abonnement Unibet Coolblue
pi_125677562


Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael



Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Tijdlijnen

Tijdlijn Raf – Syl:

+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2011: Hertrouwd in Las Vegas
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Overzicht RTL Boulevard
Tijdlijn Khalid Sab:

2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn

Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.






Heel merkwaardig..


Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125677582
volgens mij had Goodbye niet door dat hij een nieuw deel mocht openen.
  woensdag 24 april 2013 @ 13:35:03 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125677888
Ze kan haar username als argument aandragen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125678207
Oh, sorry, ik had inderdaad niet in de gaten dat ik het topic sloot!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:48:05 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125684268
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 april 2013 @ 16:48:54 #6
22592 crew  Ole
pi_125684296
Sabia is natuurlijk allang van figurant opgeklommen tot hoofdrolspeelster!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 24 april 2013 @ 16:49:24 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125684312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
Minder Biafra ook.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2013 @ 17:04:19 #8
163650 Greys
pi_125684894
Ik vind alleen die auto-zoen-foto's een beetje eh... 'oeh daar is een fotograaf, kom laten we spontaan zoenen en dan komt het weer lekker in alle bladen!'-ish.
Ze zijn niet echt van veraf genomen zeg maar, zo lijkt het. Dus ze waanden zich niet echt onbespied volgens mij.

Waarom zou ze voor die 50-tinten shoot eigenlijk een double hebben gebruikt?
Ze heeft toch al vaker in string door het beeld gehupst? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 april 2013 @ 17:22:23 #9
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125685547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind alleen die auto-zoen-foto's een beetje eh... 'oeh daar is een fotograaf, kom laten we spontaan zoenen en dan komt het weer lekker in alle bladen!'-ish.
Ze zijn niet echt van veraf genomen zeg maar, zo lijkt het. Dus ze waanden zich niet echt onbespied volgens mij.

Waarom zou ze voor die 50-tinten shoot eigenlijk een double hebben gebruikt?
Ze heeft toch al vaker in string door het beeld gehupst? :)
Ik vond hem zo creepy op die zoen foto's... beetje gluiperig... Ik ben nog niet echt enthousiast over hem alhoewel hij wel een goede uitwerking op Sylvie haar uiterlijk lijkt te hebben!
  woensdag 24 april 2013 @ 17:22:37 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125685866
quote:
Hij is toch kleiner dan ik dacht. En die foto's zien er op de een of andere manier niet heel spontaan uit.
Is dat zo?
  woensdag 24 april 2013 @ 17:40:34 #12
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125686085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
Jaja, Sylvie luistert naar het commentaar en is zichzelf aan het ontfaken.
pi_125686342
Die rare laarsjes zijn wel verschrikkelijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_125686727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind alleen die auto-zoen-foto's een beetje eh... 'oeh daar is een fotograaf, kom laten we spontaan zoenen en dan komt het weer lekker in alle bladen!'-ish.

Maar als ze nou net onderweg zijn naar het vliegveld en afscheid nemen voor een week of twee weken? Ik vind het niet zo gek.
En als ze net verliefd zijn dan kus je je toch wel een slag in de rondte :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125686764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik vond hem zo creepy op die zoen foto's... beetje gluiperig... Ik ben nog niet echt enthousiast over hem alhoewel hij wel een goede uitwerking op Sylvie haar uiterlijk lijkt te hebben!
Ik vind hem niet zo mooi als hij op die 'kijk dit is de nieuwe vriend van Sylvie' foto's stond. Al waren dat privé foto's, en niet deze waar ze samen op stap zijn. Hij is niet zo fotogeniek wellicht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2013 @ 18:02:34 #16
163650 Greys
pi_125686811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar als ze nou net onderweg zijn naar het vliegveld en afscheid nemen voor een week of twee weken? Ik vind het niet zo gek.
En als ze net verliefd zijn dan kus je je toch wel een slag in de rondte :Y
Klopt.
Maar toch vind ik de foto's fake-ish :P

Net als wat er in dat artikel al boven staat zie ik nu (link boven jouw post), zo van 'wat Raf kan, kan ik beter, hoppa, zoenen voor de fotograaf'. Als je nou weet dat er fotografen voor het vliegveld staan en je wilt even uitgebreid zoenen, doe je dat toch ff 1 straat vanaf het vliegveld als het dan écht alleen voor jezelf is, bedoel ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125686943
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Klopt.
Maar toch vind ik de foto's fake-ish :P

