zoutloos
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_126063051
gelukkig maar van zoute koekjes zijn goor en zoete koekjes lekker
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:21:05 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126063183
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef Laysa het volgende:
gelukkig maar van zoute koekjes zijn goor en zoete koekjes lekker
De verwijderingsbijdrage is ontzettend hoog hier weten jullie dat? Graag de reacties beperken tot gerichte vragen.. voordat ik wéér geen antwoord krijg op mijn 2 normale FB-vragen }:|
pi_126063268
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De verwijderingsbijdrage is ontzettend hoog hier weten jullie dat? Graag de reacties beperken tot gerichte vragen.. voordat ik wéér geen antwoord krijg op mijn 2 normale FB-vragen }:|
ik zat spot on de TT

Hoi Yvonne :W O+ :*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:31:08 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126063593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik zat spot on de TT

Hoi Yvonne :W O+ :*
Slijmert... :N
pi_126063627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Slijmert... :N
Ja klopt :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:39:36 #79
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126063932
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja klopt :D
Heb je je verwijderingsbijdrage gestort? anders mag je hier niet meer terugkomen weet je....
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:11:30 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126074540
En in afwachting van de nieuwe SC dacht ik zo, waar blijven toch de antwoorden? Het is toch Feedback hier, het enige topic waar posters vrij en ongestraft hun vragen kwijt kunnen...

Nou?? }:|
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:05:22 #81
241662 Jian
Well, well, well
pi_126077044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
En in afwachting van de nieuwe SC dacht ik zo, waar blijven toch de antwoorden? Het is toch Feedback hier, het enige topic waar posters vrij en ongestraft hun vragen kwijt kunnen...

Nou?? }:|
Je weet het niet, het kunnen er weinig zijn, het kunnen er veel zijn, het is gewoon een beetje net als on deathrow, dat zwaard van Damocles hangt er en je weet niet wanneer het naar beneden komt, live with it. :7
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:10:42 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126077248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Je weet het niet het kunnen er weinig zijn, het kunnen er veel zijn, het is gewoon een beetje net als on deathrow, dat zwaard van Damocles hangt er en je weet niet wanneer het naar beneden komt, live with it. :7
Weghalen van posts lukt in een flits, met oeverloos uitweidende teksten over waarom en wel, maar antwoorden op normale vragen valt ze niet mee...
Ik begrijp de groeiende irritatie als geen ander in deze..
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:19:57 #83
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_126077642
En dan nu de FB maar weer even gebruiken waar hij voor bedoeld is: kan iemand even de tekst uit de TT van het nieuwe deel van het Opaatje-topic verwijderen? Deze mag gewoon zonder tekst.

Alvast bedankt! :*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 23:54:25 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_126078704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan nu de FB maar weer even gebruiken waar hij voor bedoeld is: kan iemand even de tekst uit de TT van het nieuwe deel van het Opaatje-topic verwijderen? Deze mag gewoon zonder tekst.

Alvast bedankt! :*
Done.
  zondag 5 mei 2013 @ 00:06:46 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126078904
De Service is geweldig hier zie ik, voor sommige... }:|
  Admin zondag 5 mei 2013 @ 01:42:14 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126080838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik zat spot on de TT

Hoi Yvonne :W O+ :*
Laysa O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 5 mei 2013 @ 01:42:48 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126080848
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
De Service is geweldig hier zie ik, voor sommige... }:|
Oh mens piep niet zo, ga breien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:48:18 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_126089133
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 01:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh mens piep niet zo, ga breien.
Ik heb wel wat anders te doen hoor, de sjoelbak moet nog in de was en het is mijn beurt om de bingoballetjes te polijsten! :6
  zondag 5 mei 2013 @ 17:26:28 #89
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_126097201
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
'Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand.'

Voor mij persoonlijk is dat alweer een tijdje een gepasseerd station. Ik ben er heerlijk ouderwets klaar mee, geen zin meer in dat gepor en gedoe. Net als een paar jaar terug, voornamelijk andere spelers, zelfde negatieve spel :+ . Het was ook nu 'fun' while it lasted. Kinda.
Tot elders op da wild web!
Godverdomme bedankt hier! Zit ze sinds gisteren de hele dag op nowlive spelfoutjes te verbeteren en oma's te provoceren. Heb ik weer, kinda :( :{w
love & heet
  zondag 5 mei 2013 @ 17:28:10 #90
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_126097246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Notes mag iedereen van de crew bij elke user zetten. In de praktijk komt het echter zelden voor dat mods notes zetten op fora van collega’s.
Notes zijn een hulpmiddel. Drie (of tien) notes leiden niet automatisch tot een ban.
Even persoonlijk: ik vind het knap waardeloos dat notes gedeeltelijk inzichtelijk zijn voor users, en dat die in principe bij elke note verhaal kunnen komen halen. Wat ik dan nog liever zou hebben, is dat ook de naam van het crewlid dat de note plaatst zichtbaar is. Dan kan ik tenminste nog op mijn éigen notes worden aangesproken en me daar e.v.t. voor verantwoorden.

Dan Bierqueen. Die had ik per DM al laten weten dat “zij” getolereerd werd mits het usericon aangepast werd. Anders was de gelijkenis m.i. té groot.
Wat ik dan wel weer wat minder vond, is dat de kloon werd gebruikt om degene die ermee gepersifleerd werd neer te zetten als een dronken lor. Vond ik al nét niet leuk meer, dat werd te veel persoontje bashen onder het mom van een gebbetje. En toen ik hier in de FB verzocht om on topic te gaan en Bierqueen daar opzichtig schijt aan had, vond ik het wel mooi geweest. Doei. Zo simpel is het. Een geintje prima, ga je m.i. over de rand dan grijp ik in. Dat vind ik een mod-taak namelijk.

Tenslotte, de zogenaamd “on FOK!-iaanse strengheid.” Volgens mij mag er nog steeds heel veel, alleen er is hier natuurlijk wel een en ander gebeurd. En om het niet compleet uit de hand te laten lopen (en misschien heel RLS wel gesloten te zien worden) moest de lat wat lager worden gelegd. Dat vonden de mods, en dat is ook simpelweg zo van “boven” aangegeven.

Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand. En dat daar af en toe een beetje jennen en klieren bijhoort, en soms een rel, zeker. Dat is onvermijdelijk, en ruzietjes af en toe zijn voor velen ook krenten in de pap, laten we eerlijk wezen. Het gaat mis wanneer users, of kliekjes users, langdurig privé-oorlogjes gaan zitten uitvechten. En wanneer frustratie en venijn de boventoon gaan voeren.

Ik kan als mod weinig met wat er op andere fora of chats wordt geroepen. Ik kan wel beoordelen wat er hier gebeurt. Ik zie een herhaling van zetten, en verzoek zowel Scrutinizer als degenen tegen wie hij ten strijde trekt om elkaar met rust te laten. En op zijn minst: om elkaar niet te provoveren.
En deze FB wordt weer FB. Dus gekibbel gaat de prullenbak in. Graag on topic hier. Of ga buiten spelen. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, en een half uur FB moeten bijlezen en een reactie geven gaat af van mijn koffiecorner/roddel-tijd. }:|
Waar kan ik de samenvatting terugvinden?
love & heet
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 18:28:27 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126098841
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Waar kan ik de samenvatting terugvinden?
Alsof je het niet aandachtig gelezen hebt jonguh. :{w
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:44:09 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_126174921
Wij houden van Gert, het is een goed mod ^O^

sorry, ik was dronken ....

[ Bericht 17% gewijzigd door Jian op 07-05-2013 22:59:33 ]
pi_126218859
Kan iemand ff van Horros - Horror maken in [RLS SC#1525] The Horros is Back!!!

