abonnement Unibet Coolblue
pi_125666593
Ik ben toe aan een nieuwe schuurmachine, maar ik ben er nog niet uit welke ik moet kopen.

Met deze schuurmachine wil ik vooral deuren, deurkozijnen en raamkozijnen grondig kunnen schuren. Ik heb echter weinig ervaring met schuurmachines en daarom wil ik graag advies over welke schuurmachine ik moet aanschaffen. Mijn budget is ongeveer 150 euro.

Ik heb wel een machine op het oog, de BO3711X vlakschuurmachine van Makita.


Zou deze machine geschikt zijn voor het schuurwerk wat ik wil doen? Wat ik belangrijk vind is een krachtige machine die van goede kwaliteit is.

Alvast bedankt!
  woensdag 24 april 2013 @ 00:14:01 #2
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_125667160
Makita is goed in van die accuboormachines, en volgens mij ook wel in de rest. Je kan ook op bva auctions kijken, daar staat heel vak van dat spul op. Dan heb je voor (veel) minder geld een (gebruikte) nog betere.
pi_125667435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Makita is goed in van die accuboormachines, en volgens mij ook wel in de rest. Je kan ook op bva auctions kijken, daar staat heel vak van dat spul op. Dan heb je voor (veel) minder geld een (gebruikte) nog betere.
Bedankt voor de reactie! Ik wil vooral weten wat voor soort schuurmachine geschikt is, of ik bijvoorbeeld een delta schuurmachine of een vlakschuurmachine moet kopen. Ik zal mij daarna eens verdiepen of ik deze nieuw of via een veiling/tweedehands koop.
  woensdag 24 april 2013 @ 00:27:55 #4
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_125667517
Ah ok. Gezien de hoeken en smalle stukken etc. die je wilt gaan schuren zou ik voor delta gaan.
pi_125667709
Voor het fijne werk moet je echt een delta nemen, gewoon eentje kopen die bij de supermarkt in de aanbieding is dan ben je voor twee tientjes klaar.
pi_125667960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:35 schreef machtpen het volgende: