abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 12:11:56 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125755010
het vorige deel : MUZ / Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a..

(voor de nieuwe OP een plaatje van mijn tafel)

Dit is dus een topic over alle mike patton gerelateerde projecten/bands/films etc. En over zijn label Ipecac Recordings.

Q: Waar moet ik die van kennen ?
A: Van zijn uitgebreide discografie, zie hieronder.

• Faith No More

* 1989 - The Real Thing
* 1989 - Kerrang! Flexible Fiend 3 (magazine flexi disc insert, Faith No More performs Sweet Emotion (an early version of The Perfect Crime)
* 1990 - Live at Brixton Academy (Includes 2 studio recordings from The Real Thing sessions. These comprise of The Grade - a short guitar instrumental by Jim Martin and The Cowboy Song.
* 1991 - Bill & Ted's Bogus Journey - Soundtrack (Faith No More performs The Perfect Crime)
* 1992 - Angel Dust
* 1993 - Songs To Make Love To
* 1993 - Judgment Night - Soundtrack (Faith No More & Boo-Yaa T.R.I.B.E. perform Another Body Murdered)
* 1995 - King for a Day... Fool for a Lifetime
* 1995 - Metallurgy, Vol. 1 (by Various Artists, Faith No More performs Engove (Caffeine))
* 1997 - Album of the Year
* 1998 - Plagiarism (by Sparks, Faith No More featured on This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us and Something For The Girl With Everything)
* 1998 - Du riechst so gut '98 - EP (by Rammstein, Faith No More remixes a version of the song)
* 1998 - Who Cares a Lot? (compilation)
* 2003 - This Is It: The Best of Faith No More (compilation)
* 2005 - Epic And Other Hits (compilation)
* 2005 - The Platinum Collection (compilation)
o Patton recorded several bonus tracks and/or b-sides with Faith No More, most of which have only been available on their non-US releases. Those tracks not included on any of the domestic titles listed above are original songs As the Worm Turns (Patton Version), Absolute Zero, Evidence (Spanish Version), Light Up and Let Go and The Big Kahuna, as well as covers of Greenfields, I Wanna Fuck Myself, and Spanish Eyes.

• Mr. Bungle

* 1986 - The Raging Wrath of the Easter Bunny (demo)
* 1987 - Bowel of Chiley (demo)
* 1988 - Goddammit I Love America (demo)
* 1989 - OU818 (demo)
* 1991 - Mr. Bungle
* 1995 - Disco Volante
* 1999 - California

• Fantômas

* 1998 - Great Jewish Music: Marc Bolan (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments as Fantômas on Chariot Choogle)
* 1999 - Fantômas
* 2001 - The Director's Cut
* 2002 - Millennium Monsterwork 2000 (by The Fantômas Melvins Big Band)
* 2002 - Wanna Buy A Monkey? (by Dan The Automator, Intro features music by Fantômas)
* 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 3: The Unknown Masada (by John Zorn, Fantômas perform Zemaraim)
* 2004 - Delìrium Còrdia
* 2005 - Suspended Animation
* 2005 - Who Is It/Where Is The Line Mixes 12" Vinyl (by Björk, Side B features a Fantômas remix of Where Is The Line)
* 2005 - Fantômas/Melt-Banana Split Vinyl 5" Single/Square Shaped 3" CD (Fantômas perform Animali In Calore Surriscaldati Con Ipertermia Genitale)

• Tomahawk

* 2001 - Tomahawk
* 2003 - Mit Gas
* 2007 - Anonymous

• Solo albums

* 1996 - Adult Themes for Voice
* 1997 - Pranzo Oltranzista

• Peeping Tom

* 2006 - Mojo Exclusive EP (features the non-album track Preschool)
* 2006 - Peeping Tom (album by Patton features collaborations with Odd Nosdam, Doseone and Jel of anticon., Rahzel, Dan the Automator, Amon Tobin, Kool Keith, Massive Attack, Bebel Gilberto, Kid Koala, Norah Jones, Dub Trio, among others)
* 2007 - We're Not Alone - Single (features We're Not Alone (Dan the Automator Redux), a distinctly different version from the album track with newly recorded Patton vocals)

