abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 10:10:18 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_125934490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

nope :+
Ok .
pi_125934628
Ow ts is geband, begrijp nu meteen waarom dit topic wat rustiger verloopt (oorzaak gevolg?)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2013 @ 10:24:58 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125934763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet?
Mag ik niet speculeren?
Jawel, maar je leek direct al een conclusie te trekken, een beetje zoals de complotters normaal doen...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 10:28:42 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_125934831
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jawel, maar je leek direct al een conclusie te trekken, een beetje zoals de complotters normaal doen...
Zou best kunnen hoor, ik ben hier al een poosje dus..
Plus dat dit best eens waar kan zijn. Hoeft niet, maar kan wel.
Laat ik het zo zeggen: als het bewaarheid wordt ben ik niet verbaasd.
Zo genoeg ingedekt?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2013 @ 10:31:19 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125934876
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor, ik ben hier al een poosje dus..
Plus dat dit best eens waar kan zijn. Hoeft niet, maar kan wel.
Laat ik het zo zeggen: als het bewaarheid wordt ben ik niet verbaasd.
Zo genoeg ingedekt?
^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:37:32 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125935007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even 2 foto's die genomen zijn vlak na de boem.
let op het meisje vooraan en kleer scheuren en benen.
zo te zien stond die vlak bij.. even naar aanleiding van vorige topics dat mensen niet egwond raakten in gezicht wat zo vreemd was.
deze foto's geven een aardig beeld van de knal .

de vrouw in donkere kleding, let op der enkel.. ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125935159
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:37 schreef theguyver het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even 2 foto's die genomen zijn vlak na de boem.
let op het meisje vooraan en kleer scheuren en benen.
zo te zien stond die vlak bij.. even naar aanleiding van vorige topics dat mensen niet egwond raakten in gezicht wat zo vreemd was.
deze foto's geven een aardig beeld van de knal .

de vrouw in donkere kleding, let op der enkel.. ;(
Achja, uit duizenden foto's komen ze aanzetten met èèn foto die een beetje raar is om dan te zeggen dat het allemaal nep is. Dat is niet serieus te nemen.
★★★
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:02:40 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125935572
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Achja, uit duizenden foto's komen ze aanzetten met èèn foto die een beetje raar is om dan te zeggen dat het allemaal nep is. Dat is niet serieus te nemen.
Duizenden, nou dat weet ik zo 123 niet.
Maar wat wel het geval is dat ze vaak, een aantal screenshots nemen van een filmpje.
Of hele onduidelijke foto's dat soort dingen.

maar ik wil wel graag weten wat Tingo Summers en Tribalwars en Lambiekje vinden van deze 2 foto's.

En als ik even zoek kan ik ook wel meer vinden hoor. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:55:03 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125936997
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Duizenden, nou dat weet ik zo 123 niet.
Maar wat wel het geval is dat ze vaak, een aantal screenshots nemen van een filmpje.
Of hele onduidelijke foto's dat soort dingen.

maar ik wil wel graag weten wat Tingo Summers en Tribalwars en Lambiekje vinden van deze 2 foto's.

En als ik even zoek kan ik ook wel meer vinden hoor. ;)
Die foto is al voorbijgekomen in screenshots van een filmpje , interessant dat het lijkt alsof de ramen zijn gesprongen naar de bom toe ipv er vanaf . Het gaat ook om het totaalplaatje
en het gaat niet alleen om foto's .

The Boston Bombing Web of Lies

http://www.globalresearch(...)-web-of-lies/5332981
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:09:10 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125937355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Die foto is al voorbijgekomen in screenshots van een filmpje , interessant dat het lijkt alsof de ramen zijn gesprongen naar de bom toe ipv er vanaf . Het gaat ook om het totaalplaatje
en het gaat niet alleen om foto's .