Thanks
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:28:57 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_126247311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie geen aangepaste UI?
TR erachteraan zou ik zeggen, stel je voor dat ie het over het hoofd ziet ^O^
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:04:27 #95
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126254381
Kan een mod even de TT van de SC verbeteren, het moet Partner wezen had het fout gespeld.......vast bedankt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:56:38 #96
241662 Jian
Well, well, well
pi_126299323
SC 1527 Whe two tribes .... moet zijn When two tribes ..... misschien wil een mod dit even aanpassen.
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 23:43:42 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126331121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Jian het volgende:
SC 1527 Whe two tribes .... moet zijn When two tribes ..... misschien wil een mod dit even aanpassen.
Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_126331971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
Het is liefde, alles O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 01:25:25 #99
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_126335707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
Geen idee. Kom net thuis en zie dat er in nog geen half etmaal een heel SC-topic doorheen is gejaagd. Even teruglezen maar, misschien kom ik nog de restanten van een vette rel tegen. :9
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 11 mei 2013 @ 02:06:16 #100
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_126336747
Is het Pietje-topic naar /dev/null afgevoerd?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 11 mei 2013 @ 07:56:12 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_126337979
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:52:30 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:34:08 #102
241662 Jian
Well, well, well
pi_126338135
edit

[ Bericht 50% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:52:43 ]
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 09:15:26 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126338453
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het Pietje-topic naar /dev/null afgevoerd?
Nee hoor, ik heb gedaan wat we al 13 jaar lang doen bij nutteloos geschopte topics, de posts weghalen en dan zakt het topic weer terug daar waar het hoorde.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 09:18:25 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126338487
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:56 schreef Jian het volgende:
Ik zie dat het commentaar van Bierqueen op de opmerkingen van Gert van 2 mei jl., is verdwenen. Vreemd, volgens mij geen onvertogen woord en samengevat slechts een vraag om "verduidelijking" als ik het me goed herinner.
Hoi! Ja, ook dat was ik :K
Weet je, het is een trollaccount, overduidelijk, da's best, maar nu even niet nodig. Wees gerust, de eigenaar heeft nog zat accounts dus we zullen hem niet gaan missen.

Oh en om alles even voor te zijn, ook dat doen we al 13 jaar, kloons wegdoen die teveel op een ander origineel account lijken.
Komt er morgen eentje met |ian doe ik hem net zo goed weg :*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 09:45:37 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_126338792
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:53:00 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:29:20 #106
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126339393
quote:
Nee vriend, dinges wil de strijd aan, stalkt en gebruikt teksten, als, als een tattoo die je nooit gewild hebt en your going down! verkapte bedreigingen die jij schijnbaar lachend voor lief neemt,
kijk dit vind ik leuke teksten dat is leuk rellen en ik begrijp dat gert dat ook zo kan zien, maar dan moet je niet je moderatertaak uit het oog verliezen en vergeten hij vlak daarvoor zieke teksten over mijn familie neerplempt en daar lollig overheen probeert te lullen.
En dan gaat gert zeggen dat ik moet dimmen omdat jij zegt dat ik je stalk?
En dat je er geen zin meer in hebt en dat je bitches het maar ff voor je moeten uitvechten zodat jij zwitserland kan blijven, het is ook allemaal niet een beetje doorzichtig :')
Waarom rel je trouwens tegen gert wel en kom je bij mij alleen met slappe teksten
Jij begon met stalken trouwens met steeds je paranoide beschuldigingen :P

quote:
totdat ik reageer en in wezen zeg, goed eend je bent zo geweldig dapper, je verkondigt op je borst kloppend tegen Coos dat ze zo'n moeite hebben met het vinden van je zwakke plek en elke keer ga je de strijd weer aan en de moderatie leunt ietwat lachend achteruit en kijkt toe. Nou goed, daar komt ie dan, ....... ja en dan begint eend een beetje te piepen en schiet de moderatie opeens omhoog, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Jouw definitie van grensoverschrijdend is duidelijk voor interpretatie vatbaar!
Ik begin te piepen that shall be the day :')
Dit is een waarschijnlijk een vooruit bedachte tactiek die backfired, je dacht dat als je grof en persoonlijk zou worden dat ik wel zou klagen, maar dat heb ik helemaal niet gedaan, ik vind het wel laag, maar jij bent degene die zich daarmee laat kennen en zichzelf zo verlaagd dus op die manier help je alleen maar om mij boven je verheven te voelen :Y)

In 13 jaar nog nooit 1 TR geplaatst 1 of 2 keer met een mod contact gehad, ik heb daar nooit zo een behoefte aan, ik doe me ding gewoon op het forum, inclusief feedback relletjes :P

Ik pm of dm amper want ik hou niet zo van dat roddelcircuit want niet zelden gaat daar een hele manipulatieve poppenkast achter schuil waar ik niet zo een behoefte meer aan heb of ik had gewoon relatief veel slechte ervaringen en ik ben para ;)
Ik heb zelfs gehad dat mods ongevraagd tegen mij over users begonnen te roddelen en dan zeg ik dat ik daar niet zo een behoefte aan heb en dat ik het hun taak niet vind, ik ben integer (8>

Als ik iets van iemand hoor dan hou ik dat voor me en ik hoop altijd in de weinige contacten die ik heb, dat het andersom ook zo is want ik hou fok en persoonlijk het liefst gescheiden want voor je het weet gaan ze je zwakke plekken zoeken en het persoonlijk maken, hoewel het me niet raakt vind ik het ook niet prettig want stel je voor dat mijn broer meeleest, die word meestal wat sneller opgefokt dan mij.

In tegenstelling tot die popenkast die jij opvoert met ben ik wel degelijk Zwitserland.
Totaal zonder verborgen agenda, ik kom hier gewoon voor mijn lol.

Bij jou is het meer een manipulatief wespennest in een slangenkuil op een slagveld aan het front in syrie en ben jij gewoon zo een van zijn geloof overgestapte terrorist die hier zijn oorlogjes komt uitvechten en de macht probeert te grijpen :P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:30:04 #107
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126339406
Jantje nog nooit zo sterk gezien }:|
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:33:36 #108
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126339459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
Ik zit een beetje te fokken volledig binnen de norm, ze dagen me uit ik hap graag, zeg uitdagend dat ze mijn zwakke plek niet kunnen vinden en dan gaan ze huilie huilie doen dat ik ze stalk en maken ze het persoonlijk maken door zieke grappen te maken over mijn meervoudig gehandicapte vader die wel zal liggen te creperen :{
En dan moet ik dimmen :')
Tsja.
Gert is een slappe zak, maar hij zal ook wel weer drank de schuld geven ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 11:31:51 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126340596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Vin ik niet erg hoor, ik weet heus dat de betreffende eigenaar nog zat accounts heeft, maar het ging over de kwestie waar ik de notes voor heb gekregen, dus ik was gewoon nieuwsgierig. Notes zijn een beetje m'n hobby geworden ;)
Die notes zijn terecht hoor, tering Jian, kan het nog infantieler?
Schaam je }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:32:26 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_126340618
edit

[ Bericht 50% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:51:13 ]
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 11:37:30 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126340775
Laat gert met rust zeg }:| Oh, er is nu een gezamelijke pispaal? Neem mij dan }:|
Of dat jullie het nu wel of niet willen zien in alle relzucht, Gert is de stem der rede. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar om daar nou weer 65 fb-topics over vol te lullen is ook weer zo wat.
Leuke fb-relletjes zijn oké, daarom lurk ik ook altijd :+ maar gekutkloot over iemands ouders gaat me tever.
Dat is way beyond leuk, dat is bijna een soort nowlife-KK niveau en laat ik nou altijd gedacht hebben dat 'onze' relletjes stukken leuker waren.

Zand erover en laten we met elkaar afspreken, of ik alleen afspreken, dat persoonlijk gedoe not done is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 11:37:58 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126340789
Oh en scheld elkaar lekker per pm en dm uit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:39:47 #113
241662 Jian
Well, well, well
pi_126340847
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:51:34 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:44:42 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_126340990
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 11:51:53 ]
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 11:45:39 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126341018
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:33 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

En dan moet ik dimmen :')
Tsja.
Gert is een slappe zak
Zal best, ik wilde het gisteren zonder een ban voor Jian oplossen. Want zijn ranzigste teksten lagen al bij een FA ter beoordeling. Geen ban, dat is gelukt. Dat ik het dan volgens beide partijen niet goed doe, neem ik wel voor lief.

