abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 29 september 2000 @ 00:27:35 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_367841
In dit officiële Rex topic kun je alles kwijt over onze leraar annex bodybuilder annex Marco Borsato kloon
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 29 september 2000 @ 00:29:56 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_367848
Mijn eerste indruk: .

Maar die nep-Daphne is nog erger...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_367851
Oh.. ik had begrepen dat Rex de nep Daphne was...
ik vond jullie ook al zo overdrijven...
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  vrijdag 29 september 2000 @ 00:32:31 #4
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_367853
quote:
Op 29 september 2000 00:27 schreef Danny het volgende:
In dit officiële Rex topic kun je alles kwijt over onze leraar annex bodybuilder annex Marco Borsato kloon
Ik vroeg me eigenlijk meteen af wat Gordon ineens in de uitzending deed
pi_367855
Hmmmm, wat is het toch moeilijk om positieve dingen te bedenken over de nieuwe bewoners. Maar ik heb er een voor Rex gevonden:
Hij gaat zaterdag naar huis!!
Saving the world in style...at least they say....
pi_367856
samen met Leo, zijn nieuwe vriendje...!
elke beslissing is een goeie
pi_367857
Toffe voortand! Breektie daar koksnoten mee open ?
  vrijdag 29 september 2000 @ 00:40:05 #8
5783 minke
wat is ze leuk !!
pi_367878
nee, ik denk bierflesjes !
nou ja, ik moet toch wat zeggen !
  vrijdag 29 september 2000 @ 00:50:03 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367899
Rex wil humor in het huis brengen: "Koos ik kan je 1 ding verklappen, het is nog lang geen 30 december."
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_367904
quote:
Op 29 september 2000 00:50 schreef PingPong het volgende:
Rex wil humor in het huis brengen: "Koos ik kan je 1 ding verklappen, het is nog lang geen 30 december."
Voor Koos was dit waarschijnlijk echt een verassing... en Desiree leek ook behoorlijk geschokt...
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:08:45 #11
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_367942
Rex, ik weet het niet hoor. Hij vindt zichzelf iig erg leuk.
pi_368005
Hij heeft wel Willibrord Frequin gebeld, dat hij dit keer met Beatrix aan een parachute moet komen (voor Annette) hhhmmmmmpfffff!
LOL + LOL = HIHI
pi_368330
Gatverdamme!
Die Miranda is ook niet alles, maar dit slaat alles. Wat een idioot. 'Ik ga een flinke dosis humor in het huis brengen'. Nou ja, Ali wordt in ieder geval weer vervangen door iemand zonder zelfkennis.
Die cadeautjes gezien? Een catheter (heet zo'n ding zo?) voor Koos voorzien van een briefje met regels. Er mag niet mee gespoten worden richting andere bewoners en er mag niet uit gedronken worden. Lachen!

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 29-09-2000 14:12]

pi_368339
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond hem best leuk overkomen

En dat van "humor in het huis brengen" bedacht ie volgens mij ter plekke. Tja, wat moet je anders op zo'n moment zeggen???

Het eerste wat ik idd wel dacht was "he Marco Borsato", maar ook die vind ik niet verkeerd qua uitstraling. Conclusie: het lijkt me best een aardige, gezellige vent die Lex. Time will tell

Die meid vond ik drie keer niets: weer zo'n blonde erbij, daar hadden we er al pakweg 3 van....

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_368340
Nouja, ik heb dus niks van 'm gezien, behalve zijn entree, maar ik vond 'm geloof ik wel aardig. Dat idee wat hij voor zijn dochtertje had bedacht, vond ik erg schattig. Maarja, ik smelt nou eenmaal voor mannen die leuk met kinderen omgaan.
In ieder geval heeft hij een hbo diploma (pabo), da's al meer dan de meeste daar kunnen zeggen. Kweetniet of dat als pre gezien wordt, maar door mij wel ;-)
Ok, scheve tanden, maar verder best een aardig koppie, hoewel dat haar toch ook niet meer schijnt te kunnen (maar daar heppik niet zo'n verstand van).
Lollig willen zijn als je het huis in komt, is ook maar een manier om jezelf een plaats te geven in een reeds bestaande groep. Mensen willen zichzelf een rol toebedelen zodat ze zich in zo'n groep niet zo overbodig voelen, denk ik zomaar.

Nouja, ik ga 'm dus nog even de kans geven.