Net als wat er in dat artikel al boven staat zie ik nu (link boven jouw post), zo van 'wat Raf kan, kan ik beter, hoppa, zoenen voor de fotograaf'. Als je nou weet dat er fotografen voor het vliegveld staan en je wilt even uitgebreid zoenen, doe je dat toch ff 1 straat vanaf het vliegveld als het dan écht alleen voor jezelf is, bedoel ik...
Ik vrees dat als ze zo moeten denken, dat er dan weinig overblijft, ik denk dat die fotografen bijna in elke straat staan te wachten.
En 1 straat eerder van elkaar afscheid moeten nemen (qua kus en lichamelijk contact) ipv ter plekke, dat zou ik ook niet mijden, dan kun je toch niks meer?
Al zou het wellicht iets subtieler kunnen, maar met zo'n camera die elke miliseconde flitst heb je van 3 seconden kus al 10 foto's ofzo :D

Maar wellicht is het meer fake dan ik denk, als ik nu weer terugdenk aan dat handkusje op haar verjaardag :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125687020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
Ze zei voorheen toch altijd dat ze gekapt en wel, in een kittig pakje, op de bank zat te wachten, tot Raf thuis zou komen?
Misschien kan ze al haar 1001 make-upjes niet op reis meenemen :+

Nee, serieus, het is wel leuk, wat gewoner, al blijf ik 'fan' als ze lekker door de wasstraat gaat :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125687036
Bij het zien van die foto's dacht ik net wel meteen 'hey wat een kleine auto' :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125687162
Ik dacht, bracht hij haar niet naar die fotoshoot alwaar ze logischerwijs met nauwelijks make up aankwam?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_125687193
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef alors het volgende:
Ik dacht, bracht hij haar niet naar die fotoshoot alwaar ze logischerwijs met nauwelijks make up aankwam?
Ah, goeie! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125690261
In Frankrijk wordt er niet veel aandacht besteed aan Guillaume Zarka en Sylvie meis. een goeie vriend van me woont in Frankrijk en volgens hem is het soort player die graag vrouwen om zich heen heeft. ze geven pas aandacht als Guillaume Zarka Sylvie met Sarkozy wordt gespot.

Eigenlijk had Sylvie nooit moeder moeten worden. Damian krijgt alleen aandacht van de nanny en van Rafael en amper van haar. Ze heeft alleen aandacht voor haar vriend modellen werk en tv maken en aandacht trekken voor de paparazzi. De laatste paar dagen is ze zoenend te zien en dat wekt ook ergernis op bij de Duisters heb ik het idee. In het begin was Sylvie zielig en oh wat is erg dat haar beste vriendin met haar ex van door is en nu is het oh Sylvie de aandacht trekker en zijn ze weer blij voor rafael die goed voetbalt bij Hsv Hamburg. Ik heb het zelf ook dat ik berichten van Rafael en Sabia wel lees en van Sylvie Guillaume Zarka niet. Bij Sylvie loop ik alleen maar te ergeren.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:03:26 #23
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125691523
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het voetballen gaat Rafael van der Vaart een stuk beter af nu hij verliefd is op Sabia Boulahrouz.
Rafael scoorde twee doelpunten en zorgde daarmee voor de overwinning op tegenstander Fortuna Düsseldorf.


http://www.telegraaf.nl/p(...)eft_me_kracht__.html


Kindermeisje Dörte Kappe zorgt al voor Damián sinds hij in 2006 werd geboren.

Sabia, kindermeisje Dörte en Damian in het HSV-Stadion.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:07:28 #24
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_125691720
http://www.purepeople.com(...)n-francais_a118868/2

hij is echt een mooie man,ook groot genoeg voor Sylvie, klopt hij heeft veel succes met vrouwen

Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 20:17:39 #25
43556 miss_dynastie
pi_125692174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het voetballen gaat Rafael van der Vaart een stuk beter af nu hij verliefd is op Sabia Boulahrouz.
Rafael scoorde twee doelpunten en zorgde daarmee voor de overwinning op tegenstander Fortuna Düsseldorf.


http://www.telegraaf.nl/p(...)eft_me_kracht__.html


Kindermeisje Dörte Kappe zorgt al voor Damián sinds hij in 2006 werd geboren.

Sabia, kindermeisje Dörte en Damian in het HSV-Stadion.
[ afbeelding ]
Sabia heeft de nanny gekregen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')