abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_125715815
Wat is een Pick Up Artist?

Een Pickup artist is een persoon die ervaringsdeskundige is in vrouwen ontmoeten, aantrekken, en verleiden. Iemand die uitsluitend uitgaat om achter de meiden aan te gaan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een aantal belangrijke woorden die worden gebruikt in de scene + betekenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg belangrijk zijn IOI's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Korte youtube movies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GO!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125718800
Altijd die kutfilmpjes in die gare uitgaanszooi waar iedereen beneveld en stoned is. Nooit gewoon een NLer die in de rij bij de plaatselijke Appie 3 chicks achter elkaar probeert te pakken. Omdat ze ook wel weten dat het dan niet gaat werken. "Nee hoor, ik kan elke chick pakken." :O.

Het heeft ook niks met versieren te maken. Het is gewoon iemand aanspreken, beetje hangen, beetje betasten, ms ff zoenen en dan lopen 99 van de 100 vrouwen weer door. Nou geweldig hoor, als dat je doel is.
  donderdag 25 april 2013 @ 14:43:25 #3
399270 JeffreySoS
Wil je leren verleiden? PM me!
pi_125720065
Ja nou reuze knap hoor, maar sowieso die tweede is ook gewoon 'uitgaanstijd'. En verder bedoel ik dat er nooit vreemden heel dichtbij in de buurt staan die letterlijk zouden kunnen volgen wat zo'n ventje allemaal probeert, oftewel ze proberen de kans op voor lul staan al te minimaliseren. Ze zouden nooit als er 3 chicks lettelijk achter elkaar in de rij staan bij Appie eerst de eerste proberen, en dan als die hem afwimpelt dan met de tweede of derde verder gaan, die 2 en 3 zijn niet helemaal gek natuurlijk.

En deze chick komt niet veel ouder over dan een jaar of 17, lekker onzeker typje nog, durft iemand nog niet af te wimpelen. Op deze manier zou ik op het juiste moment ook wel een gesprekje aanknopen met iemand, boeien.

Maar en wat verder, hij krijgt blijkbaar haar nummer, en dan?? Daar hoor je ze nooit over. Het is allemaal zo gebakken lucht, en aan je username en ondertitel te zien SoS = School of Seduction ben jij ook alleen maar hier om iets te verkopen dus natuurlijk ga je me geen gelijk geven.
pi_125722167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
Ja nou reuze knap hoor, maar sowieso die tweede is ook gewoon 'uitgaanstijd'. En verder bedoel ik dat er nooit vreemden heel dichtbij in de buurt staan die letterlijk zouden kunnen volgen wat zo'n ventje allemaal probeert, oftewel ze proberen de kans op voor lul staan al te minimaliseren. Ze zouden nooit als er 3 chicks lettelijk achter elkaar in de rij staan bij Appie eerst de eerste proberen, en dan als die hem afwimpelt dan met de tweede of derde verder gaan, die 2 en 3 zijn niet helemaal gek natuurlijk.

En deze chick komt niet veel ouder over dan een jaar of 17, lekker onzeker typje nog, durft iemand nog niet af te wimpelen. Op deze manier zou ik op het juiste moment ook wel een gesprekje aanknopen met iemand, boeien.

Maar en wat verder, hij krijgt blijkbaar haar nummer, en dan?? Daar hoor je ze nooit over. Het is allemaal zo gebakken lucht, en aan je username en ondertitel te zien SoS = School of Seduction ben jij ook alleen maar hier om iets te verkopen dus natuurlijk ga je me geen gelijk geven.
Nightgame en daygame is allemaal hetzelfde. Zoals "Julien" ook vermeld, er is geen reden om overdag niet net zo hard te gaan als in de avond. Natuurlijk zijn de "afwijzingen" erger als jan en alleman mee kan genieten :D , maar daar moet je doorheen breken.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125722411
Nou kom maar op met die filmpjes dan, waarop geen uitgaansmeisjes van 17 benaderd worden.

Ohja en hier wordt elke keer gezegd dat het niet om relaties gaat, maar volgens die matige site van die JeffreySoS kneus:
quote:
Beminnen, verleiden en flirten zijn woorden die je gemakkelijk kan opzoeken. Wat werkt wel, en wat werkt niet. Jeffrey heeft het uitgeprobeerd en verbeterd. Hij kan jou persoonlijk vertellen welke technieken werken. Stapje voor stapje legt hij uit wat je kan doen om de partner van je dromen te ontmoeten.
pi_125722492
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:09 schreef Modus het volgende:
Nou kom maar op met die filmpjes dan, waarop geen uitgaansmeisjes van 17 benaderd worden.
Hier heb je meerdere voorbeelden van overdag en fysiek contact:

quote:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125722659
Ieder z'n heug en z'n meug natuurlijk, maar ik denk dat het de meeste mannetjes simpelweg niet lukt om een PUA te worden a lá, zegge Barney. Nu is die weliswaar fictief maar de rest heeft geen enkel bewijs van het slagingspercentage van hun avontuurtjes. Wat je dan krijgt is dus een hoop kwijlende nerds die achter één of andere gladjakker aanlopen die dag en nacht zogenaamd alleen maar seks heeft, terwijl ze zoveel leukere dingen zouden kunnen doen in het leven.
pi_125722685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier heb je meerdere voorbeelden van overdag en fysiek contact:

[..]

:')___ elke keer datzelfde kutfilmpje ook van die stakker.
Ik weet niet wat jouw definitie is van uitgaan maar ik zie in die filmpjes alleen maar gehang in uitgaansgebieden, dus ook op straat waar veel volk komt dat onderweg is naar een toko of gewoon een beetje aan het chillen is.
pi_125723002
Typisch weer hetzelfde groepje van "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125723026
quote:
13s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef Modus het volgende:

[..]

:')___ elke keer datzelfde kutfilmpje ook van die stakker.
Ik weet niet wat jouw definitie is van uitgaan maar ik zie in die filmpjes alleen maar gehang in uitgaansgebieden, dus ook op straat waar veel volk komt dat onderweg is naar een toko of gewoon een beetje aan het chillen is.
Als je nog nooit een vrouw in de stad hebt weten te versieren overdag is het eerder jouw eigen fout _O- Er staan een aantal voorbeelden van bij het strand (overdag).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125723334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je nog nooit een vrouw in de stad hebt weten te versieren overdag is het eerder jouw eigen fout _O- Er staan een aantal voorbeelden van bij het strand (overdag).
Je wil het gewoon niet snappen he. Ze zoeken plekken en situaties op waar mensen over het algemeen in een bepaalde stemming zullen zijn, uitgelaten en losjes, wat het hun makkelijker zal maken en daar valt strand ook onder, overdag of 's avonds maakt dan niet uit. En dan ook nog een bepaald soort vrouwen.

Heb het filmpje bekeken maar ik zie nauwelijks strand en al helemaal geen voorbeelden waar ze uitgebreid iemand 'bespelen', welk tijdstip in het filmpje zie jij ze?
pi_125723430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:38 schreef Modus het volgende:

[..]

Je wil het gewoon niet snappen he. Ze zoeken plekken en situaties op waar mensen over het algemeen in een bepaalde stemming zullen zijn, uitgelaten en losjes, wat het hun makkelijker zal maken en daar valt strand ook onder, overdag of 's avonds maakt dan niet uit. En dan ook nog een bepaald soort vrouwen.

Heb het filmpje bekeken maar ik zie nauwelijks strand en al helemaal geen voorbeelden waar ze uitgebreid iemand 'bespelen', welk tijdstip in het filmpje zie jij ze?
Vanaf 3:30. "Bepaald soort vrouwen" pfft, lekker makkelijk zo achter je toetsenbord. Wedden dat je niet kunt voorspellen bij nuchtere vrouwen hoe goed het gaat van tevoren?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125724107
Maar hoe versier jij dan vrouwen als je de hele dag je eigen topic onder zit te spammen?
pi_125724377
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haat? Leedvermaak vooral. De vrouwen waar PUA's op afstappen zijn over het algemeen toch te dom om in de keuken te schijten.
Misschien wel die waar PUA's op afstappen, dat weet ik niet. Maar je kan (mocht je het zelf willen doen) toch helemaal zelf kiezen op welke vrouwen je af stapt?
pi_125724535
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben dan ook geen poster in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat' topic. Ik moet gewoon lachen om theorieboekjes voor het hele versieren verhaal. Zoiets doe je gewoon spontaan, heb je geen boek of een youtube filmpje voor nodig.
Ok... in principe is dat wel geen feit, maar een mening. Er zijn een hoop dingen die op talent kunnen worden gedaan. Zeg, voetbal. Sommige hebben dat direct in de benen, anderen oefenen zich de klere en kunnen nog net de amateurs halen. Of drummen, piano spelen, ik noem maar wat. Daar zijn ook boeken voor om het te leren. Op dezelfde wijze kan iemand misschien geen reet van een leuk spontaan gesprek voeren. Daar zijn ook boeken voor. Al sinds 1910 met shit als de alom bekende Dale Carnegie. Wat dat betreft is dit toch niet zo raar?
pi_125724614
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar iemand die dramatisch is in voetbal gaat zich natuurlijk niet gedragen als David Beckham omdat hij op de PS3 toevalligerwijs een paar kekke moves heeft weten na te spelen van Youtube. Nu klopt je vergelijking.
Nee, dan sta je wel voor lul ja. Mocht iemand willen PUA'en dan kunnen ze beter klein beginnen.
pi_125724748
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is dan ook een beetje het probleem van jongens zoals firefly3, grote bek dit dat en ze weten van alles en nog wat, maar ondertussen blijft het toch wel angstvallig stil IRL. Daarnaast ben ik geïntrigeerd in de reden waarom een jongen zou besluiten een PUA-handleiding erbij te pakken in 1e instantie. Dat moet toch haast wel voortkomen uit onzekerheid zou je zeggen.
Er zijn ontzettend veel mannen die helemaal niets begrijpen van versieren en vrouwen. Wat dat betreft is er gewoon een gigantische markt voor lijkt me. De hele term PUA is gewoon door iemand verzonnen lijkt me en is daarmee misschien een soort van marktleider? Ik weet het ook niet.
pi_125724777
Daarnaast is onzekerheid een vrij normaal voorkomend fenomeen. Tevens wil iedereen die ermee kampt er wel aan werken denk ik.
pi_125725679
Opnieuw.

PUA is ook mijn ding niet, maar blijf er dan gewoon weg en lach in je vuistje als je het grappig of triest vindt. Geen zin om om de zoveel tijd weer zo'n gigantische bezem hierdoorheen te jakkeren, daar slijt hij van. Commentaar of wat dan ook kan in FB, niet hier.

Veel plezier met de jacht.
Ja doei.
pi_125726049
Het was inderdaad ruzie troef hier. Wel lachen voor de toeschouwer, maar weinig inhoudelijk.

Ik zeg; wanneer gaat TS bewijs tonen van zijn eigen resultaten?
pi_125726098
Moet TS dan bewijs tonen? Waarom heeft TS ook maar iets te bewijzen? Het gaat toch om het bespreken van PUA-technieken of niet? Dit is niet een trophy room.

Wat zijn trouwens je huidige doelen firefly?
pi_125726255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:00 schreef Xeanor het volgende:
Moet TS dan bewijs tonen? Waarom heeft TS ook maar iets te bewijzen? Het gaat toch om het bespreken van PUA-technieken of niet? Dit is niet een trophy room.

Wat zijn trouwens je huidige doelen firefly?
Consistent pullen binnen twee jaar. Een aantal dingen waar ik aan moet werken:

- Meer/langer random gesprekken kunnen voeren
- Meer fysiek contact overdag

Ik vind het overigens niet erg als iemand mee gaat om te kijken, mits diegene zelf ook actie onderneemt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:32:59 #24
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125729573
Ik kijk al even mee in dit topic omdat ik al een tijdje van plan ben aan mijn social skills en zelfvertrouwen te werken m.b.t. het vrouwelijk volk. Heb me nooit echt verdiept in het hele PUA principe en sommige dingen die ik hier lees zijn dus ook echt abracadabra voor mij.

Een klein beetje over mezelf, 22 jaar oud, zie mezelf als een 'average Joe'/nice guy achtig type. Wel ben ik een verzorgde knul en krijg vaak complimenten over mijn kleding van leeftijdsgenoten. Toch lukt het mij maar niet om tijdens het stappen meisjes te versieren of een conversatie aan de gang te houden, weet geen dingen meer om te vertellen terwijl ik echt geen saai iemand ben (beetje raar om over jezelf te zeggen maar zo zie ik het nu eenmaal). Ook de stap van een 'normaal' gesprek naar flirten en meer gaat verschrikkelijk stroef en is misschien wel mijn grootste probleem in dit hele gebeuren.

Is er bepaald materiaal wat jullie mij aan kunnen raden om mij een beetje op pad te helpen?
pi_125729829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef InGebruik het volgende:
Is er bepaald materiaal wat jullie mij aan kunnen raden om mij een beetje op pad te helpen?
Af te raden: dit topic en alle aan PUA verwante materie.

Als je denkt er echt IRL last van te hebben ga dan een gewoon een keer naar een psycholoog ofzo.
pi_125729843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je zijn kapsel gezien, kapsel in model WTF?!, molligheid etc? Klein??

Grappig hoe je de dingen die je ziet zo vervormt om te kunnen passen in jouw realiteit. Die gast ziet er echt niet beter uit dan gemiddeld hoor. Je verward uiterlijk met uitstraling, dat is heel wat anders. Hij ziet er niet mooier uit dan een gemiddelde aziaat, hij ziet er alleen meer badass uit. Maar hij is nog steeds mollig, klein en zijn haren zitten door de war.

Al zie je filmpjes voor je dat hij met zijn lul in 200 verschillende vrouwen zit, dan zijn ze toch weer "ingehuurd" of zoiets dergelijks. Maar goed, over seks gesproken, ze hadden een busje niet ver daar vandaan geparkeerd en hadden daar seks.
ok jij je mening en ik de mijne. vraagje, wat is jouw approach-to-lay ratio?

quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Melatonine is een slaapmiddel :')_! iemand anders mag openen trouwens :P
het is een tanning middel gevaar;lijk maar effectief.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:43:45 #27
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125730150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Af te raden: dit topic en alle aan PUA verwante materie.

Als je denkt er echt IRL last van te hebben ga dan een gewoon een keer naar een psycholoog ofzo.
Ik heb er geen last van, maar zou wel eens wat tips/aanwijzingen kunnen gebruiken. Psycholoog is een beetje overdreven lijkt me. :P

Mijn doel is ook niet om ineens elke stapavond meisjes binnen te hengelen en mee te brengen, wil gewoon een beetje op gang komen en mijzelf ontwikkelen.
pi_125730711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ok jij je mening en ik de mijne. vraagje, wat is jouw approach-to-lay ratio?

[..]

het is een tanning middel gevaar;lijk maar effectief.
Melatonine is een slaapmiddel. Waar jij het over hebt is Melanotan I/II. Heb je trouwens een linkje naar een onderzoek waarin aangetoond wordt dat het gevaarlijk is? Zover ik weet kan het prima gebruikt worden mits voorzichtig. :)

Wellicht off-topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van, maar zou wel eens wat tips/aanwijzingen kunnen gebruiken. Psycholoog is een beetje overdreven lijkt me. :P

Mijn doel is ook niet om ineens elke stapavond meisjes binnen te hengelen en mee te brengen, wil gewoon een beetje op gang komen en mijzelf ontwikkelen.
Psych is inderdaad fucking overdreven en totaaaaal onnodig. Tevens het meest slechte advies wat je geven kunt. Jij hebt niemand nodig die naar je luistert, jij moet actie ondernemen.
If not now, then when.
pi_125730894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van, maar zou wel eens wat tips/aanwijzingen kunnen gebruiken. Psycholoog is een beetje overdreven lijkt me. :P
Naar zo iemand gaan wordt nog wel eens als iets heel 'zwaars' bestempeld, maar je hoeft echt niet gek als een deur te zijn om zo'n stap te zetten. Maar goed, als je geen last hebt dan zal dat wellicht bar weinig bijdragen.
quote:
Mijn doel is ook niet om ineens elke stapavond meisjes binnen te hengelen en mee te brengen, wil gewoon een beetje op gang komen en mijzelf ontwikkelen.
Dan nog lijkt me dit topic niet heel geschikt omdat alles hier over the top gaat en omdat hier mensen posten die jou wat willen aansmeren. Er is ook nog een R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115 topic, maar dat lijkt eerder het tegenovergestelde van dit topic, met alle respect, maar daar hebben sommigen al moeite om een vrouw überhaupt aan te kijken; da's weer het andere uiterste. En verder posten daar heel vaak dezelfde mensen, en weinig mensen van 'buitenaf' zeg maar.
  donderdag 25 april 2013 @ 20:09:31 #30
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125731287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:01 schreef Modus het volgende:

[..]

Naar zo iemand gaan wordt nog wel eens als iets heel 'zwaars' bestempeld, maar je hoeft echt niet gek als een deur te zijn om zo'n stap te zetten. Maar goed, als je geen last hebt dan zal dat wellicht bar weinig bijdragen.

[..]

Dan nog lijkt me dit topic niet heel geschikt omdat alles hier over the top gaat en omdat hier mensen posten die jou wat willen aansmeren. Er is ook nog een R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115 topic, maar dat lijkt eerder het tegenovergestelde van dit topic, met alle respect, maar daar hebben sommigen al moeite om een vrouw überhaupt aan te kijken; da's weer het andere uiterste. En verder posten daar heel vaak dezelfde mensen, en weinig mensen van 'buitenaf' zeg maar.
Ik ben in ieder geval bereid me erin te verdiepen en heb altijd mijn eigen principes/gedachtes nog die ik echt niet zomaar overboord zet. Ik ben op het moment van mening dat tot op bepaalde hoogte het PUA gebeuren wat in me op te nemen me verder gaat helpen als een bezoek bij een psycholoog. :D
pi_125732128
Misschien dat dit topic niet geschikt is, maar PUA materiaal is absoluut wel geschikt als je nu het muurbloempje bent op een verjaardagsfeestje, laat staan in een "club". Begin jezelf er wat in de verdiepen en werk stapje voor stapje vooruit. Zoiets begint allemaal met vlot random mensen aan te spreken, uberhaupt in de supermarkt een praatje maken met een oma, weet ik wat. De weg naar een sociaal fantastisch persoon die helemaal - niets - ingestudeerds zegt is gewoon mogelijk met het zogenaamde "PUA". Mensen die er niets vanaf weten denken er ontzettend veel foute dingen over. De hele truuk is dus ook gewoon om jouw eigen stijl te hebben en jouw eigen verhaal altijd te kunnen vertellen.
  donderdag 25 april 2013 @ 20:32:32 #32
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125732312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Xeanor het volgende:
Misschien dat dit topic niet geschikt is, maar PUA materiaal is absoluut wel geschikt als je nu het muurbloempje bent op een verjaardagsfeestje, laat staan in een "club". Begin jezelf er wat in de verdiepen en werk stapje voor stapje vooruit. Zoiets begint allemaal met vlot random mensen aan te spreken, uberhaupt in de supermarkt een praatje maken met een oma, weet ik wat. De weg naar een sociaal fantastisch persoon die helemaal - niets - ingestudeerds zegt is gewoon mogelijk met het zogenaamde "PUA". Mensen die er niets vanaf weten denken er ontzettend veel foute dingen over.
Ben nu al geen muurbloempje in de groep hoor, ben toch altijd wel samen met nog 1 of 2 vrienden de gangmakers van mijn groep. Alleen met de vrouwen wil het niet vlotten..

