abonnement Unibet Coolblue
pi_125827934
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg :')

Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon _O-
pi_125828418
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg :')

Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon _O-
[ afbeelding ]
Daarom Nexus :7
pi_125828496
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg :')

Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon _O-
[ afbeelding ]
Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..

Het is een prima oplossing met de 3 hardware knoppen die er zijn. Aanzienlijk mooier ook dan de manier waarop stock android de menuknop gewoon tussen de rest van de software buttons propt met schijt aan spacing en weet ik het.
pi_125828758
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..

Het is een prima oplossing met de 3 hardware knoppen die er zijn. Aanzienlijk mooier ook dan de manier waarop stock android de menuknop gewoon tussen de rest van de software buttons propt met schijt aan spacing en weet ik het.
Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?

Sowieso snap ik niet waar je de ongelijke spacing vandaan haalt... alles zit mooi naast elkaar in AOSP, en dan heb ik het niet over de softwarebuttons maar over de action bar.
pi_125832000
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?

Sowieso snap ik niet waar je de ongelijke spacing vandaan haalt... alles zit mooi naast elkaar in AOSP, en dan heb ik het niet over de softwarebuttons maar over de action bar.
Het is de beste oplossing wanneer app ontwikkelaars te lam zijn om een menubutton in de actionbar te zetten. Daar heeft HTC verder niks mee te maken.

Goede app: menu in action bar, verder nergens een menubalk te zien.
Slechte app: Keuze tussen dikke menubalk onderaan, of het remappen van een hardware toets. Wat moeten ze anders doen volgens jou? Even OTA een hardware knop toevoegen |:( ?

En in het geval van de slechte app krijg je dus bij AOSP die domme, slecht geplaatste softkey erbij


Het gedrag van de action bar staat volledig los van fabrikant of Android versie. Als alles mooi naast elkaar zit in AOSP, dan is dat een goed ontwikkelde app en heeft het verder niks met AOSP te maken.

Er zijn verder genoeg redenen om te haten op HTC maar dit is er niet één van.
  zondag 28 april 2013 @ 17:04:54 #8
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125832013
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Thanks! _O_
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:25:45 #9
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125975913
Ik heb gisteren wingsuit ontdekt. :P Tof spel (highscore op het moment 13437).

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126306899
Voor de old school gamers: Carmageddon voor Android is uitgebracht
quote:
Ontwikkelaar Stainless Steel heeft de Android-port van het controversiële racespel Carmageddon beschikbaar gesteld via Google Play. Zoals eerder beloofd is de game de hele dag gratis te downloaden, daarna zal voor het spel betaald moeten worden.
In oktober vorig jaar kwam de ontwikkelaar al met een iOS-versie van het beruchte racespel, enkele dagen geleden werd de Android-versie aangekondigd. De port bevat elf verschillende omgevingen en 36 levels, waarbij er met dertig voertuigen gereden kan worden. Als dank voor de donatie van in totaal 600.000 dollar via Kickstarter voor de ontwikkeling van Carmageddon: Reincarnation, is het spel op de introductiedag gratis te downloaden. Dit was ook bij de iOS-versie het geval, wat daarna de prijs wordt is nog niet bekend. Carmageddon: Reincarnation is een nieuwe game van Stainless Steel voor de pc en de volgende generatie consoles.

Het origineel uit 1997 zorgde voor veel ophef wegens het bloedige karakter van het spel en het feit dat spelers gestimuleerd werden voetgangers omver te rijden. In Duitsland mocht het spel alleen na een aanpassing verkocht worden, de voetgangers waren daar zombies met groen bloed. Ook leidde het spel tot kamervragen in Nederland.
Google Play download

Alleen vandaag dus nog gratis te downloaden.
pi_126307409
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:24 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de old school gamers: Carmageddon voor Android is uitgebracht

[..]

Google Play download
[ afbeelding ]
Alleen vandaag dus nog gratis te downloaden.
De promo is gratis ja ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:38:57 #12
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126307454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

De promo is gratis ja ;)
De 'promo' is het volledige spel alleen zal het na 24 uur worden verwijderd en krijg je (dus) ook geen updates via de playstore. Mochten er na 24 uur nog zware bugfixes komen zul je dus het spel moeten kopen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126315076
nevermind 3x typo gemaakt met WW :@

[ Bericht 70% gewijzigd door GewoneMan op 10-05-2013 19:31:02 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126364740
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:01:42 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126365491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken :)
Laat me het makkelijker voor je maken:



Poll: Heel simpel. HTC One of Samsung Galaxy S4?
HTC One
Samsung Galaxy S4
Anders, namelijk.. (reageer dan!)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

:P Nu maar wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126365664
^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_126366156
Anders, namelijk Nexus 4. Altijd laatste androidversie, AOSP is veel beter dan Sense/Touchwiz, de helft van de prijs van de S4...
pi_126367525
Had eerst de One X plus, niet tevreden met de batterij, stabiliteit en de camera dus de S4 aangeschaft. Zeer tevreden, de camera is fantastisch, telefoon voelt snel aan en de batterij is beter (tot nu toe niet veel beter, hopelijk komt dat nog).

Nu maar wachten tot dat er wat meer custom roms beschikbaar komen. Merk nog wel een kleine lag, tijdens het swipen tussen applicaties bijv.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_126368079
Trouwens ik heb gisteren de factory image van 4.2.2 geflashed op m'n Nexus 4 maar wat een verschil met CM10.1 met de franco.kernel zeg. :'(
Ik heb vandaag met moeite 2 uur screen on time gehaald tot de batterij leeg was, maar het kan zijn dat de ROM nog wat moet inwerken, dat had ik ook met CM10.1 en franco voordat de batterij echt beter was, want heb eergisteren meer dan 4 uur screen on time gehaald, wat echt hoog is voor de N4...
En ook de extra functies van CM10.1 mis ik wel. Even wachten of ik mn Nexus 4 kan binnenbrengen in garantie en dan maar hopen dat ik een vervangend toestel meekrijg, maar kan het toch niet laten om eerst de Google I/O af te wachten en al even Android 4.3 te draaien! :)
  zondag 12 mei 2013 @ 17:36:31 #20
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_126393693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken :)
Misschien heb je hier wat aan?

http://tweakers.net/revie(...)s-sony-xperia-z.html
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_126394125
Merci, die had ik nog niet gevonden via google. ^O^ Zo even doorlezen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_126394592
Ik ben van plan mijn telefoon op te sturen voor reparatie, alleen het enige wat mij tegen houdt is dat ik geen vervangende android telefoon kan regelen. Ik heb zelf niet een oude, en kan ook niet een lenen van vrienden, Iemand een slimme oplossing?
Ik hoef geen nieuw model, het gaat mij er vooral om dat ik bereikbaar ben via WhatsApp. Zelf een toestel kopen is nog een optie, maar de goedkoopste Andoird is simlockvrij 90 euro ofzo, ook een beetje zonde voor een weekje.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:20:25 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126395386
Wat een bazenbesturingssysteem is Android trouwens _O_
Nexus 7 hier. Werkt beter dan welke iPad dan ook :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126395807
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef stoereboii het volgende:
Trouwens ik heb gisteren de factory image van 4.2.2 geflashed op m'n Nexus 4 maar wat een verschil met CM10.1 met de franco.kernel zeg. :'(
Ik heb vandaag met moeite 2 uur screen on time gehaald tot de batterij leeg was, maar het kan zijn dat de ROM nog wat moet inwerken, dat had ik ook met CM10.1 en franco voordat de batterij echt beter was, want heb eergisteren meer dan 4 uur screen on time gehaald, wat echt hoog is voor de N4...
En ook de extra functies van CM10.1 mis ik wel. Even wachten of ik mn Nexus 4 kan binnenbrengen in garantie en dan maar hopen dat ik een vervangend toestel meekrijg, maar kan het toch niet laten om eerst de Google I/O af te wachten en al even Android 4.3 te draaien! :)
Vandaag gaat het super! Heb alle locatiediensten uitgeschakeld en heb na 2u20min screen on time nog 46% over! :D
pi_126397667
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Devolution het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan?

http://tweakers.net/revie(...)s-sony-xperia-z.html
Ziet er leuk uit. Ik neig nu naar de HTC One, mede vanwege de accuduur.
Twijfel alleen nog over de kwaliteit van de foto's want daar zijn ze minder positief over in dat filmpje.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:41:50 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126399012
Als je 's avonds in de bar een foto maakt gaat 'ie beter zijn, want meer lichtval per pixel. Dus minder last van bewegingsonscherpte, ruis en dergelijke. 13MP is een beetje overkill sowieso imho, maar 8MP zou wel erg fijn zijn, 4MP is inderdaad wat aan de karige kant, al begrijp ik de redenering erachter. Overdag haal je dan gewoon relaxtere foto's uit zo'n andere phone, omdat er overdag genoeg licht is om die pixels tevreden te stellen en je dan gewoon meer detail vastlegt. Maar als je gewoon van te voren je foto framed en je dus geen delen gaat croppen om dat als plaatje te gebruiken en je foto's alleen op Facebook mikt ofzo, waarom dan niet voor de HTC One gaan? _O_ Zou mijn keuze zijn i.i.g. ook. Mooi dingetje. Alleen ben ik al van de Chinese dualSIM smartphones die goedkoper zijn. >:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126399766
Het is een compromis inderdaad. Je hebt in het duister wel meer lichtinval maar ook veel minder detail; het is dus maar de vraag of dat het waard is.

Overdag als er genoeg licht is schiet de ONE enorm tekort; 4MP geeft gewoon veel te weinig detail.
Iets van 8-10MP zou wel erg gewenst zijn.

Ik ben erachter gekomen dat ik foto's gemaakt door gsm's toch niet veel gebruik; meer dan even iets snel vastleggen of whatsapp foto sturen doe ik er niet mee.
Dan nog m'n ervaringen van de Desire en One X erbij gerekend en ik ga voor de HTC.
Mag 'm woensdag ophalen. *O*
(Wel een kleine 'angst'; ik moet er nu wel 2 jaar mee doen i.p.v. 1 jaar met de One X. Weliswaar heb ik de Desire ook 2 jaar mee kunnen uithouden)


Tweakers maakt een ding inderdaad wel duidelijk; alledrie zijn het prima telefoons met elk hun eigen ding (HTC design en camera, Xperia waterdichtheid en de S4 heeft verwisselbare accu).

De - shitload aan - software die je krijgt bij de S4 wordt stevig op ingezet door Samsung maar ik gebruik dat gewoonweg niet. 9 v.d. 10x werkt het gewoon niet prettig en ga ik mij er alleen maar aan ergeren. Sony's waterdichtheid is wel erg interessant, al vraag ik me af hoe goed dat gaat werken als ze afhankelijk zijn van die klepjes op de poorten.
pi_126399948
Vond deze app, is erg handig. Mijn Nexus 7 staat helemaal vol met apps en die willen nog wel eens opdringerig worden met notificaties. Deze app zet die gewoon per app uit. Moet je wel root hebben helaas...

https://play.google.com/s(...)ode.NotificationsOff
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126400880
Tja, ik maak geregeld foto's van onze kinderen met mijn One S. Wil dat ook met de One, dus hecht iets meer waarde aan de kwaliteit vd foto's.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:50:08 #31
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126414617
Edit: nu doet ie het ineens....