Jian, het moet me wel van het hart dat ik vind dat je de laatste weken niet meer laat zien dat je in wezen wel oké bent (wat ik altijd dacht). Je bent een grote medeveroorzaker van het feit dat diverse users hier steeds minder of helemaal niet meer posten. Verder vind ik het echt klein van je, dat je de escalatie tussen eend en jou in mijn schoenen, althans in die van 'de moderatie', schuift.
Ik meld donderdag dat ik op vakantie ben, waarop je zegt dat ik nog wel even weg mag blijven omdat de sc prima zonder mods kan, of woorden van een dergelijke vriendelijke strekking.
En gisteren heb ik het ineens veel te lang laten sudderen, en ben je naar eigen zeggen maar buitensporig grof gaan posten om de moderatie tot aktie te dwingen. Dit in de geest van een Aziatische tegeltjeswijsheid.
Ik vind je daarin unfair, al een tijdje. Na Derrick dreigt voor mij opnieuw een held van zijn voetstuk te vallen. ;(

En ja ik ben nog steeds op vakantie en dadelijk weer de rest van de dag weg. Kun je misschien ook nog gebruiken. Ik ga trouwens naar een oud kasteel in de bossen, war ze vanmiddag een schaap aan de wolven gaan voeren. Wel is het schaap eerst gedood door de mensch. Er zit vast iets symbolisch in, heb ik straks iets om over te mijmeren tijdens het schouwspel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 11:47:56 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126341079
O, spuit 11. :')
Typen op een iPad duurt even.
Nou tschüss, gruss Gotti und bis zum spāterder. :W
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:50:19 #117
241662 Jian
Well, well, well
pi_126341148
Weet je Gert, ik kan er tegenin gaan en verschillende (echt wel solide) argumenten aanvoeren, dat heb ik ook deels gedaan, maar ik zal het je verder niet moeilijk maken, beloofd!
Ik hoop overigens dat je verloren schapen, wie het ook mogen zijn, terugkomen. o één heeft zich al gemeld zie ik, veel plezier daarmee ^O^

[ Bericht 19% gewijzigd door Jian op 11-05-2013 12:07:49 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:56:59 #118
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126341351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef yvonne het volgende:
Laat gert met rust zeg }:| Oh, er is nu een gezamelijke pispaal? Neem mij dan }:|
Of dat jullie het nu wel of niet willen zien in alle relzucht, Gert is de stem der rede. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar om daar nou weer 65 fb-topics over vol te lullen is ook weer zo wat.
Leuke fb-relletjes zijn oké, daarom lurk ik ook altijd :+ maar gekutkloot over iemands ouders gaat me tever.
Dat is way beyond leuk, dat is bijna een soort nowlife-KK niveau en laat ik nou altijd gedacht hebben dat 'onze' relletjes stukken leuker waren.

Zand erover en laten we met elkaar afspreken, of ik alleen afspreken, dat persoonlijk gedoe not done is.
:{w hou toch eens op over KK, lijkt wel een obsessie voor sommige van jullie te zijn geworden
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 11:57:00 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126341353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
edit
Er bestaat geen 24/7 }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:00:45 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126341451
Wat een vakantie voor je inzicht kan doen.

Gruss Gotti. Und Helmut Lotti.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:03:48 #121
241662 Jian
Well, well, well
pi_126341532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er bestaat geen 24/7 }:|
Nog één dan om dat even recht te zetten: 24/4
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:08:00 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126341652
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Nog één dan om dat even recht te zetten: 24/4
Ik beloof dat ik er uitgebreid naar zal kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:13:57 #123
241662 Jian
Well, well, well
pi_126341831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik beloof dat ik er uitgebreid naar zal kijken.
Als dat al gemeend is, dan zeg ik niet doen, mij boeit het voor geen ene meter, ik licht het ook niet meer toe o.i.d, dus gewoon zonde van de moeite!
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:15:20 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126341875
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Als dat al gemeend is, dan zeg ik niet doen, mij boeit het voor geen ene meter, ik licht het ook niet meer toe o.i.d, dus gewoon zonde van de moeite!
Dt is gemeend }:| Niet zo achterdochtig, als ik zeg dat ik het ga doen ga ik dat doen.
Dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:23:09 #125
241662 Jian
Well, well, well
pi_126342121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dt is gemeend }:| Niet zo achterdochtig, als ik zeg dat ik het ga doen ga ik dat doen.
Dus.
Dat is heel nobel van je, maar wat ik al zei, ik zou me de moeite besparen, ik neem niet de moeite voor een toelichting en ik doe er verder ook helemaal niets meer mee en ze staan mij daar helemaal best en dat meen ik oprecht. En nu gaat iemand misschien roepen dat ik boos ben of schuimbek, maar dat is, voor sommigen zo moeilijk voor te stellen, niet zo, echt niet, ik ben echt heel erg praktisch en ik trek gewoon niet aan dode paarden, als het beest dood is draai ik om en ga ik verder. Oh en voor iemand zich beledigd voelt, met het dode paard verwijs ik naar de situatie, niet naar mensen. Er zijn er die de vergelijking moeiteloos doorstaan, maar ik doel daar nu niet op.

Ik ben er klaar mee, sans rancune!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:23:35 #126
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126342134
@Gert tegen Eend Je bent ook wel ergens aan begonnen zeg. :o
Maar ik wens je veel succes want we hebben er vast baat bij als iemand met een frisse blik alles nu eens boven tafel en overzichtelijk weet te krijgen. ^O^

@Eend
Lijkt mij bloedlink :+
Dat zijn dan toch van die notoire internetgangsters die danny zitten te stalken? :P
Of komt dat weer uit andere hoek :?

Zomaar ff 2 posten uit een Sc van dagen terug, KK mag niet genoemd worden door leden of Margo zelf, wordt ook helemaal niet gedaan, maar als je eens een paar SC terug gaat lezen, Eend mocht zijn gang gaan met dubbele vragen, Gert en Yvonne antwoorde daar quasi lollig op, dat het misschien een beetje uit de hand gelopen is dat laat ik ff in het midden tussen Eend en Jian, maar kom op zeg Gert en Yvonne jullie rellen en wakkere het steeds aan over KK en eend zijn onderzoek etc. dan gelijk ook de kop indrukken, maar ja jullie worden niet genote of terug gefloten.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:29:52 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126342326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is heel nobel van je, maar wat ik al zei, ik zou me de moeite besparen, ik neem niet de moeite voor een toelichting en ik doe er verder ook helemaal niets meer mee en ze staan mij daar helemaal best en dat meen ik oprecht. En nu gaat iemand misschien roepen dat ik boos ben of schuimbek, maar dat is, voor sommigen zo moeilijk voor te stellen, niet zo, echt niet, ik ben echt heel erg praktisch en ik trek gewoon niet aan dode paarden, als het beest dood is draai ik om en ga ik verder. Oh en voor iemand zich beledigd voelt, met het dode paard verwijs ik naar de situatie, niet naar mensen. Er zijn er die de vergelijking moeiteloos doorstaan, maar ik doel daar nu niet op.

Ik ben er klaar mee, sans rancune!
WIJ HEBBEN OOIT EEN BIJNA DOOD PAARD GEHAAD

Sorry :@
( ze moeten mij ook geen vrije zaterdagen geven, ik kan er niet mee omgaan)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:30:29 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126342351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef Toverheks het volgende:
@Gert tegen Eend Je bent ook wel ergens aan begonnen zeg. :o
Maar ik wens je veel succes want we hebben er vast baat bij als iemand met een frisse blik alles nu eens boven tafel en overzichtelijk weet te krijgen. ^O^

@Eend
Lijkt mij bloedlink :+
Dat zijn dan toch van die notoire internetgangsters die danny zitten te stalken? :P
Of komt dat weer uit andere hoek :?