Voor de rest ben ik het volledig met je eens! :)
pi_125733101
PUA gaat ook veel over gesprekstechnieken. Hoe vertel je het leukste jouw eigen ervaring en verhaal.

Wat ik zelf veel gebruik is bijvoorbeeld vragen terugkaatsen. Die doe je niet non-stop natuurlijk, maar bijvoorbeeld net aan het begin van een gesprek. Stel ze vraagt: "wat studeer je?" Daar kan je gewoon op antwoorden met wat je studeert, maar het is (voor beide) veel leuker als je dan terugvraagt: "wat denk je dat ik studeer?" Sommigen zijn dan serieus te bang om een antwoord te geven omdat ze bang zijn dat ze je zouden beledigen :D en ik hoor vaak genoeg echt hilarische dingen! Hele leuke gespreksstof heb je dan meteen. :)
pi_125737555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Melatonine is een slaapmiddel. Waar jij het over hebt is Melanotan I/II. Heb je trouwens een linkje naar een onderzoek waarin aangetoond wordt dat het gevaarlijk is? Zover ik weet kan het prima gebruikt worden mits voorzichtig. :)

Wellicht off-topic.

[..]

Psych is inderdaad fucking overdreven en totaaaaal onnodig. Tevens het meest slechte advies wat je geven kunt. Jij hebt niemand nodig die naar je luistert, jij moet actie ondernemen.
yuri heeft hier wel gelijk. een lelijke kale man gaat jouw advies geven hoe jij een meisje kan versieren. 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef InGebruik het volgende:
Ik kijk al even mee in dit topic omdat ik al een tijdje van plan ben aan mijn social skills en zelfvertrouwen te werken m.b.t. het vrouwelijk volk. Heb me nooit echt verdiept in het hele PUA principe en sommige dingen die ik hier lees zijn dus ook echt abracadabra voor mij.

Een klein beetje over mezelf, 22 jaar oud, zie mezelf als een 'average Joe'/nice guy achtig type. Wel ben ik een verzorgde knul en krijg vaak complimenten over mijn kleding van leeftijdsgenoten. Toch lukt het mij maar niet om tijdens het stappen meisjes te versieren of een conversatie aan de gang te houden, weet geen dingen meer om te vertellen terwijl ik echt geen saai iemand ben (beetje raar om over jezelf te zeggen maar zo zie ik het nu eenmaal). Ook de stap van een 'normaal' gesprek naar flirten en meer gaat verschrikkelijk stroef en is misschien wel mijn grootste probleem in dit hele gebeuren.

Is er bepaald materiaal wat jullie mij aan kunnen raden om mij een beetje op pad te helpen?
vrouwen kiezen de man. als een vrouw een kwartier, half uur lang 1 op 1 tegen je praat dan weet je dat ze interesse heeft in jouw serieus je hoeft dan niet te aarzelen, je bent al geselecteerd door haar. je hoeft alleen maar toe te slaan.
pi_125745164
Ik heb door PUA al mijn leven sterk kunnen verbeteren hoor. Was diep van binnen altijd een extravert persoon, maar veel meer op mezelf gericht dan op anderen. Zo waren er vaak maar weinig mensen waar ik echt veel contact mee had, dat is echt totaal veranderd nu en ik merk het steeds meer dat men me interessanter gaat vinden. Mja dit topic is er niet voor om de geloofwaardigheid van PUA te toetsen want daar schiet niemand in dit topic wat mee op. Of je gelooft er wel in, of je gelooft er niet in en zo rond de 80% gelooft er niet in, nou prima maar val daar ons niet mee lastig.

Verder nog een vraagje, kino is een van mijn zwakke punten. Ben nooit echt iemand geweest die fysiek contact zocht, maar heb heel vaak wel situaties waar het makkelijk zou kunnen. Iemand tips over wat wel te doen en wat niet te doen? Een maatje van mij (AFC) bijvoorbeeld krijgt altijd hele negatieve feedback van meiden over zijn kino, wordt opdringerig genoemd en dat is iets wat ik wil voorkomen natuurlijk.
pi_125746974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb door PUA al mijn leven sterk kunnen verbeteren hoor. Was diep van binnen altijd een extravert persoon, maar veel meer op mezelf gericht dan op anderen. Zo waren er vaak maar weinig mensen waar ik echt veel contact mee had, dat is echt totaal veranderd nu en ik merk het steeds meer dat men me interessanter gaat vinden. Mja dit topic is er niet voor om de geloofwaardigheid van PUA te toetsen want daar schiet niemand in dit topic wat mee op. Of je gelooft er wel in, of je gelooft er niet in en zo rond de 80% gelooft er niet in, nou prima maar val daar ons niet mee lastig.

Verder nog een vraagje, kino is een van mijn zwakke punten. Ben nooit echt iemand geweest die fysiek contact zocht, maar heb heel vaak wel situaties waar het makkelijk zou kunnen. Iemand tips over wat wel te doen en wat niet te doen? Een maatje van mij (AFC) bijvoorbeeld krijgt altijd hele negatieve feedback van meiden over zijn kino, wordt opdringerig genoemd en dat is iets wat ik wil voorkomen natuurlijk.
Makkelijk beginnen, meer "sociale" aanrakingen met vrienden (mannen dus), schouderklopjes, schouder aanraken wanneer je praat, high fives. Als dit een beetje vloeiend gaat hetzeflde doen bij vrouwen, maar nog steeds in een sociale setting zonder versier intentie. Dan steeds verder opbouwen en afhankelijk van de reacties een beetje experimenteren.
pi_125752231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
Of je gelooft er wel in, of je gelooft er niet in en zo rond de 80% gelooft er niet in, nou prima maar val daar ons niet mee lastig.
Inderdaad, maar verder vind ik het niet een religie waar je wel of niet in kunt geloven. Het is gewoon een feit dat het werkt. Het zijn allemaal sociale interacties en die vervaardig je. De beste analogie is: het aanspreken van meisjes met als doel om een nummer of wat dan ook te verkrijgen is hetzelfde als een verkoper die als doel heeft om een product te verkopen door middel van goede verkooptechnieken.

Alle tegenargumenten zijn dus drogredenen. Gelukkig is het topic de goeie kant opgegaan, want uiteindelijk geeft niemand een fuck om onwetende mensen. Ik snap dan ook niet hoe je kunt haten op mensen die hun leven aan het beteren zijn. :) Iedereen weet dat je als persoon gelukkiger in het leven staat doordat je goed bent in sociale interacties, aangezien dat één van de factoren is die bepalend zijn in het algemene succes en welzijn van een persoon. Het helpt je op allerlei vlakken; denk aan sollicitatiegesprekken, belangrijke deals, netwerkmeetings, toespraken etc. etc. Iemand die snapt hoe sociale interacties werken zal 10x sneller aangenomen worden dan iemand die dat niet snapt. Hoe vroeger je ermee begint, hoe beter en succesvoller je zult worden. Hiermee wil ik niet per se zeggen dat je meisjes moet gaan aanspreken om goed in sociale interacties te worden. Je kunt ook boeken lezen over lichaamstaal en psychologie of gewoonweg met alle mensen die je tegenkomt een praatje maken. Afgunst is het.

Dit wou ik even kwijt. :D
If not now, then when.
pi_125753716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb door PUA al mijn leven sterk kunnen verbeteren hoor. Was diep van binnen altijd een extravert persoon, maar veel meer op mezelf gericht dan op anderen. Zo waren er vaak maar weinig mensen waar ik echt veel contact mee had, dat is echt totaal veranderd nu en ik merk het steeds meer dat men me interessanter gaat vinden. Mja dit topic is er niet voor om de geloofwaardigheid van PUA te toetsen want daar schiet niemand in dit topic wat mee op. Of je gelooft er wel in, of je gelooft er niet in en zo rond de 80% gelooft er niet in, nou prima maar val daar ons niet mee lastig.

Verder nog een vraagje, kino is een van mijn zwakke punten. Ben nooit echt iemand geweest die fysiek contact zocht, maar heb heel vaak wel situaties waar het makkelijk zou kunnen. Iemand tips over wat wel te doen en wat niet te doen? Een maatje van mij (AFC) bijvoorbeeld krijgt altijd hele negatieve feedback van meiden over zijn kino, wordt opdringerig genoemd en dat is iets wat ik wil voorkomen natuurlijk.
misschien is hij niet aantrekkelijk genoeg voor de vrouw in kwestie? dus hij leest niet sterk genoeg de IOI? als een vrouw jouw fysiek aantrekkelijk vindt en "into you" is dan zal zij zelfs kino op jou toepassen. dan is de vrouw juist de opdringerige persoon.
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Inderdaad, maar verder vind ik het niet een religie waar je wel of niet in kunt geloven. Het is gewoon een feit dat het werkt. Het zijn allemaal sociale interacties en die vervaardig je. De beste analogie is: het aanspreken van meisjes met als doel om een nummer of wat dan ook te verkrijgen is hetzelfde als een verkoper die als doel heeft om een product te verkopen door middel van goede verkooptechnieken.

Alle tegenargumenten zijn dus drogredenen. Gelukkig is het topic de goeie kant opgegaan, want uiteindelijk geeft niemand een fuck om onwetende mensen. Ik snap dan ook niet hoe je kunt haten op mensen die hun leven aan het beteren zijn. :) Iedereen weet dat je als persoon gelukkiger in het leven staat doordat je goed bent in sociale interacties, aangezien dat één van de factoren is die bepalend zijn in het algemene succes en welzijn van een persoon. Het helpt je op allerlei vlakken; denk aan sollicitatiegesprekken, belangrijke deals, netwerkmeetings, toespraken etc. etc. Iemand die snapt hoe sociale interacties werken zal 10x sneller aangenomen worden dan iemand die dat niet snapt. Hoe vroeger je ermee begint, hoe beter en succesvoller je zult worden. Hiermee wil ik niet per se zeggen dat je meisjes moet gaan aanspreken om goed in sociale interacties te worden. Je kunt ook boeken lezen over lichaamstaal en psychologie of gewoonweg met alle mensen die je tegenkomt een praatje maken. Afgunst is het.

Dit wou ik even kwijt. :D
PUA gaat meer validiteit krijgen als mensen ophouden met approach-to-number te populariseren en overgaat tot approach-to-sex metriek. Sociale interacties zijn goed om te oefenen, maar het moet uiteindelijk wel om resultaat gaan. Ik bedoel zelfs Paul Janka houdt alleen zijn approach-to-number bij, dat is 10% en houdt zijn approach-to-sex angstvallig geheim. Waarom, zou ik zeggen?
pi_125754069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

misschien is hij niet aantrekkelijk genoeg voor de vrouw in kwestie? dus hij leest niet sterk genoeg de IOI? als een vrouw jouw fysiek aantrekkelijk vindt en "into you" is dan zal zij zelfs kino op jou toepassen. dan is de vrouw juist de opdringerige persoon.

[..]

PUA gaat meer validiteit krijgen als mensen ophouden met approach-to-number te populariseren en overgaat tot approach-to-sex metriek. Sociale interacties zijn goed om te oefenen, maar het moet uiteindelijk wel om resultaat gaan. Ik bedoel zelfs Paul Janka houdt alleen zijn approach-to-number bij, dat is 10% en houdt zijn approach-to-sex angstvallig geheim. Waarom, zou ik zeggen?
Ik plaats alles wat met een interactie te maken heeft onder 'sociale interacties'. Een sociale interactie kan een alledaags gesprekje zijn, maar ook een gesprek waar je een bepaalt resultaat wilt zien. Dan haal ik gelijk mijn voorbeeld erbij: aangenomen worden bij een sollicitatiegesprek of zoveel mogelijk mensen ontmoeten op een netwerkmeeting, en in dit geval sex met een vrouw. Ik hou sowieso niet zo van de term 'PUA'.

Omdat het laag is en geen geld in het laatje brengt, I guess. :P
If not now, then when.
pi_125754128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef 123dudeguys het volgende:

ok jij je mening en ik de mijne. vraagje, wat is jouw approach-to-lay ratio?

Zoiets meet je niet op die manier, niet elke vrouw is even leuk, je bent niet altijd in dezelfde emotionele staat en zij ook niet. Je kunt het pas meten als je een jaar lang alles bij houdt en er een gemiddelde van neemt, maar dan nog is het niet objectief.

Het enige wat je kunt doen is kijken of je meer en leukere vrouwen in je leven hebt en kunt krijgen dan een half jaar/jaar geleden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:00:13 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125754638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

misschien is hij niet aantrekkelijk genoeg voor de vrouw in kwestie? dus hij leest niet sterk genoeg de IOI? als een vrouw jouw fysiek aantrekkelijk vindt en "into you" is dan zal zij zelfs kino op jou toepassen. dan is de vrouw juist de opdringerige persoon.

[..]

PUA gaat meer validiteit krijgen als mensen ophouden met approach-to-number te populariseren en overgaat tot approach-to-sex metriek. Sociale interacties zijn goed om te oefenen, maar het moet uiteindelijk wel om resultaat gaan. Ik bedoel zelfs Paul Janka houdt alleen zijn approach-to-number bij, dat is 10% en houdt zijn approach-to-sex angstvallig geheim. Waarom, zou ik zeggen?
10% en dan zichzelf een Pick Up Artist noemen?

Misschien moet ie eens een cursusje "inschatten van kansen" nemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125754783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoiets meet je niet op die manier, niet elke vrouw is even leuk, je bent niet altijd in dezelfde emotionele staat en zij ook niet. Je kunt het pas meten als je een jaar lang alles bij houdt en er een gemiddelde van neemt, maar dan nog is het niet objectief.

Het enige wat je kunt doen is kijken of je meer en leukere vrouwen in je leven hebt en kunt krijgen dan een half jaar/jaar geleden.
ik snap deze instelling niet. juist harde metrieken zijn nodig om te kijken of PUA wel werkt i.vergelijking met andere methoden. anders blijft het hele geheel nogal fuzzy.

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:00 schreef fathank het volgende:

[..]

10% en dan zichzelf een Pick Up Artist noemen?

Misschien moet ie eens een cursusje "inschatten van kansen" nemen.
het is puur cold approach, dus vrouwen uitvragen op de straten voor new york waar mensen niet wachten op praatjes met onbekende

EDIT: de metriek waar ik het over had had moeten zijn number-to-date ratio. ik kom er net achter :o

[ Bericht 14% gewijzigd door 123dudeguys op 26-04-2013 12:18:10 ]
pi_125754820
Mensen van het gekunstelde leven, als je tegenover een jongedame in de trein zit. Gewoon in silence op je laptop werken. En elke keer dat je wat langs haar heen kijkt ofzo en gaat ze haar haar fixen. Bijna alsof het een soort cue is.

Wil ze dan geneukt worden of hoe zit dat.
pi_125754999
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen van het gekunstelde leven, als je tegenover een jongedame in de trein zit. Gewoon in silence op je laptop werken. En elke keer dat je wat langs haar heen kijkt ofzo en gaat ze haar haar fixen. Bijna alsof het een soort cue is.

Wil ze dan geneukt worden of hoe zit dat.
je zou kunnen aanspreken en kijken hoe ze reageert. zelf zou ik kijken of er meer IOI zijn om hogere succesratio te krijgen voordat ik zou aanspreken. haar fixen is iets dat heel veel vrouwen doen.
pi_125755097
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen van het gekunstelde leven, als je tegenover een jongedame in de trein zit. Gewoon in silence op je laptop werken. En elke keer dat je wat langs haar heen kijkt ofzo en gaat ze haar haar fixen. Bijna alsof het een soort cue is.

Wil ze dan geneukt worden of hoe zit dat.
Je hebt niet goed naar Carlos geluisterd. o|O
If not now, then when.
pi_125755207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ik snap deze instelling niet. juist harde metrieken zijn nodig om te kijken of PUA wel werkt i.vergelijking met andere methoden. anders blijft het hele geheel nogal fuzzy.

Stel: Je hebt in het eerste half jaar slechts 2 make outs. De half jaar daarop 5. De half jaar daarop 10, daarna 15 in een half jaar tijd en met steeds mooiere vrouwen. Hetzelfde met vingeren/aftrekken en seks, dan weet je toch dat het werkt?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:26:54 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125755470
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen van het gekunstelde leven, als je tegenover een jongedame in de trein zit. Gewoon in silence op je laptop werken. En elke keer dat je wat langs haar heen kijkt ofzo en gaat ze haar haar fixen. Bijna alsof het een soort cue is.

Wil ze dan geneukt worden of hoe zit dat.
Ze vindt je heet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:27:44 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125755497
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stel: Je hebt in het eerste half jaar slechts 2 make outs. De half jaar daarop 5. De half jaar daarop 10, daarna 15 in een half jaar tijd en met steeds mooiere vrouwen. Hetzelfde met vingeren/aftrekken en seks, dan weet je toch dat het werkt?
Vingeren en aftrekken meetellen? srs?

In mijn wereld is dat gewoon een flater.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125763705
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Vingeren en aftrekken meetellen? srs?

