pi_126477337
registreer om deze reclame te verbergen
Het gaat hier om Digitenne vermoed ik.
pi_126480961
Idd - digitenne had nooit bbc
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:32:44 #53
152047 Yurithemaster
Winter is comming
pi_126500779
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Individual het volgende:
Had NL kabel al lang geen BBC? Kan me nog herinneren dat we ruim 20 jaar geleden al BBC hadden in NL.
ligt volgens mij aan je regio maar zolang ik me kan herinneren hadden wij BBC1 en 2 op de kabel ja.
pi_126584873
Vraag: heeft iemand ervaring met/of gewerkt voor de RICS? (Royal Institution of Chartered Surveyors)
pi_126585027
Even een voedselvraag: Ik zoek in de supermarkt soms naar mandarijnen, maar ze lijken hier in de UK allerlei soorten te hebben. Wat is nu de soort die het dichtste in de buurt komt van wat wij in Nederland mandarijnen noemen?
pi_126585283
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef Operc het volgende:
Even een voedselvraag: Ik zoek in de supermarkt soms naar mandarijnen, maar ze lijken hier in de UK allerlei soorten te hebben. Wat is nu de soort die het dichtste in de buurt komt van wat wij in Nederland mandarijnen noemen?
Misschien nooit opgelet, maar in Nederland heb je ook gewoon alle vormen mandarijnen.

Satsuma's zijn de enigzins platte, veelal pitloze variant. Vaak wat dunner van schil en makkelijk te pellen en lichter van kleur. Een clementine is ook veelal pitloos, iets ronder en donkerder van kleur. En dan heb je nog de tangerine, weer iets kleiner dan de clementine.

Ik weet niet wat jij "mandarijn" noemt in Nederland...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:18:23 #57
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126586812
Ik vloog begin deze maand nog met BA. Geen surcharges voor bagage.. Vanaf wanneer is dat dan?

Mijn favoriete airline heeft helemaal geen bagagelimiet, vaste prijzen voor vluchten (zelfde prijs een dag van tevoren als een jaar van tevoren) en altijd een plaatsje in de lounge. O+
London calling!
pi_126588660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Individual het volgende:
Ik vloog begin deze maand nog met BA. Geen surcharges voor bagage.. Vanaf wanneer is dat dan?

Mijn favoriete airline heeft helemaal geen bagagelimiet, vaste prijzen voor vluchten (zelfde prijs een dag van tevoren als een jaar van tevoren) en altijd een plaatsje in de lounge. O+
Ook niet eerder gezien, maar als je nu op hun site prijzen checked heb je opeens cheapo tickets zonder ruimbagage. Misschien proberen ze weer beetje te concurreren met de lowcost jongens op de korte vluchtjes? Enfin, alleen maar prima, betaal je tenminste niet voor ruimbagage. Heb je toch niet nodig op zo'n vluchtje.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:30:00 #59
46830 LintuxCx
In het echt minder vierkant
pi_126619092
Is ook alleen voor vluchten vanaf Gatwick toch? En als je zo'n vlucht op de heenweg kiest zit je op de terugweg daar ook aan vast (geen incheckbagage en alleen Gatwick).

Prima, het is idd aardig wat goedkoper zo, maar ik hoop dat ze niet verder gaan..
"I can't give you brains, but I can give you a diploma." -- The Wizard of OZ

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')