Zomaar ff 2 posten uit een Sc van dagen terug, KK mag niet genoemd worden door leden of Margo zelf, wordt ook helemaal niet gedaan, maar als je eens een paar SC terug gaat lezen, Eend mocht zijn gang gaan met dubbele vragen, Gert en Yvonne antwoorde daar quasi lollig op, dat het misschien een beetje uit de hand gelopen is dat laat ik ff in het midden tussen Eend en Jian, maar kom op zeg Gert en Yvonne jullie rellen en wakkere het steeds aan over KK en eend zijn onderzoek etc. dan gelijk ook de kop indrukken, maar ja jullie worden niet genote of terug gefloten.
Ha die Heks, HET WAS KLAAR, dank je.,
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:31:58 #129
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126342411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ha die Heks, HET WAS KLAAR, dank je.,
Ha die Yvonne, WANNEER HET JOU UITKOMT, en een fijne vrije dag doe er wat nuttigs mee
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:39:14 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126342678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ha die Yvonne, WANNEER HET JOU UITKOMT, en een fijne vrije dag doe er wat nuttigs mee
Eend zegt dat het klaar is
Jian zegt dat het klaar is,
Gert zegt dat het klaar is
En ik zeg dat het klaar is.
Dus stop je aversie tegen mij eens heel diep in je puntmuts.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 12:39:31 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126342690
Jahaaaaaaaaaaaa Gert, ik ga al naar de sc }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:48:59 #132
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126342988
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Eend zegt dat het klaar is
Jian zegt dat het klaar is,
Gert zegt dat het klaar is
En ik zeg dat het klaar is.
Dus stop je aversie tegen mij eens heel diep in je puntmuts.
wie zegt dat ik een aversie tegen jou heb???, ik niet dus dat maak je er zelf van. maar oke klaar want anders ga ik weer dingen roepen die niet door de beugel kunnen dus een fijne dag
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_126343961
Waarom ik hier geen letter meer neer zet.
Dat de een alles mag en de ander meteen het bericht word weg gehaald.
De een mag geintjes maken en plaatjes neer zetten of links bij de ander word het meteen weg gehaald.
En ik werd ook meteen lastig gevallen door steeds mij te bellen.
Midden in de nacht met een geheim nummer.
Geen naam noemen maar meteen ophangen.
Heb een ander telefoon nummer moeten nemen want het bleef maar door gaan.
Heb wel een vermoede en ze zit op FOK.
En oh ja ik ziet op KK dus haal dit bericht maar snel weg want de waarheid mag je hier niet neer zetten
Want dat zijn zulke vreselijke mensen DUS NIET.

[ Bericht 0% gewijzigd door annie68 op 13-05-2013 05:17:31 ]
pi_126344020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:16 schreef annie68 het volgende:
Waarom ik hier geen letter meer neer zet.
Dat de een alles mag en de ander meteen het bericht word weg gehaald.
De een mag geintjes maken en plaatjes neer zetten of links bij de ander word het meteen weg gehaald.
En ik werd ook meteen lastig gevallen door steeds mij te bellen.
Midden in de nacht met een geheim nummer.
Geen naam noemen maar meteen ophangen.
Heb een ander telefoon nummer moeten nemen want het bleef maar door gaan.
Heb wel een vermoede en ze zit op FOK.
En oh ja ik ziet op KK dus haal dit bericht maar snel weg want de waarheid mag je hier niet neer zetten
Want dat zijn zulke vreselijke mensen DUS NIET.
Dat zijn een hoop letters voor iemand die geen letter meer neerzet ^O^ Keep up the good work :')
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:01:19 #135
382871 ruktzichloos
oppervlakkig actief
pi_126345835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

WIJ HEBBEN OOIT EEN BIJNA DOOD PAARD GEHAAD
Gehaat of gehad, wat is het nu? :P

Het zou mij ook niet verbazen wanneer je een dood paard hebt gegeten :)
pi_126373847
Wat een etterzooi eigenlijk. Kan nu niemand eens een goede lijn van Fok! volgen zonder alle andere intriges erbij te betrekken?
pi_126374562
[RLS SC#1530] Een orchidee voor je ma of schoonma
Graag de Q weghalen aub, met dank!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 12-05-2013 02:24:19 ]
  zondag 12 mei 2013 @ 17:16:49 #138
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126392817
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef yvonne het volgende:
Laat gert met rust zeg }:| Oh, er is nu een gezamelijke pispaal? Neem mij dan }:|
Of dat jullie het nu wel of niet willen zien in alle relzucht, Gert is de stem der rede. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar om daar nou weer 65 fb-topics over vol te lullen is ook weer zo wat.
Leuke fb-relletjes zijn oké, daarom lurk ik ook altijd :+ maar gekutkloot over iemands ouders gaat me tever.
Dat is way beyond leuk, dat is bijna een soort nowlife-KK niveau en laat ik nou altijd gedacht hebben dat 'onze' relletjes stukken leuker waren.

Zand erover en laten we met elkaar afspreken, of ik alleen afspreken, dat persoonlijk gedoe not done is.
^O^
Veel succes met je klonenparadijs ;)

En waar blijft mijn tagje voor alle moeite? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:29:10 #139
241662 Jian
Well, well, well
pi_126393352
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

En waar blijft mijn tagje voor alle moeite? :P

Wat dacht je van: Ik werd gestuurd, ik kwam, ik zag, was rijp voor de slacht, maar werd gered door de bel!

Adios Eend, het ga je goed!

oh, deze leen ik nog even van je;

quote:
Veel succes met je klonenparadijs ;)
pi_126394136
Ow ja, Gert heeft vakantie ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 12 mei 2013 @ 19:24:09 #141
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126398146
Graag verwijs ik u allen door naar de Sc, daar kan gesjellig gebabbeld worden, houd de FB waarvoor hij bestemd is............Vast bedankt.....ook namens vakantievierend Gert :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 12 mei 2013 @ 20:06:57 #142
168093 Soury
Squeek
pi_126400307
OMG die vieuws aantallen _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 20:11:41 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126400587
Kijk, dat is nog eens gezellig thuiskomen. O+
Even een 'beetje' opschonen en zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:12 #144
382871 ruktzichloos
oppervlakkig actief
pi_126401205
En keurig opgeschoond!
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:46 #145
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126401238
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:11 schreef Gert het volgende:
Kijk, dat is nog eens gezellig thuiskomen. O+
Even een 'beetje' opschonen en zo.
:{w ik had ze al terecht gewezen, maar luisteren ho maar, het schoriemorie tuig, als de kat van huis is dansen de muizen luid het spreekwoord :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 12 mei 2013 @ 20:26:42 #146
168093 Soury
Squeek
pi_126401502
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:{w ik had ze al terecht gewezen, maar luisteren ho maar, het schoriemorie tuig, als de kat van huis is dansen de muizen luid het spreekwoord :+
Hou mij er buiten :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 20:27:55 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126401574
Zo, gebezemd. FB is niet bedoeld als bühne waar je onder het genot van hoge views andere users neer kunt gaan sabelen of anderszins off topic gevat kunt gaan lopen doen. Dit is het feedback topic voor/door de moderatie. De rest kan in de SC. Gesneer over iemands vermeend mislukte ZZP-carričre mag ook daar trouwens wel wegblijven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 20:32:09 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126401791
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:{w ik had ze al terecht gewezen, maar luisteren ho maar, het schoriemorie tuig, als de kat van huis is dansen de muizen luid het spreekwoord :+
Toch bedankt voor de poging! Je hebt een positieve note ontvangen. :)

Nee hoor, geintje. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:33:09 #149
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126401845
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch bedankt voor de poging! Je hebt een positieve note ontvangen. :)

Nee hoor, geintje. ;)
~O> ik hou ze in de gaten, die note`s dan he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_126413844
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

~O> ik hou ze in de gaten, die note`s dan he
Heb je toch nog iets om over op te scheppen _O-
  maandag 13 mei 2013 @ 17:16:23 #151
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_126436596
Kan er en slotje op mijn topic? Ik zat te wachten tot een nieuwe in MyAT verscheen, toen dat niet gebeurde etc... :')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:42:23 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126437715
Done
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:17:41 #153
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_126646434
zelf verwijderd, de TT blijft staan

[ Bericht 78% gewijzigd door Toverheks op 17-05-2013 22:42:46 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:32:32 #154
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_127803617
Jammer dat die jankerds zich weg hebben laten pesten door de breiende oma's. Ze hapten zo lekker en dat las leuk terug. Ze waren natuurlijk ook geen partij voor de kiene bloemtjesjurken en konden het uiteindelijk ook niet winnen, zoals voorspeld op mijn forum.