• With John Zorn

* 1992 - Elegy (arranged by John Zorn, Patton performs vocals)
* 1998 - Weird Little Boy (by John Zorn/Chris Cochrane/Trey Spruance/Patton/William Winant)
* 1999 - Music Romance, Vol. 2: Taboo and Exile (by John Zorn, Patton featured on Bulls-Eye)
* 2000 - The Big Gundown: John Zorn Plays The Music of Ennio Morricone (by John Zorn, Patton sings The Ballad of Hank McCain (Vocal))
* 2001 - The Gift (by John Zorn, Patton featured on Bridge to the Beyond)
* 2002 - Hemophiliac (Tzadik Limited Edition) (by Hemophiliac)
* 2002 - I.A.O. (by John Zorn, Patton contributes vocals on Leviathan)
* 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 2: Voices in the Wilderness (by Various Artists, Patton performs keyboards and vocals on Kochot)
* 2004 - 50th Birthday Celebration Volume Six (by Hemophiliac)
* 2005 - 50th Birthday Celebration Volume Twelve (by Painkiller, special guest vocals by Patton)
* 2005 - The Complete Studio Recordings (by Naked City, features Patton the on new "version vocale" of the track Grand Guignol)
* 2006 - The Stone: Issue One (by John Zorn/Dave Douglas/Patton/Bill Laswell/Rob Burger/Ben Perowsky)
* 2006 - Moonchild: Songs Without Words (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
* 2006 - Astronome (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
* 2007 - Six Litanies for Heliogabalus (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron/Ikue Mori/Jamie Saft)

• Album collaborations

* 1999 - She (by Maldoror - Patton and Merzbow)
* 2001 - Music to Make Love to Your Old Lady By (by Lovage - Patton, Dan the Automator and Jennifer Charles)
* 2002 - Irony is a Dead Scene (by The Dillinger Escape Plan with Mike Patton (vocals, samples and percussions))
* 2004 - Romances (by Kaada/Patton)
* 2005 - General Patton vs. The X-Ecutioners (by Patton and The X-Ecutioners)
* 2008 - Mondo Cane (upcoming album by Patton, Aldo Sisillo and Roy Paci, it's going to be live recording of the show or the studio versions of it. This is Italian pop covers from 50's & 60's)

• Albums featured

* 1995 - Burn or Bury (by Milk Cult, Patton performs vocals on Psychoanalytwist)
* 1996 - Roots (by Sepultura, Patton sings on the track Lookaway)
* 1997 - Blood Rooted (by Sepultura, Patton sings and co-writes Mine. His singing can be also heard on the remix of the track Lookaway.)
* 1997 - Great Jewish Music: Burt Bacharach (by Various Artists, Patton (vocals and keyboards) collaborates with David Slusser on She's Gone Away)
* 1997 - Great Jewish Music: Serge Gainsbourg (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments on Ford Mustang)
* 1997 - Fear No Love (by Bob Ostertag, Patton contributes vocals to The Man in the Blue Slip and Not Your Girl)
* 1997 - AngelicA 97 (by Various Artists, House of Discipline contributes The Art Of Fist-Fucking (1 & 2) and Patton contributes to Romance For A Choking Man/Woman (with Marie Goyette) and cudegokalalumosospasashatetéwaot)
* 1998 - Charlie (by Melt-Banana, members of Mr. Bungle (and many others) contribute vocals for Area 877 (Phoenix Mix))
* 1999 - Memory Is An Elephant (by Tin Hat Trio, Patton sings on hidden track Infinito)
* 1999 - Tribus (by Sepultura, Patton co-writes and sings The Waste)
* 1999 - No Coração dos Deuses - Soundtrack (Patton performs Procura O Cara with members of Sepultura)
* 1999 - Song Drapes (by Jerry Hunt, Patton contributes text/vocals on Song Drape 7 "I Come")
* 2000 - The Crybaby (by Melvins, Patton sings and plays instruments on G.I. Joe)
* 2000 - Great Phone Calls (by Neil Hamburger, Patton featured on Music of the Night)
* 2000 - Down With The Scene (by Kid 606, Patton contributes vocals on Secrets 4 Sale)
* 2002 - Rise Above: 24 Black Flag Songs to Benefit the West Memphis Three (by Various Artists, Patton performs on Six Pack)
* 2003 - Patton performs vocals on Koolade (formerly titled "Kool-Aid Party"), an unreleased song originally recorded for the album Team Sleep
* 2004 - Virginal Co Ordinates (by Eyvind Kang, Patton contributes voice & electronics)
* 2004 - Medúlla (by Björk, features Patton on Pleasure Is All Mine and Where Is The Line)
* 2004 - White People (by Handsome Boy Modeling School, features Patton on Are You Down With It?)
* 2004 - The End of the Fear of God (by Various Artists, Patton duets with Kid 606 on Circle A)
* 2005 - Crime and Dissonance (by Ennio Morricone, compiled by Alan Bishop of Sun City Girls with Patton's commentary)
* 2005 - Toto Angelica (by Alvin Curran, contains snippets of past Angelica Festival performances, including Patton's in 1997)
* 2005 - Oceanic: Remixes/Reinterpretations (by Isis, Patton contributed a version of Maritime)
* 2005 - Burner (by Odd Nosdam, features Patton on 11th Ave Freakout Pt 2)
* 2005 - Wei-Wu-Wei (by Corleone: Roy Paci, Patton contributes vocals on Tutto diventerà rosso)
* 2006 - Wishingbone (by Subtle, features Patton on Long Vein of the Voice)
* 2006 - New Heavy (by Dub Trio, features Patton on Not Alone)
* 2006 - Trouble – The Jamie Saft Trio Plays Bob Dylan (by Jamie Saft Trio, features Patton on Ballad of a Thin Man)
* 2006 - Quero Saber (by Carla Hassett, duet with Patton on a cover of The Beatles' Julia)
* 2007 - Athlantis (by Eyvind Kang, Patton contributes vocals)
* 2007 - Vein (by Foetus, Patton remixes How to Vibrate)
* 2008 - Another Sound Is Dying (upcoming album by Dub Trio, features Patton on No Flag)
* 2008 - Weather Underground (upcoming album by Massive Attack, Patton is set to contribute vocals)
* 2008 - The soundtrack to the short film A Perfect Place which will be distributed along with the film as a CD/DVD special edition through Ipecac Recordings

