abonnement Unibet Coolblue
pi_125864901
Beste mensen,

Binnenkort ga ik afstuderen bij een bedrijf en moet daar in pak rondlopen. Heb eigenlijk nog nooit in een pak rondgelopen, maar moet er maar mee beginnen. Nu ben ik wat rond aan het kijken en kwam uit op Barsoi Mannenmode in Utrecht (tegenover de Bijenkorf). Loop daar regelmatig langs en de pakken zien er goed uit. Na wat googelen heb ik begrepen dat het personeel daar niet al te vriendelijk is. Dat ze je eigenlijk niet willen helpen als je niet in pak naar binnen komt. Dat ze opeens erg onvriendelijk zijn als je ze begrijpen dat je niet van plan bent iets te gaan kopen etc. etc.

Wil daar toch graag een keer naar binnen lopen (zonder pak :P), maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. Kloppen de verhalen van hierboven? Wat zijn jullie ervaringen.
  maandag 29 april 2013 @ 14:24:00 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125864952
Of stap even naar binnen als je er langs loopt en ondervind het zelf?
Of is dat eng?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_125866955
Dacht dat Barsoi weg is/gaat daar tegenover de Bijenkorf? Ik heb daar mijn eerste pak gekocht. Werd daar toen prima geholpen, was een aardige kerel. Zou daar zo nog een keer naar binnen stappen hoor.
pi_125867036
ik heb daar ooit ook een pak gekocht. Prima geholpen en prima prijzen. Er loopt 1 verkoper die ik wat chagrijnig en pusherig vind. Probeer de verkoper met het ringbaardje die nogal nichterig overkomt te pakken te krijgen. Die is erg behulpzaam.

Ik heb hun eigen merk pak gekocht en laten vermaken. Het is voor het geld prima kwaliteit.
  maandag 29 april 2013 @ 15:34:35 #5
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125867081
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:22 schreef antaflu het volgende:
Na wat googelen heb ik begrepen dat het personeel daar niet al te vriendelijk is. Dat ze je eigenlijk niet willen helpen als je niet in pak naar binnen komt. Dat ze opeens erg onvriendelijk zijn als je ze begrijpen dat je niet van plan bent iets te gaan kopen etc. etc.

Wil daar toch graag een keer naar binnen lopen (zonder pak :P), maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. Kloppen de verhalen van hierboven? Wat zijn jullie ervaringen.
Lijkt me een vreemde houding voor een verkoper, ik zou als verkoper juist blij worden van een klant die z'n eerste pak komt kopen en 'm zodanig adviseren dat, als de goeie baan binnen is, hij eens wat vaker terugkomt! ;)

Gewoon proberen dus. Blijken het eikels, dan loop je toch vrolijk naar de concurrentie? ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_141349045
Het is meer dan een jaar geleden, maar ik vind het wel belangrijk om even hier te reageren. Dit omdat ik aangaf dat na wat googelen ik dacht dat het personeel niet erg klantvriendelijk zou zijn.

Vorig jaar ben ik dus naar binnen geweest en ben erg goed geholpen. De verkoper was erg aardig en klantvriendelijk. Heb een pak, overhemd en een stropdas gekocht. Mijn pantalon werd meteen op maat gemaakt en kon het na een half uur ophalen. Het is dus een mooie zaak en het personeel is klantvriendelijk.

Vond het belangrijk om dit toch te melden, omdat men bij googelen naar Barsoi waarschijnlijk ook op dit topic uitkomt. Het is dan onterecht de indruk te geven dat het personeel niet klantvriendelijk is. Het tegenovergestelde dus.
pi_141411195
Wat lief zo na een jaar :D
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_141441207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef antaflu het volgende:Vond het belangrijk om dit toch te melden, omdat men bij googelen naar Barsoi waarschijnlijk ook op dit topic uitkomt. Het is dan onterecht de indruk te geven dat het personeel niet klantvriendelijk is. Het tegenovergestelde dus.
Ik vind het personeel vooral erg arrogant. Als je in je vrijetijdskleding binnen wandelt wordt er niet naar je omgekeken tot je zelf eens om hulp vraagt. Uiteindelijk slaag je er dan wel en ze hebben ook prima pakken, maar een prettige zaak vind ik het niet.
Too much is never enough!
pi_141442121
Van Barsoi zitten volgens mij 4 vestigingen in Utrecht: Oudegracht, Bakkerstraat, Hoog Catherijne en die jij bedoelt, de lange viestraat.

De Oudegracht is een shirt store, met alleen overhemden dus daar heb je niet veel aan, maar die in de Bakkerstraat heeft sowieso ook pakken. Als die aan de lange viestraat niks is, loop je in 5min naar de bakkerstraat.
pi_141442186
Barzooi
pi_141442848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef antaflu het volgende:
Het is meer dan een jaar geleden, maar ik vind het wel belangrijk om even hier te reageren. Dit omdat ik aangaf dat na wat googelen ik dacht dat het personeel niet erg klantvriendelijk zou zijn.

Vorig jaar ben ik dus naar binnen geweest en ben erg goed geholpen. De verkoper was erg aardig en klantvriendelijk. Heb een pak, overhemd en een stropdas gekocht. Mijn pantalon werd meteen op maat gemaakt en kon het na een half uur ophalen. Het is dus een mooie zaak en het personeel is klantvriendelijk.

Vond het belangrijk om dit toch te melden, omdat men bij googelen naar Barsoi waarschijnlijk ook op dit topic uitkomt. Het is dan onterecht de indruk te geven dat het personeel niet klantvriendelijk is. Het tegenovergestelde dus.
In het verleden was men daar erg arrogant. Dus dat je met het googlen uitkomt om weinig klantvriendelijkheid aldaar kan ik mij voorstellen.

Hun collectie is sinds die tijd volgens mij naar beneden bijgesteld (dus minder merken in de hogere prijsklasse) en het kan zo zijn dat daarmee die arrogantie ook wat verdwenen is.

Ik kwam er in mijn studententijd en net daarna geregeld omdat men daar toen Armani verkocht en ik toen in Utrecht woonde, maar was indertijd ook gewoon niet erg positief over het personeel van Barsoi.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:24:09 #12
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_141447173
Ik haal er soms overhemden, ik herken de opmerkingen over klantvriendelijkheid. Wat is je budget? Bij SuitSupply (Oudkerkhof Utrecht) vanaf 259,- eu een mooi pak op maat. Loop binnen, leg je situatie uit en vraag advies. Ik weet bijna zeker dat ze je daar erg goed zullen helpen.
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_142584084
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef basm85 het volgende:
Ik haal er soms overhemden, ik herken de opmerkingen over klantvriendelijkheid. Wat is je budget? Bij SuitSupply (Oudkerkhof Utrecht) vanaf 259,- eu een mooi pak op maat. Loop binnen, leg je situatie uit en vraag advies. Ik weet bijna zeker dat ze je daar erg goed zullen helpen.
Laatst een pak bij de suitsupply gekocht, ik kan bevestigen dat in het filiaal in Utrecht aan het Oudkerkhof erg prettig geholpen ben. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')