Ik zeg maar zo: beter een breiende bloemtjesjurk dan een uitgewoonde trui :7



Foto (van een meet) van scrut dat ie nog fervent user op nowlive was.
love & heet
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:51:19 #155
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_127804469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef sly-nl het volgende:
Jammer dat die jankerds zich weg hebben laten pesten door de breiende oma's. Ze hapten zo lekker en dat las leuk terug. Ze waren natuurlijk ook geen partij voor de kiene bloemtjesjurken en konden het uiteindelijk ook niet winnen, zoals voorspeld op mijn forum.

Ik zeg maar zo: beter een breiende bloemtjesjurk dan een uitgewoonde trui :7

[ afbeelding ]

Foto (van een meet) van scrut dat ie nog fervent user op nowlive was.
heb je misschien het breipatroon van dit gesjellige leuke fleurige vestje :@ _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:54:52 #156
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129052729
koninglijke engels zou iemand de topic over engelse baby willen veranderen staan twee fouten in :@
koningklijke en engelse
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 17:58:34 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_129052836
Check.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:28:04 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129053718
Britse.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129980041
zou iemand een o tje weg kunnen halen in de topic van Friso? thnxx

[ Bericht 0% gewijzigd door danaqui op 12-08-2013 15:32:28 ]
pi_129980249
gooi maar dicht deze topic, commentaar genoeg
pi_130341497
De komende week beginnen twee nieuwe RLS programma's op RTL 5 te weten HNTM & Samantha En Michael Willen Rust In De Tent. Hoort dat hier of toch in SHO?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 11:08:44 ]
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 13:15:05 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_130345071
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef Iwanius het volgende:
HNTM & Samantha E
Zodra het ook live te volgen is dmv streams, is het in RLS op zijn plek.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:21:35 #163
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130393724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Zodra het ook live te volgen is dmv streams, is het in RLS op zijn plek.
Dat zal dus zo om en nabij St Juttemis zijn gezien het feit dat er nergens meer real live streams aangeboden worden...

Maarreh geniet je een beetje van je welverdiende rust inmiddels? ;)
pi_130401739
*O* Gher is er weer.....ouderwets gesjellig gemopper etc.etc. *O*

sorry Gert :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:18:55 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_130642962
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dat zal dus zo om en nabij St Juttemis zijn gezien het feit dat er nergens meer real live streams aangeboden worden...
Correctie! Zie mijn sig.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_131124286
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 12:29:35 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131124391
check ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131124448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Gert het volgende:
check ^O^
Thanks, en als je ff niks te doen heb, kijk naar camping powned, wat een volk ............... _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 12:56:08 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131124956
Bedankt voor de tip. c_/
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  One tough cookie vrijdag 13 september 2013 @ 13:00:53 #170
169210 liesje1979
pi_131125058
Als je probleemwijken kon waarderen dan vind je dit ook wel tof.
  zaterdag 21 september 2013 @ 18:47:58 #171
241662 Jian
Well, well, well
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:03:23 #172
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_131418165
Gooi die andere twee maar dicht. Duidelijk dat die -qua titel-niet bijdragen aan positieve ontwikkelingen.

Liesjens, houd je er buiten o|O
love & heet
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:32:08 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131621536
Ik zie dat het WIDM-virus weer de kop op steekt, ik mag er op vertrouwen dat niet weer het hele RLS&S veld bezaait gaat worden met tientallen WIDM-topics..Please.. ;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:04:42 #174
241662 Jian
Well, well, well
pi_131631390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie dat het WIDM-virus weer de kop op steekt, ik mag er op vertrouwen dat niet weer het hele RLS&S veld bezaait gaat worden met tientallen WIDM-topics..Please.. ;)
Ik vind dat helemaal niet erg hoor, die topics zijn wat mij betreft gewoon van harte welkom.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:13:08 #175
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131631678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet erg hoor, die topics zijn wat mij betreft gewoon van harte welkom.
Waar bemoei jij je nou weer tegenaan? Ik verwacht hier gewoon een nette reactie van een blauwe of een rooie, wat jij allemaal niet erg vind zal me aan me reet roesten.. :6
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:15:02 #176
241662 Jian
Well, well, well
pi_131631717
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je nou weer tegenaan? Ik verwacht hier gewoon een nette reactie van een blauwe of een rooie, wat jij allemaal niet erg vind zal me aan me reet roesten.. :6
Wat doe je toch agressief, eerst tegen onze WIDM-vriendjes en nu weer tegen mij?
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:17:05 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131631784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat doe je toch agressief, eerst tegen onze WIDM-vriendjes en nu weer tegen mij?
Ik ben niets tegen WIDM maar wel tegen 14 extra topics over hetzelfde...
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:18:30 #178
241662 Jian
Well, well, well
pi_131631825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik ben niets tegen WIDM maar wel tegen 14 extra topics over hetzelfde...
Je hoeft ze toch niet alle 14 te lezen, laat die mensen toch, maak je niet zo druk :*
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:21:03 #179
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131631938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet alle 14 te lezen, laat die mensen toch, maak je niet zo druk :*
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hier
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:26:32 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_131632144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hier
Jeetje wat ben je weer hyper en recalcitrant, het is toch geen voorjaar. Je kan toch gewoon je MyAT gebruiken en al gebruik je die niet wat voor last heb je dan verder van die topicjes van onze WIDM vriendjes. WIDMertjes zijn ook users hoor. O+

Je moet niet zo zeuren hoor, .. doe je anders ook niet .. :P
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:27:50 #181
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131632188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hier
Het beste zou een apart forum zijn, maar dat willen de (F)A's niet.
Er zou een "verberg alle topics uit dit subforum"-knop moeten zijn. Zodat je ervoor kunt kiezen om bijv. alle topics die in het WIDM-gedeelte van dit forum zijn geplaatst te verbergen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:28:37 #182
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131632210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Jeetje wat ben je weer hyper en recalcitrant, het is toch geen voorjaar. Je kan toch gewoon je MyAT gebruiken en al gebruik je die niet wat voor last heb je dan verder van die topicjes van onze WIDM vriendjes. WIDMertjes zijn ook users hoor. O+