• Filmography

* 1990 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards by Faith No More VHS
* 1993 - Video Croissant by Faith No More VHS
* 1993 - Video Macumba short film directed by Mike Patton containing abstract footage.
* 1998 - Who Cares A Lot: Greatest Videos by Faith No More VHS
* 2002 - A Bookshelf on Top of the Sky: 12 Stories About John Zorn
* 2004 - Inner Part of an Animal or Plant Structure by Björk
* 2004 - Wamego: Making Movies Anywhere (Documentary on the making of Firecracker)
* 2005 - Firecracker - Frank/David
* 2006 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards/Who Cares A Lot?: The Greatest Videos by Faith No More (double disc DVD compilation of previously released VHS titles)
* 2007 - Kaada/Patton live performance DVD
* 2007 - I Am Legend - Patton performs creature screams and howls[4]
* 2008 - A Perfect Place short film Ipecac Recordings is distributing with the soundtrack by Patton as a CD/DVD Special Edition
* 2008 - The Fantomas Melvins Big Band A live DVD release of a Fantomas/Melvins collaboration of one of their London performances out in summer of 2008

• Video Games

* 2007 - The Darkness - Starbreeze Studios
* 2007 - Portal - Valve (The voice of the Anger Sphere)
* 2008 - Left 4 Dead - Valve
* 2008 - Bionic Commando - Capcom

Q: Ik heb nog nooit van hem gehoord maar ben benieuwd waar moet ik beginnen?
A: Een rijtje essentials van Mike Patton om te horen wat de man zo al doet.

• Beginners guide

Faith no more - Angel dust
Mr. Bungle - California
Fantômas - Directors cut
Nathaniel merriweather presents: lovage - Music to make love to your old lady by
Peeping Tom - s/t
John Zorn - Six lithanies for heliogabalus

Als je dat geluisterd hebt heb je wel een beeld

Q: Ik vind het leuk kan ik de man nog aanschouwen?
A: Ja. 6 maart is hij in ons land en speelt hij samen met de italiaanse band Zu In tivoli oude gracht in Utrecht

Q: Wat is dat Ipecac Recordings
A: Dat is een label opgericht door Mike Patton & greg wreckman en is thuis voor de meest uiteenlopende bands van de post-hardcore van Isis tot de dub van dub trio tot rauwe hip-hop van dälek en zelf pop van immani coppola en northern state hebben hier albums gereleased. Het label gaat contracten aan per cd en is dus ideaal voor one-off projecten.

www.ipecac.com

Ik zou zeggen game on :

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 17-05-2013 14:42:05 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 12:13:44 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125755080
Die discografie update ik nog wel een keer.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 13:06:21 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125756789
Maar er komen dus 2 nieuwe SC3 albums aan

quote:
SECRET CHIEFS 3 announce the release of two full-length installments of their long awaited Book of Souls album, and two USA/Canada tours in support of them. The first [Book of Souls: Folio A] comes out in late May, and the second [Book of Souls: Folio B] comes out in September.