In mijn wereld is dat gewoon een flater.
De een heeft al 10 meisjes gevingerd als 'ie 16 is, de ander heeft nog nooit gezond op een leeftijd van 28. Daar hoef je niet perse denigrerend over te doen. De een gaat sommige dingen makkelijker af dan de ander. Iedereen heeft een andere sociale ontwikkeling. Tevens zijn dat soort "aantallen" ook gewoon totaal niet belangrijk voor mezelf. Alsof je aantal bedpartners een of andere graadmeter is voor succes in het leven. Toegegeven, sex is leuk, maar mensen met een vaste relatie hebben het meest sex van iedereen. (meestal) Wat dat betreft heb je niks aan grote aantallen bedpartners in je leven. Dan heb je wel meer variatie gehad, maar ook weer een grotere kans op SOA's. Maar het is niet alsof je meer sex hebt dan iemand die 30 is en al 12 jaar lang een vaste relatie heeft.
pi_125764473
- Bagger. -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 20:57:20 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125765571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met PUA, en zo ben ik helemaal niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 20:57:33 ]
pi_125797599
Een grappig stukje, vooral voor de mensen die niet in pu zitten om te laten zien dat het gewoon vooral puur de eigen ego is die jou tegenhoudt om ook gewoon zoveel vrouwen te benaderen en lekker gek te doen:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125837916
beetje langdradig filmpie is het wel.
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_125899710
Een gevaar van PUA, en al helemaal van approach-to-lay ratios en dergelijke statistieken (hoewel dat objectief gezien wel een effectieve manier is van het meten van hoe goed je bent in het versieren van vrouwen in mijn mening. Veel beter dan telefoonnummers), is dat je vrouwen en interacties met vrouwen gaat objectificeren.

We hebben het hier over interacties met echte mensen. Emotie, intimiteit, diepgang, connectie! Alle mensen hebben een behoefte voor connectie; als die niet vervuld wordt dan is dat slecht voor je emotionele welzijn (interessant: http://postmasculine.com/sex-and-our-psychological-needs). En een seksuele relatie met een vrouw is misschien wel de meest directe en intense manier voor "emotional fulfillment". Maar als je je te veel verdiept in PUA, dan is het geen leuk meisje meer, maar een set. Het is geen heerlijke en speciale nacht meer, maar een F-close waarover je kan praten op je PUA forum. Deze objectificatie zorgt er ironisch genoeg voor dat je minder zal genieten van vrouwen, terwijl het daar in de eerste plaats toch om te doen was.

Hardcore wannabe PUA's vervullen hun behoeftes voor connectie en self-esteem vaak ook op een andere manier: als ze seks hebben met een vrouw, dan kunnen ze er daarna over opscheppen bij hun PUA-vrienden of zelfs alleen maar op een PUA-forum. Op deze manier vervullen ze hun emotionele behoeftes. De vrouw is slechts een middel geworden om status te krijgen bij andere PUA's.

Wat is je doel? Zodra je einddoel niet meer is "een of meerdere geweldige relaties aangaan met vrouwen met wie ik klik" of iets dergelijks, maar "zo goed mogelijk worden in versieren", dan is er iets misgegaan. En dat is precies wat ik denk dat RSD wel zegt: je bent nooit klaar. Je kan altijd beter. Het doel is om zo goed mogelijk te worden in het versieren van vrouwen.
pi_125900507
Goed punt, dat soort figuren worden ook ''sociale robots'' genoemd. Jongens die alle binding met de realiteit en de essentie van een vrouw hebben verloren. De autisten onder het pick up volk zeg maar, je komt ze vaak tegen. En ze zijn alles behalve gezellig, puur omdat ze zich blind staren op ''het doel''.

Daarom blijf ik het zeggen; je zelf als PUA bestempelen is het stomste wat je kan doen. Pick up artists are con artists.

Wat is er mis met oprecht interesse tonen in een vrouw ?

Of er op uit gaan en zelf een leuke avond hebben zonder na te denken hoeveel nummers je gaat scoren of hoeveel kiss close's je gaat regelen ?
pi_125935604
Vrouwen moet de motivatie zijn. Als je oppervlakkiger word, zullen je resultaten ook omlaag gaan. Je word dus vanzelf gestraft als je in field zo gaat denken :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125936217
Daar ben ik het niet mee eens, maar goed, ik ben dan ook geen PUA, verre van zelfs :)
pi_125936301
Kwantiteit boven kwaliteit he Wiessman, anders ben je geen echte PUA :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125941159
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kwantiteit boven kwaliteit he Wiessman, anders ben je geen echte PUA :{w
Denken dat je als PUA'er seks moet hebben met vrouwen die niet leuk zijn :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125943152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denken dat je als PUA'er seks moet hebben met vrouwen die niet leuk zijn :')
Wel goed voor je PUA-stats ;)

Wat ik bedoel is dat ik een beetje de indruk krijg dat het hele PUA-gebeuren meet draait om zoveel mogelijk chicks te pakken terwijl het relatiegedeelte een beetje op de achtergrond blijft. Uiteindelijk is dat toch hetgene waar je op de lange termijn gelukkig van zal worden (mits ze de juiste is natuurlijk).
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125943422
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wel goed voor je PUA-stats ;)

Wat ik bedoel is dat ik een beetje de indruk krijg dat het hele PUA-gebeuren meet draait om zoveel mogelijk chicks te pakken terwijl het relatiegedeelte een beetje op de achtergrond blijft. Uiteindelijk is dat toch hetgene waar je op de lange termijn gelukkig van zal worden (mits ze de juiste is natuurlijk).
Die indruk heb ik ook. Dan vraag ik me af of je echt gelukkig wordt van het constant versieren van andere vrouwen. Schijnbaar wel anders was het niet zo een hot item. Ik heb liever 1 vrouw waar ik alles mee deel dan elke week een ander.
pi_125943946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die indruk heb ik ook. Dan vraag ik me af of je echt gelukkig wordt van het constant versieren van andere vrouwen. Schijnbaar wel anders was het niet zo een hot item. Ik heb liever 1 vrouw waar ik alles mee deel dan elke week een ander.
Ik heb een periode gehad waar menig PUA jaloers op zal zijn. Na verloop van tijd begon ik me een beetje leeg te voelen, emotioneel gezien. De uitdaging was na verloop van tijd ook steeds moeilijker op te zoeken, alles leek zonder al teveel moeite te lukken. Ideaal zal je zeggen natuurlijk. De uitdaging was altijd voor mij waar de fun van het versieren lag. Een tijd goed nagedacht en toen besloten met een schone lei te beginnen. Contacten van het versieren op Facebook en de telefoon weggeflikkerd en toen hetzelfde verhaal overnieuw. Ben blij dat ik mijn huidige vriendin niet veel later ben tegengekomen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:48:34 #63
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125944180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denken dat je als PUA'er seks moet hebben met vrouwen die niet leuk zijn :')
Maar wat voor vrouwen zijn dan leuk? Het klinkt allemaal heel oppervlakkig, met dat cijfers geven voor het uiterlijk. Terwijl het uiterlijk van de PUA zelf niet belangrijk zou zijn.
...as always
pi_125948219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
Die indruk heb ik ook. Dan vraag ik me af of je echt gelukkig wordt van het constant versieren van andere vrouwen. Schijnbaar wel anders was het niet zo een hot item. Ik heb liever 1 vrouw waar ik alles mee deel dan elke week een ander.
pi_125948321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:48 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Maar wat voor vrouwen zijn dan leuk? Het klinkt allemaal heel oppervlakkig, met dat cijfers geven voor het uiterlijk. Terwijl het uiterlijk van de PUA zelf niet belangrijk zou zijn.
Verschilt enorm per persoon. Wat voor de één een 10 is, is voor de ander een 5. Het IS ook oppervlakkige bullshit.

Oh, en er zijn PUA's die aan hun uiterlijk kunnen werken, maar over het algemeen doet het er niet toe nee.
pi_125948731
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wel goed voor je PUA-stats ;)

Wat ik bedoel is dat ik een beetje de indruk krijg dat het hele PUA-gebeuren meet draait om zoveel mogelijk chicks te pakken terwijl het relatiegedeelte een beetje op de achtergrond blijft. Uiteindelijk is dat toch hetgene waar je op de lange termijn gelukkig van zal worden (mits ze de juiste is natuurlijk).
Nee, en daar ga je de fout in. PUA draait nooit om vrouwen maar altijd om je zelf. Persoonlijke ontwikkeling en de beste versie van jezelf ontwikkelen. Vrouwen zijn daarin een bijzaak.

Als jij denkt dat je gelukkig wordt van zoveel mogelijk chicks pakken, go ahead. Pak wat je pakken kan. Maar om nou te zeggen dat PUA alleen daar om draait :')

Je zal ook zien dat de top notch van PUA's geen fuck geeft om LR, FR of dat soort shit maar zich vooral focussen op hun eigen persoonlijke groei. (Zan Perrion, Steve P., Neill S., Johnny Soporno, Adam Lyons, Richard La Ruina, Sasha, Jonathan Manwhore, en diversen)

En wat persoonlijke ontwikkeling inhoudt; ook dat is voor iedereen verschillend. De antwoorden daarop zijn heel divers en liggen ver uit elkaar. Waar de één 3 maanden lang elk weekend een trio wil, betekend het voor een ander dat hij socialer word, durft te spreken voor een groep. Sommigen willen meerdere parallel polygame relaties en de ander wil leren hoe je discipline kweekt voor een opleiding bijv. Etc.

Volgens mij vergeet je dat ''pick up'' enorm breed is. Inner game, outer game, day game, night game, social game, sex, relaties, NLP o.a.
pi_125950039
Er zijn ook PUA's die gewoon een relatie hebben en ondertussen alsnog gamen of er even mee gestopt zijn. Cijfers geven voor het uiterlijk is mogelijk, je kunt ook gewoon een cijfer geven voor het totaal plaatje. Het is toch allemaal subjectief.

En verder, je hebt toch geen vriendin nodig om jezelf compleet te maken? Het zou eerder het omgedraaide plaatje moeten zijn, waarbij zij jou nodig heeft op emotioneel vlak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125950065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn ook PUA's die gewoon een relatie hebben en ondertussen alsnog gamen of er even mee gestopt zijn. Cijfers geven voor het uiterlijk is mogelijk, je kunt ook gewoon een cijfer geven voor het totaal plaatje. Het is toch allemaal subjectief.

En verder, je hebt toch geen vriendin nodig om jezelf compleet te maken? Het zou eerder het omgedraaide plaatje moeten zijn, waarbij zij jou nodig heeft op emotioneel vlak.
Wisselwerking ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125950098
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wisselwerking ;)
Je zou je in principe nooit emotioneel gezien leeg moeten voelen. Ook niet als je single bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125950203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef firefly3 het volgende:
Je zou je in principe nooit emotioneel gezien leeg moeten voelen. Ook niet als je single bent.
True :Y

David Deida en David DeAngelo schrijven hier vaak over.

Sowieso David Deida _O_ David DeAngelo _O_ Johnny Soporno _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 19:12:29 ]
pi_125969039
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

True :Y

David Deida en David DeAngelo schrijven hier vaak over.

Sowieso David Deida _O_ David DeAngelo _O_ Johnny Soporno _O_
Samenvatting? Ben wel benieuwd. Zal zelf niet verder komen als emoties uitschakelen en doorgaan :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125969558
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee, en daar ga je de fout in. PUA draait nooit om vrouwen maar altijd om je zelf. Persoonlijke ontwikkeling en de beste versie van jezelf ontwikkelen. Vrouwen zijn daarin een bijzaak.

Als jij denkt dat je gelukkig wordt van zoveel mogelijk chicks pakken, go ahead. Pak wat je pakken kan. Maar om nou te zeggen dat PUA alleen daar om draait :')

PU, "Pick Up", picking up women, betekent het versieren van vrouwen. PUA gaat om beter worden in het versieren van vrouwen. Je zegt nu: "Het versieren van vrouwen gaat nooit om vrouwen maar altijd om jezelf." Bullshit. Jij wilt meer, mooiere, leukere vrouwen versieren. Geef dat dan ook toe.

Als je niet om vrouwen geeft maar om zelfontwikkeling, zeg dan dat je geeft om zelfontwikkeling en persoonlijke groei.

Maar ik denk dat jij bedoelt dat zelfontwikkeling en persoonlijke groei horen bij PUA, omdat die dingen nodig zijn om meer en leukere vrouwen te versieren. Dat is ook wat bedrijven als RSD zeggen. Ze zeggen niet dat je outcome independent moet zijn omdat dat je gewoon gelukkiger maakt o.i.d. Ze zeggen dat je dat moet zijn, zodat je meer en leukere meiden kan versieren. En hetzelfde voor alle andere technieken.

Dat maakt je niet mínder gefocust op vrouwen versieren, maar juist veel en veel meer. Je hele leven draait nu om het versieren van vrouwen, zelfs de activiteiten die er in principe niets mee te maken hebben.

Je gaat helemaal de mist in als je zegt: "Ik ben geïnteresseerd in zelfontwikkeling, persoonlijke groei, het overwinnen van mijn angsten, het uitbreiden van mijn social circle, het verbeteren van mijn sociale vaardigheden, meer bewust worden van het "nu" en mijn gedachten, een betere leider worden, dominanter worden, beter in bed worden, zodat ik beter kan worden in het versieren van vrouwen."

En als je die activiteiten onder de noemer "PUA" (beter worden in het versieren van vrouwen) schaart, dan doe je dat eigenlijk per definitie.
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:41:21 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125969579
PMK111 doet eventjes een goeie samenvatting hier neerzetten. +1
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125969669
Ik gebruikte de term ''pick up'' meer als verzamelnaam. :')

Mierenneuken dit :')

Maar ach; ik zal er op ingaan ook. :O

Als mensen zeggen dat ze bezig zijn met pick up vind ik dat bullshit. Ze hebben een baan, ze doen een opleiding, ze hebben hobby's en een sociale kring; daarnaast zijn ze af en toe bezig met ''pick up''. Je brengt per week waarschijnlijk meer tijd door op de WC dan dat je werkelijk vrouwen op pikt.

Op de achtergrond ben je er wel mee bezig; je leest boeken, je luistert naar audiotapes, je bekijkt filmpjes die hier over gaan, je brengt meer structuur in je leven, je werkt aan je uiterlijk etc. Je blijft jezelf ontwikkelen. En ergens kom je er achter dat vrouwen je geen voldoening geven, ze zullen het nooit doen ook.

Mannen die hun baan opzeggen, verhuizen, meer dan 3 kwart van de tijd bezig zijn met vrouwen aanspreken; die mensen zijn bezig met pick up.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 09:05:29 ]
pi_125969739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 08:49 schreef Weissman het volgende:

Mierenneuken dit :')
Is dat ook onderdeel van PUA of mag je alleen vrouwen neuken? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125969832
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 07:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Samenvatting? Ben wel benieuwd. Zal zelf niet verder komen als emoties uitschakelen en doorgaan :')
Het komt er eigenlijk op neer dat je als man zijnde al gelukkig bent. Tevreden met jezelf. Of je nou een heel harem hebt of niet. Jouw leven is leuk, geeft je voldoening. Op elk vlak. Eigenlijk is er geen ruimte voor een vrouw en heb je die behoefte ook niet.

Je emoties hoef je niet uit te schakelen, dat is onmenselijk.
pi_125969978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het komt er eigenlijk op neer dat je als man zijnde al gelukkig bent. Tevreden met jezelf. Of je nou een heel harem hebt of niet. Jouw leven is leuk, geeft je voldoening. Op elk vlak. Eigenlijk is er geen ruimte voor een vrouw en heb je die behoefte ook niet.

Je emoties hoef je niet uit te schakelen, dat is onmenselijk.
Ik was wel gelukkig maar ik zag tegelijkertijd ook dat dit geen levensstijl is welke gezond is om voor de lange termijn te ambiëren. Die hele harem was overigens ook het probleem, het was eigenlijk net iets teveel, te tijdrovend en te belastend.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125970308
Haha, herkenbaar :D

Het is ook iets waar veel beginners voor worden gewaarschuwd. Je ziet het zo vaak gebeuren. Ze lezen The Game, komen in aanraking met de pick up community, kweken zelfvertrouwen, maken vorderingen, boeken succes. En na een jaartje of 1, soms 2; hoor je ze klagen. Dat ze depressief zijn en geen voldoening meer halen uit vrouwen. :') _O-

En dat bedoel ik te zeggen met dat PUA niet om vrouwen draait, en dat je nooit voldoening zal halen uit contact met vrouwen alleen. Voldoening, geluk whatever; staat altijd los van vrouwen/sex. Het kan je tijdelijk voldoening geven maar niet meer dan dat. Want ook na ''succes'' met vrouwen blijf je je zelf ontwikkelen. Je leven stopt niet. Het is geen einddoel wat je behaald heb. Het is niet dat er daarna geen levels meer zijn. Je kan ''the game'' niet uitspelen.

Je groeit en ziet dat je niet meer afhankelijk bent van vrouwen in je geluk. Je bent nu een versie van jezelf waarin je dat inzicht hebt. En dat is, imho, waar ''pick up'' om draait.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 09:29:54 ]
pi_125973201
Je moet vrouwen "versieren" gewoon als leuke hobby zien waarin je beter kunt worden. Op RSD filmpjes hebben ze het vaak genoeg van hoe "freedom from outcome" verbonden is met gelukkig zijn en dat je het gelukkigst bent als je in het moment leeft.

Maarja, hoe krijgen mensen freedom from outcome zonder normaal gezien die vrouwen te kunnen krijgen en eerst hun focus daarop te leggen?

Net zoals alles in het leven, je moet alles kunnen balanceren. Soms de focus op vrouwen, soms de focus op andere dingen enz. Er is een gast die zijn focus alleen op vrouwen versieren heeft: Evil Stifler. Hij heeft over de 700 vrouwen gehad en is gewoon seksverslaafd. Waarom is hij zo goed geworden? Niet omdat hij dacht: Ik ga x doen om mezelf te ontwikkelen voor vrouwen. Maar hij ontwikkelde zich vanzelf als iemand die super smooth is met vrouwen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat er vaak stomme dingen bij gehaald worden met pick up die er totaal niets mee te maken hebben _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125973289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef firefly3 het volgende:
Je moet vrouwen "versieren" gewoon als leuke hobby zien waarin je beter kunt worden. Op RSD filmpjes hebben ze het vaak genoeg van hoe "freedom from outcome" verbonden is met gelukkig zijn en dat je het gelukkigst bent als je in het moment leeft.

Maarja, hoe krijgen mensen freedom from outcome zonder normaal gezien die vrouwen te kunnen krijgen en eerst hun focus daarop te leggen?