Je moet niet zo zeuren hoor, .. doe je anders ook niet .. :P
Ik heb als user ook wensen, en dat is toevallig een beetje opgeruimd forum, mag ik?
pi_131632218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het beste zou een apart forum zijn, maar dat willen de (F)A's niet.
Er zou een "verberg alle topics uit dit subforum"-knop moeten zijn. Zodat je ervoor kunt kiezen om bijv. alle topics die in het WIDM-gedeelte van dit forum zijn geplaatst te verbergen.
Laat hem gewoon in zijn sopje gaarkoken. Meestal werkt dat prima.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:30:13 #184
241662 Jian
Well, well, well
pi_131632269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik heb als user ook wensen, en dat is toevallig een beetje opgeruimd forum, mag ik?
Maar natuurlijk mag jij, wij zeggen al niets meer, .. vanzelfsprekend
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:32:51 #185
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131632354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar natuurlijk mag jij, wij zeggen al niets meer, .. vanzelfsprekend
Mooizo, thx waar was ik gebleven? Ohja geen wildgroei aan WIDM-topics in het rls&s hoe moeilijk zou dat nou zijn...
pi_131633180
jongens, laat Gert lekker van zijn vrijdagavond genieten, nu moet hij straks weer hier ingrijpen en uitleggen dat WIDM hier wel thuis hoort :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:04:43 #187
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131633317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
jongens, laat Gert lekker van zijn vrijdagavond genieten, nu moet hij straks weer hier ingrijpen en uitleggen dat WIDM hier wel thuis hoort :(
Ohja verrek, goed dat je helpt herinneren dat het ook nog niet eens een rls is...reden te meer om die zooi in te teugelen voordat we door de bomen het bos niet meer zien ^O^
  Moderator vrijdag 27 september 2013 @ 23:27:10 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131633991
Ik schat de kans groot dat WIDM weer als subforum in RLS wordt ondergebracht. Voor een eigen forum vinden de admins WIDM (uitzending slechts eens per week) namelijk te klein.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:36:48 #189
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131634295
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Gert het volgende:
Ik schat de kans groot dat WIDM weer als subforum in RLS wordt ondergebracht. Voor een eigen forum vinden de admins WIDM (uitzending slechts eens per week) namelijk te klein.
Ik verwachtte al niets omtrent dit onderwerp, maar goed dan gaan we toch gewoon weer lekker als vanouds puzzelen tussen al die tientallen nietszeggende WIDM-topics of er nog ergens iets van nut gepost wordt...
pi_131634382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik verwachtte al niets omtrent dit onderwerp, maar goed dan gaan we toch gewoon weer lekker als vanouds puzzelen tussen al die tientallen nietszeggende WIDM-topics of er nog ergens iets van nut gepost wordt...
Maak je toch niet zo druk :P straks gaan we van alle deelnemers van Utopia een apart topic openen, en dan doen we gelijk de crew erbij, en de catering, en het licht en geluid.....we vullen de RLS wel lekker vol :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 00:00:12 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131635004
Utopia krijgt dan denk ik weer wčl een eigen forum. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131639890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef Gert het volgende:
Utopia krijgt dan denk ik weer wčl een eigen forum. ;)
Kijk :{w nu ga je toch echt een tikkeltje te ver, net zoals zeker met SStory, luister Gert, je gaat op je strepen staan, vuist op tafel, jij ben de mod van RLS en je laat je niet weer het verdomhoekje indouwen, Utopia is RLS, en de RLS zit hier. *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 28 september 2013 @ 10:13:09 #193
241662 Jian
Well, well, well
pi_131640075
Je doet net alsof je verder moet lopen als het in een apart subforum komt ...... :)
pi_131640680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:13 schreef Jian het volgende:
Je doet net alsof je verder moet lopen als het in een apart subforum komt ...... :)
Het is toch zielug voor Gert :@ na jaren komt er weer een RLS moet ie weer verkassen en mag het niet op zijn eigen RLSforum -O- nee Utopia hoort hier thuis, dan gooien ze maar WIDM dicht :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:38:33 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_131641350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Het is toch zielug voor Gert :@ na jaren komt er weer een RLS moet ie weer verkassen en mag het niet op zijn eigen RLSforum -O- nee Utopia hoort hier thuis, dan gooien ze maar WIDM dicht :P
Gert blijft ook gewoon op z'n stoel zitten hoor, die hoeft ook niet verder te lopen voor het subforum Utopia :)
pi_131643015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Gert blijft ook gewoon op z'n stoel zitten hoor, die hoeft ook niet verder te lopen voor het subforum Utopia :)
is best lastig hoor, dan moet je alles open zetten, Gert moet hier de boel dan in de gaten houden en daar, is een opgave :( ik zeg gewoon, Utopia hoort hier en nergens anders
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:37:00 #197
241662 Jian
Well, well, well
pi_131643671
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is best lastig hoor, dan moet je alles open zetten, Gert moet hier de boel dan in de gaten houden en daar, is een opgave :( ik zeg gewoon, Utopia hoort hier en nergens anders
Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken. ;)
pi_131644267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken. ;)
:o Ben jij ook al gevraagd door Yvonne, wat toevallig ;)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:25:33 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131647292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken. ;)
En je goeie gedrag begint gelijk al met het doorlopend verontreinigen van de FB..ik denk dat Vonny een kleine misrekening heeft gemaakt met jou ;)
pi_131710922
Over een tijdje (maandje of wat) gaat een nieuwe reality-serie van start over OCC = 'Orange County Choppers'

In dit sub forum of toch SHO?/TV?
  maandag 30 september 2013 @ 17:12:55 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131712650
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Over een tijdje (maandje of wat) gaat een nieuwe reality-serie van start over OCC = 'Orange County Choppers'

In dit sub forum of toch SHO?/TV?
Alleen als ze livestreams hebben en Senior netjes gewoon weer elke dag Junior volscheld en zijn framepjes van de bok trapt :9
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:49:43 #202
302853 themole
graaft totaal door.
pi_132131153
Niet altijd serieus
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 november 2013 @ 15:26:45 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133045737
quote:
Zijn er hier nog modjes ofwat?
pi_133047571
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zijn er hier nog modjes ofwat?
Niet zo ongeduldig. Die melding is nog geen maand oud en dit is een retedruk subforum.
  FOK!Babe zondag 24 november 2013 @ 21:05:44 #205
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_133587818
Shit is deaudt hier...
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 november 2013 @ 21:06:54 #206
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133587889
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Niet zo ongeduldig. Die melding is nog geen maand oud en dit is een retedruk subforum.
Precies, het is amper bij te benen.
  One tough cookie zondag 24 november 2013 @ 21:07:47 #207
169210 liesje1979
pi_133587957
quote:
13s.gif Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit is deaudt hier...
Jee, dat is lang geleden zeg! Alles ok?
  FOK!Babe zondag 24 november 2013 @ 21:08:25 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_133587992
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jee, dat is lang geleden zeg! Alles ok?
Nee, natuurlijk is alles niet ok!!! Wat de hell is er met dit subforum aan de hand?!
  One tough cookie zondag 24 november 2013 @ 21:09:18 #209
169210 liesje1979
pi_133588048
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is alles niet ok!!! Wat de hell is er met dit subforum aan de hand?!
Mja. ....
Nog even en we krijgen weer een RLS geloof ik.
  FOK!Babe zondag 24 november 2013 @ 21:10:37 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_133588127
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja. ....
Nog even en we krijgen weer een RLS geloof ik.
Liesl... De SC is AL HET HELE WEEKEND DEZELFDE!!!! Kan iemand een code rood doorgeven ofzo!?
  One tough cookie zondag 24 november 2013 @ 21:13:06 #211
169210 liesje1979
pi_133588281
quote:
8s.gif Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Liesl... De SC is AL HET HELE WEEKEND DEZELFDE!!!! Kan iemand een code rood doorgeven ofzo!?
Ja ik weet het, ik heb echt mijn best gedaan want ik vind mijn TT stom. :')
  FOK!Babe zondag 24 november 2013 @ 21:13:51 #212
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_133588319
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja ik weet het, ik heb echt mijn best gedaan want ik vind mijn TT stom. :')
Dat lijkt mij een prima reden voor wat posts.
  maandag 25 november 2013 @ 15:22:43 #213
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133610516
quote:
8s.gif Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Liesl... De SC is AL HET HELE WEEKEND DEZELFDE!!!! Kan iemand een code rood doorgeven ofzo!?
Je suis comme un poisson dans l'eau

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  zondag 1 december 2013 @ 21:56:16 #214
417138 SinterONZ
Maringo, Maringo, Maringo...
pi_133822915
Ik plaats hier even een post om de zoektocht voor een ONZ'er straks wat moeilijker te maken gezien PoHi :@
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 1 december 2013 @ 21:58:19 #215
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133823037
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef SinterONZ het volgende:
Ik plaats hier even een post om de zoektocht voor een ONZ'er straks wat moeilijker te maken gezien PoHi :@
Je hebt ook je MyAT he ipv alle FB-topics vol te spammen.
  zondag 1 december 2013 @ 21:59:39 #216
417138 SinterONZ
Maringo, Maringo, Maringo...
pi_133823132
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Je hebt ook je MyAT he ipv alle FB-topics vol te spammen.
Klopt, maar als ik overal op Volg Topic klik en het staat leuk in MyAT, staat het nog niet in mijn PoHi.
Ik post straks onderdelen van een ONZ surprise in verschillende FB topics (waar ik toestemming van de mods van heb), maar als hij dan mijn PoHi bekijkt heeft 'ie zo alle topics waar het in staat al bij elkaar. Vandaar even wat misleiding eromheen :9
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 1 december 2013 @ 22:01:23 #217
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133823264
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef SinterONZ het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik overal op Volg Topic klik en het staat leuk in MyAT, staat het nog niet in mijn PoHi.
Ik post straks onderdelen van een ONZ surprise in verschillende FB topics (waar ik toestemming van de mods van heb), maar als hij dan mijn PoHi bekijkt heeft 'ie zo alle topics waar het in staat al bij elkaar. Vandaar even wat misleiding eromheen :9
Op die manier. ^O^ Dan is het goed en heb ik niks gezegd :s)
  zondag 1 december 2013 @ 22:01:48 #218
417138 SinterONZ
Maringo, Maringo, Maringo...
pi_133823291
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Op die manier. ^O^ Dan is het goed en heb ik niks gezegd :s)
O+
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
  maandag 2 december 2013 @ 13:08:46 #219
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_133839545
Gaan we weer lekker slowchatten in de FB?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134608075
Utopia