The Boston Bombing Web of Lies

http://www.globalresearch(...)-web-of-lies/5332981
zo te zien is die niet geknalt door de schokgolf maar denk eerder schrapnall wat tegen raam is gekomen.

de schokgolf was niet zo heel erg groot meer het rondvliegend schrapnell wat meeste schade veroorzaakt.
kan niet goed zien maar gok dat niet alleen aan de buitenkant glas ligt hoor.

en dat stuk ga ik even aandachtig doorlezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:25:06 #161
65918 IBAZ
broeinest
pi_125937716
Ook een false flag?
quote:
Filmpje vliegtuigcrash, echt of niet?
Toegevoegd: woensdag 1 mei 2013, 12:13
Update: woensdag 1 mei 2013, 12:21

Op internet zijn spectaculaire beelden opgedoken waarop de crash van een Amerikaans vrachtvliegtuig in Afghanistan te zien zou zijn. Bij het ongeluk bij het vliegveld van Bagram kwamen maandag alle zeven inzittenden van de Boeing 747-400 van National Airlines om het leven. De grote vraag is of de beelden echt zijn.

Het filmpje is gemaakt door een automobilist met een dashboardcamera. Het ongeluk ziet er zo surrealistisch uit, dat sommigen twijfelen aan de echtheid van het beeld. Te zien is hoe het vliegtuig op een geringe hoogte bijna loodrecht uit de lucht valt en in brand vliegt.

Ook al staat er onderin de video een andere datum, zijn de beelden volgens meerdere bronnen echt. Amerikaanse militairen en beveiligers die in het gebied hebben gewerkt, zeggen dat ze de omgeving herkennen en het vliegtuig vaker hebben gezien.

Bij het Nederlandse NMTrix Animation Studios vermoeden medewerkers ook dat de beelden echt zijn. "Maar dat kunnen we niet met 100 procent zekerheid zeggen", zegt een woordvoerder.

"De manier waarop het vliegtuig naar beneden komt, is vreemd. Tot je de explosie ziet en daarna ook rondvliegend stof. Dat is erg lastig te maken en is volgens ons echt. Mocht het om een zieke grap gaan, dan is het allemaal behoorlijk realistisch gedaan."

Wel vinden medewerkers van de animatiestudio het raar dat er geen reactie is te horen van de automobilist die het ongeluk heeft gefilmd.
http://www.dumpert.nl/med(...)legd_op_dashcam.html
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 12:47:54 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_125938269
quote:
Dat ziet er toch echt uit. Wat erg als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren :o
pi_125947771
quote:
3 verdachten Boston aangehouden
BOSTON -

De politie in Boston heeft drie personen aangehouden, die worden verdacht van betrokkenheid bij de aanslag op de marathon. Door de bomexplosies kwamen drie mensen om het leven.

Het zou gaan om studenten, meldt de Boston Globe.

De militante Tsjetsjenen Tamerlan (26) en Dzjochar Tsarnajev (19) worden verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen. De oudste van de twee broers werd gedood tijdens een vuurgevecht met de politie. Dzjochar zit vast
Dus...
★★★
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 17:54:54 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_125948226
Op de een of andere manier denk ik dat het gaat om deze twee jongens: TroyCrossley en Junga. Ze zijn heel verdacht bezig geweest (voor en na de explosie) :{

★★★
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 18:04:52 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_125948247
quote:
15s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat het gaat om deze twee jongens: TroyCrossley en Junga. Ze zijn heel verdacht bezig geweest (voor en na de explosie) :{

[ afbeelding ]
Oeh. Zou best kunnen idd.
Even afwachten maar.
pi_125948403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Die foto is al voorbijgekomen in screenshots van een filmpje , interessant dat het lijkt alsof de ramen zijn gesprongen naar de bom toe ipv er vanaf .
[..]
Dubbel beglazing met veiligheidsglas, dat versplintert volledig als het ergens breekt, net als een autoruit. Links is enkel de buitenste glasplaat stuk, de binnenste is heel. Geeft aan dat het niet door de drukgolf veroorzaakt is, en de projectielen geen hoge snelheid hadden. Klopt met de theorie dat het een low explosive bom betrof, geen detonatie van een "echte" springstof.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 18:11:07 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_125948405
Onderdak geboden aan de verdachten na de aanslag is het laatste nieuws hierover. Ja, dan ben je medeplichtig.

En deze is ook wel vermeldenswaardig:

http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/
pi_125948498
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Onderdak geboden aan de verdachten na de aanslag is het laatste nieuws hierover. Ja, dan ben je medeplichtig.