Net zoals alles in het leven, je moet alles kunnen balanceren. Soms de focus op vrouwen, soms de focus op andere dingen enz. Er is een gast die zijn focus alleen op vrouwen versieren heeft: Evil Stifler. Hij heeft over de 700 vrouwen gehad en is gewoon seksverslaafd. Waarom is hij zo goed geworden? Niet omdat hij dacht: Ik ga x doen om mezelf te ontwikkelen voor vrouwen. Maar hij ontwikkelde zich vanzelf als iemand die super smooth is met vrouwen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat er vaak stomme dingen bij gehaald worden met pick up die er totaal niets mee te maken hebben _O-
Beter ontwikkel je je squathobby, je versierkunsten zullen exponentieel meegroeien. Hele PUA-gebeuren nergens voor nodig, de squat is het antwoord op al je behoeften.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125973351
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter ontwikkel je je squathobby, je versierkunsten zullen exponentieel meegroeien. Hele PUA-gebeuren nergens voor nodig, de squat is het antwoord op al je behoeften.
True story.
pi_125973490
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Beter ontwikkel je je squathobby, je versierkunsten zullen exponentieel meegroeien. Hele PUA-gebeuren nergens voor nodig, de squat is het antwoord op al je behoeften.
:P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125973548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals alles in het leven, je moet alles kunnen balanceren. Soms de focus op vrouwen, soms de focus op andere dingen enz. Er is een gast die zijn focus alleen op vrouwen versieren heeft: Evil Stifler. Hij heeft over de 700 vrouwen gehad en is gewoon seksverslaafd. Waarom is hij zo goed geworden? Niet omdat hij dacht: Ik ga x doen om mezelf te ontwikkelen voor vrouwen. Maar hij ontwikkelde zich vanzelf als iemand die super smooth is met vrouwen.
Ron Jeremy heeft ook ongeveer zoveel vrouwen gehad maar deed niet aan pick up. Your argument is invalid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 11:15:58 ]
pi_125973689
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ron Jeremy heeft ook ongeveer zoveel vrouwen gehad maar deed niet aan pick up. Your argument is invalid.
Pick-up vind ik meer de handeling dat je op een vrouw afstapt. In principe was hij onbewust bezig met pick up :p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:16:19 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125975630
700 vrouwen versieren :').

Dan heb je waarschijnlijk rijke ouders die je sponsoren want met een normale job heb je daar echt geen tijd voor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125976119
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
700 vrouwen versieren :').

Dan heb je waarschijnlijk rijke ouders die je sponsoren want met een normale job heb je daar echt geen tijd voor.
Hij verkoopt elke dag alcohol mixjes in het park en neemt vrouwen van daar mee naar zijn huis. Hij begint al om 8 uur sochtends vaak met gitaar spelen en studentes + vrouwen die naar hun werk toe gaan te approachen en staat dan meestal op tactische plekken, vlakbij scholen enzo. Hij wordt niet voor niets Evil Stifler genoemd hehe.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125976295
Ik denk dat hij al lang over de 700 zit overigens, dat was een tijdje geleden alweer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:36:54 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125976298
Best een sneue droeftoeter ben je dan :')

Dan heb je echt niks bereikt in je leven behalve dat je dagelijks vrouwen oppikt. En als je er 200 per dag aanspreekt is er altijd wel iemand in voor een lekker neukpartijtje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125976353
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef fathank het volgende:
Best een sneue droeftoeter ben je dan :')

Dan heb je echt niks bereikt in je leven behalve dat je dagelijks vrouwen oppikt. En als je er 200 per dag aanspreekt is er altijd wel iemand in voor een lekker neukpartijtje.
Behalve dan dat kneusjes zoals firefly tegen je opkijken :')
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:40:15 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125976422
Sowieso gasten die op een dag/avond 30 vrouwen aanspreken, een paar nummers regelen en vervolgens roepen dat ze "game" hebben.

Zelfs met roulette heb je nog meer kans op succes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125976502
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef fathank het volgende:
Best een sneue droeftoeter ben je dan :')

Dan heb je echt niks bereikt in je leven behalve dat je dagelijks vrouwen oppikt. En als je er 200 per dag aanspreekt is er altijd wel iemand in voor een lekker neukpartijtje.
Ja klopt, hij heeft verder niets bereikt en kan niet eens een pc bedienen :P En nee, hij hoeft er geen 200 aan te spreken denk ik _O- Genoeg gasten in de community die hem uitgedaagd hebben en die hem ook zelfs haten, hij is één van de beste op de wereld en tegelijk één van de grootste "losers". Maar hij pakt toch gemakkelijk al die vrouwen af.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125976521
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef fathank het volgende:
Sowieso gasten die op een dag/avond 30 vrouwen aanspreken, een paar nummers regelen en vervolgens roepen dat ze "game" hebben.

Zelfs met roulette heb je nog meer kans op succes.
Nummers regelen??? Hij vingert vrouwen overdag in het park en in kleine steegjes _O- Ik denk dat hij niet eens een telefoon heeft haha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125976544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nummers regelen??? Hij vingert vrouwen overdag in het park en in kleine steegjes _O-
Als ik dit soort dingen hoor walg ik wel van heel het pick up gebeuren en schaam ik me er wel voor om er mee geassocieerd te worden :{
pi_125976547
Kon ik ook maar overdag vrouwen vingeren in het park en in kleine steegjes
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125976592
Het gevoel dat zo'n loser meer kans heeft op seks dan jij, is zwaar he :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125976663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Het gevoel dat zo'n loser meer kans heeft op seks dan jij, is zwaar he :P
Ja ;(

Gelukkig heb ik mijn porno collectie nog *O*
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:47:14 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125976664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Het gevoel dat zo'n loser meer kans heeft op seks dan jij, is zwaar he :P
Je komt gelukkig ook niet een klein beetje oppervlakkig over.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:47:52 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125976680
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Kon ik ook maar overdag vrouwen vingeren in het park en in kleine steegjes
:D Nou he.

Alsof je als leuke kerel op vrouwen valt die zich in het park laten vingeren door zo'n natte wind. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_125976808
Het zijn soms de netste vrouwen overigens, maar als je net 1 van die tien duizend bent die anders is dan normale gasten dan kan ze haar seksuele gevoelens ineens geheel door haar heen laten gaan. Maar die gedachte kunnen gasten niet aan vanwege hun eigen ego, en gaan dan huilie huilie doen op het forum.

Hij wekt gewoon veel sneller seksuele gevoelens op bij vrouwen en vrouwen voelen zich beter op hun gemak bij hem dan bij jou. Live with it.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125976914
Ja ok, leuk voor hem, maar hoe kom je erbij dat wij het zelfde ambiëren en hier niet mee om kunnen gaan ? :')
pi_125976982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Weissman het volgende:
Ja ok, leuk voor hem, maar hoe kom je erbij dat wij het zelfde ambiëren en hier niet mee om kunnen gaan ? :')
Wat brabbel je, elke man ambieert het toch om seksuele interactie te hebben met zoveel mogelijk vrouwen? :?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125976992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Weissman het volgende:
Ja ok, leuk voor hem, maar hoe kom je erbij dat wij het zelfde ambiëren en hier niet mee om kunnen gaan ? :')
Pick-up gaat toch vooral bij mij om je kansen, hoe goed je in de markt ligt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:56:23 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125976994
Precies. Ik heb helemaal geen zin om op een zaterdagmiddag in het park random sletjes te gaan vingeren. Ik kan het ook niet (geen idee, nooit geprobeerd), maar om nou te zeggen dat ik elke avond in bed lig te huilen dat het grote einddoel (sletjes vingeren in het park) aan mij voorbijgaat...neuh.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125977049
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wat brabbel je, elke man ambieert het toch om seksuele interactie te hebben met zoveel mogelijk vrouwen? :?
*zucht*

:')

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef firefly3 het volgende:
Pick-up gaat toch vooral bij mij om je kansen, hoe goed je in de markt ligt.
Je zal IRL vast een toffe gozer zijn, maar serieus, je komt op internet echt over als een gigantische kneus. :D
pi_125977066
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Silenus het volgende:
Precies. Ik heb helemaal geen zin om op een zaterdagmiddag in het park random sletjes te gaan vingeren. Ik kan het ook niet (geen idee, nooit geprobeerd), maar om nou te zeggen dat ik elke avond in bed lig te huilen dat het grote einddoel (sletjes vingeren in het park) aan mij voorbijgaat...neuh.
Genoeg rijke en mooie zakenvrouwen die zijn huis bijbetalen hoor ^O^ en die daarna alsnog jankend alleen blijven.

Hij is gewoon seksverslaafd en geniet 100% van zijn loser leventje. Terwijl jij naar je 8 uurs baantje gaat, zit hij een lekkere meid te neuken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125977074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pick-up gaat toch vooral bij mij om je kansen, hoe goed je in de markt ligt.
Hoe verhoud het totale aantal approaches van je zich tegenover het aantal meisjes dat je in de club vingert dan?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125977122
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hoe verhoud het totale aantal approaches van je zich tegenover het aantal meisjes dat je in de club vingert dan?
Van de laatste vingerpogingen waren ze allemaal gelukt. Bij het zoenen kan je vrouwen al opgewonden genoeg laten maken dat ze de rest vergeten, mits je frame sterk genoeg is :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125977187
Niet iedereen is seksverslaafd Firefly.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125977193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van de laatste vingerpogingen waren ze allemaal gelukt. Bij het zoenen kan je vrouwen al opgewonden genoeg laten maken dat ze de rest vergeten, mits je frame sterk genoeg is :D
Dat was niet mijn vraag :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125977212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:03 schreef Toolshed het volgende:
Niet iedereen is seksverslaafd Firefly.
Tuurlijk wel, je bent gew jaloers op hem. :6
pi_125977226
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je bent gew jaloers op hem. :6
Nee hoor ik ben wel seksverslaafd, ik had het over jullie :P
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125977243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben wel seksverslaafd, ik had het over jullie :P
Wie zegt dat ik niet seksverslaafd ben? Ik zeg alleen dat het niet met 700 vrouwen hoeft :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125977276
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat was niet mijn vraag :')
Van de approaches weet ik niet, je moet iedereen approachen / sociaal bezig zijn. Het is niet zo dat ik een approach ga inplannen. Ik denk overigens niet eens na over wat ik met haar ga doen. Je staat voor een vrouw, je wordt geil, dan gebeurd het
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125977285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben wel seksverslaafd, ik had het over jullie :P
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:07:20 #115
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125977320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van de laatste vingerpogingen waren ze allemaal gelukt. Bij het zoenen kan je vrouwen al opgewonden genoeg laten maken dat ze de rest vergeten, mits je frame sterk genoeg is :D
Waar gaat het je eigenlijk om als je dat probeert? Ik bedoel, aangenomen dat jouw erogene zone niet in je vingers zit, levert het jou niet direct fysiek genot op. Kick je op seksuele handelingen in het openbaar, ben je een altruïst dat je anderen wilt laten genieten, of is het een machtsspel, iemand aan iets laten meewerken waar ze eigenlijk niet achterstaat?
...as always
pi_125977396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:07 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Waar gaat het je eigenlijk om als je dat probeert? Ik bedoel, aangenomen dat jouw erogene zone niet in je vingers zit, levert het jou niet direct fysiek genot op. Kick je op seksuele handelingen in het openbaar, ben je een altruïst dat je anderen wilt laten genieten, of is het een machtsspel, iemand aan iets laten meewerken waar ze eigenlijk niet achterstaat?
Ik vind het lekker als een meid geniet en ook als ze met mij bezig is. Het is alleen publiekelijk als ik niet meer kan wachten, dan laat ik het de vrije loop gaan. Ik ben in principe voor privacy.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:30:14 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125978182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef firefly3 het volgende:
Het zijn soms de netste vrouwen overigens, maar als je net 1 van die tien duizend bent die anders is dan normale gasten dan kan ze haar seksuele gevoelens ineens geheel door haar heen laten gaan. Maar die gedachte kunnen gasten niet aan vanwege hun eigen ego, en gaan dan huilie huilie doen op het forum.

Hij wekt gewoon veel sneller seksuele gevoelens op bij vrouwen en vrouwen voelen zich beter op hun gemak bij hem dan bij jou. Live with it.
Heb je zelf uberhaupt wel eens een vrouw versierd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125978226
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb je zelf uberhaupt wel eens een vrouw versierd?
Hij heeft er ooit eentje gevingerd. Zegt toch al genoeg over wat voor baas hij is _O_
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:42:25 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125978563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Hij is gewoon seksverslaafd en geniet 100% van zijn loser leventje. Terwijl jij naar je 8 uurs baantje gaat, zit hij een lekkere meid te neuken.
Ja, zal wel. Maar er is nog wel meer in het leven dan neuken, en ik ben blij dat ik een baan/inkomen heb om ook die dingen te kunnen betalen. Dan neuk ik toch alleen savonds of in het weekend, kan mij het schelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125980447
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb je zelf uberhaupt wel eens een vrouw versierd?
Nee nog nooit, daarom vind ik het ook zo leuk 8)7
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125980470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, zal wel. Maar er is nog wel meer in het leven dan neuken, en ik ben blij dat ik een baan/inkomen heb om ook die dingen te kunnen betalen. Dan neuk ik toch alleen savonds of in het weekend, kan mij het schelen.
Wat me geweldig zou lijken is een passief inkomen hebben, en heel de dag gewoon met vrouwen bezig zijn en je hobbys uitvoeren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125980530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat me geweldig zou lijken is een passief inkomen hebben, en heel de dag gewoon met vrouwen bezig zijn en je hobbys uitvoeren.
Jij bent gewoon zo'n contactautist die vrouwen niet eens durfde aan te kijken laat staan aanspreken toch zeker?
pi_125980785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zo'n contactautist die vrouwen niet eens durfde aan te kijken laat staan aanspreken toch zeker?
Waar komen die frustraties vandaan en ga je me opzoeken op een PUA topic terwijl het je ding niet is? Seks tekort zeker.

Als je lef had ging je gewoon een nachtje meelopen, maar dat durf je niet want je durft geen actie te ondernemen, zoals de massa _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:01:06 #124
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_125981137
Volgens mij is die pua scene zo versplinterd als het maar kan. De één roept dit, de ander roept dat. Ook in dit topic komt dat weer naar voren.

@Firefly

Het is duidelijk dat er bij jou een grote focus is op het naar bed gaan met veel dames. Dat blijkt uit je waardering voor "evil stifler" en andere pua guru's die hoog qua nummers staan.

Waarom vind je het belangrijk om met veel dames het bed in te duiken?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_125981300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar komen die frustraties vandaan en ga je me opzoeken op een PUA topic terwijl het je ding niet is? Seks tekort zeker.

Als je lef had ging je gewoon een nachtje meelopen, maar dat durf je niet want je durft geen actie te ondernemen, zoals de massa _O-
:').
pi_125982479
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
Volgens mij is die pua scene zo versplinterd als het maar kan. De één roept dit, de ander roept dat. Ook in dit topic komt dat weer naar voren.

@Firefly

Het is duidelijk dat er bij jou een grote focus is op het naar bed gaan met veel dames. Dat blijkt uit je waardering voor "evil stifler" en andere pua guru's die hoog qua nummers staan.

Waarom vind je het belangrijk om met veel dames het bed in te duiken?
Dat is waar, met sommige PUA's kan ik ook totaal niet mee om gaan en sommigen weer heel goed. Hoe kan je jezelf in vredesnaam een "PUA" noemen als je amper met vrouwen bezig bent denk ik dan. Ook ben ik niet echt een fan van het woordje, het zou eerder gewoon "player" moeten zijn.

Ik vind het avontuur leuk en ik vind het gewoon erg lekker. Elke vrouw heeft weer iets unieks. Van die "zij lijners" die amper ervaring hebben, zijn net als voetbalfans die allemaal ineens de coach kunnen spelen. Terwijl ik meer als de voetballer ben, ja leuk dat ik gescoord heb en die bekers, maar ik geniet van het spel zelf. Van begin tot einde, de seksuele spanning die je opbouwt. Maar ik kijk als voetballer wel waar ik van kan leren, van voetballers die ook bekers hebben of veel meer. Of van voetballers die gewoon de passie hebben en daardoor nieuwe dingen proberen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125985593
Wel grappig om als vrouw hier me te lezen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_125985799
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef Probability het volgende:
Wel grappig om als vrouw hier me te lezen :')
Beetje als een koe die wordt gekeurd door de slager?
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125985822
Nee hoor.. Maar wel grappig om te zien hoe jullie het beleven.
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:00:14 #130
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125985832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef firefly3 het volgende:
Seks tekort zeker.

Waarom refereer je werkelijk alles naar het aantal veroveringen dat iemand heeft gedaan? Waarom is dat zo belangrijk voor jou?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125985945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Probability het volgende:
Nee hoor.. Maar wel grappig om te zien hoe jullie het beleven.
Verbaast het je? Je weet dat dit een nogal beperkte steekproef is he ;)
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125985992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Verbaast het je? Je weet dat dit een nogal beperkte steekproef is he ;)
Nee hoor. Ken ook genoeg jongens die (stiekem) the game lezen. En genoeg vrouwen die boeken lezen als: de ideale vrouw is een bitch
Worry is a misuse of imagination
pi_125986093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee hoor. Ken ook genoeg jongens die (stiekem) the game lezen. En genoeg vrouwen die boeken lezen als: de ideale vrouw is een bitch
Gek, heb het gevoel dat die boeken lijnrecht tegenover elkaar staan :? Zo schiet het ook niet op.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125986138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Gek, heb het gevoel dat die boeken lijnrecht tegenover elkaar staan :? Zo schiet het ook niet op.
Nee inderdaad. Wel met goede tips als: kook nooit een diner voor hem, hij zal hier snel aan wennen en daar heb jij niks aan. Kook belabberd en doe alsof je het niet beter kan.
_O-
Worry is a misuse of imagination
pi_125986487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Wel met goede tips als: kook nooit een diner voor hem, hij zal hier snel aan wennen en daar heb jij niks aan. Kook belabberd en doe alsof je het niet beter kan.
_O-
Goeie tip inderdaad voor je eerste date! :')

Ik ben gewend om eerst oogcontact te hebben of een andere aanleiding voor je op iemand afstapt, weet je zeker dat de interesse ook wederzijds is. Voor de rest vind ik sommige tips hier wel nuttig.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125986841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Wel met goede tips als: kook nooit een diner voor hem, hij zal hier snel aan wennen en daar heb jij niks aan. Kook belabberd en doe alsof je het niet beter kan.
_O-
Zou niet raken 2/10
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125987195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:48 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Maar wat voor vrouwen zijn dan leuk? Het klinkt allemaal heel oppervlakkig, met dat cijfers geven voor het uiterlijk. Terwijl het uiterlijk van de PUA zelf niet belangrijk zou zijn.
vrouwen die zich laten vingeren in een club, door een volleerde pua met handen die de plee, de bar, glazen, deurklinken etc in een publieke ruimte hebben aangeraakt. die steken ze na hun praatje met de dame in kwestie vervolgens subtiel hun spleetje binnen. en genieten dat ze doet!
pi_125989098
quote:
19s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

vrouwen die zich laten vingeren in een club, door een volleerde pua met handen die de plee, de bar, glazen, deurklinken etc in een publieke ruimte hebben aangeraakt. die steken ze na hun praatje met de dame in kwestie vervolgens subtiel hun spleetje binnen. en genieten dat ze doet!
Tief op, mogool :*
pi_125989196
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tief op, mogool :*
je klinkt verzuurd. :7 alles goed verder?
pi_125989313
quote:
19s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende:

[..]

je klinkt verzuurd. :7 alles goed verder?
Met mij gaat het prima, dankje.

