abonnement Unibet Coolblue
pi_368014
Ik volg BB in Belgie ook daar zie je de mensen onder de douche,kleden zich voor de douche uit ,zonder handoekie ervoor Dat word ook uitgezonden Waarom daarwel??? en zien wij niets van douchende mensen?
Is Nederland zo preuts?
Try anything once, twice to be sure
pi_368022
Ja, ik had ook graag Darius' kapstok gezien
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:39:57 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_368024
Ik hoef die douchende mensen eigenlijk ook niet te zien. Volgens mij zou VOO het douchen helemaal niet uitzenden als de vrouwen er niet elke keer zo'n act van maken, met handdoeken en badpakken etc..

Zijn de BB-mannen eigenlijk net zo preuts, douchen zij ook altijd in hun zwembroek?

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_368042
Kan zijn omdat het de eerste BB in Belgie is,dat die bewoners niet echt door hebben wat er allemaal uitgezonden word
De bewoners in het Nederlandse huis zijn zich daar m.i heel goed van bewust
bad to tha bone
pi_368093
quote:
Op 29 september 2000 01:49 schreef craziest het volgende:
Kan zijn omdat het de eerste BB in Belgie is,dat die bewoners niet echt door hebben wat er allemaal uitgezonden word
De bewoners in het Nederlandse huis zijn zich daar m.i heel goed van bewust
Wij hadden vorig jaar ook eerste keer en weinig naakt
Try anything once, twice to be sure
pi_368126
Ja het is hier verschrikkelijk preuts. Het is zo erg bedekt allemaal dat juist daardoor enorm de nadruk op het (niet) bloot zijn wordt gelegd. Op dit moment legt Dees net Miranda (en hoe zit dat met omkleden?) uit hoe en waar je je onderbroek aan moet doen... Ik kan niet wachten tot dat vet in beeld komt! Even later kleed ze zich om op de wc, zelfs de overoge bewoners vinden dit preuts! In Duitsland liepen ze ook in hun nakie rond. Geeft een veel natuurlijker beeld dan deze nieuwe soapacteurs...

Bah!

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 03:59]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  Admin vrijdag 29 september 2000 @ 10:16:05 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_368282
Vreemde is dat de dames in het huis zo ontzettend panisch doen over naakt terwijl diezelfde vrouwen 's zomers topless op het strand liggen
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_368354
Miranda vertelde dat ze ook een badpak had ingepakt, zodaat ze in bad kon gaan. Dat belooft niet veel goeds.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2000 @ 11:32:54 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_368360
er is nogal een verschil als je topless zont tussen een paar duizend mensen op het strand of voor 2 miljoen Nederlanders die alleen naar jou kijken, het op internet zetten en er posters van laten drukken
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:19:13 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_368540
quote:
Op 29 september 2000 11:32 schreef SunChaser het volgende:
er is nogal een verschil als je topless zont tussen een paar duizend mensen op het strand of voor 2 miljoen Nederlanders die alleen naar jou kijken, het op internet zetten en er posters van laten drukken
Tja, zit wat in. Lees alleen het 'Kim-topic' maar even...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:21:06 #11
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_368544
Waarom zou je dat douchen wíllen zien????
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_368839
Tja..een borst, is een borst, is een borst..


Misschien willen de dames een geen tipje van de sluier oplichten omdat ze anders bang zijn om een aanbod van Playboy mis te lopen.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_369242
quote:
Op 29 september 2000 11:30 schreef k_man het volgende:
Miranda vertelde dat ze ook een badpak had ingepakt, zodaat ze in bad kon gaan. Dat belooft niet veel goeds.
Nee, op een blote Miranda kan je wel ff wachten denk ik... Vannacht vergeten in de streamverslagen te zetten dat Miranda zich heeft omgekleed in de wc. Dees vertelde het aan de rest (waar Miranda niet bij was natuurlijk) en maakte haar licht belachelijk.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Overall beste user 2022 vrijdag 29 september 2000 @ 20:10:19 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_369252
Tja, willen ze allemaal acteren en beroemd worden, deinzen ze al terug voor een beetje naaktscene.

slappe hap

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_369280
Waarom in bad in een badpak? Dan is een bikini toch veel functioneler?
  Overall beste user 2022 vrijdag 29 september 2000 @ 20:39:58 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_369299
in je blote kont is het nog veel functioneler
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 29 september 2000 @ 21:32:06 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_369461
quote:
Op 29 september 2000 20:39 schreef Ulx het volgende:
in je blote kont is het nog veel functioneler
Psies !

Het ligt er gewoon iets te dik bovenop.....
Wie gaat er nu in vredesnaam in een badpak in bad ? Misschien moeten ze de camera gewoon naar de wc verplaaten, en dan kijken of ze ook hun badpak aandoen voor zaan plassen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')