En deze is ook wel vermeldenswaardig:

http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/
weet niet of dit hier van toepassing is:
quote:
Except as otherwise expressly provided by any Act of Congress, an accessory after the fact shall be imprisoned not more than one-half the maximum term of imprisonment or (notwithstanding section 3571) fined not more than one-half the maximum fine prescribed for the punishment of the principal, or both; or if the principal is punishable by life imprisonment or death, the accessory shall be imprisoned not more than 15 years.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 18:16:45 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_125948537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef meth1745 het volgende:

[..]

weet niet of dit hier van toepassing is:

[..]

Lijkt me wel dat dat van toepassing is. Tenzij er aan het licht komt dat ze bij de voorbereidingen betrokken waren.
pi_125949054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Onderdak geboden aan de verdachten na de aanslag is het laatste nieuws hierover. Ja, dan ben je medeplichtig.

En deze is ook wel vermeldenswaardig:

http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/
Tweets zijn niet volledig te verwijderen, het blijft altijd wel op internet hangen, hier bijvoorbeeld:
http://www.allmytweets.net/?screen_name=@J_Tsar
http://www.allmytweets.net/?screen_name=@VitaFiasco

Deze tweet is niet te vinden, dus dat is best raar. :{ naja, apart..
★★★
pi_125949571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat dat van toepassing is. Tenzij er aan het licht komt dat ze bij de voorbereidingen betrokken waren.
Ik dacht vooral aan "Except as otherwise expressly provided by any Act of Congress". Best mogelijk dat er voor terroristen andere wetten gelden.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 18:58:51 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_125949721
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:53 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ik dacht vooral aan "Except as otherwise expressly provided by any Act of Congress". Best mogelijk dat er voor terroristen andere wetten gelden.
Ja, dat zou heel goed kunnen . Je merkte het al met het niet gebruiken van de Miranda-warning.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 19:05:07 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_125949974
De weduwe van Tamerlan Tsarnaev wil dat het lichaam van haar man wordt vrijgegeven.

http://www.nu.nl/buitenla(...)oston-verdachte.html
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:47:29 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125951704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Die foto is al voorbijgekomen in screenshots van een filmpje , interessant dat het lijkt alsof de ramen zijn gesprongen naar de bom toe ipv er vanaf . Het gaat ook om het totaalplaatje
en het gaat niet alleen om foto's .

The Boston Bombing Web of Lies

http://www.globalresearch(...)-web-of-lies/5332981
zo, done!

onderste verhaal, beetje vaag en snap ff niet wat met boston te maken heeft.

wel mooi dat ze zelf ff aantal dingen highlighten wat ze belangrijk vinden.
maar ook op zich redelijk makkelijk te verklaren is.

bijvoorbeeld dit.
Two U.S. officials say the surviving suspect in the Boston bombings was unarmed when police captured him hiding inside a boat in a neighborhood back yard.

We weten dat deze jongen best een pientere jongen is.
Hij sloeg op de vlucht voor de politie en verschool zich in een boot.
laten we ff de boot bekijken nadat de jongeman er uitgestapt is

wat valt op aan de zijkant bloed zoals door de bewoner al verklaard is en witte puntjes wat duid op kogel gaten, het zelfde zie ik ook op het hek er net achter.

Wat ik hieruit concludeer is dat de politie macht die boot aardig op de korrel genomen heeft.
of hij zich wel of niet verzet heeft is mij niet 100% duidelijk.

originally said they had exchanged gunfire with Dzhokhar Tsarnaev for more than one hour Friday evening

Wat mij duidelijk is dat deze jongen niet levens moe is.

Hij kwam ongewapend uit de boot, vrij logisch als hij gewapend uit die boot zou stappen zag deze jongen er waarschijnlijk nog beroerder uit dat de slachtoffers die hij ( het is nog steeds een verdachte ) waarschijnlijk gemaakt heeft.

wat zou jij doen? ik zou ongewapend uit stappen ;)

de volgende

The events surrounding Tamerlan’s death reported by the media are simply not true. It turns out that Tamerlan’ aunt identified him as a “naked, cuffed, clearly alive and well detainee seen in video aired by CNN”:



tenzij die tante een veel betere foto heeft gehad als deze.
kan ik niet zeggen met 100% zekerheid dat de man op deze wazige foto hierboven.

een en de zelfde persoon is..
mocht iemand een veel betere foto hebben als die ik op die site vond..
graag plaatsen kunnen we inderdaad mooi mee vergelijken ;)
ik haal m er niet uit. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')