Hoe gaat het met jou ?

Alleen verpest je het topic een beetje aangezien iedereen onderhand wel doorheeft wat voor afkeer je tegen PUA hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 18:29:42 ]
pi_125989347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
Volgens mij is die pua scene zo versplinterd als het maar kan. De één roept dit, de ander roept dat. Ook in dit topic komt dat weer naar voren.
Dit is net zoiets als roepen dat muziek versplinterd is aangezien iedere artiest er wat anders van maakt :')
pi_125989958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beetje jammer dat Drommel wel een gefundeerde reactie krijgt en ik niet...

Ik baseer mijn mening aan de hand van het topic, ik lees zovaak over ratio's, percentages en successen dat het lijkt als of het alleen maar daarom draait... Ook bij gesprekken komen de succesverhalen en de 'ik heb de mooiste die avond versiert' zo vaak naar boven dat het lijkt alsof het een wedstrijd is.

Je reactie op drommel daarentegen bood wat meer argumenten en ja, daar kan ik me dan wel in vinden. Het werken aan jezelf vooral, dat wil ik namelijk wel. Ik was niet aan het trollen overigens, ik ben serieus.
pi_125990273
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125990592
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima, dankje.

Hoe gaat het met jou ?

Alleen verpest je het topic een beetje aangezien iedereen onderhand wel doorheeft wat voor afkeer je tegen PUA hebt.
niet tegen pua. ik heb er niks mee, met bewust bezig zijn met sociale interactie aangezien wmb de kern van dergelijke interactie spontaniteit is. firefly3 heeft meerdere malen gemeld dat je niet moet nadenken en dat klopt wel. juist daarom vind ik pua onzin. als je niet hoeft na te denken (sterker nog, heeft niet eens zin) waar heb je die pua-dingen dan nog voor nodig? ik heb een tijd psychologie gestudeerd en daar wordt ook aandacht besteed aanliefde en relaties. daar wordt gesteld dat 95% oid van allecommunicatie onbewust is, wat jedus niet weet en niet kunt weten en je er dus ook geen invloed op kunt uitoefenen. ook een heel belangrijke factor is biologisch, namelijk het (wederom onbewust) waarnemen van feromonen.

het enige nut wat pua dan nog zou kunnen hebben is dat mensen gaan denken dat ze echt invloed kunnen uitoefenen waardoor hun zelfvertrouwen stijgt.

wat mij tegen de borst stuit is het sektarische, het bijna verafgoden van een paar losers die enkel geld willen verdienen en vooral kritiek van mensen afdoen als "je kunt het zelf niet!$# bewijs dan, jij bent onzeker" en meer van dat soort persoonlijke verwensingen. en dan vind ik het extra zielig als je dan ook nog gaat zitten opscheppen over dat je vrouwen in kroegen en parken enzo gevingerd hebt. ik kan dat echt niet serieus nemen, je maakt jezelf en anderen er belachelijk mee, en helaas voert dat de boventoon in dit topic. vooral bij ff.

zo genoeg onderbouwing? al wordt het ongetwijfeld tegengesproken, ondanks dat het allemaalwetenschappelijk onderbouwd wordt dmv onderzoek.
pi_125990699
My bad, kom het argument zo vaak tegen. Mannen die doen alsof ze geen ballen hebben en doen alsof een monogame relatie met 1 vrouw de enige manier is van gelukkig zijn. Kan daar slecht tegen :P

Maar goed zal het even onder de loep nemen.

quote:
Die indruk heb ik ook. Dan vraag ik me af of je echt gelukkig wordt van het constant versieren van andere vrouwen.
Nee, echt niet.

quote:
Ik heb liever 1 vrouw waar ik alles mee deel dan elke week een ander.
Er is niks met 1 vrouw/vriendin hebben waar je alles mee deelt. Ik heb ook zo iemand O+ Maar als je elke maand de kans zou hebben om het met iemand anders te doen, zou je niet weigeren. You just won't.

Het is de houding van velen waar ik me aan stoor. Tuurlijk ben je gelukkig met 1 meid waar je gek op bent maar wees nou niet naief door te zeggen dat sex met 1 persoon je uiteindelijk gelukkiger maakt dan sex met meerdere personen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik baseer mijn mening aan de hand van het topic, ik lees zovaak over ratio's, percentages en successen dat het lijkt als of het alleen maar daarom draait...
Zoals eerder gezegd, daar draait het niet om. Dit topic is dan ook niet representatief voor de Nederlandse pick up community. De beste PUA's die ik heb ontmoet in NL zijn ook altijd de tofste personen die je tegen kan komen op een avond en waar je mee het grootste lol kan hebben.

quote:
Ook bij gesprekken komen de succesverhalen en de 'ik heb de mooiste die avond versiert' zo vaak naar boven dat het lijkt alsof het een wedstrijd is.
Sommigen hebben dat nou eenmaal. Ik noem het onzekerheid. Het constante zoeken naar bevestiging. Ik snap het competitie element er ook niet van.

quote:
Het werken aan jezelf vooral, dat wil ik namelijk wel.
Ik zou zeggen, laten we een keer afspreken of ga een keer naar een meeting van een PUA forum. Je zal zien dat je beeld niet klopt en in aanraking komen met de juiste mensen. ^O^
pi_125990718
quote:
Ga je op elke vraag antwoord geven door een filmpje ? Heb je ook een eigen mening ?
pi_125990804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder gezegd, daar draait het niet om. Dit topic is dan ook niet representatief voor de Nederlandse pick up community. De beste PUA's die ik heb ontmoet in NL zijn ook altijd de tofste personen die je tegen kan komen op een avond en waar je mee het grootste lol kan hebben.
Nee, dat geloof ik wel echter wordt er wel vaak met cijfers gegooit hier. Ook mensen die ik buiten FOK! om spreek praten over successen. Dan is het niet gek dat ik ga denken dat het maar om 1 ding draait. ;)
pi_125990809
let niet op typo's, mobiel lange teksten tikken is kut.
pi_125990836
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef dawg het volgende:
niet tegen pua. ik heb er niks mee,
Vreemd, want ik zie je steeds weer opduiken in deze reeks.

quote:
met bewust bezig zijn met sociale interactie aangezien wmb de kern van dergelijke interactie spontaniteit is. firefly3 heeft meerdere malen gemeld dat je niet moet nadenken en dat klopt wel. juist daarom vind ik pua onzin. als je niet hoeft na te denken (sterker nog, heeft niet eens zin) waar heb je die pua-dingen dan nog voor nodig? ik heb een tijd psychologie gestudeerd en daar wordt ook aandacht besteed aanliefde en relaties. daar wordt gesteld dat 95% oid van allecommunicatie onbewust is, wat jedus niet weet en niet kunt weten en je er dus ook geen invloed op kunt uitoefenen. ook een heel belangrijke factor is biologisch, namelijk het (wederom onbewust) waarnemen van feromonen.

het enige nut wat pua dan nog zou kunnen hebben is dat mensen gaan denken dat ze echt invloed kunnen uitoefenen waardoor hun zelfvertrouwen stijgt.
Los dat allemaal met firefly op :D

quote:
wat mij tegen de borst stuit is het sektarische, het bijna verafgoden van een paar losers die enkel geld willen verdienen en vooral kritiek van mensen afdoen als "je kunt het zelf niet!$# bewijs dan, jij bent onzeker" en meer van dat soort persoonlijke verwensingen. en dan vind ik het extra zielig als je dan ook nog gaat zitten opscheppen over dat je vrouwen in kroegen en parken enzo gevingerd hebt. ik kan dat echt niet serieus nemen, je maakt jezelf en anderen er belachelijk mee, en helaas voert dat de boventoon in dit topic. vooral bij ff.
Ook dit heeft allemaal met FF te maken en niet met pick up.

quote:
zo genoeg onderbouwing? al wordt het ongetwijfeld tegengesproken, ondanks dat het allemaalwetenschappelijk onderbouwd wordt dmv onderzoek.
I rest my case.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 19:16:32 ]
pi_125991012
bullshit, 2e keer dat ik hier post. en als ik "het" met ff moet oplossen (wat eigenlijk?) wtf reageer je dan op mij? zeg dan gewoon niks.
pi_125991017
In het filmpje staat precies uitgelegd waar iedereen weer over gaat 'zeuren'. Dat je wel of geen controle hebt over de situatie en of het een numbers game is. Het is zeer duidelijk uitgelegd, beter kan ik het zelf niet verwoorden.

Maarja, korte samenvatting: Het is een numbersgame, maar je kunt je kansen wel degelijk flink vergroten. Ook zegt hij hoe veel gasten denken dat ze wel winnen met vechten, maar onverwachts flink in elkaar geslagen worden omdat ze simpelweg weinig ervaring hebben of nooit oefenen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125991074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef dawg het volgende:
bullshit, 2e keer dat ik hier post. en als ik "het" met ff moet oplossen (wat eigenlijk?) wtf reageer je dan op mij? zeg dan gewoon niks.
Ik vroeg me af waar je afkeer vandaan kwam :*

Oh en ik own deze reeks, deal with it 8-)
pi_125991173
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik vroeg me af waar je afkeer vandaan kwam :*

Oh en ik own deze reeks, deal with it 8-)
ja, net verteld dus. reageer daar dan inhoudelijk op?

succes met je ownage van een topicreeks op een internetforum. daar zullen de chickies wel nat van worden denk ik. ~:)
pi_125991210
Binnen een paar posts gaat het weer over numbersgame. _O-

Ik ga weer, tabee.
pi_125991250
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef dawg het volgende:
succes met je ownage van een topicreeks op een internetforum. daar zullen de chickies wel nat van worden denk ik. ~:)
Je wilt niet weten gozer 8-) ik ben een bitch magnet door deze shit 8-)
pi_125991311
zoals msmessy? dat is jouw vriendin toch? dan trek ik liever niks aan, niet persoonlijk bedoeld.
pi_125991340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
zoals msmessy? dat is jouw vriendin toch? dan trek ik liever niks aan, niet persoonlijk bedoeld.
_O-
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:27:32 #158
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_125991477
Dat het numbers game heb ik met koninginnedag wel ervaren. Ben geen hardcore PUA'er maar gewoon geïnteresseerd in menselijke interactie ansich.
Mijn enige PUA-informatie komt van RSD en Sasha Daygame.
Ben uitgegaan met de mindset om zoveel mogelijk te openen en snap echt niet waarom ik dit niet eerder deed :')
Ik was al niet socially awkward toen ik dit had gevonden en kan dus prima een gesprek gaande houden alleen het aanspreken van totaal vreemden komt mij niet natuurlijk.

Ik heb echt nog nooit zoveel 'succes' gehad tijdens een stapavond en dit is volgens mij te wijten aan twee zaken.
Op de eerste plaats is het gewoon een statistisch te verklaren fenomeen. Hoe meer je opent, hoe meer kans op interacties die echt leuk zijn. Logisch.
Wat ik bij mezelf ook nog merkte is dat ik in een soort sociale 'bubble' kwam, dwz ik groeide in de avond zeg maar. Ik werd er steeds handiger in en doordat ik zo'n lol had nam ik mensen mee in mijn plezier waardoor mijn kans op 'succes' ook steeds meegroeide. Exponentiële shit dus.

My 0,02
BEASTMODE
pi_125991555
Leuk om te lezen, we kunnen het zo ingewikkeld maken maar het is simpel zoals je zelf al heb gemerkt ^O^
pi_125991745
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
Dat het numbers game heb ik met koninginnedag wel ervaren. Ben geen hardcore PUA'er maar gewoon geïnteresseerd in menselijke interactie ansich.
Mijn enige PUA-informatie komt van RSD en Sasha Daygame.
Ben uitgegaan met de mindset om zoveel mogelijk te openen en snap echt niet waarom ik dit niet eerder deed :')
Ik was al niet socially awkward toen ik dit had gevonden en kan dus prima een gesprek gaande houden alleen het aanspreken van totaal vreemden komt mij niet natuurlijk.

Ik heb echt nog nooit zoveel 'succes' gehad tijdens een stapavond en dit is volgens mij te wijten aan twee zaken.
Op de eerste plaats is het gewoon een statistisch te verklaren fenomeen. Hoe meer je opent, hoe meer kans op interacties die echt leuk zijn. Logisch.
Wat ik bij mezelf ook nog merkte is dat ik in een soort sociale 'bubble' kwam, dwz ik groeide in de avond zeg maar. Ik werd er steeds handiger in en doordat ik zo'n lol had nam ik mensen mee in mijn plezier waardoor mijn kans op 'succes' ook steeds meegroeide. Exponentiële shit dus.

My 0,02
Goed bezig geweest!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125992130
Dingen als Koninginnedag en festivals zoals Lowlands e.d. zijn dan ook echt gewoon -de shit- als je kei- en keihard wil "sargen". Vooral mensen die zitten/staan te wachten op een optreden op Lowlands zijn makkelijk, die vervelen zich meestal de tering dus ben je meer dan welkom met leuke banter. Zitten ook ontzettend veel leuke meisjes bij O+
pi_126009893
Wat een gezeur weer trouwens de laatste pagina's, laatste posts vind ik dan wel weer veel interessanter.
  zondag 5 mei 2013 @ 04:05:27 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126082262
ik ben niet thuis in alle vaktermen maar mij is in ieder geval aangeraden te gaan studeren op de filmpjes van Matthew Hussey. het lijkt wel aardig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126082332
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 04:05 schreef Andromache het volgende:
ik ben niet thuis in alle vaktermen maar mij is in ieder geval aangeraden te gaan studeren op de filmpjes van Matthew Hussey. het lijkt wel aardig.
Ik vind het dapper van je om je hier te melden en kan je willingness to learn wel waarderen. Goed bezig :Y
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:28:03 #165
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126187163
haha, en nu heeft een zeker persoon mijn naam doorgegeven voor een flirtworkshop. twijfel... is dit wel voor mij bedoeld?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126205825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
haha, en nu heeft een zeker persoon mijn naam doorgegeven voor een flirtworkshop. twijfel... is dit wel voor mij bedoeld?
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:45:49 #167
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_126226107
wat is een IOI
pi_126227325
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:45 schreef Keith_Bakker het volgende:
wat is een IOI
Een indicator of interest. Als een vrouw de interactie leuk vind kan het zo zijn dat ze bijvoorbeeld op een bepaalde manier met haar haar speelt wat aantoont dat ze interesse in je heeft. Je hoeft er niet persé wat mee te doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:25:15 #169
399270 JeffreySoS
Wil je leren verleiden? PM me!
pi_126302411
Haha leuk om te zien dat mensen zoveel reageren hier. Moet het echt wat vaker in de gaten gaan houden.

Voor alle mensen die tegen PUA of soortgelijke dingen zijn. Bedankt voor jullie mening :-)

Echter heb ik door het hele PU gebeuren super goede vrienden gekregen, bloedmooie vrouwen mogen ontmoeten en mooie ervaringen mee mogen delen.

Tuurlijk zijn er punten waar ik het niet mee eens ben binnen de PU, overal kun je punten vinden waar je het niet mee eens bent, echter is de truuk van het leven om juist te focussen op net dat ene puntje waar je wel wat aan hebt. Zo zijn er misschien 100 tips in de PU waar je denkt, f*ck off en is er net 1 tip die je leven kan veranderen.

Dus ik stel voor om i.p.v. elkaar af te kraken of te klagen over wat er allemaal wel fout aan kan zijn dat we gewoon focussen op het helpen en ondersteunen van elkaar.

Ben je het er niet mee eens? Post dan even een lijntje met: "Het officiele anti-pua topic"

Dit is gewoon zonde, ik heb namelijk met eigen ogen gezien dat PU duizenden mannen en vrouwen heeft geholpen om meer liefde in hun leven te krijgen in NL.

Als we allemaal even goed ons best doen om juist hier de focus op te leggen dragen we allemaal een steentje bij aan een mooiere wereld :-)

Enjoy!
Jeffrey

p.s. modus nee ik ben hier niet om wat te verkopen, ik ben hier omdat ik het mooi vind dat mensen willen groeien :-)
pi_126302645
Jeffrey !

Ik snap je goede bedoelingen gozer en we hebben het er laatst ook over gehad maar dit is nou eenmaal FOK!, de policy hier houdt in dat iedereen zijn zegje mag doen. Ook al is het een compleet onzin/verzonnen verhaal.

Wat dus resulteert in tig gefrusteerde ventjes die hier komen uitjanken, uitgerekend hier ja :')

Wat voor argument je ook brengt, zeikerds hebben altijd wel iets om over te zeiken. Daar kunnen we niet om heen. Vandaar dat ik een stuk minder post dan voorheen. Die genen die het kunnen waarderen weten je toch wel te vinden via PM/DM.

Keep it up bro ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 13:31:42 ]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:17:45 #171
399270 JeffreySoS
Wil je leren verleiden? PM me!
pi_126308845
Thanks man!

Achja ik blijf het zeggen haha ;-)

Niet uit het veld laten slaan door negatieve reacties ;-)

Voor alle mensen die serieus interesse hebben om zichzelf te verbeteren op het gebied van de liefde kom dan even kennis maken tijdens de gratis borrel morgen in Amsterdam:
https://www.facebook.com/events/169721003186669/
pi_126310513
Wat heeft pick-up nu met liefde te maken? Misschien dan nog iets met zelfliefde, maar heb nu best een aantal filmpjes gezien, forums gelezen en ik haal er weinig liefde uit, maar meer de haantjesmentaliteit van hoeveel tienen kan ik het bed in krijgen en zie mijn ego groeien....
pi_126312818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef Chawi het volgende:
Wat heeft pick-up nu met liefde te maken? Misschien dan nog iets met zelfliefde, maar heb nu best een aantal filmpjes gezien, forums gelezen en ik haal er weinig liefde uit, maar meer de haantjesmentaliteit van hoeveel tienen kan ik het bed in krijgen en zie mijn ego groeien....
Nogmaals, iedereen ziet wat hij/zij wil zien. Maar wees aub zuinig in je oordeel :)

Pick up heeft, ook imho, weinig te maken met liefde. Ondanks dat kan pick up indirect een verrijking zijn voor je liefdesleven.