Voor degene die gaan lopen zoeken.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 23 december 2013 @ 18:04:06 #221
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134614933
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef Toverheks het volgende:
Utopia

Voor degene die gaan lopen zoeken.
Handig, die doorlinkbutton vanuit het forum met nota bene de naam Real Life Soaps & Streams :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134616148
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Handig, die doorlinkbutton vanuit het forum met nota bene de naam Real Life Soaps & Streams :P
??? verklaar je eens nader, ik klik erop en kom dan in Utopia terecht O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 23 december 2013 @ 18:45:37 #223
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134616326
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

??? verklaar je eens nader, ik klik erop en kom dan in Utopia terecht O+
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het makkelijk was geweest als er op de indexpagina van RLS een directe doorlink naar het UTO-frorum had gestaan. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 23 december 2013 @ 18:46:07 #224
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_134616343
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

??? verklaar je eens nader, ik klik erop en kom dan in Utopia terecht O+
Een mooie paarse UTO in de forumgrid, als je die link niet gegeven had, was ik idd blijven wachten in RLS ;(
pi_134616376
:@ Daarom had ik de link hier maar neer gezet, want zat ook te zoeken. :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134681561
Fijne kerst aan alle modjes O+
pi_134958912
Mogen er al kandidaat topics van WIDM aangemaakt worden?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 19:56:49 #228
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134959061
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef roos85 het volgende:
Mogen er al kandidaat topics van WIDM aangemaakt worden?
Gewoon doen, modjes reageren hier toch niet.
pi_134959097
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gewoon doen, modjes reageren hier toch niet.
Bon Chef!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  One tough cookie woensdag 1 januari 2014 @ 19:57:47 #230
169210 liesje1979
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 19:58:33 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134959131
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

Bon Chef!
:9~
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:10:59 #232
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134965458
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Doe maar ja.
En moeten die echt allemaal los in het forumindex hangen? :?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:15:17 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134965677
Mij wordt verboden mee te posten door user Patrique89!
pi_134965717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En moeten die echt allemaal los in het forumindex hangen? :?
Staat toch onder de WIDM filter?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 22:18:29 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134965827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En moeten die echt allemaal los in het forumindex hangen? :?
Veranderingen in je eigen subforumpje zijn eng he?
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:19:55 #236
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134965882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Staat toch onder de WIDM filter?
Geen idee, als ik forum 167 open krijg ik een hele waslijst met WIDM topics/kansdidaten. Geen idee hoe ik dat wegfilter.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 22:21:00 #237
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134965928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Geen idee, als ik forum 167 open krijg ik een hele waslijst met WIDM topics/kansdidaten. Geen idee hoe ik dat wegfilter.
Niet.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:21:22 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134965946
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Veranderingen in je eigen subforumpje zijn eng he?
Niet als het ook verbeteringen zijn.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 22:21:56 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134965958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet als het ook verbeteringen zijn.
Alles aan WIDM is een verbetering.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:22:38 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134966006
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef Pino112 het volgende:


Veranderingen in je eigen subforumpje zijn eng he?
En jullie zijn bazen hč Pino.. Je weet wat ik bedoel! Post jaren in WIDM maar door jullie wordt ik weg gestuurd.
pi_134966010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Geen idee, als ik forum 167 open krijg ik een hele waslijst met WIDM topics/kansdidaten. Geen idee hoe ik dat wegfilter.
Geen idee of je dat kan wegfilteren.

Helaas krijgt WIDM geen eigen subforum..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134966101
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij wordt verboden mee te posten door user Patrique89!
Ik zou nog iets harder schreeuwen! :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:25:11 #243
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134966110
Als ik voor alle personages in de Stream van Opaatje aparte topics aanmaak en deze los in 167 plemp, wordt me dat ook niet in dank afgenomen denk ik.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134966151
quote:
8s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En jullie zijn bazen hč Pino.. Je weet wat ik bedoel! Post jaren in WIDM maar door jullie wordt ik weg gestuurd.
Bewijs willen we zien, keiharde bewijzen!
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:26:07 #245
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134966154
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij wordt verboden mee te posten door user Patrique89!
Daar ga je toch niet naar luisteren?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_134966171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik voor alle personages in de Stram van Opaatje aparte topics aanmaak en deze los in 167 plemp wordt me dat ook niet in dank afgenomen denk ik.
Er is genoeg gelobbyd voor een eigen MOL subforum, maar dat komt er helaas niet.
Dit wordt gezien als de meest werkbare oplossing
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  One tough cookie woensdag 1 januari 2014 @ 22:26:50 #247
169210 liesje1979
pi_134966196
Ze staan allemaal onder een filter PB alleen werkt dat voor jou dus de verkeerde kant op. Volgens mij is daar niet zoveel aan te doen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:28:11 #248
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134966253
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan allemaal onder een filter PB alleen werkt dat voor jou dus de verkeerde kant op. Volgens mij is daar niet zoveel aan te doen.
Waarom pleuren we dan ook niet gewoon alle UTO-topics los in 167? Ik bedoel als we er toch een Brusselse kermis van gaan maken..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:29:40 #249
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134966329
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:


Daar ga je toch niet naar luisteren?
Eigenlijk heb je gelijk ! Maar om ruzie met hem te krijgen heb ik ook geen zin. Ik dacht dat homo's lief waren.
pi_134966368
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom pleuren we dan ook niet gewoon alle UTO-topics los in 167? Ik bedoel als we er toch een Brusselse kermis van gaan maken..
Ik kan begrijpen dat je dit als vervelend ervaart, maar hier kunnen de molloten ook niks aan doen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134966378
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je gelijk ! Maar om ruzie met hem te krijgen heb ik ook geen zin. Ik dacht dat homo's lief waren.
Ach, meisje toch. Ik geloof toch echt dat mijn seksuele voorkeur niks met jouw iq te maken heeft, denk je wel?
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:31:10 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134966398
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:


Bewijs willen we zien, keiharde bewijzen!
Morgen ben ik :6
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:31:28 #253
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134966425
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je gelijk ! Maar om ruzie met hem te krijgen heb ik ook geen zin. Ik dacht dat homo's lief waren.
Dat zijn de lesbo's :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134966430
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Morgen ben ik :6
Morgen ben je wat?
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:32:42 #255
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134966489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat je dit als vervelend ervaart, maar hier kunnen de molloten ook niks aan doen.
Snap ik wel hoor. Ik val de MOLloten er ook niet persoonlijk op aan. Ik vind het alleen niet zo leuk dat het RLS-topic wordt geMOLd :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  One tough cookie woensdag 1 januari 2014 @ 22:37:49 #256
169210 liesje1979
pi_134966732
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom pleuren we dan ook niet gewoon alle UTO-topics los in 167? Ik bedoel als we er toch een Brusselse kermis van gaan maken..
Ik was voorstander van een eigen forum voor MOL. Maar ja, er is weinig aan te doen denk ik.
pi_134966767
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik was voorstander van een eigen forum voor MOL. Maar ja, er is weinig aan te doen denk ik.
Inderdaad.

