abonnement Unibet Coolblue
pi_125673804


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: , lafjes tegen een dolfijn-aanschurende LompeHork, kekke Oerbeer, ridder hien82, tetten Tally, fappend Fopje en megageile murp

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gif Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gif Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.



Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.



Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

bulbon.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen.
Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 31-05-2013 17:33:59 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 11:42:05 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_125674106
Hey Oerbeer.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_125674174
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Hey Oerbeer.
Hallon Patjens.
  dinsdag 30 april 2013 @ 01:19:37 #4
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125889592
ONZ / YVONNE HEEFT PMS

Dit kan ik waarderen. :D :D

MATTIEEEEEEES!!!! :d
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_125889617
*boks* *kusje*

Nou opsodemieteren, you know the drill.
pi_125890420
[positieve feedback] Goed bezig moderators, mag ook gezegd worden *O*

gr gr
pi_125914647
Waarom gooi je alle snack topics dicht fopje? :o

Kon toch geen kwaad en had geen (voedsel)vervuiling?
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:52:27 #8
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_125914845
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom gooi je alle snack topics dicht fopje? :o

Kon toch geen kwaad en had geen (voedsel)vervuiling?
ja nog echt niemand had gezeurt over kuttopic's slotje ofzo, iedereen ging er leuk in mee, en opeens heb je daar fopje :( ik doe lekker alles dicht

deze hype zou niet langer dan vandaag duren want dan hadden we alle snack restaurants al gehad, gooi ze dan allemaal vanavond dicht ofzo :(
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:58:03 #9
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125915231
Straks staan er 20 topics "Welkom bij ... "

Wat zou daar het nut van zijn?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_125915496
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef Fopje het volgende:
Straks staan er 20 topics "Welkom bij ... "

Wat zou daar het nut van zijn?
Voor punt 1: we kunnen het bij 3 houden. Mac, bk en kfc.
Voor punt 2: Lol. Het is immers onz
pi_125915721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Voor punt 1: we kunnen het bij 3 houden. Mac, bk en kfc.
Voor punt 2: Lol. Het is immers onz
Voor 1 punt: Nee. 1 is genoeg.

Je bent wel lief heur, verder.
  Forum Admin dinsdag 30 april 2013 @ 20:04:57 #12
58651 crew  murp
murp
pi_125915772
en anders bemoei ik me er mee!
pi_125915840
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Voor 1 punt: Nee. 1 is genoeg.

Je bent wel lief heur, verder.
Jij ook hork. :) heb echt zo'n vrolijke bui vandaag.
pi_125915873
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef murp het volgende:
en anders bemoei ik me er mee!
Vlegel, zie je straks wel achter het station :@
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Jij ook hork. :) heb echt zo'n vrolijke bui vandaag.
Mooi mooi. :)
pi_125930820
wrm wordt mijn positieve feedback genegeerd? :'(
  Admin woensdag 1 mei 2013 @ 00:44:47 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125930879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
wrm wordt mijn positieve feedback genegeerd? :'(
Iedereen heeft het uitgeprint en ingelijst.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_125930965
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iedereen heeft het uitgeprint en ingelijst.
O+ Doet deugd omdat te horen :*
pi_125967834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iedereen heeft het uitgeprint en ingelijst.
Pics :o
pi_126001232
Kan een modje pls pls een w in deze TT plaatsen
ONZ / Wie zijn jou vrienden op Fok! ?

Ik word er helemaal naar van iedere keer dat ik het zie.
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:23:43 #20
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_126004457
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
Kan een modje pls pls een w in deze TT plaatsen
ONZ / Wie zijn jouw vrienden op Fok! ?

Ik word er helemaal naar van iedere keer dat ik het zie.
Voor jou wel hoor.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_126004712
Dankje Fopje O+
pi_126027995
eens omgekeerde wereld,

Modjes willen jullie eens feedback aan mij geven O+ Ik weetniet of mijn topics teveel bagger zijn of niet :o
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:08:41 #23
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_126028115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
eens omgekeerde wereld,

Modjes willen jullie eens feedback aan mij geven O+ Ik weetniet of mijn topics teveel bagger zijn of niet :o
Jij opent altijd kwaliteit. Jij bent een voorbeelduser, ik hou van je.

Fijn, zo'n omgekeerde wereld.


En nu weer ONZ Feedback aub.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')