abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_125722834

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 25 april 2013 @ 16:25:50 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125722935
:9
Confidence through competence
  donderdag 25 april 2013 @ 16:30:22 #3
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125723087


Nieuw is toch dat je ziet in welke zaal de voorstelling is :9
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 25 april 2013 @ 16:30:43 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125723098
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw is toch dat je ziet in welke zaal de voorstelling is :9
Hee, verrek :P
Confidence through competence
pi_125723384
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw is toch dat je ziet in welke zaal de voorstelling is :9
Handig!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125723620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee, verrek :P
Ohja! Idd :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_125724069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

loop naar de kassa en er is geen issue? (althans, ik heb geen issue ermee gehad laatste keer dat ik dat deed?)
neemt niet weg dat ze die bioscoopbonnen scanbaar zouden moeten maken..
Scanbare bioscoopbonnen zou zo ideaal zijn. :Y Maar er is vast een goede reden waarom dat niet kan, anders was het al wel ingevoerd lijkt me.
pi_125726151
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw is toch dat je ziet in welke zaal de voorstelling is :9
eindelijk..
je kon het wel zien, maar pas nadat je had gereserveerd bij je mijn pathe
pi_125726238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Scanbare bioscoopbonnen zou zo ideaal zijn. :Y Maar er is vast een goede reden waarom dat niet kan, anders was het al wel ingevoerd lijkt me.
dan moeten alle bioscopen 1 gezamelijk order systeem aanhouden of gezamelijk doneren aan een stukje gemeenschappelijke infrastructuur (na scan het kaartnummer op internet verifieeren)
pi_125729309
Iron Man 3! Prima actie film! Pepper O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125731087
Omdat deze film door de schrijver van de lethal weapon films is gemaakt had ik eigenlijk wel een "i'm getting to old for this shit" verwacht :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125736330
Ben er eindelijk achter waarom ik de laatste tijd bij veel films wegdut rond de helft: (IMAX) 3D maakt het beeld donkerder én maken je ogen extra actief, dus worden ze sneller moe. Ik val nooit in slaap maar kan dan gewoon mijn ogen flikkerend openhouden. Wel erg irritant... had het ook bij Iron Man op de helft. Maar Places beyond the Pines (die nog langer duurt ook) en wat een redelijk trage film is, heb ik moeiteloos uitgezeten!

Oh, en bij de 2 topfilms drie minuten voor aanvang kan ik nog gewoon mijn kaartje uitprinten en bij een film als App om notabene 17.30 uur, met drie verkochte kaartjes én tien minuten voor aanvangstijd verwijderen ze mijn reservering... :') _O- (om uiteindelijk gewoon weer op dezelfde plek te zitten).
  donderdag 25 april 2013 @ 21:48:12 #13
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125737024
Stoker - Pathé Tuschinski - 25 april 2013 - Zaal 5
Prima film! Ik vond het persoonlijk één van de betere dit jaar. Je moet er wel van houden, ik denk niet dat iedereen films op dit tempo kan uithouden. Ik vond het echter zeker een spannende thriller! Helemaal mijn smaak. Het is moeilijk uit te leggen maar de sfeer van deze film pakte me echt enorm. Mooi camerawerk, ten minste is wat anders dan de 'standaard' films. Alleen die Nicole Kidman zeg, hoezo strakgetrokken gezicht. Niet normaal meer dat mens. Matthew Goode is m'n nieuwe favo mannelijke acteur. Wat een supervette rol speelt 'ie hierin zeg. Mia is ook zeker heel goed. Ik vond het een aanrader. Ga snel een paar andere films van hem downloaden, als die er zijn :). 9/10.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen naar Spring Breakers, en Warm Bodies als ik dat red. Ben de laatste tijd nogal moe en futloos, dus misschien lekker bankhangen ook wel eens lekker een dagje. Zometeen The Last Stand kijken, de BD-Rip is er al een paar dagen dus daar ga ik ff lekker voor zitten.

Verder moet ik nog anderhalve week wachten tot ik Iron Man 3 kan zien. Ik had beloofd aan een studiegenoot dat ik samen zou gaan, maar ze is nu met vakantie. Heb dus gereserveerd voor na de vakantie. I can't wait!

quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

He, dit is nieuw he _O_
Ik zag het ja! Super handig. Vooral bij de Munt maakt het nogal uit in welke zaal je gaat zitten (veel ratten, klein scherm etc.). Als hij in één van de kleine zalen draait skip ik de film meestal en kies ik een ander.

[ Bericht 14% gewijzigd door SecondMightyEagle op 25-04-2013 22:02:53 ]
Ditismijnsig.
pi_125738455
Hoe kom je trouwens het makkelijkst naar Pathe City vanaf Tuschnski of De Munt met het OV? Op de een of andere manier ga ik altijd verkeerd...
  donderdag 25 april 2013 @ 22:17:48 #15
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125739135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kom je trouwens het makkelijkst naar Pathe City vanaf Tuschnski of De Munt met het OV? Op de een of andere manier ga ik altijd verkeerd...
Als je tijd genoeg hebt, is het wel goed te doen om te lopen (15-20 minuten). Ik loop dan altijd vanaf Spui/Rokin naar Koningsplein door de Leidsestraat en dan Koningsplein/City theater.