[ Bericht 48% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-05-2013 00:06:02 ]
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:17:35 #32
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126549276
Eindelijk een nieuwe google music app, lang op gewacht _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:35:41 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126550338
Google komt met oa een galaxy s4 met stock android
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126556124
Leuk dat Hangouts. Nu nog mensen die G+ gebruiken en dan had je er misschien daadwerkelijk wat aan..
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:10:07 #35
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_126556465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Ireyon het volgende:
Leuk dat Hangouts. Nu nog mensen die G+ gebruiken en dan had je er misschien daadwerkelijk wat aan..
Dit helaas ja.
pi_126561596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk een nieuwe google music app, lang op gewacht _O_
Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 15-05-2013 23:29:41 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:34:10 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126562377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dit helaas ja.
als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126562773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Catch22- het volgende:
Google komt met oa een galaxy s4 met stock android
Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs.... :9~
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:42:22 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126562838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs.... :9~
denk dat t wel mee zal vallen

649 dollar :X zal in euros hetzelfde zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126564406
Phooo, Samsung Galaxy S4 of HTC One?
pi_126564775
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Floxcie het volgende:
Phooo, Samsung Galaxy S4 of HTC One?
Zie Post #15. ;)
pi_126568567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

denk dat t wel mee zal vallen

649 dollar :X zal in euros hetzelfde zijn
Zo dat is wel een flink bedrag. Afwachten dan maar hoe het toestel het gaat doen.
pi_126569838
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...
Idd.
pi_126570251
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.
Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.

Verder werkt Hangouts maar mwah mwah. 't Is maar gokken of iemand online is en om één of andere reden kun je berichten sturen naar mensen die Hangouts niet eens gebruiken en daar dus nooit een melding van zullen krijgen 8)7
pi_126570319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.
PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.
pi_126570579
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.
Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..

Ik zie dit pas een succes worden als
1) Het niet-optioneel naar alle devices wordt gepushed
2) SMS integratie wordt ingebouwd

Het enige wat is "samengevoegd" is Google Talk met .. naja niks. Ik zit nog steeds met een Berichten app, Hangouts en G+ Messenger opgescheept.
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:14:53 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126570738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.

Verder werkt Hangouts maar mwah mwah. 't Is maar gokken of iemand online is en om één of andere reden kun je berichten sturen naar mensen die Hangouts niet eens gebruiken en daar dus nooit een melding van zullen krijgen 8)7
whatsapp is vrij onbetrouwbaar en betalen is voor gierigaards een horde
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126570887
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..

Ik zie dit pas een succes worden als
1) Het niet-optioneel naar alle devices wordt gepushed
2) SMS integratie wordt ingebouwd

Het enige wat is "samengevoegd" is Google Talk met .. naja niks. Ik zit nog steeds met een Berichten app, Hangouts en G+ Messenger opgescheept.
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).

Wat ook fijn zou zijn is een "bel" functie, net als Viber. Er zit video-chat in dus dan moet voice-chat echt geen probleem zijn.

Die S4 met stock Android is trouwens wel echt ^O^ _O_ *O* :D :9~
pi_126593038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:
Ik zie dit pas een succes worden als
2) SMS integratie wordt ingebouwd

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef J.Appleseed het volgende:
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).
;)

Google gaat sms-berichten integreren in Hangouts
pi_126593295
Die jaloerse bonen zijn er helaas nog niet... :(

Wellicht dat in dit filmpje de nieuwe nexus 7 te zien is?
(op 0:20)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:14:58 #51
67670 Skv
Cynist.
pi_126636831
Even een vraagje: Mijn tablet is weggeweest voor reparatie en nu is 'ie helemaal leeg.
Backup heb ik teruggezet vanaf mn Gmailaccount (werd me in het begin gevraagd). Nu zijn alle apps gedownload, maar is er niks teruggezet op mijn pagina's (ik bedoel dat de apps niet verdeeld zijn over mijn homescreens zoals ik dat had). Zit dat niet in de backup en kan ik nu álles weer handmatig gaan sorteren? :{

Daarnaast lijkt al mijn in-app data (scores, opgeslagen documenten etc) ook weg te zijn :? Waar haal ik dit weer terug?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:16:42 #52
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126636899
dat laatste klopt, krijg je ook niet terug. Kan je alleen met root backuppen.

indeling van je schermen onthoudt hij niet. sommige launchers kunnen dat backuppen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:19:19 #53
67670 Skv
Cynist.
pi_126637010
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Catch22- het volgende:
dat laatste klopt, krijg je ook niet terug. Kan je alleen met root backuppen.

indeling van je schermen onthoudt hij niet. sommige launchers kunnen dat backuppen.
Wát? Alle in-app data is kwijt? :( :( :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:23:34 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126637207
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Wát? Alle in-app data is kwijt? :( :( :(
yes.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:24:48 #55
67670 Skv
Cynist.
pi_126637263
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

yes.
Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt. :r Met iTunes onthoudt hij altijd alles (indeling in je homescreens, in-app data etc). Godverdomme
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:25:34 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126637296
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt. :r Met iTunes onthoudt hij altijd alles (indeling in je homescreens, in-app data etc). Godverdomme
Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:27:27 #57
67670 Skv
Cynist.
pi_126637373
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.
Lekker is dat, ik had 100 apps met overal nog documenten in etc. Met m'n vorige iPad en m'n iPhone klikte je 'm aan de computer, koos je 'herstel' en een uur later was je telefoon weer precies zoals je 'm had ingeleverd.

Heeft er iemand hier interesse om een Asus TF300T 3G 32 GB plus dock over te nemen? Hier heb ik niks aan, moet voor mijn werk spul goed opgeslagen hebben, ik dacht dat die auto-backup me daarvan verzekerde. :(

Het is mij de moeite niet waard om alles weer helemaal terug te gaan zetten. Ruilen voor een iPad vind ik ook een optie.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:31:32 #58
67670 Skv
Cynist.
pi_126637521
Zelfs mijn algemene instellingen heeft 'ie niet opgeslagen. Wat houdt 'backup' in godsnaam in? Dat hij het lijstje met gedownloade apps even importeert ofzo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:02:48 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126638847
Op mijn TF101 zat daar gewoon een losse app bij op (voor backups) had de 300 dat niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126639149
Google backup is een trieste grap. Meer dan een lijst van geïnstalleere apps en wat willekeurige systeeminstellingen is het niet.

Je hebt er nu niet veel meer aan, maar in de toekomst (en voor huidige andere gebruikers) is Helium een handige app die backups maakt op de manier zoals het zou moeten.

Wat betreft savegame-data is eergisteren een nieuwe API bekendgemaakt die dat soort zooi in de cloud opslaat. 3 jaar te laat maar vooruit, 't is iets.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:39:59 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126640440
Eerlijk gezegd moet ik wel even een :') plaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:30:49 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126644285
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik wel even een :') plaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Asus leverde die apps op de TF101 zelfs standaard mee (althans een andere backup app). Die deed zonder root in ieder geval backups van je files maken.

Voor de rest idd Titanium pakken, ideaal :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126764032
Goedmiddag

ik heb een vraag. ik heb een Android tablet (cherry mobility) nu heb ik deze geupdate naar 4.1 en nu zijn bepaalde apps niet meer zichtbaar op mijn "bureaublad" zoals google en de googleplay store.

Is er een manier om deze weer te geven?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_126764360
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef VorteXxX het volgende:
Goedmiddag

ik heb een vraag. ik heb een Android tablet (cherry mobility) nu heb ik deze geupdate naar 4.1 en nu zijn bepaalde apps niet meer zichtbaar op mijn "bureaublad" zoals google en de googleplay store.

Is er een manier om deze weer te geven?
Lang op drukken in de app drawer en dan kan je ze normaal op je homescreen krijgen.
pi_126764627
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_126765202
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
Probeer eens een andere launcher en anders doe je een factory reset
pi_126765662
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
kijken in je apps lijst, als die er staat verwijderen en opnieuw downloaden via je browser
pi_126766043
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Skv het volgende:
Zelfs mijn algemene instellingen heeft 'ie niet opgeslagen. Wat houdt 'backup' in godsnaam in? Dat hij het lijstje met gedownloade apps even importeert ofzo?
En je wifi wachtwoorden :Y
Verder titanium backup :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 20 mei 2013 @ 15:58:01 #69
67670 Skv
Cynist.
pi_126768902
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

En je wifi wachtwoorden :Y
Verder titanium backup :Y
Allebei de wifi-wachtwoorden, ja. :'). Zal eens zoeken op titanium backup. Dan pakt 'ie wel in-app data en de indeling van mijn homescreen etc?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 20 mei 2013 @ 21:27:40 #70
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_126785019
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
Het heet "Play Store" en niet "Google Play Store", dus heb je echt goed gekeken dat ie er niet tussen staat? Je kunt de Play Store trouwens ook opvragen door de App Drawer te openen en dan op het icoontje helemaal rechtsbovenin te drukken.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_126795326
Is er een manier om de alarm te laten overgaan op de gewone ingebouwde speaker in plaats van de oordoppen (als ze geplugged zijn)? Ik luister graag muziek als ik ga slapen, maar dan hoor ik me alarm niet als ze uit me oren vallen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:28:10 #72
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126834609
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?
heitieh
pi_126835813
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?
Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:47:34 #74
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126836026
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.
Hmmm, ok.
heitieh
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:59:23 #75
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_126836830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een manier om de alarm te laten overgaan op de gewone ingebouwde speaker in plaats van de oordoppen (als ze geplugged zijn)? Ik luister graag muziek als ik ga slapen, maar dan hoor ik me alarm niet als ze uit me oren vallen.
https://play.google.com/s(...)honeroutingfix&hl=en
Je moeder is een hamster
pi_126837244
Nee ik heb gewoon de android versie geupdate naar de nieuwste versie
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:00:33 #77
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_126840267
Laat JBE Security Guard telefoons met JB nog steeds crashen?
pi_126845989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Laat JBE Security Guard telefoons met JB nog steeds crashen?
Het is nu LBE Security Master
pi_126846521
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het is nu LBE Security Master
Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:16:02 #81
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_126855833
Is er al informatie wanneer Google Now/Search ook in het nederlands werkt?
Je kunt nu al wel zoeken in nederlands.

Maar agenda afspraken en dat die terugpraat nog niet.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126856751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:58 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.
Klopt, soms is het heel onhandig dat de vertaling niet in orde is. Maar goed door schade en schande ben ik er achter gekomen wat wel en niet bedoeld wordt met sommige teksten (hoop ik :D).
pi_126890073
Ff een vraagje, bestaat er een app die mij de wachtwoorden van mijn opgeslagen WiFi's geeft? Ik heb nu er best veel en kan deze steeds terugzetten met een backup maar wat als de backup een keer corrupt raakt, dan heb ik liever dat ik alles op een papiertje heb geschreven.

In windows kan je wachtwoorden via een maniertje wel uitlezen, in android ben ik dit nog niet tegengekomen...?


Lama... heb het al gevonden: http://www.addictivetips.(...)your-android-device/

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 03:33:55 ]
pi_127022401
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127022435
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
Custom ROM met stock design een optie?
pi_127022511
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:24 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Custom ROM met stock design een optie?
bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan kloten
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127022593
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan kloten
Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 26-05-2013 14:29:43 ]
pi_127022653
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.
ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127022719
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?
Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijn :)
pi_127023113
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijn :)
mjah kweenie denk er nog wel ff over na :S
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127023242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik wel even een :') plaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Ondanks dat je volledig gelijk hebt in je reactie. Zou ik het wel geweldig vinden als Google een ripp-off zou doen van Apple hier.

Het back-up systeem van Iphones is vrijwel perfect in mijn ogen.
  zondag 26 mei 2013 @ 15:16:55 #92
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_127024544
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.
pi_127025580
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.
nm gevonden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127027358
geweldig al die overbodige crap eruit gegooit das een stuk prettiger :P

damn dat scheelt een hoop geheugen... als ik custom rom neem zal dat waarschijnelijk nog verder verbeteren? en welke is het beste? hmmm misschien toch maar eens in verdiepen

[ Bericht 36% gewijzigd door GewoneMan op 26-05-2013 16:27:50 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127030177
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef GewoneMan het volgende:
geweldig al die overbodige crap eruit gegooit das een stuk prettiger :P

damn dat scheelt een hoop geheugen... als ik custom rom neem zal dat waarschijnelijk nog verder verbeteren? en welke is het beste? hmmm misschien toch maar eens in verdiepen
Je hebt zoveel goede. De meeste zijn gebaseerd op Cyanogenmod, ik heb enkel ervaring met de CM10.1 van Cyanogenmod zelf. (Stock CM10.1 dus)
Maar je hebt ook Paranoid android, die veel customization opties biedt, die heb ik ook eventjes gebruikt. Verder nog Slimbean, AOKP, ... en Jellybam is een ROM die alle bekende ROMs in zich geintegreerd heeft, dus ook veel customization opties. :) Best experimenteer je daar zelf even mee, eens je geroot bent en een custom recovery hebt geflashed is wisselen van ROM maar een kwestie van data en cache wipen, en je ROM flashen. :)
pi_127072022
persoonlijke apps ervaring...

soundhound enige toevoeging op shazaam?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127074373
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef GewoneMan het volgende:
persoonlijke apps ervaring...

soundhound enige toevoeging op shazaam?
Google Search doet dat nu ook.

Gewoon in Google Now op de Microfoon tikken en zeggen "what song is this". Werkt naar mijn ervaring nog sneller dan Shazaam of Soundhound.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:44:12 #98
132191 -jos-
Money=Power
pi_127167457
Hallo,

Ik ontdekt nu pas dit topic, heb al ongeveer een maand een Galaxy S2 Plus en het bevalt zeer goed. Heb al heel veel dingen gecustomized maar ben nog steeds niet helemaal klaar daar mee.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Onama het volgende:
Vond deze app, is erg handig. Mijn Nexus 7 staat helemaal vol met apps en die willen nog wel eens opdringerig worden met notificaties. Deze app zet die gewoon per app uit. Moet je wel root hebben helaas...

https://play.google.com/s(...)ode.NotificationsOff
Hier heb je helemaal geen root voor nodig, als je in applicatiebeheer op een app klikt kun je gewoon 'Meldingen weergeven' uitvinken.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
Heb ik ook uitgeschakeld, en nog veel meer. Stond best veel troep op toen ik dat apparaat kreeg.

Nu ik al zo veel dingen heb ingesteld wil ik graag een back-up van mn telefoon gaan maken. Ik heb geen root en ben dat ook niet van plan, is simpelweg niet nodig omdat je eigenlijk alles al kunt customizen in Android. Ik zie dat die Helium back-up geen root nodig heeft, zal dat eens gaan bekijken dan.

Hierbij een lijstje van apps die ik echt iedereen kan aanraden:
Homescreen: GO Launcher EX
Automatisering: Tasker ( Enige app waarvoor ik betaald heb, is het geld meer dan waard.)
Organizer: Folder Organizer
Taskmanager: GO Taskmanager EX
Batterymanager: GO Power Master
Apps/RAM manager: Active Apps
Notification Toggle
bGoog
Agenda Widget
Gravity Screen Off Pro
Home2 Shortcut
Minimal Reader Pro (Als je van RSS feeds op je homescreen houdt)
Startup Manager
Sleep as Android
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127175617
Die recensies bij Adobe Reader
pi_127175704
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Die recensies bij Adobe Reader
[ afbeelding ]
Die kunnen beter een iPhone kopen. :P
pi_127178297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef -jos- het volgende:

Hierbij een lijstje van apps die ik echt iedereen kan aanraden:
Homescreen: GO Launcher EX
Automatisering: Tasker ( Enige app waarvoor ik betaald heb, is het geld meer dan waard.)
Organizer: Folder Organizer
Taskmanager: GO Taskmanager EX
Batterymanager: GO Power Master
Apps/RAM manager: Active Apps
Notification Toggle
bGoog
Agenda Widget
Gravity Screen Off Pro
Home2 Shortcut
Minimal Reader Pro (Als je van RSS feeds op je homescreen houdt)
Startup Manager
Sleep as Android
Ugh.. Al die GO meuk is toch zulke achterlijke Chinese bloatware. Ik kan iedereen aanraden weg te blijven bij die troep.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:38:14 #103
132191 -jos-
Money=Power
pi_127179278
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ugh.. Al die GO meuk is toch zulke achterlijke Chinese bloatware. Ik kan iedereen aanraden weg te blijven bij die troep.
Mja, die Taskmanager en Batterymanager zijn mss niet echt nodig. Maar die launcher is wel echt handig.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127180362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef -jos- het volgende:

[..]

Mja, die Taskmanager en Batterymanager zijn mss niet echt nodig. Maar die launcher is wel echt handig.
Gebruik dan Nova. GO vind ik zelf ook maar troep.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:26:49 #105
132191 -jos-
Money=Power
pi_127183193
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Gebruik dan Nova. GO vind ik zelf ook maar troep.
Oke, zal er eens naar kijken. Kan die ook de instellingen van GO Launcher importeren?

Wat gebruiken jullie trouwens voor push mail van hotmail en gmail.

Ik heb nu gewoon de Outlook en Gmail app. Alleen de Outlook app heeft vandaag mijn mobiel al anderhalf uur wakker gehouden door een wakelock. Had dat eerst niet. Wat is een goede push mail app?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127190493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oke, zal er eens naar kijken. Kan die ook de instellingen van GO Launcher importeren?

Wat gebruiken jullie trouwens voor push mail van hotmail en gmail.

Ik heb nu gewoon de Outlook en Gmail app. Alleen de Outlook app heeft vandaag mijn mobiel al anderhalf uur wakker gehouden door een wakelock. Had dat eerst niet. Wat is een goede push mail app?
Uhm... De standaard mail app?
  donderdag 30 mei 2013 @ 07:54:26 #107
132191 -jos-
Money=Power
pi_127190830
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 06:54 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Uhm... De standaard mail app?
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht :') zal ik eens proberen dan

edit: Zo te zien is dat geen push of wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door -jos- op 30-05-2013 09:33:06 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127198779
Waar kan ik een goedkope LG/Google Nexus 4 kopen? Tweakers pricewatch word ik niet echt vrolijk van namelijk. ;( Zie ze bijvoorbeeld ook op eBay (Duitse site) staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door OverRated op 30-05-2013 16:25:27 ]
pi_127199320
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 07:54 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oh, daar had ik nog niet aan gedacht :') zal ik eens proberen dan

edit: Zo te zien is dat geen push of wel?
Jawel hoor, ik gebruik de standaard mail app icm met mijn exchange-mailbox van het werk die gewoon alles netjes pushed naar m'n phone. je moet het wel even allemaal goed instellen bij je synchronisatie opties.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:13:40 #110
132191 -jos-
Money=Power
pi_127200411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik gebruik de standaard mail app icm met mijn exchange-mailbox van het werk die gewoon alles netjes pushed naar m'n phone. je moet het wel even allemaal goed instellen bij je synchronisatie opties.
Ja ik zie het, heb het net ingesteld en het werkt prima. Heb zelfs meer opties dan bij de Outlook app.

Mijn Outlook app is volgens mij helemaal kapot, krijg niet eens nieuwe meldingen meer nu, die gaat er dus mooi van af, net als de Gmail app.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127246411
ok ik heb de gratis trial van swype geprobeerd en deze werkt erg lekker was erg verbaasd over hoe goed dit werkt. nou is het geen probleem om voor een kwaliteit app als dat een paar cent te betalen. 0,76¤ is een meer dan nette prijs echter zie ik meerdere van deze apps en zonder het wiel opnieuw uit te vinden...

wie o wie heeft ervaring met welke swipe keyboard apps? en belangrijker hoe bevielen ze
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127246626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef -jos- het volgende:

Hierbij een lijstje van apps die ik echt iedereen kan aanraden:
Homescreen: GO Launcher EX
Automatisering: Tasker ( Enige app waarvoor ik betaald heb, is het geld meer dan waard.)
Organizer: Folder Organizer
Taskmanager: GO Taskmanager EX
Batterymanager: GO Power Master
Apps/RAM manager: Active Apps
Notification Toggle
bGoog
Agenda Widget
Gravity Screen Off Pro
Home2 Shortcut
Minimal Reader Pro (Als je van RSS feeds op je homescreen houdt)
Startup Manager
Sleep as Android
Cerberus
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_127247243
duhh
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127248215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ja ik zie het, heb het net ingesteld en het werkt prima. Heb zelfs meer opties dan bij de Outlook app.

Mijn Outlook app is volgens mij helemaal kapot, krijg niet eens nieuwe meldingen meer nu, die gaat er dus mooi van af, net als de Gmail app.
Het irritante aan de gmail app vond ik was dat de letters niet groter gemaakt konden worden met 2 vingers. De standaard mail app kan dit wel.
pi_127253722
Mijn Car Home app is verdwenen.
Market zegt nu dat mijn Nexus S niet compatibel is met car home
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:51:34 #116
132191 -jos-
Money=Power
pi_127254106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik heb de gratis trial van swype geprobeerd en deze werkt erg lekker was erg verbaasd over hoe goed dit werkt. nou is het geen probleem om voor een kwaliteit app als dat een paar cent te betalen. 0,76¤ is een meer dan nette prijs echter zie ik meerdere van deze apps en zonder het wiel opnieuw uit te vinden...

wie o wie heeft ervaring met welke swipe keyboard apps? en belangrijker hoe bevielen ze
Ik gebruik Swiftkey, heb alleen de swype functie wel uit staan, vind ik niet zo goed werken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:06 schreef 1517 het volgende:

[..]

Cerberus
Die had ik dus geïnstalleerd, maar had die app nog niet ingesteld en hij zat constant in mijn RAM geheugen dus heb heb weer verwijderd. Ik heb nog wel Where's My Droid maar die app moet ik ook nog instellen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Het irritante aan de gmail app vond ik was dat de letters niet groter gemaakt konden worden met 2 vingers. De standaard mail app kan dit wel.
Ok. Ik heb nu de weergavemodus op gespreksweergave gezet. Dit vind ik wel fijner maar de gesprekken staan standaard uitgeklapt. Dit kun je zeker niet veranderen?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:07:28 #117
164283 Luco
Buongiorno!
pi_127254869
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik heb de gratis trial van swype geprobeerd en deze werkt erg lekker was erg verbaasd over hoe goed dit werkt. nou is het geen probleem om voor een kwaliteit app als dat een paar cent te betalen. 0,76¤ is een meer dan nette prijs echter zie ik meerdere van deze apps en zonder het wiel opnieuw uit te vinden...

wie o wie heeft ervaring met welke swipe keyboard apps? en belangrijker hoe bevielen ze
Als je de trial van Swype fijn vondt, waarom installeer je die dan niet gewoon? Ik heb zowel Swype als Swiftkey gebruikt en zit nu bij Swype. Vindt dat net iets fijner werken, gooit niet at random spaties ertussen als ik mailadressen in moet voeren ofzo.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_127258604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Luco het volgende:

[..]

Als je de trial van Swype fijn vondt, waarom installeer je die dan niet gewoon? Ik heb zowel Swype als Swiftkey gebruikt en zit nu bij Swype. Vindt dat net iets fijner werken, gooit niet at random spaties ertussen als ik mailadressen in moet voeren ofzo.
mjah heb er 3 geprobeerd en ga ook voor swype.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127258665
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef -jos- het volgende:
Die had ik dus geïnstalleerd, maar had die app nog niet ingesteld en hij zat constant in mijn RAM geheugen dus heb heb weer verwijderd. Ik heb nog wel Where's My Droid maar die app moet ik ook nog instellen.
Hier nergens last van, en die app is zeker een aanrader. Ik zit helaas alweer op limiet van aantal toestellen (5) die je met 1 account mag aanmelden. ;(

Wel een tip; zet de instelling uit die een foto naar je mail stuurt bij verkeerde unlockpoging.
Kreeg toch een rats mailtjes ineens binnen. :')
pi_127261644
Iemand een idee hoe ik in één keer de hele zoekgeschiedenis van Google kan verwijderen? Ik kan wel elk individueel onderdeel gaan verwijderen maar dan ben ik wel even bezig...

  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:17:20 #121
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_127261945
kan ik de contacten van een android telefoon ergens opslaan en importeren naar een iphone?
kwam migration+ tegen maar daar moet je betalen.
Wie dit leest is hek.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 31 mei 2013 @ 20:35:00 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_127262752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan ik de contacten van een android telefoon ergens opslaan en importeren naar een iphone?
kwam migration+ tegen maar daar moet je betalen.
als je in iPhone de mogelijkheid hebt om de contacten van gmail te benaderen kun je ze daar in zetten.
Maar terwijl ik dit typ denk ik.... gmail.. google.. iPhone.. Apple...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:38:25 #123
132191 -jos-
Money=Power
pi_127262902
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Iemand een idee hoe ik in één keer de hele zoekgeschiedenis van Google kan verwijderen? Ik kan wel elk individueel onderdeel gaan verwijderen maar dan ben ik wel even bezig...

[ afbeelding ]
Dat heet toch Google Search of Google Now ofzo, moet je naar die app info gaan en gegevens wissen. Niet mijn schuld als je nog meer gegevens wist trouwens :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan ik de contacten van een android telefoon ergens opslaan en importeren naar een iphone?
kwam migration+ tegen maar daar moet je betalen.
Gewoon Contacten->Opties->Exporteren. Dan krijg je een .csv bestandje.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127263208
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dat heet toch Google Search of Google Now ofzo, moet je naar die app info gaan en gegevens wissen. Niet mijn schuld als je nog meer gegevens wist trouwens :P
Ja, dat is dus niet wat ik wil. Enkel de zoekgeschiedenis moet weg...
pi_127265673
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, dat is dus niet wat ik wil. Enkel de zoekgeschiedenis moet weg...
privacy en accounts in google now, en dan webgeschiedenis beheren, daar kan je alle zoekgeschiedenis wissen.
pi_127266240
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef stoereboii het volgende:

[..]

privacy en accounts in google now, en dan webgeschiedenis beheren, daar kan je alle zoekgeschiedenis wissen.
Thanks! ^O^
  zaterdag 1 juni 2013 @ 16:44:54 #127
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_127290440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan ik de contacten van een android telefoon ergens opslaan en importeren naar een iphone?
kwam migration+ tegen maar daar moet je betalen.
Ik kan me niet voorstellen waarom je dat zou willen, maar je kunt het inderdaad doen door te exporteren naar .csv.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:37:08 #128
132191 -jos-
Money=Power
pi_127295560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oke, zal er eens naar kijken. Kan die ook de instellingen van GO Launcher importeren?
Jammer dat je de instellingen niet kan importeren. Deze launcher is inderdaad beter dan GO Launcher. Alleen jammer dat je geen random overgangseffect kan instellen.

Overigens heb ik die andere 2 GO apps al gedeïnstalleerd, was idd beetje bloatware.

Nog 2 nieuwe apps die ik geïnstalleerd heb:

Quickpic
TrackID
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127296858
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, dat is dus niet wat ik wil. Enkel de zoekgeschiedenis moet weg...
https://history.google.com/
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:42:51 #130
132191 -jos-
Money=Power
pi_127298329
quote:
Hij bedoelt gewoon de zoekgeschiedenis op zijn telefoon zelf, dat wordt niet uit history.google.com gehaald. Overigens staat daar alleen de zoekgeschiedenis van wanneer je ingelogd bent bij google.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127298642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hij bedoelt gewoon de zoekgeschiedenis op zijn telefoon zelf, dat wordt niet uit history.google.com gehaald. Overigens staat daar alleen de zoekgeschiedenis van wanneer je ingelogd bent bij google.
Volgens mij wel, want die geschiedenis wordt gesynct met mijn Google account. In ieder geval hebben Ireyon en stoereboii gelijk, alleen vond ik het erg veel werk om alle geschiedenis één voor één te verwijderen.

Gelukkig legt Google hier uit hoe je alles in één keer kan verwijderen :D
  zaterdag 1 juni 2013 @ 21:01:12 #132
132191 -jos-
Money=Power
pi_127299157
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Volgens mij wel, want die geschiedenis wordt gesynct met mijn Google account. In ieder geval hebben Ireyon en stoereboii gelijk, alleen vond ik het erg veel werk om alle geschiedenis één voor één te verwijderen.

Gelukkig legt Google hier uit hoe je alles in één keer kan verwijderen :D
Oh, ja, maar waarom zou je je zoekhistory automatisch syncen. Automatisch syncen kost ook veel batterijgebruik.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127299327
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oh, ja, maar waarom zou je je zoekhistory automatisch syncen. Automatisch syncen kost ook veel batterijgebruik.
Omdat je dan op je PC kunt zoeken naar iets (adres bijv.) waarna Google Now je gelijk de routebeschrijving kan geven.
pi_127300765
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Omdat je dan op je PC kunt zoeken naar iets (adres bijv.) waarna Google Now je gelijk de routebeschrijving kan geven.
Precies, en mijn batterij gaat zolang mee dat ik me echt geen zorgen hoef te maken over energiebesparende dingetjes.
  zondag 2 juni 2013 @ 15:53:17 #135
132191 -jos-
Money=Power
pi_127323218
Ik ging deze week dus mn S2 Plus met USB aansluiten, hij moest de MTP driver installeren en klaar, kon gewoon bestanden overschrijven. Sinds vandaag echter doet hij het niet meer. Heb nu Samsung USB Driver geinstalleerd en nu doet hij het wel weer. Weird? :?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:07:04 #136
132191 -jos-
Money=Power
pi_127355813
Weet iemand waarom je in godsnaam Google Play Services nodig hebt om je locatie te kunnen bepalen?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:27:14 #137
132191 -jos-
Money=Power
pi_127361350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef -jos- het volgende:

[..]

Jammer dat je de instellingen niet kan importeren. Deze launcher is inderdaad beter dan GO Launcher. Alleen jammer dat je geen random overgangseffect kan instellen.
Heb hem nu als standaard staan en GO Launcher verwijderd. Die veeg functie is superhandig in combinatie met de activieiten sneltoets. Nu kan ik met een veeg een nieuwe email of SMS openen. Wel jammer is dat de custom gesture functie van GO Launcher er niet in zit. Maar er zit wel een handige gesture functie op het homescreen dus dat is dan eigenlijk ook niet echt meer nodig.

Vraagje: Als ik gebeld wordt dimt het scherm automatisch, hoe stel ik in dat het scherm pas dimt als ik opgenomen heb? Kan zo moeilijk zien wie er belt.

[ Bericht 7% gewijzigd door -jos- op 03-06-2013 17:06:59 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:20:16 #138
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_127368545
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Die recensies bij Adobe Reader
[ afbeelding ]
:') !

---

Laatst weer nieuwe app online gezet:
https://play.google.com/s(...)com.avodev.eightfact

Hopelijk gaat het een beetje lopen dankzij die steeds populairder wordende pagina. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 18:23:49 #139
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_127368671
Mij is verteld dat Android een ingebouwde functie heeft om gemakkelijk bestanden tussen de telefoon en computer uit te wisselen. Weet iemand hier meer van?
Ik gebruik nu Pushbullet (op Android 4.2.2), maar iets dat ingebouwd en 2-way is, is natuurlijk handiger.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:24:14 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127368688
Airdrop toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 juni 2013 @ 19:10:45 #141
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_127370483
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef Catch22- het volgende:
Airdrop toch?
Nee?
pi_127370558
Dropbox
  maandag 3 juni 2013 @ 19:14:33 #143
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_127370608
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:13 schreef Ace1 het volgende:
Dropbox
Dat gebruik ik ook, maar het is niet echt "instant".
Ik gebruik nu dit, maar dat is alleen PC > telefoon: https://www.pushbullet.com/
  maandag 3 juni 2013 @ 19:37:55 #144
132191 -jos-
Money=Power
pi_127371569
Op mijn S2 Plus stond Wifi Direct, maar dat heb ik nog niet goed uitgeprobeerd. En je hebt ook iets van Samsung Kies oid.


Ik gebruik ook gewoon Dropbox, en voor grote bestanden USB.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127374196
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:10 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Nee?
http://www.airdroid.com/
  maandag 3 juni 2013 @ 20:42:32 #146
375166 wihehin
V70 & C63
pi_127374882
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:

Laatst weer nieuwe app online gezet:
https://play.google.com/s(...)com.avodev.eightfact

Hopelijk gaat het een beetje lopen dankzij die steeds populairder wordende pagina. :P
Gedownload!
  maandag 3 juni 2013 @ 20:47:13 #147
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_127375139
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef -jos- het volgende:
Op mijn S2 Plus stond Wifi Direct, maar dat heb ik nog niet goed uitgeprobeerd. En je hebt ook iets van Samsung Kies oid.

Ik gebruik ook gewoon Dropbox, en voor grote bestanden USB.
Ik zie bij Delen wel WiFi Direct staan, maar dat gaat denk ik moeilijk omdat mijn PC is verbonden via ethernet. :P

quote:
Bedankt, zal ik naar kijken. :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef wihehin het volgende:

[..]

Gedownload!
Bedankt! :D
pi_127376731
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

:') !

---

Laatst weer nieuwe app online gezet:
https://play.google.com/s(...)com.avodev.eightfact

Hopelijk gaat het een beetje lopen dankzij die steeds populairder wordende pagina. :P
ook gedownload, kende 8fact niet maar zitten wel leuke tussen. :) Vraag me alleen af: zijn het waarheden of eerder dingen die ergens sterk op lijken of waarschijnlijk lijken maar niet echt zijn? :P
  maandag 3 juni 2013 @ 21:34:40 #149
132191 -jos-
Money=Power
pi_127378282
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:07 schreef -jos- het volgende:
Weet iemand waarom je in godsnaam Google Play Services nodig hebt om je locatie te kunnen bepalen?
Het schijnt dat je locatie via 3G bepaald wordt door Google aan de hand van hun database. Wist niet dat Google dat ook deed.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127385690
Vindt iemand anders het ook zo raar dat er altijd apps moeten zijn voor fora?

Ik vind desktop mode heel goed te doen en relaxed op een telefoon. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 23:35:44 #151
132191 -jos-
Money=Power
pi_127385914
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Skillstorm het volgende:
Vindt iemand anders het ook zo raar dat er altijd apps moeten zijn voor fora?

Ik vind desktop mode heel goed te doen en relaxed op een telefoon. :P
Ik niet. Fok heeft gelukkig een speciale mobiele versie. Ik gebruik voor nieuws ook gewoon een RSS widget op mijn homescreen. Vind het vervelend om steeds de browser te moeten openen om te checken of er wat nieuws te vinden is.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127385997
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik niet. Fok heeft gelukkig een speciale mobiele versie. Ik gebruik voor nieuws ook gewoon een RSS widget op mijn homescreen. Vind het vervelend om steeds de browser te moeten openen om te checken of er wat nieuws te vinden is.
Hmm tja, ik ben dan weer niet geinteresseerd in het nieuws.
  maandag 3 juni 2013 @ 23:37:33 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127386017
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Skillstorm het volgende:
Vindt iemand anders het ook zo raar dat er altijd apps moeten zijn voor fora?

Ik vind desktop mode heel goed te doen en relaxed op een telefoon. :P
Ligt voornamelijk ook aan de resolutie. 1080P/720P leent zich natuurlijk prima voor websites in desktopversie, maar voorheen waar 800x480 lange tijd maar de standaard was, was dat natuurlijk niet echt lekker werken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127386052
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ligt voornamelijk ook aan de resolutie. 1080P/720P leent zich natuurlijk prima voor websites in desktopversie, maar voorheen waar 800x480 lange tijd maar de standaard was, was dat natuurlijk niet echt lekker werken.
Oh.....ja dan heb ik het duidelijk makkelijk met een HTC One. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 23:40:00 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127386128
Sowieso zijn pc's/laptops landscape georiënteerd en smartphones eigenlijk portrait.
En desktopsite wil alles breed weergeven: niet handig voor portraitmode. Een app kan dat veel efficiënter indelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127386190
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso zijn pc's/laptops landscape georiënteerd en smartphones eigenlijk portrait.
En desktopsite wil alles breed weergeven: niet handig voor portraitmode. Een app kan dat veel efficiënter indelen.
Ja klopt, maar ik vind het veel bekender denk ik, vind het wel goed zo.
pi_127389987
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik niet. Fok heeft gelukkig een speciale mobiele versie. Ik gebruik voor nieuws ook gewoon een RSS widget op mijn homescreen. Vind het vervelend om steeds de browser te moeten openen om te checken of er wat nieuws te vinden is.
Helaas kan ik geen RSS reader vinden die cookies ondersteund. Nieuws op FOK! lezen is op die manier niet mogelijk. Ik gebruik dan maar Pulse News, al is dat niet precies wat ik wil.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 07:59:17 #158
132191 -jos-
Money=Power
pi_127390436
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 06:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Helaas kan ik geen RSS reader vinden die cookies ondersteund. Nieuws op FOK! lezen is op die manier niet mogelijk. Ik gebruik dan maar Pulse News, al is dat niet precies wat ik wil.
Huh?

http://rss.fok.nl/feeds/frontpage

Geen cookies voor nodig hoor.

