abonnement Unibet Coolblue
pi_125965298
quote:
Dinsdag 28 mei: Provincies Groningen en Drenthe

Ochtend:Groningen, Landgoed Nienoord (gemeente Leek), Havezate Mensinge in Roden (gemeente Noordenveld, informele bijeenkomst)

Middag: Dwingeloo (Gemeente Westerveld), Beilen (gemeente Midden-Drenthe),Assen (oude provinciehuis)

Donderdag 30 mei: Provincies Gelderland en Utrecht

Ochtend: De Liemers/Duiven,Arnhem, Oosterbeek, Wageningen. Informele bijeenkomst op een boot over de Lek.

Middag: Vianen, Vreeswijk (gemeente Nieuwegein), IJsselstein,Utrecht

Woensdag 12 juni: Provincies Limburg en Noord-Brabant

Ochtend:Maastricht, Heerlen, Sittard-Geleen, Venlo, voormalig luchtmachtbasis De Peel (gemeenten Venray en Gemert-Bakel, informele bijeenkomst)

Middag: Roosendaal, Oisterwijk,'s Hertogenbosch(oude provinciehuis)

Vrijdag 14 juni: Provincies Fryslân en Noord-Holland

Ochtend:Leeuwarden, Akkrum (gemeente Boarnsterhim), Joure (gemeente Skarsterlân), Elahuizen (gemeente Gaasterlân-Sleat), Stavoren (gemeente Súdwest-Fryslân). Informele bijeenkomst op een boot van Stavoren naar Enkhuizen

Middag: Enkhuizen, Hoorn, Zaanstad,Haarlem

Woensdag 19 juni: Provincies Flevoland en Overijssel

Ochtend: Almere,Lelystad, Emmeloord (gemeente Noordoostpolder), Ens (gemeente Noordoostpolder, informele bijeenkomst)

Middag: 's Heerenbroek (gemeente Kampen),Zwolle, Goor (gemeente Hof van Twente)

Vrijdag 21 juni: Provincies Zeeland en Zuid-Holland

Ochtend:Middelburg, Goes, Zierikzee (gemeente Schouwen-Duiveland), Brouwersdam (gemeente Goeree-Overflakkee, informele bijeenkomst)

Middag: Brouwersdam (gemeente Goeree-Overflakkee), Voorne-Putten/Hellevoetsluis, Zoetermeer,Den Haag
Gaan jullie nog kijken wanneer de Koning en Koningin langskomen in de buurt?
pi_125965699
Nouja zeg. Ze komen niet eens even langs Lichtenvoorde?
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:26:45 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_125966731
Noord-Holland houdt tegenwoordig blijkbaar op bij Haarlem. Zit je dan in het Gooi. ;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:28:24 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125966775
quote:
Ochtend:Middelburg, Goes, Zierikzee (gemeente Schouwen-Duiveland), Brouwersdam (gemeente Goeree-Overflakkee, informele bijeenkomst)

Middag: Brouwersdam (gemeente Goeree-Overflakkee), Voorne-Putten/Hellevoetsluis, Zoetermeer,Den Haag
Waarom die enorme haast? Ze hebben tientallen jaren de tijd om koning en koningin te zijn, waarom niet:
Ochtend: Middelburg. Middag: Goes.
Volgende dag: Zierikzee en Brouwersdam.
enz.
censuur :O
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:42:52 #5
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_125967158
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef Jane het volgende:
Noord-Holland houdt tegenwoordig blijkbaar op bij Haarlem. Zit je dan in het Gooi. ;(
Kan je beter in Utrecht gaan kijken ja. :P
Say what?
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:04:24 #6
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_125969899
Alle mensen, zoveel plaatsen op een dag. Dan zitten ze meer in de auto/bus dan daarbuiten.
Even uitstappen, zwaaien en weer instappen oid? :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 27 mei 2013 @ 00:27:04 #7
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_127052181
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Andromache het volgende:

[..]

• dinsdag 28 mei Groningen / Drenthe (programma)
• donderdag 30 mei Gelderland / Utrecht (programma)
• woensdag 12 juni Limburg / Noord-Brabant (programma)
• vrijdag 14 juni Fryslân / Noord-Holland (programma nog niet definitief bekend)
• woensdag 19 juni Flevoland / Overijssel (programma nog niet definitief bekend)
• vrijdag 21 juni Zeeland / Zuid-Holland (programma nog niet definitief bekend)