BOOK OF SOULS: FOLIO A (CD), RELEASED IN MAY

Listeners have come to expect a lot from Secret Chiefs 3, and for Book of Souls, second in the bands mega-trilogy (first being Book of Horizons, 2004), they expect nothing less than a vertigo-inducing follow up. True to expectation, Book of Souls: Folio A is a full-length album densely-packed with musical skyscrapers. Over a decade in the making along with Folio B, Book of Souls is Secret Chiefs 3s most elaborate work yet. Following the 7-band schemata laid out in Book of Horizons, both Folios of Book of Souls thoroughly establish the depth of SC3s journey into otherwise lost musical possibilities. With productions based in studios in the SF Bay Area, NY, LA, Seattle, UK and France over the last 11 years, the bands leader Trey Spruance enlisted a small army of musicians or actually not so small, since the orchestral tasks demanded by the music seem effectively unlimited in number.

But familiar names in the SC3 canon form the backbone of the recording-band: Timba Harris, Ches Smith, Shahzad Ismaily, Anonymous 13, Danny Heifetz, William Winant, with live-band initiates Matt Lebofsky, Kenny Grohowski and Toby Driver adding extra life among the zillions of enlisted musical enablers.

On Book of Souls: Folio A, it is evident that Secret Chiefs 3 continues to operate in blissful ignorance of current musical fashions, remaining enchanted only by what can be unlocked in modern mediums by applying a specific recipe of pre-modern (often ancient) processes to them.

While its true that the album represents the kind of titanic, almost Faustian undertaking that one would expect as being uniquely appropriate to Secret Chiefs 3, for all the pomp its easy to forget that everything having to do with the recording is D.I.Y. to the core. Book of Souls: Folio A is a fully organic production. Everything is honed with love in one of the last hermetically-sealed laboratories. Some may snort at the notion that there even could exist such a cauldron of limitless fascination extending so rigorously beyond the time/space boundaries of modern occidental groupthink; a place in-between, suspended, where the simplest motifs have the freedom either to radiate upward into geometric complexities that are beyond description, or to refine downward to a state of simple musical essence. But it's the usual thing at the SC3 lab.

This press-release is offered as a summons to the impartial jury of all earthly ears. All snorts and scoffs will be answered with a supra-sensory choir. Coming in May and September.
quote:
* NOTE A deluxe vinyl edition of the complete Book of Souls corpus, with expanded artwork and comprehensive conceptual material will be released in October
dat gaat hem voor mij wel worden :9~

en de pines soundtrack is er ook bijna :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Bosbeetle op 26-04-2013 13:16:28 ]
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:44:15 #4
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125758152
Ben benieuwd, ze hebben alle voorgaande projecten afgesloten, dus dit kan weer iets compleets nieuws worden :D
nee, jij dan!
pi_125758246
Templars op NorthSeaJazz!
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 16:21:42 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125765592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:47 schreef Ringel-S het volgende:
Templars op NorthSeaJazz!
En in belgie *O* ik heb al kaartjens :)
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 16:22:23 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125765623
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Gehenna het volgende:
Ben benieuwd, ze hebben alle voorgaande projecten afgesloten, dus dit kan weer iets compleets nieuws worden :D
Ze hebben het over 7 bands, het voorgaande was 6 bands geloof ik.. ik denk trouwens wel dat die 6 bands nog van de partij zijn :)
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 20:07:22 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125952608
Nieuwste ipecac telg, palms met chino van de deftones en leden van isis: http://palmsband.com/post(...)pitchfork-show-dates
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:33:22 #9
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125953746
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwste ipecac telg, palms met chino van de deftones en leden van isis: http://palmsband.com/post(...)pitchfork-show-dates
Ik moest heel erg aan 'Minerva' denken van Deftones...

Er zitten sowieso weinig Isis elementen in, lijkt het
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 20:36:39 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125953921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

er zitten toch 3 leden van isis in, had het wel grappig gevonden als ze iets totaal anders zouden gaan doen... ( :@ ik moet het nummer nog luisteren trouwens)
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:43:26 #11
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125957439
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

er zitten toch 3 leden van isis in, had het wel grappig gevonden als ze iets totaal anders zouden gaan doen... ( :@ ik moet het nummer nog luisteren trouwens)
Chipera zou wel leuk zijn geweest...
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 21:43:55 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125957459
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Chipera zou wel leuk zijn geweest...
idd :) en redelijk uniek :D
pi_125957861
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Weinig Isis elementen is positief :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:52:47 #14
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125958084
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef bartrid het volgende:

[..]

