abonnement Unibet Coolblue
pi_368311
Er zitten te veel blondjes in het BB huis. Zeker nu de bruin-harige Jolanda het huis heeft verlaten en BB haar misschien wil laten vervangen door een nog een blondje. Ik kan ze tijdens het volgen van de streams bijna niet uit elkaar houden.

Ik stel voor dat ze rugnummers gaan dragen. Als Veronica tijdens de uitzending de zaak nu netjes ondertiteld: "Nummer 2 ligt bij Robin in bed, Nummer 4 zoekt de wc" etc. ontstaat er voor iedereen duidelijkheid.

Ed is ok.
pi_368317
Ben ik met je eens. Ik heb het idee dat ze bij VOO de voorkeur geven aan blonde dames. En dan niet natuurlijk blond, maar overduidelijk geblondeerd-blond. Van dat haar waar over een paar jaar niets meer van over is. Net goed
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_368852
Ik ben bang dat deze topic geen catchy titel heeft......Blonds have more fun...

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 29-09-2000 16:51]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 29 september 2000 @ 16:33:28 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_368905
En dan heeft Bianca 'r haar nog geverfd ook.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 29-09-2000 16:34]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_369017
Ronny toch...

Had ik niet van je verwacht...

ED...........COME BACK
pi_369247
Ik zat vanmiddag te denken, als ze die blondjes nu GPS zender om de nek hangen en vervolgens de x en y positie van de verschillende blondjes op een HTML map van het BB huis zetten, dan weten wij BB-watchers precies waar ze uithangen. Mocht J. de Mol interesse hebben voor dit idee, dan weet hij me te vinden.

Tof plaatje Hiddoman, loopt wel relaxed.

Ed is ok.
pi_601018
Ik zat gisteren na lange tijd weer eens te kijken, blijkt het overzicht opeens weer helemaal terug te zijn. Toch te zwaar geweest voor die blondjes.

Dat Robin moge winnen.

Ed is ok.
pi_602123
Ronny,

Bij Endemol hebben ze de techniek al in huis om de bewoners te volgen, want op de Duitse BB site is de locatie van de bewoners real-time te zien op de plattegrond van het huis.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')