Of heb je het over de browser van de rss reader
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127391737
Gebruiken er nog meer mensen Swiftkey? Ik ben het nu een paar dagen aan het proberen, maar het voelt soms zo laggy tegenover de stock keyboard of SmartKeyboard.
BlaBlaBla
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:00:33 #160
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_127396438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Gebruiken er nog meer mensen Swiftkey? Ik ben het nu een paar dagen aan het proberen, maar het voelt soms zo laggy tegenover de stock keyboard of SmartKeyboard.
Gebruik inmiddels 1,5 jaar Swiftkey en ik zou geen ander toetsenbord meer willen :)
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_127399616
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:59 schreef -jos- het volgende:

[..]

Huh?

http://rss.fok.nl/feeds/frontpage

Geen cookies voor nodig hoor.

Of heb je het over de browser van de rss reader
Het laatste idd.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:04:36 #162
132191 -jos-
Money=Power
pi_127402812
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het laatste idd.
Ow, ik gebruik Minimal Reader en daar werkt het gewoon met de browser.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127405462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ow, ik gebruik Minimal Reader en daar werkt het gewoon met de browser.
Ik zal eens kijken, dank je :)
pi_127408669
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

whatsapp is vrij onbetrouwbaar en betalen is voor gierigaards een horde
betalen is geen horde. De manier waarop (niet) betaald kan worden is een horde.
  donderdag 6 juni 2013 @ 07:36:25 #165
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127470959
Zal ik Gingerbread updaten naar JB 4.1?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127479020
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:36 schreef SGYENZO het volgende:
Zal ik Gingerbread updaten naar JB 4.1?
Ik vond het een flinke vooruitgang iig. Wat ik wel jammer vind is dat mijn Note er iets trager door geworden is, maar daar kan ik enigszins mee leven.
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:55:58 #167
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127486813
quote:
99s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik vond het een flinke vooruitgang iig. Wat ik wel jammer vind is dat mijn Note er iets trager door geworden is, maar daar kan ik enigszins mee leven.
Geupgraded. Wel veel minder dat ie traag is :(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127486936
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:55 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Geupgraded. Wel veel minder dat ie traag is :(
4.1.2 van Samsung? Die is inderdaad erg traag.
Stock 4.1.2 (CM10.1) is een stuk beter.
pi_127486955
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef stoereboii het volgende:

[..]

ook gedownload, kende 8fact niet maar zitten wel leuke tussen. :) Vraag me alleen af: zijn het waarheden of eerder dingen die ergens sterk op lijken of waarschijnlijk lijken maar niet echt zijn? :P
Waarschijnlijk ook dat laatste. :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:51:04 #170
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127489836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:59 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

4.1.2 van Samsung? Die is inderdaad erg traag.
Stock 4.1.2 (CM10.1) is een stuk beter.
Terug naar Gingerbread. Maar nu is mn wifi traaaaaag! Modem gereset.. Nog steeds. Andere apparaten hebben dat niet.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127489878
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Terug naar Gingerbread. Maar nu is mn wifi traaaaaag! Modem gereset.. Nog steeds. Andere apparaten hebben dat niet.
Probeer Gingerbread te updaten?
Anders CM proberen. Wat voor toestel heb je?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:56:40 #172
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127490009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Probeer Gingerbread te updaten?
Anders CM proberen. Wat voor toestel heb je?
Galaxy S Advance GT i9070
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:36:16 #173
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127491304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Probeer Gingerbread te updaten?
Anders CM proberen. Wat voor toestel heb je?
Raar.. Na een factory reset deed ie t 2 minuten en nadat ik Google Play opende ging het weer mis.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:00:35 #174
132191 -jos-
Money=Power
pi_127534265
Ik heb net Android Lock geinstalleerd. Ideaal programma en je hoeft niks in te stellen. Where's My Droid kan er dus af.

Verder heb ik nu ook Helium en Vine geinstalleerd.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:05:43 #175
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127548607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:00 schreef -jos- het volgende:
Ik heb net Android Lock geinstalleerd. Ideaal programma en je hoeft niks in te stellen. Where's My Droid kan er dus af.

Verder heb ik nu ook Helium en Vine geinstalleerd.
Zijn zeker allemaal voor Jelly Bean, zie ze namelijk niet staan :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:12:36 #176
132191 -jos-
Money=Power
pi_127548634
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:05 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Zijn zeker allemaal voor Jelly Bean, zie ze namelijk niet staan :')
Dunno. Zou goed kunnen :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:42:13 #177
132191 -jos-
Money=Power
pi_127563817
Vraagje.

Ik heb dus heel veel foto's op mijn SD kaart gezet en m.b.v. automatische gezichtsherkenning de foto's met personen getagged. Hier heeft wel een aantal uren werk in gezeten dus nu wil ik dit op mijn pc backuppen. Weet iemand hoe dat moet? Ik wil het niet online hebben, dus via Facebook is geen optie.

Edit: Kan het met Helium? Zal ik binnenkort eens proberen.

[ Bericht 5% gewijzigd door -jos- op 08-06-2013 21:36:28 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127578251
Vandaag geprobeerd om de Shpongle ROM te installeren, geen soelaas ;( Ging op zwart na het boot scherm. Iemand ervaring met deze of andere AOSP ROMs?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_127578563
Direct ja, heb je voor het flashen caches gecleared?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_127578847
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Direct ja, heb je voor het flashen caches gecleared?
hm, dan zal het daar aan kunnen liggen :P
Caches waren gecleared ja!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_127579493
Nee, werkt nog steeds niet :'( Is nu weer op zwart.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_127580028
Het ontbreken van Gapps kan er echt niet voor zorgen dat je niet in je ROM komt... dan ligt het denk ik aan de ROM zelf. Probeer eens een andere te flashen als je recovery nog inkomt ^O^
  zondag 9 juni 2013 @ 14:18:57 #183
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127580362
Kan iemand me helpen met het vinden van een ROM? Ik ben op zoek naar een (gebaseerd op) Jelly Bean 4.0 of 4.2 (zien er namelijk t zelfde uit) voor de GT-i9070 (Galaxy S Advance) maar ik kan niks vinden.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 9 juni 2013 @ 14:19:44 #184
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127580382
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Vandaag geprobeerd om de Shpongle ROM te installeren, geen soelaas ;( Ging op zwart na het boot scherm. Iemand ervaring met deze of andere AOSP ROMs?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al op "Wipe Data/Factory Reset" geklikt?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127580497
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:19 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Al op "Wipe Data/Factory Reset" geklikt?
Jazeker! meerdere keren geinstalleerd met verschillende ROMs, met deze "handleiding":
quote:
1: get hellboy kernel cm10(don't use boot.img in this rom)
2: Boot into bootloader
- fastboot flash boot boot.img
- fastboot reboot-bootloader
- fastboot erase cache
3: Boot into recovery
-Wipe data/factory reset
-Wipe cache partition
- select install zip from sd card, then select ROM
- stay in recovery, flash Gapps
4: It will take a long time about 10 min to Reboot. just wait. If unsuccessful, then change to another ROM.
Zit nu trouwens op Slim Bean, deze lijkt het te doen :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_127692745
Kan je hier ook terecht voor "ik zoek een app" ? :D

Als ik bijvoorbeeld in een video streaming app 'n video open krijg ik de optie om deze met een andere app (bv. MX player) te openen. Nu zoek ik een app die de parameters opvangt. Dus, o.a. de video URL (In dit geval)
  woensdag 12 juni 2013 @ 06:58:18 #187
132191 -jos-
Money=Power
pi_127693488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:32 schreef d4v1d het volgende:
Kan je hier ook terecht voor "ik zoek een app" ? :D

Als ik bijvoorbeeld in een video streaming app 'n video open krijg ik de optie om deze met een andere app (bv. MX player) te openen. Nu zoek ik een app die de parameters opvangt. Dus, o.a. de video URL (In dit geval)
Uhm, dat moet je in je browser doen denk ik, apps openen meestal alleen lokale bestanden?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127693509
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 06:58 schreef -jos- het volgende:

[..]

Uhm, dat moet je in je browser doen denk ik, apps openen meestal alleen lokale bestanden?
Bijvoorbeeld een app om tv terug te kijken zegt 'open with..' nu selecteer ik daar MX player. Ik wil eigenlijk een app die parameters kan opvangen (deze app selecteer je dan ook vanuit het 'open with' dialog)
pi_127694054
Ik weet dat er een app is die zichzelf aan het 'share' menu toevoegt en niks anders doet dan de waarde ervan weergeven. Alleen die kan ik nu niet zo gauw meer vinden :|W .

Tot die tijd doet Intent Intercept vrijwel hetzelfde op een ietwat omslachtigere manier.
pi_127713062
Uitgevogeld hoe ik Gameboy spellen op mijn smartphone kan spelen, dat is wel stoer. :D
pi_127793155
quote:
Zat er in he.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:05:31 #193
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127805209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
Uitgevogeld hoe ik Gameboy spellen op mijn smartphone kan spelen, dat is wel stoer. :D
Welke speel je? Ik pokemon.... Red :D
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127805841
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Welke speel je? Ik pokemon.... Red :D
Ik Fire Red. :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 03:04:49 #195
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_127817773
Pokemon *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 15 juni 2013 @ 07:36:51 #196
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127818362
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 03:04 schreef Toekito het volgende:
Pokemon *O*
Memories

Dammit volgens mij ben ik in een zwart gat aan het vallen van zo'n 8 jaar geleden.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127819654
ik zit met een vraag..ik heb een sony mobiel, nu is eindelijk jelly bean uitgekomen voor de mobiel en dus wil ik updaten. Maar momenteel ben ik root. Raak ik als ik update de informatie kwijt, en applicaties die ik via mijn pc heb geinstaleerd worden die verwijderd?
Zo ja, is er een methode om ze van mijn mobiel naar de pc over te zetten(de .apk bestanden) om ze na updaten weer te kunnen terugzetten?

alvast bedankt.
pi_127858426
Niet zo handig; een kennis heeft per ongelijk foto's op z'n mobiel verwijderd (Samsung Galaxy S Plus). Zijn deze nog terug te krijgen?
  zondag 16 juni 2013 @ 14:21:31 #199
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_127860574
Misschien aansluiten op computer als Mass Storage/dat je echt alle bestanden ziet ipv een media-device, en dan Recuva gebruiken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 16 juni 2013 @ 15:13:14 #200
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_127862303
Sommige telefoons synchroniseren alle foto's ook met een cloud zoals Dropbox en Google+. Je zou eens kunnen kijken of dat ook het geval was op die telefoon.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_127865162
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien aansluiten op computer als Mass Storage/dat je echt alle bestanden ziet ipv een media-device, en dan Recuva gebruiken.
Op deze manier gedaan inderdaad. Heeft een groot eel teruggevonden maar helaas niet alles.
Deels zijn de foto's half weggevallen (andere helft dus helemaal paars o.i.d.) en anderen lijken de thumbnails van de teruggevonden foto's wel goed (je kunt daar de hele foto zien) maar als je het bestand opent is het grotendeels weggevallen. Helaas.