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_368344
quote:
Op 29 september 2000 11:21 schreef MiepMiep het volgende:
Nouja, ik heb dus niks van 'm gezien, behalve zijn entree, maar ik vond 'm geloof ik wel aardig. Dat idee wat hij voor zijn dochtertje had bedacht, vond ik erg schattig. Maarja, ik smelt nou eenmaal voor mannen die leuk met kinderen omgaan.
In ieder geval heeft hij een hbo diploma (pabo), da's al meer dan de meeste daar kunnen zeggen. Kweetniet of dat als pre gezien wordt, maar door mij wel ;-)
Ok, scheve tanden, maar verder best een aardig koppie, hoewel dat haar toch ook niet meer schijnt te kunnen (maar daar heppik niet zo'n verstand van).
Lollig willen zijn als je het huis in komt, is ook maar een manier om jezelf een plaats te geven in een reeds bestaande groep. Mensen willen zichzelf een rol toebedelen zodat ze zich in zo'n groep niet zo overbodig voelen, denk ik zomaar.

Nouja, ik ga 'm dus nog even de kans geven.


Mooi zo, ik ben dus niet de enige
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_368348
quote:
Op 29 september 2000 11:22 schreef Cathelijne het volgende:
Mooi zo, ik ben dus niet de enige
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  vrijdag 29 september 2000 @ 11:32:10 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_368359
quote:
Op 29 september 2000 11:21 schreef MiepMiep het volgende:
Nouja, ik heb dus niks van 'm gezien, behalve zijn entree, maar ik vond 'm geloof ik wel aardig. Dat idee wat hij voor zijn dochtertje had bedacht, vond ik erg schattig.
Is dit niet gewoon gejat van Karin, die had toch ook zoiets gedaan?
Een door advents kalender of zo, met boodschapjes>
***
pi_368409
Ik moet zeggen dat ik hem beter vind als Miranda. Maar volgens mij vinden we toch nooit iemand die goed genoeg is. Vonden we die theemutsen van vorig jaar die in het huis kwamen dan wel goed genoeg???

Erger dan Mona kan in ieder geval niet!

pi_368558
Zijn uiterlijk interesseert me niet echt. Of hij nou het meeste lijkt of een schaap, een poedel, Danny Blind, Marco Borsato of de troep die in het doucheputje blijft zitten.

Erger me vooral aan zijn 'humor'. Deze mafketel heeft het gevoel voor humor van zijn kindjes in groep 7 overgenomen. Las net bij de streams dat hij mensen zo leuk met water natspettert als ze aan het dansen zijn.

  vrijdag 29 september 2000 @ 13:29:11 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_368559
quote:
Op 29 september 2000 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit niet gewoon gejat van Karin, die had toch ook zoiets gedaan?
Een door advents kalender of zo, met boodschapjes>
Ik vind het een beetje te ver gaan om Karin het patent te geven op het idee om berichtjes voor je kinderen achter te laten als je mogelijk voor langere tijd afwezig bent.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_368573
Rex is een dikke kneus man, die kerel moet eens naar de tandarts, kapper en psycholoog gaan. Hij heeft HELEMAAAAAL geen humor, je ziet echt duidelijk dat hij grappig probeert te zijn, wat een gek. Maarja, die Miranda is ook weer zo'n trieste standaard secretaresse, maakt mij niet uit WIE het huis verlaat, ALS ze het maar verlaten en zo snel mogelijk. Het maakt trouwens toch geen fuck uit wie er zaterdag uit moet, want de volgende die genomineerd wordt is de loge die mag blijven en die wordt er ook uitgestemd, net zoals bij Cyrille en Anouk vorig jaar, dus het is voor de oorspronkelijke BBBs gewoon uitstel van de executie.
pi_368604
uit de streamverslagen:

"Rex verteld dat dat ie leraar is, hij geeft: gym, taal, rekenen, spelling en muziekles. Hij zit al 13 jaar in het onderwijs, hij zegt dat het erg afwisselend werk is: dan moet die kotsen, dan gebeurd dat weer."

Hoe zou het toch komen dat ze moeten kotsen met Rex als leraar?

  vrijdag 29 september 2000 @ 14:19:47 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_368630
quote:
Op 29 september 2000 08:56 schreef Niques het volgende:
8:45 uur
Humor van rex; hij vult snel een beker met water, opent de deur en vraagt of ze water wilde, "ja", hier dan en gooit de beker water naar ze toe. Er wordt wel om gelachen, maar eerder als een boer met kiespijn.
Ik geloof dat ik mijn mening nu al heb bijgesteld...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 29 september 2000 @ 17:31:02 #25
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_368999
PingPong is nog van de oude stempel: 100 dagen is 100 dagen. Exit Rex, exit Miranda.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')