Koninkje en koninginnetje spotten? Mis het niet :D Aanstaande dinsdag trappen we al af. Verslagen zijn welkom :)
Uit een ander (nu gesloten) topic.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_127055958
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Gaan jullie nog kijken wanneer de Koning en Koningin langskomen in de buurt?
ja! morgenmiddag gaan we kijken in dwingeloo :) basisscholen zijn morgenmiddag ook allemaal vrij hier
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127055971
ben benieuwd of we daadwerkelijk iets zien! de hele streek zit vol met toeristen opeens (wat ik persoonlijk een beetje flauw vind)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127056357
Hoe lang laten ze zich zien eigenlijk in de plaats zelf? Kan toch maar hooguit een minuut of 10 zijn?
pi_127057407
ze maken hier een wandeling over de brink en een stukje shakespear toneel. totaal zo'n 3 kwartier ofzo. wel de hele dag het hele dorp afgesloten natuurlijk ;) ach ja; er is van alles te doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127058670
En moet je dan als inwoner je allerlei controles laten welgevallen of kun je nog een beetje vrij rondlopen in je eigen stad of dorp?
pi_127061413
quote:
15s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:42 schreef Iwanius het volgende:
En moet je dan als inwoner je allerlei controles laten welgevallen of kun je nog een beetje vrij rondlopen in je eigen stad of dorp?
ik zal het je morgen vertellen. maar zoals het er nu naar uitziet (ben er net geweest) is het allemaal een beetje sneu: het hele dorp is afgesloten (ook per fiets) en alles zit vol met mensen niet van hier. ik vrees dat wij er niks van zullen zien
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 27 mei 2013 @ 12:27:39 #14
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127061536
Ik zag het in Leek al vol staan met hekken
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_127074617
Ik hoorde net dat ze 20 min in mijn stad zijn en dat gaat de gemeente 80.000 euro kosten. Dat ze maar lekker wegblijven de volgende keer. Verkwisting van geld
  maandag 27 mei 2013 @ 18:55:45 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_127075326
iemand enig idee waar en hoelaat ze donderdag in Duiven komen ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 27 mei 2013 @ 19:04:06 #17
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127075595
crosspost

quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
Weet jij of dit live? op een van de regionale zenders - RTV Noord/RTV Drenthe - wordt uitgezonden?
RTV Drenthe

quote:
TV - Op 28 mei brengen koning Willem-Alexander en koningin Màxima een kennismakingsbezoek aan Drenthe. RTV Drenthe is de hele dag live via internet, radio en tv bij hun rondtocht. Op TV Drenthe is het bezoek vanaf 13.30 uur tot iets na 17 uur live te volgen. 's Avonds ziet u een terugblik vanuit Dwingeloo.

Radio - Op 28 mei brengen koning Willem-Alexander en koningin Màxima een kennismakingsbezoek aan Drenthe. RTV Drenthe is de hele dag live via internet, radio en tv bij hun rondtocht. Op de radio hoort u tussen 9 uur en 18 uur een verslaggever die in het koninklijk gezelschap meereist en verslaggevers die langs de route staan.
TV Noord

quote:
14:00-14:20 Noord Vandaag Extra
Vandaag brachten Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima het eerste provinciebezoek als koninklijk paar aan de provincie Groningen. Het feestelijke programma begon in de stad Groningen en ging daarna verder in Leek.
In deze extra uitzending een uitgebreide samenvatting van dit bezoek.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127098411
Wij zijn donderdag aan de beurt *O*

Hhelaas moet ik werken -O-
pi_127099953
Hopelijk is het niet zo dicht bij jou in de buurt dat je het gebouw waar je werkt? niet uit mag vanwege het bezoek. Zou wat zijn: Gevangene in je eigen gebouw.
pi_127100228
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Iwanius het volgende:
Hopelijk is het niet zo dicht bij jou in de buurt dat je het gebouw waar je werkt? niet uit mag vanwege het bezoek. Zou wat zijn: Gevangene in je eigen gebouw.
Ik werk 15 KM van mijn woonplaats vandaan, het zal me wat worden als ze hier het pand dichtdoen haha
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 28 mei 2013 @ 15:03:00 #21
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127109174


http://www.telegraaf.nl/b(...)met_Bertha_38__.html

quote:
Willem-Alexander poseert met Bertha 38

Koning Willem-Alexander stond dinsdagmiddag, tijdens zijn bezoek aan Groningen, plotseling oog in oog met koe Bertha 38.
Voordat Willem-Alexander op 30 april werd ingehuldigd als koning, verklaarde hij dat hij niet de koningsnaam Willem IV wilde dragen. Want dat deed hem te veel denken aan genummerde koeien van een grote boerderij waar Willem IV in de wei liep te grazen met Bertha 38.
Koning Willem-Alexander wilde dinsdagmiddag wel poseren met Bertha 38.
Het koninklijk paar bezoekt dinsdag Groningen in het teken van de 'royal tour', die langs de 12 provincies zal leiden.
:D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:05:34 #22
130803 Gripper
Get a grip
pi_127109269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:24 schreef Tha_Duck het volgende:
Wij zijn donderdag aan de beurt *O*
Hhelaas moet ik werken -O-
Same here :)
Donderdag komen ze bij ons in Vreeswijk. M'n meisje is wel vrij, dus ik krijg vast uitgebreid verslag.
Jammer, ik zou Max wel eens live willen zien, en dan stiekum van dichtbij proberen te snuffelen of ze lekker ruikt :@
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_127110498
quote:
Bertha 38 ziet er zo te zien prachtig uit. Wat dat betreft had hij best wel Willem IV kunnen worden. Dit is een goede opsteker voor alle Bertha's 38!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:00:33 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127111002
Nou wat een happening in Leek :D
Toch grappig wel om te zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127113551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou wat een happening in Leek :D
Toch grappig wel om te zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')