Puur voor hoop probeer ik het nu ook nog met Remo Recover for Android.

quote:
12s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef Devolution het volgende:
Sommige telefoons synchroniseren alle foto's ook met een cloud zoals Dropbox en Google+. Je zou eens kunnen kijken of dat ook het geval was op die telefoon.
Dat gebeurt bij mij ook inderdaad en die tip is hem ook gegeven nu.

EDIT: wat een klote programma's zijn het ook. Werken helemaal prima en pas aan het eind (het daadwerkelijk foto's opslaan op je pc) vragen ze je om een license; d.w.z. betalen :r

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 16-06-2013 16:55:48 ]
  zondag 16 juni 2013 @ 17:13:54 #202
132191 -jos-
Money=Power
pi_127866032
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op deze manier gedaan inderdaad. Heeft een groot eel teruggevonden maar helaas niet alles.
Deels zijn de foto's half weggevallen (andere helft dus helemaal paars o.i.d.) en anderen lijken de thumbnails van de teruggevonden foto's wel goed (je kunt daar de hele foto zien) maar als je het bestand opent is het grotendeels weggevallen. Helaas.

Puur voor hoop probeer ik het nu ook nog met Remo Recover for Android.

[..]

Dat gebeurt bij mij ook inderdaad en die tip is hem ook gegeven nu.

EDIT: wat een klote programma's zijn het ook. Werken helemaal prima en pas aan het eind (het daadwerkelijk foto's opslaan op je pc) vragen ze je om een license; d.w.z. betalen :r
Meeste Android apps kun je wel ergens anders downloaden, gewoon zoeken op <naam> + apk + download + <versie> eventueel
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127866078
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

Meeste Android apps kun je wel ergens anders downloaden, gewoon zoeken op <naam> + apk + download + <versie> eventueel
Ik bedoel programma's die je op een computer zet en dan bestanden terugvinden.
Ze doen eerst hun werk en pas op het laatst zeggen ze dat je je moet registreren (lees: betalen) om foto's daadwerkelijk terug te krijgen.
Maar met Recuva gaven een paar foto's al aan dat ze half overgeschreven waren dus ik hou er maar mee op.

Dat programma heeft i.i.g. wél veel teruggevonden.
pi_127867688
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik bedoel programma's die je op een computer zet en dan bestanden terugvinden.
Ze doen eerst hun werk en pas op het laatst zeggen ze dat je je moet registreren (lees: betalen) om foto's daadwerkelijk terug te krijgen.
Maar met Recuva gaven een paar foto's al aan dat ze half overgeschreven waren dus ik hou er maar mee op.

Dat programma heeft i.i.g. wél veel teruggevonden.
Ook voor die programma's zijn vaak keygen's, serials of cracks te vinden.
pi_127884333
Zal ik de eerste zijn die zijn telefoon verneukt heeft door te veel te flashen? :')
Alles werkt nog, maar 3G is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Telefoon uit gehad, APN's opnieuw ingevoerd, teruggegaan naar een backup van een andere Rom waarvan ik zeker weet dat het werkte (cyanogenmod, zat kort op slim bean)

Vodafone kan natuurlijk niet garanderen dat alles goed werkt op een custom rom, maar het heeft maanden goed gewerkt op CM10.
Iemand nog ideeën? :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 16 juni 2013 @ 23:44:31 #206
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_127886037
Flash een andere radio.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:09:59 #207
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127924921
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef robuust89 het volgende:
Zal ik de eerste zijn die zijn telefoon verneukt heeft door te veel te flashen? :')
Alles werkt nog, maar 3G is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Telefoon uit gehad, APN's opnieuw ingevoerd, teruggegaan naar een backup van een andere Rom waarvan ik zeker weet dat het werkte (cyanogenmod, zat kort op slim bean)

Vodafone kan natuurlijk niet garanderen dat alles goed werkt op een custom rom, maar het heeft maanden goed gewerkt op CM10.
Iemand nog ideeën? :P
had ik ook :') ik moest een tering nieuwe SIM kopen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 juni 2013 @ 22:12:48 #208
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127925215
Ik twijfel te vaak tussen 4.1.2 en 4.0.

daarom flash ik ook om de dag van 4.0 naar 4.1.2 en omgekeerd.

1 - is dit slecht voor mn telefoon?

2 - welke vinden jullie beter?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 juni 2013 @ 22:42:44 #209
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127927581
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef SGYENZO het volgende:
Ik twijfel te vaak tussen 4.1.2 en 4.0.

daarom flash ik ook om de dag van 4.0 naar 4.1.2 en omgekeerd.

1 - is dit slecht voor mn telefoon?

2 - welke vinden jullie beter?
4.2.2 ^O^
pi_127928005
Greenify _O_
  dinsdag 18 juni 2013 @ 06:42:05 #211
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_127934046
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

4.2.2 ^O^
4.0 dus want die lijkt erop :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_127994664
Ben helemaal klaar met mij Nexus S. Wil een nieuw toestel.
Zoek een betaalbaar, snel, fatsoenlijk formaat toestel iemand tips?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:21:09 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127994722
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:37:33 #214
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_128002605
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Greenify _O_
:Y _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:12:13 #215
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128265955
Nieuwe ROM voor mijn Galaxy S Advance (JellyMOD 4.0). Wat vinden jullie?











EDIT;


"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:04:17 #216
132191 -jos-
Money=Power
pi_128268315
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef SGYENZO het volgende:
Nieuwe ROM voor mijn Galaxy S Advance (JellyMOD 4.0). Wat vinden jullie?


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]



[ afbeelding ]

EDIT;


[ afbeelding ]
Uh, is een ROM er om het uiterlijk aan te passen? kan toch gewoon zonder ROM?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:16:11 #217
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128268453
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef -jos- het volgende:

[..]

Uh, is een ROM er om het uiterlijk aan te passen? kan toch gewoon zonder ROM?
Dit zijn de nieuwe functies (zoals vermeld op xda-developers):

-Nexus style icons
-Original Lockscreen Jelly Bean
-CyanogenMod Tones 10 (calls, notifications, UI sounds ...)
-Ported the original ics browser
-Ported the CM music player,'' Apollo''
-Fully deodexed
-Zimpalingned
-Many tweaks for net speed
-Hardware acceleration for a more fluid UI
-Tweaks to improve battery life
-Prerooted
-Tweaks to improve the quality of photography / video
-Aumented jpeg quality to 100%
-Original jelly bean Calculator
-Improved detection of GPS
-Notification bar Curtain customize at Cyanogenmod style
-Added the application lidroid
-'' New'' settings app customize with the holo style
-Bootanimation of the nexus 4
-Popups windows modified at holo-nexus style
-Changes in init to improve battery even more (Cucky6600)
-Changed original file browser, by the original of MIUI (in my opinion the best I've seen, there will realize why I say)
-Added Face unlock
-Ported original sms app of aokp!
-New changes in init.d for a better battery life
-Apex launcher
-Few changes in buid.prop
-Dialer-contacts themed at the holo style (joehanh38)
-High speed internet (Chuky6600)
-Couple of scripts for a better ram usage
-More free space for system, for you can push more apps there
-High speed reading of the sd memory
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:49:36 #218
132191 -jos-
Money=Power
pi_128268865
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dit zijn de nieuwe functies (zoals vermeld op xda-developers):

-Nexus style icons
-Original Lockscreen Jelly Bean
-CyanogenMod Tones 10 (calls, notifications, UI sounds ...)
-Ported the original ics browser
-Ported the CM music player,'' Apollo''
-Fully deodexed
-Zimpalingned
-Many tweaks for net speed
-Hardware acceleration for a more fluid UI
-Tweaks to improve battery life
-Prerooted
-Tweaks to improve the quality of photography / video
-Aumented jpeg quality to 100%
-Original jelly bean Calculator
-Improved detection of GPS
-Notification bar Curtain customize at Cyanogenmod style
-Added the application lidroid
-'' New'' settings app customize with the holo style
-Bootanimation of the nexus 4
-Popups windows modified at holo-nexus style
-Changes in init to improve battery even more (Cucky6600)
-Changed original file browser, by the original of MIUI (in my opinion the best I've seen, there will realize why I say)
-Added Face unlock
-Ported original sms app of aokp!
-New changes in init.d for a better battery life
-Apex launcher
-Few changes in buid.prop
-Dialer-contacts themed at the holo style (joehanh38)
-High speed internet (Chuky6600)
-Couple of scripts for a better ram usage
-More free space for system, for you can push more apps there
-High speed reading of the sd memory
Oke. Dus daar moet je voor rooten lijkt me. Vind ik zelf niet nodig, zit niks tussen wat ik nodig heb en niet gewoon zelf kan customizen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:15:46 #219
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128279552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:49 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oke. Dus daar moet je voor rooten lijkt me. Vind ik zelf niet nodig, zit niks tussen wat ik nodig heb en niet gewoon zelf kan customizen.
Nee die ROM is al geroot.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128280393
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nee die ROM is al geroot.
:')

Je zult je toestel moeten rooten voordat je een custom rom erop kan zetten...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:46:35 #221
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128294727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

Je zult je toestel moeten rooten voordat je een custom rom erop kan zetten...
Fout. die van mij zat nog op stock unrooted toen ik m erop gooide.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:03:53 #222
2651 svann
night-hawk
pi_128305956
Kwestie van definities lijkt me, SGYENZO.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:20:43 #223
132191 -jos-
Money=Power
pi_128306641
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:03 schreef svann het volgende:
Kwestie van definities lijkt me, SGYENZO.
?
Je hebt je telefoon geroot of niet. Het is 1 van de 2.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:30:06 #224
2651 svann
night-hawk
pi_128306945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef -jos- het volgende:

?
Je hebt je telefoon geroot of niet. Het is 1 van de 2.
Ik begrijp uit zijn verhaal dat dit gewoon zijn eerste rootROM is. :)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_128311066

OBackup

Werkt lekker, maakt on the fly back-ups en nu hoef ik niet meer te rebooten en via het recoverymenu te werken :) Het programma kan de back-up ook op Dropbox opslaan indien gewenst.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:15:36 #226
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128314484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef svann het volgende:

[..]

Ik begrijp uit zijn verhaal dat dit gewoon zijn eerste rootROM is. :)
hij was nog niet geroot.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128314881
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef -jos- het volgende:

[..]

?
Je hebt je telefoon geroot of niet. Het is 1 van de 2.
Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.

Je kunt echter wel degelijk de bootloader unlocked hebben maar je ROM niet geroot. Aangezien je die ROM volledig overschrijft als je een custom ROM installeert, zie je daar daarna niets meer van terug.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:32:55 #228
132191 -jos-
Money=Power
pi_128315144
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.

Je kunt echter wel degelijk de bootloader unlocked hebben maar je ROM niet geroot. Aangezien je die ROM volledig overschrijft als je een custom ROM installeert, zie je daar daarna niets meer van terug.
Hmmm, okeee... :S

quote:
Important information. Please note that you may void the warranty of your phone and/or any warranty from your operator if you unlock the boot loader.
Dus imo valt dat ook onder rooten dan.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128315210
Rooten is gewoon een technisch proces, en het wel of niet vervallen van garantie heeft ook daar weer niets mee te maken.

Als jouw definitie van rooten is "het doen vervallen van de garantie" dan is dat gewoon een rare / niet kloppende definitie.
Dan zou je telefoon in de WC laten vallen ook een vorm van rooten zijn.
pi_128315607
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.

Je kunt echter wel degelijk de bootloader unlocked hebben maar je ROM niet geroot. Aangezien je die ROM volledig overschrijft als je een custom ROM installeert, zie je daar daarna niets meer van terug.
Om een custom rom te installeren heb je een root-access op je telefoon nodig via de bootloader. Als je daarna een rom installeert die die functionaliteit niet gebruikt doet het er niets aan af dat je root-access hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:11:08 #231
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128316637
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Om een custom rom te installeren heb je een root-access op je telefoon nodig via de bootloader.
ik installeerde m met cwm.
eerst via stock recovery, toen naar cwm. geen root access nodig.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:14:49 #232
132191 -jos-
Money=Power
pi_128316783
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:11 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

ik installeerde m met cwm.
quote:
ROM Manager is THE MUST HAVE APP for any Android root user.
https://play.google.com/s(...)d=ClockworkMod&hl=en

Je hebt dus geroot...