Weinig Isis elementen is positief :Y
ja ze zijn (achteraf) best saai eigenlijk hè
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 22:02:15 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125958763
Ik vind panopticon nog best wel een sterke plaat :)
pi_125958848
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind panopticon nog best wel een sterke plaat :)
Die vind ik zelfs heel goed te doen. Staat regelmatig aan hier :Y
pi_125959404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Gehenna het volgende:

[..]

ja ze zijn (achteraf) best saai eigenlijk hè
Yup, jaren geleden mijn Isis albums verkocht. Dat hele post rock post metal gebeuren is saaaaaaai. Heb alleen de Oceanic remixes nog.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:26:29 #18
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125960587
Dit is eigenlijk het enige nummer wat ik nog regelmatig op zet van hun :)
nee, jij dan!
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:56:29 #19
20720 brother52
Dus..........
pi_126545007
Tomahawk staat 27 augustus in Paradiso.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 19:47:27 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126547584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef brother52 het volgende:
woah _O_ (dat is al weer sinds 2003 dat ik die voor het laatst heb gezien :) )
pi_126548310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef brother52 het volgende:
Doordeweekse dag, maar is het waard, ik ga kijken of ik kan die datum *G*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:12:45 #22
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_126631957
Ik ga sowieso ..

Super goed om te zien
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 14:17:45 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126632149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef Thezappa het volgende:
Ik ga sowieso ..

Super goed om te zien
Ik ook patton is bij mij altijd een instant buy kwa kaartjes.

Het is ook al weer een jaartje of 2 geleden dat ik hem aan het werk gezien heb :o
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 14:24:25 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126632363
tot nu toe gezien aan patton:

2003 Tomahawk Melkweg
2004 Fantômas Paradiso
2004 Patton/Rahzel Paradiso
2005 Fantômas 013
2006 Peeping Tom Melkweg
2007 Patton/Fennesz, Paradiso
2008 Patton/Zu Tivoli
2008 Mondo Cane Paradiso
2008 Fantômas ATP festival
2010 Laborintus II Muziekgebouw aan het IJ

opkomend:

Moonchild Trio in belgie
Tomahawk Paradiso
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 19:29:25 #25
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126644201
MUZ / Tip John Zorn's songproject NU live!

*O* toffe versie van speedfreaks net met een tekst van patton :o
pi_126651507
Van Facebook, de MTV awards 1990:

pi_126656772
Wtf deze vent wist niet dat ie in zoveel meespeelde _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 16:18:38 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127111661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef bartrid het volgende:
Van Facebook, de MTV awards 1990:

[ afbeelding ]
:D _O_

Ik ben benieuwd of SC3 die late may release date gaan halen :')
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 16:56:51 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127365382
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of SC3 die late may release date gaan halen :')
Nee dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 20:03:41 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127592423
Het is vandaag 21 jaar geleden dat angel dust uitkwam... happy birthday *O*
  zondag 9 juni 2013 @ 20:07:01 #31
20720 brother52
Dus..........
pi_127592593
Is dat alweer zo lang geleden?
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 20:15:36 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127592985
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:07 schreef brother52 het volgende:
Is dat alweer zo lang geleden?
:Y Ik was toen 10 :o
  zondag 9 juni 2013 @ 20:26:25 #33
20720 brother52
Dus..........
pi_127593453
quote:
2s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:Y Ik was toen 10 :o
Ik mocht al een tijdje bier drinken :P
  Moderator woensdag 19 juni 2013 @ 09:02:05 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127975891
_O- SC3 heeft het bericht over het nieuwe album weer van de site afgehaald :')
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 11:54:07 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129000504
Patton was goed bezig met Templars in Gent *O* wel grappig dat het heel duidelijk was dat er veel patton fans op afkwamen... waar het jazz publiek niet heel blij mee was.
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 11:54:27 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129000514
Nogsteeds geen sign van de nieuwe SC3 plaat :P
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:48:49 #37
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_129013434
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Patton was goed bezig met Templars in Gent *O* wel grappig dat het heel duidelijk was dat er veel patton fans op afkwamen... waar het jazz publiek niet heel blij mee was.
"SIT DOWN YOU ASSHOLES!!" :D
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 17:49:04 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129013444
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:48 schreef Gehenna het volgende:

[..]