Ik blijf er bij, pick up artists are con artists. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 18:08:44 ]
pi_126314266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nogmaals, iedereen ziet wat hij/zij wil zien. Maar wees aub zuinig in je oordeel :)

Pick up heeft, ook imho, weinig te maken met liefde. Ondanks dat kan pick up indirect een verrijking zijn voor je liefdesleven.

Ik blijf er bij, pick up artists are con artists. :)
Een con artist is toch iemand die met truukjes iemand bedriegt? Daar staat natural game totaal los van, het gaat immers om jezelf.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126314866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nogmaals, iedereen ziet wat hij/zij wil zien. Maar wees aub zuinig in je oordeel :)

Pick up heeft, ook imho, weinig te maken met liefde. Ondanks dat kan pick up indirect een verrijking zijn voor je liefdesleven.

Ik blijf er bij, pick up artists are con artists. :)
Het schoot mij inderdaad behoorlijk in het verkeerde keelgat Weiss. Ben na onze gesprekken er van nieuwsgierigheid wat verder ingedoken, maar wat ik heb gevonden en gelezen, had niets tot weinig met liefdevolle relaties te maken.

Ik geloof best dat er liefde uit voort kan komen, maar zie in niets dat dit een onderdeel, uitgangspunt of point of interest is :-).

Met alle liefde en repect gezegd.

Verder hulde voor iedereen die het leert, bestudeerd en gebruikt om zichzelf te leren kennen en/of verbeteren, maar dit wel doet met al het respect voor zijn medemensdie hij of zij ontmoet in die fase.
pi_126316669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef firefly3 het volgende:
Een con artist is toch iemand die met truukjes iemand bedriegt?
Juist. En een pick up artist is in mijn ogen niet veel anders.

Je probeert iets waardevols (haar sexualiteit, nummer, etc.) van haar te krijgen zonder er zelf iets waardevols tegen over te zetten. Je biedt zelf niks aan. (nee, je geilheid telt niet mee). En je denkt dat je aan de winnende kant zit omdat je dit zelfde trucje flikt bij meerdere dames zonder dat ze je doorheeft (dat denk je). Dit is naar mijn idee pure oplichting. :{w

Daarom hou ik het bij het Seductive Reasoning - paradigma van Johnny Soporno. :Y

Worthy Playboy all the way _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 19:37:02 ]
pi_126317212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Juist. En een pick up artist is in mijn ogen niet veel anders.

Je probeert iets waardevols (haar sexualiteit, nummer, etc.) van haar te krijgen zonder er zelf iets waardevols tegen over te zetten. Je biedt zelf niks aan. (nee, je geilheid telt niet mee). En je denkt dat je aan de winnende kant zit omdat je dit zelfde trucje flikt bij meerdere dames zonder dat ze je doorheeft (dat denk je). Dit is naar mijn idee pure oplichting. :{w

Daarom hou ik het bij het Seductive Reasoning - paradigma van Johnny Soporno. :Y

Worthy Playboy all the way _O_
Dan kom je van de verkeerde mindset imho. Het principe van Alexander van RSD legt het goed uit. Jij bent genoeg en je geeft haar genoeg door haar positieve emoties te geven. Vrouwen willen dolgraag een leuke man ontmoeten. Het moet je tegelijk geen reet schelen of je seks of haar nummer krijgt.

Het is win - win, niet win - lose.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126317385
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126317497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan kom je van de verkeerde mindset imho. Het principe van Alexander van RSD legt het goed uit. Jij bent genoeg en je geeft haar genoeg door haar positieve emoties te geven. Vrouwen willen dolgraag een leuke man ontmoeten. Het moet je tegelijk geen reet schelen of je seks of haar nummer krijgt.

Het is win - win, niet win - lose.
Ga je het nou écht op die manier spelen en je zelf totaal tegenspreken ?

Denk nog een keer heel goed na voordat je deze discussie op deze manier aangaat zou ik zeggen...
pi_126317631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ga je het nou écht op die manier spelen en je zelf totaal tegenspreken ?

Denk nog een keer heel goed na voordat je deze discussie op deze manier aangaat zou ik zeggen...
Het concept is vrij simpel. Heerlijk genieten van seks met veel vrouwen, maar tegelijk moet het je geen zak uitmaken. Deze paradox is te ingewikkeld voor veel mensen, maar is het beste uit te leggen dat je haar wilt maar tegelijk ook niet nodig hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126317699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het concept is vrij simpel. Heerlijk genieten van seks met veel vrouwen, maar tegelijk moet het je geen zak uitmaken. Deze paradox is te ingewikkeld voor veel mensen, maar is het beste uit te leggen dat je haar wilt maar tegelijk ook niet nodig hebt.
Laat me raden, je past je eigen signature toe ?
pi_126317750
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Laat me raden, je past je eigen signature toe ?
:Y
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126317898
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Chawi het volgende:

[..]

Het schoot mij inderdaad behoorlijk in het verkeerde keelgat Weiss. Ben na onze gesprekken er van nieuwsgierigheid wat verder ingedoken, maar wat ik heb gevonden en gelezen, had niets tot weinig met liefdevolle relaties te maken.

Ik geloof best dat er liefde uit voort kan komen, maar zie in niets dat dit een onderdeel, uitgangspunt of point of interest is :-).

Met alle liefde en repect gezegd.

Verder hulde voor iedereen die het leert, bestudeerd en gebruikt om zichzelf te leren kennen en/of verbeteren, maar dit wel doet met al het respect voor zijn medemensdie hij of zij ontmoet in die fase.
Altijd leuk om de mening van een vrouw te horen; een vrouw die zich er in verdiept heeft, zonder vooroordeel ^O^
pi_126318375
Helaas, ik mag mijzelf vele talenten toebedelen. Onbevooroordeeld zijn, is er daar niet één van.

Wel mijzelf er van bewust en ik word graag uitgedaagd om mijn ongelijk te vinden.

Ik ben, as we speak, een video aan het kijken van Johnny Soporno - Seductive Reasoning. Zit nu op 18 minuten dus hoop echt ongelijk te krijgen, maar seks is al in beeld en vooral seksueel vrij zijn van stigma's. Vooral belangrijk voor de vrouw, want dan is de open relatie in het vizier, maar nog niets over liefde en intimiteit.

Ik heb nog 30 minuten te gaan..we zullen zien.
pi_126318484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Chawi het volgende:
Helaas, ik mag mijzelf vele talenten toebedelen. Onbevooroordeeld zijn, is er daar niet één van.

Wel mijzelf er van bewust en ik word graag uitgedaagd om mijn ongelijk te vinden.

Ik ben, as we speak, een video aan het kijken van Johnny Soporno - Seductive Reasoning. Zit nu op 18 minuten dus hoop echt ongelijk te krijgen, maar seks is al in beeld en vooral seksueel vrij zijn van stigma's. Vooral belangrijk voor de vrouw, want dan is de open relatie in het vizier, maar nog niets over liefde en intimiteit.

Ik heb nog 30 minuten te gaan..we zullen zien.
Ik weet niet welke je aan het kijken bent. Seductive Reasoning 101 duurt in totaal 6 uur.

Korter en bondiger is zijn speech tijdens RMC 2008.

pi_126318924
Ik ben deze aan het kijken van.

Kijk hem nog even af en zal daarna jouw link afspelen :-)
pi_126325381
Weet iemand of er een thread is waar men afspreekt om gezamelijk meisjes aan te spreken? Ik wil het graag proberen maar vind er niks over.
pi_126330817
Firefly wil vast wel met je op pad
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_126338066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef BigBearClaws het volgende:
Weet iemand of er een thread is waar men afspreekt om gezamelijk meisjes aan te spreken? Ik wil het graag proberen maar vind er niks over.
Hier niet, maar kijk eens op DA zou ik zeggen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 08:22:00 ]
pi_126343812
Er is ook facebook RSD innercircle groep van wss een stad bij jou in de buurt, misschien dat iemand hier je kunt uitnodigen. Verder mag je best een avondje mee stappen als je wilt!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:07:01 #191
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126389122
Lang geleden dat ik hier gekeken heb, dat was blijkbaar maar goed ook :') Wat een verhalen zeg... Prima als je theorie wilt bespreken, maar ga alsjeblieft niet proberen theoretisch te onderbouwen waarom leren vrouwen versieren ''goed'' of ''slecht'' is. Het is gewoon leuk.

Iedereen haalt er naar mijn mening iets anders uit. Waar sommigen zoveel mogelijk willen neuken willen anderen gewoon socialer worden. Heb zelf nog steeds bijna geen ''echte resultaten'' geboekt. Toch heb ik heel veel toffe mensen leren kennen, een aantal zeer leuke dames gedate, en ben ik zoveel zelfverzekerder geworden in sociale situaties.

Wat ik tof vind aan pickup is dat het mensen laat zien dat alles mogelijk is, dat jij controle hebt over wat voor persoon jij gaat worden, niet de maatschappij of het leefmilieu waarin je opgroeit. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die genoegen nemen met een ''gemiddeld'' leventje, een modaal inkomen, een semi aantrekkelijke vriendin, en 2,3 kind. Fuck dat, en wordt de beste persoon die jij kunt worden. Dat is wat ik er uit haal.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 12 mei 2013 @ 16:09:57 #192
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126389306
Hier nog een voorbeeldje hoe het moet _O_

''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 12 mei 2013 @ 19:15:50 #193
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_126397709
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ik tof vind aan pickup is dat het mensen laat zien dat alles mogelijk is, dat jij controle hebt over wat voor persoon jij gaat worden, niet de maatschappij of het leefmilieu waarin je opgroeit. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die genoegen nemen met een ''gemiddeld'' leventje, een modaal inkomen, een semi aantrekkelijke vriendin, en 2,3 kind. Fuck dat, en wordt de beste persoon die jij kunt worden. Dat is wat ik er uit haal.
Wat is daar mis mee? Is dat niet voor veel mensen de beste persoon die ze kunnen worden? En waarom is het uiterlijk van vrouwen toch altijd zo bepalend voor hoe 'succesvol' het leven van een man is?
...as always
  zondag 12 mei 2013 @ 20:51:09 #194
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126402952
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Is dat niet voor veel mensen de beste persoon die ze kunnen worden? En waarom is het uiterlijk van vrouwen toch altijd zo bepalend voor hoe 'succesvol' het leven van een man is?
Als zij daar gelukkig van worden is daar helemaal niks mis mee. Persoonlijk denk ik alleen dat veel mensen dit niet zijn. Kijk maar naar het aantal verzuurde oude mensen, het percentage scheidingen, en het feit dat meer dan de helft van Amerika overgewicht heeft. De commerciele wereld probeert je alleen de gebaande paden te laten nemen, maar dat is helemaal niet nodig.
Prima als je ervoor kiest om dit wel te doen overigens, maar dit is niet aan mij besteed.

Dat laatste heb je denk ik verkeerd begrepen, ik stel nergens dat het uiterlijk van vrouwen bepalend is voor het succes van een man. Je moet je eigen geluk -en succes- sowieso niet af laten hangen van een ander persoon. Bovendien is een aantrekkelijke vrouw meer dan een vrouw met een symmetrisch gezicht ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pope-of-Dope op 12-05-2013 21:01:00 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_126472592
Je kunt oneindig veel zelfvertrouwen en social skills opbouwen. Deze verandering van jezelf is succes. Een logisch gevolg daarvan is dat je eventueel meer vrouwen kunt krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126476475
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Bovendien is een aantrekkelijke vrouw meer dan een vrouw met een symmetrisch gezicht ;)
Inderdaad, tieten, ass een leuk gezicht en skills in de keuken tellen ook mee.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:14:37 #197
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126479018
Mensen hier met sociale vaardigheden / killer mindset literatuur? Hoeft niet perse PUA-gerelateerd te zijn maar die self development kant spreekt me aan en zou hier graag boeken over lezen.
BEASTMODE
pi_126479174
60 Days of Challenge ? Hoor ik vaak langskomen, zelf niet gelezen.

PDF af te halen bij de piratenboer.

Edit; ik bedoel dus 60 Years of Challenge heb hem hier staan op de PC. Wil hem wel mailen als je hem niet kan vinden.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2013 16:15:41 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:28:27 #199
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126479640
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:14 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen hier met sociale vaardigheden / killer mindset literatuur? Hoeft niet perse PUA-gerelateerd te zijn maar die self development kant spreekt me aan en zou hier graag boeken over lezen.
Way of the superior man/the power of Now
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_126479876
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:14 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen hier met sociale vaardigheden / killer mindset literatuur? Hoeft niet perse PUA-gerelateerd te zijn maar die self development kant spreekt me aan en zou hier graag boeken over lezen.
Starting Strenght/Stronglifts
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:53:23 #201
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126480900
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Starting Strenght/Stronglifts
Ecto's :') 6 day double split hier.
BEASTMODE
pi_126481967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Way of the superior man/the power of Now
Heeft beide niks met sociale skillz/ killer mind set te maken :')
pi_126542046
Het belang van het aanvoelen van de ander.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:17:58 #204
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126543447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft beide niks met sociale skillz/ killer mind set te maken :')
Oh, had dat niet eens gelezen, foutje. Voor sociale skills moet je gewoon met heel veel mensen gaan praten en nieuwe dingen ondernemen. Dat leer je niet echt uit een boek.

Die 2 boeken zou ik alsnog lezen trouwens.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_126549954
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb zelf nog steeds bijna geen ''echte resultaten'' geboekt.
Je had toch een tijdje terug je eerste club make out? Dat is toch positief? Hoe lang ben je al met pick up bezig?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:19:33 #206
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126552953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had toch een tijdje terug je eerste club make out? Dat is toch positief? Hoe lang ben je al met pick up bezig?
Jup, ben gek genoeg een negatieve spiraal ingedoken daarna. Weet niet precies waarom. Misschien was het niet wat ik ervan verwacht had (ze zag er best leuk uit maar totaal geen connectie). Het gaat nu gelukkig weer beter :)

Ben eind zomervakantie vorig jaar begonnen. Toen paar maandjes fanatiek (en enthousiast) gedaan, en vanaf februari ging het een beetje downhill. Heb nu m'n normale leven weer op de rails, dus sinds 2 weken ben ik weer begonnen met 1 a 2 x per week uit.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_126554051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jup, ben gek genoeg een negatieve spiraal ingedoken daarna. Weet niet precies waarom. Misschien was het niet wat ik ervan verwacht had (ze zag er best leuk uit maar totaal geen connectie). Het gaat nu gelukkig weer beter :)

Ben eind zomervakantie vorig jaar begonnen. Toen paar maandjes fanatiek (en enthousiast) gedaan, en vanaf februari ging het een beetje downhill. Heb nu m'n normale leven weer op de rails, dus sinds 2 weken ben ik weer begonnen met 1 a 2 x per week uit.
Probeer wanneer het mogelijk is meer dan 2x uit te gaan, je leert dan veel sneller. Het helpt ook om strikte doelen neer te zetten voor jezelf. Bijvoorbeeld: deze maand een nieuwe make out.

Je moet jezelf echt keihard pushen en pushen om bij elke situatie en emotionele staat vrouwen te kunnen approachen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126554475
Ik had zelf ook mijn record opgeschroefd van 1 make out in een jaar, naar 1 make out in een maand, naar 1 make out in een week, naar 3 makeouts in een week, naar 3 makeouts op een avond enz :D Dus er staat je nog heel wat leuks te wachten als je vol blijft houden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:59:23 #209
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126560202
Om het nou over ''records'' te hebben.. Een random meisje op dr bek pakken is niet echt een probleem. Het is de kunst om een leuke te zoeken.

Ik blijf overigens sowieso doorgaan. M'n prioriteiten liggen nu alleen even ergens anders. Komende vakantie als alles rustig is ga ik 7 dagen per week uit :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:42:46 #210
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126572258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om het nou over ''records'' te hebben.. Een random meisje op dr bek pakken is niet echt een probleem. Het is de kunst om een leuke te zoeken.

Ik blijf overigens sowieso doorgaan. M'n prioriteiten liggen nu alleen even ergens anders. Komende vakantie als alles rustig is ga ik 7 dagen per week uit :)
Op een avond komen er honderden tot wel duizenden vrouwen voorbij. Dus het is een excuus als je er geen leuke kunt vinden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126608141
quote:
_O_ "I just do this","I just do this","I just do this"
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126721895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om het nou over ''records'' te hebben.. Een random meisje op dr bek pakken is niet echt een probleem. Het is de kunst om een leuke te zoeken.

Ik blijf overigens sowieso doorgaan. M'n prioriteiten liggen nu alleen even ergens anders. Komende vakantie als alles rustig is ga ik 7 dagen per week uit :)
Kijk dit heb ik dus ook, had laatst op een borrel van de studie een meid die zieke IOIs toonde, maar ik voelde gewoon geen connectie dus wilde niet voor een kissclose gaan ofzo, dan zeggen mijn maatjes dat ik het gewoon moet doen voor experience maar zo werkt dat voor mij niet echt.

Mja hier is het de laatste tijd allemaal matig, ben deze maand maar 1 keer uitgeweest enzo en mijn maatjes die er ook mee bezig zijn hebben het ook druk, dan komen hier nog de tentamens eraan dus schiet niet op zo.
pi_126954771
Gemaakt door iemand aan de Film Makers Opleiding in Den Bosch;

pi_127071495
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127072524
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef Weissman het volgende:
Gemaakt door iemand aan de Film Makers Opleiding in Den Bosch;

Ziet eruit alsof ik zo kan gaan lesgeven :')
Heb alleen al een vriendin dus kan mn skills niet meer laten zien :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127072574
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ziet eruit alsof ik zo kan gaan lesgeven :')
Heb alleen al een vriendin dus kan mn skills niet meer laten zien :')
Dat is nou het probleem. Iedereen hier denkt dat hij heel goed is :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 17:58:03 ]
pi_127074465
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
Dat het numbers game heb ik met koninginnedag wel ervaren. Ben geen hardcore PUA'er maar gewoon geïnteresseerd in menselijke interactie ansich.
Mijn enige PUA-informatie komt van RSD en Sasha Daygame.
Ben uitgegaan met de mindset om zoveel mogelijk te openen en snap echt niet waarom ik dit niet eerder deed :')
Ik was al niet socially awkward toen ik dit had gevonden en kan dus prima een gesprek gaande houden alleen het aanspreken van totaal vreemden komt mij niet natuurlijk.