[ Bericht 11% gewijzigd door -jos- op 27-06-2013 12:20:38 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:41:05 #233
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128322275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef -jos- het volgende:

[..]


[..]

https://play.google.com/s(...)d=ClockworkMod&hl=en

Je hebt dus geroot...
Ik. Gebruikte. Geen. ROM manager.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:50:48 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128322724
Voor een fanboy snap je er wel verdomde weinig van
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:58:58 #235
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128323041
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
Voor een fanboy snap je er wel verdomde weinig van
Nee, jullie snappen er verdomde weinig van.

1) ik downloadde CWM
2) Gebruikte stock bootloader om CWM te activeren
3) Firmware geïnstalleerd.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128323099
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:58 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nee, jullie snappen er verdomde weinig van.

1) ik downloadde CWM
2) Gebruikte stock bootloader om CWM te activeren
3) Firmware geïnstalleerd.
En CWM is geen ROM-manager wil je zeggen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:35:25 #237
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128324408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En CWM is geen ROM-manager wil je zeggen?
Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iig
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128324582
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iig
Het staat er anders wel vrij duidelijk bij heh?
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:58:58 #239
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128325368
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het staat er anders wel vrij duidelijk bij heh?
Nee? Voor ik JellyMOD installeerde was mijn telefoon compleet clean, stock Firmware, unrooted.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128325670
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iig
Lieve schat, je hebt ROOT rechten NODIG om een custom rom te installeren.

1. zorg dat je root acces krijgt
2. install custom loader (CWM is de meest gebruikte)
3. install custom rom
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128326263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lieve schat, je hebt ROOT rechten NODIG om een custom rom te installeren.

1. zorg dat je root acces krijgt
2. install custom loader (CWM is de meest gebruikte)
3. install custom rom
En niet anders.
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:42:58 #242
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128326969
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

En niet anders.
Mijn geval niet.. Stock Jelly Bean --> CWM zonder root --> Andere ROM.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:08:11 #243
132191 -jos-
Money=Power
pi_128327763
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Mijn geval niet.. Stock Jelly Bean --> CWM zonder root --> Andere ROM.
Leg die 2e stap eens uit dan. Wat is precies CWM en hoezo is het zonder root.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:11:23 #244
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128327857
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:08 schreef -jos- het volgende:

[..]

Leg die 2e stap eens uit dan. Wat is precies CWM en hoezo is het zonder root.
Clockworkmod. Je kan er ROMs mee installeren en bij mij lukte dat zonder root.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:47:24 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128329149
Ik begrijp die angst voor rooten niet zo.
Vaak is het argument ook: daar hoef ik toch geen reden voor te hebben, ik wil het gewoon niet. Whehe. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128329743
Om een custom ROM te installeren moet je geen geroote telefoon hebben, want de root zit in je ROM, en niet in je telefoon, als je dus van een ROM komt met rootrechten, kan je perfect naar een ROM gaan zonder root rechten, en omgekeerd, zolang je een custom recovery hebt geïnstalleerd. Het feit dat jij een nutteloze app die wel root rechten nodig heeft gebruikt om je CWM te laden doet daar niets aan af.
Dus gewoon bootloader unlocken, custom recovery flashen en je kan eender welke ROM installeren die voor je telefoon beschikbaar is, met of zonder root. :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:17:00 #247
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128334893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef stoereboii het volgende:
Om een custom ROM te installeren moet je geen geroote telefoon hebben, want de root zit in je ROM, en niet in je telefoon, als je dus van een ROM komt met rootrechten, kan je perfect naar een ROM gaan zonder root rechten, en omgekeerd, zolang je een custom recovery hebt geïnstalleerd. Het feit dat jij een nutteloze app die wel root rechten nodig heeft gebruikt om je CWM te laden doet daar niets aan af.
Dus gewoon bootloader unlocken, custom recovery flashen en je kan eender welke ROM installeren die voor je telefoon beschikbaar is, met of zonder root. :)
Hèhè fully explained.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128350126
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Mijn geval niet.. Stock Jelly Bean --> CWM zonder root --> Andere ROM.
Gelijk, was in de war :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:10:33 #249
132191 -jos-
Money=Power
pi_128350486
ik snap het nog steeds niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128354406
Er is nu ook een .APK van de stock Android Camera. Je kan dus nu ook een Sphere maken op andere dan Nexus smartphones *O*

http://forums.androidcent(...)-no-root-needed.html
pi_128355253
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
Er is nu ook een .APK van de stock Android Camera. Je kan dus nu ook een Sphere maken op andere dan Nexus smartphones *O*

http://forums.androidcent(...)-no-root-needed.html
Kon toch al met andere ROMs.
pi_128426246
ok bij voorkeur zou ik het liefst een kale custom rom hebben.

een zo kaal mogelijke android en die dan aanvullen met mijn apps nou heb ik er 0,0 ervaring mee en voel me nog niet helemaal comfortabel om een custom ROM te flashen maar wil het eigenlijk wel.

nou heb ik een samsung en ik vind bepaalde widgets fijn (kalender en active apps en mem usage b.v.) die wil ik dus ook hebben

iemand tips?

bij voorkeur een custom rom die die go launcher geintegreerd heeft (als die al bestaat)

[ Bericht 10% gewijzigd door GewoneMan op 30-06-2013 18:04:59 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_128428626
Je wilt een zo kaal mogelijke rom met de meest bloated launcher die er is?

Hoe dan ook de standaard procedure: op XDA kijken wat er allemaal voor jouw specifieke toestel beschikbaar is. De populairste bij voorbaat is waarschijnlijk Cyanogenmod.
pi_128429026
Cyanogenmod is idd het meest pure AOSP maar met leuke extra functies die best handig zijn. Als je meer wilt customizen zou ik voor Paranoid android gaan, maar dat heeft wel heeel veel opties. :P En verder zijn er nog leuke ROMs hoor, maar dit zijn veruit de populairste, ook nog AOKP natuurlijk.
  zondag 30 juni 2013 @ 19:35:43 #256
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128429790
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 19:07 schreef stoereboii het volgende:
Cyanogenmod is idd het meest pure AOSP maar met leuke extra functies die best handig zijn. Als je meer wilt customizen zou ik voor Paranoid android gaan, maar dat heeft wel heeel veel opties. :P En verder zijn er nog leuke ROMs hoor, maar dit zijn veruit de populairste, ook nog AOKP natuurlijk.
GEEN Paranoid Android nemen, hij liet me niet meer filmen, welke camera dan ook. Onofficiële cyanmods kunnen ook fataal zijn dus zorg dat die officieel uit is voor je toestel
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128430634
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

GEEN Paranoid Android nemen, hij liet me niet meer filmen, welke camera dan ook. Onofficiële cyanmods kunnen ook fataal zijn dus zorg dat die officieel uit is voor je toestel
Ik heb een Nexus 4 dus heb al die issues niet omdat de custom ROMs op de stock ROM van de Nexus 4 zijn gebaseerd. ;) Maar het kan ook gewoon een gekende bug zijn en die worden dan in latere builds gefixt he...
  zondag 30 juni 2013 @ 21:22:36 #258
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128434378
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:01 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik heb een Nexus 4 dus heb al die issues niet omdat de custom ROMs op de stock ROM van de Nexus 4 zijn gebaseerd. ;) Maar het kan ook gewoon een gekende bug zijn en die worden dan in latere builds gefixt he...
hopen dat ze eindelijk eens klaar zijn met developen van CM voor de galaxy s advance..
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128466035
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Ireyon het volgende:
Je wilt een zo kaal mogelijke rom met de meest bloated launcher die er is?

Hoe dan ook de standaard procedure: op XDA kijken wat er allemaal voor jouw specifieke toestel beschikbaar is. De populairste bij voorbaat is waarschijnlijk Cyanogenmod.
ohh heb die launcher nog niet maar zag er een YT vid van en dat zag er wel cool uit. ok scrap that :P

anyway op die site gekeken en ook bij cynogen site maar ze kennen mijn toestel niet :(

edit: heb de Samsung galaxy S3 mini als ik toestel opstart geeft hij aan GT 18190
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_128466156
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

hopen dat ze eindelijk eens klaar zijn met developen van CM voor de galaxy s advance..
:') daarmee zijn ze nooit klaar, CM wordt steeds uitgebreid he...
  maandag 1 juli 2013 @ 17:07:30 #261
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128466159
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ohh heb die launcher nog niet maar zag er een YT vid van en dat zag er wel cool uit. ok scrap that :P

anyway op die site gekeken en ook bij cynogen site maar ze kennen mijn toestel niet :(

edit: heb de Samsung galaxy S3 mini als ik toestel opstart geeft hij aan GT 18190
Please stay away from hacks.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 1 juli 2013 @ 17:09:12 #262
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128466205
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:07 schreef stoereboii het volgende:

[..]

:') daarmee zijn ze nooit klaar, CM wordt steeds uitgebreid he...
Nee maar ik bedoel kom op, haal dan op z'n minst de beta eraf.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128466399
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:09 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel kom op, haal dan op z'n minst de beta eraf.
Er zijn toch release candidates en stable releases...
  maandag 1 juli 2013 @ 18:32:48 #264
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128469077
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Er zijn toch release candidates en stable releases...
nope, alleen alpha en beta
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128469723
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:32 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

nope, alleen alpha en beta
Nightlies dus, niks mis mee hoor.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:57:50 #266
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128469986
Die nightlies van CM zijn meestal wel goed betrouwbaar en stabiel :). Ik draai op mijn galaxy tab en op mijn S4 nightlies van CM10.1. Werkt echt als een zonnetje, en soepeler dan de originele roms die er op stonden. Aanradertje!
  maandag 1 juli 2013 @ 21:35:14 #267
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128476769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:57 schreef lexvandoef het volgende:
Die nightlies van CM zijn meestal wel goed betrouwbaar en stabiel :). Ik draai op mijn galaxy tab en op mijn S4 nightlies van CM10.1. Werkt echt als een zonnetje, en soepeler dan de originele roms die er op stonden. Aanradertje!
behalve dat het mijn video camera sloopt :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128483657
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

behalve dat het mijn video camera sloopt :')
Ben jij nu echt een randdebiel of wat man? :') Dat is een bug die waarschijnlijk al lang opgelost is. In custom ROMs zitten meestal bugs he, dat staat ook in de beschrijvingen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:13:43 #269
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128488613
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

behalve dat het mijn video camera sloopt :')
Serieus? Heb je het op de juiste manier geflashed (cleane install dus, geen dirty flash?). Ik heb hier namelijk geen last van en het is ook niet een van de bekende bugs op het moment.
pi_128488727
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef GewoneMan het volgende:
ok bij voorkeur zou ik het liefst een kale custom rom hebben.

een zo kaal mogelijke android en die dan aanvullen met mijn apps nou heb ik er 0,0 ervaring mee en voel me nog niet helemaal comfortabel om een custom ROM te flashen maar wil het eigenlijk wel.

nou heb ik een samsung en ik vind bepaalde widgets fijn (kalender en active apps en mem usage b.v.) die wil ik dus ook hebben

iemand tips?

bij voorkeur een custom rom die die go launcher geintegreerd heeft (als die al bestaat)
Goed inlezen en exact de stappen uitvoeren zoals ze beschreven staan. Ik was er vroeger ook huiverig voor, maar het stelt niks voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128492766
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:07 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Please stay away from hacks.
ik volgde de sites die hier gepost waren :{ ik wil geen hacks gewoon een custom ROM
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:51:54 #272
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_128493692
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef GewoneMan het volgende:
ok bij voorkeur zou ik het liefst een kale custom rom hebben.

een zo kaal mogelijke android en die dan aanvullen met mijn apps nou heb ik er 0,0 ervaring mee en voel me nog niet helemaal comfortabel om een custom ROM te flashen maar wil het eigenlijk wel.

nou heb ik een samsung en ik vind bepaalde widgets fijn (kalender en active apps en mem usage b.v.) die wil ik dus ook hebben

iemand tips?

bij voorkeur een custom rom die die go launcher geintegreerd heeft (als die al bestaat)
HD Revolution; je kunt bij de install aangeven welke samsung apps je wil verwijderen en welke Google apps je toe wil voegen. Is gebaseerd op de stock rom.
Launcher zul je wel zelf nog moeten installeren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:37:25 #273
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128495239
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik wil geen hacks gewoon een custom ROM
:')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:42:29 #274
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128495423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Goed inlezen en exact de stappen uitvoeren zoals ze beschreven staan. Ik was er vroeger ook huiverig voor, maar het stelt niks voor.
Inderdaad, toen ik mijn htc desire ging rooten en flashen piste ik bijna in mijn broek. Naderhand bleek alles zo eenvoudig... Heb toen daarna op de dag van aanschaf mijn galaxy tab 10.1, galaxy nexus en galaxy S4 meteen geroot en geflashed. Kan prima, en rete-eenvoudig!