Als je met het OV wilt vanaf de Munt moet je eerst naar Koningsplein lopen, en daar de tramlijn 1,2 of 5 pakken naar het Leidseplein. Google Maps zegt dat het met het OV 10 minuten duurt: lopen vanaf Reguliersbreesraat/Tuschinski naar Koningsplein tram 1,2,5, uitstap Leidseplein en lopen naar City.

https://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl&authuser=0

Linkermenu instellen op ''looproute'' (zwarte mannetje)
A: Reguliersbreestraat, Centrum, Amsterdam
B: Kleine Gartmanplantsoen, Centrum, Amsterdam OF Leidseplein, Centrum, Amsterdam



[ Bericht 8% gewijzigd door SecondMightyEagle op 25-04-2013 22:27:37 ]
Ditismijnsig.
pi_125739352
20? Binnen 10 minuutjes ben je er heus wel lopend.
  donderdag 25 april 2013 @ 22:22:49 #17
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125739497
Ja, ik loop het binnen 10 minuten als ik haast heb (en dat heb ik heel vaak omdat m'n film niet voor mij wacht). Maar als je rekening houdt met 15-20 minuten dan kun je rustig aan wandelen. 10 minuten moet je wel doorstappen hoor :).
Ditismijnsig.
pi_125739744
Ok, daar zit wel wat in. Heb inderdaad standaard haast op dat stuk.
  donderdag 25 april 2013 @ 22:34:46 #19
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125740350
Zo, nu weten we ook weer hoe scherp die camera's zijn die ze in de zalen geplaatst hebben. Je ziet gewoon duidelijk iedereen in de zaal!

(filmpje gaat over één of andere prank, opgenomen in De Munt.)


p.s. filmpje komt van de Facebook pagina van Pathé. Check die reacties die onder de Facebook Post staan, zijn niet mals. Niemand kan de ''grap'' waarderen. Ik moet erbij zeggen dat die andere bezoekers vooraf waren ingelicht, anders kun je dat natuurlijk niet maken om de film zo te verstoren lijkt me.

[ Bericht 7% gewijzigd door SecondMightyEagle op 25-04-2013 22:43:18 ]
Ditismijnsig.
pi_125741741
Daarnet in De Kuip IM3 gezien, leuke film, buitengewoon amusant.

Was tevens de film waarin ze hun 15 miljoenste bezoeker hadden, ieder persoon in de zaal kreeg een tasje van Pathe VIP met daarin een zakje popcorn, nog iets, en magnetron popcorn ( die volgens de persoon achter de microfoon niet te eten was.. )

Beetje jammer aangezien de film nu constant gekraak was te horen.

Ook kreeg iedereen in de zaal een enveloppe met daarin 2 vrijkaarten, dat vind ik dan wel weer leuk.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_125742590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef Fatty het volgende:
Daarnet in De Kuip IM3 gezien, leuke film, buitengewoon amusant.

Was tevens de film waarin ze hun 15 miljoenste bezoeker hadden, ieder persoon in de zaal kreeg een tasje van Pathe VIP met daarin een zakje popcorn, nog iets, en magnetron popcorn ( die volgens de persoon achter de microfoon niet te eten was.. )

Beetje jammer aangezien de film nu constant gekraak was te horen.

Ook kreeg iedereen in de zaal een enveloppe met daarin 2 vrijkaarten, dat vind ik dan wel weer leuk.
Mazzelaar :D

Ik ben vanmiddag om 17:00 uur in Spuimarkt IMAX geweest. Heel de zaal was stil _O_ En het 3D kon ik prima hebben zowaar en overheerste totaal niet. Dat komt toch echt door de 4K resolutie en het feit dat er 2 projectors projecteren ipv. 1 projector met een schermpje voor de lens.

Topfilm idd. Lekker dikke actiescenes!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125742675
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Je ziet gewoon duidelijk iedereen in de zaal!
Prima toch. Dan kunnen ze evt. ook etterbakken sneller verwijderen ofzo.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 april 2013 @ 23:17:41 #23
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125743209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Prima toch. Dan kunnen ze evt. ook etterbakken sneller verwijderen ofzo.
Dat is zeker waar. Ik wist alleen niet dat het beeld zo haarscherp was. Je zou het zelfs zien als je je eigen broodje en pakje melk mee neemt en naar binnen werkt. (8>
Ditismijnsig.
pi_125743280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Ik wist alleen niet dat het beeld zo haarscherp was. Je zou het zelfs zien als je je eigen broodje en pakje melk mee neemt en naar binnen werkt. (8>
_O-

Ik heb 1 keer bij Pathe Delft, ik zat bij Rise Of The Guardians helemaal alleen in de zaal ( _O_ ) , een Albert Heijn sandwich naar binnen gewerkt :@ :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 april 2013 @ 23:33:50 #25
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125744138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

_O-

Ik heb 1 keer bij Pathe Delft, ik zat bij Rise Of The Guardians helemaal alleen in de zaal ( _O_ ) , een Albert Heijn sandwich naar binnen gewerkt :@ :')
Wat zullen ze gelachen hebben in de videokamer :). Ik denk dat er zat mensen zijn die helemaal nergens van af weten, inclusief gruizige jonge stelletjes.

Ik neem bijna altijd wel iets mee om te knagen. Ik weet het, slecht, maar er zitten gewoon te veel vreettentjes pal naast de bios. Hema, AH To Go, Mac,BK, Bakker Bart, Xenos (goedkoop drinken). Allen binnen 3 minuten te lopen.
Ditismijnsig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')