abonnement Unibet Coolblue
pi_125876529
Zoek een werkende computer, met het liefst een zo groot mogelijk HD een beetje fatsoenlijk werkgeheugen/processor USB aansluiting en DVD-rom speler ethernetkaartje. Gewoon voor het dagelijkse internet gebeuren en toch net wat meer dan dat alleen. Mocht je toevallig nog zoiets hebben staan dan hoor ik dat graag.

Ben zelf al op zoek geweest bij de kringloop/Marktplaats maar dat is niet echt zo succesvol geweest. Lees kapotte computers... en ja te klein budget hoogstwaarschijnlijk. Zeiken mag maar doe dat lekker in de FB.
pi_125880562
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef FAUSTI het volgende:
Zoek een werkende computer, met het liefst een zo groot mogelijk HD een beetje fatsoenlijk werkgeheugen/processor USB aansluiting en DVD-rom speler ethernetkaartje. Gewoon voor het dagelijkse internet gebeuren en toch net wat meer dan dat alleen. Mocht je toevallig nog zoiets hebben staan dan hoor ik dat graag.

Ben zelf al op zoek geweest bij de kringloop/Marktplaats maar dat is niet echt zo succesvol geweest. Lees kapotte computers... en ja te klein budget hoogstwaarschijnlijk. Zeiken mag maar doe dat lekker in de FB.
Wij hebben er misschien wel eentje :)
Maar mijn vriend gaat zo kijken....
Ophalen in den bosch of oosterhout nb of via vervoerstopic
pi_125882529
768 mb geheugen, pentium 4 (clocksnelheid weet hij niet) 120 gb harde schijf, cdbrander en dvd speler
pi_125882568
Waar in de buurt zit je ongeveer?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_125882764
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef gridjuh het volgende:
768 mb geheugen, pentium 4 (clocksnelheid weet hij niet) 120 gb harde schijf, cdbrander en dvd speler
Zou je daarmee fatsoenlijk Acrobat reader Skype en internet mee kunnen laten draaien? Gewoon eerlijk vraag dat is wat nodig is meer ook niet.

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef charon het volgende:
Waar in de buurt zit je ongeveer?
Zuid-Limburg.

De reden van mijn vraag is trouwens dat mijn ''werk'' computer en eveneens back-up computer het heeft begeven. Heb maar een klein budget en in de omgeving is er amper ook maar iets te vinden.
  maandag 29 april 2013 @ 22:10:37 #6
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125882864
Zonde, heb net de laatste pc hier opgetuigd en weggegeven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125884011
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Zonde, heb net de laatste pc hier opgetuigd en weggegeven.
Ja goed heb een tijd terug nog een oudere werkende laptop weggeven. En mijn mini-laptop loopt een kind nu mee rond. Het heeft ook geen grote haast...

En de kringloop tegenwoordig een Pentuim 4 met 512MB en 40 GB HD kost dan 25E maar ze vergeten er wel bij te zeggen dat de USB aansluitingen kapot zijn de CD-rom speler kaduuk is en erger nog dat het besturingssysteem niet legaal is :')

Heb wel mijn geld terug dat weer wel :P
pi_125900641
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ja goed heb een tijd terug nog een oudere werkende laptop weggeven. En mijn mini-laptop loopt een kind nu mee rond. Het heeft ook geen grote haast...

En de kringloop tegenwoordig een Pentuim 4 met 512MB en 40 GB HD kost dan 25E maar ze vergeten er wel bij te zeggen dat de USB aansluitingen kapot zijn de CD-rom speler kaduuk is en erger nog dat het besturingssysteem niet legaal is :')