Hmmmm lijkt zo wel een beetje een Galaxy fanboy...... XD
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:52:31 #275
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_128500007
Ik ben een beetje depri en wil van het zwart in de app drawer en instellingen af, dus ik ff rommen. CM erop gezet en een vrolijk thema, helaas gaan die thema's niet systeemdiep en is het een beetje een rommeltje. Dus ik verder vrolijk rommen en Miui erop gezet maar mijn chinees is af en toe wat roestig _O-

Iemand een idee of er verder nog roms bestaan die gewoon lekker licht van kleur zijn zoals bijvoorbeeld Miuui
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:09:50 #276
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128524077
Er zijn ook gewoon Engelse en Nederlands versies van MIUI :).
  woensdag 3 juli 2013 @ 06:23:10 #277
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128525900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:09 schreef lexvandoef het volgende:
Er zijn ook gewoon Engelse en Nederlands versies van MIUI :).
Ik had MIUI. Maar er zat één bug in. Vergeten :D
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:48:14 #278
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128531929
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef GewoneMan het volgende:
ok bij voorkeur zou ik het liefst een kale custom rom hebben.

een zo kaal mogelijke android en die dan aanvullen met mijn apps nou heb ik er 0,0 ervaring mee en voel me nog niet helemaal comfortabel om een custom ROM te flashen maar wil het eigenlijk wel.

nou heb ik een samsung en ik vind bepaalde widgets fijn (kalender en active apps en mem usage b.v.) die wil ik dus ook hebben

iemand tips?

bij voorkeur een custom rom die die go launcher geintegreerd heeft (als die al bestaat)
Ja welke telefoon heb je dan :D.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128533909
Shpongle _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_128542158
Jeuj, weer een nieuwe gsm uitzoeken voor iemand. Weer verdiepen in het mega-aanbod aan toestellen en abonnementen...
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:51:39 #281
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128542462
Wat zoekt hij/zij precies? Ik heb hele traject vorige week nog voor mijzelf uitgevogeld :P.
pi_128542802
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef lexvandoef het volgende:
Wat zoekt hij/zij precies? Ik heb hele traject vorige week nog voor mijzelf uitgevogeld :P.
Niet zoveel bijzondere eisen eigenlijk. Zo'n 500MB data en zo'n 200 min/sms. Betaalt nu net geen ¤50 p/maand geloof ik en dat mag opzich ook wel minder.
Opzich leek mij een Xperia Z wel wat omdat die waterdicht is wat voor haar wel handig is.

Ben voor mezelf gelukkig aan dit cirus ontsnapt omdat ik zo'n goede Vodafone deal had, maar het is altijd zo ondoorzichtig om dit uit te zoeken :{ ...
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:03:38 #283
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_128542965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een beetje depri en wil van het zwart in de app drawer en instellingen af, dus ik ff rommen. CM erop gezet en een vrolijk thema, helaas gaan die thema's niet systeemdiep en is het een beetje een rommeltje. Dus ik verder vrolijk rommen en Miui erop gezet maar mijn chinees is af en toe wat roestig _O-

Iemand een idee of er verder nog roms bestaan die gewoon lekker licht van kleur zijn zoals bijvoorbeeld Miuui
Purelook HD
*Hosselcopter*
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:10:29 #284
176420 Dibble
Neqschot...?
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:11:45 #285
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128543295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet zoveel bijzondere eisen eigenlijk. Zo'n 500MB data en zo'n 200 min/sms. Betaalt nu net geen ¤50 p/maand geloof ik en dat mag opzich ook wel minder.
Opzich leek mij een Xperia Z wel wat omdat die waterdicht is wat voor haar wel handig is.

Ben voor mezelf gelukkig aan dit cirus ontsnapt omdat ik zo'n goede Vodafone deal had, maar het is altijd zo ondoorzichtig om dit uit te zoeken :{ ...
Dat moet makkelijk lukken, ik zou dan zelf Vodafone Red Essential (als ze ooit 4G wilt) nemen, 1e 6 mnd 22e, daarna 44e. Voor een Xperia Z moet ze wel een beetje bijbetalen. Of een tikkie duurder abbo nemen, dan issie gratis maar over de loop van 2 jaar is dan het abbonement weer een klein beetje duurder (scheelt in totaal 10e, niet bijzonder dus....). Wilt ze geen 4G dan zou ik een vodafone bel,sms,web abbo doen (1e 6 mnd 16.25, daarna 32.50). Scheelt weer 100e in de loop van 2 jaar, maar je moet wel 220e bijbetalen voor de XZ.

Tmobile/KPN is ietsie duurder omdat vodafone nu een actie heeft.

Wel handig, had toen heel nerderig een Excel sheet gebouwd, staat alles nog in :P.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:33:13 #286
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_128544358
Ik zou in ieder geval niet (meer) voor HTC gaan. Ze hebben nu bekend gemaakt dat ze voor de zoveelste keer een update voor hun telefoons ineens toch maar niet gaan uitbrengen. Ik ben lange tijd fan geweest van HTC maar met zulke grappen hoeft het van mij niet meer :{
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_128545257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:11 schreef lexvandoef het volgende:
.
Die Sony was ook een eerste gedachte vanwege waterdichtheid, maar zo heb je ook nog een Samsung S4 Active en andere Sony's.
Maar waterdichtheid is niet echt een wens/eis; meer iets wat mij te binnen schoot wat een unieke feature zou kunnen zijn.

quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:33 schreef Devolution het volgende:
Ik zou in ieder geval niet (meer) voor HTC gaan. Ze hebben nu bekend gemaakt dat ze voor de zoveelste keer een update voor hun telefoons ineens toch maar niet gaan uitbrengen. Ik ben lange tijd fan geweest van HTC maar met zulke grappen hoeft het van mij niet meer :{
Mwah; dat ben ik sowieso wel gewend van telefoons. Na een jaar ofzo zit meeste support er wel op.
Maar ik heb juist wél weer een HTC genomen (ONE) en daar kun je nu zelfs als stock Android opzetten als je wil. Wel handig, want die Vodafone actie houdt wel in dat ik eigenlijk 2 jaar met toestel moet.

EDIT: nog iets anders. Heeft iemand ervaring met Android 4.2 op tablets, en wel met multi-user support? Werkt dat in de praktijk een beetje lekker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 03-07-2013 17:33:39 ]
pi_128547790
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef Iemand91 het volgende:

Mwah; dat ben ik sowieso wel gewend van telefoons. Na een jaar ofzo zit meeste support er wel op.
Maar ik heb juist wél weer een HTC genomen (ONE) en daar kun je nu zelfs als stock Android opzetten als je wil. Wel handig, want die Vodafone actie houdt wel in dat ik eigenlijk 2 jaar met toestel moet.
Het zit 'm er meer in dat HTC begin juni juist nog had belooft dat de One S wél een update naar 4.2.2 met Sense 5 zou krijgen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:21:40 #289
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_128548905
Ik heb sinds gisteren op mijn Android tablet (van Chinese makelij, op 4.1.1) het probleem dat de oriëntatie van het scherm is gedraaid. Ik had eerst gewoon dat hij vast in landschapsmodus stond, maar sinds ik gisteren even "scherm automatisch draaien" heb aan- en uitgezet, blijft hij nu vast in de portretmodus staan. De enige manier om hem nu naar zijn oude staat te krijgen is om "scherm automatisch draaien" weer aan te zetten, maar dat steeds draaien is irritant :P

Weet iemand hoe ik de standaard schermoriëntatie kan veranderen?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:34:27 #290
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128549358
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:21 schreef freiss het volgende:
Ik heb sinds gisteren op mijn Android tablet (van Chinese makelij, op 4.1.1) het probleem dat de oriëntatie van het scherm is gedraaid. Ik had eerst gewoon dat hij vast in landschapsmodus stond, maar sinds ik gisteren even "scherm automatisch draaien" heb aan- en uitgezet, blijft hij nu vast in de portretmodus staan. De enige manier om hem nu naar zijn oude staat te krijgen is om "scherm automatisch draaien" weer aan te zetten, maar dat steeds draaien is irritant :P

Weet iemand hoe ik de standaard schermoriëntatie kan veranderen?
gewoon schermlock uitzetten in landscape.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:40:55 #291
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_128549565
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

gewoon schermlock uitzetten in landscape.
Dan switcht hij weer automatisch naar de portretstand :')
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:42:24 #292
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128549614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef freiss het volgende:

[..]

Dan switcht hij weer automatisch naar de portretstand :')
mijn galaxy ook :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:42:53 #293
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_128549631
Tijdje terug RevolutionHD op mijn Desire HD gezet. Echter werkt Snapchat nu niet meer (crasht meteen na opstarten). Iemand die weet hoe ik dit werkend kan krijgen?
pi_128551785
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Het zit 'm er meer in dat HTC begin juni juist nog had belooft dat de One S wél een update naar 4.2.2 met Sense 5 zou krijgen.
Hmm tja, wel een punt. Maar dat had ik ook wel verwacht. De One V was geloof ik ook al snel 'afgeschreven'.

Ben eigenlijk ook wel op zoek naar een prettige player voor álle mediabestanden, inclusief DVD mappen en verschillende audio- en subtitle-tracks. Daroon Player leek veelbelovend maar speelt bij een aantal bestanden (waaronder DVD mappen) geen audio af. BSplayer is ook een prettige player maar speelt de .VOB bestanden apart af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 03-07-2013 20:41:13 ]
pi_128553533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm tja, wel een punt. Maar dat had ik ook wel verwacht. De One V was geloof ik ook al snel 'afgeschreven'.

Ben eigenlijk ook wel op zoek naar een prettige player voor álle mediabestanden, inclusief DVD mappen en verschillende audio- en subtitle-tracks. Daaroon Player leek veelbelovend maar speelt bij een aantal bestanden (waaronder DVD mappen) geen audio af. BSplayer is ook een prettige player maar speelt de .VOB bestanden apart af.
MX Player. :)

https://play.google.com/s(...)videoplayer.ad&hl=nl
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:57:20 #296
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm tja, wel een punt. Maar dat had ik ook wel verwacht. De One V was geloof ik ook al snel 'afgeschreven'.

Ben eigenlijk ook wel op zoek naar een prettige player voor álle mediabestanden, inclusief DVD mappen en verschillende audio- en subtitle-tracks. Daroon Player leek veelbelovend maar speelt bij een aantal bestanden (waaronder DVD mappen) geen audio af. BSplayer is ook een prettige player maar speelt de .VOB bestanden apart af.
Blinkfeed *G*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:58:38 #297
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571274
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 07:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gelijk, was in de war :)
:D :Y *G*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:58:49 #298
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571283
3
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:59:43 #299
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571318
2
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:00:05 #300
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571333
1
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:00:30 #301
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128571352
Kdoei :W
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')