Ik heb echt nog nooit zoveel 'succes' gehad tijdens een stapavond en dit is volgens mij te wijten aan twee zaken.
Op de eerste plaats is het gewoon een statistisch te verklaren fenomeen. Hoe meer je opent, hoe meer kans op interacties die echt leuk zijn. Logisch.
Wat ik bij mezelf ook nog merkte is dat ik in een soort sociale 'bubble' kwam, dwz ik groeide in de avond zeg maar. Ik werd er steeds handiger in en doordat ik zo'n lol had nam ik mensen mee in mijn plezier waardoor mijn kans op 'succes' ook steeds meegroeide. Exponentiële shit dus.

My 0,02
Maar in hoeverre heeft dit met PUA te maken, en is het niet gewoon een logisch gevolg: mensen aanspreken geeft contact.

En ik snap heel goed dat PUA zich bezig houdt met het bewust worden van bepaalde tekenen en ontwikkelen van sociale vaardigheden, maar de basis is toch niets meer dan 'praat met mensen om contact te krijgen'?

In hoeverre komt het dan door PUA en al die tips en trucjes dat je succesvoller wordt in versieren / de liefde?

En op de aanpak van FF ga ik niet eens in, dat neigt meer naar een ongezonde obsessie om zo vaak mogelijk een doel te bereiken (seks) zonder een fuck te geven om het proces (van contact met het andere geslacht). Ik heb liever geen seks (die ik wel heb, dus niet drammen) dan zo obsessief bezig te zijn om in iemands broekje te komen. Uitgaan gaat voor mij om plezier, muziek en dansen. Houd ik daar contact met leuke mensen aan over, mooi! En dat mis ik een beetje bij sommige users hier.
"Pools are perfect for holding water"
pi_127081667
Ik ben t ergens er wel mee eens dat veel mensen die RSD lezen en volgen er een vreemde obsessie op nahouden... allereerst daarom dit bericht, over een van hun 'beste' instructeurs: http://jezebel.com/598060(...)ses-women-on-okcupid
Ik zie ook dat het een nogal feministische site is, maar neemt niet weg dat wat er staat wel degelijk waar gebeurd is en gewoon te belachelijk voor woorden...
Verder nog dit dan, afkomstig van Love Systems, een concurrerend bedrijf (het is niet van het bedrijf zelf, maar van een van de users van het forum:
ey everyone, these are my notes on what I think about RSD. It is a collection of different posts I’ve found along the way, mixed with my own original ideas and insights. It’s a long read. Send this around and stop RSD! See them for who they really are!

RSD “paces and leads” your experience and what it will be like, before you have it. The problem is that they mix legitimate information while AT THE SAME TIME mixing in bullshit to make you dependent and to fear monger to your insecurities, then offering the solution, which of course is them.
“I say a lot of things and set many frames where it is very clear to them what they learned, and what their experience meant relative to other experiences that they'll have in the future.” - Tyler

RSD’s philosophy and genius plan is to condition people to associate them with greatness. Their concepts aren’t just to teach, they are weapons too.
Think about it. IF you look at any video you could say, he’s being in the moment and being self amusing. This allows people to drop their standards on instructors and gives RSD less work for more money. They are designing it this way. It is masterful conditioning. It’s the same with the terminology, think about the word chode, sure its means a guy who’s lame but you automatically associate RSD using that word. Everything associates RSD to superior and “You just don’t get the picture.”

“On the other hand, if we go about teaching universal principles as well as emotional states and being a dude with no ego this will directly connect his GOOD NIGHTS (we all have them), and the feelings you experience under those nights, to those concepts in which he will relate it to us and thereby make it appear like we got him into a whole different world just cause we put WORDS ON THESE CONCEPTS, while in reality he would have experienced them anyway. We will be perceived as gods in his eyes. At the same time, while having no cut clear structure for improvement to follow, he will experience tons of things which he will have no answer how to solve and therefore reach for his gods (us, muaha) to help him (this is the basic way the blueprint is structured. Tyler compares making lists and structures for reading and anything else as “egoic learning.” What he is preaching is being a guy with no ego for his own purposes to draw you in more and more with incomplete theories about everything.) He will be in a constant loop of education (which he feel like he MUST HAVE) from us and will have a really hard time to break free, thinking he must have all the knowledge needed.]” - Tyler

Subconscious message of: you can’t get girls until you know ALL of this stuff!

Tyler makes the road to success hard for his own purposes. He even admitted that success was easy and that it messed with his reality when it was easy. When you realize it is easy, it loses meaning and thus does not seem worthwhile, you put obstacles in your own way to feel satisfied.
Tyler tries to replace your psychology to get good with girls which is just ridiculous. How he sees things is based on his own experience, NOT YOURS.

“With RSD, you essentially have to change your whole psychology, you have to learn new concepts, a lot of concepts which you probably already know of if you have studied even a grain of salt of psychology or eastern philosophy or self help but with different names this time. You get the mindset you have to "change your whole personality" AKA deep identity level change, you think you have to be in a super good state all the time, so on and so forth.”

Because they gave me that one epiphany, I took everything they said as gospel.
I didn’t have a good male role model, so I looked online and got fucked up by people who take advantage of confusion. I’m not identifying as a victim, just stating facts.

Tyler can’t respect people surfing in Hawaii as having dignified lives, but yet he “achieves” and fucks people’s psychology over.
Calling it natural game when any normal person good with women would never go through the process of watching 20 DVDs and over thinking this shit. That is by definition unnatural.

Your mindset should be that anything you learn or read is meant to SUPPLEMENT who you are already, NOT REPLACE IT. If you try to REPLACE who you already are, that is going to lead down a long and dark road to misery, even if you do eventually get laid.
We overvalue new information we receive, no matter how trivial or meaningless it is, because it’s new and stimulates excitement and interest within us. We also get unnecessarily attached to drama and the pointless information that fuels it. We overestimate its value because we vicariously experience emotions through it.
It's as if Tyler broke his students and is now charging them to put themselves back together. This is the most cynical shit I've ever seen. (Cult tactics, unfreezing)

The whole notion behind self help — that someone of some undefined authority is now going to impart superior information onto me — in and of itself implies an arrogance of certainty: here’s what to value, here’s the measurement of success, here’s what to worship. Despite all of the best intentions, I think this sabotages a grand chunk of the industry. How can you help someone to take responsibility for their own thoughts and awareness by giving them the YOUR thoughts and awareness?

How does RSD manipulate your need for dopamine and stimulation? By using the rule of supply and demand to provide you with different points of view by different people which are stimulating and giving you conflicting information which causes anxiety and a need to “know it all” before you can accomplish your goals. Keeps you in a low state if you are not living up to their arbitrary standards and “way things should be” or “how you should be” so you look at them as authority figures to take you out of your low states. They get identified as being connected to a dopamine rush, they cause the problem (break your reality), and they provide the solution (taking on their reality, being like them, doing as they do, believing what they believe). This is all done subliminally to make them look like the good guys just trying to help, and so you are never consciously aware of what they are doing. This helps them generate a need while at the same time supplying the solution, as you get drawn further and further into them. It allows them to keep you coming back for more and to spend more money with them. It essentially creates a vacuous business.

It’s different to say that you never blamed anyone for making you feel like a victim. But when you purposely do it to your students and use mind manipulation techniques to get people hooked on your teachings because they aren’t good on their own merit, and then say that you “weren’t telling people what to think, that’s not your job”, it’s just bullshit. What was the blueprint about? It was 20 DVDs and it wasn’t about what to think? One thing it had nothing to do with was getting girls! Just mind manipulation to suck people in by confusing them. How can you say that your teachings are just “guys trying things out in the club” when you have a 20 DVD program supposedly talking about it?
The incongruence of acting layed back with a girl when you really study this shit day and night, and that’s all you do. It’s not how you really are at all.

RSD is for people who lack real world experience, and need to have reality dictated to them, because of fear and being unable to cope themselves.
pi_127082764
Too much copy paste!

Probeer het eens in jouw eigen woorden. Je weet wel..die eigen ikke die diep van binnen verstopt zit ;-)
Let him free!
  maandag 27 mei 2013 @ 22:12:30 #221
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_127086706
RSD helpt nou eenmaal mensen die niet onder de juiste omstandigheden zijn geboren. Net zoals een kakker scheit heeft aan dakloze alcoholisten omdat hij van papa geld krijgt, willen sommigen maar niet empathiseren met mannen die slechte rolmodellen hadden en hun hele leven van vrouwen te horen krijgen als 'wees jezelf' en 'er is heus wel een meisje voor jou'.

Ken genoeg mannen die geen enkel respect meer hebben voor vrouwen maar wel neuken als een baas. Erg zonde want het kan ook gedaan worden zonder op te stellen als een klootzak maar met een verleden vol friendzones en vrienden die meid na meid vingen knapte er iets bij hem. Anderzijs neuk ik weinig dus wie ben ik...

Kijk maar eens naar de datingsitetopic of die ander met versierblunders. Overanalyserende gasten terwijl het helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Helaas is niet iedereen opgegroeid met een boel zussen en vrouwelijke vriendinnen die je advies geven en moeders zullen niet verder komen als 'wees aardig'.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_127097207
Wat een hoop tekst dentijn. Nope ze zeggen dat je het eerste jaar uit moet gaan en helemaal geen filmpjes moet kijken. Een grote onzin dus. RSD is vooral gericht op praktijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127097868
Nouja waar het in principe op neer komt is dat Tyler (het hoofd van RSD) er vooral mee bezig is om mensen naar zijn geloof te veranderen en dan 'afhankelijk' (vind ik zelf een beetje een groot woord) te maken van zijn producten, als zijnde een soort verslaving. Het gaat er dus om dat je leven in het begin kut is en dat je moet veranderen, waardoor er dus weinig plek zou zijn voor mensen die op een ander punt beginnen dan een sociaal incapabel persoon die het toch wel belangrijk vindt om vrouwen te krijgen etc.
Ik zeg niet dat ik het hier allemaal mee eens ben, maar ik heb een stuk gekeken van The Blueprint Decoded en ik vond het misselijkmakend; zoals Tyler de spot drijft met alles wat voor heel veel mensen normaal is uit een soort van superieuriteitsgevoel met echt teveel sarcasme erin... Ik hield er niet van en heb van meer mensen gehoord dat ze na het zien ervan eigenlijk onzekerder waren geworden, omdat ze op elk punt van hun gedrag moesten letten, in plaats van dat ze, zoals dat genoemd wordt 'in state' zouden zijn.
pi_127098405
quote:
zoals Tyler de spot drijft met alles wat voor heel veel mensen normaal is uit een soort van superieuriteitsgevoel met echt teveel sarcasme erin
Dit heb ik toevallig ook. En nu ?
pi_127099521
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef DenTijn het volgende:
Nouja waar het in principe op neer komt is dat Tyler (het hoofd van RSD) er vooral mee bezig is om mensen naar zijn geloof te veranderen en dan 'afhankelijk' (vind ik zelf een beetje een groot woord) te maken van zijn producten, als zijnde een soort verslaving. Het gaat er dus om dat je leven in het begin kut is en dat je moet veranderen, waardoor er dus weinig plek zou zijn voor mensen die op een ander punt beginnen dan een sociaal incapabel persoon die het toch wel belangrijk vindt om vrouwen te krijgen etc.
Ik zeg niet dat ik het hier allemaal mee eens ben, maar ik heb een stuk gekeken van The Blueprint Decoded en ik vond het misselijkmakend; zoals Tyler de spot drijft met alles wat voor heel veel mensen normaal is uit een soort van superieuriteitsgevoel met echt teveel sarcasme erin... Ik hield er niet van en heb van meer mensen gehoord dat ze na het zien ervan eigenlijk onzekerder waren geworden, omdat ze op elk punt van hun gedrag moesten letten, in plaats van dat ze, zoals dat genoemd wordt 'in state' zouden zijn.
Gasten die 100+ lays hebben enz doen ook gewoon een boothcamp enzo hoor. Het is niet alleen maar voor mensen die niets kunnen. Je kunt altijd wat leren, dat moet je gedachtegang zijn.

Onzekerheid moet je laten verdwijnen door te approachen, zoveel als je kan. Daar is geen magisch pill voor (zoals Tyler zei in de BluePrint). Als ze nog onzeker zijn of onzekerder worden, is omdat ze te weinig actie ondernemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127107000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gasten die 100+ lays hebben enz doen ook gewoon een boothcamp enzo hoor. Het is niet alleen maar voor mensen die niets kunnen. Je kunt altijd wat leren, dat moet je gedachtegang zijn.

Onzekerheid moet je laten verdwijnen door te approachen, zoveel als je kan. Daar is geen magisch pill voor (zoals Tyler zei in de BluePrint). Als ze nog onzeker zijn of onzekerder worden, is omdat ze te weinig actie ondernemen.
Ben ik het helemaal mee eens, maar de manier waarop hij het brengt vind ik persoonlijk gewoon verschrikkelijk... je krijgt ook niet het gevoel als hij anderen respecteert. En weismann, als jij dat ook hebt, maakt het mij niet uit, maar het lijkt mij over het algemeen gewoon niet de beste houding, of het nou om vrouwen gaat of om sociale contacten in het algemeen.
pi_127109685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef DenTijn het volgende:
En weismann, als jij dat ook hebt, maakt het mij niet uit, maar het lijkt mij over het algemeen gewoon niet de beste houding, of het nou om vrouwen gaat of om sociale contacten in het algemeen.
Je kan mijn username niet eens fatsoenlijk schrijven derhalve ben ik superieur aan jou.
pi_127110097
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je kan mijn username niet eens fatsoenlijk schrijven derhalve ben ik superieur aan jou.
Woopwoop
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:15:27 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127111514
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gasten die 100+ lays hebben enz doen ook gewoon een boothcamp enzo hoor. Het is niet alleen maar voor mensen die niets kunnen. Je kunt altijd wat leren, dat moet je gedachtegang zijn.

Onzekerheid moet je laten verdwijnen door te approachen, zoveel als je kan. Daar is geen magisch pill voor (zoals Tyler zei in de BluePrint). Als ze nog onzeker zijn of onzekerder worden, is omdat ze te weinig actie ondernemen.
Een lay is iemand met wie je naar bed bent geweest?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127149685
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Een lay is iemand met wie je naar bed bent geweest?
Yep!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:58:49 #231
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127162680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep!
Ah de afgelikte boterham, manhoer/slet, lul met eelt en er nog steeds geen fuck van kunnen. Echt een goed streven, om te neuken om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. :{ En dan ook nog eens met alles wat los en vast zit. Maar leren ho maar! Alleen approaches en scoren gaan je geen aantrekkelijk persoon maken, weet wat je doet en waarom je het doet. Leer, observeer en become more.
pi_127168495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ah de afgelikte boterham, manhoer/slet, lul met eelt en er nog steeds geen fuck van kunnen. Echt een goed streven, om te neuken om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. :{ En dan ook nog eens met alles wat los en vast zit. Maar leren ho maar! Alleen approaches en scoren gaan je geen aantrekkelijk persoon maken, weet wat je doet en waarom je het doet. Leer, observeer en become more.
Leren doe je alleen door het vaak te doen, niet met behulp van een simulatie vanaf de zijlijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:04:28 #233
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127168738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leren doe je alleen door het vaak te doen, niet met behulp van een simulatie vanaf de zijlijn.
Klopt maar dan kan je nog wel selectief blijven en het bij 50 ipv 100 vrouwen houden. Je meer concentreren op het hoe en niet hoeveel. Want er is een verschil tussen 50 prachtige vrouwen en 100 chersosletjes van 17. Niet alleen het doen is van belang, maar ook hoe je het aanpakt.
pi_127170599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Klopt maar dan kan je nog wel selectief blijven en het bij 50 ipv 100 vrouwen houden. Je meer concentreren op het hoe en niet hoeveel. Want er is een verschil tussen 50 prachtige vrouwen en 100 chersosletjes van 17. Niet alleen het doen is van belang, maar ook hoe je het aanpakt.
Ik weet nog dat ze gingen zeuren over evil stifler dat hij zoveel lays had (richting de 1000 nu). "Ja het zullen wel derderangs lelijke sletjes zijn blabla". Dus hij vaker uit met verschillende gasten, is hij toch mooi diegene die consistent met de leukste en mooiste vrouwen ging _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127172433
Je zou ook wel in je kontje door hem gepakt willen worden of niet? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:13:43 #236
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127173132
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ze gingen zeuren over evil stifler dat hij zoveel lays had (richting de 1000 nu). "Ja het zullen wel derderangs lelijke sletjes zijn blabla". Dus hij vaker uit met verschillende gasten, is hij toch mooi diegene die consistent met de leukste en mooiste vrouwen ging _O-
Is daar ook direct bewijsmateriaal van? Want iedereen kan dat zeggen en daarbij is mooi heel subjectief.
pi_127178363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Is daar ook direct bewijsmateriaal van? Want iedereen kan dat zeggen en daarbij is mooi heel subjectief.
Je wilt foto's van gevulde condooms? En dan met die chick en gast er ook op?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127178596
Daarbij als er 1000'en PUA zijn, zullen er vast wel enkele bij zitten die 1000 vrouwen kunnen neuken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:34:14 #239
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127178956
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Je wilt foto's van gevulde condooms? En dan met die chick en gast er ook op?
Zoenend met een mooie vrouw is ook iets. Zelfs gewoon foto's met mooie vrouwen en bepaalde PUA's zijn volgens mij al zeldzaam.
pi_127187285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ah de afgelikte boterham, manhoer/slet, lul met eelt en er nog steeds geen fuck van kunnen. Echt een goed streven, om te neuken om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. :{ En dan ook nog eens met alles wat los en vast zit. Maar leren ho maar! Alleen approaches en scoren gaan je geen aantrekkelijk persoon maken, weet wat je doet en waarom je het doet. Leer, observeer en become more.
niet haten op knappe mannen aub. Niet hun schuld dat vrouwen machteloos zijn tegenover aantrekkelijke mannen. Het is biologie.
pi_127196041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Is daar ook direct bewijsmateriaal van? Want iedereen kan dat zeggen en daarbij is mooi heel subjectief.
Er zijn mensen in de pick up community die ook zo dachten en hem dus hadden uitgedaagd. Er was laatst zelfs heibel op een forum omdat hij iemands vriendin had afgepakt, hij kwam er overigens later pas achter wie hij was en was behoorlijk boos :D

De community is vrij klein aan de top, iedereen kent iedereen. Je leert vooral van mensen die beter zijn dan jezelf en door samen uit te gaan, dat is de basis.

Mooi is inderdaad subjectief, maar er zijn wel algemene zaken waar wij mannen wel op vallen hoor :) Als je als man zijnde bijv het niet kan doen op een Bar Rafaeli type etc, dan is er iets goed mis! Het komt wel vaker voor dat ze playboy modellen en actrices pullen.