Blijf het jammer vinden dat het geen kans heeft gekregen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:39:18 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134966806
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:


Morgen ben je wat?
Morgen post ik mee! En waag eens een pm te sturen :7
pi_134966929
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Morgen post ik mee! En waag eens een pm te sturen :7
Vooral doen joh, ik amuseer me wel om je achtelijke posts! En laat je door mij niet tegenhouden. Dat ik jou verbied om te posten o.i.d. dat zit vooral tussen jouw oren!
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:50:33 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134967400
edit
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134967614
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ach, meisje toch. Ik geloof toch echt dat mijn seksuele voorkeur niks met jouw iq te maken heeft, denk je wel?
Jaja, want alle homo's zijn lief en leuk om mee te shoppen als bff. Net zoals elke dikke supergezellig is. En iedere lesbiënne draagt een tuinbroek. :Y Pb zeker, die is dol op tuinbroeken.
pi_134967655
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Jaja, want alle homo's zijn lief en leuk om mee te shoppen als bff. Net zoals elke dikke supergezellig is. En iedere lesbiënne draagt een tuinbroek. :Y Pb zeker, die is dol op tuinbroeken.
Oh ;(
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:55:12 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134967713
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:


Vooral doen joh, ik amuseer me wel om je achtelijke posts! En laat je door mij niet tegenhouden. Dat ik jou verbied om te posten o.i.d. dat zit vooral tussen jouw oren!
Ga je schelden kneus o|O Nu ben ik zat! Ik discrimineer je ook niet .. Dus laat het om mij te discrimineren! Qua posting.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:55:54 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134967755
Je moet er toch niet aan denken om met Roy Donders te moeten shoppen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134967769
Goed topic :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_134967819
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Copycat het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Roy Donders te moeten shoppen?
Bakkes, dom blondje? }:|
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:57:28 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134967857
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef mootie het volgende:
Bakkes, dom blondje? }:|
Verrekte koekwaus, mee oe harde krullen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134968099
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Bakkes, dom blondje? }:|
quote:
18s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verrekte koekwaus, mee oe harde krullen.
_O-
pi_134968142
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ga je schelden kneus o|O Nu ben ik zat! Ik discrimineer je ook niet .. Dus laat het om mij te discrimineren! Qua posting.
Discriminatie om wat joh? Zoals ik eerder al zei: vraag je schoolgeld terug, je hebt daar niks geleerd..
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 23:13:15 #270
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134968686
Hooow wacht, even popcorn pakken.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:15:22 #271
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134968784
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Hooow wacht, even popcorn pakken.
Smaakt het
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 23:15:25 #272
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134968787
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik was voorstander van een eigen forum voor MOL. Maar ja, er is weinig aan te doen denk ik.
Waarom heeft Utopia nu eigenlijk wel een eigen subforum en WIDM niet?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 januari 2014 @ 23:17:20 #273
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134968895
quote:
8s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Smaakt het
Heerlijk :9~
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:31:36 #274
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134973039
RLS / Wie zetten als eersten de pruimen op sap? mag dicht. Was bedoeld voor UTO maar abusievelijk in RLS geplaatst. :@
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:29:36 #275
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134997414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Pearlbitch het volgende:
RLS / Wie zetten als eersten de pruimen op sap? mag dicht. Was bedoeld voor UTO maar abusievelijk in RLS geplaatst. :@
Booster
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_135014617
Komt hier ook wat over Utopia?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 januari 2014 @ 09:21:44 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135014631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Komt hier ook wat over Utopia?
Utopia
pi_135015709
Hm, is het dan niet vreemd om geen aparte widm groep te hebben? Utopia is toch ook gewoon een rls? Verder zijn er geen, toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 januari 2014 @ 10:21:43 #279
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135015735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hm, is het dan niet vreemd om geen aparte widm groep te hebben? Utopia is toch ook gewoon een rls? Verder zijn er geen, toch?
quote:
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:23:55 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135015782
WIDM is een week of tien eens per week op tv. Utopia een jaar lang op diverse manieren dagelijks te volgen. Dit forum is verder op sterven na dood, dus is al zowat een dedicated forum voor WIDM.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 januari 2014 @ 10:25:34 #281
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135015814
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Copycat het volgende:
WIDM is een week of tien eens per week op tv. Utopia een jaar lang op diverse manieren dagelijks te volgen. Dit forum is verder op sterven na dood, dus is al zowat een dedicated forum voor WIDM.
SER dan? Is een week.
En 1x per week op TV betekent niet dat er de overige dagen niets wordt gepost.

ESF dan? Is ook maar een paar dagen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:29:44 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135015900
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef Pino112 het volgende:

SER dan? Is een week.
En 1x per week op TV betekent niet dat er de overige dagen niets wordt gepost.

ESF dan? Is ook maar een paar dagen.
SER is doorlopend te volgen. ESF vind ik persoonlijk ook overdreven.
Begrijp me niet verkeerd, een eigen forum staat mij niet in de weg, maar vind het wel te veel eer voor zo'n relatief klein programma. Dus kan wel begrijpen dat het er niet komt.
En nogmaals, door je oogharen kijkend, is dit in feite een eigen, dedicated forum.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 10:58:14 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_135016561
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

SER is doorlopend te volgen. ESF vind ik persoonlijk ook overdreven.
Begrijp me niet verkeerd, een eigen forum staat mij niet in de weg, maar vind het wel te veel eer voor zo'n relatief klein programma. Dus kan wel begrijpen dat het er niet komt.
En nogmaals, door je oogharen kijkend, is dit in feite een eigen, dedicated forum.
Maar ik kan begrijpen dat mensen het widm topic niet snel kunnen vinden en daarnaast is het voor mensen die andere topics in RLS volgen wel heel irritant. Er is veel meer aan het programma dan een uur kijkplezier
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 01:13:11 #284
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_135053074
Ik vind dat WIDM eigenlijk helemaal niet in 167 thuishoort. Het is geen reallifesoap en er zijn ook geen streams. Het TV-forum is volgens mij de logische plaats, maar de powers that be schijnen daar anders over te denken. So be it.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 19:16:46 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135489090
Treurig nieuws over een user die veel in RLS-fora gepost heeft:
UTO / Bwenniebren overleden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_136148002
Belachelijk dat dit topic RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1 gereekst wordt terwijl mijn topic RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1 eerder was.
pi_139065920
De aanmeldingen voor dat programma van Hollands Next top loser model zijn in volle gang en de vraag is of het al zin heeft een centraal topic alvast daarvoor aan te maken?
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 10:59:20 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_139066954
quote:
2s.gif Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Iwanius het volgende:
De aanmeldingen voor dat programma van Hollands Next top loser model zijn in volle gang en de vraag is of het al zin heeft een centraal topic alvast daarvoor aan te maken?
wat mij betreft wel, alleen is RLS niet het juiste forum daarvoor. Eerder iets voor TV.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145890643
Halfjaarlijke schop.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_145896521
Ah kijk de hulp mod...het staat zelfs onder je naam
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:46:59 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145896572
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halfjaarlijke schop.
Alles onder controle. 8-)
Hier wel. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145896597
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Alles onder controle. 8-)
Hier wel. :P
Wordt tijd dat er gemergd gaat worden :P
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:49:01 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145896638
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

Wordt tijd dat er gemergd gaat worden :P
Nah, laat RLS maar lekker sluimeren. Gaan we straks opaatje weer volgen of zo, wanneer Utopia opgedoekt is. Want dat duurt niet oneindig. Toch? -O-
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145896695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Nah, laat RLS maar lekker sluimeren. Gaan we straks opaatje weer volgen of zo, wanneer Utopia opgedoekt is. Want dat duurt niet oneindig. Toch? -O-
Ik gok zo eind 2016
:D
dat zou echt oprecht heel erg zijn _O-
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:51:31 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145898875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik gok zo eind 2016
:D
dat zou echt oprecht heel erg zijn _O-
Het zet me wel aan het denken. :{

Maar goed, off topic!!!!
Alle anderen hebben er last van als we hier gewoon zo zitten te beppen. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145899053
Sorry anderen
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:02:59 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145899288
ook namens mij :@
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_146254268
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
ook namens mij :@
Hey

Waarom heeft Is this love geen eigen subforum?

zwaar onderschatte rls
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 15:01:42 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146254371
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef cpu het volgende:

[..]

Hey

Waarom heeft Is this love geen eigen subforum?

zwaar onderschatte rls
Zelfs dat ene Is This Love-topic loopt al nauwelijks, dus een heel subforum zou een veel te grote broek zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_146254556
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelfs dat ene Is This Love-topic loopt al nauwelijks, dus een heel subforum zou een veel te grote broek zijn.
Waarom is voor UTO wel meteen gekozen voor een heel subforum? Zo slecht is ITL toch niet, de marketing is gewoon slecht gedaan.
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 15:07:03 #301
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146254585
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef cpu het volgende:

[..]

Waarom is voor UTO wel meteen gekozen voor een heel subforum? Zo slecht is ITL toch niet, de marketing is gewoon slecht gedaan.
Het gaat niet om slecht of niet slecht, het gaat erom hoeveel users naar onze inschatting op FOK! een programma gaan volgen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')