Heb wel mijn geld terug dat weer wel :P
VOlgens mijn vriend kan dat allemaal :)
Maar linux is legale versie die erop kan of windows 7 legaal erop :P
pi_125908109
Ik heb geen complete pc liggen (geen moederbord/cpu) maar wel losse onderdelen meetal (HD/CDrom/DVD etc) - mocht je een basis hebben en nog wat missen, zeg het even.
Weet niet welke kringloop je geweest bent, maar die bij de woonboulevard Heerlen heeft nog wel eens wat.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_125908910
Ik denk dat je met die van "gridjuh" aardig uit de voeten komt FAUSTI!
Misschien wat geheugen erbij, maar moet goed te doen zijn :D
Oblahim
pi_125909906
Heb via de mail ook een oplossing aangeboden gekregen van ene oude kennis welke schijnbaar een lurker is wat dat betekent geen benul van dus laat ik daar eerst eens naar gaan kijken :)
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:36:22 #12
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_125910202
Kringloopwinkel kun je inderdaad vergeten die vragen een vermorgen voor oude rommel wat maximaal nog een half jaar mee kan en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Wat is er defect aan je oude computers dan?
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_125911412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef xatlad het volgende:
Kringloopwinkel kun je inderdaad vergeten die vragen een vermorgen voor oude rommel wat maximaal nog een half jaar mee kan en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Wat is er defect aan je oude computers dan?
Kringloop is werkelijk te duur voor woorden. Probleem hier in huis is gewoon er is wel geld alleen iedere keer hebben andere zaken weer voorrang. Computer is al langer stuk hoor daar niet van. Moederbord voeding en harde schijf waren ineens stuk heb hem dan ook inmiddels in de vuilnisbak gedropt was niet meer te redden.

De computer welke ik nu gebruik is pas 3 jaar oud en werkt volledig naar behoren. Probleem enkel is dat als deze stuk gaat alle communicatie en alle gegevens verloren zouden kunnen gaan. En dat zou een ramp zijn, dacht voor een 25 tot 40euro zal er vast iets redelijks te vinden moeten zijn echter valt dat vies tegen.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:42:08 #14
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_125911687
das wel klote ja, wel sterk dat de moederbord, voeding en hdd kapot zijn. :P

Je zoekt dus een systeempje om back-up te doen van je werkmateriaal? (wellicht is een externe hardeschijf dan ook een goed oplossing? ) ;)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_125911870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef xatlad het volgende:
das wel klote ja, wel sterk dat de moederbord, voeding en hdd kapot zijn. :P

Je zoekt dus een systeempje om back-up te doen van je werkmateriaal? (wellicht is een externe hardeschijf dan ook een goed oplossing? ) ;)
Dat en mocht de ellende toeslaan dat de andere computer panne heeft er in ieder geval een reserve staat om de basis van communiceren gedekt is. Fatsoenlijke externe schijf kost ook weer zoveel en dan heb ik maar een ding gedekt.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:53:40 #16
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_125911956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:50 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat en mocht de ellende toeslaan dat de andere computer panne heeft er in ieder geval een reserve staat om de basis van communiceren gedekt is. Fatsoenlijke externe schijf kost ook weer zoveel en dan heb ik maar een ding gedekt.
Dat is waar die zijn ook nog vrij prijzig, maar ik kom wel eens bij een 2hands winkeltje pakhuis in limburg genaamd daar heb je soms ook nog wel eens wat. Meer monitoren maarja ik houdt het in de gaten voor je. Ik heb zelf niks op het moment liggen namelijk alleen wat losse onderdelen, maar daar heb je ook niks aan.
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_125917260
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef xatlad het volgende:

[..]

Dat is waar die zijn ook nog vrij prijzig, maar ik kom wel eens bij een 2hands winkeltje pakhuis in limburg genaamd daar heb je soms ook nog wel eens wat. Meer monitoren maarja ik houdt het in de gaten voor je. Ik heb zelf niks op het moment liggen namelijk alleen wat losse onderdelen, maar daar heb je ook niks aan.
Zoals gezegd kwam er al iemand met mogelijk een oplossing daarnaast heeft het geen enorme haast. Kom ook wel bij tweedehands winkels echter hebben deze dit soort spul weer net niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')