"SIT DOWN YOU ASSHOLES!!" :D
_O-
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 12:01:29 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129215683

hmm deze is bij mij helemaal onder de radar door gevlogen :o
  maandag 22 juli 2013 @ 13:28:15 #40
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_129218646
Wel een vermakelijk stukje van The Quietus (van die gast die ooit op de fiets naar Roadburn ging vanuit Engeland) over waarom Faith No More een stuk beter af was zonder Mike Patton :P

http://thequietus.com/art(...)rdered-faith-no-more
nee, jij dan!
  maandag 22 juli 2013 @ 13:30:39 #41
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_129218724
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:

hmm deze is bij mij helemaal onder de radar door gevlogen :o
Kende jij deze samenwerking trouwens wel?:
Dankzij dit pareltje van een topic, kwam ik achter die Boo-Yaa T.R.I.B.E., verder niet heel bijzonder groepje imho maar zag wel dat ze samen met FNM dit nummer hadden opgenomen :P
nee, jij dan!
  maandag 22 juli 2013 @ 13:39:38 #42
247356 infp2009
More cowbell!
pi_129218978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Kende jij deze samenwerking trouwens wel?:
Dankzij dit pareltje van een topic, kwam ik achter die Boo-Yaa T.R.I.B.E., verder niet heel bijzonder groepje imho maar zag wel dat ze samen met FNM dit nummer hadden opgenomen :P
Judgement Night soundtrack. Allemaal samenwerkingen van rapperts met metalbands.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 13:49:49 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129219304
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:28 schreef Gehenna het volgende:
Wel een vermakelijk stukje van The Quietus (van die gast die ooit op de fiets naar Roadburn ging vanuit Engeland) over waarom Faith No More een stuk beter af was zonder Mike Patton :P

http://thequietus.com/art(...)rdered-faith-no-more
:@ ik ken op "we care a lot" na eigenlijk maar heel weinig mosley fnm nummers...
pi_129224082
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Judgement Night soundtrack. Allemaal samenwerkingen van rapperts met metalbands.
Best een goeie soundtrack :Y Helmet met House of Pain en Slayer met Ice-T zijn lekkere nummers.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:05:15 #45
247356 infp2009
More cowbell!
pi_129225036
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:@ ik ken op "we care a lot" na eigenlijk maar heel weinig mosley fnm nummers...
Mis je niks aan, die gast kan ECHT niet zingen. Ik luister die twee albums hoogstens uit een soort nostalgie.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 10:51:44 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130471754
Morgen naar tomahawk, ik was bijna vergeten dat ik een kaartje had :P
pi_130472481
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen naar tomahawk, ik was bijna vergeten dat ik een kaartje had :P
Nice, als ik niet deze week mijn praatje moest doen ging ik mee..
nee, jij dan!
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 13:01:35 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130474958
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Nice, als ik niet deze week mijn praatje moest doen ging ik mee..
Hmm jammer nu moet ik alleen maarja het is patton dus ik vermaak me wel, en ik heb speciale herinneringen eraan tomahawk was de eerste patton band die ik live zag :)
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 17:48:44 #49
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130561410
Het was een tof concert, met allemaal eigenaardigheden, patton leek geirriteerd zowel naar het publiek als naar de collega bandleden, het was duidelijk dat het het publiek niet enthausiast genoeg vond, zijn bandleden was hij ook behoorlijk aan het opstoken... verder was er de mededeling dat trevor dunn met een nederlandse ging trouwens, en hij kwam dan ook voor de toegift terug met een eindhoven de gekste shirt aan :P

De toegift eindigde met een punk nummer en een country nummer one drink and then one more, and then another

waarna het publiek trouwens het hardst juichte wat weer met een sarcastisch glimlachje opgepikt werd door patton.

Wat ik wel jammer vond was de complete patton adorisatie in de zaal ik zag voor mij iemand met een telefoon patton op te nemen (die gewoon stilstond) tijdens een solo van de gitarist (buiten zijn beeld) :{

Een ander minpuntje was geen nummers van anonymous.... (als ik het goed heb)
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 17:52:22 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130561507
Dit verwoord het ook wel goed: http://www.podiuminfo.nl/review/2833/Tomahawk_-_278_-_Paradiso/

lauw publiek was het wel maar de punkcover veroorzaakte toch een mini-pitje.... patton verwachtte meer van zijn publiek dat was wel duidelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')