Oefening baart kunst. Extreem veel oefening baart extreem veel kunst. En het is vooral de "jij kunt de wereld aan" gevoel dat diep ontwikkeld moet worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 30-05-2013 11:30:50 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127196196
quote:
6s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Zoenend met een mooie vrouw is ook iets. Zelfs gewoon foto's met mooie vrouwen en bepaalde PUA's zijn volgens mij al zeldzaam.
Het is idd zeldzaam. Ik denk dat 75% ofzo die met pick up begint faalt. Ze nemen te weinig actie en leren niet van hunzelf of anderen. Het is vaak emotioneel te zwaar voor mensen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127208658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn mensen in de pick up community die ook zo dachten en hem dus hadden uitgedaagd. Er was laatst zelfs heibel op een forum omdat hij iemands vriendin had afgepakt, hij kwam er overigens later pas achter wie hij was en was behoorlijk boos :D

De community is vrij klein aan de top, iedereen kent iedereen. Je leert vooral van mensen die beter zijn dan jezelf en door samen uit te gaan, dat is de basis.

Mooi is inderdaad subjectief, maar er zijn wel algemene zaken waar wij mannen wel op vallen hoor :) Als je als man zijnde bijv het niet kan doen op een Bar Rafaeli type etc, dan is er iets goed mis! Het komt wel vaker voor dat ze playboy modellen en actrices pullen.

Oefening baart kunst. Extreem veel oefening baart extreem veel kunst. En het is vooral de "jij kunt de wereld aan" gevoel dat diep ontwikkeld moet worden.
dat die gasten nog niet een keer helemaal de tering in zijn geslagen doet me vermoeden dat het bullshit is.

als iemand mijn vriendin af zou pakken zou die kerel een groot probleem hebben. lijkt me onzin dus. en wat den tijn zegt klopt. het neigt naar een sekte, een religie, met god(tyler) bovenaan de top. :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:24:34 #244
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127209190
quote:
19s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef dawg het volgende:

als iemand mijn vriendin af zou pakken zou die kerel een groot probleem hebben. lijkt me onzin dus.
Je hebt twee mensen nodig om vreemd te gaan toch?
BEASTMODE
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:27:20 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127209297
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Je zou ook wel in je kontje door hem gepakt willen worden of niet? :@
:D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_127211283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:24 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Je hebt twee mensen nodig om vreemd te gaan toch?
Is ook wel zo idd, maar het eerste initiatief gaat natuurlijk van de PUA uit. Aan de andere kant hoef ik ook geen vriendin die in die PUA bullshit trapt.
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:20:47 #247
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127211678
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Is ook wel zo idd, maar het eerste initiatief gaat natuurlijk van de PUA uit. Aan de andere kant hoef ik ook geen vriendin die in die PUA bullshit trapt.
Je kunt je vriendin niet continu beschermen tegen eventuele flirtpogingen toch (ook niet PUA-gerelateerd)? Als je je vriendin genoeg te bieden hebt zet ze het wel uit d'r hoofd om vreemd te gaan. Vechten met pua's is wel echt het summum van onzekerheid..
BEASTMODE
pi_127211738
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Je kunt je vriendin niet continu beschermen tegen eventuele flirtpogingen toch (ook niet PUA-gerelateerd)? Als je je vriendin genoeg te bieden hebt zet ze het wel uit d'r hoofd om vreemd te gaan. Vechten met pua's is wel echt het summum van onzekerheid..
Heb je ook gelijk in, maar zie het dan als territoriumdrift, of zoiets :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:27:17 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127211983
Als je 1000 lays hebt ben je waarschijnlijk in een rijk nest geboren. Waar haal je anders de tijd vandaan om 1000 vrouwen van jetje te geven?

Hugh Heffner niet meegerekend.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127216205
Wat doen al die mensen weer hier die niks met PUA te maken hebben :')

Ga een ander topic verpesten ofzo :')
pi_127218774
quote:
19s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef dawg het volgende:

[..]

dat die gasten nog niet een keer helemaal de tering in zijn geslagen doet me vermoeden dat het bullshit is.

als iemand mijn vriendin af zou pakken zou die kerel een groot probleem hebben. lijkt me onzin dus. en wat den tijn zegt klopt. het neigt naar een sekte, een religie, met god(tyler) bovenaan de top. :')
Ik denk dat je het beste naar de psycholoog kunt gaan met deze extreme tunnelvisie. Het is bijvoorbeeld echt niet gezond dat je jezelf onthoudt van een vriendin of seks vanwege een fantasie verhaaltje dat omdat je misschien lichamelijk minder gezond bent, dat het niet goed is voor eventueel je toekomstige kinderen. Zo ver denkt een vrouw niet als je haar pas ontmoet.

Is dat de reden dat je zo gefrustreerd de waarheid niet wilt zien? Het is waar, en ik heb genoeg met mijn eigen ogen gezien en meegemaakt. Als je de deur uit gaat en vaker uit gaat zie je dingen voor je neus gebeuren. Maar niet als je savonds thuis blijft.

Als je 7 dagen per week uit gaat en altijd actie onderneemt, dan wordt je er heel goed in. Dit is een waarheid waar jij niet tegen kan. Het bevestigd namelijk dat je momenteel gewoon lui bent en dat andere je overtreffen, puur omdat ze meer actie hebben ondernomen. Je sociale vaardigheden worden dan namelijk extreem goed, je voelt vrouwen veel beter aan dan normale mensen en je weet exact hoe ver je kunt gaan in sociale situaties.

M.a.w. denk na wat je zegt en ga zelf met gasten uit die goed zijn voordat je gaat (be)oordelen. En dit is toch wel de kern:

De meerderheid gelooft niet dat je hier steeds beter in kunt worden als je meer actie onderneemt.

Als mijn persoonlijke resultaten niet steeds beter werden om het half jaar, was ik al lang gestopt!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127218859
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Is ook wel zo idd, maar het eerste initiatief gaat natuurlijk van de PUA uit. Aan de andere kant hoef ik ook geen vriendin die in die PUA bullshit trapt.
Hoe herken je "PUA bullshit"? De kern is namelijk meer zelfvertrouwen krijgen en daardoor alles durven. Dat valt niet te faken. Vrouwen vallen op zelfvertrouwen, daar zijn ze gek op.

Filmpjes kijken is 1 ding, in de praktijk brengen is een MUST. Uren lang approachen en kijken wat goed en fout gaat en dan weer verbeteren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127218967
Ik weet nog die ene keer dat ik zoveel zelfvertrouwen had dat er allemaal vrouwen in de rij stonden om te vragen of ik ze wel even in de club wou vingeren. Tegenwoordig ben ik maar iets gaan minderen met dat zelfvertrouwen, gevaarlijke shit wel.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127219115
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet nog die ene keer dat ik zoveel zelfvertrouwen had dat er allemaal vrouwen in de rij stonden om te vragen of ik ze wel even in de club wou vingeren. Tegenwoordig ben ik maar iets gaan minderen met dat zelfvertrouwen, gevaarlijke shit wel.
Een maat van me doet niet aan PU en heeft het ook een keer gedaan. Dus snap niet waarom het steeds terug komt, komen jullie van een andere dimensie ofzo waarin alles preuts is? Zo boeiend is het toch niet?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127219218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een maat van me doet niet aan PUA en heeft het ook een keer gedaan. Dus snap niet waarom het steeds terug komt, komen jullie van een andere dimensie ofzo waarin alles preuts is? Zo boeiend is het toch niet?
Nee, maar ik vind het nou niet echt iets waarover je kan opscheppen. Ik zou mijn irl-vrienden het nooit vertellen dat ik een meisje in de kroeg heb lopen vingeren. Ook het totale aantal vrouwen laat ik in het midden. Die gasten zien zelf ook wel of iemand wel of niet met vrouwen om kan gaan :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127219314
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het nou niet echt iets waarover je kan opscheppen. Ik zou mijn irl-vrienden het nooit vertellen dat ik een meisje in de kroeg heb lopen vingeren. Ook het totale aantal vrouwen laat ik in het midden. Die gasten zien zelf ook wel of iemand wel of niet met vrouwen om kan gaan :')
Je hebt opscheppen en er gewoon over praten als een leuke ervaring. Hij vertelde het op een niet opschepperige manier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127219431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt opscheppen en er gewoon over praten als een leuke ervaring. Hij vertelde het op een niet opschepperige manier.
Ja maar jij wel :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127219679
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja maar jij wel :')
Not really, het zijn de fok slow chat-drama queens die weer drama moesten scheppen zoals altijd.

Daar halen ze hun emoties vandaan: fok.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:16:47 #259
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127222385
quote:
Zijn er nog filmpjes van echte NL bazen dan? Want ik vind deze gast niet zo super :{
Grijp ze!
pi_127227074
Firefly,

Laten we een x op date gaan. Ik meen 't.

Dit soort Bs zou ik graag aan den lijve willen ondervinden. How about it?
pi_127242272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Zijn er nog filmpjes van echte NL bazen dan? Want ik vind deze gast niet zo super :{
Anders ontmoet je er 1 en ga je een keer mee :')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
Firefly,

Laten we een x op date gaan. Ik meen 't.

Dit soort Bs zou ik graag aan den lijve willen ondervinden. How about it?
Pas op. Voor je het weet wordt je gevingerd. :o
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:05:21 #262
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127242321
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Anders ontmoet je er 1 en ga je een keer mee :')

[..]

Pas op. Voor je het weet wordt je gevingerd. :o
Zou tijd worden.
pi_127242327
Is goed, als je het geen date noemt;) Ik ben nog lang niet zo goed als sommige andere gasten maar moet wel wat kunnen laten zien. Het moet wel een plek zijn waar geen vriendinnen van me lopen anders telt het niet. Waar kom je vandaan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:09:01 #264
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127242453
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:05 schreef firefly3 het volgende:
Het moet wel een plek zijn waar geen vriendinnen van me lopen anders telt het niet.
Waar slaat deze zin op?
pi_127243029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar slaat deze zin op?
Ik kom vaker vrouwen tegen die ik al ken, vandaar. Ik woon in zuid holland overigens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:25:27 #266
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127243060
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kom vaker vrouwen tegen die ik al ken, vandaar. Ik woon in zuid holland overigens.
Ik in noord-holland. geen zorgen dus :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:33:59 #267
399270 JeffreySoS
Wil je leren verleiden? PM me!
pi_127243409
Hahaha wat een verhalen ;-)

Voor degene die gewoon serieus beter willen worden in het flirten of verleiden stuur me even een berichtje. We organiseren morgen namelijk het Flirt College in Rijswijk.

Het College is gratis echter dien je wel 17,50 te betalen voor de lunch, koffie en thee.

Veel plezier op jullie date Firefly en Ambipur. En voor Ambipur veel succes ;-)

Toedols!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:40:48 #268
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127243664
Ik zet m'n geld op dat deze date niet doorgaat.
BEASTMODE
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:40:56 #269
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127243667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef JeffreySoS het volgende:
Hahaha wat een verhalen ;-)

Voor degene die gewoon serieus beter willen worden in het flirten of verleiden stuur me even een berichtje. We organiseren morgen namelijk het Flirt College in Rijswijk.

Het College is gratis echter dien je wel 17,50 te betalen voor de lunch, koffie en thee.

Veel plezier op jullie date Firefly en Ambipur. En voor Ambipur veel succes ;-)

Toedols!
Oh pls. :r
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:41:13 #270
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127243681
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet m'n geld op dat deze date niet doorgaat.
Ligt eraan of firefly er normaal uitziet :D
pi_127243696
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh pls. :r
Bitch please :')

Jeffrey is een hele toffe gozer _O_ anders dan de gemiddelde Fok!ker _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 11:42:00 ]
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:42:14 #272
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127243719
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Bitch please :')

Jeffrey is een hele toffe gozer _O_
Ik denk dat Jeffrey voor zichzelf kan op komen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:45:58 #273
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127243887
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ligt eraan of firefly er normaal uitziet :D
Looks zijn overrated. Hij gooit gewoon zijn truukendoos open. Negje hier, beetje fysiek zijn daar en je zakt zo over je barkruk heen.
BEASTMODE
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:46:46 #274
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127243922
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:45 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Looks zijn overrated. Hij gooit gewoon zijn truukendoos open. Negje hier, beetje fysiek zijn daar en je zakt zo over je barkruk heen.
Ik sta lang droog, ik denk dat een knikje al voldoende zou zijn. Komt ie eens verder dan vingeren.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:48:51 #275
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127244015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik sta lang droog, ik denk dat een knikje al voldoende zou zijn. Komt ie eens verder dan vingeren.
Straks ben jij lelijk en wil hij jou niet.
BEASTMODE
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:49:25 #276
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127244032
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Straks ben jij lelijk en wil hij jou niet.
Zo lelijk ben ik niet.
pi_127244394
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zo lelijk ben ik niet.
Je bent een vrouw en je hebt een FOK! account. Kans is ruim aanwezig dat je een draak bent. :)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:59:25 #278
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127244419
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je bent een vrouw en je hebt een FOK! account. Kans is ruim aanwezig dat je een draak bent. :)
De een vindt mij lelijk, de ander niet. Maar dit topicje gaat niet over hoe raakbaar ik ben.
pi_127244736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De een vindt mij lelijk, de ander niet. Maar dit topicje gaat niet over hoe raakbaar ik ben.
Jij bent zeker raakbaar :@ :Y }) :Y })

Definitely would hit *O*
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:08:46 #280
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127244806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent zeker raakbaar :@ :Y }) :Y })

Definitely would hit *O*
Je hebt mij niet eens gezien :') gtfo jij
pi_127244931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je hebt mij niet eens gezien :') gtfo jij
Probeer ik je een keer aan een beurt te helpen is het weer niet goed :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:12:44 #282
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127244953
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Probeer ik je een keer aan een beurt te helpen is het weer niet goed :')
True. Ga door. :*
pi_127245016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

True. Ga door. :*
Al zou ik je eerder Jeffrey adviseren dan firefly ^O^
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:15:31 #284
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127245058
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Al zou ik je eerder Jeffrey adviseren dan firefly ^O^
Hoe kan ik iemand die meent het verleiden te kunnen teachen serieus nemen?
pi_127245107
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe kan ik iemand die meent het verleiden te kunnen teachen serieus nemen?
Waar moet iemand jou uberhaupt serieus nemen ?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:17:40 #286
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127245147
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar moet iemand jou uberhaupt serieus nemen ?
Oh pls, mij moet je sws niet serieus nemen. Jij hebt al door dat ik niet spoor.

Oh wacht. Ik lees dat Jeffrey bekend is met sekstechnieken :9
pi_127245179
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh pls, mij moet je sws niet serieus nemen. Jij hebt al door dat ik niet spoor.

Oh wacht. Ik lees dat Jeffrey bekend is met sekstechnieken :9
Duh, ik weet wel wie ik wat aanraadt ;)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:19:50 #288
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127245228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Duh, ik weet wel wie ik wat aanraadt ;)
Ik blijf er bij.. Deze technieken zijn stupid as fuck. Als ik wil wil ik, daar gaat geen truukje verandering in brengen.
pi_127245385
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik blijf er bij.. Deze technieken zijn stupid as fuck. Als ik wil wil ik, daar gaat geen truukje verandering in brengen.
Wat voor truukjes denk je dat een (goede) PUA uitvoerd?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:25:45 #290
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127245440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat voor truukjes denk je dat een (goede) PUA uitvoerd?
Zoals beschreven in de OP. Je hebt toch geen truukjes nodig, om iemands interesse te krijgen?
Ik kom wat bot over, maar ik ken geen nuance, ik begrijp het simpelweg niet. Die video's ook, wie valt daar in hemelsnaam voor.
pi_127245607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zoals beschreven in de OP. Je hebt toch geen truukjes nodig, om iemands interesse te krijgen?
Ik kom wat bot over, maar ik ken geen nuance, ik begrijp het simpelweg niet. Die video's ook, wie valt daar in hemelsnaam voor.
De OP heb ik niet eens gelezen :') De filmpjes zijn vooral voor inspiratie, het komt er uiteindelijk op neer dat je alles zelf moet doen. Er is geen stappenplan, maar de concepten komen wel bekend voor.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:42:42 #292
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127245970
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De OP heb ik niet eens gelezen :') De filmpjes zijn vooral voor inspiratie, het komt er uiteindelijk op neer dat je alles zelf moet doen. Er is geen stappenplan, maar de concepten komen wel bekend voor.
Nee. Je doet het dus niet zelf. Je laat je leiden door anderen.
pi_127246200
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Je doet het dus niet zelf. Je laat je leiden door anderen.
Als ik iets nieuws zie voorbij komen wat me ook leuk lijkt, denk ik: oh dat is wel grappig om te proberen. Na verloop van tijd merk je pas of het bij je past of niet. Daarom zijn er ook verschillende gasten die hun eigen game stijl hebben. Soms zing ik met de muziek mee, en dat heb ik ook pas ontdekt dat ik het leuk vind toen ik met pick up begon. Zo ontdek je nog dingen over jezelf die je nooit had kunnen bedenken of voorstellen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:05:14 #294
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127246587
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ik iets nieuws zie voorbij komen wat me ook leuk lijkt, denk ik: oh dat is wel grappig om te proberen. Na verloop van tijd merk je pas of het bij je past of niet. Daarom zijn er ook verschillende gasten die hun eigen game stijl hebben. Soms zing ik met de muziek mee, en dat heb ik ook pas ontdekt dat ik het leuk vind toen ik met pick up begon. Zo ontdek je nog dingen over jezelf die je nooit had kunnen bedenken of voorstellen.
Kort maar krachtig.. Je bent jezelf dus niet.
pi_127246674
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Kort maar krachtig.. Je bent jezelf dus niet.
Maakt dat wat uit dan ? Hij kan toch chicks vingeren, daar gaat het om _O_
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:09:14 #296
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127246695
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan ? Hij kan toch chicks vingeren, daar gaat het om _O_
Kom je nu ook op voor firefly?
pi_127246746
Wanneer gaat deze epische date plaatsvinden?

Ik kijk nu al uit naar het verslag van beide partijen. :Y
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:12:07 #298
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127246778
Ik wacht op zijn foto.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:16:02 #299
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127246889
Ik zou als - teken van daadkracht en serieusheid - eerst mijn foto plaatsen.
BEASTMODE
pi_127246953
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
Ik wacht op zijn foto.
Why? Je wilt toch ervaren hoe het is? Dan maken de looks niet uit.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:18:40 #301
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127246986
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Why? Je wilt toch ervaren hoe het is? Dan maken de looks niet uit.
Ik geloof niet in deze bullshit. Iemand van 60 kilo en 1.95 krijgt mij zijn bed niet in. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')